1210 job i Region Fyn 256 job i dette område
1210 job i Region Fyn 256 job i dette område

top job

Kundeservicemedarbejder til telefonsupport
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
SwipBox er i en større udvikling og derfor søges en telefonsupporter som kan lide at arbejde fast om aftenen.



Om jobbet

Jobbet består i at yde telefonsupport på vores SwipBoxe, som står rundt omkring i hele verden. Vores kunder forventer at blive serviceret af dygtige og IT-kyndige personer, som kan hjælpe dem igennem de udfordringer, de kan stå med. Selv i travle tider er det vigtigt, at man har is i maven og yder en god service med en behagelig stemme.

Telefonsupporten kan omhandle softwarefejl, hardwarefejl eller generelle spørgsmål fra kunder, som kan have problemer ude ved en af vores SwipBoxe. Du vil derfor få mange forskelligartede opgaver i løbet af en vagt.

Vagterne er om aftenen og i tidsrummet 16.00-22.00 mandag til fredag, og der vil være en vagtordning, som skal dækkes lørdag fra 8.00-21.00. Arbejdet udføres fra vores kontor i Sønderborg.



Om dig

Du skal kunne lide at tale i telefon, da dette er dit vigtigste redskab
Du kan holde hovedet koldt, selvom der er flere som ringer ind
Du har en god IT forståelse. Har du også forstand på hardware er dette en fordel
Du kan yde en fantastisk support med en behagelig telefonstemme
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det afgørende. Har du erfaring med kundeservice er det dog et plus
Du skal være fleksibel og kunne arbejde struktureret
Du skal kunne tale dansk og engelsk

Indrykket: 20-01-2021 16:45:00
Ansøgningsfrist: 14-02-2021 23:59:00
Lodde- og montagemedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hvis du allerede er oprettet i vores CV-database, behøver du ikke gøre yderligere - medmindre du ikke har haft kontakt med os indenfor det seneste halve år.

Arbejdstiderne vil være skiftehold. 1 uge dag/1 uge aften: 6-14/14-22.

Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Håndlodning og SMD montage
Forarbejdning og montering af komponenter
Mekaniske opgaver som printmontage
Pakke
Montering
Forefaldende arbejde

Faglige kvalifikationer:

Du har lodde- og montagekurser
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Indrykket: 20-01-2021 16:43:39
Ansøgningsfrist: 28-02-2021 23:59:00
Complianceansvarlig til Meldgaard Miljø A/S
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest en person, der er stærk indenfor controlling, projektledelse og kommunikation. Stillingen indeholder både opgaver til fordybelse, men også udadvendte opgaver med igangsætning af processer i organisationen, du skal rådgive og arbejde tæt sammen med både ledelse og kollegaer i driften.

Meldgaard Miljø A/S er den største afdeling i Meldgaard Gruppen. Her har vi indsamlet, sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter i knap 50 år.
Vi arbejder med de 17 Verdensmål og har i det hele taget stort fokus på den grønne omstilling, både internt, men i særdeleshed for vores kunder. Vi hilser derfor også den nye affaldsplan velkommen, og vi ser det som vores rolle at få retningslinjerne og lovgivningen videreformidlet, og at finde de rigtige løsninger til vores mange kunder i det private erhvervsliv og offentlige instanser.

Jobbet
Som complianceansvarlig vil du bl.a. skulle varetage følgende arbejdsområder:

ISO Certificering (45001, 14001 og 9001)
- Være systemansvarlig/have kontakt til auditør
- Lave procesbeskrivelser/afvigelsesrapporter
- Igangsætte processer i driften/opfølgning

Controlling/rapportering
- Udvikling af KPI´er på complianceområdet
- Rapportering om udvikling til ledelsen

Projekter
- Sikring af korrekt indberetningssystem til off. myndigheder
- Interne audit
- Generel styring af større projekter
- Beskrivelse af forretningsgange/processer

Indberetninger til offentlige myndigheder
- I Affaldsdatasystem
- Anmelde byggeaffald
- Diverse myndighedsbehandling

Om dig
Vi forventer at du har en akademisk uddannelse, kunne være Cand.merc (jur) eller Cand.merc (business controller).
Du har en selvstændig proaktiv tilgang til opgaverne, hvor du samtidig forstår at inddrage organisationen i dit arbejde. Du kan kommunikere på alle niveauer i store og aktive organisationer. Erfaring med ledelsessystemer er en fordel. Vi forventer at du har en god forretningsforståelse, kombineret med en god juridisk forståelse.

Vi har ikke nogen forventning om, at du i forvejen kan alle de nævnte arbejdsområder. Vigtigt er, at du har interesse for opgaverne, engagement, gerne vil udvikle dig, har overblik og arbejder struktureret, og samtidig er en god udadvendt kommunikator.


Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Kolbeck tlf. 20 33 73 54 mail hk@meldgaard.com eller send ansøgning via Søg stillingen knappen senest den 21. februar 2021. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 650 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Indrykket: 20-01-2021 11:05:07
Ansøgningsfrist: 21-02-2021 23:59:00
Speditørassistent
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Hvad siger du til at være en del af et stærkt team i en af Danmarks førende virksomheder inden for køl/frys logistik. Vi nyder at yde en først-klasses-service overfor kunderne! Har det vakt din interesse? ….

Så er du måske lige dén speditørassistent vi står og mangler!
Indrykket: 20-01-2021 08:03:55
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Forretningsudvikler til Sydbank Erhverv
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for udvikling af finansielle produkter, koncepter og værktøjer til erhvervskunder- og rådgivere? Vil du være en del af Danmarks Erhvervsbank? Så er du måske vores nye kollega.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job som forretningsudvikler, hvor du er med til at påvirke udviklingen af fremtidens produktpalette og arbejdsgange indenfor rådgivning af erhvervskunder. Samtidig vil du få et selvstændigt ansvar for styring og koordinering af projekter. Som forretningsudvikler får du en bred kontaktflade både internt og eksternt, da du bliver bindeleddet mellem rådgivere, eksterne samarbejdspartnere samt interessenter internt i Sydbank.


Din fornemmeste opgave bliver at udvikle og implementere produkter, koncepter og værktøjer, som understøtter bankens ambition om at være virksomhedens foretrukne finansielle partner.

Dine opgaver bliver at:

Analysere udviklingsmuligheder til udarbejdelse af beslutningsoplæg
Udvikle samt drive værktøjer, koncepter og produkter
Agere vidensperson samt deltage i udviklingsprojekter
Optimere arbejdsgange og sætte strøm til relevante processer
Bidrage til udvikling og optimering af basissystemer
Drive strategiske samarbejder med bankens eksterne partnere.

Alt sammen i samarbejde og tæt dialog med bankens erhvervsområder.
Indrykket: 20-01-2021 08:00:55
Ansøgningsfrist: 12-02-2021 23:59:00
Kontorelev med speciale i Administration
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hos LINAK A/S får du som kontorelev:

en bred 2-årig kontoruddannelse indenfor kundeservice, disponering, shipping og økonomi, som du kan gøre brug af hele livet
erhvervserfaring i en global virksomhed, hvor udvikling og vækst er på dagsordenen
et introforløb og hjælp fra erfarne kollegaer, som står klar til at byde dig velkommen
et socialt netværk til øvrige elever, lærlinge og praktikanter hos LINAK A/S

Som kontorelev på LINAK får du en enestående chance for at få dig en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Du vil starte din elevtid i vores Customer Service afdeling og vil i løbet af din elevtid stifte bekendtskab med andre spændende afdelinger.

Du vil møde både faglige og personlige udfordringer, og der vil blive lagt vægt på din vilje, evne og lyst til at lære noget.
Indrykket: 19-01-2021 15:08:51
Ansøgningsfrist: 01-04-2021 23:59:00
Erhvervsanalytiker til Sydbank - Danmarks Erhvervsbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Sydbank søger en selvstændig og erfaren analytiker, der skal være med til at styrke Sydbanks position som Danmarks Erhvervsbank. Du bliver en central vidensperson i Sydbank inden for små og mellemstore virksomheder (SMV segmentet). Målet er, at du bliver Sydbanks skarpe medieprofil, der er en anerkendt ekspert inden for feltet.


Vi tilbyder et spændende og afvekslende job. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du i høj grad vil være med til at forme dit job. Du vil få en bred berøringsflade internt i banken, ligesom du også skal opsøge relevante netværk og relationer eksternt, der har fokus på små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Du skal udarbejde analyser og være tæt på udviklingen i dansk erhvervsliv. Du skal brænde for at formidle resultaterne af dine analyser og dit indgående kendskab til virksomhederne. Du kommer selv med forslag til emner og events, der kan sætte fokus på SMV-segmentet.

Du vil få en bred berøringsflade internt i banken, ligesom du også skal opsøge relevante netværk og relationer, der har fokus på små og mellemstore virksomheder i Danmark. Deltagelse i møder med vores erhvervskunder vil også være en del af jobbet.
Indrykket: 15-01-2021 13:52:50
Ansøgningsfrist: 07-02-2021 23:59:00
Erfaren reparatør/tekniker
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til større produktionsvirksomhed i Kolding søger vi en dygtig og erfaren reparatør/tekniker til fejlfinding, reparation og vedligehold af produktionslinjerne.

Du vil blive en del af reparationsafdelingen med 10 dygtige og engagerede kolleger, der har ansvaret for, at maskinpark og tekniske anlæg fungerer optimalt, og som i stort omfang selv tilrettelægger og fordeler opgaverne. Virksomheden, der er ledende indenfor sin branche, råder over 6 produktionsfaciliteter i Danmark samt fabrikker i Letland og Litauen og har i alt 550 ansatte.


Din profil

Teknisk dygtig
Erfaring med fejlfinding og reparation – primært mekanisk, men også gerne el
Vant til små tolerancer
Baggrund som mekaniker, smed, automatikmekaniker eller lignende
Problemknuser
Ansvarsbevidst og engageret
Mødestabil
Selvstændig
Teamplayer
Godt humør

Indrykket: 12-01-2021 15:08:18
Ansøgningsfrist: 11-02-2021 23:59:00
Sabbatårsmedarbejdere til ABENA
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vil du spare op til den store tur til Asien, når corona er overstået? Kunne du tænke dig lidt ekstra penge til at forsøde livet med? Savner du et job, som ikke nødvendigvis er på fuld tid?

Længden af vikariatet er længerevarende og har ingen slutdato. Du regne mellem 1-5 dage om ugen.

Jobbet egner sig ikke, hvis du har andet arbejde ved siden af, da vi leder efter stabile og meget fleksible vikarer.

For vores samarbejdspartner ABENA søger vi en stab af fleksible og loyale medarbejdere til vikariater i deres pakkeri.



Du kan sige ja til følgende:

God fysik. Du kan klare fysisk arbejde, hvor der skal flyttes kasser fra en slisk til en palle (kasserne kan veje mellem 0,5-15kg)
MEGET fleksibel mht. arbejdstid
Positiv af sind og har et godt humør
Proaktivitet er dit mellemnavn
Lærenem af natur
Ansvarsbevidst med alt du laver
Du kan klare et job, hvor du skal gå/stå hele dagen
Indrykket: 12-01-2021 15:06:39
Ansøgningsfrist: 31-01-2021 23:59:00
Grafisk designer med kreative gener og stort overblik
Dangaard A/S
Andet
99999 Grænsejob
I Dangaard ønsker vi at styrke vores visuelle tilstedeværelse og søger derfor en grafisk designer til vores E-commerce & Branding afdeling. Du er lidt af en multikunstner - med flair for både koncepter, brandudvikling og B2B-marketing, samtidig med at du kan sikre en kreativ udvikling, og efterfølgende en effektiv implementering.
Indrykket: 12-01-2021 14:45:57
Ansøgningsfrist: 12-02-2021 23:59:00
Afdelingsleder for Pension
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for pension? Og er du en erfaren leder? Så har vi jobbet til dig.
Sydbank søger en kompetent og inspirerende leder til en nyoprettet stilling i afdeling Pension. Du bliver leder for et specialistteam bestående af Sydbanks erfarne pensionsrådgivere. Din hovedopgave bliver at styrke pensionssalget yderligere i Sydbank. Din arbejdsdag vil udfolde sig i enten Aabenraa eller tæt på vores pensionsrådgivere, som er placeret over hele landet. Du får reference til afdelingsdirektør, Gitte Stentoft, som står i spidsen for fagkontoret ”Pension og Formue” under område ”Privat og Private Banking” i Sydbank.

Som afdelingsleder skal du bl.a.:

Være ambitiøs og vise en tydelig retning, der skaber engagement og begejstring
Planlægge, gennemføre og følge op på jeres mål
Udvikle et faglig miljø mellem pensionsrådgiverne, hvor dine kompetencer bringes i spil - uanset om du er tilstede fysisk eller på distancen
Medvirke til at styrke pensionsrådgivernes kompetence og vidensniveau i samarbejde med dine kollegaer i Pension & Formue
Drive proaktiv ledelse ved at motivere dine medarbejdere, give feedback samt kvalificeret sparring.
Indrykket: 08-01-2021 14:14:26
Ansøgningsfrist: 31-01-2021 23:59:00
Famobra and Calgros are looking for a E-commerce consultant with hands on approach
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
Famobra is specialized in global trading on the market for FMCGs. Calgros is an expert in border trade and is operating on the German and Danish markets with a variety of product-brands. With our 36 highly motivated employees, Famobra and Calgros are known for interesting products, attractive prices and a customer-orientated approach were we aim for the highest satisfaction. In both companies, we have a special focus on purchasing and sales of consumer goods such as beverages, confectionery, wine, spirits, groceries, baby food and household items. Due to our large international network of first-class suppliers, we have a unique portfolio with direct access to many of the world's most popular product-brands.
Indrykket: 08-01-2021 13:25:19
Ansøgningsfrist: 12-02-2021 23:59:00
Formand til asfaltaktiviteter
Arkil A/S
Syddanmark
7100 Vejle
I vores asfaltsektion udføres alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer. Arkil sælger herudover asfalt direkte fra vores fire asfaltfabrikker i Danmark. Med BSM-teknologien giver vi nyt liv til nedslidte veje med 100 % genbrug af asfalten, mindst 90 % reduktion af CO2 udledning og hurtigere ibrugtagning for bilisterne.

Du bliver ansat i vores asfaltdivision og får udgangspunkt fra en af vores tre asfaltfabrikker i Skrydstrup, Skive eller Hasselager. Du bliver en del af et stærkt team, som vægter samarbejde og hjælpsomhed højt i dagligdagen, i et solidt firma, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau.
Indrykket: 08-01-2021 10:25:51
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Technical Sales Application Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk application engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 8 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til operationsborde, kørestole og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.

Primære arbejdsopgaver:

Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
Beregne priser
Følge op på igangsatte aktiviteter
Udarbejde informations- og salgsmateriale
Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen

Du:

er uddannet ingeniør (fx maskiningeniør, elektronikingeniør, mekatronikingeniør), eller
har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
har forståelse for mekaniske konstruktioner og mekanismer
har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
er handlingsorienteret med god forretningsforståelse
er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
har erfaring med Officepakken og MRP systemer
er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år
Indrykket: 07-01-2021 15:36:43
Ansøgningsfrist: 21-01-2021 23:59:00
IT ADMINISTRATOR
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Da vi ønsker at styrke vores organisation yderligere søger vi en IT-administrator til vores IT-afdeling.

Din erfaring:

Det forventes, at du har erfaring med eller kendskab til flere af nedenstående punkter:

• Netværksadministration
• It-sikkerhed, backup, firewall og overvågning
• Windows servere og virtualisering
• MS-Office-pakke, exchange, azure
• Indkøb af IT-udstyr
• IP-telefoni
• ERP-systemer, vi benytter Aspect-4
• En relevant uddannelsesmæssig og praktisk baggrund


Din baggrund:

• Erfaring som IT-administrator i en større eller mellemstor IT-driftsorganisation, samt et bredt kendskab til Windows-miljø, sikkerhed og netværk.
• Vilje og evne til at sætte sind ind i nye arbejdsopgaver og områder
• Gode formidlings- og dokumentationsevner såvel skriftligt og mundtligt
• Engelsk og gerne kendskab til tysk


Opgaver:

Drift, vedligeholdelse og support i samarbejde med 2 software udviklere, samt en IT-support elev. Opgaverne vil bl.a. omfatte:
• IT-sikkerhed, firewalls og datalinjer
• Varetagelse af den daglige drift, systemadministration og vedligeholdelse af
netværk, servere, telefonisystem, mobiltelefoner og PC-arbejdspladser
• Installation af nye programmer på klienter og på servere
• Hotline funktion overfor virksomhedens IT-brugere
• Windows servere og virtualisering
• Indkøb og registrering af udstyr
• Deltagelse i tværfaglige projekter


HPT tilbyder:
• Indflydelse og udviklingsmuligheder i en forretning i rivende udvikling
• Et godt samarbejdsklima i en virksomhed, der lægger vægt på høj kvalitet
• God sundhedsordning, samt aktiv personaleforening
• Spændende miljø, - der er præget af brug af moderne IT-løsninger/systemer specielt tilpasset HPT
• Løn efter kvalifikationer


HPT er en dynamisk 102-årig familieledet virksomhed, der primært beskæftiger sig med transport og lagerlogistik indenfor temperatur sensitive produkt grupper. Vort fokus er på et højt serviceniveau overfor kunderne samt et spændende og behageligt arbejdsmiljø for vore mere end 290 medarbejdere.


Tiltrædelse hurtigst muligt.

Send din ansøgning – vedlagt CV til: job@hpt.dk
For yderligere oplysninger:
Kontakt – Driftschef Flemming Radoor - 7467 1454

Eksportvej 1 - 6330 Padborg - www.hpt.dk
Indrykket: 07-01-2021 10:03:31
Ansøgningsfrist: 21-01-2021 23:59:00
Materielansvarlig
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du teknisk stærk, struktureret og har det store overblik?
Vi søger en medarbejder til vores materielafdeling, der varetager reparation og vedligeholdelse af virksomhedens materiel, renovationsbiler, kranbiler, ophalerbiler, hænger mm.

Antallet af biler og opgaver stiger løbende, derfor udvider vi teamet i materielafdelingen, med denne nyoprettede stilling.

Jobbet
Du skal være med til at sikre fokus på og skabe inspiration til optimering og vedligeholdelse af vognparken i Meldgaard Miljø A/S, vognparken består af ca. 240 lastbiler/rullende materiel.
Du skal arbejde tæt sammen med kollegaer, eksterne leverandører og værksteder.
Dit primære arbejdssted vil være Askelund 10, Aabenraa, vi har driftsafdelinger spredt ud over hele Jylland og Fyn.

Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med:

• Løbende opfølgning på vognparkens stand og vurdere behov for indsats
• Opfølgning på de aftaler som er indgået med værksteder omkring vedligehold af vognparken, dette i samarbejde med det øvrige team
• Administrativt arbejde som kontering, godkendelse af fakturaer samt implementering og vedligeholdelse af aftaler
• Telefonkontakt med kollegaer i marken

Om dig
Du er praktiker og teknisk stærk. Du har god økonomisk sans, og er god til at tale med både kollegaer samt eksterne leverandører. Din baggrund kunne være værkfører eller erfaring fra et reservedelslager.
Endvidere forventer vi at du:
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken) og gerne kendskab til Navision
• Er struktureret, kan skabe overblik og har orden i dine opgaver
• Er god til at planlægge, følge op og komme i mål
• Forstår at spare en krone og lave en god aftale
• Interesseret i at holde dig opdateret indenfor lovgivningen på området

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familie virksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 20 33 73 21 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 14. februar 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende.


Indrykket: 04-01-2021 14:41:09
Ansøgningsfrist: 14-02-2021 23:59:00
Udviklingsingeniør - Effekt og Embedded elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en erfaren HW udviklingsingeniør til udvikling af nye produkter inden for TECHLINE® segmentet.

Elektronik produktudvikling hos LINAK omfatter alle kendte discipliner som konstruktion, simulering, PCB-layout, EMC, test, dokumentation, leverandørsamarbejde m.m.

De produkter vi udvikler indeholder typisk effektelektronik og mikroprocessorer til motorstyring, samt digital/analog og bus interfaces. Du vil således komme til at beskæftige dig med forskellige former for switch komponenter, FET H-bro motorudgange m.m. Der er i TECHLINE segmentet stor fokus på EMC rigtigt design.

Da vi arbejder projektorienteret, vil HW udviklingen ske i tæt samarbejde med SW ingeniører og delvis i samarbejde med mekanisk udvikling, produktion og indkøb.

Du vil indgå i en afdeling med 11 kollegaer, hvor der er fokus på at optimere vores måde at gøre tingene på samtidigt med at det er sjovt at være på arbejde. Du vil opleve en hverdag, hvor der arbejdes selvstændig og målrettet, samtidigt med at du altid har kollegaer at sparre med, da jobbet også kræver evnen til at kunne samarbejde og gøre brug af erfaringsudveksling.
Indrykket: 22-12-2020 18:32:01
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Customer Service medarbejder
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Customer Service medarbejder der sætter en ære i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores logistikteam på p.t. 3 medarbejdere, som er en central del af TECHLINE. Som Customer Service medarbejder bliver du bindeled mellem vores datterselskaber og vores produktionsområde. Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med datterselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider.

Der er gang i mange ting, og der skal undertiden træffes hurtige beslutninger, så du skal kunne holde mange bolde i luften og kunne skabe struktur i en travl hverdag.

TECHLINE segmentet er inde i en rivende udvikling, hvor vi i samarbejde med vores kunder og R&D introducerer nye produkter og nye teknologier i vores produktprogram. Derudover er vi ved at implementere nye automatiske produktionslinier samt AGV’ere i produktionen. Vi leverer aktuator-løsninger til industrielt brug, hvor vores kunder er nogle af de største og førende indenfor deres område. TECHLINE består af ca. 95 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling, der sammen sikrer at vores kunder får den bedst mulige service.
Indrykket: 21-12-2020 16:02:11
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Ingeniør til PT funktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Ingeniør til PT, som ønsker at være en del af en afdeling, hvor der er højt til loftet, hvor vi udfordrer, optimerer, tænker nyt og er nysgerrige i vores bestræbelser på at skabe bedst mulige produktionsforhold.

Du bliver en del af vores TECHLINE segment, som er inde i en rivende udvikling, hvor vi i samarbejde med vores kunder og R&D introducerer nye produkter og nye teknologier i vores produktprogram. Derudover er vi ved at implementere nye automatiske produktionslinier, kollaborative robotter samt AGV’ere i produktionen. Vi er pt ved at udvide vores produktionskapacitet, så vi kan sikre en fremtidig vækst.

Du får reference til Operations manageren og vil arbejde tæt sammen med en bred vifte af kolleger indenfor produktionsteknik, produktdesign, arbejdsledelse, LEAN, kvalitet og logistik, der alle arbejder på at vi når vores fælles mål om at levere den rette kundeoplevelse og kvalitet. Du får det fulde tekniske ansvar for nogle af vores produktionslinjer.

Vi leverer aktuatorløsninger til industrielt brug, hvor vores kunder er nogle af de største og førende indenfor deres område. TECHLINE består af ca. 95 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling, der sammen sikrer at vores kunder får den bedst mulige service.
Indrykket: 21-12-2020 16:00:47
Ansøgningsfrist: 27-02-2021 23:59:00
IT supporter
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være en del af vores professionelle IT support team, der supporterer LINAK medarbejdere på tværs af organisationen – både i Danmark og i udlandet?
Hvis du er dén som har styr på teknikken, kan lide at hjælpe kollegaer og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.
Hos LINAK håndterer vi vores helpdesk-funktion via et ticket-system (SCSM med Cireson oven på webportalen) og det favner mange af IT-opgaverne på vores arbejdsplads.
Arbejdsdagen er præget af at alle ønsker at yde god service, tage ansvar og hjælpe brugerne.

Du bliver en del af vores IT Support afdeling, hvor vi på nuværende tidspunkt er to IT supportere, og én IT support elev. Du vil opleve en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi har i afdelingen et uformelt arbejdsmiljø med hjælpsomme og erfarne kollegaer.
Vores IT infrastruktur er primært baseret på Microsoft platformen. Derudover indgår der HP, Lenovo og Canon hardware og på software siden indgår Citrix ud over Microsoft OS Windows10 og Office 365. Vores fokus er at give god og hurtig support til diverse IT-udfordringer.
Indrykket: 18-12-2020 14:52:44
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Digital Marketing Konsulent
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du indgående hands-on erfaring med online annoncering og sociale medier, samt flair for at omsætte statistik og data til beslutninger, der resulterer i nye B2B kunder og øget omsætning?

Så er det måske dig, vi er på udkig efter på LINAK, hvor vi øger fokus på digitale aktiviteter, der ses på bundlinjen, og derfor søger en Digital Marketing Consultant.

Du kommer til at være ansvarlig for at gøre potentielle kunder opmærksomme på og interesserede i vores løsninger via online annoncering og sociale medier. For at levere den bedst mulige kundeoplevelse skal de enkelte digitale kanaler spille sammen og understøtte hele kunderejsen. Du vil derfor naturligt have en tæt dialog med dine kolleger både i og udenfor Marketing – også på tværs af landegrænser.

Primære arbejdsopgaver:

Online annoncering (opsætning, monitorering og optimering)
Primært via Google Ads (inkl. YouTube), Facebook og LinkedIn
Sociale medier (opsætning, monitorering og optimering)
Supportere organisationen med datadrevne indsigter og best practice
Afrapportering af de digitale aktiviteter og udregning af ROAS

OBS. Indhold (tekst, billeder/grafik, video, etc.) leveres af dine marketing kolleger.
Indrykket: 18-12-2020 14:51:26
Ansøgningsfrist: 01-03-2021 23:59:00
Studentermedhjælper
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6330 Padborg
Er du færdig med HHX eller STX?
Og vil du ud at prøve kræfter med erhvervslivet, nu hvor Corona har sat en stoppe for rejseplanerne? 
Få et studenterjob hos Sønderjyllands Revision. Her får du lov til at snuse til revisorbranchen. Og vi kan allerede nu fortælle dig, at en revisor ikke tilbringer hele dagen med hovedet begravet i et excel-ark. Revisorfaget handler i den grad om mennesker – vi er i tæt kontakt med vores kunder for at løse deres udfordringer.

Det får du også lov til at opleve. Bagefter kan du fortsætte som elev hos os, som for eksempel Mathias (se video her: https://www.facebook.com/232377144288562/videos/280181526151005) – og du kan arbejde med præcis det, der interesser dig.


Send din ansøgning her: sr.dk/om-os/job-og-karrierer

Hvis du vil vide mere, så kontakt HR- og Udviklingsansvarlig Dorthe Mathiesen, e-mail: dma@sr.dk, tlf.: 73 33 12 71.




Indrykket: 17-12-2020 14:52:25
Ansøgningsfrist: 31-01-2021 23:59:00
Administrationsassistent
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6330 Padborg
Sønderjyllands Revision søger en selvstændig og serviceminded Administrationsassistent – er det dig?

Til vores afdeling i Padborg søger vi en selvstændig og serviceminded Administrationsassistent, som både kan assistere revisorerne med at læse korrektur, booke og gøre klar til møder samt tage godt imod vores kunder.
Padborg afdelingen består af 25 medarbejdere, som alle glæder sig til at byde dig velkommen.

Om jobbet

Som Administrationsassistent får du en hverdag der er fordelt mellem din kontorstol og praktiske opgaver på kontoret. Det bliver dit ansvar at:

• Hjælpe revisorerne med at producere udkast, læse korrektur og foretage rettelser samt sende regnskaber ud til signatur
• Styre kalendere, planlægge møder og gøre klar til disse
• Koordinere og hjælpe med praktisk at afvikle både interne og eksterne aktiviteter, som fx kurser og sociale arrangementer
• Tage imod kunderne både i receptionen og telefonisk

Kort fortalt vi har brug for dig, for at hverdagen fungerer for os alle sammen.
Om dig
For at blive vores nye kollega skal du være både serviceminded og fleksibel i forhold arbejdstid og opgaver. Det betyder, at du i vores travleste sæson fra januar til juni gerne giver et nap mere med, for at alle opgaver nås til tiden og alle kan holde en velfortjent lang sommerferie. Du er vant til at bevare overblikket, når telefonen ringer og mailboksen bugner. Du har sikkert tidligere haft et job, der ligner dette, så det er ikke noget problem for dig at prioritere det, der haster mest med et smil. Du behøver til gengæld ikke at have erfaring fra revisionsbranchen, det skal vi nok lære dig alt om.

Du arbejder ubesværet i alle Office-pakkens programmer, i særdeleshed Outlook, da det bliver et af dine vigtige arbejdsredskaber.

Din kommunikationsevner fejler ikke noget, og du er god til at formulere dig på dansk i både skrift og tale. En del af vores kunder er desuden tysktalende, så det er også vigtigt, at du taler / skriver tysk. Det behøver ikke være helt perfekt, men du kan som absolut minimum gøre dig forståelig.








Vi tilbyder

En spændende stilling med mulighed for deltids-ansættelse og gode kolleger.
Som medarbejder hos Sønderjyllands Revision, får du en spændende og afvekslende dagligdag med mange udviklingsmuligheder, og hvor vi værdsætter dine evner og engagement højere end alder og anciennitet. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med stor selvstændighed og ansvar – til gavn for både medarbejdere og kunder.
Vores kontorer i Aabenraa, Sønderborg og Padborg nær grænsen giver et internationalt udsyn og udfordrende opgaver. Vores aktive personaleforening og mange medarbejdergoder gør os til attraktiv arbejdsplads. Vi er 75 professionelle og engagerede medarbejdere – og vi har plads til dig, hvis du vil bidrage til vores fortsatte succes!

Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale

Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
HR og Udviklingsansvarlig Dorthe Mathiesen, tlf.: 74 62 6112, e-mail dma@sr.dk

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.
Indrykket: 17-12-2020 14:14:42
Ansøgningsfrist: 31-01-2021 23:59:00
Production Innovation Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at præge og tage aktiv del i udvikling og implementering af fremtidens Flexible Lean Automation løsninger ved LINAK A/S?
Brænder du for Industri 4.0 løsninger? Brænder du for ny produktionsteknologi?
Motiveres du af at kunne gøre en forskel og implementere teknologi, der kan bidrage til fastholdelse af produktion i Danmark? Så er du måske vores nye produktionsudviklingsingeniør.


LINAK arbejder med fremtidens løsninger

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen. I de kommende år vil der være fokus på automatisering med bl.a. kollaborative robotter og de nyeste teknologier indenfor Industri 4.0.

Derudover vil du blive ansvarlig for videreudvikling af vores industriel IOT(IIOT) løsning hvor du i samarbejde med kolleger, andre virksomheder, universiteter og leverandører løfter os til det næste niveau i brug af digitale værktøjer til forbedring og optimering af vores automatiserede og manuelle produktionsceller.
Indrykket: 16-12-2020 15:01:51
Ansøgningsfrist: 29-01-2021 23:59:00
Reperatør, Toftlund
Andels-Kartoffelmelsfabrikken Sønderjylland
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?

Stillingen

AKS er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKS i Toftlund

Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)

Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.

Vi forventer, at:

• du er uddannet, smed, industritekniker eller automatik mekaniker
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området
Send dit CV til E mail CHL@a-k-s.dk

Du må også gerne ringe til Vedligeholds leder Christian Lagoni tlf. 51160853

Se vores hjemmeside www.a-k-s.dk
Indrykket: 16-12-2020 13:20:32
Ansøgningsfrist: 29-01-2021 23:59:00
Forretningsorienteret controller med stærke analytiske evner
Fleggaard Leasing
Andet
99999 Grænsejob
Har du en forkærlighed for noget man kan ”sætte to streger under”, brænder du for at omsætte analyser til handlinger og har du lyst til at være med på en vækstrejse, hvor dine analyser er med til at sætte retningen? Så har du her chancen for en unik karrieremulighed i en spændende og vækstorienteret leasingvirksomhed.
Indrykket: 16-12-2020 12:16:32
Ansøgningsfrist: 21-01-2021 23:59:00
Uopfordret Produktionsmedarbejder til Mekanisk montage
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
En stor del af den succes, LINAK® har haft gennem årene, skyldes en fantastisk indsats af de ansatte i vores fabrikker i Guderup (Danmark), Prešov (Slovakiet), Louisville (Kentucky, USA) og i Shenzhen (Kina).

For at fortsætte succesen, søger LINAK derfor efter flere kompetente kolleger – herunder også timelønnede til vores fabrik i Guderup.

Når du har sendt din ansøgning, vil den være aktiv i vores system i seks måneder.

Som medarbejder i mekanisk montage, arbejder man i teams i små produktionsområder med 3-5 kolleger. Vi har både små dele og lidt større dele, som skal monteres på forskellige måder/metoder.
Indrykket: 17-08-2020 19:48:37
Ansøgningsfrist: 30-09-2021 23:59:00
Uopfordret Produktionsmedarbejder til Lager/forsendelse
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
En stor del af den succes, LINAK® har haft gennem årene, skyldes en fantastisk indsats af de ansatte i vores fabrikker i Guderup (Danmark), Prešov (Slovakiet), Louisville (Kentucky, USA) og i Shenzhen (Kina).

For at fortsætte succesen, søger LINAK derfor efter flere kompetente kolleger – herunder også timelønnede til vores fabrik i Guderup.

Når du har sendt din ansøgning, vil den være aktiv i vores system i seks måneder.

Som medarbejder i lager/forsendelse, vil du få en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. På lager er der tre hovedområder: varemodtagelse, lager og forsendelse. Vi pakker og håndterer forskellige typer af varer.
Indrykket: 17-08-2020 19:47:31
Ansøgningsfrist: 30-09-2021 23:59:00
Uopfordret Produktionsmedarbejder til Elektronik montage
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
En stor del af den succes, LINAK® har haft gennem årene, skyldes en fantastisk indsats af de ansatte i vores fabrikker i Guderup (Danmark), Prešov (Slovakiet), Louisville (Kentucky, USA) og i Shenzhen (Kina).

For at fortsætte succesen, søger LINAK derfor efter flere kompetente kolleger – herunder også timelønnede til vores fabrik i Guderup.

Når du har sendt din ansøgning, vil den være aktiv i vores system i seks måneder.

I elektronik montage vil arbejdet blandt andet bestå i samling af elektriske apparater, læse montagetegninger, styklister og workmanship standard IPC. Derudover skal du sikre en korrekt håndtering af print (EDC håndtering).
Indrykket: 17-08-2020 19:46:23
Ansøgningsfrist: 30-09-2021 23:59:00
Forretningsudvikler, Erhverv
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du analytisk, nyskabende og kommunikativt stærk? Og har du erfaring med finansielle værktøjer og produkter til erhvervskunder? Så er du måske vores nye kollega i Sydbank Erhverv.

I dette job får du en unik mulighed for at gøre en forskel inden for erhvervs-området i Danmarks 4. største erhvervsbank. Din særlige rolle vil være at udvikle og implementere produkter, værktøjer og koncepter, som kan hjælpe bankens erhvervsrådgivere med at give enestående kundeoplevelser til Sydbanks erhvervskunder.
Om jobbet

Dine opgaver bliver at:

- Udvikle, implementere og drifte værktøjer, koncepter og produkter indenfor Erhverv
- Samarbejde med og være i tæt dialog med bankens erhvervsrådgivere
- Deltage i projektopgaver, som løses i dit team eller i samarbejde med andre fagområder i eller udenfor banken
- Udarbejde analyser og identificere nye forretningsmuligheder.
Indrykket: 18-01-2021 15:50:29
Ansøgningsfrist: 12-02-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland