1425 job i Region Fyn 222 job i dette område
1425 job i Region Fyn 222 job i dette område

topjob

Datamatiker/softwareudvikler til IT afdeling
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kan du bevare overblikket og omsætte forretningsønsker?

Vi søger snarest en nyuddannet datamatiker/softwareudvikler, der er god til at bevare overblikket og har evnerne til at omsætte ønsker fra kunderne til krav til systemerne. Stillingen er en stabsfunktion, hvor du skal supportere de forskellige selskaber/afdelinger.

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som datamatiker kommer du til at samarbejde med 6 kollegaer i IT, og du bliver en del af udviklingsteamet på 3 kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i udvikling og vedligeholdelse/support af Dynamics NAV, SharePoint og andre udviklingsprojekter.

Om dig
I din rolle som datamatiker/softwareudvikler skal du:
• Være god til at programmere og systemudvikling
• Have erfaring med SQL, .Net og C#
• Evt. have erfaring med administration/udvikling i SharePoint
• Have personlig interesse for teknologiens udvikling AI/Automatisering
• Have en god forretningsforståelse
Samtidig skal du kunne trives med travlhed og ad hoc-opgaver i en hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os vedr. stillingen
pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 22. oktober 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Forretningsorienteret jurist
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af en arbejdsdag, som er fyldt med spændende juridiske opgaver i et område, som er af afgørende strategisk karakter? Og brænder du for at have en central rolle, hvor du dagligt kan gøre en forskel med din juridiske erfaring og høje faglighed?

Så er det lige dig, vi er på udkig efter….

Vi udvider vores juridiske kompetencer, og vi søger derfor en ny kollega, som kan indgå i ABENA Danmark's professionelle udbuds- og kontraktteam, hvor der bydes på mindst et udbud om ugen, og ikke to dage er ens. Teamet er ansvarlig for udbudsstyring, tilbudsgivning samt det juridiske og økonomiske kontraktarbejde for et trecifret millionbeløb.

Vi er et team, der løfter i flok, vi er stærke sammen og arbejder benhårdt på kontinuerligt at blive bedre til at styre og udvikle de offentlige udbud og kontrakter, og hvor vores arbejde danner grundlag for ABENAs forretningsmæssige succes på det offentlige marked.

Vi sikrer dig selvfølgelig oplæring, og du vil have et tæt samarbejde med vores nuværende erfarne jurist.

Derudover vil du også få en tværgående rolle som juridisk rådgiver i hele den danske organisation, hvor du bl.a. vil løse opgaver og være sparringspartner for andre afdelinger såsom Indkøb og Kundeservice.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Koordinator med stærke formidlingskompetencer
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du god til at skabe struktur i en kreativ og hektisk hverdag? Er du limen i teamet? Kan du effektivt styre projekter og kommunikationen med vores globale marketingkollegaer og produktansvarlige?
Så er dette vikariat lige noget for dig, og vi har brug for din hjælp hurtigst muligt, for vi har travlt.
Stillingen er et 6 måneder vikariat med mulighed for forlængelse.


Vi leverer globale kreative løsninger hver dag
Som marketingkoordinator bliver du en del af vores innovative og kreative univers. Du kommer til at indgå i Abena Group Digital & Marketing, hvor du sammen med dit team leverer høj service til ABENA i hele verden.
I tæt samarbejde med dine kollegaer løser du opgaver, hvor du bl.a.:

Koordinerer og styrer en bred vifte af marketingopgaver
Skaber overblik og fremdrift i Healthcare marketingaktiviteter sammen med vores Workforce Manager
Står for projektledelse, - indsamler input og briefer vores multimedia designer og content writer
Er ansvarlig for udvikling af marketingmaterialer, mindre scopes og ad hoc-opgaver
Evaluerer udvalgte marketingindsatser
Implementerer globale kampagner og er go-to-person


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, Service & After Sales
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Globalt ansvarlig for etablering og udrulning af serviceforretning i markedsledende virksomhed.

Du får ansvaret for at udvikle den globale Service og After Sales-forretning. Du får direkte personaleansvar for serviceforretningen i Danmark, hvorfra du sikrer udvikling, etablering og udrulning af globale servicekoncepter gennem en global matrix organisation. Nøgleopgaver vil bestå af:

Ansvarlig for etablering og udrulning af globale servicekoncepter med afsæt i EMEA, for dernæst at sikre udrulning via øvrige selskaber.
Global ansvarlig for koordinering og facillitering af serviceaftaler, hvor ansvaret for eksekvering og installationer ligger i regionerne
Ansvarlig for opkvalificering og udvikling af Service Engineers – herunder særligt fokus på SW-support
Global ansvarlig for etablering af Service Hotline
Ansvarlig for etablering af globalt kompetencecenter
Globalt ansvar for bearbejdelse og godkendelse af garantisager

Du skal samle serviceorganisationen globalt og du skal kunne omsætte koncepter til implementerbare services, som skal rulles ud i hele verden. Vi ser et stort potentiale for vores serviceforretning og det er ambitionen, at Service og After Sales indenfor en kortere årrække skal stå for min. 30% af virksomhedens samlede forretning.

Du bliver en del af AGRAMKOWs mellemledergruppe og skal udvikle servicekoncepter i samarbejde med bl.a. Sales, Technology og Digitalisering. Global Service består af medarbejdere i Danmark såvel som i resten af verden og du bliver leder for en organisation på pt. 7 medarbejdere i Danmark, dertil kommer en matrixorganisation bestående af 25 medarbejdere i forskellige regioner med ”dotted line”. Det vil medføre en del rejseaktivitet – særligt i en opstartsfase, indtil organisationen er etableret og velfungerernde. Der er forventeligt ca. 40 rejsedage om året.

Vi forventer, at du har deltaget i udvikling og drift af en international serviceorganisation. Måske refererer du i dag til en direktør med ansvar for en stor serviceforretning og du brænder for selv at vise dit værd som ansvarlig for din egen serviceforretning. Du har ledelseserfaring og du har et kommercielt mindset og gerne en baggrund fra en global organisation med OEM-kunder og salg af serviceydelser. Da jobbet er globalt, skal du have god interkulturel forståelse med gode kommunikationsevner og fokus på kunder og på forretning. Det er vigtigt, at din tilgang er analytisk og struktureret med et datadrevet mindset. Som person er du robust og resultatorienteret med et stort drive. Du formår at tænke holistisk samtidig med, at du evner at dykke i detaljen og være hands-on.

Vi forventer at du har en teknisk eller kommerciel uddannelse, gerne på kandidatniveau. Koncernsproget er engelsk. AGRAMKOW ligger i Sønderborg og er en moderne virksomheds med god fleksibilitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
EL-Ingeniør
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.

Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.


Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner

Du kommer til at referere til Director of Technology men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af Produktionsgrundlag - herunder tegningsmateriale og styklister
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erfaren asfaltmedarbejder
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vi har travlt og søger derfor hurtigst muligt en dygtig medarbejder til vores asfalt-afdeling i Hammelev. Har du erfaring med at skabe belægninger, så dem der færdes i trafikken, får en god oplevelse, så er det dig, vi leder efter.


Om os:

I afdelingen er der 50 kolleger, der arbejder på vores asfaltværk, forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et stærkt og veletableret team på 7 medarbejdere, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Om dig

Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du gør dit, for at levere en god kvalitet
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du

Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
Vi giver dig mulighed for uddannelse og udvikling
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og et godt arbejdsmiljø.

Er du ikke allerede vej-asfaltør, så tilbyder vi, at du på sigt kan starte på den toårige uddannelse.

Kan du se sig selv i jobbet, så send os straks din ansøgning, CV og relevante bilag ved at trykke på ”send ansøgning” eller kontakt projektchef Allan Bay på tlf. 41 87 05 68.

Ansættelse: Snarest muligt eller efter aftale.

Vi afholder løbende samtaler og stillingsopslaget fjernes, når stillingen er besat.

Alle kvalificerede opfordres til at søge, uanset køn og etnicitet.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT-Supporter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
I Arkil IT er vi 9 medarbejdere, der fra hovedkontoret i Vojens servicerer 700 PC-brugere fordelt på 22 afdelinger og mere end 50 byggepladser i hele Danmark.

Vores mål for afdelingen er at "Levere IT, som gør en forskel for brugerne''. Vi er en afdeling, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor alle gør en indsats for, at det skal være rart at komme på arbejde.


Om jobbet

Som IT-Supporter i Arkil IT vil du blive en del af vores First Line Support med direkte kontakt til brugere på alle niveauer, og det er derfor vigtigt, at du kan navigere i dette. Du vil indgå i et team med 4 medarbejdere og en teamleder fordelt på 1st og 2nd line support med meget høj faglighed og anciennitet. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere henvendelser, så vi kan løse størstedelen som et "First Time Fix" og leve op til Arkils motto - "Kvalitet til tiden".


Dine arbejdsopgaver vil bl.a inkludere:

1st og 2nd level support - telefonisk, fysisk og via Tickets.
Overvågning af Helpdesk system og tildeling af Tickets.
Dokumentation af løsninger og processer.
Brugeradministration.
Fejlfinding på PC, mobiler, printere og tablets.
Projektledelse af mindre projekter.
Indkøb, bestilling og klargøring af IT-udstyr.


Om dig

Der er flere måder at komme ind i stillingen på, om du er nyuddannet, har tilegnet dig lignende erfaring andetsteds eller har flere års erfaring med IT-Support, spiller ingen rolle. Vi forestiller os, at du:

har en naturlig evne til effektiv kommunikation via telefon, og formår at skabe en positiv oplevelse for brugerne.
yder en god service.
er proaktiv, selvkørende og tager ansvar for egne opgaver.
har kendskab til Windows-, iOS- og Androidoperativsystemer.
har kendskab til Active Directory.
har kendskab til Office365.
taler og skriver dansk og engelsk (Tysk er en fordel, men ikke et krav).
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
HR konsulent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har fuld fart på vores digitale agenda i ABENA, og det er dig skal vi bruge for at finde og rekruttere bl.a. de skarpeste og dygtigste IT talenter inden for bl.a. eCommerce, ERP/WMS, Support, Projektledelse, Arkitektur og IT Sikkerhed.

Din vigtigste opgave bliver, gennem rekruttering og search, at sikre det rette match mellem kandidat og team. ABENAs fortsatte udvikling afhænger af, at vi har de helt rigtige talenter med på holdet, og derfor søger vi dig, som brænder for rekruttering af specialister og ledere. Du vil høre til i vores Group HR afdeling og være i tæt samarbejde med ledelsen i dit daglige arbejde.

Group HR består i dag af tre medarbejdere, og vi udvider afdelingen med dig som den fjerde. Vi har det overordnede HR ansvar og supporterer alle ABENA selskaber med den nødvendige HR ekspertise. Derfor spænder opgavefeltet også bredt, og du vil udover rekruttering med tiden blive indblandet i andre spændende HR projekter afhængigt af dine kompetencer og interesser. Som udgangspunkt starter du med at overtage rekrutteringsansvaret med særligt fokus på IT profiler.


Dig og dine kvalifikationer

Vigtigst af alt er, at du brænder for rekruttering og search, at du er interesseret i både mennesker og forretning, samt at du trives i et miljø, hvor der ikke er langt fra idé til handling.


Derudover forventer vi, at du:

har mindst tre års erfaring med rekruttering og search af specialister og ledere
har erfaring med at bruge personprofiler i rekrutteringer (vi bruger Extended DISC)
har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse inden for HRM eller lignende
behersker dansk og engelsk flydende i både skrift og tale
er hurtig til at sætte dig ind i nyt stof, er fleksibel og får tingene gjort
trives i et dynamisk miljø, hvor der er behov for at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Murer eller arbejdsfolk med murererfaring
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger hurtigst muligt 2 murere eller 2 arbejdsfolk med mureerfaring. Arbejdsopgaverne vil f.eks. være afhugning af puds, vandskuring, støbning osv.

Trænger du til en forandring? JKS søger en dygtig faglært eller tillært murer til spændende udfordringer!

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Afhugning af puds
Vandskuring
Støbningsarbejde
Forefaldende opgaver

Praktisk viden om vikariatet

Uddannet murer eller har erfaring inden for murerfaget
Længden på vikariatet er 3-4 uger
37 timer. Mandag til torsdag 07:00-16:00 fredag 07:00-12:30
Lokationen er omegn af Aabenraa
Du kan kommunikere på dansk eller tysk
Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
El-teknisk medarbejder
Career
Syddanmark
6500 Vojens
Har du en baggrund inde for den El-tekniske verden, samt har du erfaring med produktionsarbejde, så søger PP Techniq i Vojens en ny kollega.

En kollega som er kompetent med el-montage af udstyr anvendt i et hårdt miljø og kan hjælpe med alt elektrisk arbejde relateret produktion af PP Techniq’s vinge platforme, som bruges til vedligeholdelse eller større reparationer at vindmøller - en kollega som vil være med til at videreudvikle af PP Techniq elektroniske udstyr og meget mere.
Så hvis du kan se dig selv i en dynamisk virksomhed, hvor der kan være højt til loftet, samt hvor fagligheden og den personlige kompetenceudvikling er høj, så er PP Techniq måske noget for dig.


Arbejdsopgaver:

El-montage fra A-Z
Kabelføring på bevægelige platforme
Elektronisk fejlsøgning
Test af udstyr
FAT-teste
IO – teste


Faglige kompetencer:

Har en EL-teknisk baggrund
Kan læse El-diagrammer
Har erfaring med fejlsøgning og tegningsforståelse
Have kendskab til IO-test og FAT test
Erfaring med kabelføring
Begår dig på engelsk i både tale og læse
Hvis du har erfaring med PLC software, er det kun en fordel men intet krav
Kan arbejde systematisk
Har kendskab med Office pakken og generelt basis IT-kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Mekanik konstruktør til PEC
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for mekaniske konstruktioner? Er du god til at drive dine egne opgaver og går du gerne forrest i projekt teams og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den Mekanik konstruktør, vi søger til vores PEC (Product Engineering Centre).

Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering, vedligehold og udvikling af produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Vedligehold, opdatering og kvalitetssikring af produktionsgrundlag
Med reference til Head of PEC, kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med kolleger fra PEC, Assembly og Engineering vil blive ansvarlig for at vedligeholde, udvikle og kvalitetssikre vores eksisterende produktionsgrundlag. Du vil få ansvaret for at analysere og identificere eksisterende produktionsgrundlag med henblik på at finde muligheder for optimeringer i form af kvalitet, effektivitet og costs.

Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Vedligeholdelse og opdatering af dokumentation i SolidWorks
Opdatering og vedligeholdelse af styklister samt Produktionsgrundlag - herunder kvalitetsdokumentation og test specifikationer
Oprettelse af varenumre, styklister og tegningsnumre i SAP (ERP-system)
Overdragelse af projekter til produktion

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertiseområde, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger.


Teknisk velfunderet teknisk assistent

Du har en relevant teknisk uddannelse som f.eks. BSc. eller Diplomingeniør indenfor mekanik, produktion eller lign. eller Teknisk Designer Du kan være nyuddannet, vigtigst er din motivation og passion for at arbejde med mekanisk konstruktion og kvalitetssikring inden for mekanikområdet. Du er fagligt dygtig og er velfunderet inden for mekanisk konstruktion. Du har et godt kendskab til standarder inden for mekanisk konstruktion og er velbevandret i 2D og 3D tegneværktøjer, gerne SolidWorks. Erfaring med og flair for arbejde i ERP-systemer som SAP er ønskeligt, men ikke et must.

Kan du ikke tjekke af på alle kompetencerne, så tøv ikke med at søge alligevel. Har du lysten, viljen og passionen, så investerer vi gerne det, der skal til. For os er det vigtigt , at du har det rigtige mindset.

Som person er du en teamplayer, der træffer beslutninger på baggrund af egne og andres analyser. Du tænker holistisk og er en dygtig formidler af fagligt indhold. Du arbejder systematisk og disciplineret og bevarer overblikket – også når det går stærkt.

Dansk og engelsk i skrift og tale er et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Software development Internship
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you studying Software development, Computer Science or IT, and are you looking for an internship to strengthen your professional skills?
At AGRAMKOW we are always on the lookout for highly motivated students and graduates, who are eager to test their theoretical knowledge in real life!

AGRAMKOW
AGRAMKOW is the world-leading solution provider on sustainable solutions in the appliance industry within the cooling and A/C segments. We design, manufacture, install, service and advise our global customers on solutions, which ensure our customers improved efficiency, productivity and quality in their manufacturing process towards sustainability.

We are working across the globe, building partnerships to improve quality-based performance for customers. We provide local support wherever our products are installed, and have support centers in Asia, Europe and Latin America.

What we expect from you
As a Software development intern, you will contribute to ongoing optimizations of our internal software, which is used to improve different processes inside the company, besides you will support the development of our business software platforms, which is continually servicing our customers around the world.

The development of our software contributes to strengthen, simplify and to reduce the costs of the work processes, moving the production engine into the Industry 4.0 era.
Your tasks will involve:

.NET and C# development
Microsoft SQL Server for data storage and processing
Git based source control
API development and communication
User interface development

What we offer
Work with the brightest colleagues and get the opportunity to learn and improve your skills. Furthermore, participate in the development of challenging projects as a part of your daily activities.

We offer an international and professional working environment with great colleagues. At AGRAMKOW you can expect to become part of a dream team! A place where you can have work life balance, flexible working hours plus an exciting environment with a flat organizational structure. Besides that, you get real career progression opportunities.

Do you want to know more about our opportunities, or are you curious about us as a company?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
PDM Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at strømline AGRAMKOWs Product Data Management (PDM) og produktionsdata-flow? Brænder du for at sikre solide og ensartede processer og procedurer for produkt- og produktionsdata? Har du solid erfaring med SAP R3 og med integration mellem flere systemer? Så er du måske den PDM ERP Specialist, vi søger til en nyoprettet stilling.

Hos AGRAMKOW leverer vi produktions og testløsninger til nogle af verdens førende brands inden for kølesegmentet i applianceindustrien. Det stiller høje krav til interne processer, dokumentation og data.

Integration mellem PDM systemer og SAP
Virksomheden er i stærk vækst og vi udvider derfor med denne helt nye funktion under vores Product Engineering Centre (PEC). Du vil få en central rolle med ansvar for sikring af datakvalitet og integration mellem PDM systemer og SAP.


Dine opgaver omfatter blandt andet:

Konfigurering, opsætning og vedligehold af PDM-funktioner i SAP
Sikring af effektiv integration mellem PDM-systemer og SAP
Etablering og håndhævelse af procedurer/standarder for datastyring, til sikring af ensartetede produktdata. (Nomenklatur etc.)
Identificere og gennemføre procesoptimeringer
Sikre nødvendige SAP-kompetencer i organisationen.
Etablering af KPI-mål og målinger for SAP-processer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Internship / Project
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg


Are you studying Engineering within the field of i.e. Mechatronics, Electronics, Software, IT, or Robotics & Automation, and are you looking for an internship or a case for your thesis?


We want to be best in class – do you?

At AGRAMKOW we are always on the lookout for highly motivated students and graduates, who are eager to test their knowhow and theoretical experience in real life. You are recognized as a creative problem solver, and you are not afraid of taking responsibility and decisions. At the same time, you are a good listener, and you are able to communicate on all levels in an organization.


What’s in it for you?

You will get the opportunity to get a good insight into an exciting branch, and to test your theoretical knowledge within your field of interest. We offer projects within i.e. test and verification, product development, prototype design, and many other exciting fields.


How to apply

Send us your application including your suggestion for your project, your transcript and your CV.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Formand til driftsteam inden for restprodukter i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du maskinfører med administrative færdigheder?

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter.
Vi er Danmarks førende inden for slagge håndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materieler som sand og grus.

I dag har vi modtageanlæg for slagge i hhv. Køge, Stigsnæs Aalborg, Aulum, Marstrup og Kolding. I Kolding har vi et stationært sorteringsanslæg til slagge mens der på de øvrige anlæg sorteres slagge via et mobilt anlæg. Sorteringen af slagge drives i samarbejde med Recycling
(Se mere på https://slagger.meldgaard.com/ )

Jobbet
Vi søger en formand til vores modtagepladser i Jylland (afdeling Vest), men du kan forvente også at skulle afløse i Øst, men dit primære arbejde er i Vest. Du får stillet bil til rådighed og skal også forvente at kunne køre ud hjemmefra. Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Du vil få ansvaret for:
• De administrative funktioner som registrering i driftsjournaler
• Planlægning af driften
• Vedligeholdelse af pladserne,
• Kontrol af belægning, vandtanke osv.
• Medvirke til overholdelse af miljøkrav
• Ajourføring af slagge mængderne på pladserne i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forestiller os, at du er en erfaren maskinfører. Har teknisk flair og har gode administrative færdigheder samt flair for IT-systemer og Office pakken. I dit arbejde har du en positiv indstilling til dine arbejdsopgaver, har gode samarbejdsevner og du er god til at skabe overblik ligesom du er løsningsorienteret.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Jens Rasmussen på tlf. 20 33 73 07.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 3. oktober 2023.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Renovationsarbejder i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi har travlt, og søger derfor både en fast renovationsarbejder samt afløsere til dagrenovation i Kolding.

Som fastansat er du garanteret 37 timer, og du er hjemme hver dag.
Som afløser vil du få et fleksibelt job med gode personalevilkår.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

For begge stillinger er det et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 1. oktober 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Martin Jensen Friis på
tlf. 52 18 72 20. Samtaler vil blive afholdt løbende. Start hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Kvalitetsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Kvalitetsafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, der kan understøtte vores kvalitetschef i arbejdet med de processer og ændringer, der er nødvendige for at opretholde vores mange forskellige certifikater og mærkninger som f.eks. ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, Svanemærket, Astma og Allergi, IFS og BRC mv.

Vores nye kollega har gerne erfaring i at arbejde med kvalitetsstyring. Kendskab til ISO- og andre certificeringer en fordel, men ikke et krav.

Som assistent i Kvalitetsafdelingen bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine vigtigste arbejdsopgaver er:

At understøtte vores kvalitetschef i at sikre, at vores ledelsessystem og vores certificeringer lever op til gældende standarder og overholder de myndighedskrav samt den lovgivning, Abena Produktion A/S er underlagt, heriblandt interne audits.
Systemafvigelser
Ansøgninger til blandt andet Svanemærket, Astma- og Allergi-ordningen
Korrespondance med leverandører i forbindelse med ansøgning til Svanemærkning, Astma- og Allergi-ordningen m.m.
Årlige opgørelser ifm. Svanemærkning af leverandører, Astma- og Allergi-ordningen samt dermatologisk mærkning
Backup til afdelingens andre opgaver i SAP og Axapta
Diverse administrative opgaver

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling og har erfaring inden for kvalitetsstyring. Er åben og udadvendt, da du får en bred kontaktflade i organisationen. Du er af person hjælpsom og opsøgende i forhold til opgaveløsning, både i teamet som i hele organisationen. Er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk og er god til at tilrettelægge og arbejde systematisk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Produktafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Produktafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

I jobbet som produktassistent vil du have mange snitflader med flere afdelinger i organisationen, her iblandt indkøb, udvikling, Supply og Business Services. Det er derfor vigtigt, at du har diversitet, imødekommenhed og det kommunikative aspekt for øje.

I jobbet skal man være proaktiv, håndtere daglige henvendelser og skabe grundlaget for, at sagerne kommer godt i mål. Der er tale om en faglig bred rolle og dine vigtigste ansvarsområder er:

Oprettelse af varer i SAP, ajourføre varestamdata og datablade
Vedligehold af styklister og kalkuler
Opdateringer og forbedringer
Palletering

Som produktassistent bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine opgaver kan variere da ikke to dage er ens.

Vi forventer at du har

En HHX uddannelse eller anden relevant uddannelse.
Du har kendskab til SAP systemet.
Du har kendskab til Office pakken.
Du kan kommunikere ubesværet på dansk i både skift og tale. Kan du tysk og engelsk er dette en fordel.

Vi forestiller os, at du udover erfaring fra lignende stillinger er drevet af at skabe resultater og gerne bidrager med nye ideer.

Fælles for os alle er, at vi lægger vægt på ordentlighed, vi skal nå vores mål og vi har en positiv tilgang til samarbejdet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Udviklingsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Abena Produktion A/S søger en produktassistent til Udviklingsafdelingen, som brænder for at være serviceminded, samt arbejde med vedligeholdelse af data, koordinering af nye varer i sortimentet med interne og eksterne kunder.

Du kommer til at sidde i Udviklingsafdelingen, hvor du udover at få en stor berøringsflade i organisationen, også vil få til opgave at koordinere design og priser ud af huset.

Struktureret, selvstændig tilgang
Som produktassistent bliver din primære opgaver at sørge for, at vi har de rigtige data i vores systemer. Du indgår i et tæt samarbejde med produktionen, indkøb og planlægning omkring nye produkter og tests. Via din strukturerede tilgang og med stort overblik, arbejder du med løbende forbedring af kvalitet og konkurrencedygtighed.

Jobbet indeholder ydermere:

Vedligeholde data på udvalgte varer
Vedligeholde priser
Vedligeholde kalkuler på kunder og prislister i Ax. og evt. SAP
Koordinere ændringer i design med udenlandske kunder
Koordinere ændringer i design med udenlandske leverandører
Videreformidle ændringer internt i Abena
Udarbejde udbud og tilbud

Du trives med en travl arbejdsdag, hvor der både er administrative og koordinerende opgaver.

Vores nye kollega har gerne erfaring med at arbejde i SAP og AX og er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk, engelsk og gerne tysk. Vi ser gerne, at du har kendskab til ISO 9001, men det er ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Reparatør til drift og vedligehold
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Vi søger en dygtig kollega, som kan varetage rollen som reparatør og stå for den daglige drift af egne produktionslinjer, herunder omstillinger, vedligehold og problemløsning på maskinerne.
Du vil referere til den tekniske chef og indgå i en afdeling med seks øvrige kollegaer, som du vil kunne sparre med i dagligdagen. Din hverdag vil bestå af alsidige og til tider uforudsigelige opgaver, som kan føre til travlhed i perioder.

Rul-let er en produktionsvirksomhed med 40 medarbejdere, men som datterselskab af ABENA har vi et stort fagligt netværk. Vores afdeling er kendetegnet ved et rart og uformelt miljø med positive og kompetente kollegaer. For den rette kandidat er der gode muligheder for at skabe et indflydelsesrigt job, hvor man gennem sine kompetencer og erfaringer kan skabe resultater for virksomhedens drift og udvikling.

Dine ansvarsområder er:

maskinvedligehold, udskiftning af lejer, remme, aksler og andre mekaniske komponenter
fejlsøgning på mekanik, elektriske komponenter, sensorer og pneumatik
svejsning, drejning og andet værkstedsarbejde
brug af lager- og vedligeholdssystemer (vi bruger PM5) og meget gerne Excel på brugerniveau
introduktion af nye medarbejdere til maskinerne
komme med nye ideer til optimering af maskinerne

Du:

har en uddannelse som maskinmester, automatiktekniker, elektriker, smed, mekaniker, el. lign.
har evnen til at finde løsningen i de små detaljer og har god ordenssans
har overblikket over de andre maskiner, når du er alene på aftenvagt og tilkaldevagt i weekenderne, hvilket foregår i rotation (ca. hver 5. uge)
har gode danskkundskaber, og det er en fordel, hvis du kan begå dig på engelsk eller tysk

Rejseaktivitet er begrænset. Du vil primært besøge maskinleverandører og deltage på messer samt udstillinger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
SAP FI Consultant
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Do you want end-to-end responsibility, major impact, and work life balance?

Do you have experience from SAP roll outs? Are you at the same time looking for a place where you can be your very best and be trusted with responsibility for business-critical projects with a global perspective? If so, we have just the right job for you.

When joining Abena, you will be part of a highly successful company where SAP is the key system in our journey towards building a truly global organisation. As a privately-owned company, we stand on a very solid foundation of sound values, and we benefit from the privilege to think and work with a long-term horizon and to make fast decisions.

Drive own roll outs to implement SAP across subsidiaries
To put it short, your focus is to bringing SAP to the business/subsidiaries and by that contribute to taking the business to the next level based on global, best practise standards. You will do so by managing own end-to-end tasks and bridging the business and external developers. Simultaneously, you contribute to re develop our SAP template to match the increased global focus. Your primary tasks will be to:

Contribute to SAP roll outs across subsidiaries in the growing global organization
Identify needs and wishes via close dialogue with local managers and teams – interviews, workshops etc.
Turn gained knowledge into useful requirement specifications for developers
Oversee development to ensure high quality deliverables
Handle customization tasks as well as tests and hypercare
Be go-to person for the business in regards to more complex support and operational tasks.


Proactive driver with experience from implementing SAP
To succeed, you must thrive in a role where you are the one that drives things forward. As such, it is natural for you to be the one that proactively reaches out, and you have no problems being facilitator and natural turning point for various teams in the business. Additionally, you are used to taking full responsibility for own tasks, and you know when to raise the flag and ask for help if necessary (and help you will get).

As you will work as change agent and bring the global agenda to local organizations, you will need all of your pragmatic and solution-oriented approach – you base your results on a constructive dialogue with a respectful and holistic perspective. As part of this, you have the skills to explain Why, How, Who, and When with additional highlighting of the benefits gained. Additionally, your CV comprises:

Some years of experience from implementing SAP S/4
Skills within FI and maybe others
Good English skills, written and spoken
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teknisk designer
Career
Syddanmark
6230 Rødekro
Vil du være med til at holde Danmark kørende, og brænder du for den grønne omstilling? Vil du prøve kræfter i en god og solid dansk virksomhed i vækst og med produkter af høj teknisk kompleksitet? Så søg endelig denne spændende stilling!

Hamag A/S er Danmarks førende specialist i udstyr inden for olie, smøremidler og brændstofhåndtering. Vi forhandler, servicerer og udvikler el- og brændstofstandere, registrerings- og betalingssystemer samt udstyr til opbevaring, håndtering og salg af brændstof, olie og smøremidler.

Du har sandsynligvis en relevant uddannelse som teknisk designer, produktionsteknolog eller lign. og fortrinsvis en håndværksmæssig baggrund. Du har gerne 3-5 års erfaring med industriel produktudvikling.

Derudover er du:

Selvkørende og dynamisk i hverdagen
Ambitiøs, resultatorienteret og har en høj grad af ansvarlighed
Kvalitetsbevidst og arbejder struktureret og procesorienteret
Bruger af Inventor
Kendskab til 3D print
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Værkfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en værkfører til vores værksted i Aabenraa

Vi søger en værkfører til at stå i spidsen for vores værkstedsteam. Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, trucks, mm.) er i god stand. Vi prioriterer den interne værkstedsservice højt.

Jobbet:
Som værkfører vil du have ansvaret for den daglige drift og planlægning af opgaver (reparation, vedligehold, syn mm.) Du skal sikre det gode interne samarbejde med vores transportafdelinger, samt udføre selvstændige klassiske mekaniske opgaver. Herunder sikre at værkstedet leverer den bedste kundeservice ud fra en høj maskinfaglig kompetence og med forståelse for, at vores biler skal køre med maksimal oppetid.

Som værkfører bliver du en del af en virksomhed i vækst, og du vil med dine kompetencer og erfaring være med til at forme virksomheden, arbejdsprocesserne og din egen hverdag. Vi har investeret i en del ”ekstra materiel”, for at vi kan centrere arbejdsopgaverne til primært at foregå i hverdagene fra mandag til fredag.

Om dig:
Der kan være flere indgange til stillingen. Måske er du allerede værkfører eller teamleder i dag? Og måske du er klar til at prøve kræfter med nye udfordringer. Det vigtigste er, at du har den rigtige udstråling, og har flair for ledelse med fokus på det gode arbejdsmiljø. Du skal være serviceminded og dine faglige og tekniske kompetencer skal være i top.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johan Nielsen på tlf. 2033 7319, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. oktober 2023.

Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt ca. 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Miljø, Transport og handel. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Contract Warranty Assistant
Carrier Transicold Scandinavia A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Carrier er en førende leverandør af varme-, ventilations-, klimaanlæg- og kølesystemer samt brand- og sikkerhedssystemer, der fører til sikrere, smartere, mere bæredygtige og højt ydende bygninger.

Carrier Transicold hjælper med at forbedre transport og forsendelse af temperaturkontrollerede laster med en komplet serie af udstyr og tjenester til køletransport og kølekædesynlighed. I mere end 50 år har Carrier Transicold været førende i branchen og forsynet kunder over hele verden med avancerede, energieffektive og miljømæssigt bæredygtige containerkølesystemer og generatorsæt, direkte drevne og diesel lastbilenheder og trailerkølesystemer. Carrier Transicold er en del af Carrier Global Corporation, en førende global leverandør af sunde, sikre og bæredygtige bygge- og kølekædeløsninger.
Om rollen
I dit daglige arbejde vil du være i kontakt med kunder og servicepartnere. Du vil sikre dig, at servicekontrakter og garantikrav håndteres korrekt. Stillingen bliver fast placeret i hovedkontoret i Padborg

Primære ansvarsområder:

• Afgivning af tilbud DK/NO/SE – delvis i samarbejde med Contract/Service Manager.
• Udfærdigelse af dokumenter til underskrift DK/NO/SE
• Vedligeholde og oprettelse af kontrakter i databasen.
• Klargøring af fakturering
• Fakturering af kontrakter
• Tjekke op på forlængelse af servicekontrakt
• Oprettelse af serviceplan.
• Systemadministrator/Key user interne systemer
• Håndtering af garantisager

Kvalifikationer:

• Du er flydende i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Du har et solidt kendskab til Microsoft Office
• Kundeserviceorienteret og stærk arbejdsmoral
• Du er velformuleret, positiv, energisk, serviceminded og udadvendt
• Du kan arbejde selvstændigt og i team, har ordenssans og overblik
• Kendskab til serviceaftaler
Vi tilbyder:
• En varieret arbejdsdag i tæt samarbejde med vores nordiske team
• Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
• Gode kollegaer med stor faglig viden og en hverdag med en uformel omgangstone i et internationalt miljø
• Gode løn, ansættelse og arbejdsvilkår

Vores forpligtelse over for dig

Vores største aktiver er vores medarbejderes ekspertise, kreativitet og passion. Vi stræber efter at levere et godt sted at arbejde, der tiltrækker, udvikler og fastholder de bedste talenter, fremmer medarbejderengagement, fremmer teamwork og i sidste ende driver innovation til gavn for vores kunder. Vi stræber efter at skabe et miljø, hvor du føler, at du hører til, med mangfoldighed og inklusion som drivkraft for vækst og innovation. Vi udvikler og implementerer Best-in-class projekter og praksis, der giver karrieremuligheder, lytter til medarbejderfeedback og altid udfordrer os selv til at gøre det bedre. Dette er The Carrier Way.

Slut dig til os og gør en forskel.

For yderligere oplysninger kan Flemming Kehlet kontaktes på +45 40170002

Ansøg nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dygtig håndværker med el-teknisk baggrund
Career
Syddanmark
6230 Rødekro
Er du elektriker, automatikfagtekniker eller smed med erfaring / flair for el-teknik inden for montage af el-styringer? Vil du prøve kræfter i en god og solid dansk virksomhed i vækst med danske rødder og mange år på bagen? Søger du efter et fast, stabilt arbejde på daghold? Så har vi muligvis en spændende stilling til dig…

Hamag A/S er Danmarks førende specialist i udstyr inden for olie, smøremidler og brændstofhåndtering. Vi forhandler, servicerer og udvikler el- og brændstofstandere, registrerings- og betalingssystemer samt udstyr til opbevaring, håndtering og salg af brændstof, olie og smøremidler.

Om jobbet og dig:

Vi søger en erfaren kollega til montageopgaver på daghold i vores produktion i Rødekro. Det drejer sig om opgaver inden for alt fra montage af el-styringer til installering af pumpesystemer i nye standerløsninger.

Rammerne er i lyse renoverede lokaler, og der er en ledelsesform med fokus på et godt arbejdsklima, frihed under ansvar og mulighed for udvikling og læring.

Vi forestiller os, at du er elektriker, automatikfagtekniker eller smed med el-teknisk baggrund eller erfaring.

Arbejdstiderne er mandag – torsdag 06:30 – 15:00 og fredag 06:30 – 12:10.

Du vil gerne have en stilling, hvor arbejdsopgaverne er alsidige og udfordrende, fordi du trives med en varieret arbejdsdag. Du har gåpåmod, er kvalitetsbevidst og hænderne er skruet rigtigt på.

Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært, er ikke afgørende
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig, kvalitetsbevidst og har et godt overblik
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Intern sælger/eksportmedarbejder – Danmark/Tyskland
Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Bliver du motiveret af at understøtte og supportere kunder, tage ansvaret og sammen med dine kollegaer komme i mål med kundespecifikke løsninger? Er du en haj til at kalkulere, kommunikere og at forstå hvordan tingene teknisk hænger sammen? Så skal du endelig læse videre.

Vi søger en dynamisk og engageret intern sælger/eksportmedarbejder til vores salgsafdeling i Esbjerg. Som en vigtig del af vores team vil du være med til at støtte og supportere vores danske kunder, samt underbygge vores fortsatte vækst på det tyske marked. Du vil spille en central rolle i at sikre, at alle processer og kommunikation forløber gnidningsfrit og professionelt.

Om stillingen:
Som intern sælger/eksportmedarbejder vil dine primære ansvarsområder omfatte ordrebehandling, support/servicering samt tilbudsberegning til vores danske kunder. Du vil have tæt kommunikation med kunderne angående levering, forecast og rammeordrer, hvilket vil være en integreret del af din daglige rutine.
En vigtig del af din rolle vil være de administrative produktionsforberedelser og kontinuerlig vedligeholdelse af stamdata. Du vil have ansvaret for at sikre, at alt er i orden og klar til produktionen samt opretholde nøjagtige og ajourførte oplysninger.
I forhold til vores eksportkunder vil du have tæt kontakt med vores forhandlere. Dette indebærer at opretholde et stærkt samarbejde og koordinere aktiviteterne for at sikre en smidig og effektiv handel med vores tyske kunder. Du vil analysere markedet og kortlægge forhandlings- og distributionsmuligheder til nye tyske kundeemner i samarbejde med vores tyske forhandler.

Derudover:

- Deltage på messer i både ind- og udland
- Sparre med dine kollegaer omkring markedsindsigt og viden, både i Esbjerg og i Ålborg
- Vil der være omkring 20-40 rejsedage om året, i Danmark og Tyskland
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Bæredygtighedskonsulent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi udvider holdet og søger en konsulent inden for bæredygtig omstilling til at understøtte udvikling af morgendagens løsninger og den deraf afledte forandringsproces.

Du har helikopteroverblikket og evner at arbejde tværfagligt, når det kræves
I din rolle som konsulent er dit fokus på at lede initiativer inden for bæredygtig forretning.
Du er bindeled ud mod større projekter og ind mod organisationen. Ydermere er du bæredygtighedsfaglig rådgiver for organisationen i forbindelse med blandt andet udbudsbesvarelser og strategiske kundesamarbejder.

Med reference til Bæredygtigheds- og Udviklingschefen i ABENA A/S bliver du en del af et team med høj faglighed inden for såvel bæredygtighed som udvikling. Du får arbejdssted i Aabenraa, men skal være indstillet på en del rejseaktivitet rundt i Danmark. Og du skal trives med at arbejde selvstændigt.

Din arbejdsdag indeholder bl.a. følgende opgaver:

Ledelse af større projekter som eksempelvis ændring af forretningsmodel inden for
et område
Faglig sparringspartner for organisationen i strategiske kundesamarbejder, hvor vi målrettet understøtter kunders omstilling via ændring i brugsadfærd og sortiment
Intern kommunikation omkring den igangværende omstilling i form af fx opbygning af relevante følgegrupper og vidensdelingsformater
Faglig rådgiver for kontraktansvarlige i forbindelse med udbudsbesvarelser og processer
Være lederstøtte til Bæredygtighedschefen

Du har erfaring med at arbejde med bæredygtig omstilling og har gennemført relevant uddannelse
inden for området – gerne på kandidatniveau.

Vigtigt er også, at du...

Har skabt resultater inden for udvikling af cirkulær økonomiske forretningsmodeller
Har et kommercielt mindset og synes, at bæredygtig forretning er spændende
Kan udarbejde strukturerede projektscopes og evner at følge op på fastsatte KPIer
Mestrer brugen af digitale kommunikationsformater til vidensdeling
Evner at kommunikere det komplekse på en let tilgængelig måde
Har interesse for forretningsorienteret konceptudvikling

Rammen for jobbet er sat, men du skal selv udfylde den for at nå dine mål. Du skal derfor finde motivation i selv at planlægge din egen hverdag med frihed under ansvar.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling / under 18 år
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere

Vi tilbyder dig
• En god løn, ordnede forhold. Herunder arbejdsbeklædning
• Grundig og god oplæring
• Fast arbejdsplan, der sikrer du kan ”passe din skole”
• En sikker arbejdsplads, uden tunge løft
• Gode og hjælpsomme kolleger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
SENIORCHAUFFØRER SØGES
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt og vigtigt job?

H. P. Therkelsen A/S har brug for deltidschauffører/afløsere med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Du skal også være kundemindet og lide Hurtig Præcis Transport.

Du bliver kollega med de 5 seniorchauffører, som allerede kører for os, som deltidschauffør/afløser.

Timeantal aftaler vi.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt straks:

Andreas Carstens på 7367 5193 eller Jan Sørensen på 7367 5172

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
CNC medarbejder søges til skifteholdsarbejde p
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Produktionsmedarbejder søges til Bearbejdningsafdelingen til skifteholdsarbejde på LINAK.

LINAK søger en medarbejder til at hjælpe os i produktionen, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.

Dit arbejde vil foregå i spindelområdet, som består af flere fuldautomatiserede produktionslinjer. Det er nødvendigt at have et godt overblik og være ansvarsbevidst, samt at kunne samarbejde med de øvrige kollegaer i vores velfungerende spindelteam. Vi søger en medarbejder til skiftehold.


Du:

har CNC erfaring (krav)
er klar på at arbejde på skiftehold
er kvalitetsbevidst og har erfaring inden for produktionsarbejde
er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
er fysisk robust til en travl hverdag
har godt humør og er forandringsparat
kan læse og forstå dansk


Om LINAK

Du vil få muligheden for at blive en del af et solidt firma med en positiv og uformel omgangstone, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling.


Hos LINAK sætter vi en ære i at gøre vores arbejde ordentligt og samtidigt gøre en positiv forskel for hinanden som gode kollegaer. Så hvis du skal være vores nye medarbejder, skal du kunne bidrage positivt til fællesskabet.

Ansættelse er hurtigst muligt, og stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.

Er du interesseret eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Arbejdsleder Jesper Knudsen tlf. 21269858.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland