1376 job i Region Fyn 297 job i dette område
1376 job i Region Fyn 297 job i dette område

topjob

Kvalitetskoordinator
Career
Syddanmark
6100 Haderslev
KVM-Genvex har travlt og har brug for en koordinator mere i deres kvalitetsafdeling. Brænder du for kvalitetsarbejde, og vil du medvirke til at skabe forbedringer? Formår du at holde mange bolde i luften på én gang? Og kan du tale med alle samt drive og koordinere kvalitetsprojekter?

Hvis ovenstående beskriver dig godt, vil vi meget gerne høre fra dig. Vi søger en proaktiv og selvkørende kvalitetskoordinator, gerne fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed.

Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet produktionsingeniør, produktionsteknolog, maskinmester, procesteknolog eller har god erfaring fra lignende jobs.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Meldgaard Transport A/S søger en dygtig disponent
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med, container, asfalt, sand, grus og jord?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. Det hele startede med en enkelt lastbil, og mange af vore selskaber udspringer fra transportrelaterede opgaver. I dag varetager vi blandt andet transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver, containertømninger, asfaltkørsel mm. Specialer hvori vi føler os stærke og er solidt funderet på markedet.

Jobbet
Vi søger en disponent som sammen med vores nuværende team, kan varetage de forskellige opgaver der vedrører den daglige drift, hvilket omfatter disponering af vores entreprenør, container, kran og asfaltbiler. Geografisk opererer vi primært i region Syddanmark. Al kørsel foregår med biler på danske nummerplader og vi følger gældende overenskomst på området. Som disponent er du medansvarlig for daglig disponering, chauffører, klargøring af papirer til fakturering, driftsoptimering m.m. På IT siden er Navision det system, som vi bruger mest.
Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør indenfor kørsel med ovenstående køretøjer. Erfaring med personaleansvar er en fordel. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et til tider hektisk miljø.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT og erfaring med Office pakken
• Har et godt kendskab til indenlandsk lastvognstransport
• Besidder godt købmandskab
• Er en god holdspiller med humor og godt humør

Hos Meldgaard Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Rasmus Jespersen på telefon 20337242.

Send din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. februar 2023. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 750 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Robot- og Palleteringsoperatør
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du teknisk forståelse, hænderne godt skruet på og samtidig snilde for IT? Så er du måske vores nye kollega.


Din indsats er en vigtig del…

Som robotoperatør hos Abena Produktion, bliver du del af en attraktiv arbejdsplads i konstant udvikling. Din hverdag vil være præget af mange varierende opgaver og du trives i en hverdag med fart på, hvor ikke to dage er ens.

Din indsats er en vigtig del af flowet på blefabrikken og som robotoperatør vil du være den, der sikrer den optimale drift i palleteringsområdet.


Dine primære arbejdsopgaver:

- Betjening, fejlfinding og udbedring af fejl på robotter og palleteringsanlæg generelt
- Deltage i vedligeholdelse og rengøring af robotanlæggene
- Udfylde registreringer
- Opfyldning af pallemagasiner
- Truckkørsel
- Håndtere diverse ad hoc-opgaver i forbindelse med driften
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Maskinoperatører
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive vores nye maskinoperatør?

Er du klar til at arbejde i en førsteklasses bleproduktion på vores moderne virksomhed i Aabenraa?

Har du samtidig hænderne skruet ordentligt på, og drives du af spændende udfordringer i din hverdag?

Så er du måske en af de maskinoperatører, vi leder efter.
Klik her for at se vores spændende anlæg.


Arbejde med højteknologiske procesanlæg

Din primære opgave er at styre processen på vores højteknologiske blemaskiner og derved sikre bedst mulig produktivitet og mindst muligt spild gennem bl.a.:

- fejlfinding og løsning af generelle fejl på maskinen
- løbende procesoptimeringer
- omstillinger
- kvalitetssikring
- udfyldelse af produktionsordrer, produktions- og stopstatistikker
- diverse ad hoc opgaver i forbindelse med maskinens drift, f.eks. råvarebestilling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, R&D Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK er en international sønderjysk succeshistorie, og vi har leveret solide resultater gennem mange år. En af de afgørende faktorer i vores succes er vores innovationsevne og evnen til at leve op til kundernes ønsker til nye produkter. Derfor søger vi en leder til at tage personaleansvaret for det mekaniske udviklingsteam i MEDLINE/CARELINE®

Du vil blive en del af vores udviklingslederteam i MEDLINE/CARELINE® og have rapport til den øverste ansvarlige for mekanisk udvikling i divisionen. Din afdeling vil arbejde i matrix, hvor du som personaleansvarlig i samarbejde med projektlederne skal sikre, at vi har motiverede og kompetente udviklingsressourcer tilgængelige til udviklingsprojekterne. Din afdeling vil arbejde med udviklingsprojekter til både MEDLINE® (Hospitalssenge og -udstyr) og CARELINE® (senge og andet plejeudstyr til hjemmet).

Ud over at være en succesfuld virksomhed, som udvikler og producerer elektrisk bevægelse til mange forskellige applikation, er vi en også god arbejdsplads og du vil opleve et positivt samarbejde med dine kolleger på alle niveauer af organisationen. Du vil blive en del af et innovativt miljø, hvor vi gennem en verdensklasse udviklingsproces sikrer, at vi fastholder vores position som markedsleder.


Primære opgaver:

- Fuldt personaleansvar for 12 mekanikudviklere.
- Udvikle og motivere dine medarbejdere i det daglige, samt inspirere til teknisk nysgerrighed
- Gennemføre MUS- og lønsamtaler, opgaveopfølgning, faglig sparring, osv.
- Sikre kompetenceudvikling for udviklingsteamet – bland andet gennem deltagelse i vores kompetencestyregruppe
- Ansvarlig for at ressourcestyre afdelingen i forhold til de udviklingsprojekter der kører, samt dem der kommer
- Arbejde med metodeoptimering og effektivitetsforbedringer som ansvarlig for vores globale mekanik design proces
- Ansætte nye kolleger til afdelingen
- Koordinere diverse aftaler ifbm. praktikanter og/eller specialestuderende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsmedarbejder til fast daghold
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du hænderne skruet rigtigt på og lyst til at arbejde med produktion af løsninger til appliance industrien? Trives du samtidig med selvstændigt ansvar, variation i dit arbejde, og vil du arbejde i en global virksomhed, hvor kvalitet og udvikling er i højsædet? Så er en stilling i AGRAMKOWs produktion måske noget for dig.

Du bliver en del at et fagligt kompetent team med en bred berøringsflade i hele organisationen. Vi lægger vægt på, at vi har en god stemning i teamet, og du bidrager hertil med dit gode humør, en positiv holdning og masser af energi. Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kolleger, spændende opgaver med en stor bredde. Samarbejdet på tværs i organisationen styrkes bl.a. gennem sociale arrangementer og den fælles kantineordning - alt sammen på tværs af afdelinger og funktioner. Stillingen er på flextid og vi arbejder kun dag. Der er gode muligheder for at tilrettelægge sin hverdag, så det passer ind med familielivet. For den rette person er der mulighed for personlig og faglig udvikling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vedligeholdelsesmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at være del af en stor virksomhed med mange større afdelinger i hele Danmark, har du sans for teknisk og mekanisk fejlfinding, og vil du have indsigt i mange forskellige maskiner? Kan du sørge for, at deres moderne produktionsudstyr kører som smurt døgnet rundt?

Virksomheden i det sydlige Jylland søger en fast afløser til højsæson samt i ferieperioder til reparations- og vedligeholdelsesteamet i deres mekaniske afdeling, der i dag består af et stort team med bredt tværfagligt samarbejde.

Forventningerne til dig og dine kompetencer:

Du er selvstændig og har brug lidt ekstra indtjening, du er sæsonarbejder i forvejen eller du er førtidspensionist og vil gerne arbejde lidt ekstra ved siden af din pension.


Dine faglige uddannelser kunne være:

Elektriker
Maskinmester
Automekaniker
Smed
Automatik teknikker
Eller anden maskinteknisk uddannelse som du evt. starter på til september
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
HR- og arbejdsmiljøchef
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Vi søger en dygtig kollega, der har erfaring med HR- og arbejdsmiljø, og som trives i en til tider hektisk hverdag. Er du samtidig fagligt ambitiøs og vil være med til at finde gode og brugbare løsninger til at understøtte udviklingen i Abena Produktion, så læs videre her:

Du får brug for hele din værktøjskasse
Som HR er du synlig i organisationen, hvor du er sparringspartner i HR- og arbejdsmiljø relaterede problemstillinger. Du er proaktiv, håndterer daglige henvendelser og skaber grundlaget for, at sagerne kommer godt i mål. Der er tale om en faglig bred rolle, og dine vigtigste ansvarsområder er:

Ansvarlig for rekruttering- og on-boardingsprocessen
Sparringspartner omkring fagretslige forhold
Udvikle og afholde uddannelses- og kursusaktiviteter
Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
Arbejdsmiljøansvarlig (ISO 45001 og SMETA)
Koordinator omkring compliance
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Elever til Indkøbsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Drømmer du om en uddannelse med spændende og selvstændige opgaver, og hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt. Med en 2-årig indkøbsuddannelse hos Abena får du et godt springbræt til en karriere indenfor international handel.

Er du i gang med din EUX, HHX eller STX kombineret med EUD-S fagretning handel eller har du den allerede? Er du engageret og nysgerrig og kan du lide at tage udfordringer op, så kan det være dig, vi gerne vil have med i vores indkøbsteam.

Abena er en stor, international virksomhed. I Indkøb er vi 66 medarbejdere, der er opdelt i mindre teams. Vi har en travl hverdag, men hjælper hinanden og arbejder altid sammen som et hold. Indkøbsafdelingen har en stor kontaktflade til danske og udenlandske leverandører, kunder og kollegaer i andre afdelinger. Det er med til at give dig en spændende og afvekslende arbejdsdag, og det giver dig mulighed for at skabe et bredt netværk.


En attraktiv uddannelse med gode karrieremuligheder

Vi sørger for, at du får en god uddannelse, som kan være med til at åbne dørene til din fremtidige karriere. Sammen med dig tilrettelægger vi din uddannelsesplan, så den tilgodeser din udvikling og dine ønsker.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
CRM Solution Architect
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


As CRM solution architect for Salesforce at ABENA, you ensure the optimal use of the solutions, as well as actively participate in implementations of the tools. A part of the job will be daily contact with stakeholders in ABENA's other departments both in DK and abroad.

You will become part of a team with 2 colleagues in DK and a number of external consultants. The team is responsible for ensuring the best use of standard applications in ABENA. You will be working with our Global CRM platform Salesforce, and you will work with continuous development and improvement of user experience and the user adoption of the tool.

You will have the opportunity to put your own mark on everyday work life and ABENA's digital development, as processes and prioritized projects must be streamlined.

"Salesforce, together with PIM, DAM and SAP, forms the foundation of ABENA Data's strategy, so it is a focus area for our entire global organization. Salesforce is ABENA's global CRM platform, and there will be a great opportunity in this job to influence the future use of this tool." Birgit Wibholm, Business Applications Manager
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teknisk begavet sælger
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Her hos os i SCANPACKAGING søger vi dig, der har godt kendskab til salg af fødevaremaskiner. Du må gerne være en erfaren og innovativ udviklingsingeniør med stor drivkraft og lysten til at arbejde med alsidige salgsopgaver.

I 2022 blev SCANPACKAGING en del af ABENA-koncernen for at kunne tilbyde vores kunder en totalløsning med maskiner, service og emballage. Nu ønsker at udvide vores kompetente team med en erfaren sælger med fokus på opbygning af godt samarbejde kunder og leverandører.


Du får:

En stilling med alsidige og udfordrende opgaver der løses på kontoret i Tørring: Du tager teten i et tæt samspil med både dine kollegaer og kunder.

- Du er med til at afholde kundemøder, specificere udviklingsopgaven, præsentere idéoplæg, skabe rammerne for salgsprojektet og vurdere den tekniske gennemførelse.
- Du arbejder fokuseret med udvikling af kunderelationer,
- Du planlægger messer og driver langvarige salgsprocesser med stor vedholdenhed.
- Du vil få en løbende dialog og koordinering med salgskonsulenter med fokus på fødevarekunder, hos ABENA.
- Du vil få muligheden for at trække på ABENAs sortiment og konsulenter i forhold til at tilbyde kunden den optimale løsning både på maskindelen og på folier mv.


Du er:

Med fordel uddannet ingeniør med speciale i Maskinteknik, Konstruktion og Mekanik, Design og Innovation el.lign. kombineret med minimum 3 års erfaring efter endt uddannelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dygtig og engageret handelselev med speciale i indkøb til Meldgaard Pet i Aabenraa
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Pet A/S er en af de førende grossistvirksomheder i Danmark indenfor kæledyrsbranchen. Vi er vilde med dyr og sælger alt til kæledyr, i form af tilbehør og foder, primært til butikker i Danmark, Norge og Sverige. Se mere om afdelingen og hvad vi arbejder med på www.meldgaardpet.com.

Vi søger en dygtig elev til en spændende uddannelse, hvor du vil få indblik og grundig oplæring indenfor indkøb af dyreartikler. Du vil opleve en verden fuld af produkter, former og farver, hvor ikke to dage er ens. Du vil blive en del af en afdeling, hvor du vil komme til at arbejde tæt sammen med kollegaer, samt eksterne leverandører og eget lager.
Du vil opleve personlig og faglig udvikling i et dynamisk arbejdsmiljø, med frihed under ansvar. Du bliver samtidig også en del af vores elevnetværk.

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:
• Indkøb af varer, produktsortiment, godkendelse af fakturaer samt vare- og ordreoprettelse
• Kontakt til såvel danske som udenlandske leverandører, fragtfirmaer, vort eget lager, samt
supportere vores sælgere med salgsmateriale i samarbejde med marketing
• Udenlandsrejser ifm. leverandørbesøg og messer
• Sociale medier og influencere i samarbejde med kunder
• Egne opgaver

Vi forventer at du:
• Har en god ordenssans og menneskelig forståelse
• Er idérig og omstillingsparat og kan have flere bolde i luften på én gang
• Kan arbejde selvstændigt, men kan også fungere i teams
• Har gode engelske kundskaber i både i skrift og tale
• Har erfaring med Office pakken, især Excel
• Evt. har kæledyr eller kendskab til dyr

Uddannelseskrav
STX, HTX og HF skal også have fem ugers EUD Student forløb med fagretning kontor.
HHX, EUX og HG giver direkte adgang til elevforløbet.

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole nær dig med henblik på, at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Hos Meldgaard
Vi tilbyder en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Du vil kunne gøre brug af vores kantine, fitness og mange andre personalegoder.

Har du uddybende spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte indkøbsansvarlig Camilla Brink på tlf. 2033 7286 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 17. februar 2023. Ansættelse hurtigst muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Samarbejdsorienteret golftræner / golfassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Vi søger en udadvendt, serviceminded og struktureret person, som har lyst til at bidrage til Royal Oaks fremtidige udvikling. Lyder det som noget for dig, så søg straks.

Du bliver del af et team som drifter Royal Oak, og du sætter rammerne for hyggelige og professionelle golfoplevelser. Du vil være den bærende kraft, når det kommer til træning og rekruttering af medlemmer. Du kommer til at arbejde tæt sammen med resten af golfteamet i arbejdet med at skabe rammerne for det fremtidige Royal Oak. Det er en delt stilling, der indebærer både den daglige drift, salgsarbejde og golftræning.

Stillingen giver store muligheder for at sætte dit præg på retningen og arbejdsopgaverne i samarbejde med Direktør Martin Ovesen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Compliance Specialist
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Får du energi af at fordybe dig i produktlovgivning og certificeringer? Har du et stærkt analytisk tankesæt og evnen til at gøre komplekse sager letforståelige for andre?
Og har du samtidig lyst til at arbejde i en global virksomhed, hvor bæredygtighed står højt på dagsordenen?

Som Compliance Specialist får du dygtige, højt kvalificerede kolleger, der via vores specialistviden arbejder med formidling til blandt andet produktchefer, indkøbsteamet og kolleger i vores udenlandske datterselskaber.

Vigtigst er, at du:

- har relevant uddannelse gerne med naturvidenskabelig baggrund f.eks. Ingeniør, Cand. Scient. eller HSEQ, evt. suppleret med relevant efteruddannelse – måske er du nyuddannet
- kan arbejde selvstændigt og sætte dig ind i nye områder
- kommunikerer sikkert og positivt på dansk og engelsk
- gerne har erfaring med områder som Reach, Farligt Gods, miljømærker
- er rutineret bruger af Microsoft Office pakken og gerne har interesse for IT generelt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teamleder til kontoret i Aabenraa (Miljø dagrenovation)
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Teamleder/kontor

Kan du varetage mange roller i en travl hverdag?

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Jobbet
Til vores hovedkontor i Aabenraa søger vi en teamleder, der er i stand til at varetage flere roller på samme tid.

På kontoret er der ansat 6-8 administrative medarbejdere. Du kommer til at referere til afdelingschefen og bliver en del af et dygtigt og erfarent team.

Dine primære opgaver vil være:
• Ledelse af de administrative medarbejdere samt koordinering af opgaverne
• Afregningsopgaver og lønopgaver
• Bindeled/sparring med driftsafdelingen
• Udfærdige statistikker og KPI’er med analyser

Om dig
Du har gode samarbejds- og lederevner, du er økonomisk og administrativt stærk og er vant til at arbejde inden for kontorområdet. Erfaring indenfor controlling vil være en fordel.

Endvidere forventer vi at du:
• Er fleksibel, positiv og har masser af gå på mod
• Ikke er bange for at tage fat og er god til at stille spørgsmål
• Kan bevare overblikket og have mange bolde i luften på samme tid
• Kan se i helheder og er løsningsorienteret
• Er superbruger ift. Office pakken, kendskab til Navision er en fordel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 20 33 73 21 eller mail ffs@meldgaard.com eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 15. februar 2023 - samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse hurtigst muligt.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Account Manager til sponsoraftaler
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at skabe synergi mellem sport og erhverv i Sønderjylland? Er du lokalt forankret i Sønderborg området og har et stort netværk her? Brænder du for salg og har et ekstraordinært drive? Så læs endelig videre her …

SønderjyskE Elitesport udvider deres salgsteam og søger en Account Manager til sponsorsalg til primært herrehåndbolden i Sønderborg.

Du vil blive en del af vores salgsorganisation der består af 5 kollegaer og som sælger og varetager alle sponsoraftaler mellem vores kunder og de forskellige sportsgrene. Du vil specifikt få ansvaret for salg af sponsoraftaler med virksomheder i Sønderborg området. Kunderne kan spænde bredt både branchemæssigt, men også størrelsesmæssigt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ernæringsassistent/kok
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Ernæringsassistent/kok til vores kantine

Kan du lide at lave god og spændende mad?

Vi søger en dygtig ernæringsassistent/kok til vores kantine hos Meldgaard i Aabenraa tiltrædelse d. 1. marts 2023

Jobbet
• Du skal sammen med en kollega lave en god, sund og spændende frokost til 100 personer
• Sørge for indkøb, planlægning og egenkontrol
• Gøre klar til møder når vi får besøg af kunder, samarbejdspartnere eller har større møder
• Stå for oprydning, opvask og rengøring

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden ligger fra kl. 6.00 til kl. 14.00

Om dig
• Du er uddannet ernæringsassistent eller kok
• Du er serviceminded, positiv og engageret
• Du er nytænkende, dygtig og kreativ
• Du har en fleksibel og positiv indstilling til de opgaver der skal løses
• Du har fokus på sund mad

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familie virksomhed med 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalechef Bodil Søllingvraa på tlf. 20 33 72 16 eller mail bos@meldgaard.com eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. februar 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til transport af minirenseanlæg i hele DK
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Watersystems A/S søger en chauffør med god kørsels- og kranerfaring samt sans for kundeservice.

Trives du med skiftende arbejdstider under velordnede forhold?

Har du hænderne skruet rigtig på, god ordenssans og evner til at udføre mindre montageopgaver på lager og værksted?

Så er du måske den chauffør, vi står og mangler.

Watersystems A/S beskæftiger sig med udvikling og levering af produkter indenfor miljøteknologi. Vi har hovedkvarter og lager i Aabenraa.

Vores populære minirenseanlæg WS bioclean™ efterspørges over hele landet.
Vi søger derfor snarest en fleksibel og pålidelig chauffør til fastansættelse på fuld tid.

Som chauffør hos Watersystems vil du indgå i et dygtigt medarbejderteam, hvor kundeservice og præcision er i højsædet.


Vi forventer at du:

• er fleksibel, stabil og pligtopfyldende
• er serviceminded og har gode kommunikative evner
• er en god kollega og teamplayer
• har et godt humør
• har styr på køre-, hviletidsregler samt reglerne om arbejdstid for mobile arbejdstagere.

Kørekort C og E samt krancertifikat til 55 t/m er en nødvendighed.


Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk - brug linket "Se jobbet" nedenfor.

Vi afholder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte:

Serviceleder:
Helle Zinck
Telf.nr 44450212

Ansøgning og CV sendes til:

Watersystems A/S
Lundsbjerg Industrivej 43
6200 Aabenraa
Mail: info@watersystems.dk
Att.: Helle Zinck


Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Truckmekaniker
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Abena søger en ny gaffeltruckmekaniker fra d. 03-01-2023.
Jobbet er et alsidigt job med mange berøringsflader og mange bolde i luften.

Du vil få ansvar for vores 161 gaffeltrucks, 253 batterier, 7 personlifte og 52 rulleløftere.

Din hverdag vil bestå af ad hoc opgaver, årlige eftersyn af stiger, seler og løfteborde men også koordinering med underleverandører.
Derfor forventes det at du kan arbejde selvstændigt, ansvarligt og systematisk med opgaverne.


Dine kvalifikationer:

Erfaring med service og reparation af gaffeltrucks og andet transport materiale.
Erfaring i Microsoft Office pakken
Uddannet landbrugsmaskinmekaniker eller anden relevant uddannelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
ERP Lønsystem Konsulent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Vores nuværende dygtige konsulent på vores ERP lønsystem Lessor går på pension næste år, og vi ønsker at ansætte efterfølgeren i god tid, så der er god tid til overdragelse og oplæring.

Er du en erfaren systemejer med evnen til at styre og koordinere tekniske IT udfordringer sikkert i mål i samarbejde med dine interessenter? Trives du med muligheden for at kunne præge en hverdag med forskelligartede opgaver med tæt kontakt til Løn, HR og finans?

Vi lover dig både udfordringer og udvikling og tilbyder dig en spændende rolle, der kræver både forretningssnilde og samarbejde med mange interessenter. Du får derfor brug for både dine samarbejdsevner samt din eventuelle erfaring med Lessor. Udover at være Lessor systemejer bliver du også en del af finansteamet og kommer til at arbejde med SAP FI/CO. Hvis ikke du har erfaring med det endnu, vil du blive oplært i det. I dette job vil du derfor have en kombineret rolle, hvor du skal være konsulent og yde support til kolleger afhængigt af opgaven.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
CRM Solution Architect
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


As CRM solution architect for Salesforce at ABENA, you ensure the optimal use of the solutions, as well as actively participate in implementations of the tools. A part of the job will be daily contact with stakeholders in ABENA's other departments both in DK and abroad. 

You will become part of a team with 2 colleagues in DK and a number of external consultants. The team is responsible for ensuring the best use of standard applications in ABENA. You will be working with our Global CRM platform Salesforce, and you will work with continuous development and improvement of user experience and the user adoption of the tool. 

You will have the opportunity to put your own mark on everyday work life and ABENA's digital development, as processes and prioritized projects must be streamlined. 

"Salesforce, together with PIM, DAM and SAP, forms the foundation of ABENA Data's strategy, so it is a focus area for our entire global organization. Salesforce is ABENA's global CRM platform, and there will be a great opportunity in this job to influence the future use of this tool." Birgit Wibholm, Business Applications Manager
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indkøber
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Som indkøber spiller du en vigtig rolle med at sikre, at Rul-let har emballage og råvarer klar til produktionen. I jobbet indgår bl.a. indkøb og udvikling af emballager samt at opsøge nye leverandører. Derudover får du ansvaret for, at produkterne lever op til den nyeste EU lovgivning, og at vi som virksomhed følger med de emballagetrends, der måtte komme. 

I Rul-let er vi omkring 50 medarbejdere, men som datterselskab af ABENA har vi et stort fagligt netværk med mange kompetencer.
Vi præges af et rart og uformelt miljø med positive og kompetente kollegaer. Denne stilling er en udvidelse og du bliver kollega med den nuværende indkøbschef. Du vil referere til Rul-let’s direktør.

Du vil lykkes i stillingen, hvis du har gode samarbejdsevner og trives med at have ansvar samt en stor kontaktflade til forskellige stakeholders. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Junior Key Account Manager
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Som Junior Key Account Manager i vores internationale ABENA Partner afdeling vil du sammen med tre kolleger identificere og udvikle ABENA Partnere globalt. Det er derfor vigtigt, at du har interessen for internationalt salg og et business-mindset, så du hurtigt kan sætte dig ind i vores partneres behov. Du skal være med til at udvikle vores Partners både i dybden og bredden, så de bliver så stærke spillere som muligt på deres lokale marked inden for både grossist- og slutkundesalg.

Partnerafdelingen, som du bliver en del af, er et team i ABENA International, hvor ca. 25 kolleger sætter en stor ære i at levere førsteklasses service til vores 100+ internationale grossister. Vi løser både ved fælles hjælp og selvstændigt dagligdagens mange udfordringer. Dit teams særlige rolle er at finde nye markeder og kunder med henblik på at gøre dem til ABENA partnere.

Du får succes i jobbet, hvis du værdsætter den personlige relation til kunder og servicerer dem til topkarakter samt følger processer til dørs.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Strategisk Global Category Manager
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vores nuværende Global Category Manager har fået nye udfordringer i ABENA koncernen, og vi søger derfor hans afløser hurtigst muligt.

Du bliver leder af et stærkt team, som består af product managers og product specialists. Som Global Category Manager for handsker er du en del af ledelsesteamet i Global Supply og har ansvaret for at salget kan udvides inden for forskellige segmenter.
Du skal kunne begå dig på alle niveauer i virksomheden, hvor kommunikation og vidensdeling er afgørende for at lykkes i jobbet. 

Du bliver ansvarlig for udførsel af den samlede strategi for vores globale handskekategori og den samlede økonomi på området, hvor det årlige salg udgør flere milliarder handsker på koncernniveau. Du skal agere på vegne af hele koncernen og være den udfarende kraft, både ifht. Prisforhandlinger og logistikmuligheder så vel som initiativtager til besøg og udvikling af markedsmulighederne i det enkelte land i samarbejde med vores 12 datterselskaber.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Speditør/Shippingassistent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Er du speditør som har styr på dokumenterne, customisering og har erfaring med både import og eksport? Hvis du også kan holde mange bolde i luften på de indgående og udgående transporter på forskellige transportformer, så er det dig vi har brug for.
 
Vi står for afviklingen af logistikken for de im- og eksporterende selskaber i ABENA, og vi har et tæt samarbejde med datterselskaber i udlandet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med afdelingens øvrige medarbejdere, som består af 3 andre speditører, som varetager opgaver i det ind- og udgående vareflow i ABENA’s store logistik setup.
 
Du vil få en stor kontaktflade internt som eksternt, i en verden hvor toldbehandling er en meget stor del af dit arbejde.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Salgskoordinator til det tyske marked
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vil du være med til at udvide vores forretning i et marked med stort vækstpotentiale? Trives du i en varieret hverdag, hvor du koordinerer internt, samtidig med at du servicerer store kædekunder? – og har du oven i købet tysk som modersmål, så har vi lige den rette stilling til dig.

OX-ON er Danmarks førende totalleverandør indenfor personligt sikkerhedsudstyr og sælger til store kædekunder. Som salgskoordinator for OX-ON bliver du en del af en spændende og udfordrende rejse, hvor hovedopgaven lige nu er at udbygge vores tyske forretning. 


Din indsats er en vigtig del af hele salgskæden

Det er altafgørende, at du motiveres og trives i en dynamisk organisation, hvor der er fart på i hverdagen.

Du vil blive bindeled mellem kunde og sælger, og du er den, der samler trådene internt og kan tale med alle mennesker. Du har en proaktiv tilgang til opgaverne og går ikke af vejen for at træffe en beslutning, når du har kunden i telefonen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Industrioperatørelev
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kan du lide tanken om at styre et højteknologisk og computerstyret procesanlæg? Så er du måske vores nye industrioperatørelev. 

Hos Abena Produktion kan vi tilbyde en industrioperatøruddannelse med både faglige og personlige udfordringer. Vi forventer af dig, at du lægger energi i din uddannelse her hos os – til gengæld får du masser af udfordringer og gode muligheder, for at prøve dine evner af i praksis.

For dig som elev er der tale om en attraktiv elevplads, hvor du arbejder og får praktisk erfaring med vores produktionudstyr, styringssystemer og vedligehold. Du vil få en bred kontaktflade og tilegne dig viden inden for mange forskellige fagområder som f.eks. smedens, elektrikerens og automatikteknikerens opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Afdelingsleder til International Customer Service
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
ABENA har fart over feltet, og der er mange praktiske opgaver at klare. Du formår derfor at skabe en struktur i teamet der gør, at opgaverne til enhver tid løses smidigt og effektivt, og en ordre aldrig falder mellem to stole. Samtidig arbejdes der på, at teamet i fremtiden skal bruge SAP, så snart dette er færdigimplementeret. Det er dit ansvar at få medarbejdere og processer gjort klar til ”go live”.

Som afdelingsleder for International Customer Service (ICS) i ABENA består din hverdag af at lede teamet på 10 eksportkoordinatorer som årligt håndterer ca. 13.000 eksportordrer i samarbejde med både vores udenlandske datterselskaber og grossister over hele verden. 
ICS er bindeleddet mellem salg, produktion, indkøb, lager, transportører, shipping, product managers og datterselskaber, og er derfor en vigtig brik i et godt tværfagligt samarbejde.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Selvstændig og serviceminded bogholder
Bred VVS ApS
Syddanmark
6300 Gråsten
Til Bred VVS i Kollund søger vi en selvstændig og serviceminded bogholder, der kan klare den daglige bogføring, sørge for løn til medarbejderne til tiden og assistere ledelsen i arbejdet.

Som bogholder får du en hverdag, der både består af en række rutineopgaver og ad hoc-opgaver.

Du får ansvaret for at:

• Registrere og bogføre de daglige transaktioner
• Afstemme og indberette moms
• Afstemme bank, debitorer og kreditorer
• Gøre klar til årsafslutning og revision
• Køre løn for vores medarbejdere
• Ordremodtagelse fra kunder og lave ordresedler til montører

Udover opgaverne i bogholderiet, bliver det også din opgave at være den administrerende direktørs højre hånd og hjælpe med de administrative opgaver, der kommer forbi både hans og dit skrivebord.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Personalekonsulent
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest en erfaren personalekonsulent, der brænder for mennesker, administration og udvikling

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som personalekonsulent kommer du til at arbejde sammen med 4 dygtige kolleger, der i fælleskab løser alle opgaver indenfor HR & løn for 700 medarbejdere.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
• Udarbejdelse og vedligeholdelse af HR arbejdsgange, processer og skabeloner
• Personalesamtaler – rekruttering, sygefravær, introduktion mm.
• Administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, ansættelse og fratrædelse
• Deltagelse i jobmesser – kontakt med jobcentre
• Udarbejdelse af ansættelsesaftaler, advarsler, opsigelser mm.
• Administration, igangsætning og opfølgning vedr. efteruddannelse og større
uddannelsesforløb
• Sparring med driftsledere, mellemledere og formænd
• Udarbejdelse af personalepolitikker og retningslinjer

Om dig
Du har en relevant uddannelse og erfaring som personalekonsulent - det forventes at du:
• Har erfaring med at arbejde med overenskomster, lovgivning, jura og løn
• Er serviceminded, fleksibel, positiv og vægter samarbejde og dialog højt
• Gerne erfaring fra internationale forretningsområder
• Er en dygtig og alsidig IT bruger – har flair for at sætte dig ind i nye systemer/HR system
• Gerne Everything/DISC certificeret
• Har en god forståelse for økonomi og forretning
• Er i stand til at prioritere opgaver i en travl hverdag og er i besiddelse af god orden og
struktur
• Gerne erfaring med ledelse/projektledelse
• Gerne erfaring med GDPR området

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalechef Bodil Søllingvraa pr. telefon 20 33 72 16 eller mail bos@meldgaard.com eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. februar 2023.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland