1385 job i Region Fyn
1385 job i Region Fyn

topjob

Medarbejder til vådstøbning af sten
IBF
Fyn
5592 Ejby
Til IBF i Ejby søger vi en medarbejder, der vil få ansvaret for vådstøbningen. Dvs. støbning af forskellige belægningssten til både private og erhvervskunder. Du arbejder 37 timer fordelt over 4 dage - mandag til torsdag.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder til IBF i Ejby. Du vil indgå som en vigtig brik i produktionen af belægningssten, da det er dig, der støber alle sten. Du vil blive grundigt oplært i at betjene blandeanlæg og maskinen, som støber stenene. Du betjener selv anlægget og kører fra og til anlægget, og det er derfor afgørende, at du har truckcertifikat.

Der arbejdes på en 4 dages uge på 37 timer: fra kl. 6.00 - 15.55 mandag til torsdag.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Rensning af forme, som luftblæses rene
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Daglig rengøring med højtryksrenser af blander og maskine
Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du har truckcertifikat og god erfaring med at køre truck
Du er selvkørende og trives med at arbejde alene
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Butiksansvarlig med smedeerfaring, Grindsted
JKS & Career
Syddanmark
7200 Grindsted
Vi søger en alsidig og ansvarsbevidst smed til at passe butik og udføre smedearbejde på værkstedet i travle perioder. Den ideelle kandidat vil være i stand til at håndtere både opgaver i butikken, servicere kunder, samt udføre smedearbejde og svejsning efter behov.


Ansvarsområder:

Betjening af kunder i butikken, herunder rådgivning om produkter og tjenester
Håndtering af salgstransaktioner og opretholdelse af ordentlig kassebehandling
Bestilling og lagerstyring af smedeprodukter og materialer
Udføre smedearbejde og svejsning på værkstedet i travle perioder
Sikre høj kvalitet og kundetilfredshed med udført arbejde


Kvalifikationer:

Erfaring som smed med færdigheder inden for smedearbejde og svejsning
Evne til at håndtere administrative opgaver og betjene kunder i butikken
God kommunikationsevne og evne til at arbejde i et kundevenligt miljø
Evne til at arbejde selvstændigt og håndtere travle perioder effektivt


Vi tilbyder:

En spændende stilling i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed.
Mulighed for faglig og personlig udvikling.
Et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og trivsel.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Rutineret smed eller svejser
JKS & Career
Fyn
5750 Ringe
Er du smed af den gamle skole? Har du erfaring med at svejse, og har du hænderne skruet rigtigt på? Så læs mere her.

På vegne af en betonvirksomhed i Ringe, søger vi en erfaren smed, som har gåpåmod, er kvalitetsbevidst og hænderne skruet rigtigt på.


Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært er ikke afgørende.
Du er rutineret indenfor smedeteknik og svejsning med MAC og elektrode.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne.
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst.
Du er ansvarsbevidst og pålidelig.
Du er meget gerne i besiddelse af et truckcertifikat, dog ikke et krav.


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende.
Du er engageret og fleksibel.
Du er stabil og møder til tiden.
Det er et krav at du kan læse, tale og forstå dansk.
Du kan fremvise straffeattest.


Du bliver en del af et dedikeret team på 3 smede som varetager opgaver indenfor følgende områder:

Reperationer af formudstyr.
vedligehold af produktionsudstyr.
Montage og svejseopgaver (gyldigt certifikat ikke et krav).
Opbygning og montage af nye anlæg.


Lyder ovenstående som dig, så skynd dig at søge stillingen via knappen nederst i opslaget. Du bliver de første 10 uger ansat af JKS under gældende overenskomst. Herefter vil der for rette vedkommende være en fastansættelse direkte i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Testingeniør til Elektronikproduktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du i en dynamisk og spændende virksomhed, hvor hver dag bringer nye og spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega.

Som testingeniør i elektronik bliver du en del af et team på otte personer. Vi arbejder med testudstyr til produktionen som både er print, kontrolbokse og håndbetjeninger til LINAK produkter. Vi bruger Labview samt Teststand i dagligdagen og arbejder ud fra LEAN tankegangen for kontinuerligt at forbedre og optimere og sikre høj kvalitet i den daglige drift.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med både udviklingen og produktionsingeniørerne, da vi løbende har nye produkter, der skal indføres og samtidig servicere produktionen.

Udover vores eget produktionsområde servicerer testteamet flere af de øvrige produktionsområder hos LINAK – herunder produktionen på vores udenlandske fabrikker og underleverandører (EMS’er).


Primære arbejdsopgaver:

Være en del af den løbende drift i produktionen
Arbejde tæt sammen med udvikling, produktion og leverandører i forbindelse med udvikling af test til nye produkter
Designe testudstyr ud fra testspecifikationer fra udvikling
Designe, udvikle, specificere, indkøbe og implementere nyt testudstyr til produktionen
Dokumentere eget arbejde gennem testrapporter
Give teknisk support i forbindelse med udførelse af tests i produktionen
Løbende optimere testprocesserne – f.eks. reduktion af testtid
Bidrage til udvikling af testplatform ved løbende at være opdateret på nyeste teknologi inden for området


Du:

har en uddannelse som ingeniør eller er en erfaren tekniker
er struktureret, systematisk, analytisk og har mod til at tænke og handle nyt
er ambitiøs og brænder for at udvikle dit fagområde
har gerne erfaring med at specificere test, skrive test cases, afvikle test, rapportere resultaterne inklusive konklusioner fra testen på en overskuelig måde
har god forretningsforståelse og erfaring med volumenproduktion fra både udvikling og drift
er en god teamplayer
har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, PT Electronics Tove Bjerringgaard på tlf.: 20881878.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for ét af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

Du vil indgå i et team på syv, hvor du i høj grad selv er med til at forme din rolle. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter – både lokalt og globalt. Produkterne videreudvikles løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og samarbejder med teknisk salg omkring kundeprojekter. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.


Primære arbejdsopgaver

Sikre løbende produktion
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Oprette nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Analysere, gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Udsende teknisk information vedr. forbedringer eller ændringer af produkter
Optimere samleprocesser og FPY i produktlinjen, f.eks. klargøring af komponenter til robotmontage
Deltage i projekter inden for f.eks. nyudvikling, optimering mv.
Test af produkternes funktionalitet og ydeevne


Du

er (ny)uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren produktionsteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed og forståelse for mekaniske sammenhænge
er engageret, idérig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemer fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og kan lide kontakten til mange interessenter
kan lide når det går stærkt og formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
trives med variationen mellem ad hoc opgaver og mindre projekter
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk


Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Carsten Rygaard Madsen på tlf. +45 73 15 19 91.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Innovativ CAD designer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en teknisk designer, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores Product Lifecycle Management (PLM) system og udarbejdelse af CAD-tegninger i Creo. I tæt samarbejde med teamet bliver det din opgave at bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.



Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til optimering af løbende produkter og kunde projekter, samt ved ændringer af eksisterende produkter og kostbesparelser. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for udvikling og optimering.



Du bliver en del af et team i MEDLINE® segmentet. Teamet, som du vil blive en del af, varetager alt vedligeholdelse og udvikling af eksisterende produkter. Det betyder, at der vil være tæt samarbejde med de tekniske funktioner som elektronik, mekanik samt produktionsteknik mht. vareoprettelser samt diverse test- og dokumentationsarbejde.



Primære arbejdsopgaver

Lave CAD tegninger 2D/3D til egen produktion, men også ekstern samt folie modeller
Leverandørkontakt og godkendelse af emner
Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
Bestilling af prototyper – både internt og eksternt



Du

har en teknisk baggrund/uddannelse som teknisk tegner, hvorfra du gerne har erfaring med CAD tegninger i 2D/3D, PLM og ERP systemer (vi anvender Windchill og AX2012)
er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
er dynamisk og trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt
taler og skriver dansk og engelsk – tysk er en fordel



Vi tilbyder:

Du vil være i kontinuerlig faglig udvikling gennem relevante kurser og kompetenceskabende opgaver, så du altid er opdateret inden for hvad der rører sig
Du bliver del af en global organisation med produktion i Danmark og udlandet
Du får fagligt kompetente kollegaer med mange års erfaring inden for produktudvikling og en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dit skrivebord til prototypeværksted og testområde



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Mechanics, Kirsten Skrumsager på tlf. 73 15 16 21.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Operatør til LINAK Profiles
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en dygtig og engageret medarbejder til fast arbejde på vores nye fuldautomatiske save- og palleteringsanlæg til aluminiums profiler, som vi begynder at implementere i sommeren 2024. Du får en spændende mulighed for at være med helt fra starten, og du skal forvente oplæring og træning hos vores danske leverandør.



Vi forventer, at du har en faglig uddannelse inden for metalområdet som industrioperatør, CNC-tekniker eller har tilsvarende erfaring. Jobbet er baseret på 5 dages uge på daghold. Arbejdstiden er fra mandag til torsdag kl. 06:00 – 13:50 og fredag fra kl. 06:00 – 14:35. Du vil gennemgå oplæring og deltage i nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Skære profiler til produktion af løftesøjler
Indkøring og verificering af programmer og værktøjer til eksisterende og nye produkter
Udføre mindre vedligeholdsopgaver på saveanlægget
Diverse kvalitetskontrol og registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

faglig uddannelse inden for metalområdet
måleteknisk forståelse
teknisk indsigt i CNC og bearbejdningsmaskiner
kendskab til systematisk forbyggende vedligehold
positiv, med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Pulverlakerer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du vores nye kollega, som har lyst til at arbejde i en fantastisk virksomhed med et nyt topmoderne pulverlakeringsanlæg og indgå i et team af ca. 10 dygtige kolleger på hvert skift?



Vi forestiller os, at du har en relevant faglig uddannelse og/eller erfaring inden for overfladebehandling/lakering. Jobbet er baseret på 5-dages uge på nathold. Arbejdstiden er fra søndag kl. 22:30 - 06:10 og mandag til torsdag kl. 22:50 - 06:10. Du vil gennemgå oplæring på daghold og gennemføre nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Styring af anlægget, herunder farveskift
Foretage målinger
Diverse registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

kendskab til pulverlakering i høj kvalitet i et gennemløbsanlæg med forbehandling, opvarmning, pulverpåførsel og afhærdning, der giver et flot resultat og et højt kvalitetsniveau
kvalitetsbevidst, ansvarlig og struktureret
fleksibel og villig til at give en ekstra hånd med, når det er nødvendigt
selvstændig og en teamplayer
positiv med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag



Vi tilbyder

Vi er en arbejdsplads med fokus på godt arbejdsmiljø og god stemning, og du vil møde ind til smilende kollegaer med positiv attitude, og hvor alle hjælper hinanden. Derudover tilbyder vi:

Ordentlige løn- og ansættelsesforhold
Bonusordning
Sundhedsordning
Halvårlige firmaarrangementer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Fast chauffør til komprimatorbil – udkørsel Esbjerg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Da vores dygtige chauffør går på pension efter mange års arbejde hos os, søger vi nu en ny stabil og omhyggelig chauffør.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en komprimatorbil med udkørsel fra Esbjerg.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder.

Arbejdstiden er en 5-dags uge.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. maj 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Montør eller maskinopbygger
TEKUM
Syddanmark
6000 Kolding
Kan du samle og montere special maskiner? Så har vi lige jobbet til dig!

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst montør til fast arbejde i Kolding. Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Vi søger en erfaren montør til at montere og samle industrimaskiner ved virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læsning og forståelse af tekniske tegninger, montage af maskindele samt opbygning af komplette maskiner. Der vil også være arbejde med gear, motorer, og aksler. Hvis du kan TIG svejse rustfrit stål, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.


Vi ser gerne, at du har:

Erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
God tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
Evt. Tig erfaring i rustfast stål
God fysisk form og evne til at arbejde i et produktionsmiljø


Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person

Lyder denne stilling som noget for dig, så tøv ikke med at ansøge. Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Klejnsmed, Grindsted
JKS & Career
Syddanmark
7200 Grindsted
Vi søger en dygtig klejnsmed med erfaring inden for smedearbejde på landbrugsmaskiner samt kendskab til hydrauliske systemer. Den ideelle kandidat vil have færdigheder inden for reparation og vedligeholdelse.

Ansvarsområder:

Udføre smedearbejde på landbrugsmaskiner, herunder reparation og vedligeholdelse af dele og komponenter
Diagnostik af hydrauliske systemer og udføre reparationer efter behov
Installation af nye smedekomponenter og hydrauliske systemer efter specifikationer
Udføre smedearbejde hos firmaer og privatpersoner efter behov og opfordring
Samarbejde med andre teammedlemmer for at sikre effektiv drift og vedligeholdelse

Kvalifikationer:

Erfaring som klejnsmed med fokus på smedearbejde på landbrugsmaskiner
Kendskab til hydrauliske systemer og deres funktioner
Evne til at svejse og arbejde med forskellige svejsemetoder
Truck/krancertifikat er en fordel, men ikke et krav
Evne til at arbejde selvstændigt og i et team
God problemløsningskompetence og teknisk forståelse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Serviceassistenter til rengøringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7190 Billund
Vil du have et job, hvor du er glad for at gå på arbejde, og hvor vi tilbyder tryghed via grundig oplæring og mulighed for kurser og uddannelse?

Forenede Service søger serviceorienterede assistenter til rengøringsopgaver i Billund. Som serviceassistent indgår du i et solidt team af engagerede medarbejdere som brænder for at gøre en forskel, både for brugere men også for hinanden igennem faglig opbakning.


Om stillingerne

Stillingerne er på mellem 30-37 timer ugentligt med opstart løbende. Der er mulighed for stillinger med samme faste mødetider eller skiftende vagter, mandag til fredag, og hver anden weekend.
Som rengøringsassistent sørger du for, at bygningen fremstår pæn og ren for gæster og medarbejdere, samt opfyldt med de nødvendige forbrugsvarer.
Opgaverne er alsidige, og to dage er aldrig ens. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor hver enkel medarbejder spiller en stor rolle, i den fælles opgave. Du bliver en del af et stærkt team, hvor man kan søge støtte og vejledning.


Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt og serviceminded
Du er villig til at lære og udvikle dig i rengøringsfaget, erfaring med rengøring er en fordel
Du kan kommunikere på dansk eller engelsk
Kørekort er en fordel
Du har følgende: opholdstilladelse og dokumentation for dine beskæftigelser i løbet af de seneste 5 år; og der vil blive indhentet aktuel straffeattest


Vi tror også, at følgende kan gøre dig glad

Løn ifølge Serviceoverenskomsten
Pensionsordning 8,15/4% og sundhedsforsikring
Grundig oplæring og mulighed for bl.a. danskkursus og uddannelse med løn
En arbejdsplads, hvor vi hylder forskelligheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Medarbejder til brolægning
Arkil A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du lyst til at være en del af spændende belægningsopgaver, hvor du kan bruge din faglighed og sætte dit aftryk i gadebilledet.

Har du lyst til at høre mere om jobbet så kontakt Formand Lars Jytzler på telefon 26887820.


Sæt dit aftryk

Du vil blive en del af vores afdeling i Esbjerg, som bl.a. udfører projekter indenfor byggemodning, kloakering, forsyningsledninger og vejanlæg.

Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde bredt. Du vil komme til at udføre alt fra små brolægningsopgaver ved private kunder, til større opgaver ved kommuner og boligselskaber.


Den rette kandidat

Du er uddannet som brolægger eller har solid erfaring med belægningsarbejde.
Du kunne evt. være en del af et sjak, der ønsker nye udfordringer.
Du kan køre minigraver og minilæsser.
Du er kvalitetsbevidst og mødestabil.
Du har gode samarbejdsevner og humor.
Du har kørekort til personbil og gerne B/E.
Du vægter et godt og sikkert arbejdsmiljø højt


Bidrag til et stærkt team
Du får et spændende og selvstændigt job i en virksomhed, der har gode værdier og er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive

Som ny medarbejder bliver du introduceret og oplært, så du kommer godt fra start i jobbet. Vi tilbyder muligheder for videreudvikling og efteruddannelse. Du får løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning


Dit næste skridt

Kan du se dig selv i denne stilling, så ring endelig til formand Lars Jytzler på telefon 26887820 eller send os dit CV.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsmedarbejdere til fast aftenhold
Tasso A/S
Fyn
5000 Odense C
Til hurtig opstart søger vi en stabil og robust produktionsmedarbejder, som har lyst til at lære noget nyt og spændende ved at indgå i afholdet i støberiet.

Der er travlhed hos Tasso A/S, og vi søger derfor en ekstra kollega til støberiet. Da der smeltes jern, er det både varmt og ofte beskidt arbejde, ligesom der kan opstå røg eller damp. Du vil blive selvølgelig blive grundigt oplært i de forskellige arbejdsopgaver og sat ind i sikkerhedsforanstaltningerne, som spiller en stor rolle i det daglige arbejde.

Arbejdstiderne er: Mandag - torsdag kl. 14 - 22.15 og fredag fra kl. 9.45 - 13.45.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Køre jern (fra smelteovn til støbe anlæg)
Overvågning af ovne og støbe anlæg
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du har truckcertifikat
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du taler og forstår dansk på højt niveau

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Disponeringskoordinator
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en disponeringskoordinator til virksomhed i Vejle. Du vil være ansvarlig for effektiv planlægning, koordinering og tildeling af ressourcer såsom personale, udstyr og tjenester. Lyder det som noget for dig? Så læs med her!

Som disponeringskoordinator vil din hovedopgave være at organisere og planlægge kørselsopgaver inden for vejhjælp, sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder. Du skal sørge for, at ressourcer som biler og personale bliver brugt på den mest effektive og økonomiske måde.

Arbejdstiderne kan variere fra uge til uge, og det er vigtigt, at du som ansøger er fleksibel og i stand til at arbejde på alle tidspunkter i døgnet. Dette inkluderer dag-, aften- og nattevagter samt arbejde i weekender og helligdage efter behov. Evnen til at tilpasse sig forskellige skift og arbejdstider er en væsentlig del af denne stilling.

Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

Disponering af kørselsopgaver inden for vejhjælp, siddende sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder både inden for privat- og erhvervssegmentet samt samarbejdspartnere
Optimering af ressourceudnyttelse med fokus på effektivitet og økonomi for at imødekomme kundernes behov på en serviceminded måde
Håndtering af hektiske situationer med løsningsorienteret tilgang og hurtig reaktionsevne for at sikre kundetilfredshed
Koordinering af vagtplanlægning herunder skiftevagter på dag, aften, nat, samt weekender og helligdage for at sikre kontinuerlig dækning
Kvalitetsopfølgning og nøjagtig dokumentation af disponerede opgaver med omhyggelig rapportering for at opretholde høje kvalitetsstandarder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Engineering Responsible
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you enjoy building connections with both your colleagues and stakeholders? Are you passionate about design and experience with the construction of new production facilities? Would you like to work in a place where you can transform your technical knowledge into practical solutions?

Then we might have the right position for you as our new Engineering Responsible. Apply today and become a part of our exciting expansion project!


The Position

As an Engineering Responsible, you will be part of a newly established team and will support our project department with design and technical solutions. Based on the requirements of the process, you will make suggestions regarding design, equipment, components, and physical construction. You will contribute to all aspects - from design, layout, purchasing, construction, qualification, and validation to documentation.



You will also contribute to the implementation of engineering standards, ensuring that all technical, quality, and safety input is adjusted and implemented. To sum up, you ensure and live up to good engineering practice as a user representative in our projects.



In this position, you will be working in close collaboration with many different stakeholders both internally and externally to ensure high quality, efficiency, reliability, and stability in our upcoming production facility. It will be necessary to have availability for travelling at some point as you will be working from our main office in Odense, but you will be required to participate in meetings etc. in our office in Høje Taastrup.



Qualifications

To succeed in this role, you should have:

• An academic degree in Mechanical Engineering, Marine Engineering or similar.
• Experience with working on similar projects and with the design of equipment and installations, including validation and qualification.
• Knowledge of automation, electricity knowledge, regulation, and measurement technique.
• Experience working in a GMP environment within the pharmaceutical industry.
• Proficiency in English, Danish is an advantage.



Furthermore, on a personal level, you are detail-oriented and flexible with a high sense of responsibility. With a structured approach to tasks, you thrive in a dynamic environment and can adjust to change quickly.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Vært/værtinde/tjener til Sandbjerg Gods
Sandbjerg Gods P/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores møde- og konferencecenter søger vi til en nyoprettet stilling en kvalitetsbevidst vært/værtinde/tjener, der har en bred viden inden for at sammensætte mad og vin og samtidig vil agere i en værtsrolle som tjener. Der vil være stor mulighed for at forme og sætte sit præg på dagligdagen.

Sammen med dine kollegaer er din kerneopgave at få vores mange gæster til at føle sig velkomne. Vi har gæster fra både universiteter, offentlige myndigheder, private virksomheder og eksempelvis private gæster på et ophold som par.


Vi tilbyder følgende

Et spændende og varieret job med frihed under ansvar.
En arbejdsplads med grønne omgivelser og historisk vingesus.
Engagerede kollegaer.
Ordnede forhold, herunder pension, sundhedssikring, massageordning og tandforsikring.
En 37-timers stilling efter vagtplan – overvejende i eftermiddags- og aftentimer.
Løn efter kvalifikationer.


Vi forventer…

At du har brancheerfaring, brænder for dit fag og har let til godt humør og smil.
At du er udadvendt.
At du taler minimum dansk og engelsk.
At du kan lære fra dig og inspirere vores serveringspersonale.
At du arbejder struktureret, har humor og kan jonglere med de berømte mange bolde.

Det er en forudsætning, at du enten er faglært tjener, eller at du minimum har erfaring fra en længere periodes ansættelse på et større hotel eller restaurant. Andre profiler kommer ikke i betragtning.

Synes du jobbet lyder spændende, så send en ansøgning og dit cv til:

Køkkenchef Anders Blaudzun: abl@sandbjerg.dk

Stilling er til besættelse snarest muligt, og samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Sandbjerg Gods

Sandbjerg Gods er et møde- og konferencecenter, der er ejet af Aarhus Universitets Forskningsfond. Stedet ligger i naturskønne omgivelser lige ud til Alssund. Gæsterne kommer både fra Aarhus Universitet, men vi har også en lang række lokale, nationale og internationale gæster. Dertil danner vi rammerne for private fester og selskaber med overnatning. Vi har op mod 9.000 overnatninger om året, og dertil kommer en lang række af endagsmøder og andre aktiviteter på godset. Vi har i perioden september 2021 til marts 2023 bygget om og istandsat vores værelser. Stedet rummer alt fra gamle palæbygninger, bindingsværkshuse og nye moderne værelser, små mødelokaler og store auditorier.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
IT Architect in a Production Environment
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you want to drive the IT & automation architectural direction in an production area in Novo Nordisk? Are you an experienced IT & automation Architect with an aspiration to take on a role as lead architect for the area and a sparring partner to the management team?

If you do and get energized by bridging business and IT & automation, we have the perfect opportunity for you in Digital Data & IT (DD&IT) Product Supply (PS) Biotech & Rare Disease (BRD) Finished product (FP), production area at Novo Nordisk! Apply today and join the journey with us!


The department

The department DD&IT PS BRD FP supports the production facilities in Odense, Gentofte, and Kirke Værløse. In this role, your primary location will be in Odense, with a weekly requirement to travel to Kirke Værløse, ensuring collaboration across all sites.


The position

As a IT Architect, you will make sure that every IT & automation solution in our area follows the overall Novo Nordisk Target Architecture and you will take the technical leadership and put your mark on the technical ambitions in our area.


You will get the opportunity to:

Define and drive the architectural strategy for our area together with relevant SMEs located in the organization
Create followship by the local architects and managers
Create a network of architects within our area and nurture a sharing/learning culture
Be visible to the whole area. Get to know the local architects and the production sites
Secure that every solution follows the Novo Nordisk Target Architecture
Collaborate with and guide colleagues across multiple IT and LoB organization areas, e.g., project teams, system teams, Product Management and IT architects from other areas and sites on our Target Architecture and Architectural Principles


The current IT & automation landscape is diverse, with different MES solutions, various control systems, and several installations of data Historian etc.


What are we looking for?

Your key trades include, but are not limited to the following experiences:

You have a Bachelor's or Master’s degree in IT Software Engineering, Engineering, Computer Science, or similar in experience.
Strong IT & automation functional background
Experience as an IT architect ready to take that role working with integration platforms and methods towards both on-premises and cloud
Experience with data harmonization, publishing complex data to data lakes and data architecture


As a person, you are energized by taking responsibility, not only for the System Architecture but also for ensuring cross organizational alignment and communication on different levels. You are proactive and curious, visionary and want to take the lead in ensuring we deliver a future proof and solid IT architecture to our stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Kørselsassistent – Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S (erhverv)
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
I Meldgaard Miljø A/S ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald og med den nye handlingsplan for cirkulær økonomi - med fokus på genbrug og genanvendelse, vil der ske en kraftig vækst i aktiviteter i vores branche. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Vi er et stærkt team, hvor vi fejrer successer og hjælper hinanden. I vores afdeling er vi proaktive med et højt energiniveau. Vi er et team med mange års erfaring og vores ambition er altid tilfredse kunder – vi elsker at servicere vores kunder. Her har vi en uformel omgangstone, med gensidig respekt for hinanden såvel på kontoret som ude i marken. Vigtigst af alt: Vi tager ansvar og lader ikke stå til.

Jobbet
Vi søger en kørselsassistent til vores kontor i Aabenraa.
Du skal have flair for tal, være god til kundekontakt og gerne have kendskab til Navision.
Du skal varetage følgende opgaver:
• Fakturering/kreditering
• Lettere disponering
• Telefonbetjening
• Daglige ad hoc opgaver i forbindelse med kundebetjening/daglige driftsopgaver herunder support til vores chauffører pr. telefon/mail

Det er en fordel, hvis du har erfaring med:
• Anvendelse af Navision på brugerniveau
• Kundekontakt via telefon og mail
• ISO 9001, 14001 og 45001

Om dig
Du er faglært kontorassistent, økonomiassistent eller har anden relevant erhvervserfaring - gerne i en driftsafdeling, salgsafdeling eller i en transportvirksomhed. Endvidere er du:
• Serviceminded, udadvendt og ”smilende” i telefonen
• Selvstændig og struktureret
• Initiativrig og tager ansvar
• Åben over for nye tiltag
• Positiv indstillet i forhold til mennesker og opgaver

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 15. maj 2024.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingschef Allan Jacobsen på tlf. 20337375. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og holder løbende samtaler. Vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Meldgaard Transport A/S søger en dygtig kørsels-/driftsleder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du erfaring som disponent, chauffør, vognmand inden for kørsel med container, asfalt, sand, grus og jord?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. Det hele startede med en enkelt lastbil, og mange af vore selskaber udspringer fra transportrelaterede opgaver. I dag varetager vi blandt andet transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver, containertømninger, asfaltkørsel mm. Specialer hvori vi føler os stærke og er solidt funderet på markedet.

Jobbet
Vi søger en kørsels/driftsleder, der sammen med vores nuværende team, kan varetage de forskellige opgaver der vedrører den daglige drift. Dette omfatter disponering af vores entreprenør, container, kran og asfaltbiler. Geografisk opererer vi primært i region Syddanmark, og al kørsel foregår med biler på danske nummerplader, og vi følger gældende overenskomst på området.

Du bliver medansvarlig for daglig disponering og ledelse af chauffører, klargøring af papirer til fakturering, driftsoptimering m.m.
På IT siden er Navision det system, som vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent, chauffør eller vognmand inden for kørsel med ovenstående køretøjer. Erfaring med personaleansvar er en fordel. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et til tider hektisk miljø.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gode leder egenskaber
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT og erfaring med Office pakken
• Har et godt kendskab til indenlandsk lastvognstransport
• Besidder godt købmandskab
• Er en god holdspiller med humor og godt humør

Hos Meldgaard Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via linket senest den 15. maj 2024.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingschef Allan Jacobsen på tlf. 20337375. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og holder løbende samtaler. Vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Automatiktekniker til Bearbejdning
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatiktekniker til vedligeholdelsesafdelingen i bearbejdningen. Du vil blive en del af et ungt team på fem vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret. Afdelingen består af en topmoderne maskinpark med CNC og robotteknologi i fokus. Du vil indgå i en turnusordning på aftenhold hver femte uge.


Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kan kommunikere på alle niveauer, er kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft. Der er mulighed for efteruddannelse.


Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd og derved medvirker til et værdifuldt samarbejde.


Primære arbejdsopgaver

Systematisk vedligehold af vores produktionsudstyr (vi benytter Maintplan)
Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og maskiner
Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
Bidrage til udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er faglært automatiktekniker eller har anden relevant uddannelse og har et godt kendskab til produktionsudstyr og fejlsøgning
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
har mod på udfordringer, er fleksibel og indstillet på at springe fra den ene opgave til den anden, når arbejdet kræver det, samt indstillet på at påtage dig opgaver, der ikke falder ind under værkstedets normale arbejdsområde
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager ifm. indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsleder Renè Seidelmann tlf. 50771045.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Tilbudsleder
Arkil A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Som ny medarbejder i Arkils Tilbuds- og markedsafdeling i Lystrup bliver du en del af en central funktion i Arkil, der assisterer kolleger i andre divisioner med udarbejdelsen af vindende tilbud på både hoved- og totalentrepriser for såvel offentlige som private bygherrer. Særligt totalentreprisetilbuddene udgør en stor del af vores arbejde, og hér vil dine kompetencer og erfaringer ift. projekteringsprocessen og/eller totalentrepriser i høj grad komme i spil.

Sammen med dine seks kolleger i afdelingen er du med til at styre tilbudsprocessen og udarbejde tilbuddene inden for alle Arkils fagområder dækkende veje, broer, fundering, råhuse, miljø og meget mere. Det sker i tæt samarbejde med lokalafdelingen og/eller divisionen, der skal gennemføre det pågældende projekt, og ofte sammen med rådgivere og andre, eksterne specialister.

Hovedparten af de tilbudsprojekter, vi tildanner i afdelingen, tildeles efter ”økonomisk mest fordelagtige tilbud”, dvs. vi konkurrerer ikke udelukkende på pris, men også på at kunne beskrive, hvordan vi opfylder de krav og ønsker, bygherren måtte have med hensyn til organisering, planlægning af opgaven, valg af teknisk løsning, bæredygtighed og innovation etc.

Din rolle

Din rolle bliver primært at styre tilbudsprocessen frem mod at få tildannet et vindende tilbud. Du står i spidsen for tilbudsteamet og sikrer, at I - i fællesskab med tilbudsejeren og andre samarbejdspartnere - får gransket udbudsmaterialet, fastlagt tilbudsstrategien og udarbejdet et tilbud, der imødekommer bygherrens krav og ønsker bedst muligt.

Dine opgaver bliver blandt andet:

at gennemgå udbudsmaterialet og udarbejde en plan for tilbudsprocessen,
at få specialister fra vores forskellige fagområder til at ”gå i samme retning”, samtidig med at du udfordrer dem på deres løsningsvalg
at afdække grænsefladerne og i samarbejde med tilbudsteamet gennemskue og risikoafdække projektet på tværs af de respektive fagdiscipliner,
at udarbejde samarbejds- og rådgivningsaftaler med eksterne partnere,
at udfordre kalkulationen, der primært udarbejdes af de udførende afdelinger,
at skrive tilbudsbeskrivelser og/eller koordinere skrivearbejdet i tilbudsteamet frem mod afleveringen af et gennemarbejdet, professionelt tilbud,
at koordinere projekteringen mellem vores udførende enheder og eksterne partnere på vundne totalentrepriser.

Sideløbende med dine opgaver som tilbudsleder vil du også indgå i tilbudsteams, der ledes af dine kolleger eller eksterne parter, og hvor du med dine kompetencer og samarbejdsevner bidrager til at tildanne et vindende tilbud.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsassistent til betonfabrik
JKS & Career
Fyn
5220 Odense SØ
Til spændende stilling ved vores samarbejdspartner søger vi en produktionsassistent med et godt overblik og med teknisk forståelse.

Du får en praktisk hverdag, hvor du indgår i driften og produktionen af beton.


Dine primære opgaver

Opstilling, omstilling og drift af produktionslinje
Laboratoriearbejde i forbindelse med kvalitetstest af beton
Kontrol, vedligehold og finjustering af maskinerne i løbet af dagen
Egenkontrol og optimering af standarder og processer
Planlægge og være på forkant med næste dagsproduktion


Kvalifikationer

Jobbet kræver gode IT-kundskaber, da justering af produktionen og blandingen af beton foregår via IT-styresystemer. Derudover kræver arbejdet en fornuftig fysik. Det er et krav, at du har kørekort til kategori B. Erfaring med kørsel af gummiged er en fordel, men ikke et krav.

Din faglige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt, at det falder dig naturligt at holde flere bolde i luften og samtidig bevare overblikket. Du må gerne have teknisk, håndværksmæssig eller praktisk baggrund. Din baggrund kunne være proces- eller industrioperatør, maskinarbejder, smed eller mekaniker. Vi lægger stor vægt på din personlighed, og at du trives i en tempofyldt arbejdsdag, hvor du bidrager med godt humør og en energisk tilgang til dit arbejde.


Om dig:

Du er stabil og møder til tiden
Du læser og taler dansk
Du er fleksibel
Du er en holdspiller
Du er omgængelig, imødekommende og tager ansvar på arbejdspladsen
Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidig fungere som en del af fællesskabet.
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Montører søges til montage i vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
KS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.


Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov


Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne


Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Lagermedarbejder med truckcertifikat
JKS & Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Vi søger lige nu en medarbejder til kølelager i Esbjerg. Arbejdet er på nathold i weekenderne 3x12 timer kl. 19-07

Der er tale om en fastansættelse som starter som Try&hire - vikariat (13 uger) med henblik på fastansættelse efterfølgende. Opstart er hurtigst muligt.

Arbejdet foregår på nathold i weekenden fredag, lørdag og søndag kl. 19.00-07.00.

Oplæring vil de første 3-4 uger foregå på daghold fra mandag-torsdag kl. 07.00-.15.00 Fredag kl. 07.00-14.30.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Kvalitetskontrol
Læs og los med gaffeltruck
Computerregistrering (SAP)


Faglige kompetencer:

Har praktisk erfaring med lagerarbejde
Er fleksibel og mødestabil
God til at arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt
Du besidder ordenssans, overblik, er omhyggelig og sikekrheds- og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst, pålidelig og omstillingsparat
Du er en erfaren gaffeltruckfører
Skal have gyldigt truckcertifikat
En fordel med kendskab til lagerstyringssystem SAP


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Gode kommunikationsevner på dansk i både skrift og tale
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse
INTERTANK
Syddanmark
7000 Fredericia
Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

For at sikre et fortsat vækstgrundlag udvider LS Intertank deres Operations Department med endnu en dygtig Operations Manager, denne gang med ansvar for personale og driftsledelse. Der ønskes et styrket fokus på stærke kunderelationer samt en effektiv og kvalitetssikker drift, som varetages af nuværende Operations Manager, Flemming, der har mere end 25 års brancheerfaring. Du vil i tæt samarbejde med Flemming blive ansvarlig for processer og personaleudvikling.

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse. Forudsætningerne for at effektivisere og højne teamspirit er i fokus, så der fortsat kan leveres førsteklasses transportløsninger hver dag - og her får du en vigtig rolle.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland