856 job i Region Fyn
856 job i Region Fyn

topjob

Mekaniker
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af vores værkstedsteam?

Vi søger en mekaniker (lastvogn eller trailer), der kan indgå i vores værkstedsteam.

Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, skraldebiler mm.) er i god stand. Vi prioriterer trivsel, det gode samarbejde og den interne værkstedsservice højt.

Jobbet vil være med fokus på servicering, vedligeholdelse og reparation af vores materiel. Du kommer i et team på fem, hvor I sammen varetager vedligehold og reparation af vores samlede vognpark på vores værksted.

Om dig – vi forventer at du:
• Er uddannet mekaniker (lastvogn eller trailer)
• Er i besiddelse af kørekort B + gerne C
• Har kendskab til PC/tester
• Kan arbejde selvstændigt
• Er fleksibel ift. arbejdsopgaver og mødetider
• Er positiv og en god kollega
• Kan læse og forstå dansk

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
værkfører Polle Nielsen på tlf. 27 75 20 99, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. oktober 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Erfaren bogholder
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Er du en erfaren, detaljeorienteret og struktureret bogholder, der ønsker at bringe din faglighed i spil i en virksomhed med stærke værdier, høj faglighed og et solidt fundament?

Vi søger en bogholder med flair og lyst til at tage ansvar og arbejde selvstændigt med de forskellige opgaver og deadlines, som er en naturlig del af bogholderiet i en projektorienteret virksomhed.

Du bliver en del af et nyt men erfarent team, der arbejder tæt sammen om at sikre præcise og effektive økonomiprocesser. Din daglige arbejdsplads bliver på vores nye kontor i Hammelev, og du vil referere til vores Head of Group Finance. Stillingen giver dig mulighed for at bidrage aktivt til udvikling og optimering af vores regnskabsfunktion i en koncern med flere datterselskaber.

Vi er fleksible i forhold til dine ønsker til mødetider og det ugentligt timetal kan aftales til mellem 30 og 37 timer.

Dine primære arbejdsopgaver:

Kreditor-, debitor- og finansbogføring
Måneds- og årsafslutninger
Moms- og afgiftsrapportering
Håndtering af anlægsaktiver og afskrivninger
Bidrage til budgetudarbejdelse og -opfølgning
Bidrage til udarbejdelse og konsolidering af koncernregnskab
Bidrag til videreudvikling af vores ERP-system (Business Central)

Vi tilbyder:

En spændende og alsidig stilling i en af Danmarks førende entreprenørvirksomheder
Et professionelt og velfungerende team med høj faglighed
Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
Attraktive ansættelsesvilkår og et arbejdsmiljø med fokus på trivsel og samarbejde

Vi forestiller os, at du:

Har en relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab
Har flere års erfaring fra en lignende stilling, gerne i en koncernstruktur
Arbejder struktureret, selvstændigt og med blik for detaljen
Har erfaring med Business Central eller tilsvarende økonomisystemer
Trives i et miljø med høje standarder og god kollegial sparring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Montør til Meldgaard Handel A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for professionel service og har du et godt håndelag?

Hos Meldgaard Handel A/S har vi siden begyndelsen af 90’erne specialiseret os i anlæg til nedbrydning, knusning og sortering af nedbrydningsmaterialer, affald og naturmaterialer. Vi arbejder løbende på at udvide og modernisere vores maskinprogram, så vi i dag kan tilbyde nogle af branchens mest innovative og professionelle agenturer.

Om jobbet
Vi har forrygende travlt og søger derfor endnu en teknisk dygtig montør til vores team i Aabenraa.
Du bliver en del af et engageret hold på 9 kolleger, heraf 2 montører, der alle brænder for service og kvalitet.
Som montør vil du:
• Være udekørende i hele Danmark
• Udføre service og reparationer på leverede maskiner
• Klargøre maskiner inden levering og efter udlejning
Du får stillet servicebil, arbejdstøj og mulighed for madordning til rådighed.

Om dig
Vi ser gerne, at du:
• Har erfaring med landbrugsmaskiner, lastbiler eller entreprenørmaskiner
• Er god til at fejlfinde og finde løsninger
• Brænder for at levere den bedste service til kunderne
• Har en positiv og konstruktiv tilgang til dine opgaver
• Er fleksibel og løsningsorienteret
• Har kendskab til el- og hydrauliske diagrammer
• Kan arbejde både selvstændigt og i team

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Klaus Meldgaard på telefon 20 33 72 04 eller send os din ansøgning via Ansøg senest den 31. oktober 2025.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
QHSE-koordinator, Fredericia
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Career | a JKS Company søger på vegne af LS Intertank en dedikeret QHSE-koordinator, der brænder for at kombinere detaljer, dokumentation og praktisk hands-on arbejde. Her tilbydes du en nøglefunktion, hvor dit bidrag er afgørende for både LS Intertanks certificeringer, kundernes tillid – og den løbende udvikling af virksomhedens kvalitets- og sikkerhedskultur.


Dine primære arbejdsopgaver

Som QHSE-koordinator bliver du bindeled mellem den daglige drift, ledelse og myndigheder. Du får en bred rolle, hvor du både arbejder i ”gummistøvler” i vaskehallen og ved skrivebordet med dokumentation og audits. Blandt dine opgaver er:

Prøvetagning og analyser
Dokumentation og vedligeholdelse af ISO 22000 og SQAS-systemer
Kommunikation og samarbejde med myndigheder som Fødevarestyrelsen og Miljøstyrelsen
Deltagelse i interne og eksterne audits
Arbejdsmiljø og sikkerhed på tværs af værksteder, garage og ejendomme


Din profil

For at lykkes i rollen er det vigtigt, at du kombinerer faglig indsigt med praktisk sans og et robust drive. Du kan navigere sikkert i de gældende regler og sikre, at de bliver efterlevet i praksis – også når der er pres på. Du formår desuden at kommunikere klart med både kollegaer, ledelse og myndigheder.
Du er detaljeorienteret og grundig i dit arbejde, så prøver, analyser og dokumentation konsekvent er af højeste kvalitet. Samtidig har du flair for kommunikation, så dine kollegaer kan omsætte regler og standarder til en tryg og sikker hverdag.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Driftscontroller assistent, Ferritslev
Marius Pedersen
Fyn
5000 Odense C
På vegne af Marius Pedersen A/S søger Career en driftscontroller assistent til virksomhedens tekniske afdeling i Ferritslev. Stillingen har fokus på kvalitetssikring, kontrol af data og processer samt bidrag til arbejdet med producentansvaret på emballage.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som driftscontroller assistent hos Marius Pedersen får du en central rolle i at sikre kvalitet og korrekt dataflow i arbejdet med producentansvaret på emballage. Du bliver bindeled mellem flere afdelinger og får en hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt og i tæt samarbejde med kolleger i teknisk afdeling, bogholderi, salg, marketing og driften i alle virksomhedens afdelinger. Stillingen giver dig mulighed for at fordybe dig i komplekse dataopgaver og samtidig bevare overblikket, så du kan sikre, at de mange data og processer spiller sammen.


Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

Kontrol af fakturering, stamdata og tildelinger i forbindelse med kompensationsansøgninger
Kontrol og upload af data til kollektive ordningers systemer
Håndtering af dokumentation og overholdelse af tidsfrister
Samarbejde med debitorbogholderi om afstemninger, udbetalinger og rykkere
Vedligeholdelse af stamkartoteker samt øvrige administrative ad hoc-opgaver
Samarbejde med salg og projektafdeling om tilmelding til kompensationsordningen


Om dig

Vi forestiller os, at du har en administrativ baggrund som f.eks. kontorassistent, driftsassistent, controller eller lignende – gerne kombineret med erfaring fra en rolle, hvor du har arbejdet med kontrol af data, fakturering, ERP-systemer og administrative processer. Du har flair for tal og økonomi og trives med at arbejde struktureret og detaljeorienteret.

For at få succes i rollen er det vigtigt, at du kan holde overblikket også i eventuelle pressede situationer og samtidig bevare fokus på detaljerne. Du arbejder selvstændigt, men sætter også pris på et tæt samarbejde med dine kolleger og bidrager positivt til fælles løsninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Medarbejder til Rigger/wire afd.
JKS
Syddanmark
6700 Esbjerg
Til hurtig opstart søger JKS en kandidat til Rigger/wire afd. I Esbjerg.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Skal kunne bruge sine hænder
Kunne være i en travl og afvekslende hverdag
Hårdt fysisk arbejde kan forekomme
Gode it kompetencer påkrævet - kan dog læres
Skal kunne arbejde selvstændigt
Rotation mellem produktions afdelinger vil forekomme
Truckkort/kørekort


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Faglært tømrer til indendørs tømrerarbejde
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du en tømrer med tommestokken i orden, vaterpasset korrekt indstillet og humøret højt? Så har vi skruet det helt rigtige job sammen til dig! For kunde i Haderslev søger vi en dygtig tømrer til indendørs tømrerarbejde. - til opgaver med gulve, lofter, paneler og alt derimellem.

For kunde søger vi i JKS Haderslev en faglært tømrer, der ikke går i panik over en skæv vinkel og som hellere bruger vaterpasset end at "skyde den fra hoften".

Vi lover:

Døre der skal sættes i
Vinduer der længes efter dig
Paneler der drømmer om at blive lige
Loftsplader, der bare vil op!

Det er indendørs arbejde, så du slipper for regn i nakken og sne i skoene :-)

Løn efter aftale med kunden - og efter dine kvalifikationer.



Hvad skal du lave?

Alt det fede, faglige tømrerarbejde – og lidt til:

Opsætning af vinduer og døre

Renovering af lejligheder (yes, nogen har rodet – du fikser det!)

Arbejde med vægge og lofter

Forefaldende opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Arbejdsperson til jord- og betonarbejde
JKS
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger en erfaren arbejdsperson til jord- og betonarbejde i Frøslev til et 4 ugers vikariat – med mulighed for forlængelse.

Arbejdsopgaver:

Jord- og betonarbejde
Etablering af område til el-stationer

Krav:

Erfaring med jord- og betonarbejde
Kan bruge håndskovl
Indstillet på fysisk krævende arbejde,
Kan tale og forstå dansk

Arbejdstid:

Mandag–torsdag: 07:00–16:00
Fredag: 07:00–12:30

Ansættelse: Opstart hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Disponent til løsgods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en disponent med erfaring inden for løsgods

Bulk-Transport A/S er et speditionsselskab, der disponerer kørsel af alle slags løs- og pallevarer. Kvalitet, service og højt aktivitetsniveau er nøgleordene hos os.

Jobbet
Vi løser stort set alle former for transport af palle- og løsgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.

Vi er en afdeling i vækst, derfor søger vi snarest en disponent, der skal være med til at disponere biler i vores løsgods afdeling, samt have kontakt til chauffører og samarbejdspartnere. Du bliver en del af et energisk og godt team, som i fællesskab disponerer og løser afdelingens opgaver.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med løsgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder, med mange bolde i luften i et hektisk miljø. Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang.

Du kan bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:

Er struktureret og har ordenssans
Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
Har flair for IT (Kendskab til Navision og Office pakken er en fordel – ellers sørger vi for oplæring)
Har en god geografi inden for landets grænser
Er en god kollega og teamspiller

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 2033 7319 eller send din ansøgning via Ansøg senest den 28. oktober 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Containertømmer
JKS
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger deltidsmedarbejdere til containertømning hos en kunde i Padborg. Arbejdet er fysisk krævende, og det er derfor vigtigt, at du kan tage fat og er klar på en aktiv arbejdsdag.

Arbejdstid:

Du får lov til at bestemme hvor meget du har lyst til at arbejde - om det er én eller tre gange i løbet af en uge.

Arbejde foregår indenfor tidsintervallet mandag til fredag kl.08.00 - 16.00.

Krav til dig:

Du er mødestabil og fleksibel
Du kan arbejde selvstændigt og som en del af et team
Du er klar til fysisk arbejde

Vi tilbyder:

Deltidsvikariater gennem JKS
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst med Dansk Industri
Et godt arbejdsmiljø hos en solid kunde
Mulighed for at udvide dit netværk og få erfaring i en stærk virksomhed
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Medarbejder til grundvandssænkning, Ejby
JKS
Fyn
5592 Ejby
Til hurtig opstart søger vi for vores samarbejdspartner, Fyns Grundvandssænkning i Ejby, en stabil og ansvarsbevidst kollega, der trives med fysisk arbejde og udendørs opgaver.

Det er et krav, at du har både lastbilkørekort (C) og kran D-certifikat.

Har du også anhænger-certifikat (CE), er det en fordel – men ikke et krav. Du bliver en del af et makkerpar, hvor I sammen løser opgaverne.

Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og sætter en ære i at levere kvalitet. Du behøver ikke have erfaring med brøndboring – hvis du har viljen og lysten til at lære.

Stillingen er et Try & Hire-forløb, med henblik på fastansættelse for den rette.

Arbejdsopgaver:

Opsætning og montering af sugespidsanlæg
Nedboring/nedspuling af sugespidser
Etablering af filterboringer
Opsætning af overpumpningsudstyr
Transport af materiel mellem byggepladser

Vi forventer at du:

Har kørekort C og kran D-certifikat (krav)
Har god fysik og kan tage fat
Taler og forstår dansk
Er mødestabil og fleksibel
Har gyldigt truckcertifikat
Har evt. erfaring med anlægsarbejde (ikke et krav)

Vi tilbyder:

En attraktiv lønpakke
Gode kolleger og et stærkt fællesskab
Mulighed for fastansættelse
Pensions- og sundhedsordning ved fastansættelse
Et job med frihed, ansvar og mulighed for udvikling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Materiale- og logistikansvarlig, Odense
JKS
Fyn
5000 Odense C
Vi søger en engageret og ansvarsbevidst Materiale- og logistikansvarlig, der vil tage ansvaret for lager, værksted og logistik på byggepladsen.

Dine opgaver

Du får en central rolle med ansvar for:

Modtagelse af varer og materialer
Pakning til forsendelse
Udlån og udlevering af materialer til montører
Udlån af fælles- og individuelt værktøj (hvor virksomheden står for værktøjet)
Bestilling af plukmateriale via webshop og telefon
Orden og vedligeholdelse af workshop og lagerområde
Lagerføring og optælling (simpelt lager)
Modtagelse og aflevering af lifte/stilladser efter behov
Betjening af teleskoplæsser til ovenstående opgaver

Dine kvalifikationer

Erfaring med lagerstyring og logistik
Du er vant til at have ansvar
Du har certifikat til teleskoplæsser
Kørekort minimum kategori B
Grundlæggende IT-kundskaber (Office og webbaserede bestillinger)
Kan kommunikere på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt)
God ordenssans og struktur
Kendskab til VVS-materialer eller håndværksmæssig baggrund er en fordel

Arbejdstid og vilkår

37 timer pr. uge med mulighed for lidt overarbejde
Rigtig god løn, pension og ansat under Industriens Overenskomst
Arbejdstid: Mandag-torsdag 06:45-15:15, fredag 06:45-11:45
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Fast chauffør til Tiptrailer i Bulk-Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi søger også chauffører der kan køre med både tiptrailer og trucktrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller Kørselsleder Jesper Hansen på
tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. oktober 2025.

Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Fast chauffør til Forvogn/Hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran.
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. oktober 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Koordinator i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard Recycling A/S er verdensførende inden for slaggesortering, og vi har fokus på udvikling inden for området.
Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til - nemlig genbrug og sortering af restprodukter. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagge fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i det meste af Europa, bl.a. i Danmark, Norge, Sverige, Tjekkiet, UK samt Portugal. Vores mobile sorteringsanlæg designer og opbygger vi selv.

Jobbet
En af dine primære opgaver vil være koordinering af transport af maskiner og reservedele ud til vores pladser i hele Europa. Vi bruger eksterne vognmænd til de fleste af vores transportopgaver, så du får en stor berøringsflade, med vognmænd og speditionsbranchen. Vi koordinerer også en del bulk transporter over store dele af Europa, hvilket også vil indgå i jobbet. Du vil også skulle udføre andre driftsopgaver, som fx booking af fly, færge og bolig til vores medarbejdere i marken. Du bliver del af en afdeling i vækst, hvor vi hjælper hinanden og hvor en god sans for humor er et must.

Dine ansvarsområder
• Arbejde med alle forsendelsesmåder (sø/vej/luft) i hele Europa
• Ansvar for transporter fra A-Z herunder tæt kontakt til vores folk i marken
• Forberedelse af forsendelsesdokumentation (fakturaer til told forberedelse)
• Køb af transporterydelser primært i Europa - mærkning og pakning af forsendelser
• Tæt samarbejde med dine kollegaer i marken for at sikre optimale løsninger
• Leverandør kontakt og øvrige driftsopgaver

Dine kvalifikationer
• Du har erfaring fra transportbranchen og/eller som koordinator
• Du er robust og kan lide at lære noget nyt
• Du er struktureret og har en god sans for detaljer
• Du er proaktiv og kan skabe forandring ved en hands-on tilgang.
• Gode kommunikationsevner og evnen til at opbygge gode relationer
• Du trives i et dynamisk og hektisk miljø, du er holdspiller og formår at samarbejde på projekter
• Taler og skriver godt engelsk, og gerne flere sprog

Meldgaard Recycling tilbyder
• Kolleger, der har en god sans for humor, og en afdeling hvor der er højt til loftet
• Du kan fra dag ét få indflydelse på, hvordan arbejdet skal udføres, du kan arbejde selvstændigt med egne projekter, men
stadig som del af et team, der kan hjælpe ved behov
• Et spændende og udfordrende job, hvor ingen dage er ens. Det kan være hektisk, og du skal være omstillingsparat
• Du fokuserer på personlig og faglig udvikling, så du kan vokse internt i organisationen
• Gode løn og ansættelsesvilkår

Hos Meldgaard tilbyder vi en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Ansøg senest den 27. oktober 2025. Tiltrædelse snarest muligt.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Operations Manager Mette Busk på tlf. 2033 7232.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Servicetekniker til hele Danmark
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vil du have et selvstændigt job, hvor du bruger hænderne, møder kunder og samtidig bidrager til rent vand og et bedre miljø?

Hos Watersystems søger vi en servicetekniker, der vil være med til at sikre, at vores minirenseanlæg altid fungerer optimalt.


Dine opgaver

• Du får din egen servicebil og kører ud til kunder i hele landet.
• Du sikrer, at anlæggene kører stabilt, så spildevandet altid renses optimalt.
• Du yder kundesupport via telefon – herunder alarmudkald og fejlsøgning.
• Du dokumenterer dine opgaver i vores app (opgavebehandling og tidsregistrering).
• Du er ambassadør for vores service og sikrer høj kvalitet i dit arbejde.


Dine kvalifikationer

• Du kan være faglært kloakmester, rørlægger, elektriker, VVS’er – eller have anden praktisk erfaring. Det vigtigste er, at du er teknisk nysgerrig, har hænderne godt skruet på og trives med kundekontakt.
• Du har kørekort (kategori B) og er tryg ved IT/app-baseret opgaveløsning.
• Du er fleksibel ift. arbejdstider og rejseaktivitet.
• Truckcertifikat er en fordel – men ikke et krav.


Vi tilbyder:

• Et selvstændigt job i en virksomhed i stabil vækst.
• Servicebil, grundig oplæring og gode kolleger.
• Faglige og personlige udviklingsmuligheder.
• Et uformelt men professionelt arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra idé til handling.
• Muligheden for at gøre en reel forskel – både for miljøet og for vores kunder.


Vi behandler ansøgninger løbende – så vent ikke for længe, hvis du er interesseret.
Send din ansøgning (gerne inkl. referencer og relevante bilag) til hez@watersystems.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Serviceleder Helle Zinck
på telefon 81884418 eller send dine spørgsmål på mail til hez@watersystems.dk


Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Servicetekniker til Hytor A/S
Hytor A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du solide tekniske kompetencer og ønsker du en rolle med ansvar, variation og udviklingsmuligheder?

På vegne af Hytor A/S søger Career | a JKS company en servicetekniker til værkstedet i Esbjerg. Stillingen giver dig mulighed for at arbejde selvstændigt, samtidig med at du bliver en del af et professionelt og kompetent teknisk team.

Om Hytor A/S
Hytor A/S er en virksomhed i udvikling, der i mere end 40 år har leveret avancerede løsninger inden for hydraulik, pneumatik og procesudstyr. Med hovedsæde i Esbjerg har Hytor etableret sig som en stærk og pålidelig partner for kunder i offshore-, maritim- og industrisektoren. Virksomheden er anerkendt for sin høje faglighed, innovative tilgang og tætte samarbejde med kunderne, hvor driftssikkerhed og skræddersyede løsninger altid står i centrum.

Om jobbet
Som servicetekniker bliver du en central del af projektafdelingen, hvor du bidrager til gennemførelse af tekniske opgaver og sikrer høj kvalitet i leverancerne. Du vil indgå i både kortvarige og længerevarende projekter, hvilket giver en varieret arbejdsdag. Stillingen har sit udgangspunkt på værkstedet i Esbjerg, hvor du vil løse størstedelen af dine montage-, service- og reparationsopgaver sammen med dine kolleger. Der kan dog indgå lidt rejseaktivitet som en naturlig del af jobbet.

Dine primære arbejdsopgaver

Orbital svejsning og montage af instrumentrør og fittings i rustfrit stål
TIG-svejsning af rustfri rør og komponenter
Montageopgaver og teknisk arbejde på værkstedet i Esbjerg
Vedligeholdelse og reparation af pumper, ventiler, akkumulatorer og kompressorer hos både Hytor og virksomhedens kunder

Der kan forekomme offshore tilstedeværelse i forbindelse med udvalgte projekter.

Om dig
Du har en solid teknisk baggrund og erfaring med svejsning, montage og servicearbejde. Du arbejder struktureret, er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere løsninger af høj standard.

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med svejsning og montage af rørsystemer og fittings samt forståelse for P&ID/ISO
Kan arbejde selvstændigt og samtidig trives i et team
Er fleksibel i forhold til varierende projekter i Danmark og udlandet
Har erfaring fra industrien, gerne med erfaring fra offshore
Er løsningsorienteret, fagligt stolt og har fokus på sikkerhed
Har IT-kendskab og kan læse og tale engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Retail koordinator
Schmidt Nordic ApS
Syddanmark
6000 Kolding
RETAIL KOORDINATOR MED INTERESSE OG FLAIR FOR PROJEKTER, ØKONOMI OG KOMMUNIKATION
S C H M I D T N O R D I C - K O L D I N G

Vil du være med til at præge udviklingen i Schmidt Nordic, som er den skandinaviske afdeling af Schmidt Groupe – Europas største køkkenkæde?
Vi søger en ny kollega til vores kontor i Kolding. En kollega, som har lyst til at spille en central rolle i vores hverdag, og som gerne vil være med til at sikre, at tingene kommer ud over rampen på rette måde, sted og tidspunkt.

Hvad kan vi love dig
Hos os bliver du en del af et lille team med stor kontaktflade – både internt i Danmark, og på tværs af Skandinavien, især Norge og med kollegaer i Frankrig og Tyskland. Du får mulighed for at bringe dine styrker i spil og hvor din indsats bidrager direkte til vores fælles succes

Vi kan tilbyde:
• En hverdag med varierende og spændende opgaver inden for administration, koordinering og økonomi. Hvor vores interne tegneprogram også vil blive en del af hverdagen.

• En varieret hverdag på tværs af områder som kundekontakt, analyser, butiksopstart, kommunikation, rapportering og projektarbejde.

• Et arbejdsmiljø præget af tillid, respekt og et stærkt fællesskab, hvor vi løfter i flok og værdsætter hinandens indsats. Hvor faglig stolthed, samarbejde og godt humør går hånd i hånd.

Hvad vi håber på
En kollega, der vil være med til at gøre en forskel sammen med os.
Er du god på struktur, tal og økonomi? Brænder du for at kommunikere, formidle og koordinere? Har du erfaring fra projekter, hvor mange tråde skal samles? Har du interesse for at arbejde med digitale værktøjer og kan lide at sætte dig ind i tekniske løsninger. Er du nysgerrig på at lære nyt?

Evner som alle er styrker i jobbet, men som også vil kunne tillæres.
Det vigtigste er, at du har lyst til at tage del i opgaverne, byde ind med det du kan – og være en del af et team, hvor vi hjælper hinanden.
Er det dig?

Hvis du kan se dig selv i Schmidt Nordic, hører vi meget gerne fra dig. Fortæl os i din ansøgning, hvem du er, og hvad du kunne tænke dig at bidrage med hos os.

Send din ansøgning samt CV via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 19. oktober 2025. Samtaler forventes afholdt herefter.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Sanne Lysgaard Boye på telefon +45 22 15 12 68

Vi ser frem til at høre fra dig.

Europas største køkkenkæde
Schmidt Groupe er Europas største køkkenkæde med mere end +800 butikker og Europas femte største køkkenproducent.
Schmidt blev startet tilbage i 1934 og er stadig en familieejet virksomhed med 6 fabrikker i Frankrig og Tyskland og en ugentlig produktion på hvad der svarer til 2500 køkkener.
Schmidt Nordic ejer rettighederne til konceptet i Skandinavien og fungerer som kædekontor for de Skandinaviske lande. Schmidt Nordic har udviklet og implementerer konceptet i Skandinavien og bistår dagligt butikkerne med driften og udviklingen af kæden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Industritekniker, værktøjsmager eller maskinarbejder. Sdr. Omme
JKS
Syddanmark
7260 Sønder Omme
Er du en dygtig industritekniker, værktøjsmager eller maskinarbejder med erfaring inden for CNC-programmering og opstilling? Har du specialiseret dig i CNC-drejning og/eller bearbejdningscentre, gerne 5-akset? Så er du den rette person, vi søger for vores kunde i Sdr. Omme.

Arbejdsopgaver

Opstilling af maskiner, indkøring og produktion af emner.
Bearbejdning af emner i materialer som stål, rustfrit stål, aluminium, støbejern og kobber.
Arbejde med både store og små serier, hvilket sikrer en alsidig og spændende hverdag.
Selvstændig planlægning af din arbejdsdag for at opnå bedst mulig effektivitet.

Dine kompetencer

Erfaring med CNC-bearbejdning, herunder drejning og/eller fræsning.
Programmeringserfaring i Mastercam er en fordel, men ikke et krav.
Fokus på faglighed og kvalitet.
Evne til at arbejde selvstændigt og effektivt.

Vi tilbyder

En fast stilling på daghold.
God løn efter kvalifikationer og overenskomst med DI.
Mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi.
Et socialt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og fokus på samarbejde og socialt samvær.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsmedarbejder
JKS
Syddanmark
6700 Esbjerg
I dette job er det vigtigt, at du har kendskab til det basale værktøj. Og generelt trives godt med værktøj i hånden. Har du kendskab til eller erfaring indenfor byggebranchen, er det et stort plus.

For vores samarbejdspartner søger vi tre nye medarbejdere til en produktionsvirksomhed udenfor Esbjerg. Vi leder efter dig, som ønsker at blive en del af en større virksomhed og som brænder for at indgå i teamarbejde. Der er mulighed for ansættelse på daghold eller aftenhold.

Du byder ind med:

Positiv indstilling til jobbet og overfor dine kollegaer
Mødestabilitet
Evnen til at kunne arbejde selvstændigt og samtidig forstå at kunne indgå i et team
Produktionserfaring, håndværksmæssigt baggrund eller den helt rigtig indstilling til at lære og udvikle sig

Vi tilbyder en arbejdsplads med:

Høj grad af frihed under ansvar
Gode kollegaer
Personlig og faglig udvikling
Spændende opgaver, hvor det færdige resultat imponerer!

Dine kompetencer:

Har du truckcertifikat er det et plus, men ikke et krav.
Du skal tale, læse og forstå dansk og/eller engelsk
Du skal fremvise en straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Business Controller, Fredericia
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Vil du kombinere dit finansielle fundament med en rolle, hvor du agerer aktiv sparringspartner til forretningen og er tæt på driften, beslutningerne og implementeringen af nye processer? Lyder det interessant, så læs endelig videre her!

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS company en Business Controller med stærk regnskabsmæssig ballast. En rolle, hvor du kan vokse fagligt og blive en central aktør i at få økonomiske indsigter til at leve på tværs af virksomheden – og samtidig præge processer og arbejdsgange i praksis.

Hvem er LS Intertank?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed, der gennem 70 år har drevet et succesfuldt, og nu internationalt transportfirma. I dag er de førende inden for deres område: Transport af flydende gods. LS Intertank går altid den ekstra mil for deres kunder. Denne tilgang til kvalitet og engagement gennemsyrer også LS Intertank som arbejdsplads. Som en del af LS Intertank vil du opleve et tæt sammenhold, hvor du får både støtte og plads til at udvikle dig, både personligt og professionelt. Læs mere om LS Intertank her.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Vi søger en Controller, der har stærkt greb om de finansielle grunddiscipliner – og som samtidig har erfaring med, og lyst til at bevæge sig dybere ind i, forretningen. Du vil arbejde i spændingsfeltet mellem økonomi, forretning og implementering, og være med til at omsætte tal og analyser til konkrete handlinger.

Du får en vigtig rolle i at:

Håndtere månedsluk, rapportering og controlling i en koncernstruktur
Deltage i udvikling og forbedring af processer – både i økonomi og på tværs af afdelinger
Bygge bro mellem tal og virkelighed og gøre økonomiske data forståelige og anvendelige for den brede ledergruppe
Gå forrest i implementering af løsninger og arbejdsgange

Vi forestiller os, at du trives med at dykke ned i detaljen, og at du også evner at løfte blikket og se sammenhænge, som andre måske overser.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Kommunikationskonsulent
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en kommunikationskonsulent til et barselsvikariat på ca. et år. Du får rollen som specialist inden for intern og ekstern kommunikation og spiller en vigtig rolle i både at drive det proaktive kommunikationsarbejde og fungere som sparringspartner for ledelse og kollegaer i forhold til kommunikationsindsatser.

Kohberg er Danmark største dansk- og familieejede bageri, og virksomheden står midt i arbejdet med en ny strategiperiode, ’Time for Change’. Employer Branding er en central del af strategien, og du får en vigtig opgave i at sikre den vedvarende kommunikation om Kohbergs Employer Brand. Det gør du blandt andet ved at sikre, at alle de gode historier om Kohberg bliver fundet, formidlet og kommer ud over rampen på rette kanaler.

Om jobbet
Kohberg er i rivende udvikling, og du kommer med på en spændende rejse, hvor du får Kohbergs DNA helt ind under huden. Det bliver din opgave at omsætte strategi og visioner til kommunikation og gode historier i øjenhøjde med de mange forskellige målgrupper. De overordnede linjer, ønsker og behov er allerede skitseret, men som kommunikationskonsulent spiller du en vigtig rolle i formidlingsdelen af arbejdet.

Som kommunikationskonsulent i Kohberg vil ekstern og intern kommunikation naturligt høre til dit arbejdsområde, og du får en meget bred kontaktflade i hele organisationen. Det kræver en nysgerrig og umiddelbar tilgang, og at du har det godt med at møde nye mennesker i mange forskellige situationer.

Kohberg har i 2025 lanceret en ny intern kommunikationskanal i form af en app. Det overordnede ansvar for appen ligger hos kommunikationskonsulenten – dog i tæt sparring med HR. Arbejdet med den nye interne kommunikationskanal kommer til at kræve af dig, at du løbende er klar til at supportere medarbejdere i både onboarding og anvendelse af platformen.

De daglige opgaver kan variere fra driftsopgaver som korrektur og besvarelser af henvendelser fra forbrugere, over udarbejdelse af opslag til LinkedIn eller den interne app, til opdatering af forbrugersiderne på Kohbergs hjemmeside. Men der vil også være hektiske dage, hvor hvert ord skal vejes, og du skal bevare ro og overblik, når du med sikker hånd udsender pressemeddelelser og informationer til vigtige kunderelationer. De mere langsigtede opgaver består i vedligeholdelsen af Kohbergs Employer Brand i henhold til Kohbergs strategi og produktionen af Kohbergs årlige CSR-rapport.

Opgaverne er mangeartede, og du kan glæde dig til at blive en del af et fantastisk og passioneret marketingteam. Du vil referere direkte til Marketing & Innovation Director.

Om dig
Vores ønske er, at du er kommunikations- eller journalistuddannet og har minimum tre års erfaring. En kommerciel tankegang og kendskab til fødevarebranchen vil være en bonus, men er ikke afgørende.

Vi har brug for en kommunikationskonsulent, der trives i en dynamisk hverdag og som ubesværet kan jonglere med forskellige opgaver og med mange interessenter - en person, der kan holde hovedet koldt under pres, sige nej til dårlige idéer og træde i arbejdstøjet for at få tingene til at ske. Du skal være menneskekender, ansvarlig og ikke mindst fordomsfri.

Vi forventer, at du er en kompetent kommunikatør, at du hviler i din faglighed og brænder for mundtlig og skriftlig kommunikation med forskellige interessenter på alle niveauer. Samtidig trives du også med administrative opgaver, og den strukturerede tilgang stillingen kræver.

Hvis du vil være med til at drive Kohbergs kommunikation og sætte vores historier på landkortet, så send din ansøgning nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Værktøjs vedligeholder / værktøjsmager
Career
Syddanmark
6430 Nordborg
Er du faglært maskinarbejder, industritekniker, værktøjsmager eller har erfaring fra værktøjsvedligehold? Så har vi lige jobbet til dig.

CAREER | a JKS company søger på vegne af Steel Products DFT A/S en ny kollega til vedligehold af forskellige værktøjer inden for koldformningsprocesser, flydepresning, stansning, dybtræk og pladebearbejdning sammen med produktionsteamet i Nordborg.

De får et alsidigt og selvstændigt job med både praktiske opgaver i værkstedet, samarbejde på tværs af afdelinger og mulighed for at være med i nye projekter.

Dine opgaver vil bl.a. være:

Klargøring og vedligehold af stanse-, dreje-, bukke- og fræseværktøjer

Udskiftning af sliddele, tilpasning og slibning af værktøj

Test og indkøring af nye produkter

Fejlfinding i samarbejde med operatører, opstillere og konstruktører

Lagerstyring og indkøb af reservedele

Back-up for andre afdelinger og deltagelse i projekter med produktionsteknisk afdeling

Du skal ikke kunne konstruere værktøj, men det er vigtigt, at du har god tegningsforståelse. Erfaring med slibning, drejning og fræsning er en fordel – og vi ser gerne, at du har prøvet kræfter med værktøjer i metalindustrien.

Vi forestiller os, at du:

Er faglært maskinarbejder, industritekniker eller værktøjsmager – eller har opnået tilsvarende erfaring og har lyst til at udvikle dig videre

Er selvstændig, fleksibel og kvalitetsbevidst

Har en løsningsorienteret tilgang til opgaverne og bidrager med godt værkstedshumør

Vi tilbyder:

Et selvstændigt job med stor indflydelse på din hverdag

Frihed under ansvar og mulighed for videreuddannelse

Løn efter kvalifikationer, DI-overenskomst

Erfarne kollegaer med mange års anciennitet

Godt arbejdsmiljø med sidemandsoplæring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Fast chauffør til Walking Floor
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med Walking Floor.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af kørerkort kategori CE, EU chaufførbevis samt førerkort

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Ansøg senest den 12. oktober 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Administrationselev i marketing/receptionen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Bliv en del af en spændende arbejdsplads med mange muligheder
Vi søger en kontorelev med speciale i administration, der har lyst til at tage sin uddannelse i en alsidig rolle med både marketing-, receptions- og administrationsopgaver.
Du får en lærerig og varieret hverdag og kommer til at arbejde tæt sammen med engagerede kollegaer på tværs af huset. I marketingafdelingen får du en central plads, og i receptionen vil du skulle tage imod vores mange gæster med et smil på læben.

Typiske opgaver kan være
* Vedligeholdelse og optimering af hjemmesider
* Online annoncer
* Afløsning i receptionen
* Ad hoc opgaver i hele huset
* Fotografere og filme
* Opgaver i Office-pakken, Canva og Adobe
* SoMe, primært Facebook, Instagram, LinkedIn
* Daglige ansvar for merchandise, herunder finde de rette produkter til at markedsføre os

Vi forventer at du
* Er glad og engageret, men samtidig har roen til fordybelse, når du ”nørder” på computeren
* Er stærk i skriftlig dansk
* Brænder for god service og kan smile i telefonen
* Er fleksibel og interesseret i at lære nyt

Du tilbydes
* Et spændende og varieret uddannelsesforløb
* Personlig og faglig udvikling
* Frihed under ansvar
* Kantineordning, fitness og mange andre personalegoder
* Fri omgangstone
* Samarbejde med eleverne i vores elev-netværk

Som administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte webansvarlig Pia Jensen på tlf. 20 33 72 65, eller send din ansøgning direkte via Ansøg senest den 12. oktober 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Applikationsingeniør / Eksportsælger.
Simon Moos Maskinfabrik a/s
Syddanmark
6400 Sønderborg
Simon Moos A/S er en internationalt orienteret virksomhed, der udvikler og producerer avancerede maskinanlæg til miljøbranchen. Vores løsninger bidrager til mere effektiv og bæredygtig håndtering af spildevand – og efterspørgslen på vores grønne teknologier er i vækst. Derfor søger vi en erfaren og resultatorienteret ingeniør, der kan styrke vores position på både eksisterende og nye markeder.

Du vil indgå i vores salgsteam.


Bliv en del af et stærkt salgsteam

Du bliver en central del af vores engagerede og motiverede salgsteam, som ledes af vores CEO med ansvar for at:

• Promote et teknologiskift i markedet
• Identificere kundernes behov og omsætte dem til værdiskabende løsninger.
• Opbygge og vedligeholde relationer med både eksisterende og nye internationale kunder.
• Sikre en effektiv salgsproces fra første kontakt til afslutning.
• Repræsentere Simon Moos A/S ved relevante kundeaktiviteter for at styrke vores internationale tilstedeværelse.


Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

• Har en applikationstilgang med en stærk teknisk profil
• Er ingeniør – gerne kemi-, bio- eller maskiningeniør
• Har erfaring med salg af tekniske løsninger, gerne til entreprenør- eller miljøbranchen, og meget gerne med kendskab til renseanlæg – nationalt såvel som internationalt.
• Har erfaring med at udvikle og drive salgsstrategier for at sikre vedvarende vækst.
• Er en stærk kommunikator med evnen til at præsentere komplekse løsninger på en klar og overbevisende måde.
•Behersker dansk og engelsk på højt niveau – kendskab til tysk er en fordel.

Vælg "Se jobbet" nedenfor hvis du vil have yderligere informationer eller vil kontakte os for spørgsmål.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Entrepriselederpraktikant
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Vil du prøve kræfter med anlægsarbejde i praksis og få indsigt i entreprenørfaget fra både kontor og byggeplads? – Så har Arkil praktikpladsen til dig.

Hvad laver vi hos Arkil på Fyn?

I vores divisioner på Fyn arbejder vi med en bred vifte af anlægs- og funderingsopgaver – eksempelvis inden for forsyning, klimatilpasning, ledningsomlægning og infrastruktur. Du vil blive tilknyttet enten Anlæg (med kontor i Odense) eller Fundering (med kontor i Middelfart), alt efter interesse og fagligt fokus. Hos os bliver du en del af hverdagen – både på kontoret og på pladsen – og indgår i det tætte samarbejde mellem formænd, entrepriseledere og projektledere.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi sørger for en praktik, hvor du bliver en integreret del af holdet – og hvor der er plads til både læring og bidrag:

En fast kontaktperson under hele praktikperioden
Praktisk erfaring med projektgennemførelse – både planlægning og udførelse
Mulighed for at følge et projekt fra opstart til aflevering
Adgang til både kontor og byggeplads – og indsigt i entreprenørens virkelighed
Mulighed for ansættelse som studentermedhjælper efter praktikperioden

Din rolle i praktikken

Vi lægger vægt på, at du får relevante og meningsfulde opgaver – eksempelvis:

Deltagelse i planlægning, opfølgning og koordinering på pladsen
Bidrag til kvalitetssikring og sikkerhedsarbejde
Praktisk støtte til dokumentation og opmåling
Kontakt med leverandører og samarbejdspartnere

Vi forestiller os, at du...

Er i gang med uddannelsen som bygningskonstruktør eller ingeniør
Har lyst til at være en del af byggepladsen og lære entreprenørfaget indefra
Er nysgerrig, samarbejdsorienteret og trives i et miljø med mange bolde i luften
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
IT-projektleder
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du en samarbejdsdygtig teknisk generalist med blik for helheden, som kan føre IT-projekter i mål og vil du præge en spændende transformationsrejse hos Arkil?

Til en nyoprettet stilling hos Arkil søger Moment Search & Selection nu dig, der vil spille en central rolle i virksomhedens IT-transformation fra at være teknisk fokuseret til forretningsorienteret. I denne stilling får du ansvaret for at sikre effektiv eksekvering og implementering af initiativer – og for, at løsningerne også bliver adopteret og skaber værdi i forretningen. Du kommer primært til at arbejde med infrastruktur- og implementeringsprojekter på tværs af Arkil-koncernen og kan se frem til en rolle med bredt organisatorisk ansvar og mulighed for at sætte et tydeligt præg på koncernens fremtidige udvikling.

Skab værdi med teknologi på tværs af forretningsenheder

Arkil er en af Danmarks største entreprenørvirksomheder med en omsætning på cirka 4,7 milliarder i Danmark og udlandet. I Danmark udfører de alsidige entreprenørprojekter over hele landet, som blandt andet dækker over anlægsarbejde, havnebyggerier, fundering, tunnelering og store kabelprojekter – dermed sætter Arkil et solidt aftryk i Danmarks infrastruktur.

Hos Arkil arbejdes der intensivt på at forbedre måden, projekter planlægges og styres, med strategisk fokus på korte og effektive forløb. Som IT-projektleder får du en synlig og ansvarsfuld rolle, hvor din vigtigste opgave bliver at styre IT-projekter sikkert i mål på tværs af landegrænser og forretningsenheder. Du får en nøglerolle i et foranderligt miljø, hvor tæt dialog og samarbejde med både IT Business Partner, ledere og specialister er afgørende for at lykkes.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver:

Selvstændigt planlægge, styre og lede IT-projekter med fokus på at levere god service og værdi.
Være overordnet ansvarlig for, at alle IT-projekter gennemføres rettidigt, herunder overvåge og sikre fremdrift i projekter andre steder i forretningen, også uden direkte involvering.
Udarbejde projektplaner, tidslinjer, ressourcetildeling og budgetter – med fokus på agile og traditionelle projektmetoder.
Drive forandringsledelse og tage ansvar for, at nye løsninger og arbejdsgange bliver adopteret og skaber værdi i forretningen – gennem tæt dialog med brugerne og understøttelse af adfærdsændringer.
Identificere behov og sikre styring af eksterne IT-konsulentydelser.
Være teknisk sparringspartner i projekterne for interne og eksterne interessenter og sikre, at beslutninger følger Arkils strategiske målsætninger.
Sikre fremdrift i projekter og koordinere mellem interessenter på tværs af landegrænser og forretningsenheder.
Udarbejde projektstatus og rapportering til Group Head of IT, IT Business Partner, ledelsen samt øvrige nøgleinteressenter.

I denne rolle bliver du en del af IT-afdelingen, som understøtter hele Arkil-koncernen og du vil referere til Group Head of IT. Din daglige base vil være på hovedkontoret i Vojens, hvor du inddrages i en social og uformel atmosfære, der bærer præg af et stærkt fællesskab.

Som IT-projektleder kan du forvente at rejseaktivitet rundt i Danmark samt til Tyskland og Irland vil forekomme i et begrænset omfang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS
Syddanmark
7100 Vejle
Er du på udkig efter en praktikplads som en del af din videregående uddannelse, og har du interesse for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den bedste arbejdsoplevelse starter som praktikant hos JKS i Vejle! Er du klar til at blive en del af vores team?

Vil du have mulighed for at omsætte teori til praksis og få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke både dine personlige og faglige kompetencer?

En af dine opgaver vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger, der annonceres gennem JKS. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends.

Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver

Om dig: Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende; det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af JKS med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lyst til at lære
Du er fortrolig med IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Naturstyrelsen søger rådgiver med politisk tæft og strategisk overblik til grønne trepartsprojekter
Naturstyrelsen
Syddanmark
7183 Randbøl
Naturstyrelsen

Naturstyrelsen søger rådgiver med politisk tæft og strategisk overblik til grønne trepartsprojekter

Randbøl

Enheden Naturprojekter skal sikre en professionel porteføljeledelse af Naturstyrelsens lavbunds- og vådområdeprojekter. Vi understøtter projektlederne i hele landet med retningslinjer, vejledninger og koordinering af principielle spørgsmål.

Din primære opgave vil være formidling og aktørhåndtering, samt tværgående interessevaretagelse og samfundskommunikation.

Naturstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland