1415 job i Region Fyn
1415 job i Region Fyn

top job

MAG WELDERS TO ODENSE
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you experienced mag welder that is looking for temporary work in Odense? If yes you may be the worker that our client is looking for!

Our client is a big manufacture of different elements for construction-, offshore-, wind- and productionindustry.

For now they can offer work for minimum 7 weeks but for good welders there may be work for the rest of the year.

Workinghours are from Mondy to Friday on dayshift or eveningshift . You can work up to 60 hours per week.


Tasks:

Welding frames for balconies in black steel - maximum 8 mm thick.


Professional and personal skills:

you are experienced in MAG welding (135) and black steel
you are reliable and trustworthy
you are flexible and committed to work
you speak English
you have own car


We offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary paid every 2 weeks
Holiday pay + 12,5% + SH pay (Sunday and holyday)
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax card, health insurances

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV as soon as possible.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:16:25
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Produktionsmedarbejder med teknisk flair
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger en person, som har mod på at træde ind i en virksomhed med fokus på den unikke og kundetilpassede løsning, og som har lyst til at arbejde med toppen af teknologien på området.

Din indgangsvinkel til at søge stillingen kan være med en baggrund som maskinarbejder, operatør, smed eller lignende relevant baggrund. Det vigtigste er, at du har teknisk flair og brænder for at arbejde med metal og gerne vil lære mere om profilvalsning.



Dine arbejdsopgaver:

Din primære funktion vil være opstiller og operatør på profilvalselinjen
Derudover vil du komme til at indstille og opstille stanse- og klippeværktøjer
Betjening af robot-pakkeanlæg
Diverse opgaver der relateres til produktionen fx kvalitetskontrol, etikettering og truckkørsel

Du bliver en del af det faste aften-team, der består af 3 operatører, og du vil referere direkte til produktionschefen.

For den rette person vil der være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.


Om dig:

Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund gerne fra metalbranchen. Du har hænderne skruet rigtigt på og du har et øje for detaljen. Har du kendskab til og erfaring med klippe- og stanseværktøjer er det en stor fordel.


Derudover forventer vi, at:

Du er villig til at arbejde 4 dage om ugen på fast aftenhold (man-tors 14.15-00.00)
Du har praktisk erfaring med og viden om profilvalsning
Du har teknisk flair
Du motiveres af en flad organisation, hvor alle respekterer hinanden
Du arbejder systematisk og er præget af ordenssans
Du både kan og tør tage ansvar
Du taler og skriver dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:15:10
Ansøgningsfrist: 11-08-2022 23:59:00
Profilvalseoperatør
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
På vegne af Vestfynsk kunde i vækst søger vi en dygtig profilvalseoperatør til fast daghold.

Vi søger en medarbejder, som har mod på at træde ind i en virksomhed med fokus på den unikke og kundetilpassede løsning, og som har lyst til at arbejde med toppen af teknologien på området.

Din baggrund kan være maskinarbejder, operatør, smed eller lignende. Det vigtigste er, at du kommer med en stor motivation for at arbejde med profilvalsning.



Dine arbejdsopgaver:

Din primære funktion vil være opstiller og operatør på profilvalselinjen
Derudover vil du komme til at indstille og opstille klippe- og stanseværktøjer
Betjening af robot-pakkeanlæg
Diverse opgaver der relateres til produktionen fx kvalitetskontrol, etikettering og truckkørsel



Du bliver en del af det faste team på daghold, der består af 4 operatører, og du vil referere direkte til produktionschefen.

For den rette person vil der være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.



Om dig:

Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund gerne fra metalbranchen, og at du tidligere har arbejdet med opsætning og indstilling af profilvalselinje.

Derudover forventer vi, at:

Du har erfaring med og viden om profilvalsning
Du har teknisk flair
Du har kendskab til klippe- og stanseværktøjer
Du motiveres af en flad organisation, hvor alle respekterer hinanden
Du arbejder systematisk og er præget af ordenssans
Du både kan og tør tage ansvar
Du taler og skriver dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:13:27
Ansøgningsfrist: 27-08-2022 23:59:00
Produktionsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6070 Christiansfeld
For kunde i Christiansfeld søger vi en dygtig og robust produktionsmedarbejder til aften og nathold.

Det er ikke afgørende, at du har en produktionsmæssig baggrund, da der vil foregå oplæring i opstartsperioden.

Der er tale om et vikariat fra uge 28 - 35. Arbejdstiden for aftenhold er fra mandag - torsdag fra 14:45 - 22:15 og fredag fra 12:00 - 18:00.
Arbejdstiden for nathold er fra kl. 22:00 - 07:00 fra søndag - onsdag, hvorefter du går på weekend torsdag morgen.


Arbejdsopgaver:

Du vil indgå i afdelingen for produktion af pladevarmevekslere,

Produktionsopgaver
Montere gummipakninger på plader
Simple produktionsopgaver
Kvalitetskontrol af færdige emner


Personlige egenskaber:

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og sætter en ære i at tingene bliver færdig til tiden.
Du er samtidig god til at bevare overblikket i en hverdag, der er præget af et højt tempo.
Du er omstillingsparat, og villig til at lære noget nyt.
Du skal arbejde selvstændigt, men også være en teamplayer.
Du er stabil og robust.


Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Servet Raofi, JKS Kolding, tlf. 76 33 07 53
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:11:59
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Teamleder til Customer Service
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Teamleder til Customer Service i MEDLINE® & CARELINE®, der brænder for at støtte vores medarbejdere i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling, hvor du får personaleansvar for 7 customer service-medarbejdere. Udover den ledelsesmæssige opgave vil du også blive nøgleperson i forbindelse med den løbende tilretning og optimering af de administrative processer i afdelingen. Det er vigtigt, at du formår at skabe overblik over indkomne opgaver, og sammen med afdelingen finder de bedst mulige løsninger for vores kunder. Som teamleder vil du få en koordinerende og analytisk rolle, hvor det er en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og have en analytisk tilgang til problemløsning.

Du vil opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og får ansvar og mulighed for at præge udformningen af jobbet og afdelingen.


Primære arbejdsopgaver

Sikre høj leveringsevne i tæt samarbejde med produktionsområder samt datterselskaber og kunder
Sparringspartner for medarbejderne der arbejder med ordrebehandling, leveringstider og forecastopgaver
Analyse af data i forbindelse med kundeordrer, forecast etc.
Løbende tilretning og optimering af administrative processer i samarbejde med supply chain organisationen
Håndtering af kundeaftaler – herunder opfølgning på lagerstatus
Daglig ledelse, motivation og udvikling af medarbejdere
Aktiv del af afdelingens opgaver – især ved spidsbelastninger
Deltage i tværfaglige projekter
Diverse ad hoc-opgaver


Du

er uddannet inden for supply chain, logistik, produktion el.lign. og/eller har erfaring med supply chain – gerne fra en produktionsvirksomhed
har erfaring med ledelse samt team- og medarbejderudvikling
har evne og lyst til at arbejde analytisk med problemstillinger
er rolig og kan tage hurtige fornuftige beslutninger
har en tillidsvækkende lederstil, er en dygtig kommunikator og god til at lytte
er omstillingsparat og trives i et omskifteligt arbejdsmiljø
har erfaring med Office-pakken (herunder primært Excel) og ERP-systemer
behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel


Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73 15 17 67.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 28-06-2022 14:50:30
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Director, Strategic Business Unit - DESKLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you searching for the opportunity to use your leadership experience in sales management of technical products to take one of the most successful manufacturing companies in Denmark even further?

We are among the leaders in the global market for height adjustable office desks. Our global market is growing fast, and we have great opportunities to increase our business even further in the coming years. We are now searching for a new SBU Director to take responsibility for aligning sales, product portfolio and marketing of our DESKLINE products globally in cooperation with our global sales organisation and departments at LINAK headquarters.

You will report to the EVP & Division President for the DESKLINE division and have direct report from 8 experienced and highly motivated employees here at our headquarters in Guderup. But you will also hold matrix responsibility for all business activities performed by dedicated DESKLINE salespeople globally.

For the right person this is the opportunity to make a difference and build your career. Your motivation should be to work in the intersection between our customers and market needs on the one hand, and our technical solutions and business results on the other. Being a global company in a growing business, this job can also be your opportunity to seek other challenges within LINAK in the future.


You will

Define and execute the DESKLINE sales strategy
Define and communicate the global sales strategy
Prepare sales activity plans and follow-up on execution
Define and optimize pricing strategies
Meet the goals as regards turnover and margin
Responsible for observance of your cost budget
Take responsibility for sales globally
Cooperate with dedicated sales staff in our subsidiaries globally to drive sales
Visit OEM customers to ensure a joint strategy with Power Sponsors
Manage the introduction of new products/systems to the global sales organisation
Together with Marketing ensure optimal marketing of products and systems
Ensure regular coaching of employees and contribute to progress in projects
Ensure use of existing tools in the daily work (CRM, LEAN Sales tools)
Ensure that our product portfolio matches market demands
Competitor monitoring
Structured collection of market information with a view to be able to offer the right products within our DESKLINE business, and input to R&D



You:

probably hold at least a technical or business bachelor’s degree or a combination of the two
have significant sales experience from a technical B2B manufacturing environment and sales management experience as well
have a strong sense of business and can handle conflicting demands from customers and sales colleagues
are a strong communicator and are able to find the right balance in listening and communicating
are able to help people grow and are naturally respected by your colleagues and costumers
work with a systematic approach and are able to handle a high degree of complexity
speak, read and write English at a professional level, German is an advantage



If you have questions to the position, please contact Division President and Executive Vice President John Hansen Frost by phone + 45 73 15 15 33.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 28-06-2022 14:48:20
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Intern salgsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Til spændende stilling hos Hoshizaki Danmark søger vi en fleksibel intern salgsmedarbejder, som arbejder selvstændigt og struktureret. Du vil få en central rolle i vores salgsafdeling med mulighed for at præge vores udvikling.

Der er tale om et vikariat på ca. 1 år i en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor arbejdstiden er på daghold.
Stillingen består af flere elementer, lige fra intern salg, administrative opgaver og lettere teknisk support til vores gode kunde. Så er du teknisk interesseret, er det et plus. Du skal nok blive lært op i vores produkter løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 27-06-2022 14:34:34
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

- Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
- Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
- Analyzing market opportunities and identifying potential customers
- Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
- Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
- Providing excellent support to your customers
- Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
- Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 27-06-2022 14:32:37
Ansøgningsfrist: 21-07-2022 23:59:00
Servicetekniker
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en servicetekniker til pakkemaskine- og etiketteringsløsninger - gerne med en el-teknisk baggrund som automatiktekniker e.l., og et godt kendskab til styringsteknik og brug af PC i industrien.

Drømmer du om et job, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt, og hvor du arbejder selvstændigt med serviceopgaver hos vores kunder primært i Danmark? Vil du varetage en nøglefunktion i en global virksomhed, hvor medarbejderne bliver set og hørt? Så er det dig, vi søger til jobbet som servicetekniker til Multivac A/S i Vejle.

MULTIVAC er den globalt førende udbyder af pakkemaskine- og etiketteringsløsninger til industrien, og organisationen i Vejle er præget af dynamik og fremgang. Her får du 44 dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationsstruktur.


Arbejdsopgaver

Servicering af primært vores danske kunder i industrien.
Installation af udstyr.
Deltagelse på FAT ved vores udenlandske samarbejdspartnere.
Fejlsøgning og reparation.
Undervisning og rådgivning.
Forebyggende vedligeholdelse.


Kvalifikationer

Du har gerne en el-teknisk baggrund som automatiktekniker e.l.,
Du har et godt kendskab til styringsteknik og brug af PC i industrien.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne.
Du er fleksibel og forstår vigtigheden af, at sætte kunden i centrum.
Du er struktureret og kvalitetsbevidst.
Du trives i en hverdag, hvor ikke alt vides på forhånd.
Du er proaktiv og arbejder gerne på tværs af organisationen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:43:04
Ansøgningsfrist: 08-07-2022 23:59:00
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.


Derudover omfatter arbejdsopgaverne:

- Betjening og overvågning af en eller flere rensemaskiner
- Medvirke til at gældende sikkerhedsprocedurer og krav af mærkning overholdes
- Være ansvarlig for rengøring og omstilling af rensemaskinerne
- Kontinuerlig kvalitetssikring, samt kontroltjek under drift - herunder foretage prøveudtagning

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:39:47
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Intern teknisk salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Trives du med en travl hverdag, hvor opgaverne er mangeartede? Har du et STORT servicegen, og motiveres du af at hjælpe kunder med deres forskelligartede udfordringer? Er det vigtigt for dig at arbejde i et team med god energi og faglig sparring, og besidder du en teknisk viden inden for hydraulik og transmission? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger en intern salgssupporter til at varetage den tekniske kundesupport/rådgivning hos Granit Parts.

Granit Parts Danmark er, udover at være en virksomhed i vækst, kendetegnet ved godt kollegaskab, en fri omgangstone og frihed under ansvar. Virksomheden består af interne salgssupportere, kørende konsulenter og administration. Der arbejdes med salg af reservedele og tilbehør til følgende koncepter: Landbrug, skov, have og park samt industrien, og deres kunder afspejler disse segmenter.


Om stillingen:

Med reference til kontorchefen vil du blive en del af den tekniske supportfunktion hos Granit Parts Danmark. Der er base i Aabenraa, og du vil komme til at sidde i en afdeling med yderligere 6 kollegaer, hvor man står for den daglige tekniske support til både kunder og kørende sælgere. Opgaverne er mangeartede- lige fra ordreindtastning over telefonisk support til tilbudsgivning.


Primære opgaver:

Betjene kunder/sælge reservedele over telefon
Betjene kunder via mailforespørgsler
Indtaste ordrer
Rådgive kunder
Back up for eksterne sælgere
Lave tilbud til kunder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:34:54
Ansøgningsfrist: 08-07-2022 23:59:00
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you our new Sales Manager at Esbjerg? A great opportunity to join a dynamic team.

As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
Analyzing market opportunities and identifying potential customers
Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
Providing excellent support to your customers
Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.



Who are we looking for?

We are looking for a graduate with +3 years of experience in a sales function; preferably within the Maritime, Wind or Oil & Gas industry. You have a commercial mind-set and a strong drive to achieve your goals and working for a training/consulting organization is a bonus. You thrive in a proactive and hands-on role, and you are motivated by creating tangible results and are comfortable pitching and selling in both a physical – and virtual environment.

We anticipate that you generally have the following qualifications:

Highly self-driven and result oriented
A Challenger with a Hunter mindset
Outgoing with excellent communication skills
Enjoy working in a fast-paced environment
Work in a structured way and manage to meet deadlines
A commercial education (preferable BSc or similar)
A structured way of working, showing attention to detail in the sales process
Field sales experience
Fluent in English and Danish both verbally and in writing
Preferable industry standard knowhow – OPITO, STCW and GWO standards



About us

Maersk Training focuses on solutions for clients in oil & gas, maritime and wind industries. The company have invested heavily in building advanced simulators to provide realistic training and deliver more than textbook theory. Maersk Training plan and tailor training to the reality of the people they train. And as we live in a dynamic, progressing world, we believe in constant development and continuously improving our solutions. Today, Maersk Training is an independent business unit with worldwide training facilities open to all companies.



We are looking forward to hearing from you
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:32:55
Ansøgningsfrist: 21-07-2022 23:59:00
Supply Chain - Supplier relationship og optimering
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en kollega der vil få fokus på optimering af vores leverandørsamarbejde og ansvar for egen leverandør kategori. Du skal være god til at skabe relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere, da du vil få en bred kontaktflade.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktion. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team med 3 kollegaer der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger, både i samarbejde med disponenter, indkøbsafdelingen og LINAK øvrige fabrikker.



Primære arbejdsopgaver:


Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren i samarbejde med indkøb og disponenter (herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb)

Sikre at vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse

I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner

Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance

Bistå omkring logistikken ved leverandørskifte i samarbejde med disponenter og indkøbsafdelingen

Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører

Bistå indkøbsafdelingen med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg

Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med leverandører fra Asien

er god til at skabe relationer

har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed

er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig

er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften

behersker dansk og engelsk i skrift og tale

har drive i en hverdag med stor selvstændighed indenfor givne rammer

har en relevant faglig baggrund

er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Inbound Logistics, Janne Skovgaard Nørr på 73151514.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 23-06-2022 19:07:21
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Anlægsgartner, Fyn
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Er du en faglig godt velfunderet anlægsgartner, gerne med passion for græs og biodiversitet, og har du lyst til stor variation i dine arbejdsopgaver? Så er du måske lige den kollega, vi leder efter.

Dine opgaver vil hovedsaligt være på Fyn og i Sønderjylland, men vi har opgaver i hele landet, så du skal være frisk på lejlighedsvis også at være på opgaver i resten af landet.
Du bliver tilknyttet vores afdeling i Hammelev ved Vojens, som er en del af Arkil Vejservice.

Dine opgaver vil være meget forskellige, da vi løser en bred vifte af opgaver. Du vil dog få ansvar for vores græsopgaver, etablering og drift af biodiversitetsområder, samt klassiske grønne anlægsopgaver. Vi udfører dog også en del naturplejeopgaver, både maskinelt og manuelt, hvorfor det også vil blive en del af dine arbejdsopgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 23-06-2022 08:22:32
Ansøgningsfrist: 21-07-2022 23:59:00
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. juli 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 22-06-2022 10:54:05
Ansøgningsfrist: 13-07-2022 23:59:00
Maskinoperatører
JKS A/S
Fyn
5592 Ejby
Har du teknisk snilde, og trives du med at arbejde som maskinoperatør, hvor du selv har fingrene i maskinen? Så kan vi tilbyde en fast stilling, hvor din opgave vil være at overvåge produktionen samt sikre, at maskinen kører optimalt.

IBF udvider lige nu produktionen i Ejby og søger derfor nye kolleger til teamet. Du vil blive fastansat direkte hos IBF og indgå på daghold. Der kan i forbindelse med oplæring, ferie og sygdom blive brug for at du kan hjælpe på aftenholdet, men som udgangspunkt er du ansat på dagholdet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 15:04:06
Ansøgningsfrist: 04-07-2022 23:59:00
Kontorassistent
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Trives du i den koordinerende rolle og vil du sammen med et stærkt og erfarent team hjælpe med at servicere disponenter og chauffører?

For en af vores gode kunder i Taulov søger vi lige nu en struktureret og serviceminded person, der kan hjælpe med at servicere chauffører og disponenter, samt koordinere på deres store terminal.

Du er som udgangspunkt god til IT og engelsk i skrift og tale.

Der er tale om fuldtid på 37 timer/uge mødetid kl. 9-17 evt. 10-18.



Dine opgaver bliver blandt andet:

Modtagelse og registrering af gods
Mail- og telefonkorrespondance
Daglig dialog med chauffører, disponenter og terminalen
Udarbejdelse af dokumenter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 15:02:52
Ansøgningsfrist: 05-07-2022 23:59:00
Dynamisk og salgsorienteret ejerrådgiver
JKS A/S
Syddanmark
6854 Henne
Er du målbevidst, og drives du af at skabe solide resultater? Har du erfaring med kundepleje og opsøgende salg, og vil du være med til at udvikle et af de mest attraktive turistområder i Danmark? Så har du nok fundet dit drømmejob!

DanCenter tilbyder en stilling, hvor du målbevidst arbejder på at udvikle DanCenters position i er af de mest attraktive udlejningsområder i Danmark - Nymindegab til Vejers på den jyske vestkyst. Du får det kommercielle ansvar for DanCenters kundeportefølje i området og er med til at øge DanCenters markedsandel gennem kontakt til både nye- og eksisterende sommerhusejere. Du sikrer, at vores sommerhusejere vedbliver at udleje gennem DanCenter og indgår udlejningsaftaler med potentielle nye sommerhusudlejere.

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst, og du vil indgå i et stærkt lokalt team, samt et landsdækkende team med 24 gode kollegaer, der servicerer og laver udlejningsaftaler med sommerhusejere i hele Danmark.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 15:01:46
Ansøgningsfrist: 05-07-2022 23:59:00
Produktions- og pakkerimedarbejder, Ribe
JKS A/S
Syddanmark
6760 Ribe
For kunde i Ribe søges kvalitetsbevidste produktions- og pakkerimedarbejdere til dag-/aften- og nathold.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Pakning
Håndtering
Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed er en fordel
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er omhyggelig med dit arbejde
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 15:00:13
Ansøgningsfrist: 02-08-2022 23:59:00
Tømrere/arbejdsfolk
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Er du faglært tømrer, eller har du erfaring fra træbranchen? For virksomhed beliggende mellem Esbjerg og Varde søger vi en dygtig og engageret medarbejder til deres produktion.

Brænder du for træfaget, og kunne tænke dig at arbejde inden for produktionsområdet? Så søger vi dygtige og erfarne tømrere/arbejdsfolk, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er i en produktion, og kan være inden for følgende områder:

Produktion
Beklædning
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du er faglært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 14:59:03
Ansøgningsfrist: 02-08-2022 23:59:00
Automatiktekniker e.l.
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en servicetekniker til pakkemaskine- og etiketteringsløsninger - gerne med en el-teknisk baggrund som automatiktekniker e.l., og et godt kendskab til styringsteknik og brug af PC i industrien.

Drømmer du om et job, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt, og hvor du arbejder selvstændigt med serviceopgaver hos vores kunder primært i Danmark? Vil du varetage en nøglefunktion i en global virksomhed, hvor medarbejderne bliver set og hørt? Så er det dig, vi søger til jobbet som servicetekniker til Multivac A/S i Vejle.

MULTIVAC er den globalt førende udbyder af pakkemaskine- og etiketteringsløsninger til industrien, og organisationen i Vejle er præget af dynamik og fremgang. Her får du 44 dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationsstruktur.


Arbejdsopgaver

Servicering af primært vores danske kunder i industrien.
Installation af udstyr.
Deltagelse på FAT ved vores udenlandske samarbejdspartnere.
Fejlsøgning og reparation.
Undervisning og rådgivning.
Forebyggende vedligeholdelse.


Kvalifikationer

Du har gerne en el-teknisk baggrund som automatiktekniker e.l., og har et godt kendskab til styringsteknik og brug af PC i industrien.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne.
Du er fleksibel og forstår vigtigheden af, at sætte kunden i centrum.
Du er struktureret og kvalitetsbevidst.
Du trives i en hverdag, hvor ikke alt vides på forhånd.
Du er proaktiv og arbejder gerne på tværs af organisationen.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 14:57:43
Ansøgningsfrist: 09-07-2022 23:59:00
Projektleder med konstruktionsbaggrund
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til Projektafdelingen søger Lachenmeier Monsun A/S en dygtig og selvstændig projektleder med konstruktionsbaggrund til at styre og drive forskelligartede projekter.

Lachenmeier Monsun har et mål om at være de bedste i branchen. Vi udvikler os konstant, investerer i fremtiden og vokser stødt - både organisatorisk, systemmæssigt og produktionsteknologisk. Projekt- og konstruktionsafdelingen har en bærende og central funktion i denne udvikling. Der er behov for at udvide afdelingen med en kollega til projekt- og konstruktionsarbejde i forbindelse med anlæg til korn- og foderstofindustrien, havneterminaler samt anlæg til håndtering af biobrændsel.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 14:54:55
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 14:53:09
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Renovationsarbejdere til Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi både faste og afløsere.
Vi tilbyder en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.

Derudover får du et frit job, hvor du vil have borgerkontakt og hvor du vil kunne yde en god service.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 11. juli 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 20-06-2022 12:19:54
Ansøgningsfrist: 11-07-2022 23:59:00
Disponent til vognafdelingen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger hurtigst muligt en dedikeret disponent til forstærkning af vores team i vognafdelingen her i Padborg.
Vi råder over egne lastbiler samt chartrede lastbiler fra faste vognmænd

Hvad kan du bidrag med:
• Som disponent er du ansvarlig for planlægningen af rettidig levering af sendinger i hele Europa
• Du er ansvarlig for optimal udnyttelse af de tilgængelige ressourcer
• I fællesskab sørger I for en gnidningsløs tilrettelæggelse af transportordrerne

Dine kvalifikationer:
• Du har en gennemført erhvervsuddannelse som speditør eller indgående erfaring med vogndisponering
• Du har et udpræget kendskab til samt specialistviden om IT-understøttede turplanlægnings- og optimeringssystemer, erhvervschaufførkvalifikationslovgivning, arbejdstidslovgivning, køre- og hviletider
• Selv i hektiske situationer bevarer du overblikket
• Gode sprogkundskaber på tysk, dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 20-06-2022 08:15:53
Ansøgningsfrist: 04-07-2022 23:59:00
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 17-06-2022 14:50:16
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Disponent til vognafdeling / Disponent LKW-Abteilung
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Wir suchen zum nächstmöchlichen Zeitpunkt zur Verstärkung unseres Teams in der LKW-Abteilung am Standort DK-Padborg einen engagierten Disponenten.
Wir disponieren unseren eigenen LKW Fuhrpark, sowie die festen Unternehmerfahrzeuge.

Was du bei uns bewegen kannst:
• Als LKW-Disponent bist du für die termingerechte Anlieferung unserer Touren in ganz Europa verantwortlich.
• Du bist verantwortlich für den optimalen Einsatz der zur Verfügung stehenden Ressourcen
• Gemeinsam sorgen wir für eine reibungslose Steuerung der Transportaufträge

Was uns überzeugt:
• Du verfügst über eine abgeschlossene Berufsausbildung zum Speditionskauffrau/Mann oder fundierte Erfahrungen in der LKW-Disposition
• Du verfügst über ausgesprägte MS Office Kentnisse sowie Fachwissen über EDV-gestützte Tourenplannungs- und Optimierungssysteme, Berufskraftfahrerqualifikationsgesetz, Arbeitszeitgesetz, Lenk- und Ruhezeiten
• Auch in hektischen Situationen behältst du den überblick
• Gute Deutsch, Dänisch und English Kentnisse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 16-06-2022 14:14:01
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Automatikfagtekniker
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatikfagtekniker til vedligeholdelsesafdelingen i Bearbejdning, hvor vi i dag har syv vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret.

Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft.

Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til et værdifuldt samarbejde og en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd.


Primære arbejdsopgaver

- Systematisk vedligehold af LINAK produktionsudstyr
- Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og CNC maskiner ved brug af PC
- Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
- Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
- Udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
- Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er automatikfagtekniker og har et godt kendskab til produktionsudstyr
har kendskab til fejlsøgning vha. pc
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager i forbindelse med indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
kan være fleksibel og er indstillet på at løse en bred vifte af opgaver når arbejdet kræver det
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
kan begå dig på engelsk og gerne tysk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:53:01
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Technical Sales Application Engineer - CARELINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:24:13
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.

Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.


Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:18:45
Ansøgningsfrist: 29-06-2022 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland