1212 job i Region Fyn
1212 job i Region Fyn

top job

Employees needed for container unloading in Kolding
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Are you vigorous and would like to have a physical job? If so, we might have the right job opportunity for you!

Professional skills:

You are self-motivated and take an active part in the work tasks
You are methodical and quality-conscious
You are capable and confident


Personal qualities:

You are physically fit and ready for new challenges
You are committed and flexible
You are reliable and punctual
You are able to provide your criminal record

The work requires that you are physically fit. It would be an advantage, if you can work on short notice when needed.

If you are interested, please call our office on +45 61 24 25 85 during working hours (Monday - Thursday 8:00-16:00, Friday 8:00-15:30), or fill out the application form and upload your CV.
Indrykket: 22-10-2021 17:13:09
Ansøgningsfrist: 20-11-2021 23:59:00
IT-Sikkerhedskonsulent indenfor GRC-området
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Sydbank har store ambitioner på sikkerhedsområdet, og derfor søger vi endnu en IT-Sikkerhedskonsulent. Vores nye konsulent skal sikre, at Sydbank er et skridt foran de cyber-kriminelle samt være med til at holde banken skarp og kompetent indenfor Informationssikkerhed.

Vi er som bank afhængige af et stort antal forretningskritiske applikationer og systemer og af, at vi altid har den rette adfærd. Med reference til afdelingslederen for Informationssikkerhed, kommer du til at vurdere, rådgive, udvikle, og understøtte Sydbank i at holde banken sikker. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

- Bidrage til at Sydbank IT har velfungerende IT-governance, compliance og risikohåndtering
- Styre udvalgte sikkerhedsprojekter relateret til informationssikkerhed i samarbejde med vores programleder og projektdeltagere fra andre afdelinger
- Være naturlig sparringspartner omkring IT-sikkerhed generelt
- Etablere og vedligeholde politikker, forretningsgange og kontroller
- Sikre og kontrollere at vores informationssikkerhed lever op til gældende lovgivning, standarder og best practice.
Indrykket: 21-10-2021 15:56:28
Ansøgningsfrist: 12-11-2021 23:59:00
Ambitiøs praktikant søges til JKS Vejle
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.

Arbejdsopgaver:

Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Administrative opgaver

Om dig:
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Indrykket: 21-10-2021 15:25:43
Ansøgningsfrist: 01-12-2021 23:59:00
Telefoninterviewere til spørgeskemaundersøgelser
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Står du og mangler arbejde i Odense C? Måske har du sabbatår eller mangler et job ved siden af studiet og kan arbejde flere gange om ugen? Så er jobbet som telefoninterviewer måske noget for dig.

Har du sabbatår? Eller har du på anden vis mulighed for til at arbejde flere gange om ugen?

Lige nu søger vi telefoninterviewere til spørgeskemaundersøgelser med opstart hurtigst muligt. Du skal ringe på vegne af et professionelt analyseinstitut, der indsamler data, bearbejder data og gør virksomhederne klogere på deres produkter og services. Der er således ikke tale om telefonsalg.

Der er tale om et vikariat med opstart hurtigst muligt. Vi søger medarbejdere til daghold (08:00-16:00).

Vikariatet foregår i Odense C og timelønnen er 125 kr.

Vikariatet vil vare 2 uger (t.o.m. d. 05/11).

Alle interviews skal udføres på dansk, og du vil blive grundigt oplært, så du er klædt ordentligt på til opgaven.
Indrykket: 21-10-2021 15:19:22
Ansøgningsfrist: 28-10-2021 23:59:00
JKS Odense søger en ambitiøs praktikant
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.

Som studiepraktikant ved JKS vil du blive en vigtig del af vores engagerede team i Odense og de mangfoldige opgaver, som vi løser for vores kunder.

Ved JKS tilbyder vi dig en spændende og varierende hverdag med masser af personligt ansvar og udvikling. I dit praktikforløb vil du få et unikt indblik i rekrutteringsbranchen, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med rekruttering og administration, samt varetage en bred kontaktflade.

Du vil få mulighed for at præge dit praktikforløb, da vi ud fra din studieretning i samarbejde vil fastlægge et relevant forløb som matcher dine kompetencer.
Indrykket: 21-10-2021 15:18:10
Ansøgningsfrist: 06-12-2021 23:59:00
Ufaglært medarbejder til varmpresning af metal
JKS A/S
Fyn
5683 Haarby
Til hurtig opstart søger JKS på vegne af vores kunde i Haarby, en stabil og robust produktionsmedarbejder, som har mod på at tage fat.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

- Indstilling og betjening af maskiner
- Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
- Opsavning og bearbejning af emner
- Udskiftning af forme
- Små reparationer og vedligehold af produktionsanlæg
- Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

- Du har praktisk erfaring indenfor industri
- Meget gerne kendskab til metalbranchen og varmt arbejde
- Gerne erfaring med brug af håndværktøj
- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er meget stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 20-10-2021 16:05:37
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Robuste medarbejdere til containertømning
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til et fysisk krævende arbejde, og kan du møde på arbejde med kort varsel? Så er det måske dig, vi søger

Til kunde i Kolding søger vi friske vikarer til containertømning med opstart hurtigst muligt.


Faglige kompetencer:

- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

- Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
- Du er omgængelig og imødekommende
- Du er engageret og fleksibel
- Du er stabil og møder til tiden
- Du kan fremvise straffeattest



Jobbet kræver en god fysik. Det er en fordel, hvis du kan tage akutte vagter.

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Indrykket: 20-10-2021 16:04:02
Ansøgningsfrist: 27-11-2021 23:59:00
Embedded SW Developer - C++
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong experience in Embedded Software development in C++/C# and do you want to see your impact on the control system of the market leading refrigerated container?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.


We offer

As an Embedded Software Developer, you will be part of our Software and Digitalization team which consists of 12 passionate colleagues, including Senior Project Managers, Data Analysts, Refrigeration Specialist, Software- and Hardware Engineers. You will report directly to the Head of Star Cool System Control and Digital Service.

The team is working on the development of next generation of refrigerated containers and our new IoT service, Sekstant. We are currently strengthening our SW capabilities and you will have the opportunity to help define how we will develop software in the future.

The team works from our headquarters in Tinglev, where you will also be based. Tinglev lies in southern Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have a very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues, who come from many different backgrounds and cultures.
Indrykket: 20-10-2021 16:02:05
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong experience in Embedded Linux and are you ready to take on the challenge of developing our IOT gateway.

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
We offer

As an Embedded Software Developer, you will be part of our Software and Digitalization team which consists of 12 passionate colleagues, including Senior Project Managers, Data Analysts, Refrigeration Specialist, Software- and Hardware Engineers. You will report directly to the Head of Star Cool System Control and Digital Service.

The team is working on the development of next generation of refrigerated containers and our new IoT service, Sekstant. Sekstant is a gateway and connectivity solution that is fundamentally changing the way reefer container operators connect with and manage their transport chain. You can read more here https://www.mcicontainers.com/sekstant. To date, MCI is the only original equipment manufacturer (OEM) offering a connectivity solution of this kind.

The team works from our headquarters in Tinglev, where you will also be based. Tinglev lies in southern Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have a very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues, who come from many different backgrounds and cultures.
Indrykket: 20-10-2021 16:00:45
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Private Banker til Sydbank i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

Vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til? I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank – helt enkelt. Vi tror, at det er en af årsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen. Nu mangler vi dig som en del af teamet i Sydbank Private Banking i Sønderjylland.
Om jobbet

Brænder du for at give unikke kundeoplevelser? Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed. Det gør du ved at levere nærværende og proaktiv rådgivning med forståelse for den enkelte kundes situation og behov. Du vil proaktivt inddrage øvrige kolleger med specialistkompetencer på pension og formueoptimering. Du gør en forskel for vores kunder – enkelt og ordentligt.

Dine primære opgaver bliver at:

- arbejde proaktivt med nye kunder for aktivt udvide din kundeportefølje
- præsentere kunder for nye muligheder inden for områderne bolig, pension, lån, forsikringer og investering – sidstnævnte typisk i samarbejde med en investeringsrådgiver
- deltage i kundearrangementer og profilerende aktiviteter målrettet kundesegmentet i Private Banking
- have ansvaret for egen kundeportefølje bestående af Private Banking-kunder
- indgå i løbende dialog om din personlige plan for din fortsatte udvikling.

Dit faste arbejdssted vil være på Storegade i Aabenraa. Men der vil også være dage, hvor du vil være i vore andre filialer i Sønderjylland for at være lokalt til stede for vore kunder og for at understøtte og udvikle det gode samarbejde på tværs af område Sønderjylland.
Indrykket: 20-10-2021 09:45:44
Ansøgningsfrist: 17-11-2021 23:59:00
Industritekniker, værktøjsmager, maskinarbejder eller lign.
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi søger faste operatører til bearbejdningscentre hos Danfoss i Nordborg både til skiftehold i hverdagene og til weekendhold.

Der er stor efterspørgsel af komponenter fra Danfoss og for at kunne imødekomme og servicere den kraftige efterspørgsel, søger vi en medarbejder til fast weekendskift på daghold i bearbejdningsområdet. Vi forestiller os, at du har solid erfaring med maskinbearbejdning og evt. har en uddannelse som maskinarbejder, værktøjsmager, industritekniker eller evt. en anden faglig relevant bagrund.

I afdelingen er der et godt arbejdsmiljø, og du vil få nogle dygtige og kvalificerede kollegaer, der har været i afdelingen i mange år. Du vil blive lært op, før du kommer til at stå selvstændigt på weekendskift. Oplæringen vil tage cirka 3 måneder, og dette vil foregå på daghold i hverdagene.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Opstilling og betjening af bearbejdsningsudstyr
At foretage målinger i forhold til kontrolinstruktioner
At reagere ved afvigelser
Holde maskiner og området rent og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand, for derigennem at sikre optimal drift, kvalitet og produktivitet

Der er omkring 3-6 omstillinger i løbet af en weekend, det er større serieproduktioner ad gangen.


Dine kompetencer:

Du har arbejdet med eller har et godt kendskab til bearbejdning
Er engageret og nysgerrig omkring dit arbejde
Kan arbejde selvstændigt og i team samt bidrager til et godt arbejdsmiljø
Er en pålidelig medarbejder, der forstår vigtigheden af en stabil arbejdsindsats
Kan læse og forstå skriftlige instruktioner på dansk
Har solid erfaring med bearbejdning, og at du er omhyggelig og kvalitetsbevidst, og kan arbejde med små tolerancer

Derfor er det vigtigt, at du har et godt syn og er god til at se detaljer. Vi forventer, at du kan arbejde ansvarsbevidst og selvstændigt, og at du har et godt overblik.


Indrykket: 19-10-2021 16:58:55
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Kvalitetsinspektør til indgangskontrol
JKS A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Vi søger en dygtig og erfaren kvalitetsinspektør, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

indgangskontrol
lagerstyring
rapportering
Diverse administrative opgaver


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra indgangskontrol
Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er vant til at benytte IT i din dagligdag
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du kan fremvise straffeattest


Indrykket: 19-10-2021 16:56:55
Ansøgningsfrist: 03-11-2021 23:59:00
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Fyn
5610 Assens
Til hurtig opstart søger JKS 6 stabile og robuste produktionsmedarbejdere til at indgå i et fast nyopstartet weekendhold på teglværk ved Assens.

Du bliver en del af en familieejet virksomhed, der har fokus på innovation og kvalitet, og hvor medarbejdernes trivsel er i fokus. Der vil være grundig oplæring i forventet 2-4 uger, hvor du kommer til at gå sammen med kompetente medarbejdere, der vil sørge for, at du bliver fortrolig med alle relevante opgaver. Denne oplæring vil foregå man-fredag i tidsrummet fra kl. 6-14. Når fabrikken vurderer, at teamet er klar, vil man overgå til fast weekendhold, hvor man arbejder lørdag-søndag begge dage fra kl. 6-18.

Der er tale om et Try & Hire forløb, hvor man i prøveperioden ansættes af JKS, hvorefter man overgår til fastansættelse i virksomheden efter 12 uger.

Følgende stillinger skal besættes:

1 medarbejder til at betjene en automatsav. Denne er robotstyret og man bliver således oplært i indstilling af denne.

1 medarbejder til at plukke og pakke til produktionen

4 medarbejdere til at indgå i produktionen af overliggere

For samtlige 6 stillinger er det et krav, at man har et gyldigt truckcertifikat.

Udover de ovennævnte stillingsområder skal der påregnes diverse forefaldende arbejdsopgaver i produktionen.


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har truckcertifikat og kørekort B
Indrykket: 19-10-2021 16:55:23
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Elektronikingeniør, tekniker, radiomekaniker eller lign.
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
DAMM har udviklet radiokommunikationsløsninger i 40 år, hvilket har gjort os til en af de førende leverandører på markedet. Vores produkter har et stærkt ry for at være lette at installere og udvide. Vi søger nu en ingeniør eller tekniker, der har lyst til at arbejde med højteknologiske produkter og det nyeste produktionsudstyr – en, som kan programmere og samtidig har lyst til at deltage aktivt i projektarbejde med udviklingsingeniørerne.


Jobbet

Som vores nye produktionstekniker er du overordnet ansvarlig for virksomhedens produktionsgrundlag og test-set-up. Du vil i det daglige være ansvarlig for at yde teknisk support til produktionen, og dette sker i tæt samarbejde med udviklingsafdelingen.

Du vil dermed fungere som en delt ressource mellem operations- og udviklingsafdelingen og vil være en essentiel brik i vores produktionsforberedelse. Du bliver ansvarlig for, at processer og arbejdsgange er afstemt med alle interessenter i virksomheden, inden et produkt overgives til produktion. Du vil ligeledes stå for at opdatere, implementere og vedligeholde procedurer og programmer for test af produkter, halvfabrikata og komponenter.

Din fornemste opgave vil være at sikre en høj kvalitet af både test og færdige produkter.

Du refererer til COO.


Dine primære arbejdsopgaver

- Indkøring af nye produkter – deltagelse i design review (DFM)
- Programmere og vedligeholde testsoftware. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med et eller flere programmeringssprog: C#/.net, Python, Delphi/Pascal samt kommunikation via USB og Ethernet
- Produktionsforberedelse og opfølgning
- Oprette og vedligeholde produktionsdokumentation
- Produktionssupport samt træning og uddannelse af operatører
- Deltage i tekniske projekter på tværs af organisationen
- Deltage i udviklingsprojekter
Indrykket: 19-10-2021 16:54:04
Ansøgningsfrist: 01-12-2021 23:59:00
Rutineret truckfører
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til opstart hurtigst muligt søger vi en stabil og ansvarsbevidst lagermedarbejder med truckcertifkat.


Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne vil primært være inden for følgende områder:

Kørsel med truck
Pak og pluk
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har truckcertifikat
Du har praktisk erfaring med truckkørsel
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er stabil og møder til tiden
Du kan tale og skrive Dansk
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Indrykket: 19-10-2021 16:51:26
Ansøgningsfrist: 06-11-2021 23:59:00
Content writer with good technical communication skills
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you have the ability to quickly grasp complex technical concepts and translate them into easily understandable, compelling and engaging content? Do you thrive in a role with varied tasks that cover all aspects of content? Do you have excellent English writing skills? Then you might be our new content writer.

At DAMM we have developed radio communication solutions for the past 40 years, positioning us as one of the leading providers in the market. Our products have gained a strong reputation of being easy to deploy and expand, and we are now looking for a content writer who is able to communicate the features and benefits of these products and solutions.

As our new content writer you will create and maintain high-quality content and documentation to use for promotion towards end-customers as well as to support partners worldwide promoting DAMM’s products, services and solutions. The job requires you to work both independently and as part of a team, taking responsibility for developing stories around our products and services and successfully launching these in close collaboration with the team.


Your primary tasks

You will be responsible for creating compelling and engaging content for digital as well as printed marketing and technical material in multiple formats across various marketing channels.



More specifically you will be:

- Creating copy for marketing material such as industry brochures, product flyers, advertorials, e-mail marketing, PR, ads, etc.
- Optimizing and updating website text to grow website traffic
- Writing content for social media (mainly LinkedIn)
- Identifying content needs through research and close collaboration with colleagues
- Reviewing and proofreading technical documentation
- Creating user/configuration guides for applications
- Ensuring high-quality, consistent, accurate and clear content
- Maintaining and securing DAMM tone of voice and consistent use of style and terminology
- Reviewing and editing content developed by other members of the team
- Ad hoc tasks, e.g. small translation tasks

Indrykket: 19-10-2021 16:50:17
Ansøgningsfrist: 01-12-2021 23:59:00
Sorteringsmedarbejdere
JKS A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Mangler du et arbejde ved siden af studiet, eller kan du på anden vis arbejde et par gange om ugen? Så er jobbet som sorteringsmedarbejder måske noget for dig.

Til hurtig opstart søger JKS stabile og robuste sorteringsmedarbejdere, som har mod på at tage fat.

Arbejdet foregår på et depot i Odense SØ, og i tidsrummet mandag til fredag 15.00 – 21.00 (aften) eller 23.00-05.00 (nat). Der er således både mulighed for få og mange timer.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Håndtering af pakker
Sortering af pakker
Læsning af pakker i lastbiler
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 19-10-2021 16:48:00
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Meldgaard søger endnu en dygtig administrationselev - denne gang til vores indkøbsafdeling
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til en spændende uddannelse som administrationselev med fokus på INDKØB?
Vil du være en del af et ungt og dynamisk arbejdsmiljø med frihed under ansvar.
Kan du tage initiativ og arbejde selvstændigt, hvor 2 dage ikke er ens?
Du vil blive en del af vores elevnetværk, pt. på 18 elever.

Vores indkøbsafdeling søger en dygtig og målrettet administrationselev.

Jobbet
Elevstillingen byder på en spændende uddannelse, hvor administration og indkøb er i fokus.
Du vil få daglig kontakt med samarbejdspartnere og kollegaer både i huset men også eksternt.

Om dig
Du er fleksibel og serviceminded. Har lyst til at lære og sætter en ære i godt kollegaskab.
Du har erfaring med Office pakken, især Excel.

Hos Meldgaard
Kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Vi har kantineordning, fitnesslokale samt andre personalegoder.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbsassistent Kim Vagner Petersen på tlf. 74 33 72 08 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. november 2021. Tiltrædelse 3. januar 2022 - gerne tidligere.
Indrykket: 19-10-2021 15:30:36
Ansøgningsfrist: 19-11-2021 23:59:00
Medhjælper til klovbeskæring
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en baggrund fra landbruget og et godt tag på køer - ja så er det måske dig, vi søger! Du vil få en bil stillet til rådighed og løn fra du kører hjemmefra. Der arbejdes en fuldtidsuge fordelt over 3-4 dage om ugen, og der køres i hele landet.

Du skal helst have erfaring fra landbruget og være vant til at være omkring køer.

Dit job vil bestå i at placere koens ben i en maskine som løfter benet op, så kloven kan beskæres. Koen står i en maskine, hvor den ikke kan flytte sig, men det er stadig vigtigt, at du er komfortabel med at komme tæt på og tage fat i koens ben.

Du vil få en bil stillet til rådighed som du vil få udleveret første arbejdsdag. Du kører selv fra arbejdsted til arbejdsted, men du vil altid arbejde sammen med vores kunde, I kører bare i hver jeres bil, så det er nemt at komme hjem om aftenen.

Det vides ikke hvor længe vikariatet vil vare, da der er tale om en sygemelding.

Søg gerne stillingen via opslaget her, eller opret dig i vores database på www.jks.dk/cv. Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til afdelingschef Tina Slothuus Hansen på tlf. 63 12 57 52.
Indrykket: 18-10-2021 15:57:58
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Arbejdsleder til Lagerfunktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du på udkig efter muligheden for et spændende og udviklende lederjob, hvor du har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne og kan være en bærende kraft i automatiseringsrejsen på lageret?

Vi søger en arbejdsleder til vores lagerfunktion på fabrikkerne på hovedkontoret i Guderup. Lagerfunktionen har pt. 54 medarbejdere fordelt i 3 bygninger inkl. transport mellem bygningerne.

Medarbejdere i lagerfunktionen er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en dygtig leder, der forstår at sætte retning og samtidig inddrager dem i beslutninger og i forandringer.

Dit ansvar består af varemodtagelse, forsendelse og lager på de 3 fabrikker. Afdelingen håndterer ca. 5.000 ordrer til produktionen pr. uge og er delvist automatiseret med AGV’er og lagerautomater.

Vi søger hele tiden at optimere og effektivisere vores processer og automatiseringsrejsen fortsætter derfor over de kommende år. Det bliver din opgave, at understøtte den forandring i samarbejde med dine kolleger og medarbejdere. Du får reference til Senior Manager, Logistics & Production Development.
Indrykket: 18-10-2021 15:56:29
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Kolding og Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding/Vejen søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 7. november 2021.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt:
Driftsleder i Kolding: Kaj Jørgensen på tlf. 2033 7328
Driftsleder i Vejen: Jimmy Østergaard på tlf. 2033 7326.

Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Indrykket: 18-10-2021 13:16:03
Ansøgningsfrist: 07-11-2021 23:59:00
Kreditkonsulent til Sydbank i Sønderjylland
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af at bidrage til høj kunde- og medarbejdertilfredshed? Og er du skarp til kreditsparring med privatrådgivere og Private Bankere? Så har du mulighed for at blive en del af kreditteamet i Sydbanks område Sønderjylland, der har hovedkontor på Storegade i Aabenraa.

Vi søger en kreditkonsulent til et kreditteam på 3, hvor du får en aktiv rolle i at sikre en langtidsholdbar forretningsforståelse på kreditområdet. Her får du rig mulighed for at omsætte ord til handlinger.

Som vores nye kreditkonsulent bliver du en del af et stærkt fagligt og humørfyldt fællesskab. I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.


I jobbet som kreditkonsulent:

- Varetager du behandling af låneindstillinger fra rådgiverne i Privat og Private Banking i Sydbanks område Sønderjylland.
- Sparrer du med rådgiverne om at finde optimale løsninger for kunderne.
- Indstiller du større sager til bevilling hos bankens centrale kreditafdeling.
- Er du med til at sikre, at bankens kreditpolitik efterleves.
- Medvirker du til at fastholde en høj kvalitet i kreditgivningen.
- Har du medansvar for undervisning af rådgiverne i området.

Der er tale om et ansvarsfuldt og selvstændigt job, hvor du selvfølgelig vil få en grundig introduktion og oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet.

For den rette kan jobbet på sigt åbne op for yderligere karrieremuligheder i Sydbank.
Indrykket: 15-10-2021 15:05:33
Ansøgningsfrist: 12-11-2021 23:59:00
Allround administrativ medarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for at yde god kundeservice og for at arbejde med boligadministration? Har du desuden god regnskabs- og talforståelse, så er det måske lige dig vi søger til en fuldtidsstilling hos en af vores kunder i Kolding.

TIl opstart hurtigst muligt søger vi en serviceminded og udadvendt administrativ medarbejder.


Primære opgaver:

Besvare telefonopkald
Servicere kunder på kontoret
Udfærdige kontrakter
Forbrugsafregning (el-vand-varme)
Sørge for papirer til viceværter i forbindelse med syn og fraflytning
Annoncering af ledige lejemål på nettet
Regnskabsmæssige opgaver
Diverse ad hoc-opgaver


Din profil:

Du har en allround kontoruddannelse
Helst erfaring fra boligudlejning eller tilsvarende – f.eks en baggrund som advokatsekretær eller fra et ejendomsmæglerkontor
Du er serviceminded og struktureret
Du er en god kollega og en rigtig teamplayer
Du er udadvendt
Du er selvstændig
Du er fleksibel
Du tager ansvar for dine opgaver
Du har en god situationsfornemmelse
Indrykket: 15-10-2021 13:39:17
Ansøgningsfrist: 05-11-2021 23:59:00
Projektchef til anlægsafdelingen
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Randstad søger for Arkil en projektchef til anlægsafdelingen i Kolding. Du bliver som projektchef ansat med reference til afdelingens ledelse. Som projektchef hos Arkil har du overordnede ansvar for en række projekter, hvor du vil have det tekniske, økonomiske, kvalitets- og tidsmæssige ansvar samt varetage ledelse af øvrige parter på projektet.

I Arkils anlægsafdeling i Kolding udføres mange forskellige projekter bl.a. inden for traditionelle anlægsopgaver som kloakering, kloakseparering og byggemodning, men også mere komplekse projekter i samarbejde med Arkils øvrige afdelinger og divisioner.

Dine ansvars- og arbejdsopgaver vil herunder indebærer:

Daglig projektledelse herunder at have et økonomisk, kvalitets- og tidsmæssigt ansvar for gennemførelsen af projekterne
Koordinering af interne og eksterne interessenter, herunder myndigheder
Koordinering og samarbejde med øvrige projektdeltagere
Deltagelse i tilbudsfasen og projekteringsfasen for at opnå optimal pris og rigtige løsninger for kunden
Sikring af overholdelse af kvalitet, miljø- og sikkerhedskravene
Deltagelse i byggemøder, m.v.

Der vil i stillingen være et tæt samarbejde på tværs af afdelinger i Arkil, hvorfor du vil have en stor kontaktflade både internt og eksternt i forhold til kunder og samarbejdspartnere. Stillingen kræver, at man kan arbejde selvstændigt, er i stand til at drive sin egen hverdag, og at man kan arbejde tæt sammen med både kunder og kolleger.
Indrykket: 15-10-2021 12:53:08
Ansøgningsfrist: 26-10-2021 23:59:00
Datateknikerelev
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Brænder du for IT, og vil du være en del af én af Danmarks største entreprenørvirksomheder, så er det måske dig, vi søger til vores IT-afdeling i Vojens.

I Arkil IT er vi 8 medarbejdere, der servicerer knap 700 PC-brugere fordelt på 20 afdelinger og mere end 50 byggepladser fra vores hovedkontor i Vojens.

Målet for afdelingen er
at ”Levere IT, der gør en forskel for brugerne”. Vi har derfor et stort fokus på processer og værdien af den service, vi leverer. Vi prioriterer at have et godt og positivt arbejdsmiljø, hvor man hjælper hinanden.

Som datateknikkerelev bliver du
en del af vores support team, der modtager og håndterer alle henvendelser fra brugerne. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere løsninger, så vi kan løse størstedelen af henvendelserne som et ”First Time Fix”.

Vi tager medansvar for din uddannelse, og vi vil derfor udfordre dig med forskellige projekter, hvor du selvstændigt skal levere et godt resultat. Vi vil give dig studierelevante opgaver du skal løse i vores testmiljø – et sikkert miljø du selvstændigt opbygger med sparring og support fra dine kollegaer.

Hvis du tør sige ja til udfordringer, kan tage ejerskab for en opgave, og ikke er bange for at lege med nye teknologier kan du være netop den elev vi søger.
Indrykket: 15-10-2021 12:48:53
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Ingeniørstuderende
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
”Praktikken lærer dig de praktiske ting, som du ikke kan lære på skolen, og det viser dig, hvordan det er at være ingeniør i virkeligheden. Jeg har opgaver indenfor prøvetagning, kvalitetssikring og sidst, men ikke mindst, hvordan man skal interagere med personer, byggeledelsen og bygherre.” Osama, tidligere studerende i praktik (@arkil_official - Instagram).

Din læring er vigtigt for os og dig!
Vi forventer, at du får din daglige gang på byfornyelsesprojektet i Vollsmose i hele din praktikperiode. Du følger entrepriselederen tæt i det daglige arbejde på projektet, hvor du får ansvar i takt med din personlige og faglige udvikling igennem praktikperioden.

Dine arbejdsopgaver:

Rundering på pladsen
Tjek af tilbudslister
Oversigtsskemaer til leverandører
Tjek af afvandingsplaner
Optælle belægningsplaner
Lave anlægsoverslag
Tjek af ekstraarbejde til tilbud
Samtaler og møder med leverandører

Du bliver tilknyttet en fast mentor, som sikrer dig en god opstart, og som du sparrer med løbende. Du får rig mulighed for at netværke med fagligt dygtige kollegaer i afdelingen i Odense, derudover kan du i ”Ung i Arkil” netværke med unge entrepriseledere og projektchefer på tværs af faglighed og geografi.
Indrykket: 15-10-2021 12:45:33
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Lagermedarbejdere til weekendarbejde / dag og nat
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende weekendarbejde, så søger vi kollegaer, der kan indgå i et team af dygtige medarbejdere på terminalen.
Vi søger mødestabile personer med godt humør, der er bekendt med arbejde på lager eller gerne vil lære det. Vi ser gerne du har truck- eller stabler certifikat. Har du erfaring med lagerarbejde indenfor køl/frys, er det en fordel. Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan tage fat.

Dine primære opgaver vil være:
• Læsning- og losning af trailere
• Der arbejdes i en meget selvkørende afdeling, hvorfor vi ønsker en kollega, der er meget omgængelig, og som sætter store krav til kvalitet
• At du kan arbejde selvstændigt men også indgå i team
Indrykket: 15-10-2021 11:51:09
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
DISPONENTELEV til Bulk Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en dygtig DISPONENTELEV til vores tip-disponeringsteam, der disponerer kørsel af alt indenfor vognmandskørsel.

Jobbet:
Vi løser stort set alle former for transport. Geografisk dækker vi hele Danmark.
Du vil igennem læretiden i tip-disponeringsteamet få en grundig oplæring og du vil møde mange forskelligartede opgaver som telefonbetjening med chauffører og samarbejdspartnere, disponering, ordreregistrering m.m.
Vi er en afdeling med stor aktivitet, så du bliver en del af et energisk og godt team, som i fællesskab disponerer og løser afdelingens opgaver.

Om dig:
Du er faglært chauffør og ønsker at videreuddanne dig som disponent eller måske arbejder du allerede som ufaglært disponent og ønsker at få papir på det. Du har interesse for disponering, er engageret, har humor og en ansvarsbevidst indstilling til arbejdsopgaverne. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder, med mange bolde i luften i et hektisk miljø. Du skal kunne bevare overblikket og stadig bevare den positive tilgang.
Du vil blive en vigtig brik i samarbejdet med dine disponent- og chaufførkollegaer.

For nærmere oplysninger kontakt Transportleder Jesper Hansen på tlf.: 20427227 eller Økonomidirektør Johan Nielsen på tlf.: 20337319.
Søg stillingen senest den 17. november 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse 3. januar 2022 eller snarest muligt.




Indrykket: 15-10-2021 09:51:59
Ansøgningsfrist: 17-11-2021 23:59:00
Automatikfagteknikerlærling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Ønsker du et afvekslende job med mange forskellige typer opgaver inden for vedligehold? Et job, hvor dagene ikke er ens, men byder på nye spændende udfordringer. Så skal du blive automatikfagteknikerlærling hos os.

Som lærling på LINAK får du en enestående chance for at få en uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Uddannelsen tager 3½ år, hvoraf 40 uger er på skole.
Du vil komme til at arbejde sammen med ca. 25 medarbejdere, som er meget fokuseret på systematisk vedligehold, optimering af processer, LEAN og godt samarbejde. Vi planlægger og fordeler selv vores opgaver og servicerer på 3 skift. I løbet af din læretid vil du komme i flere forskellige afdelinger og arbejde med mange forskellige teknologier, herunder robotter. Hvis du er dygtig og har mod på udfordringen, så har vi også mulighed for kortere udveksling til andre virksomheder eller til en af vores fabrikker i udlandet.

Primære arbejdsopgaver

Driftssikring af produktionsudstyr. Herunder systematisk vedligehold samt fejlfinding på mekaniske-, pneumatiske-, hydrauliske- og elektriske maskiner
Fremstilling af mindre styringsaggregater til produktions- og testudstyr
Opstilling og indkøring af nye maskiner

Du

har lysten og viljen til at lære nyt
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
kan holde fast i det gode humør og har et roligt overblik i pressede situationer
er fleksibel og har gå-på-mod
er god til at samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt
er serviceminded
har bestået grundforløbet
Indrykket: 14-10-2021 15:16:37
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
ALSIK SØGER KONFERENCE & SELSKABSKOORDINATOR
Alsik Hotel
Syddanmark
6400 Sønderborg
Steigenberger Alsik Hotel & Spa i Sønderborg søger en salgs- og serviceorienteret konference- & selskabskoordinator. Vi søger dig, der har erfaring i at booke og koordinere møder, konferencer og større selskaber - gerne fra lignende virksomhed.


Om jobbet

I jobbet arbejder du målrettet med at planlægge og skabe unikke oplevelser for gæsterne – fra mindre møder, til store konferencer eller uforglemmelige fester. Du følger gæsteoplevelsen fra start ved indsalg og frem til afslutningen, hvor du sikrer en effektiv evaluering. Du har overblikket, kan aflæse gæsternes behov og finder løsninger, der harmonerer med hotellets unikke ramme og muligheder. I hele indsalget fremtræder du inspirerende og tillidsfuld og sikrer, at der hele tiden er øje for detaljen og kvaliteten.

De løsninger du har aftalt med gæsten, skal fungere med husets faciliteter, bemanding og øvrige afdelinger. Jobbet kræver derfor en eminent samarbejdsvilje, forhandlingsevne og forståelse både overfor gæster og kollegaer.

Stillingen er på 37 timer, overvejende hverdage i dagtimerne, men weekend- og aftenarbejde kan forekomme, hvor du fungerer som vært.


Om dig

• Du har erfaring med booking af og koordinering af møder, konferencer og events.
• Du har styr på detaljerne og kan skabe tryghed samtidig med, at du forstår at skræddersy ethvert arrangement præcis efter gæstens behov og ønsker.
• Som koordinator er du planlæggende, struktureret og forstår at kommunikere arrangementerne til dine kollegaer på hotellet.
• Vores kunder findes på begge sider af grænsen, så gode engelsk og tyskkundskaber er en fordel.
• Du har et enestående servicegen og sætter en ære i at skabe en positiv oplevelse for vores gæster.

Vi tilbyder
• Et dynamisk arbejdsmiljø med god energi og stærkt fællesskab
• En varierende, udfordrende og spændende hverdag
• Grundig oplæring, faglig udvikling og spændende karrieremuligheder
• Ordnede overenskomstmæssige løn-, ferie- og pensionsforhold samt gode personaleforhold


Ansøgning

Du bedes sende din ansøgning, CV samt et vellignende billede til Anne Sørensen på mail: anne.sorensen@alsik.steigenberger.com

Har du uddybende spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anne Sørensen på 51434298.

Ansøgning sendes snarest muligt. Stillingen ønskes besat snarest. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Indrykket: 14-10-2021 11:01:01
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland