884 job i Region Fyn
884 job i Region Fyn

topjob

Erfaren truckfører, Søndersø
JKS
Fyn
5471 Søndersø
Vi søger en erfaren og ansvarsbevidst truckfører til et attraktivt vikariat på et velfungerende lager hos vores samarbejdspartner i Søndersø. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og løber frem til slutningen af uge 51 – med mulighed for forlængelse til maj 2026.

Dine primære opgaver

Truckkørsel, med stabler og gaffeltruck
Læsning, losning samt kørsel i dybdereoler
Gulvvask med maskine
Pluk og pak af varer
Indlagring og generel orden på lageret

Vi forventer, at du

Har gyldigt truckcertifikat og solid erfaring med truckkørsel – gerne i dybdereoler
Har erfaring med lagerarbejde og arbejder struktureret
Taler og skriver dansk
Er mødestabil, ansvarsbevidst og kvalitetsorienteret
Kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team

Vi tilbyder

En arbejdsplads med ordnede forhold og et godt arbejdsmiljø
Grundig oplæring og en struktureret opstart
Engagerede og hjælpsomme kolleger
Løn på 160,80 kr. i timen jf. gældende overenskomst
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsleder/elektronikfagtekniker/elektriker
JKS
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at lede og forme produktionen – samtidig med at du selv har hænderne i arbejdet?

Vi søger en medarbejdende produktionsleder, som motiveres af både ledelsesansvar og praktisk deltagelse i produktionen.

Som medarbejdende leder bliver du ansvarlig for et team på 3–4 engagerede kolleger, hvor du både skal være den, der viser vejen, og samtidig tage del i de daglige opgaver på gulvet. Stillingen er et vikariat med henblik på fastansættelse.

Dine opgaver

Daglig ledelse og koordinering af et mindre produktionsteam
Aktiv deltagelse i produktionen – “hands on”-arbejde
Fejlfinding og arbejde med el-diagrammer
Sikre kvalitet og effektivitet i produktionen

Din profil

Uddannet elektronikfagtekniker, elektriker med god forståelse for el-diagrammer eller med anden relevant elektronisk baggrund
Trives med både at lede og selv at indgå i produktionen
Ansvarsbevidst, struktureret og samarbejdsorienteret
Klar til at tage ejerskab for teamets resultater

Vi tilbyder

Et spændende job i en virksomhed i udvikling
En rolle med både ledelse og praktisk arbejde
Arbejdstid: mandag til fredag kl. 8–16
Løn: efter kvalifikationer
Mulighed for fastansættelse efter vikariat
Arbejdsområde: Sønderborg

Om virksomheden
Du bliver en del af en moderne teknologivirksomhed med base i Sønderborg, som arbejder med udvikling og produktion af avancerede løsninger inden for elektronik. Virksomheden er kendetegnet ved et tæt samarbejde mellem afdelingerne, korte beslutningsveje og en kultur, hvor kvalitet, innovation og ansvarlighed er i fokus. Her får du mulighed for både at præge produktionen og udvikle dig selv i takt med virksomhedens vækst.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Chauffør til Forvogn-Hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran - erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 11. september 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Financial Controller
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Vil du være med til at styre økonomien i en af Danmarks største entreprenørvirksomheder? – Så har Arkil jobbet til dig!

Om jobbet

Hos Arkil A/S får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor du arbejder med budgettering, opfølgning, analyser og rapportering. Stillingen vedrører Arkils danske aktiviteter, hvor vi med ca. 1.300 medarbejdere og en årlig omsætning på omkring 3 mia. kr. gennemfører projekter i hele landet – fra motorveje og havne til kloakering og klimatilpasning – og skaber varige løsninger med fokus på kvalitet, ansvarlighed og bæredygtighed.

På hovedkontoret i Haderslev bliver du en del af regnskabsteamet, som er et centralt bindeled til resten af organisationen. Her arbejder vi tæt sammen om at levere præcise økonomiske data, gennemsigtig rapportering og udvikling af processer – samtidig med at du får indblik i Arkils arbejde med grøn omstilling.

Din rolle

Som controller bliver du en nøgleperson i økonomistyringen, hvor dine analyser er med til at sikre et solidt beslutningsgrundlag. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

Udarbejdelse af rapporter, budgetopfølgning samt deltagelse i budgetterings- og forecast-processer
Udarbejdelse af årsregnskaber og revisionsmateriale
Projektcontrolling og opfølgning på projektøkonomi
Analyse af økonomiske data og sparring med projektledere og ledelse om resultater
Bidrag til bæredygtigheds- og ESG-rapportering

Arkil tilbyder

En fast stilling på fuldtid med attraktive vilkår, herunder:

Sundhedsforsikring, høj pensionssats og fritvalgsordning
Muligheder for faglig udvikling og indflydelse på dine egne arbejdsopgaver
Fleksibilitet, så du kan få hverdagen til at hænge sammen
Kollegialt fællesskab med plads til sparring, læring og humor

Dine kvalifikationer

Vi ser gerne at du:

Fagligt:

har en relevant videregående økonomisk uddannelse (HD, Cand.merc., HA el.lign.)
har erfaring med økonomistyring og rapportering, gerne fra entreprenørbranchen
har solid forretningsforståelse, stærke analytiske evner og drive til at skabe resultater
har erfaring med projektstyring (en fordel, men ikke et krav)
er digitalt stærk, superbruger i Excel; kendskab til Dynamics 365 Business Central er et plus

Personligt:

bidrager positivt til samarbejdet på tværs af organisationen
arbejder struktureret og kan omsætte data til klare budskaber
har lyst til at finde løsninger og udvikle processer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Passioneret kollega med flair for administrativt arbejde og marketing
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa

Er du passioneret omkring administrativt arbejde som f.eks. kundesupport og god service, ordrehåndtering, data vedligehold og kan du samtidig understøtte vores salgsteam med marketingsaktiviteter, så er du måske den nye kollega vi søger.


Hvem er vi?

Vi er en mindre virksomhed med en klar vision, et stærkt værdisæt og med et stort formål: at udvikle, levere og servicere bæredygtige spildevandsløsninger, der sikrer rent vand til både erhverv og private.
Hos os møder du et stærkt fællesskab med 8-10 kolleger på adressen hver dag og udekørende sælgere og teknikere, der altid er klar til at hjælpe. Vi værdsætter godt humør, er fleksible og hjælper hinanden på tværs og griber nye idéer med nysgerrighed.


Din rolle

Du bliver den, der sammen med 3 kolleger, får tingene til at glide på kontoret – fra første kundekontakt til den sidste faktura – og samtidig bidrager til, at vi bliver set og husket derude.


Du kommer bl.a. til at:

• Tale med vores kunder på telefon og mail, og give dem en positiv oplevelse, der får dem til at ringe igen.
• Håndtere ordrer, tilbud, fakturering og opdatering af vores CRM-system og øvrige daglige opgaver.
• Være med til at optimere interne processer og digitale værktøjer.
• Bidrage til marketingindsatsen – opdatering af brochurer, flyers og indhold til sociale medier.
• Give input til kampagner og idéer, der styrker vores brand.


Vi forestiller os, at du

• Har erfaring med administration og lyst til at udvikle dine marketingevner.
• Er udadvendt, serviceminded og trives i en rolle med mange kontaktpunkter.
• Har øje for både detaljer og helheder – du kan følge en sag til dørs, men også få idéer til, hvordan vi kan blive bedre.
• Har gode IT-evner og kan lære nye systemer hurtigt.
• Er en holdspiller med et smil på læben, også når vi har travlt.


Vi tilbyder

• Et alsidigt job med tydelige rammer og plads til initiativ.
• Et tæt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi fejrer små og store succeser.
• Gode arbejdsforhold: f.eks. sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.
• Lyse lokaler tæt på motorvejen i Aabenraa.
• Mulighed for at præge både din hverdag og virksomhedens udtryk.
• Fuldtidsstilling.
________________________________________
?? Ansøgningsfrist: Send din ansøgning til pe@watersystems.dk. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette.
?? Spørgsmål? Kontakt adm. direktør Pia Escherich på tlf. 81 88 38 50 eller pe@watersystems.dk
Læs mere om os på www.watersystems.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Starte deine Karriere im globalen Modeeinkauf
Trademark Textiles A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Kolding, Dänemark | Start: ab sofort | Bewerbungen laufend möglich

Warum diese Rolle?
Hinter jedem Modeprodukt steckt eine komplexe Lieferkette. Als Global Buying Graduate bei Trademark Textiles wirst du Teil davon und sammelst praktische Erfahrungen in Einkauf, Produktion, Sourcing und Verhandlungen.

Deine Aufgaben
• Begleiten von Produkten vom Design bis in den Handel
• Verwaltung von Bestellungen, Mustern & Lieferanten (ERP-Systeme)
• Reisen nach Fernost (40–60 Tage/Jahr) für Fabrikbesuche & Vertrauensaufbau
• Verhandeln von Preisen & Zeitplänen, Sicherstellung reibungsloser Abläufe
• Betreuung & Ausbau deutscher Kunden

Was du lernst
• End-to-End-Modeproduktion (Design bis Auslieferung)
• Eigenständige Projektarbeit – nicht nur zusehen
• Zusammenarbeit mit >20 Nationalitäten & deutschsprachigem Team
• Kommunikations-, Verhandlungs- & Supply-Chain-Skills
• Wie die globale Modebranche funktioniert – und dein Platz darin

Das bringst du mit
• Neugierig, ehrgeizig & proaktiv
• Interesse an Mode, Logistik & Nachhaltigkeit
• Deutsch fließend, Englisch sicher
• Detailorientiert, fit mit Zahlen & digitalen Tools
• Umzugsbereitschaft nach DK oder Grenzregion

Warum Trademark Textiles?
Wir sind führender Private-Label-Partner für Europas Top-Brands. Junges, internationales Team mit Hauptsitz in Dänemark & Büros in Asien – schnell, dynamisch, neugierig.

Bewerbung
Lebenslauf + Bewerbung (auf Englisch) über den angegebenen Link - https://app.jobmatchprofile.com/ffkwgc
Fragen? Personalmanagerin Milena Magdonova, Tel. +45 25 60 66 14.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsmedarbejdere, Assens
JKS
Fyn
5610 Assens
Nu er det snart jul og tid til smukke dekorationer, så der skal produceres juleler. Hvis du har en god fysik og er klar på at tage fat, så læs med her...

Til hurtig opstart søger JKS fire friske og stabile produktionsmedarbejdere, som har mod på at tage fat.

Arbejdsopgaver:
Du kommer til at indgå i produktionen af juleler på teglværket ved Assens. Opstart d. 25. august 2025. Opgavene vil primært være:

Overvågning af anlæg
Pakning
Håndtering af ler, når det kommer ud af anlægget

Faglige og personlige kompetencer:

Du er fysisk robust og kan tage fra
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er stabil og møder til tiden hver dag
Det er en fordel at have adgang til bil, da det er svært at komme frem med offentlig transport

Du kommer til at indgå i et team bestående af to personer. Arbejdstiden er man-fredag enten fra kl. 7-11 eller fra 11-15. Lønnen hedder 176,35/timen. Vikariatet strækker sig over 8-12 uger. Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

Der er tale om et vikariat, der vil løbe de næste par måneder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Intern salgs- og logistikkoordinator
JKS
Fyn
5700 Svendborg
Har du erfaring med salg og logistik - og er skarp på systemer? Så er det måske dig, som vi står og mangler på holdet?

Er du god til at koordinere og kommunikere? Besidder du en god forretningsforståelse, så er der her en unik mulighed.

Vi søger en ny kollega til at besætte et barselsvikariat på 25-30 timer om ugen.

Stillingen hedder intern salgs- og logistikkoordinator. Hvor følgende opgaver vil indgå:

Koordinering af logistik- og eksportforsendelser.
Ordrebehandling og dokumenthåndtering.
Indtastning og tilretning af salgsordrer i Dynamics NAV.
Opfølgning samt løbende kontakt til kunden.
Ad hoc-opgaver i afdelingen.

Vi er på udkig efter en kandidat, som har erfaring fra lignende stilling, samt har erfaring med ERP-systemer.

Samtidig er det vigtigt at man har gode kommunikationsevner og behersker dansk og engelsk på et højt niveau.

Ydermere søger vi en kollega, som er serviceminded og passer godt ind i virksomhedens kultur.

Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt og ansættelsen forventes at vare frem til april 2026 med mulighed for forlængelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Bogholder til international teknologivirksomhed
JKS
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du med på rejsen, sammen med en solid, dansk virksomhed i vækst?

Har du en systematisk tilgang til opgaver, og trives du med at arbejde selvstændigt? Vi søger en dygtig bogholder til et vikariat med mulighed for fastansættelse hos en innovativ og voksende virksomhed i Sønderborg, der leverer højteknologiske løsninger til kunder både i Danmark og udlandet.

Dine ansvarsområder:

Håndtering af debitor- og kreditorbogholderi
Momsafregning og tilhørende afstemninger
Forberedelse af materiale til årsregnskab
Tæt samarbejde med kollega i Hamborg – derfor er engelsk på højt niveau et must
Arbejde i ERP-system (MS 365 Business Central eller Finance)

Vi søger dig, der:

Har en relevant uddannelse eller har erfaring fra en lignende stilling
Arbejder struktureret og kan bevare overblikket
Er analytisk, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
Trives med meget selvstændigt arbejde og kan tage ansvar for egne opgaver
Formidler dig sikkert og præcist på engelsk, skriftligt og mundtligt
Har kendskab til ERP-systemer

Vi tilbyder:

Et ansvarsfuldt job i en professionel virksomhed
Et vikariat med gode muligheder for fastansættelse for den rette kandidat
Gode kollegaer i et dynamisk og innovativt miljø
Løn efter kvalifikationer
Mulighed for faglig udvikling
37 timer, Fast arbejdstid: Mandag-fredag kl. 8.00 – 16.00
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Specialarbejder til anlægsafdeling
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Arkils anlægsafdeling udfører vi mange slags praktiske opgaver inden for entreprenørbranchen – fra belægning og afspærring til trærydning og opsætning af vildthegn. Vi arbejder i teams, hvor vi hjælper hinanden, deler viden og prioriterer sikkerhed og trivsel.

Din rolle
Som specialarbejder på holdet får du en alsidig hverdag med sikkerhed og samarbejde i højsædet, imens vi beskæftiger os med:

Opsætning og vedligeholdelse hegn
Maskinopgaver, herunder kørsel med gravemaskine
Belægnings- og afspærringsopgaver
Trærydning og motorsavsarbejde
Forskelligt forefaldende arbejde i felten

Arkil tilbyder

En fast stilling i en virksomhed med sundt arbejdsmiljø og højt kvalitetsniveau
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og attraktiv sundhedsforsikring
Kollegaskab med plads til humor og hjælpsomhed
Muligheder for videreudvikling og efteruddannelse – vi investerer i vores medarbejderes kompetencer
En arbejdsplads, hvor bæredygtighed er en naturlig del af hverdagen.

Vi forestiller os, at du

Har erfaring med mindre gravemaskiner og gerne andre entreprenørmaskiner
Kan bruge motorsav sikkert
Trives med skiftende opgaver og arbejde under åben himmel
Er kvalitetsbevidst og stabil
Har kørekort til personbil og trailer
Har gerne Vejen som arbejdsplads trin I og Pas på på banen, men ikke et krav
Er interesseret i arbejde med mulig udstationering.

Det lyder interessant!
Kontakt Julie Hyla, tlf. nr. 22 86 34 08 eller send dit CV med en kort beskrivelse af din motivation via ansøgningsknappen hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Montagemedarbejder, Haderslev
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du en person, der ikke bare samler tingene, men samler dem med stil? Er du klar til at smøge ærmerne op og gribe chancen i en virksomhed, der virkelig værdsætter dine færdigheder? Så har vi den perfekte stilling til dig!
Om jobbet

Vi leder efter en dygtig montagemedarbejder, der kan starte hurtigst muligt hos vores virksomhed i hjertet af Haderslev. Jobbet er til et længere vikariat med mulighed for fastansættelse. Du vil være en del af vores daghold, hvor du får chancen for at arbejde sammen med fantastiske kolleger og lave skøre ting som at... montere ting!


Hvem er du?

Du er selvstændig og handlekraftig; du tager initiativ og går til opgaver med et smil.
Du har erfaring indenfor montagearbejde og er klar på at dele dine tips og tricks med dine kolleger.
Du trives med at arbejde i dagtimerne og elsker følelsen af at få tingene gjort.
Gerne et truck certifikat i baglommen, men dette er ikke er krav for at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsmedarbejdere med teknisk eller el-faglig baggrund
VESTAS
Fyn
5330 Munkebo
På vegne af Vestas søger vi produktionsmedarbejdere med teknisk eller el-faglig baggrund til weekendhold. Der er tale om et vikariat, som forventes at vare frem til udgangen af 2025. Du arbejder 2 x 12 timer i weekenden, men aflønnes for 37 timer – det svarer til fuldtidsbeskæftigelse, og du kan derfor ikke have andet arbejde i hverdagene.

Arbejdsopgaver:
Du vil primært arbejde med montage af naceller på produktionslinjer. Der er ikke tale om skifteholdsarbejde – du bliver tilknyttet dagholdet i weekenden.

Opstart og oplæring:
Du starter med en grundig sikkerhedstræning på daghold (mandag til fredag), efterfulgt af oplæring på produktionslinjerne i 3-4 uger – også på daghold.
Vestas har en nul-tolerance politik omkring euforiserende stoffer, og der foretages jævnligt tests.

Vi tilbyder:
Et spændende arbejdsmiljø med fokus på sikkerhed, kvalitet og godt samarbejde. Du bliver en del af et professionelt team, hvor din tekniske kunnen kommer i spil.

Din profil:

Vi forestiller os, at du:

Har en teknisk eller el-faglig baggrund – fx som elektriker, automatiktekniker, mekaniker eller lignende.
Har erfaring med montagearbejde og generelt er vant til at arbejde med værktøj.
Har god energi og gåpåmod.
Trives med manuelt arbejde og kan efterleve Vestas’ høje standarder for sikkerhed og kvalitet.
Behersker dansk på højt niveau i skrift og tale.
Kan fremvise straffeattest.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
LASTBILCHAUFFØR
JKS
Syddanmark
6650 Brørup
Vil du være en del af et stærkt team med base i Brørup og køre dagligt til byggepladser i Jylland og på Fyn?
Vi søger en erfaren og ansvarsbevidst lastbilchauffør med CE-kørekort og krancertifikat E til et vikariat på 3-6 måneder.
Om jobbet

Du bliver en del af vores daghold med start i Brørup, hvorfra du dagligt kører ud til montage- og byggepladser. Du kommer primært til at transportere byggematerialer og hjælpe med kranarbejde på lokationer i Jylland og på Fyn.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Kørsel med lastbil m. hænger og kran

Levering og aflæsning af materialer på byggepladser

Kranarbejde i forbindelse med af og pålæsning

Daglig vedligehold og kontrol af materiel


Vi forventer, at du har:

Gyldigt CE-kørekort

Krancertifikat E

Erfaring med kranarbejde

En positiv og fleksibel indstilling

Dansk i skrift og tale


Vi tilbyder:

Vikariat på 3-6 måneder

Start hurtigst muligt

Daghold med frihed under ansvar

God løn efter kvalifikationer

Mulighed for forlængelse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
IT-projektleder
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du en samarbejdsdygtig teknisk generalist med blik for helheden, som kan føre IT-projekter i mål og vil du præge en spændende transformationsrejse hos Arkil?

Til en nyoprettet stilling hos Arkil søger Moment Search & Selection nu dig, der vil spille en central rolle i virksomhedens IT-transformation fra at være teknisk fokuseret til forretningsorienteret. I denne stilling får du ansvaret for at sikre effektiv eksekvering og implementering af initiativer – og for, at løsningerne også bliver adopteret og skaber værdi i forretningen. Du kommer primært til at arbejde med infrastruktur- og implementeringsprojekter på tværs af Arkil-koncernen og kan se frem til en rolle med bredt organisatorisk ansvar og mulighed for at sætte et tydeligt præg på koncernens fremtidige udvikling.

Skab værdi med teknologi på tværs af forretningsenheder

Arkil er en af Danmarks største entreprenørvirksomheder med en omsætning på cirka 4,7 milliarder i Danmark og udlandet. I Danmark udfører de alsidige entreprenørprojekter over hele landet, som blandt andet dækker over anlægsarbejde, havnebyggerier, fundering, tunnelering og store kabelprojekter – dermed sætter Arkil et solidt aftryk i Danmarks infrastruktur.

Hos Arkil arbejdes der intensivt på at forbedre måden, projekter planlægges og styres, med strategisk fokus på korte og effektive forløb. Som IT-projektleder får du en synlig og ansvarsfuld rolle, hvor din vigtigste opgave bliver at styre IT-projekter sikkert i mål på tværs af landegrænser og forretningsenheder. Du får en nøglerolle i et foranderligt miljø, hvor tæt dialog og samarbejde med både IT Business Partner, ledere og specialister er afgørende for at lykkes.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver:

Selvstændigt planlægge, styre og lede IT-projekter med fokus på at levere god service og værdi.
Være overordnet ansvarlig for, at alle IT-projekter gennemføres rettidigt, herunder overvåge og sikre fremdrift i projekter andre steder i forretningen, også uden direkte involvering.
Udarbejde projektplaner, tidslinjer, ressourcetildeling og budgetter – med fokus på agile og traditionelle projektmetoder.
Drive forandringsledelse og tage ansvar for, at nye løsninger og arbejdsgange bliver adopteret og skaber værdi i forretningen – gennem tæt dialog med brugerne og understøttelse af adfærdsændringer.
Identificere behov og sikre styring af eksterne IT-konsulentydelser.
Være teknisk sparringspartner i projekterne for interne og eksterne interessenter og sikre, at beslutninger følger Arkils strategiske målsætninger.
Sikre fremdrift i projekter og koordinere mellem interessenter på tværs af landegrænser og forretningsenheder.
Udarbejde projektstatus og rapportering til Group Head of IT, IT Business Partner, ledelsen samt øvrige nøgleinteressenter.

I denne rolle bliver du en del af IT-afdelingen, som understøtter hele Arkil-koncernen og du vil referere til Group Head of IT. Din daglige base vil være på hovedkontoret i Vojens, hvor du inddrages i en social og uformel atmosfære, der bærer præg af et stærkt fællesskab.

Som IT-projektleder kan du forvente at rejseaktivitet rundt i Danmark samt til Tyskland og Irland vil forekomme i et begrænset omfang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Administrativ medarbejder med flair for økonomi
JKS
Syddanmark
6000 Kolding
Til spændende stilling hos vores samarbejdspartner i Kolding søger vi fleksibel og frisk kontormedarbejder med overblik og glimt i øjet.

Du vil indgå i et team af dygtige og engagerede kolleger, så det er vigtigt at du er teamplayer og har en positiv tilgang til både opgaver, kolleger og kunder.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med forskellige opgaver, bl.a.:

Fakturering
Tastearbejde
Dokumenthåndtering
Telefonbetjening
Opfølgning
Ad-hoc opgaver

Faglige kompetencer:

Du er uddannet indenfor kontor og/eller har administrativ erfaring
Du har flair for økonomi og især fakturering
Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Du er rutineret IT-bruger
Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er en god kollega med godt humør

Om dig:

Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

Der er tale om et længerevarende vikariat, der sandsynligvis løber året ud med mulighed for forlængelse frem til marts 2026.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Lagermedarbejdere til fast daghold
JKS
Fyn
5000 Odense C
Vores kunde centralt i Odense har travlt og søger derfor en dygtig lagermedarbejder med truckcertifikat til at indgå på et fast daghold. Der er tale om et Try & Hire forløb. Det betyder, at du vil blive ansat gennem JKS i en periode på 3 måneder, hvorefter der for den rette vil være tale om fastansættelse hos virksomheden.

Du vil indgå i et dynamisk team, hvor man hjælper hinanden, og hvor der er plads til et godt grin.

Arbejdstiderne er man-torsdag kl. 08:00 – 16.00, fredag kl. 08:00 - 15:30

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne er meget varierende, dog primært indenfor:

Ekspedition af ordrer
Pluk, pak og forsendelse
Varemodtagelse
Kørsel med truck
Produkttilpasse til kundespecifikke behov
Forefaldende opgaver

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Truckcertifikat samt kørsel med truck er en forudsætning
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har kendskab til IT på brugerniveau

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Kunde- og personalekonsulent
JKS
Syddanmark
6700 Esbjerg
Er du en passioneret menneskekender med en forkærlighed for at skabe det perfekte match mellem virksomheder og medarbejdere? Ønsker du en dynamisk hverdag, hvor du kan udfolde dig i dialog med eksisterende kunder og kandidater samtidig med at du bygger relationer til nye kunder? Nyder du at have en travl hverdag, besidder overblik og kan holde mange bolde i luften, så er det lige dig, vi søger til teamet i Esbjerg.

Hos JKS er vi stolte af at være en del af Danmarks bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi søger nu en kunde- og personalekonsulent, der med høj arbejdsmoral, positiv energi og et smil på læben kan skabe værdi for vores kunder og medarbejdere.

Hvad går jobbet ud på?
Som kunde- og personalekonsulent får du en varieret og udfordrende hverdag, hvor dine evner til at jonglere flere opgaver på én gang bliver taget i brug. Du vil både få ansvaret for at finde de rette kandidater til vores kunder samt være ansigtet udadtil for både kunder og medarbejdere. Her er nogle af de spændende opgaver, du vil tage del i:

Kunderelationer og salg: Opbygge og pleje relationer til vores kunder gennem behovsafklaring, dialog og præsentation af skræddersyede JKS-konceptløsninger. Du er opsøgende og brænder for at skabe merværdi for virksomhederne.
Ansvaret for at finde de helt rigtige kandidater til vores kunder ved screening af databaser og andre relevante kilder, gennemførelse af interviews og præsentation af kandidater.
Administrativt arbejde: Organisere bemandingslister, udarbejde kontrakter og koordinere arbejdsinstruktioner, så alt spiller for vores medarbejdere og kunder.
Medarbejderpleje: Tage dig af vores medarbejdere med høj service og professionel sparring – fra jobopstart til udlevering af arbejdstøj og opfølgning.

Hvem er du?
Du er en struktureret og proaktiv person, der trives i et tempofyldt arbejdsmiljø, hvor ingen dage er ens. Du har eventuel erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen. Din arbejdsstil er præget af effektivitet, engagement og en løsningsorienteret tilgang.

Vi forestiller os, at du:

Har en studentereksamen eller lignende på samme niveau.
Eventuelt har erfaring fra branchen enten som kunde- og personalekonsulent eller anden relateret erfaring.
Arbejder struktureret og er skarp til at prioritere opgaver.
Har stærke kommunikative evner på dansk og engelsk.
Er fortrolig med Microsoft Office-pakken og måske Navision eller andre ERP systemer.
Bevarer overblikket, når det går stærkt, og udstråler energi og vilje til at lykkes.

Troværdighed, ærlighed og ordholdenhed er fundamentale værdier for dig, og du elsker at samarbejde tæt med kolleger om at skabe resultater.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS
Syddanmark
7100 Vejle
Er du på udkig efter en praktikplads som en del af din videregående uddannelse, og har du interesse for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den bedste arbejdsoplevelse starter som praktikant hos JKS i Vejle! Er du klar til at blive en del af vores team?

Vil du have mulighed for at omsætte teori til praksis og få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke både dine personlige og faglige kompetencer?

En af dine opgaver vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger, der annonceres gennem JKS. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends.

Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver

Om dig: Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende; det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af JKS med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lyst til at lære
Du er fortrolig med IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Medarbejdere til containertømning
JKS
Syddanmark
7000 Fredericia
Stærke arme søges! Er du klar på en sjov og aktiv sommer, hvor du får sved på panden og hjælper vores samarbejdspartner i Taulov med at få styr på højsæsonen?

På vegne af vores samarbejdspartner søger vi netop nu medarbejdere til containertømning. Vi søger stærke arme til både korte og længerevarende vikariater primært på dag- og/eller aftenhold. Der er tale om en stilling med meget fysisk aktivitet, så derfor er det vigtigt, at du har en god fysik.

Arbejdsopgaver

Containertømning

Om dig

Vi forventer af dig, at:

Du er pålidelig og mødestabil.
Du kan arbejde selvstændigt men og besidder gode samarbejdsevner.
Du arbejder struktureret.
Du er fleksibel og arbejdsom.
Du taler dansk eller engelsk.
Du har måske truckcertifikat (ikke et krav), men du skal kunne håndtere fysiske opgaver.

Er du klar til at hjælpe med at få hjulene til at køre rundt?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Specialarbejder / maskinfører til funderingsprojekter til hele Danmark
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Har du erfaring med entreprenørarbejde – evt. som rammefører – og har du mod på at lære noget nyt? Så er det dig, vi mangler til Arkils funderingsafdeling i Middelfart.

Kontakt Jan Arli Grønkjær Vedel på telefon 5191 0027 og hør mere, eller læs videre her:

Om jobbet

Du bliver tilknyttet rammeafdelingen i Middelfart, der arbejder med rammede jernbetonpæle. Vi løser opgaver i hele landet og arbejder typisk i faste makkerpar. Din hovedopgave bliver anhugningsarbejde og udendørs opgaver omkring maskinen.

Vi har fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø og deltager i Arkils grønne initiativer, fx reduktion af tomgangskørsel og ressourceoptimering på byggepladserne.

Din rolle

Du indgår i et team, hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet, og en grundig oplæring i alle arbejdsprocesser er en fast procedure. Arbejdet foregår ude på skiftende projekter i Danmark, så du skal trives med at ligge ude og have varierende arbejdstider.

Arkil tilbyder

Fast arbejde i en virksomhed med højt kvalitetsniveau og fokus på sikkerhed
En alsidig hverdag med varierende opgaver
Godt kollegaskab og mulighed for efteruddannelse
God løn, pensionsordning og sundhedsforsikring
Statens takst, når du arbejder ude

Dine kvalifikationer

Faglige:

Har kendskab til entreprenørbranchen
Har evt. erfaring som maskinfører/rammefører eller har lyst til at blive det
Har erfaring med kørsel af maskiner og entreprenørmaskiner (er en fordel)

Personlige:

Kan affinde dig med at arbejde og bo ude samt have vekslende arbejdstider
Er stabil og pligtopfyldende
Er ordensmenneske
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Kontorassistent til H. P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du med på vores stærke team emballage og dokumenter?

Kan du sige Ja til: jeg kender til opgaverne med at have styr på emballageløsninger i en transport- og logistikvirksomhed og jeg er struktureret og sætter en ære i at gøre arbejdet ordentligt.

Så kan du nu blive en del af vores team.

Dine opgaver

• Føre regnskab med emballage, emballagetyper og mængder og tilhørende dokumentation fra
kunder og vognmænd i samarbejde med disponenter
• Opfølgning på emballage kvalitet fra kunder / vognmænd
• Hjælpe til med indscanning af dokumenter fra vores chauffører
• Kommunikere med samarbejdspartnere og kolleger om styring af emballage og dokumenter


Forventninger til dig

• Du er mødestabil, positiv og forudseende
• Du kan begå dig på dansk, engelsk og meget gerne på tysk
• Du har lyst til at udføre dine opgave ordentligt
• Du har arbejdet med emballageløsninger og dokumenthåndtering i en transport- og
logistikvirksomhed


Vi tilbyder

• En stærk oplæringsplan, hvor du lærer virksomheden at kende
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen
• Indflydelse og frihed under ansvar i en forretning i konstant udvikling og som investerer i den
nyeste IT og digitalisering
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj
medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening,
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Svejsere / Klejnsmede, Sdr. Omme
JKS
Syddanmark
7260 Sønder Omme
Er du udannet klejnsmed, eller er du bare super god til at svejse? Så har vi brug for dig i Sdr. Omme

Til opbygning af emner til transportindustrien søges svejsere, der med et kvalitetsbevidst øje og efter tegning kan opbygge emner i sort stål.

Jobbet er hos en virksomhed med egen produktion i Sdr. Omme.

Som svejser hos vores samarbejdspartner bliver dit ansvar at:

Udføre MAG svejsninger i sortstål (kantsøm) + lidt TIG svejsning
Slibe emnerne med flot finish, så de er klar til videre bearbejdning
Gerne kunne varmerette emner
Kan hjælpe med generelle klejnsmede opgaver

Du vil få en grundig oplæring i ovenstående arbejdsopgaver, så du kan udføre arbejdet til den ønskede kvalitet, standard og tidsrammer.

Udover at være en god kollega samt kompetent håndværker, forestiller vi os:
At du er uddannet klejnsmed, svejser, skibsbygger eller inden for lignende felt. Desuden er du serviceorienteret og har en positiv holdning og lyst til at indgå i et velfungerende og selvstændigt team.

Du værdsætter et godt kollegialt sammenhold samt en god omgangstone, hvor godt humør og en kvik bemærkning er en del af hverdagen. Du er desuden indstillet på, at man hjælper hinanden og at man gerne giver den en ekstra skalle i travle perioder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Produktionsmedarbejder
JKS
Fyn
5471 Søndersø
Vi søger lige nu en ny kollega til vores samarbejdspartner i Søndersø. Det er en spændende og afvekslende stilling i et godt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og samarbejde er i fokus.

Vi søger:

En medarbejder til nøddemaskinen, hvor nødder bliver stegt - Man sørger for overvågning og opfyldning, samt kørsel af nøddekoger med truck (truckcertifikat kræves, men truckkørsel er kun en mindre del af jobbet)

Vi forventer, at du:

Er mødestabil og engageret
Trives i en struktureret hverdag og kan arbejde både selvstændigt og i team
Forstår og taler dansk
Har gyldigt truckcertifikat

Vi tilbyder:

Et trygt og stabilt arbejdsmiljø
Grundig oplæring
Løn efter Fødevareindustriens overenskomst - Aktuelt 160,80 kr. i timen
Opstart hurtigst muligt
Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Kranfører
Vestas
Fyn
5330 Munkebo
Til opstart hos Vestas i Munkebo søger JKS en kranfører til udelageret. Stillingen er på fast nathold - dog med 1 uges oplæring på daghold, så det er vigtigt du kan deltage i dette. Du vil arbejde på udelageret og både køre truck og ikke mindst assistere som spotter, når der køres med ganti-kran (100 - 130 t) Skulle du have teleskoplæssercertificatet også, kan du ligeledes betjene ganti-kranen.

Arbejdstiderne på natholdet er: søndag 19:00-07:10 samt mandag til onsdag 23:15-07:10

Der er tale om et længerevarende vikariat, forventeligt frem til udgangen af januar 2026.

Arbejdsopgaver:

Krankørsel
Forefaldende lagerarbejde
Truckkørsel - herunder på sigt køre truck, som transpoterer emner op til 50 tons ind til produktionen

Faglige kvalifikationer:

Du har praktisk erfaring som kran- og truckfører
Du har som minimum enten: kran basis, eller kran D
Teleskoplæsser er en stor fordel
Du har kørekort B
Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale.

Om dig:

Du er mødestabil og trives med at arbejde selvstændigt
Du er omgængelig og imødekommende
Du er omhyggelig og har sans for ordentlighed
Du har en god fysik, da jobbet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Faglært håndværker
Vestas
Fyn
5330 Munkebo
Har du hænderne skruet rigtigt på, og har du lyst til at indgå i et spændende arbejdsmiljø hos Vestas, Odense Havn i Munkebo - så er muligheden her nu! Vi søger en faglært håndværker, til projektansættelse frem til udgangen af december 2025 på et fast aftenhold.

Er du faglært håndværker – fx tømrer, mekaniker, industritekniker eller lignende – og har du lyst til at blive en del af holdet ved Vestas i Munkebo. Hvor der er fokus på kvalitet og samarbejde? Så er det måske dig, vi søger!

Din primære arbejdsopgave bliver montage af naceller på produktionslinjer. Du vil indgå på et fast aftenhold – der er ikke tale om skifteholdsarbejde. Du modtager grundig oplæring, og den første uge foregår på daghold med basal sikkerhedstræning og introduktion.

Din profil:

Du er faglært inden for et håndværksfag – fx tømrer, mekaniker, industritekniker eller lignende.
Du har hænderne skruet rigtigt på og gerne erfaring med montage eller teknisk arbejde.
Du har god energi og gåpåmod til at lære nyt.
Du har lyst til manuelt arbejde og kan efterleve Vestas' politikker og procedurer for kvalitet.
Du behersker dansk på højt niveau i både skrift og tale.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
2 lagermedarbejdere
JKS
Fyn
5000 Odense C
Vil du gerne med på holdet hos en virksomhed, som er i en rivende udvikling? Så er denne lagerstilling centralt i Odense måske lige noget for dig.

Vores kunde centralt i Odense har travlt og søger derfor 2 dygtige lagermedarbejdere med truckcertifikat til at indgå på et fast daghold. Der er tale om et Try & Hire forløb. Det betyder, at du vil blive ansat gennem JKS i en periode på 3 måneder, hvorefter der for den rette vil være tale om fastansættelse hos virksomheden.

Du vil indgå i et dynamisk team, hvor man hjælper hinanden, og hvor der er plads til et godt grin.

Arbejdstiderne er man-torsdag kl. 08:00 – 16.00, fredag kl. 08:00 - 15:30

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne er meget varierende, dog primært indenfor:

Ekspedition af ordrer
Pluk, pak og forsendelse
Varemodtagelse
Kørsel med truck
Produkttilpasse til kundespecifikke behov
Forefaldende opgaver

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Truckcertifikat samt kørsel med truck er en forudsætning
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har kendskab til IT på brugerniveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Chauffører ophalerbil (delebil), udkørsel fra Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø (Erhverv) ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger to chauffører til en ophalerbil med hænger (delebil) med udkørsel fra vores plads i Kolding. Opgaverne er varierede med forskellig containerkørsel, både lokalt og på længere ture.

Arbejdsugerne fordeler sig sådan, at den ene chauffør starter med at arbejde torsdag-lørdag, holder fri søndag, kører igen mandag-onsdag og holder fri til torsdagen i den efterfølgende uge. Den anden chauffør kører i samme interval, i modsatte uger.

Der er tale om et spændende og selvstændigt chaufførjob, hvor udedøgn kan forekomme. Vi tilbyder attraktive personalevilkår og et godt arbejdsmiljø sammen med dygtige og engagerede kollegaer.

Om dig
Det er vigtigt, at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld.
Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af stort kørekort kategori CE, EU Chaufførbevis og førerkort.
Vi forventer, at du er fleksibel, løsningsorienteret, positiv, en god kollega og går op i at levere en god kundeservice.
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent
Chris Skøtt på telefon 7433 7242 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 29. august 2025. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Business Controller, Fredericia
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS company en Business Controller med stærk regnskabsmæssig ballast. En rolle, hvor du kan vokse fagligt og blive en central aktør i at få økonomiske indsigter til at leve på tværs af virksomheden – og samtidig præge processer og arbejdsgange i praksis.


Hvem er LS Intertank?

LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed, der gennem 70 år har drevet et succesfuldt, og nu internationalt transportfirma. I dag er de førende inden for deres område: Transport af flydende gods. LS Intertank går altid den ekstra mil for deres kunder. Denne tilgang til kvalitet og engagement gennemsyrer også LS Intertank som arbejdsplads. Som en del af LS Intertank vil du opleve et tæt sammenhold, hvor du får både støtte og plads til at udvikle dig, både personligt og professionelt. Læs mere om LS Intertank her.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Vi søger en Controller, der har stærkt greb om de finansielle grunddiscipliner – og som samtidig har erfaring med, og lyst til at bevæge sig dybere ind i, forretningen. Du vil arbejde i spændingsfeltet mellem økonomi, forretning og implementering, og være med til at omsætte tal og analyser til konkrete handlinger.


Du får en vigtig rolle i at:

Håndtere månedsluk, rapportering og controlling i en koncernstruktur
Deltage i udvikling og forbedring af processer – både i økonomi og på tværs af afdelinger
Bygge bro mellem tal og virkelighed og gøre økonomiske data forståelige og anvendelige for den brede ledergruppe
Gå forrest i implementering af løsninger og arbejdsgange

Vi forestiller os, at du trives med at dykke ned i detaljen, og at du også evner at løfte blikket og se sammenhænge, som andre måske overser.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Faglært elektriker
JKS
Fyn
5000 Odense C
Er du uddannet elektriker og kunne du tænke dig et job, hvor ikke to dage er ens og hvor du får masser af frisk luft, så læs med her.

Sammen med en makker skal du hjælpe med udskiftning samt vedligehold af gadebelysningen i Odense kommune. Arbejdet er udendørs og du skal derfor kunne lide at arbejde udenfor i alt slags vejr.

Du kommer til at arbejde på en 5 dags uge, hvor du mødes med din makker hos virksomheden beliggende i Odense SV. Herfra kører I sammen ud på en planlagt rute i Odense og foretager de udskiftninger, der er lagt i systemet.

Arbejdstiden er man-torsdag fra 07:00-15.00, tidligere fri fredag.

Der er tale om et Try & Hire forløb, hvor der for rette vedkommende vil være mulighed for fastansættelse direkte i virksomheden.

Faglige kompetencer:

Du er faglært elektriker og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er ikke højdeskræk, da arbejdet foregår fra en lift.

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk
Vicedirektør til Arkil A/S
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Vil du stå i spidsen for at udvikle markedsstrategien, styrke tilbudsarbejdet og drive forretningsudviklingen i en kompleks og teknisk funderet entreprenørvirksomhed?
Har du en teknisk baggrund og kommerciel erfaring, så du kan sætte retningen og skabe fremdrift i en organisation med stærk faglighed, lokal forankring og høje ambitioner for fremtiden?
Så har du her en unik mulighed for indflydelse og medbestemmelse.


Fokus på marked, mennesker og muligheder

Arkil A/S oplever i disse år markant vækst og positiv udvikling. Siden 2023 har virksomheden været gennem et strategisk paradigmeskifte med ansættelsen af en ny CEO og et øget fokus på kommerciel styrke, struktur og tværgående samarbejde. Med en solid økonomi, en omsætning på 2,8 mia. kr. i Danmark og en stærk ordrebog står Arkil stærkt rustet til næste skridt — og her får du som vicedirektør en central rolle som en del af direktionen.

Du bliver tæt sparringspartner med CEO’en og den øvrige ledelse samt den faglige og kommercielle kapacitet, som bidrager til eksekvering af Arkils strategiske ambitioner.
Du får ledelsesansvaret for en forretningsudvikler og en projektdirektør, der står i spidsen for tilbudsafdelingen bestående af syv medarbejdere. Du bliver øverste faglige ansvarlige for Arkils eksterne kommunikation og marketing, og du bliver drivkraften bag virksomhedens profilering og tilstedeværelse i markedet.


Det bliver bl.a. din opgave at:

Samle markedsinformation og udvikle markedsstrategier baseret på indsigt i kunder, konkurrence og trends samt og styrke den eksterne positionering.
Agere kommerciel frontfigur i de strategisk vigtige tilbud, hvor du sikrer stærk kundedialog, positionering og tilbudsstrategi i samarbejde med divisionerne og tilbudsafdelingen.
Sætte retning for den centrale tilbudsorganisation, herunder definere og implementere klare kriterier og struktur for tilbudsprocesser.
Være sparringspartner for divisionsdirektører og bidrage med faglig og kommerciel sparring i tilbudsarbejde, kalkulationer og risikostyring på tværs af organisationen.
Lede større koncernprojekter på tværs af divisioner i de tidlige faser før overdragelse til drift.


Dine succeskriterier bliver at styrke Arkils samlede markedsposition, vinde de prioriterede landsdækkende projekter og styrke det tværgående samarbejde på tværs divisionerne.

Gennem tæt samarbejde med direktionen, divisionerne og nøglefunktioner bliver du drivkraft i det fortsættende arbejde ved at professionalisere tilbudsprocesserne, udvikle markedstilgangen og skabe en stærkere kommerciel kultur. Du bliver et vigtigt bindeled mellem strategi og eksekvering, og du får mulighed for at sætte et markant aftryk på virksomhedens fremtidige retning.


Lederprofil med høje faglige kompetencer

Du trives i rollen som strategisk sparringspartner og motiveres af at gøre en reel forskel i en kompleks og fagligt stærk organisation. Med en naturlig nysgerrighed på forretningen og en evne til at omsætte strategi til handling, formår du at skabe følgeskab og retning — også i en kultur præget af høj faglighed og lokal autonomi.

Vi forestiller os, at du har solid erfaring fra bygge- og anlægsbranchen eller en beslægtet teknisk branche, og at du har oparbejdet en dyb forståelse for projektøkonomi, kalkulation og kontraktstyring. Du har et skarpt blik for, hvor forretningen kan styrkes — både i kundedialogen, tilbudsfasen og samarbejdet på tværs — og du trives med at arbejde tæt på markedet, kunderne og de kommercielle muligheder.

Du har prøvet at stå i spidsen for forandringsprocesser og ved, hvad det kræver at skabe udvikling i miljøer, hvor stærke faglige kompetencer er en del af kulturen. Du møder andre med respekt og substans, og du formår at bygge bro mellem mennesker og fagligheder, fordi du både lytter, udfordrer og følger op.

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig teknisk, f.eks. som ingeniør eller bygningskonstruktør, men det vigtigste er, at du bringer forretningsforståelse, handlekraft og relationel styrke ind i rollen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Synjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland