Du vil i samarbejde med dine souschef-kollegaer blive ansvarlig for de samlede aktiviteter omkring personale ? herunder ansvaret for løbende træning og motivering af medarbejderne, således at vores gæster altid oplever det gode værtskab og får gode minder med sig hjem.
Du brænder for at være leder og inspirator for dit F&B-team, der lever op til vores mission om at give børnefamilier tid til nærvær og glæde.
Vi søger en proaktiv og dynamisk miljøteknisk QHSE Supervisor til at styrke vores team og fokusere på miljøtekniske forhold.
Dit arbejde vil bestå i at implementere og opretholde virksomhedens QHSE-program sammen med de respektive afdelinger på fabrikkerne.
Sundolitt A/S er en veletableret og innovativ virksomhed, der er specialiseret i produktion af letvægtsmaterialer og isoleringsløsninger.
Du får mulighed for at få en central rolle i integrationen af KA Interiørs teknologier, hvor du samarbejder på tværs af de andre afdelinger og ser nye muligheder. Du vil også deltage i afdelingens øvrige opgaver med at drifte, vedligeholde og udvikle KA Interiørs IT-systemer og strukturer.
Som kollega i KA Interiør A/S tilbyder vi dig:
Are you motivated by establishing operational excellence and seamless IT end-user support? Would you like to join a purpose and value focused company where quality, integrity and people are key?
Your primary responsibility will be to mature our organisational capabilities and practices among others:
Til at understøtte den fortsatte vækst i Cargo Handling søger vi skarpe, detaljeorienterede og dedikerede cargoassistenter til afdelingen Customer Service.
I Customer Service sikrer vi, at alt luftfragt igennem Billund Lufthavn følger internationale regler, og at de nødvendige dokumenter stemmer overens med det indleverede gods. Vi fungerer derved som et sidste og meget vigtigt kontrolpunkt inden afsendelse eller modtagelse af luftfragt.
Dine primære opgaver bliver administrativ håndtering af dokumenter, tolddokumentation, inddatering og ajourføring af fragtoplysninger i forskellige IT systemer. Du får daglig kontakt med chauffører og vores Terminal, så hverdagen er fyldt med opgaver, hvor dine dansk og engelsk kundskaber skal i brug.
En spændende fuldtidsstilling, hvor du har stor indflydelse på din egen hverdag.
Du vil skulle gøre rent, hjælpe til ved møder, med borddækning, opfyldning og oprydning, hertil kommer lettere tøjvask, samt diverse ad hoc-opgaver.
Vi kan bl.a. tilbyde frihed under ansvar samt en personaleforening med hyggelige arrangementer 2-3 gange årligt.
Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en mulighed for at:
Som souschef har du et tæt parløb med varehuschefen, om hvilke opgaver I hver især har ansvar for, og dine opgaver vil selvfølgelig også udvikle sig, jo mere erfaring du får i rollen.
Do you want to be an integral part of a fast-growing industrial automation market leader?
Do you have the drive and the personal impact to drive strategic initiatives and ensure effective project implementation for a rapidly growing market leader in industrial automation? Then you might be our new colleague as our Head of Strategy & PMO.
You will be responsible for our Strategy & Project Management Office (PMO), which develops and executes Sealing System?s strategy by identifying growth opportunities and market trends and coordinating our strategic projects to secure effective implementation and consistency with company strategy, commitments and goals.
Vi søger en passioneret IT-medarbejder til vores Helpdesk, der brænder for både support og systemadministration.
Hvorfor det er spændende for dig:
To support our real estate Billund portfolio, we are looking for a student assistant who also carries great values. We are interested in support, that enables us to make the right long-term sustainable and financial decisions.
The support will be in close cooperation with dedicated colleagues, focused on:
Kunne du tænke dig at være en del af Orkla Danmark? Og kan du li? en dagligdag med alsidighed og hvor der sker en masse, så er du måske vores nye kollega i produktionen i Skovlund.
Opgaverne består i:
Kan du lide at have ansvar for koordinering og afvikling af driften?
Dine primære arbejdsopgaver bliver at deltage i de daglige rengøringsopgaver, hvor flyrengøring og guide landevagt er vores primære opgaver. Derudover skal du understøtte og sikre en motiverende drift i tæt samarbejde med vores Duty Manager.
Bemærk at arbejdstiderne ligger på alle tider af døgnet inkl. hver anden weekend. Du får vagtplaner for 2 måneder ad gangen.
Vi søger en ny kollega. Er det dig? Vi elsker økologi. Vil du arbejde 100 % med økologi? Vi kæmper for vores kunder. Har du kampgejst?
ØkologiRådgivning Danmark søger en ny planterådgiver, som elsker grovfoder og som vil nørde i det sammen med vores andre rådgivere med samme interesse. Måske er du agrobiolog, agronom eller teknolog.
Vi tilbyder
Bliv en del af en fagligt robust og førende dansk virksomhed indenfor fremstillingen af plastkomponenter, hvor kvalitet og service er i højsæde.
Vi søger en salgschef, som med sin tekniske forståelse og relationsskabende salgstilgang, er i stand til at styrke forholdet til C.K. Produktions eksisterende kunder samt skabe nye langvarige partnerskaber.
Du vil blive en del af et veletableret team i en virksomhed med en solid kundebase. C.K. Produktions ambitiøse og flade organisationsstruktur skaber en dynamisk atmosfære, hvor du har rig mulighed for at påvirke og gøre en forskel gennem de korte beslutningsveje.
Din vigtigste opgave vil være at indgå i en hurtig og effektiv redningsindsats i forbindelse med havari eller andre ulykker på lufthavnen.
Du har gyldig funktionsuddannelse brand og har erfaring som brandmand. Du har en god fysisk form, så du til enhver tid er i stand til at blive indsat som brandmand.
Du vil med garanti få en spændende og varieret hverdag i et motiveret team og med en stor berøringsflade i en spændende, international organisation.
Har du et godt overblik, og trives du i et travlt miljø? Så er det muligvis dig, som bliver vores nye kollega.
En stor del af din arbejdsdag vil foregå i butikken og på lageret. Du skal her være med til at sikre, at alle varer bliver fyldt op i butikken og udstillet korrekt.
Du skal styre og koordinere mange af de praktiske opgaver, i samarbejde med de øvrige kolleger i afdelingen.
Arbejdet er fysisk betonet og vil udover butiksopfyldning også omfatte ad hoc opgaver på lageret.
Du er helt klar til at være en del af vores team, hvor vi hver dag spiller hinanden bedre. Teknisk afdeling i Lalandia Billund varetager den tekniske drift og vedligeholdelse af bygninger, feriehuse, tekniske anlæg, veje, stier og grønne områder.
Vi ser gerne vores nye kollega sådan:
Vi søger hurtigst muligt en dygtig laborant til en midlertidig stilling på 1,5 år i Emulgator-teamet hos QC laboratoriet i Grindsted, hvor der arbejdes i 5-holdsskift.
Din dagligdag vil byde på vekslende arbejdsopgaver i kontrast til ?samlebåndsarbejdet?. Du vil få rig mulighed for at varetage analyser og projekter gennem hele processen - fra prøver modtages, til resultater rapporteres. Ligeledes vil der være stor mulighed for at tage ansvar og udføre en del af vores kvalitetsopgaver i teamet.
Synes du, at luftfart og ledelse er en spændende kombination? Motiveres du af at arbejde med mennesker i en omskiftelig hverdag? Så har vi en spændende lederstilling i Customer Service.
Vi søger en teamleder, der sammen med den øvrige ledelse i Customer Service har ansvaret for at få luftfragten hurtigt og effektivt gennem Cargo Handling.
Som førstelinje leder i Customer Service bliver du sammen med din ledelseskollega ansvarlig for den daglige drift og medarbejderne i afdelingen, hvor det primære fokus er at sikre, at ressourcerne bliver anvendt på den mest effektive og økonomiske måde i forhold til opgavemængden.
Hertz biludlejning i Danmark har travlt og lige nu søger vi endnu en fuldtids Customer Service Representative / udlejningsassistent til vores kontor i Billund Lufthavn. Du kan derfor nu blive en del af et af verdens største biludlejningsfirmaer.
Du kommer til at arbejde i en travl hverdag på kontoret i Billund Lufthavn i et internationalt miljø, hvor dine primære ansvarsområder bl.a. vil være:
TBS søger en energisk sælger til en nyoprettet stilling som sælger af brugte traktorer, maskiner og redskaber med fokus på eksport.
Dit succesmål er enkelt! Du skal i tæt samarbejde med salgschefen og de lokale afdelinger sørge for hurtig omsætning af vores indbyttede traktorer og redskaber ? og selvfølgelig til fornuftige priser.
Du får frihed under ansvar, ordnede arbejdsforhold i et dynamisk miljø og gode indtjeningsmuligheder, der matcher din indsats.
Vil du være en del af Danmarks førende autoglasmontør og have ansvaret for dit eget område? Få en stilling med stor frihed til at planlægge dine opgaver, når du skifter ruder og reparerer stenslag ude hos kunderne.
Du kommer til at dække dit eget område. Når ordrerne tikker ind på din telefon, tager du kontakt til kunden og aftaler, hvor og hvornår du løser opgaven. Det kan både være på autoværksteder eller andre steder, hvor bilen holder. Du har hele dit værksted med i bilen, så du kan løse opgaven hvor som helst.
Er du kendt for din nærværende og entusiastiske ledelsesstil? Og har du lyst til at blive en del af Danmarks andenstørste lufthavn?
Til Ground Service Equipment leder vi nu efter en proaktiv og positiv værkstedschef, som får direkte reference til driftsdirektøren. Du bliver en del af ledergruppen for Airport Operations og får personaleansvar for eget team på 13 medarbejdere.
Som robotprogrammør kommer du til at arbejde med udvikling og implementering af kundespecifikke løsninger hos kunder hovedsaligt i Danmark, men også Nordeuropa.
Dine primære opgaver vil være
Du vil opleve fleksibilitet fra vores side, i forhold til at planlægge din arbejdsdag.
We are seeking a motivated and technical individual to assist with the development and maintenance of our digital experiences. In this role, you'll collaborate closely with our experience developers to assist in the creation, maintenance, and optimization of our digital experiences for our guests, while ensuring high uptime.
We value collaboration and innovation in our product development process. We work together to continuously improve our ways of working, and we encourage creativity and experimentation in our approach to digital engineering.
We are looking for an enthusiastic and innovative individual to contribute to refine our products and experiences, particularly focusing on our latest platforms. As a student specializing in UX Design, you will play an important part in refining and evolving the current guest experience journey and vision.?
We offer a diverse and collaborative work environment where you will have the opportunity to contribute to the development of our products and experiences. We look forward to hearing from you!
Du har med reference til bestyrelsen ansvaret for varmeværkets daglige drift herunder personaleledelse og administration. Endvidere bliver du ansvarlig for opfyldelse af lovgivning og en vedvarende udvikling af værket.
Vi tilbyder et ansvarsfuldt, selvstændigt og udfordrende job i et velfungerende varmeværk med god økonomi.
Join our team and take on the role of Supervisor, where you'll set an example and shape the direction of our diverse team of Play Agents in LEGO® House. As the smiling face that welcomes our guests, you'll also be the guiding hand that teaches your colleagues how to create exceptional guest experiences.
You'll find an atmosphere of laughter and high-fives that makes working here truly enjoyable. As soon as you walk through the door, you'll feel the positive energy,