1195 job i Region Fyn 352 job i dette område
1195 job i Region Fyn 352 job i dette område

top job

Embedded SW Developer - C++
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong experience in Embedded Software development in C++/C# and do you want to see your impact on the control system of the market leading refrigerated container?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.


We offer

As an Embedded Software Developer, you will be part of our Software and Digitalization team which consists of 12 passionate colleagues, including Senior Project Managers, Data Analysts, Refrigeration Specialist, Software- and Hardware Engineers. You will report directly to the Head of Star Cool System Control and Digital Service.

The team is working on the development of next generation of refrigerated containers and our new IoT service, Sekstant. We are currently strengthening our SW capabilities and you will have the opportunity to help define how we will develop software in the future.

The team works from our headquarters in Tinglev, where you will also be based. Tinglev lies in southern Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have a very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues, who come from many different backgrounds and cultures.
Indrykket: 20-10-2021 16:02:05
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Kolding og Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding/Vejen søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 7. november 2021.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt:
Driftsleder i Kolding: Kaj Jørgensen på tlf. 2033 7328
Driftsleder i Vejen: Jimmy Østergaard på tlf. 2033 7326.

Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Indrykket: 18-10-2021 13:16:03
Ansøgningsfrist: 07-11-2021 23:59:00
Account manager med stor kundeforståelse
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Som vores nye Account manager bliver din opgave at videreudvikle din egen kundeportefølje, sikre den i forvejen høje kundetilfredshed samtidig med, at du afsøger markedet for nye potentielle kunder. Du vil være en vigtig bidragsyder til at sikre Fleggaard Leasings fortsatte vækst i erhvervssegmentet.

Der er tale om en stilling, hvor drift og kommerciel kundeudvikling er de ord som bedst beskriver vejen til succes. Kundernes fokus er seriøs rådgivning og konkurrencedygtige priser og her er Fleggaard Leasings knowhow og markedsposition afgørende parametre.

Teamet, som du vil indgå i, er kompetent og har mange års erfaring med leasing til erhverv. Her ”spiller vi hinanden gode” og sparrer med hinanden, så kunderne får den bedst mulige oplevelse.

Du skal tage et lead på

- Udarbejdelse af leasingtilbud
- Rådgivning af erhvervskunder i forbindelse med leasingaftaler
- Din egen kundeportefølje og udvikling af denne
- De administrative opgaver som forlængelser og udløb på leasingaftaler

Vi søger en profil med forretnings- og kundeforståelse som har erfaring med vedholdende opsøgende salgsarbejde og har en god og professionel forretnings-, markeds- og kundeforståelse. Dette gerne fra en lignende stilling indenfor leasing, men det er ikke et krav. Som noget af det vigtigste har du fremragende kommunikative evner samtidig med, at du mestrer det administrative arbejde der er forbundet med stillingen.

Du er som person:

- Lyttende og sætter dig i kundens sted
- Analytisk
- God til Office pakken
- Vedholdende på den gode måde
- En der kan gøre sig forståelig på tysk eller engelsk
Indrykket: 13-10-2021 11:05:00
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Trade Finance-specialist
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at være en vigtig partner for Sydbanks gode erhvervskunder, og brænder du for udenlandshandel? Så har vi jobbet til dig.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job som Trade Finance-specialist i Sydbanks Trade Finance-afdeling i Aabenraa. Afdelingen er en vigtig del af det værditilbud, som vores erhvervskunder har adgang til som kunde i Sydbank. Afdelingen blev i 2019 kåret som Danmarks bedste Trade Finance-udbyder af magasinet Global Finance. Din fornemmeste opgave bliver at servicere bankens gode erhvervskunder med relevante løsninger fra Trade Finance-produktpaletten.

Som specialist i Trade Finance skal du:

- Være med til at give bankens internationalt orienterede virksomheder kompetent service og rådgivning på Trade Finance-området
- Sikre den optimale håndtering af kundernes import- eller eksportforretninger i samarbejde med kunden, kundens cash manager og erhvervsrådgiver
- Sagsbehandle de dokumenter, som er nødvendige for kundens import- eller eksportforhold som f.eks. at håndtere remburser, dokumentinkasso og udenlandske garantier
- Afholde kundemøder med rådgivning om Trade Finance-produkter
- Udvikle samt drive værktøjer, koncepter og produkter indenfor Trade Finance
- Hjælpe med at optimere arbejdsgange og sætte strøm til relevante Trade Finance processer.
Indrykket: 12-10-2021 08:20:53
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Investeringskonsulent til Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du passioneret omkring investeringsrådgivning og brænder du for at bringe din faglighed og viden i spil? Så er du måske vores nye kollega i Sydbank. Vi tilbyder et spændende job som investeringskonsulent, hvor du får mulighed for at arbejde med Sydbanks forretningskoncepter og værktøjer indenfor investeringsområdet.

Vi har brug for en dygtig medarbejder der vil tage ansvaret for at være bindeled mellem bankens rådgivere og fagkontoret. Vi løfter som team, og du vil med baggrund i en relativ lille organisation få mulighed for at blive udfordret i at løse mange forskellige opgavetyper inden for både uddannelse af bankens rådgivere, drift, produktudvikling, lovimplementering og meget mere. Et udpluk af dine arbejdsopgaver vil være:

- Udvikle og deltage i aktiviteter rettet mod decentrale enheder f.eks. investeringsuddannelse, implementeringsopgaver og temadage for investeringsrådgivere
- Holde dig opdateret i forhold til ny viden og trends ved at deltage på faglige konferencer og seminarer
- Yde faglig sparring til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere omkring brugen af forretningskoncepter og produkter
- Udvikle og drifte forretningskoncepter og værktøjer til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere.
Indrykket: 11-10-2021 09:19:03
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Mekanikudvikler til produktudvikling i TECHLINE

Brænder du for mekanikudvikling og synes du at det vil være spændende at udvikle nye produkter fra start til slut til et af vores hurtigst voksende markeder? Så er dette job noget for dig.

Vores TECHLINE forretning vokser og derfor udvider vi nu vores produktudviklingsteam. Du vil arbejde med alle faser af udviklingsprocessen fra idéfasen til projektet overgår til løbende produktion og dit arbejde vil få stor indflydelse på vores fremtidige produkt program. Vores produkter bruges i meget forskellige og krævende applikationer, hvilket resulterer i mange spændende og varierende udfordringer i udviklingsarbejdet.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde i projektteams og vil indgå i en stærk udviklingsafdeling med 11 andre engagerede og kompetente ingeniører, teknikere og projektledere.

Primære arbejdsopgaver:

- Idé- og konceptudvikling
- Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
- Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
- Tegne egne konstruktioner i CREO
- Samarbejde med eksterne leverandører
- Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
- Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
- Samarbejde med underleverandører og produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
- Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet

Du:

- er nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør eller har en teknisk baggrund med stor mekanisk erfaring
- har erfaring med 3D CAD, gerne CREO
- har en positiv og teamorienteret tilgang til problemstillinger
- arbejder målrettet og struktureret, men ved også hvornår du skal tænke ud af boksen
- er vedholdende og kan argumentere for dine valg og ideer
- er kreativ og udadvendt
- virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
- taler og skriver dansk og engelsk
Indrykket: 07-10-2021 15:32:45
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Technical Product Manager, TECHLINE Electronics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at TECHLINE bliver ved med at være vores hurtigst voksende segment? Brænder du for elektronik og har lyst til en dynamisk hverdag i en global organisation? Så er dette job sandsynligvis noget for dig.

Vi vokser kraftigt i TECHLINE og derfor har vi brug for endnu en Technical Product Manager, som kan påtage sig ansvaret for elektronikdelen af nogle af vores bedst sælgende produkter i TECHLINE segmentet. Du vil komme til at indgå i et team med ca. 20 kollegaer der overtager ansvaret for produkterne når de er færdigudviklede og sættes i løbende produktion. Produkterne masseproduceres og der sker løbende ændringer (nye komponenter, nye funktionaliteter og kostoptimeringer) i produktets levetid.

Du vil få en stor kontaktflade i virksomheden og vil også have en del ekstern kontakt,til vores datterselskaber og leverandører - i samarbejde med teknisk salg og kvalitetsafdelingen. Du vil også få en stor grad af indflydelse på dine egne opgaver og dagligdag hvor man selv forventes at styre det meste.


Primære arbejdsopgaver:

- Sikre produktets funktionalitet og konkurrenceevne gennem hele produktets levetid
- Gennemføre kostoptimeringer og kvalitetsoptimeringer, herunder in- og outsourcing
- Udvikle kundetilpassede løsninger med udgangspunkt i eksisterende produkter
- Gennemføre og dokumentere tekniske produktoptimeringer, samt vedligeholde disse
- Bidrage til problemløsning i produktionen og ved kundereklamationer
- Være projektleder på mindre projekter, såsom nyudvikling, optimering og lignende.

Du:

- Er uddannet elektronikingeniør med mere end 5 års erfaring eller en meget dygtig tekniker med en masse relevant elektronikerfaring
- Sidder måske i dag i en udviklingsafdeling, men har lyst til at prøve en lidt mere dynamisk hverdag hvor der sker lidt flere uforudsigelige ting
- Har lidt mekanisk forståelse og interesse
- Trives med en stor kontaktflade og kan lide variationen mellem dagligdags opgaver og mindre projekter
- Er udadvendt, positiv, fleksibel, god til at arbejde i teams og har lidt humor
- Kan lide at følge procedurer, men ved også hvornår vi kan tænke ud af boksen og måske afvige en smule
Indrykket: 07-10-2021 15:30:17
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som global procesejer inden for materialedisponering har du ansvaret for vores globale disponeringsproces. Du skal optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle. Du skal udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

- Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
- Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
- Udarbejde performance målinger (KPI’er)
- Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
- Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
- Deltage i projekter på tværs af organisationen
- Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
- Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)

Du

- har erfaring indenfor forskellige dele af Supply chain, eks. disponering, planlægning eller lignende
- har gerne en stærk faglig baggrund, eks. Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lignende uddannelse med et fagligt fokus indenfor supply chain
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker engelsk i skrift og tale
- har drive i en hverdag hvor du betros og trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Indrykket: 07-10-2021 15:27:55
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Purchaser with a holistic view (f/m/w)
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
Are you a commercial thinking profile with a “go getter attitude”? Do you have experience in purchasing, can balance between internal/external suppliers and make sure things are done correctly with high quality standards? If it appeals to you, then Famobra is looking for you.


Your responsibilities

In this role you will lead buying activities from our internal companies in the Fleggaard Group combined with purchasing from external suppliers. Additional to this, you will handle the operational side of process optimization between the internal companies and secure smoothly operations. Finally yet importantly being responsible for an extension of the product portfolio, is also a part of the role. On top of all this, a focus on administration tasks, deliverables, follow-up on purchasing activities, forecasting and trend reporting is waiting for you.

To add value to Famobra and become successfully in this role, you possess the following desired skills

• Minimum 3 years of experience from a similar position
• Super user of the office 360
• You both write and speak either English or German on a high level
• Experience from the food industry or within wine and spirits category is an advantage
• Experience with Axapta is an advantage

Besides these skills, we aim for a person who is

• Structured and analytical in daily working routine
• Talented in handling numbers and working in systems
• Able to build relationships and nurture them
• Energetic and enthusiastic
• Honest and reliable


About Famobra

We are a specialist in global FMCG commerce, focusing on the purchase and distribution of beverages, confectionery, wines, spirits, groceries, dry food and baby food. In our large international network of first-class suppliers, we have a unique portfolio with direct access to some of the world’s most sought-after brands. As a global company, we distribute goods from our own warehouse in Northern Germany to over 200 customers in 45 countries throughout the world. Our many years of expertise in global commerce and logistics, as well as our dedicated team which is always ready to make a great deal, makes Famobra a reliable partner for suppliers as well as customers.


Are you interested in this career position?

Until we find the right candidate, we will hold interviews ongoing. Therefore, do not hesitate to send us your CV and application as soon as possible. Please notice, we will only accept applications sent through the link. Please send your CV and application in English.
Indrykket: 07-10-2021 11:05:47
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Vi søger dygtige, alsidige produktionsmedarbejdere gerne med erfaring fra træindustrien, der kan arbejde selvstændigt, struktureret, effektivt og sætter en ære i, at kvaliteten er i top.

Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Slutmontage
Samling af produkterne
Kvalitetskontrol
Pakning
Håndtering
Etikettering
Forefaldende arbejde
CNC bearbejdning - betjening af sav mm.


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 06-10-2021 15:55:36
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
IT Controller til Sydbank Leasing
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en IT-controller, der på konstruktiv vis forstår at binde forretning og IT sammen.

Opgaverne vil udvikle sig i løbet af projektperioden - men det er vigtigt, at du løbende sætter dig grundigt ind i kerneopgaverne, så du kan koordinere behovsafklaring, vidensopsamling, og løsningsmuligheder - og navigere både overordnet og i detaljen.

Der er tale om en central stilling i Sydbank Leasing, hvor mulighederne for at få indflydelse er stor. Den kommende IT-controller refererer til afdelingschefen for bogholderi, biladministration og IT.

Vi har tæt dialog i dagligdagen og vi lægger vægt på, at komplementere hinanden og bidrage med forskellige kompetencer og holdninger i udviklingsarbejdet. Derved opnår vi det bedste resultat.

Idet der er tale om et bredt ansvarsområde, forventes det ikke, at du er i stand til at løse alle typer opgaver med det samme. Derfor kan der være flere indgange til stillingen.


Om dig

Vi søger en kollega, der arbejder struktureret og formår at fremstille komplekse problemstillinger på en enkel og systematisk måde. Det forudsætter, at du har en generel IT-viden på superbrugerniveau.

Desuden er det vigtigt, at du evner at indgå i konstruktive samarbejder på tværs af Sydbank organisationen, så vi ender med at finde den mest optimale løsning for alle parter.
Indrykket: 29-09-2021 12:29:42
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Dealer trainee til Obligationsafdelingen
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
I Sydbanks Obligationsafdeling er vi ambitiøse og arbejder konstant på at forbedre vores tilgang til kunderne og den ekspertise, vi som afdeling leverer. I den forbindelse har vi brug for dig!

Som Dealer trainee får du mulighed for at deltage i et 2 årigt forløb, hvor du de første 12 måneder er tilknyttet obligationsbordet på enten kunde- eller risikosiden. Derefter får du også mulighed for at blive indført i handel med aktier og/eller valuta. Perioderne kan variere afhængigt af den aktuelle situation ved de enkelte handelsborde. Du bliver under hele forløbet tilknyttet en mentor, der sammen med dig sikrer dit læringsmæssige udbytte

Som Dealer trainee vil du opleve en stejl læringskurve omgivet af kompetente kolleger med lang erfaring i markederne.

Afdelingen er ansvarlig for prisstillelse, risikostyring og rådgivning af kunder på danske realkreditobligationer.

Hos os får du en udfordrende stilling og en spændende hverdag i en yderst kundefokuseret afdeling - og bank.

Sydbank Markets håndterer både kundernes og bankens egne handler med finansielle produkter. Vi er derfor tæt på markederne for at kunne levere kvalitet på alle parametre.

Som Dealer trainee får du en bred uddannelse i anvendelse og handel med finansielle produkter.

Din hovedopgave som dealer bliver at rådgive og opbygge varige relationer til kunderne - via den daglige dialog samt besøg hos kunderne. Du kan også på sigt vælge en karriere, hvor du med din analytiske sans sørger for varetage bankens risiko i et tæt samarbejde med kollegerne på kundesiden. I Begge situationer er du tæt på markedet og skal være opdateret og fagligt kompetent og beslutningsdygtig.

Du bidrager med udviklingsorienterede ideer og metoder, og du kommunikerer præcist og direkte – både i skrift og tale.

Vi repræsenterer samlet et højt fagligt niveau inden for komplekse finansielle produkter, og vi arbejder i et miljø, som er præget af koncentration - og ofte i et højt tempo.
Indrykket: 29-09-2021 12:27:35
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Electronics Engineer for troubleshooting and automatic test
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have hands-on expertise in PCB’s and electronic components and are you an expert in troubleshooting based on large data sets? If yes, then please read more about this opportunity to be part of an international company where you will be a key employee on our Star Cool refrigeration machine in our System & Maintenance department.

As one of our experts in electronic components, you will be the preferred ‘go-to-person’ and in-house trouble shooter on a broad range of electrical components related to our Star Cool refrigeration machine.

By maintaining our automatic test system and taking it to the next level you will be able to generate and analyze large datasets in order to optimize and further refine our product.

You will have plenty of opportunities to show your initiative, working in an environment with a global reach. You will be part of the large team at MCI that oversees a fleet of over 400,000 Star Cool® reefer machines in operation around the world.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have very high priority. You will be part of an international company of proud and passionate colleagues who come from different backgrounds and cultures.

MCI is located in Tinglev in the Southern part of Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an informal and supportive atmosphere. We work hard and are aware of our contribution to global trade, but we make sure that we have fun and enjoy working with each other.
Indrykket: 14-10-2021 15:07:20
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger 1 studerende til praktik, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre opgaver.

Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops.
Til foråret bliver hovedopgaven sandsynligvis indenfor implementering af et nyt tool til styring af ressourcer og projekt portofølje. Så med en lille EDB-nørd i maven vil du være godt kørende.

Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig.


Du:

- er i gang med en relevant uddannelse og brænder for at arbejde med processer og mennesker i en større organisation
- er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
- er fleksibel og har gå-på-mod
- bliver motiveret af faglige udfordringer
- taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau


Hvorfor LINAK?

- Løn under praktikperioden
- Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
- Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
- Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
- Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
- Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige
Indrykket: 27-09-2021 15:33:45
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Praktik inden for Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger studerende til praktik inden for Marketing som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Der kan være flere muligheder inden for marketing, alt efter hvad du brænder for. Vi har en praktikplads til dig, som har en projektleder gemt i maven, og har en marketing-relevant uddannelse. Eller til dig der en haj til digital marketing, har en innovativ og kreativ tankegang eller har grafisk flair. Uanset hvor dine spidskompetencer ligger, har vi en praktikplads, som vil udfordre dig fagligt.

Projekter og opgaver inden for marketing kan fx være, at du hjælper med at udarbejde marketingplaner, digitaliserings materiale, CSM, sikre værdibaseret og kundeorienteret kommunikation, online marketing, producere visuelt og kommunikativt marketingmateriale, som bare nogle af områderne.

Eksempel på projekt/opgave tidligere praktikant har været involveret i:

Udvikling af nye funktioner til vores website, der forbedrer brugeroplevelsen for vores eksisterende og potentielle kunder. Vores CMS er Sitecore og kodesproget er C#.


Du:

- er i gang med en relevant universitetsuddannelse fx Multimediedesign, Cand.merc., International Business, Innovation and Marketing, Interaction Design, IT Product Design, Multimediegrafiker, Digital Marketing, Communication el.lign.
- er fleksibel og har gå-på-mod
- bliver motiveret af faglige udfordringer
- taler, forstår og skriver dansk på højt niveau. Engelsk er en fordel.
Indrykket: 27-09-2021 15:29:25
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Embedded Software Internship
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for 2-3 engineering students with the right drive for software development internships who would like to become part of a dynamic team. You will – as a natural part of the team – be involved in all kinds of problems and be included in large and small projects.

Tasks may involve taking part in defining the architecture of new modules, developing, writing, testing, and documenting software for new products, adding new features in existing products and estimating HW compared to software options. LINAK uses its own coding standard for C and C++, therefore you can be involved in demands/design/code review, or make static analyses, version controls with SVN (Subversions) or unit testers with GoogleTest and FFF. Product acceptance is primarily done through Robot Framework auto tests or manual tests. Within SW-development will you be working with Scrum, where developers groom content and estimates. JIRA keeps track of assignments and deliveries in V-model product projects. Besides, a natural part of the job will be to discuss software solutions with colleagues and go through design specifications and test specification, including ensuring that requirements have been met and documented. You will be part of a dynamic team in a large department with many different nationalities.
Indrykket: 27-09-2021 15:27:44
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Ingeniørpraktik inden for Embedded Software
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger 2-3 studerende til ingeniørpraktik inden for softwareudvikling, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.
Opgaver kan fx være, at du er med til at definere arkitekturen i nye moduler, udvikle, skrive, teste og dokumentere software til nye produkter, tilføre nye features i eksisterende produkter og vurdere HW i forhold til softwaremuligheder.

Derudover vil en naturlig del af arbejdet være at sparre med kolleger omkring softwareløsninger samt at gennemgå design- og testspecifikationer herunder sikre, at krav er afklarede og dokumenterede. LINAK benytter egen kodestandard for C og C++, derfor kan du komme til at udføre krav/design/kode review eller lave statisk analyse, versionstyrer med SVN (Subversion) eller unittester med GoogleTest og FFF. Produktkvalificering udføres primært med Robot Framework auto test og manuelle test. Indenfor SW-udvikling vil du arbejde Scrum, hvor udviklere groomer indhold og estimat, JIRA holder styr på opgaver og leveringer ind i V-model produktprojekter. Du vil og blive en del af et dynamisk team i en større afdeling med mange forskellige nationaliteter.
Indrykket: 27-09-2021 15:26:37
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Praktik inden for Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Vi søger studerende til praktik inden for supply chain som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter inden for supply chain vil omhandle håndtering af den interne logistik. Du vil være med til at sikre løbende udvikling og forbedring af processer og opgaver med fokus på LEAN. Dine arbejdsopgaver kan fx komme til at handle om produktivitetsforbedring og optimering af lager, varehåndtering og vareflow. Har du erfaring inden for simulering kan disse kompetencer også komme i spil og blive udfordret.

Ved alle arbejdsopgaver er det en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område.

Eksempler på projekter/opgaver tidligere praktikanter har været involveret i:

- Kortlægning af vores emballageforbrug og afdækning af kostreduktionsmuligheder i samarbejde med produktionsafdelingerne og leverandører.
- Flow analyse af transport mellem bygninger og efterfølgende optimering af kørselsmønster
- Layoutændring af nyt lager med analyse af vareflow fra lager til produktion med efterfølgende optimering af flowet.


Du:

- er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Operations and Supply Chain Management, Cand.merc. el. lignende
- har kendskab til LEAN management og finder det spændende at optimere og se muligheder
- er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
- er fleksibel og har gå-på-mod
- bliver motiveret af faglige udfordringer
- taler og forstår dansk på grundlæggende niveau

Hvorfor LINAK?

Løn under praktikperioden
Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige
Indrykket: 24-09-2021 15:06:43
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Quality Process Analyst
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong administrative skills and the experience in designing and automating processes? If you can combine those skills with a passion for Quality, Maersk Container Industry is looking for you to build the link between our customer claims and our supplier base?

In the role as Quality Process Analyst in Customer Quality you will play a key role in ensuring the reimbursement of warranty costs from our suppliers. As part of our Customer Quality Department, you will be establishing the link between claims handling, procurement, finance and our suppliers. You will be responsible for aligning and developing the warranty reimbursement process across all suppliers.

Initially this will be a hands-on role where you will drive the daily operations of the reimbursement process by engaging stakeholders across the organization.

The ambition of the position is to enable an automation of the future process in our ERP system. You will have a key role in building and maintaining the future system.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues who come from different backgrounds and cultures.
Indrykket: 14-10-2021 15:07:08
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Sales Coordinator
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have a keen eye for details, strong coordination skills and the ability to communicate across borders and cultures? Maersk Container Industry (MCI) is looking for a Sales Coordinator for our headquarter in Tinglev.

We offer you entrance to the global world in a challenging and exciting job, at a well-established and informal company facing larger growth over the next couple of years.
As a Sales Coordinator you will be part of our dynamic and highly engaged sales support team located at our headquarter in Tinglev.

We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.
Indrykket: 20-10-2021 15:59:22
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Jurist eller erhvervsjurist til Compliance- & Tax afdelingen i Fleggaard Leasing
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Vores leasingselskaber vækster, og vi ønsker at styrke og udvikle vores compliance funktion. Vi søger derfor en jurist eller erhvervsjurist, som har lysten og viljen til at varetage vores eksterne og interne compliance opgaver i samarbejde med koncernens øvrige specialister på området.
Du bliver en del af ”Compliance & Tax” afdelingen i Fleggaard Leasing med reference til chefen for afdelingen.


Om afdelingen og stillingen:

Ansvarsområderne i vores Compliance- & Tax afdeling udvides løbende i takt med virksomhedens vækst og lovgivningsmæssige reguleringer. Udover interne og eksterne compliance opgaver varetager afdelingen også specialistrollen i forhold til loven om registreringsafgift. På sigt vil der for den rette kandidat ligeledes være mulighed for at bistå med udvikling af GDPR politikker i hele Fleggaard koncernen.


Dine arbejdsopgaver bliver

- Vedligeholdelse af og opfølgning på virksomhedens hvidvaskpolitik
- Vedligeholdelse af og opfølgning på virksomhedens GDPR-politikker
- Videreudvikling af egne politikker i forhold til ekstern lovgivning
- Udarbejdelse af databehandleraftaler og kontrol med databehandlere
- At håndtere eventuelle sikkerhedsbrud
- At administrere og udarbejde forhandleraftaler
- At udarbejde og vedligeholde samtlige aftaleskabeloner, som anvendes i forbindelse med indgåelse af leasingaftaler


Hvem er du ?

- Du er enten nyuddannet eller har et par års relevant erfaring
- Du har en naturlig interesse for compliance i den finansielle sektor
- Du er meget omhyggelig med sproglige og juridiske detaljer
- Du forstår vigtigheden af at formidle komplekst stof på en enkel måde
- Du er nysgerrig på alle områder i virksomheden, som kan bidrage til intelligente juridiske løsninge
Indrykket: 15-09-2021 12:37:10
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Sønderjyllands Revision søger nye Erhvervsservicemedarbejdere – er det dig ?
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du erfaring med administrative opgaver og er du klar til at lære nye? Kan du servicere vores kunder med opgaver inden for bogholderi, lønadministration og andre ad-hoc opgaver? Så er det dig, vi har brug for.

Vi har travlt, og til vores afdelinger i Aabenraa og Padborg søger vi derfor nye Erhvervsservicemedarbejdere.

Sønderjyllands Revision er et professionelt og moderne statsautoriseret revisions- og rådgivningsfirma, der skaber tryghed og værdi for små og mellem store virksomheder.
Vores Erhvervsservice tilbyder bogføring, lønadministration, momsindberetninger og løsning af administrative ad-hoc opgaver for vores kunder.

Har du kendskab til bogholderi, regnskab eller lønadministration og har du lyst til at lære mere? Så er du måske vores nye Erhvervsservicemedarbejder.

Om jobbet

Som Erhvervsservicemedarbejder hos Sønderjylland Revision bliver det dit ansvar at servicere vores kunder med opgaver indenfor:

• Bogføring i virksomheder og selskaber
• Lønadministration
• Momsindberetninger
• Økonomi-rapportering
• Ad-hoc indberetninger og refusioner

Om dig
For at blive vores nye kollega har du erfaring med administrativt arbejde og kendskab til bogføring og lønadministration. Du har flair for og mod på at lære nye systemer, og du har sikkert prøvet at arbejde med systemer som C5, Navision, Axapta eller Dataløn.

Da en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder, er du god til at arbejde selvstændig, men du ved også, hvornår du skal spørge andre til råds. Du brænder for at yde en god og kompetent service til vores kunder, når du holder styr på de mange forskellige opgaver uden at gå på kompromis med kvaliteten.

En del af vores kunder er tysktalende, derfor vil det være en fordel, hvis du også taler / skriver tysk, men det er ikke et krav.


Vi tilbyder

Som medarbejder hos Sønderjyllands Revision, får du en spændende og afvekslende dagligdag med mange udviklingsmuligheder. Vi værdsætter dine evner og engagement højere end alder og anciennitet. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med stor selvstændighed og ansvar – til gavn for både medarbejdere og kunder.
Vores kontorer i Aabenraa, Sønderborg og Padborg nær grænsen giver et internationalt udsyn og spændende opgaver. Vi tilbyder gode karriere- og uddannelsesmuligheder på en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling. Vores aktive personaleforening og mange medarbejdergoder gør os til attraktiv arbejdsplads
Vi er 75 professionelle og engagerede medarbejdere – og vi har plads til dig, hvis du vil bidrage til vores fortsatte succes.


Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk


Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale


Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
HR og Udviklingsansvarlig Dorthe Mathiesen, tlf.: 74 62 6112, e-mail dma@sr.dk

Send din ansøgning og CV via dette link: https://sr.dk/om-os/job-og-karrierer/

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når vi har fundet vores nye kollega







Indrykket: 10-09-2021 14:06:50
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Studiejob ved Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.

Du er i gang med din bacheloruddannelse og har allerede besluttet, at du vil fortsætte på en kandidatuddannelse inden for fx cand.merc. finansiering, AUD., regnskab, jura, IT, HRM, kommunikation, cand. oecon., cand. soc. eller tilsvarende. Alternativt er du lige påbegyndt en af ovenstående kandidatuddannelser.

Du motiveres af at bringe din teoretiske faglighed i spil og levere kompetent rådgivning og opgaveløsning samt bidrage til sammenholdet med et godt humør. Du er praktisk løsningsorienteret og evner at se tingene i et helhedsperspektiv. Samtidig forstår du vigtigheden i at være omhyggelig med detaljer og nå deadlines. Du besidder god IT- og systemforståelse samt et højt niveau af datadisciplin og er skarp til at formulere budskaber på professionel vis – både mundtligt og skriftligt.
Indrykket: 09-09-2021 14:54:31
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
IT Consultant with CRM focus
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to be part of the IT team of an international company with subsidiaries all over the world? Are you interested in IT solutions that support business needs? If you answered yes to both questions, you might be the one we’re looking for. The right candidate will get technical training on the job.

We are looking for a CRM consultant to help us manage/maintain the IT setup of our MS Dynamics 365 CE solution, in close cooperation with our business users.
Your primary responsibility will be to secure the uninterrupted functionality of our CRM system from a technical point of view.

You will also be part of a wider cooperation between the technical CRM team and a team of CRM business representatives. You will get an insight into LINAK business processes and in cooperation with your IT and business team members, you will be jointly responsible for building a system that supports our operations in the most optimal way.

It’s an exciting opportunity to work for a well-established, successful company with professional business conduct, yet still in a relaxed atmosphere, where personal relationships matter and in a team that doesn’t say no to a bit of fun.
Indrykket: 07-09-2021 14:58:46
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
CRM Business Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you passionate about helping our global sales organization perform at a world class level? Do you understand business processes and like working with IT? Then this is the job for you.

You will be part of a team that is responsible for our global CRM solution and the continuous improvement of our system so that it reflects our business processes and the needs around the organization. You will work closely with your colleagues in our Sales Excellence and Intelligence department to make sure that we develop our business, and our organization has the tools they need to perform.

You will also work closely with our global sales, marketing, and quality organization to find and qualify business needs, describe and design business processes, specify solutions and implement them together with IT. You will also be responsible for the training and continuous development of the CRM superusers and users, so daily CRM support and problem-solving is also part of the job. You will also work closely with the CRM specialists in our IT department, who will handle the technical side of CRM.
Indrykket: 07-09-2021 14:57:26
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Produktportefølje Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Leder du efter muligheden for at bruge din erfaring med udviklingen af produktporteføljer for tekniske produkter, og kan du se dig selv gøre en forskel hos en af verdens førende leverandører af aktuator-systemer og en af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig.

Hos LINAK arbejder vi blandt andet med aktuatorsystemer til hospitalssenge, operationsborde, MR-scannere, patientløftere, kørestole m.v. i forretningsområderne MEDLINE® og CARELINE®. Vi er markedsledende indenfor mange dele af disse segmenter og vi arbejder hårdt for at bevare og udbygge positionen, som markedets naturlige førstevalg. Derfor har vi behov for at være i tæt dialog med vores kunder, sikre at vores produkter svarer på behovene på markedet, og at vi hele tiden er på forkant med teknologien. For at sætte yderligere fokus på dette søger vi nu en erfaren kommerciel og teknisk profil til at tage ansvar for initiativer til at styrke det globale produktmix i forretningsområderne, der har en milliardomsætning.

Du bliver tilknyttet det globale hovedkontor i Guderup, men får en meget bred interaktion med den globale salgsorganisation, udviklingsafdeling og kunder. Du vil rapportere til VP, MEDLINE® & CARELINE®.

For den rigtige person er dette muligheden for at bruge dine kommercielle og tekniske erfaringer til at gøre en forskel i et spændende og krævende job. Du skal motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem markedsbehov, hvad der er teknisk muligt og have øje for god forretning.
Indrykket: 27-08-2021 14:50:23
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Produktportefølje Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Leder du efter muligheden for at bruge din erfaring med udviklingen af produktporteføljer for tekniske produkter, og kan du se dig selv gøre en forskel hos en af verdens førende leverandører af aktuator-systemer og en af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig.

Hos LINAK arbejder vi blandt andet med aktuatorsystemer til hospitalssenge, operationsborde, MR-scannere, patientløftere, kørestole m.v. i forretningsområderne MEDLINE® og CARELINE®. Vi er markedsledende indenfor mange dele af disse segmenter og vi arbejder hårdt for at bevare og udbygge positionen, som markedets naturlige førstevalg. Derfor har vi behov for at være i tæt dialog med vores kunder, sikre at vores produkter svarer på behovene på markedet, og at vi hele tiden er på forkant med teknologien. For at sætte yderligere fokus på dette søger vi nu en erfaren kommerciel og teknisk profil til at tage ansvar for initiativer til at styrke det globale produktmix i forretningsområderne, der har en milliardomsætning.

Du bliver tilknyttet det globale hovedkontor i Guderup, men får en meget bred interaktion med den globale salgsorganisation, udviklingsafdeling og kunder. Du vil rapportere til VP, MEDLINE® & CARELINE®.

For den rigtige person er dette muligheden for at bruge dine kommercielle og tekniske erfaringer til at gøre en forskel i et spændende og krævende job. Du skal motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem markedsbehov, hvad der er teknisk muligt og have øje for god forretning.
Indrykket: 27-08-2021 14:48:43
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Studiejob i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

En mulighed for at kickstarte din karriere under studiet med et studiejob i Sydbanks hovedsæde i Aabenraa. Her kan du dygtiggøre dig og supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring.

I Sydbank tror vi på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne – og dermed banken. Vi fokuserer på at få dygtige kandidater, der ser en mulighed for at tage første skridt på en spændende karrierevej i Sydbank.
Om jobbet

Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.
Indrykket: 02-03-2021 15:33:47
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Fleksibel servicetekniker til maskiner og dyrkningssystemer i Europa
Ellepot A/S
Syddanmark
6715 Esbjerg N
Pay-Back specialist rekruttering ApSFleksibel servicetekniker til maskiner og dyrkningssystemer i Europa

Pay-Back specialist rekruttering ApS søger for Ellepot A/S i Esbjerg

Ønsker du et grønt job, der kombinerer mekanik, elteknik, frihed, ansvar og oplevelser i hele Europa? Så har vi drømmejobbet til dig!

Med base i Esbjerg og som en del af serviceteamet får du en spændende hverdag fyldt med alsidige arbejdsopgaver inden for elteknik og klassisk mekanisk montage og service.

Du bliver Ellepots tekniker i Europa og bliver en integreret del af et globalt team, der arbejder tæt sammen såvel i planlægningsfasen som under udførelsen af arbejdet.

Du er med ved idriftsætning af maskiner, hos virksomhedens kunder og varetager efterfølgende service og vedligehold, backup, fejlfinding og lettere teknisk support. Når du er hjemme, deltager du i montageteamet i Esbjerg, hvilket gør, at du får et uvurderligt indblik i maskinernes opbygning og funktionalitet.

Indrykket: 25-10-2021 10:58:17
Ansøgningsfrist: 22-11-2021 00:00:00
Afløser til tapperi og pakkeri - Esbjerg Mejeri
Arla Foods amba
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Arla Foods amba
Afløser til tapperi og pakkeri - Esbjerg Mejeri

Arla Foods amba

Har du lyst til at arbejde på Esbjerg Mejeri, hvor dine primære opgaver er at betjene vores tappe- og pakkemaskiner og overvåge produktkvaliteten med fokus på løbende forbedringer, spild og hygiejne, så har du nu mulighed for at sende en ansøgning.

Som afløser på Esbjerg Mejeri kan du se frem til en afvekslende hverdag blandt 400 gode og glade kolleger. Mejeriet sover aldrig, og der er aktiviteter på mejeriet alle ugens 7 dage, hvor der arbejdes på alle tider af døgnet.

Vores ønske til en ny kollega vil være:

  • Du kan arbejde i ferier, weekender og evt. hverdage
  • Du er afklaret med, om du vil arbejde dag, aften, nat eller om du er fleksibel
Arla Foods amba
Indrykket: 25-10-2021 09:45:34
Ansøgningsfrist: 22-11-2021 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland