Are you up for taking on a finance focal point and key role when it comes to cost estimation, follow-up and analyses? And would you like to take part in successful monitoring and control of the budget?
As the Senior Business Controller, you will join the Finance & Controlling team where you will act as the Finance Business Partner to an operational department in Asset supporting the preparation of budget session presentations to Management.
Kan du se dig selv arbejde sammen med os om at udfylde opgaven om at gøre den grønne omstilling til virkelighed? - så kan vi nemlig tilbyde dig at blive en del af den store og spændende opgave, der ligger lige foran os ? klar til at blive løst.
Som vores nye tekniske projektleder bliver du en del af vores projektafdeling for 20-0,4 kV, og her vil det være dit ansvar at projektere og styre vores projekter i mål i forhold til budget og tid. Det gør du i et tæt samarbejde med en række andre afdelinger, vores Site Managers og el-teknikere ude i ?marken?.
Vil du stå i spidsen for og spille en vigtig rolle i at understøtte god trivsel for studerende under deres studietid i Esbjerg?
Trivsel bliver et helt afgørende element i at skabe et uddannelsesmiljø, der tiltrækker, fastholder og udvikler de studerende. Directoren får en central rolle i at videreudvikle og implementere vores samlede trivselsaktiviteter, der er en del af uddannelseskonceptet E.1.
Din arbejdsplads vil primært være på kontoret i Esbjerg med mulighed for hjemmearbejde.
Do you want to be responsible for managing a portfolio of global customers and executing our new global sales strategy, KAM 2.0, in the world?s leading marine supplier of provisions and stores?
Your key responsibility will be as one point of contact for the assigned global key customers, representing the Wrist Group of companies, while building a strong relationship and engaging with the key stakeholders. Your primary focus will be to grow existing global key customers and develop appointed target customers.
Ønsker du et job hvor du kan lede og motivere rejsende Marine serviceteknikere? Er du erfaren med at planlægge og prioritere serviceopgaver og at styre P/L for din forretning?
Du vil blive leder af vores serviceteknikere, som er vores repræsentanter på kundens site. Derfor er det vigtigt, at du kan skabe tillid omkring dig – at kunne motivere dit team til at levere og finde den rette løsning, til kundens behov.
Altrad Services A/S søger en lagermedarbejder til virksomhedens lager- og logistikenhed på Oddesundvej i Esbjerg. Lager- og logistikenheden, der består af 19 kompetente og engagerede medarbejdere, har som sin primære opgave at supportere offshore-projekter med udstyr, lige fra værnemidler til maskiner og stilladser.
Du vil opleve en virksomhedskultur præget af et stærkt fællesskab, viljen til at løse problemer og ikke mindst viljen til at leve op til kundernes forventninger. Dine arbejdsopgaver vil blandt andre være:
Head of Quality (HOQ) har det overordnede ansvar for afdelingens kvalitetsarbejde på virksomhedens offshore projektopgaver og skal sikre, at virksomheden har fuldt overblik over de af kunden specificerede kvalitetskrav og implementerer disse i interne processer og hos underleverandørerne. HOQ skal endvidere være med til at kvalitetssikre gennemførelsen af kvalitetsafdelingens opgaver samt arbejde med at udvikle og implementere systemforbedringer og -ændringer.
Du vil få ansvaret for en nyoprettet afdeling og skal sikre, at kundens og virksomhedens egne kvalitetskrav indfries. Denne overordnede opgave løses i et tæt samarbejde med afdelingsledere, projektledere og Director Offshore Operations.
Er du klar til nye spændende opgaver og et muligt karriereforløb i vores debitorafdeling i Finans ? så er det netop dig, vi søger?
Netop nu er Blue Water på udkig efter en Senior Finance Assistant, der blandt andet kan varetage ansvaret for en større kundeportofølge og være den primære kontaktperson til virksomhedens kunder.
Din base bliver på kontoret i Esbjerg, men arbejdskulturen er fleksibel, så du får mulighed for at tilrettelægge din egen hverdag og balancere mellem 2 hjemmearbejdsdage per uge og fysisk fremmøde på kontoret.
Kunne du tænke dig at udfolde din karriere i en større international virksomhed med masser af faglige udfordringer og gode kollegaer? Har du erfaring fra en økonomifunktion, og brænder du for at optimere og forbedre tingene?
Vi har en bred kontaktflade nationalt og internationalt, og vores dagligdag er præget af højt tempo, løbende forbedringer og forandringer i en uformel kultur. Afdelingen er præget af et godt arbejdsklima, engagerede kollegaer og høj kvalitet i opgaveudførelsen.
Are you a skilled Service Technician interested in technological development? Does it motivate you to find the answers to complex technical challenges in-house, on-site, and offshore? Then this job might be the right match for you!
Our coming colleague will join an exciting and expansive international business with a busy, informal, and great working environment.
Vil du have ansvaret for hjertet af en JYSK butik og samtidig levere Danmarks bedste kundeservice? Er du klar til at håndtere daglige opgaver og rutiner for at skabe et organiseret lager? Og kan du lide at være fysisk aktiv på arbejdet? Så er du præcis den Lageransvarlig, vi er på udkig efter!
Du får chancen for at komme ind i en Retail virksomhed, der stræber efter at være medarbejders førstevalg. Som Lageransvarlig i JYSK får du:
Bliv en del af vores polymer-filosofi og ?
realisér dit fulde potentiale som medarbejder hos Americhem!
Du vil have ansvar for vedligeholdelse af virksomheden kvalitetsstyringssystem (QMS) på sitet. QMS skal overholde alle krav i ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 og ISO 13485:2016 standarderne. Som Quality Manager vil du også være ansvarlig for intern og ekstern Audit, håndtering af kalibrering og måleanalyseprocesser for Controlled Polymers.
Så har vi jobbet til dig her.
Are you a current student seeking to combine your studies and theoretical knowledge with practical experience from an international, high performing energy organization?
Are you interested in kick-starting your career playing a key role in assisting the Logistics and Support Operations (LSO) Team in all its areas?
If yes, then this student assistant position at TotalEnergies Exploration & Production (E&P) in Esbjerg might be your match!
Are you a student seeking to combine your studies and theoretical knowledge with practical experience from an international, high performing energy organization? And are you interested in kick-starting your career within HR Training?
Overall, you will be responsible for administration of specific trainings. You will be given a clear area of responsibility which to a certain extent will depend on your experience, personality, and educational background. In connection to this, you will be able to manage and shape your daily tasks.
Are you a student with interest in Human Resources seeking to combine your studies and theoretical knowledge with practical experience?
Your weekly tasks will involve:
Hver dag fortsætter ANDRITZ med at levere succesfulde innovative løsninger til vores kunder over hele verden. Hvorfor er vi så succesfulde? Fordi vi er passionerede og elsker det, vi laver! Vi er på forkant med fremtidens ingeniørteknologier med løsninger, der sikrer succes for vores kunder i nøgleindustrier, der former fremtiden for den verden, vi lever i.
Som servicekoordinator er de vigtigste ansvarsområder: