1249 job i Region Fyn 357 job i dette område
1249 job i Region Fyn 357 job i dette område

topjob

Lagermedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Til opstart hurtigst muligt hos virksomhed i Vejen søger JKS en stabil og og dygtig lagermedarbejder, som lyst til at arbejde primært med varemodtagelse

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Varemodtagelse
Truckkørsel 
Kontrol
Ad-hoc opgaver på et lager 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Junior sales manager med en kommerciel baggrund og stor interesse for tekniske produkter
Swienty A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Engageret junior sales manager med en kommerciel baggrund og stor interesse for tekniske produkter søges til international ejer-ledet virksomhed nær Sønderborg

Vi er en virksomhed i en aktuel og spændende branche, og vi søger derfor en dygtig og initiativrig kollega, der sammen med vores nuværende team, er med til at styrke og udvide vores aktiviteter. Vi lægger vægt på, at du har interesse og flair for tekniske produkter. Du skal ligeledes motiveres af at skabe et godt netværk, være resultatorienteret og sætte en ære i et troværdigt og højt serviceniveau.

Opgaverne:
• Bidrage til at styrke og udvide vores globale B2B og projektsalg
• Udarbejde og gennemføre salgsmål og strategier i samarbejde med det øvrige team
• Udarbejde tilbud på engelsk, tysk og dansk
• Udarbejde salgsmateriale på engelsk, tysk og dansk
• Yde aftersales support
• Deltagelse i messer og konferencer

Dine kvalifikationer:
• Du har en kommerciel uddannelse og baggrund, gerne med et internationalt præg
• Du har værktøjskassen i orden til at løfte både den strategiske og operationelle salgsopgave
• Du har erfaring med B2B og projektsalg og at dyrke solide og langvarige kunderelationer
• Du behersker engelsk, tysk og dansk på højt niveau i skriftlig kommunikation og tale
• Du er faglig nysgerrig og har god analytisk forståelse
• Du har viljen til hurtigt at sætte dig ind i vores branche, produkter og maskiner, som du evner at matche med kundens behov
• Du behersker ERP software (vi arbejder med BC365), Office 365 og kan bruge PowerBi på brugerniveau.

Dig som person:
• Du er som person udadvendt og opsøgende med en positiv indstilling og gå-på mod
• Du er en troværdig og loyal samarbejdspartner for alle omkring dig
• Du trives i vores høje handlingsorienterede serviceniveau og lægger stort ansvar i opgaverne
• Du arbejder struktureret, men formår at være pragmatisk for at løse opgaverne på bedste vis
• Du har gode kommunikationsevner, som du forstår at sætte i spil både internt og hos kunderne
• Du trives i et team orienteret arbejdsmiljø, hvor vi er ambitiøse og løfter i flok
• Du kan regne med rejseaktivitet på ca. 40 dage om året, når du har opnået kendskab til vores produktportefølje og kunder

Vi tilbyder:
• En aktuel og spændende branche
• En virksomhed der er på vej til at blive CO2 neutral og arbejder aktivt med bæredygtighed
• En udfordrende og afvekslende hverdag i en dynamisk ejer-ledet virksomhed
• En kultur der bærer præg af stor fleksibilitet med frihed under ansvar til at planlægge egen dag
• En international og mangfoldig kundeportefølje
• En bred produktportefølje med fokus på bæredygtighed og kvalitet
• Særdeles gode medarbejderforhold inklusive pensionsordning og virksomhedsbonus efter 18 måneders ansættelse
• Gode kollegaer og et behageligt arbejdsmiljø kendetegnet ved tillid, respekt og godt humør
• Du får direkte reference til vores direktør


Tiltrædelse:
Efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte direktør Bjørn Andresen på 21 66 96 26, hvis du har spørgsmål til stillingen. Se mere på www.swientyfilling.com og www.swienty.com

Ansøgning:
Er du interesseret, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til HR ansvarlig Lotte Swienty Andresen på lotte@swienty.com / 74 48 69 69. Vi behandler din ansøgning efter gældende datalov.


Om Swienty:
Swienty er en veletableret virksomhed, som gennem årene har indtaget en ledende position inden for honning-industrien. Virksomheden råder over et bredt sortiment, herunder et stærkt produktprogram af maskinløsninger, som i dag hovedsageligt sælges gennem et stort forhandlernetværk til honningproducenter på eksportmarkedet og i Danmark, samt i nyere kundesegmenter indenfor flydende fødevareprodukter og nonfood produkter.

Swienty er et Premium mærke, som står for høj kvalitet og driftssikkerhed i den samlede honningproduktion - lige fra fremstilling, rådgivning og installation af komplette anlæg.

Hos Swienty har vi siden starten i 1981 vundet en række priser for vores tekniske innovationer og bidrag til udvikling af biavl. Virksomheden er beliggende ved Sønderborg, hvor vi har produktion, administration, showroom og lager med over 2.000 forskellige produkter. Vi er er 90% CO2 neutrale og arbejder aktivt med bæredygtighed i Scope 1, 2 og 3.

Læs mere på. www.swienty.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projektlederassistent med baggrund indenfor byggeri og anlæg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Miljø A/S Restprodukter søger en dygtig projektlederassistent til vores Jord- og Restproduktafdeling, som er Danmarks førende indenfor slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus.
Afdelingen har været igennem en kraftig udvikling med en masse nye aktiviteter i vores branche.

Vi er et stærkt team med et højt ambitionsniveau, og vi vil være de bedste og levere kvalitet hver gang.
Vi søger derfor en dygtig projektlederassistent med en baggrund indenfor byggeri og anlæg til vores afdeling, hvor hverdagen vil være en kombination af aktiv mødedeltagelse, tilsyn mv. og tid på kontoret. Du vil have et tæt samarbejde med afdelingens projektleder, men vil også have mulighed for at have dine egne opgaver.

Jobbet:
Dit arbejdsområde består af flere dele:
• Miljøsagsbehandling
• Udarbejde tegninger til projekter
• Myndighedsbehandling
• Projektopfølgning
• Mindre ad hoc-opgaver for resten af Meldgaard Gruppen
• Have overblik over eventuelle deadlines

Om dig:
• Du har byggeteknisk erfaring og er uddannet enten byggetekniker, bygningskonstruktør eller lignende
• Vi ser gerne, at du har kendskab til Revit og/eller AutoCAD
• Du vægter samarbejde højt
• Du arbejder struktureret og effektivt
• Du er udadvendt og god til at kommunikere med dine kolleger og samarbejdspartnere
• Og så har du lyst til at bidrage til fællesskabet og trivslen i afdelingen

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. december 2022.
Tiltrædelse snarest muligt og der holdes løbende samtaler.


Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com. Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere.
Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ufaglærte laboratorieasstenter
JKS A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Vi søger dygtige og ansvarsbevidste ufaglærte laboratorieassistenter til kunde i Vejen. I stillingen vil du udføre laboratoriearbejde af høj kvalitet. Der vil være grundig sidemandsoplæring i procedurer og metoder, så det er vigtigt, at du har gåpåmod og lyst til at lære nyt. 

Vi tilbyder en spændende laborantstilling i en dynamisk, international koncern i rivende udvikling med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Derudover vil du i denne stilling få frihed under ansvar og fleksibilitet i opgaveudførelse arbejdsplanlægning. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Økonomiassistent
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Økonomiassistent til længerevarende vikarstilling i Sydvestjylland

Til opgaver inden for både økonomi og regnskab søger vi en dygtig og erfaren økonomiassistent.

Alsidig stilling med reference til økonomi- og administrationschefen.

Du kommer til at indgå i et team, hvor du kommer til at udføre opgaver inden for både økonomi og regnskab. Samtidigt skal du kunne håndtere daglige afstemnings- og bogføringsopgaver.

Du er struktureret, løsningsorienteret og fleksibel, ligesom du sætter en ære i at levere kvalitet til tiden og trives i en omskiftelig hverdag. Der vil være forskellige opgaver, som kræver hands-on på tværs af organisationen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Afløser til dagrenovation i Vejen, Kolding og/eller Vejle
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen, Kolding og/eller Vejle søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:

• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 18. december 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Administrationselev til Meldgaard Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende administrationselev?

Meldgaard Transport søger en dygtig elev til en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens.
Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er spændende administrationsopgaver, lettere
disponeringsopgaver, egne opgaver m.m.

Du vil have dagligt kontakt med samarbejdspartnere og kollegaer både i huset og eksternt.

Du tilbydes
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et ungt dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Vi forventer at du
• Har lyst til at lære og kan stille spørgsmål
• Er fleksibel og kan tage initiativ
• Har drive og er videbegærlig
• Har lyst til disponerings- og faktureringsopgaver
• Kan arbejde selvstændigt
• Har erfaring med Office pakken, især Excel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Vi kan tilbyde personalegoder såsom kantineordning, fitness, efteruddannelse m.m.

Som Administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX,HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen.
Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Annette Fog Müller på tlf. 20 33 73 01. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 20. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chaufførelev til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Drømmer du om en spændende chaufføruddannelse, hvor du bliver en af Meldgaard Gruppens mange dygtige elever, som hver dag gør en forskel?

Vi søger en dygtig godschaufførelev til vores afdeling i Tønder - med udkørsel fra Løgumkloster, der nyder at være ude i den friske luft, gerne vil gå mange kilometer hver dag og som vil møde vores kunder med et smil på læben.

Stillingen
Vi tilbyder:
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Løn iht. overenskomst mellem ATL og 3F

Om dig
Vi forventer at du:
• Har kørekort B og god fysisk form
• Er fleksibel og tager initiativ
• Har lyst til at lære og stiller spørgsmål
• Kan arbejde selvstændigt
• Kan møde stabilt og tidligt om morgenen

Uddannelsen til faglært godschauffør tager ca. 3 år. Der veksles mellem skole og praktik med generelle
færdigheder i transport og logistik. Under din praktik i virksomheden, skal du være indstillet på at skulle tidligt op om morgen, men så har du til gengæld tidligt fyraften.
Du vil få en spændende uddannelse med en aktiv hverdag, hvor du også vil have tid til fritidsinteresser.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode elevforhold og dygtige kollegaer som vil råde og vejlede dig under uddannelsen. Meldgaard er en velkonsolideret familievirksomhed med hovedsæde i Aabenraa, som har over 50 års erfaring indenfor bl.a. renovation og transport. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på tlf. 2033 7349. Er det noget for dig, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 27. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Brand Communication Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at tage ansvaret for Corporate Communication i en international industriorganisation? Så har du muligheden i denne nyoprettede stilling for at drive både intern og ekstern kommunikation hos os

LINAK er en succesfuld familieejet virksomhed med et stærkt værdisæt, hvilket afspejler sig i vores kultur og dermed også i vores brand. Det skal du værne om, samt udvikle og implementere i vores kommunikation på tværs af målgrupper og kommunikationskanaler.

Vi søger en stærk kommunikator, som har minimum fem års erfaring fra en lignende stilling. Dine opgaver vil spænde alt fra helt lavpraktisk tekstskrivning, rådgivning omkring kommunikationsindsatsen og til ansvar for at kommunikationsstrategien bringes til live på de forskellige kommunikationsplatforme. 

Da det er en nyoprettet stilling, er det svært at sige, hvad din rolle udvikler sig til, men vi ved, at du starter med ansvaret for udviklingen af vores sustainability kommunikation og implementeringen af en tone-of-voice guide. Derudover vil du drive formidlingen af indhold, der understøtter vores brand positions. Vi har mange skribenter på LINAK og her er det vigtigt, at du kan rådgive dem og sikre konsistent og engagerende kommunikation til vores målgrupper.


Du vil rapportere til den marketingansvarlige for LINAK koncernen, og vil arbejde tættest sammen med Marketing, HR teamet og de forskellige forretningsområder. Men du vil få en meget bred kontaktflade i hele den globale LINAK organisation.

 

For den rigtige person er dette muligheden for at bringe din faglighed i spil og sætte dit eget præg på hvordan dit ansvar vil udvikle sig i takt med virksomhedens behov.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to create Best Practice and execute improvement projects – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand and Slovakia.

You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given a good opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, Design for Manufacturing and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Reperatør til vedligehold
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.

Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.

Send dit CV til E mail ”CHL@akddanmark.dk”

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Elektriker til vindmølleindustrien
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
For Siemens Gamesa Renewable Energy A/S søger vi en dygtig og erfaren elektriker, der er løsningsorienteret og kan arbejde, struktureret og effektivt.

Projektet er onshore. Der er tale om daghold, 37 timer pr. uge.


Arbejdsopgaver:

Fejlfinding
Installationsteknik
Mølle vedligehold


Faglige kompetencer:

Du er faglært elektriker og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er fokuseret på sikkerhed


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Laboranter
JKS A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Vi søger dygtige og ansvarsbevidste laboranter til kunde i Vejen. I stillingen vil du udføre laboratoriearbejde af høj kvalitet. Der vil være grundig sidemandsoplæring i procedurer og metoder, så det er vigtigt, at du har gåpåmod og lyst til at lære nyt.

Vi tilbyder:
Vi tilbyder en spændende laborantstilling i en dynamisk, international koncern i rivende udvikling med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Derudover vil du i denne stilling få frihed under ansvar og fleksibilitet i opgaveudførelse arbejdsplanlægning.

Faglige kvalifikationer:

Du er uddannet laborant
Du har lyst til og interesse for kemiske analyser, gerne fra en tilsvarende stilling
Du taler og skriver flydende dansk
Du fordyber dig i og tager ansvar for de opgaver, du stilles overfor
Du har gode analytiske og metodiske færdigheder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Field Engineer for Welltec
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Are you interested in becoming a Field Engineer with a QHSE-mindset? Do you see yourself working with complex on- and offshore operations across the European continent? And are you ready for a fantastic opportunity in a leading specialist partner to the energy industry, committed to sustainability? Then come and join Welltec on our mission to provide safe and innovative energy solutions for future generations!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Technical Product Manager - nyuddannet elektronikingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger netop nu en Technical Product Manager, som brænder for elektronik, nytænkning og som kan se sig selv i en dynamisk hverdag. TECHLINE segmentet er i rivende udvikling, og du vil få mulighed for at være nøglespiller som produktansvarlig for nogle af vores bedst sælgende TECHLINE produkter!

Som Technical Product Manager er du ansvarlig for elektronikdelen i nogle af TECHLINE segmentets produkter. Du vil sammen med dine kollegaer overtage ansvaret for produkterne, når de sættes i løbende produktion. Dette indebærer, at du løbende kvalitetssikrer produkterne, at du produktoptimerer og anvender ny teknologi, og samtidig foretager kontinuerlig analyse af kostoptimeringer.

Du kommer til at indgå i et alsidigt team på ca. 10 medarbejdere og vil få en stor kontaktflade i virksomheden. Du vil få tæt samarbejde med interne afdelinger som kvalitet, produktion og teknisk salg, men også ekstern kontakt til vores datterselskaber, øvrige produktionssites og leverandører. I tæt samarbejde med operatører og produktionsteknikere vil du få en nøglerolle i forhold til at sikre, at den løbende produktion kører, som den skal.

Som Technical Product Manager vil du have stor indflydelse på dine egne opgaver og dagligdagen, hvor vi forventer, at du er primus motor på at produktet er optimeret.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projekt og speciale i samarbejde med LINAK® A/S
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du eller din gruppe tænke sig at skrive projekt eller speciale i samarbejde med en international produktionsvirksomhed hvor både udvikling og produktion finder sted på samme lokation? LINAK tilbyder samarbejde med studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling med betydning for virksomheden.

Vi har mulighed for at tilbyde samarbejde inden for alle områder af vores værdikæde fx produktion, udvikling, supply chain, IT osv.


Da vi har stor efterspørgsel på projekter, er der følgende krav til dig/din gruppe:

skal være på minimum 4. semester på bacheloren når opgaven skrives
har mulighed for at komme på virksomheden på Als min. 1 gang om måneden
projektet skal være på minimum 10 ECTS
have mulighed for at underskrive en fortrolighedsaftale (NDA)


Din ansøgning skal indeholde:

Start- og slutdato for projektet
Studieretning og universitet
Semester og antal ECTS point projektet skal opfylde
Antal gruppemedlemmer
Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområder


Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen, søg derfor i god tid. Vi behandler alle henvendelser individuelt, da det er vigtigt for os, at du får et fagligt relevant projekt for dig og LINAK.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.



Læs mere om karrieremuligheder på www.linak.com/career eller få flere informationer om vores produkter og arbejdsmetoder på ACTUATOR ACADEMY platformen.
LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.
De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.
LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w/d
HPT
Andet
99999 Grænsejob
Wir suchen dich -

Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w /d für den Kühlverkehr Klasse 2 / CE

Ab sofort:

• In Festanstellung für den internationalen Fernverkehr (auch 2 Fahrerbesatzungen)
• In Festanstellung für Tagesfahrten in Dänemark und Norddeutschland
• Aushilfsfahrer in Teilzeit und 450,00 €
• Oder mach uns einen Vorschlag wie Du gerne Arbeiten würdest

Weitere Informationen erteilt:

Sven Ohlsen – Telefon: +49 461 9958 9115 / E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33
D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Udviklingsingeniør, mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® og CARELINE® søger en udviklingsingeniør med et kreativt mindset, som trives med komplekse problemstillinger og som brænder for at gøre en forskel for andre mennesker. Du bliver en del af en faglig stærk udviklingsafdeling, som består af 25 medarbejdere, der arbejder som enten projektleder, CAD designer eller udviklingsingeniør. Afdelingens fokus er global udvikling af nye aktuatorløsninger til nogle af verdens førende producenter inden for alt fra patientløftere til hospitalssenge.

Dine hovedopgaver bliver med fokus på udvikling af aktuatorer herunder konstruktion, dimensionering og test. Som en del af projektteamet kommer du til at indgå i en tværfaglig projektgruppe med team medlemmer fra salg, indkøb og produktionen, og du kommer til at arbejde tæt sammen med blandt andet elektronik- og softwareingeniører, hvor tekniske færdigheder omsættes til nye ideer til morgendagens løsninger.


Primære arbejdsopgaver:

Idé- og konceptudvikling
Anvendelse af faglig teori for at sikre stærkt grundlag for konstruktioner
Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
Samarbejde med leverandører og værktøjsmagere
Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
Samarbejde med produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet


Du:

er uddannet maskiningeniør, mekatronikingeniør eller tilsvarende
har gerne 3-5 års erfaring med lignede udviklingsopgaver
har gerne kendskab til emnekonstruktion i sprøjtestøbt plast materialer
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
arbejder målrettet og struktureret
har et godt overblik og kan håndtere mange bolde i luften
taler og skriver dansk og engelsk
virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
har evnen til at få ting til at fungere i praksis

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Programleder for Digitalisering
Education Esbjerg
Syddanmark
6700 Esbjerg
Education Esbjerg
Programleder for Digitalisering

Education Esbjerg

Vil du stå i spidsen for at få digitalisering og uddannelse til at spille sammen på en helt ny måde?

EE?s kommende opgaveportefølje skal etableres på et fuldt digitalt grundlag - en digital læringsplatform bliver hovedelementet, og det er i opbygningen af denne platform, at du skal kunne se dig selv og dine kompetencer.

Programlederen bliver ansvarlig for etableringen af den digitale platform. Strategi og udkast til målarkitektur for platformen er udarbejdet ? nu venter opstart, ansættelse af team, udvikling og senere drift. Det forventes, at første version af platformen idriftsættes til september 2023.

De overordnede opgaver vil bl.a. være:

  • Bindeled mellem forretning og det digitale projekt for at omsætte behov og ønsker til konkrete løsninger
  • Udstikke retningslinjer for arkitektur og deltage i eksekveringen af løsningen
  • Ansætte det nødvendige udviklings- og driftsteam samt prioritering af ressourcer og opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Business Controller
TotalEnergies Denmark
Syddanmark
6700 Esbjerg
TotalEnergies Denmark
Business Controller

TotalEnergies Denmark, Esbjerg

Are you up for taking on a finance focal point and key role when it comes to cost estimation, follow-up and analyses?

And would you like to take part in successful monitoring and control of the budget? Then this position in our Finance & Controlling department might be for you.

As the Business Controller, you will join the Finance & Controlling team where you will act as the Finance Business Partner to an operational department in Asset supporting the preparation of budget session presentations to Management. You are to ensure the Delegation of Authority processes are used as required and applied correctly.

TotalEnergies Denmark
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Field Service Engineer
Nordomatic A/S
Syddanmark
6710 Esbjerg V
Nordomatic A/S
Field Service Engineer

Nordomatic A/S, Herning, Århus eller Esbjerg

Bygninger står for 23% af al CO2 udledning i Danmark. Som Field Service Engineer hos Nordomatic bidrager du til at få dette bragt ned. Alene sidste år bidrog vores løsninger til at nedbringe CO2-udledningen med 80.000 tons hos vores kunder.

Nordomatic er Nordens førende indenfor bygningsautomatik og Smart Buildings. Vi fokuserer på høj faglighed og stor kundetilfredshed. Vi har mange opgaver, der skal løses og søger, til vores afdeling i Aarhus, Herning eller Esbjerg en Field Service Engineer, som med et højt kvalitetsniveau og viden indenfor CTS og BMS kan give vores kunder gode løsninger og god service.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andre være:

  • Programmering i forbindelse med ombygninger ved vores mange faste kunder
  • Udfærdigelse af programmer i understationer og hovedcentre
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Strategisk indkøber
Logitrans A/S
Syddanmark
6760 Ribe
Logitrans A/S Strategisk indkøber

Logitrans A/S, Ribe

Brænder du for indkøb? Så er det dig, der skal være vores nye strategiske indkøber!

Logitrans er en dansk familieejet virksomhed. Virksomheden er en af verdens førende og mest innovative producenter af ergonomisk håndteringsudstyr, som vi sælger over hele verden. Vores produkter og løsninger hjælper vores kunder til et mere effektivt og ergonomisk arbejdsmiljø med fokus på korrekte arbejdsstillinger, effektive processer og fysisk velvære. Virksomheden står overfor lanceringen af en næste generation af produkter.

Som strategisk indkøber vil du indgå i vores indkøbsteam og vil komme til at arbejde i hele værdikæden fra analyser, strategier og leverandørafdækning til forhandling og lukning af kontrakter. Du vil få stor mulighed for at optimere og præge vores indkøbsprocedurer og sætte dit eget aftryk på indkøbsfunktionen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Offshore steward ? rengøring, koncentrerede vagter og sammenhold offshore
Aramark
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Aramark
Offshore steward ? rengøring, koncentrerede vagter og sammenhold offshore

Aramark, Esbjerg

Er du klar til skumsprøjt, et anderledes job og en god løn? Nyder du både at møde nye mennesker og give highclass service?

Så bliv rengøringsvikar på platforme/rigge i Nordsøen. Vi svømmer i vagter og har gode muligheder for at blive fastansat.

?Når man arbejder så koncentreret i 14 dage, får man også koncentreret fri. Nu kan jeg slet ikke forestille mig et 8-16 job,? siger Lene Ravn Nielsen.

Nysgerrig? Læs mere her.

Aramark
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vil DU være vores nye blæksprutte-sekretær?
Lægehuset Fyrvej I/S
Syddanmark
6710 Esbjerg V
Lægehuset Fyrvej I/S Vil DU være vores nye blæksprutte-sekretær?

Lægehuset Fyrvej I/S, Esbjerg

Har du smil i stemmen og flair for kundebetjening samtidig med, at du er arbejdsom, praktisk anlagt og kan have flere bolde i luften på én gang, så kan vi tilbyde dig en stilling på 10-15 timer snarest muligt i vores lægehus.

Du får en flok omsorgsfulde og hjælpsomme kollegaer, der vægter det sociale højt uden at gå på kompromis med fagligheden, og som aktivt er med til at skabe et godt arbejdsmiljø.

Arbejdsfunktionen består i åbning/lukning af klinikken med alt hvad det indebærer for at få huset til at køre, indkøb og opfyldning af varer, direkte patientkontakt med fingerprik, håndtering af prøver ind og ud af huset.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Bogholder
Sagro I/S
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Sagro I/S
Bogholder

Sagro I/S, Esbjerg eller Billund

Kunne du tænke dig at arbejde et sted, hvor gode værdier er det, der driver hverdagen? Er du skarp til bogføring og har lyst til at arbejde med mennesker? Så kunne du godt være vores nye kollega!

Som bogholder i SAGRO-Regnskab bliver du en del af et team på ca. 25 kolleger, der alle har et fælles mål om at give vores kunder en rigtig god rådgivning. Du bliver bogholder for din egen kundeportefølje, og som er en god kombination af både mindre og større landbrug.

Sagro I/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Økonomirådgiver
Sagro I/S
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Sagro I/S
Økonomirådgiver

Sagro I/S, Billund, Esbjerg, Herning eller Holstebro

Er du skarp på både mennesker og tal? Og er du til Excel, og synes du, det er spændende at gøre din viden forståelig for andre? Så kan det være, du er vores nye økonomirådgiver.

Som økonomirådgiver i SAGRO-Regnskab bliver du en del af et team på mellem 20 og 25 bestående af både assistenter og andre rådgivere. Du får din egen kundeportefølje, som alle er indenfor landbruget, og en god kombination af både mindre og større landbrug.

Sagro I/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
FVU- og OBU-undervisere
AOF Center Sydjylland
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
AOF Center Sydjylland FVU- og OBU-undervisere

AOF Center Sydjylland

Vi søger dynamiske og engagerede undervisere i Trekantområdet, Sønderjylland og Esbjerg. Vi forventer, du kan varetage undervisning i et eller flere af følgende FVU-fag:

  • FVU Digital
  • FVU Dansk
  • FVU Engelsk
  • OBU

Vi søger undervisere til 3 timelærerstillinger med mulighed for en efterfølgende fastansættelse.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland