Med reference til bestyrelsesformanden får du ansvaret for at drive og udvikle en international projektvirksomhed. Du vil stå i spidsen for en virksomhed, der igennem en årrække har leveret gode resultater, men virksomheden har stadig et meget stort uudnyttet potentiale, og der er ?mange knapper?, der kan drejes på.
Du skal spille en synlig og proaktiv lederrolle i hele resultatkæden. Uanset om det gælder forretningsudvikling, den daglige drift eller igangsætning af nye projekter.
Fagområde Arbejdsmarked i Faaborg-Midtfyn Kommune søger to nye teamledere. Den ene bliver nærmeste leder for vores kolleger i Team Borgerservice, og den anden skal lede Team Beskæftigelse i jobcentret.
Til begge stillinger søger vi engagerede personaleledere, som har fokus på og evner at udvikle organisation og mennesker gennem involverende og tillidsbaseret ledelse.
Vi søger en erfaren og dynamisk strategisk indkøber med ekspertise inden for prisforhandling, leverandørudvikling og optimering af indkøbsprocesser.
Som vores nye kollega vil du være ansvarlig for at sikre konkurrencedygtige priser og optimale leverandøraftaler samt identificere og initiere samarbejde med nye leverandører.
Vi glæder os til at byde dig velkommen til en arbejdsplads, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden, og hvor der altid er kort vej til din nærmeste leder.
Du vil få mulighed for at bidrage til STOK Emballages ekspansion og være en del af en organisation, der forbedrer og optimerer sine processer for at understøtte fremtidige ambitioner.
Du får ansvaret for den daglige ledelse af et team på 7-8 medarbejdere og skal sikre både drift og udvikling af økonomiafdelingen.
En af dine centrale opgaver vil være at optimere arbejdsprocesser løbende, så afdelingen kan understøtte virksomhedens vækst.
Vil du være en del af en dedikeret økonomifunktion, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på afdelingens økonomiprocesser?
Hos Exodraft A/S vil du som Finance Assistant skulle bidrage til at sikre kvalitet og effektivitet i vores økonomifunktion med primære opgaver inden for løn, bogholderi og regnskabsopgaver.
Ansvars- og arbejdsopgaver er bl.a. debitor- og kreditorstyring samt moms- og afgiftsindberetninger for både danske og udenlandske selskaber.
Er du passioneret for teknisk salg og kunde support - så er det dig, vi leder efter til at styrke vores salgsteam i Exodraft A/S!
Som Sales Manager får du en central rolle i vores tekniske salgsafdeling med ansvar for at sikre, at vores kunder får den nødvendige service, tekniske support og træning i vores produkter.
Vi er en fleksibel organisation i udvikling med et team af passionerede medarbejdere, der arbejder proaktivt og skaber løsninger baseret på ordentlighed, kunden i fokus og ekspertise.
The primary role of the Export Manager is to oversee the operation of Kruuse in the Middle East & Africa region (the specified region/countries can be changed at KRUUSE?s discretion). This includes, but not limits to oversee logistics, develop new business, and ensure profitability.
The Export Manager continually assess company progress, sales and marketing successes, new business leads and regulatory compliance and compile reports to submit to superiors in corporate headquarters.
Til den skønneste 12-årig pige med Rett-syndrom, søger vi en hjælper med både ben i næsen og hjertet det helt rette sted.
Rett syndrom er en sjælden, medfødt neurologisk udviklingsdefekt, der hovedsageligt ses hos piger. Syndromet medfører bl.a. psykisk og fysisk udviklingshæmning.?
Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen og vil forholdsvis ligge på hverdage, mandag-torsdag i tidsrummet 13.00-20.00 og i gennemsnit 1-2 dage pr. uge.
Er du klar til at tage styringen i en nøgleposition, og brænder du for at lede og løfte dine medarbejdere frem mod fælles mål og sejre? Så er det nu du har chancen for at blive en del af en virksomhed i rivende udvikling ? læs med her!
Produktionen ledes af 2 produktionschefer, og dit ansvarsområde vil være fra modtagelse og udpak af råvaren, til dosering og forberedelse af feed til tørretårnene. Dit team består af 2 produktionskoordinatorer og 35 medarbejdere.
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø søger en miljøtekniker eller tilsvarende til styrelsens marine overvågning, hvor vi gennemfører prøvetagning året rundt fra mindre skibe og både.
Prøvetagningen omfatter undersøgelser af vandkemi med sonde, udtagning og skylning af bundfaunaprøver og vegetationsundersøgelser med videoslæde samt forberede prøverne til videre analyse. Der er tale om fysisk arbejde, som gennemføres hele året og under skiftende vejrforhold.
Du vil blive en del af en velfungerende enhed med dygtige kolleger, et godt samarbejdsklima og en uformel omgangstone. Du vil naturligvis blive tilbudt den fornødne kompetenceudvikling i forhold til arbejdsopgaverne.
Vil du være del af en stor koncern og samtidig arbejde lokalt? Så bliv en del af et mejeri kendt for produktionen af oste som: Havarti, Fontal, Samsø og Kefalotyri.
Den ideelle kandidat er uddannet laborant og har erfaring med at planlægge, organisere og kontrollere arbejdet i et laboratorium. Du har også erfaring med daglig vedligeholdelse og fejlsøgning af laboratoriet samtk valitetssikring af varer.
Trives du med en bred kontaktflade og en omskiftelig arbejdsdag i et internationalt miljø?
Og motiveres du af gode kolleger, en systematisk og omhyggelig tilgang til opgaverne, og af at have mange forskelligartede opgaver i luften på samme tid, så er stillingen som Customer Service Shipping Coordinator måske det helt rigtige job for dig.
SAM International er en af Nordens største HR- & rekrutteringsvirksomheder. Vi har igennem mere end 25 år arbejdet med at skabe det rigtige match mellem kandidater og virksomheder. Vi lever efter visionen ?Value Through People?. Vi er 70 passionerede medarbejdere på verdensplan, fordelt på 14 markeder.
Du bliver vores eneste lønkonsulent, men du vil kunne spare og generelt have et meget tæt samarbejde med den HR-ansvarlige og med regnskabsafdelingen.
Vi vægter en fleksibel og bæredygtig arbejdsplads, hvor der skal være plads til den enkelte ? og plads til, at privatliv og arbejdsliv kan hænge sammen på en velfungerende måde ? for såvel arbejdsplads som medarbejder.
Søger du en afvekslende hverdag med en stor kontaktflade, hvor du i samspil med gode kolleger er med til at gøre en forskel for kunderne?
Du bliver en del af Servicekoordinatorteamet, der varetager kundehenvendelser på telefon og mail. Du vil få et tæt samarbejde med resten af serviceteamet og Customer Service Manageren. Der vil være en bred berøringsflade ud imod teknikere og kunder samt internt i organisationen.
Vi har travlt med udvidelse af fjernvarmenettet og forstærkning af elnettet, og vi har brug for din hjælp til at komme i mål med den grønne omstilling!
Der er tale om en deltidsstilling på ca. 30-32 timer. Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:
Har du erfaring med bogføring og regnskab? Og vil du have en 20-timers deltidsstilling, hvor du får en alsidig og central rolle i en virksomhed i vækst?
Du er uddannet bogholder, kontorassistent eller lignende kombineret med et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har bevist, at du selvstændigt kan tage hånd om forskellige regnskabs- og bogholderiopgaver.
Er du interesseret?
Vi søger snarest muligt og gerne pr. 1. december 2024 en ernæringsassistent, som i tæt samarbejde med vores køkkenleder og øvrige køkkenmedarbejdere kan forestå den daglige drift af skolens køkken.
Du skal kunne varetage køkkenets mange funktioner i både det kolde køkken, omkring den varme mad og i bageafdelingen.
Vi kan tilbyde dig en arbejdstid på 37 timer i gennemsnit pr. uge. Din primære arbejdstid vil i hverdagene være cirka kl. 7-14 samt ca. hver 3. weekend lørdag kl. 7- 14. Dertil kommer forskellige arrangementer som forældredage mv.
Er du klar til at udnytte dine evner inden for salg og koble dem med produktionsplanlægning? Har du en baggrund som gulvlægger eller produktionsteknolog og er interesseret i at udvikle dine salgsevner i en dynamisk virksomhed?
Dette er din chance for at blive en nøgleperson hos PA Savværk og Wiking Gulve, hvor vi fremstiller bæredygtige danske trægulve til det nationale marked.
Er du klar til at tage skridtet videre i din karriere og blive en del af vores team?
Bernstorffsminde Efterskole søger rengøringsassistent, som kan hjælpe med den daglige rengøring og oprydning af skolen. Stillingen er fuld tid og til besættelse fra 1. januar 2025.
Arbejdstiden er 6.30-14.00 eller efter aftale, og vi forventer, at du er fleksibel i forhold til eftermiddags- og weekendarbejde.
Vi tilbyder en humørfyldt og kvalitetsbevidst arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår og 45 friske kolleger.
Er du motiveret til at gøre en afgørende forskel for udsatte børn og unge, være tovholder for et engageret og tværfagligt medarbejderteam, samt være leder med det store overblik og visioner, er denne stilling måske det rigtige match for både dig og os.
Som leder for Æblegården får du det overordnede ansvar for den daglige drift, den faglige ledelse og udviklingen af det socialpædagogiske tilbud. Du vil få en central rolle i at sikre en arbejdsplads, hvor høj faglighed og tryghed går hånd i hånd, og hvor vi kontinuerligt udvikler og kvalificerer vores pædagogiske praksis og behandlingsmæssige tilgang.
We are looking for a proactive IT Supporter in Rynkeby Foods / Eckes-Granini. Based in Ringe, Denmark.
You will be responsible for providing 1st level and 2nd level support and will be the first point of contact from users in DK and from time to time other sites.
Your part of the international IT-team, who handle daily IT-related inquiries, troubleshoot problems, and contribute to maintaining stable operations and efficient IT infrastructure.
Er du analytisk, struktureret og har en stærk talforståelse? Trives du med at have ansvar for økonomiske analyser og rapportering, og har du erfaring med controlling?
Ved hjælp af data og analyser vil du være med til at identificere og implementere løsninger, der optimerer forretningsprocesser. Dit ansvar vil spænde over flere forretningsområder, hvor du bidrager til at sikre effektiv rapportering og beslutningsstøtte.
Vil du være med til at drive forretningsoptimering og skabe værdi gennem dataanalyser?
Som Business Controller hos FFV Energi & Miljø bliver du en strategisk sparringspartner for ledelsen. Gennem data og analyser vil du bidrage til at identificere og implementere løsninger, der optimerer forretningsprocesser, samt sikre, at FFV Energi & Miljø overholder NIS2-kravene.
Vi søger en visionær, kreativ og idérig leder, som kan indgå i det pædagogiske ledelsesteam, som samlet består af forstander, viceforstander, pædagogiske afdelingsleder og den pædagogiske-administrative leder.
Vi forventer, at du har forståelse for den frie skoleform, kan undervise i et eller flere af skolens fag og kan indgå i skolens trivselsarbejde.
Du skal kunne løse flere af følgende opgaver.
Brænder du for at arbejde i en virksomhed med et stærkt fokus på bæredygtighed og miljømæssigt ansvarlige løsninger?
Som projektsupporter/assistent vil du få ansvaret for at håndtere, vedligeholde og kvalitetssikre data for vores ledningsanlæg og tilhørende komponenter.
Vi tilbyder en fast stilling, hvor du får stor mulighed for at have indflydelse på din egen arbejdsdag og strukturere dine opgaver ud fra givne deadlines.
Er du en passioneret projektleder, der vil bidrage til udviklingen af en grønnere fremtid?
Dine hovedopgaver vil bl.a. være at:
Hos FFV Energi & Miljø A/S tilbyder vi et alsidigt job i en flad organisation, hvor du har mulighed for at præge både din stilling og arbejdspladsens udvikling.
Brænder du for entreprenørskab og unikt håndværk?
Du kommer til at gå foran ? og drive vores store entrepriseprojekter. Du får en afgørende rolle i at fremme vores professionalisering og styring som entreprenør.
Vi forventer, at du kommer med en håndværksfaglig baggrund og en videreuddannelse som fx bygningskonstruktør eller anden relevant uddannelse/efteruddannelse.
Vi søger en kollega, der brænder for at støtte unge mennesker med særlige behov, til at leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt i forhold til deres egne ønsker og behov.
Du er en autentisk socialpædagog, der kan se værdien i det socialfaglige arbejde i forhold til, at det er borgeren der er eksperten i eget liv og du er den støttende factor. Det er dig der sikrer, at de unge menneskers ressourcer kommer til udtryk i hverdagen, i forhold til netop deres ønsker, behov og drømme.