Vil du være med til at holde vores maskinpark kørende? Så er du måske vores nye maskinreparatør i Taulov.
Din hverdag bliver spændende og travl, hvor du får ansvaret for vedligehold, fejlfinding, optimering og reparation af vores maskinpark. Du kommer til at arbejde tæt sammen med nogle dygtige kolleger i en uformel og humoristisk atmosfære, hvor vi vægter godt samarbejde højt.
Du bliver en del af et mindre team, der tager sig af bibliotekets fysiske materialehåndtering. Det indbefatter sortering af afleveret materiale, håndtering af reserveret materiale, tømning af diverse kasser fra filialer, kørselsordning mv. Desuden bliver bogopsætning en fast opgave.
Arbejdstiden fordeles på 2-3 dage ? nogle af dem på formiddage.
Er du god til at tale med mennesker, er du omhyggelig, og er du en teamplayer? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som kunderådgiver i vores Outbound telemarketingteam.
I din opstart vil du få en grundig oplæring og løbende sparring med både dine kolleger og din teamleder. Både din faglige og personlige udvikling er vigtig for os, og du har derfor gode muligheder for videreudvikling.
Har du teknisk forståelse og lyst til at arbejde med digitale løsninger, der understøtter samarbejde og kommunikation i en kompleks organisation?
Vi søger en fagligt stærk og struktureret IT-profil.
I stillingen skal du være med til at sikre stabil drift og løbende optimeringer af vores digitale platforme samt understøtte intern og ekstern kommunikation og samarbejde i Bankdata ? både blandt medarbejdere og kunder.
Er du opmærksom på dine omgivelser og klar til at tage ansvar i en dynamisk og spændende rolle? Hvis du elsker variation i dit arbejde, og du trives med at være på farten, så kan det være dig, vi leder efter!
Som sikkerhedsvagt for vores kunde, vil du blive en vigtig del af et professionelt team, der arbejder på at opretholde høj service og sikkerhed.
Er du en erfaren chauffør med C+CE og klar på nye udfordringer med tankvogn? LS Intertank søger en chauffør til national og evt. nordisk kørsel, med udgangspunkt i Taulov.
Om jobbet:
Er du frisk på at arbejde for et stolt erhverv; kan du skrive levende, og trives du med en varieret og foranderlig hverdag, så er det nu, du skal slå til.
Du går ikke af vejen for at tage sin del af læsset og skrive både store og små historier til foreningens kommunikations-platforme. Du skal kunne skrive til alle medier ? avis, web, nyhedsbreve, sociale medier etc. ? og vide, hvilke knapper du skal trykke på for at få erhvervet til at brænde igennem.
Som en del af Service Desk Management arbejder vi i krydsfeltet mellem service og teknologi for at sikre, at bankernes hverdag kører gnidningsfrit.
Vi er ikke blot support ? vi er en uundværlig partner, der bygger broer mellem vores kunder og de digitale løsninger, de stoler på. Vi er det team, der står klar, når det gælder.
For os handler det om at sikre banken kan komme hurtig videre når der opstår problemer.
Som sælger hos Skousen Fredericia bliver du en nøglemedarbejder i butiksteamet, hvis fornemmeste opgave er at give kunderne gode købsoplevelser. Dit daglige arbejde bliver at sikre, at butikken altid fremstår salgsklar med alt hvad det indebærer. Alt fra rengøring, sortiment til skiltning.
Herudover bliver du også en del af ansvaret for at sikre B2B salget, SoMe og andre lokale tiltag. Kort fortalt får du en hverdag fyldt med variationer og udfordringer.
Your strategic expertise and personal commitment and persistence shall drive our continued journey to always be best in class in what we do.
Be the anchor of the company strategy process by driving yearly strategy calibration and ongoing follow-up on the strategic initiatives.
We offer a high-impact role with visibility across the entire organization and close collaboration with senior leadership.
Vil du være nøglespiller i at løfte vores finansielle rapportering til næste niveau?
Du bliver en central del af økonomiteamet og får stor indflydelse på, hvordan vi optimerer vores finansielle processer og udnytter data på tværs af hele koncernen.
Du får med garanti et arbejde, hvor du bliver udfordret, udviklet og mulighed for at sætte dit præg på dagligdagen.
Er du en analytisk og proaktiv person med flair for controlling og økonomistyring?
Så har vi den rette mulighed til dig! Vi søger en Business Controller til en nyoprettet stilling, hvor du får en central rolle i at optimere vores økonomiske processer og drive automatisering på tværs af virksomheden.
Du bliver en del af en nyetableret ledergruppe på seks, hvor faglig sparring, fælles engagement og et professionelt arbejdsmiljø er i fokus.
Du kan se frem til at lede et team af højt specialiserede eksperter, der gennem analyser, simuleringer og målinger vurderer anlæggenes tekniske opførsel og dermed understøtter en robust systemdrift.
Nu søger vi en leder, der kan videreudvikle afdelingen, og sikre at vi også fremover, som den grønne omstilling realiseres, leverer analyser og beslutningsgrundlag af højeste faglige kvalitet.
Teamet har base på vores lokation i Nørresundby, men du vil også kunne arbejde fra vores lokation i Silkeborg eller Taulov.
Du bliver en del af den nordiske Purchase & Inventory Management (PIM) organisation, hvor du skal arbejde tæt sammen med salg, Category Managers og indkøbere fra de nordiske lande.
Vil du være med fra starten og sætte dit præg på Fredericias nye spillested, AHA, og være en del af et energisk team, har du nu muligheden for at blive en af vores nye kollegaer.
Vi er et spillested i topklasse, der ønsker at skabe hygge og nærvær omkring vores gæster.
Du skal tage imod vores gæster i entréen, tage imod overtøj og guide gæsterne videre til vores værtinder/værter.
Vil du være med fra starten og sætte dit præg på Fredericias nye spillested, AHA, og være en del af et energisk team, har du nu muligheden for at blive en af vores nye kollegaer.
Vi er et spillested i topklasse, der ønsker at skabe hygge og nærvær omkring vores gæster.
Du skal stå for afrydning, rengøring og opfyldning. Du motiveres af, at stedet ser pænt og præsentabelt ud, og du ser alt; servietten, der ligger på gulvet, glasset, der er tomt, og gæsten i hjørnet, der gerne vil i kontakt.
Vil du være med fra starten og sætte dit præg på Fredericias nye spillested, AHA, og være en del af et energisk team, har du nu muligheden for at blive en af vores nye kollegaer.
Vi er et spillested i topklasse, der ønsker at skabe hygge og nærvær omkring vores gæster.
Du skal servicere gæsterne med drikkevarer og sørge for, at baren er fuldt udstyret. Du skal kunne mixe drinks og servere dem med et smil.
Vil du være med fra starten og sætte dit præg på Fredericias nye spillested, AHA, og være en del af et energisk team, har du nu muligheden for at blive en af vores nye kollegaer.
Vi er et spillested i topklasse, der ønsker at skabe hygge og nærvær omkring vores gæster. Du skal byde vores gæster velkommen og introducere dem til stedet.
Det danske elsystem er i hastig forandring. Med den grønne omstilling følger en ny virkelighed, hvor elsystemet bliver mere komplekst.
Du får en central rolle i at sikre, at elsystemet forbliver stabilt. Du kan se frem til at lede et team af eksperter, der arbejder med tekniske funktionskrav, analyser og udvikling af metoder og værktøjer, som understøtter både den daglige drift og fremtidens behov.
Projektet er et treårigt udviklingsprojekt i boligområdet Korskærparken. Formålet er at skabe nye veje til trivsel, sundhed og tryghed i nærmiljøet gennem nye samarbejder og forbindelser i lokalområdet.
Du bliver bindeled mellem medarbejdere i kommune, boligorganisationer, civilsamfund og beboere ? og du får mulighed for at sætte et tydeligt præg på projektets form og retning.
Vi søger lige nu to stadieplanlæggere til vores nystartede team i Fredericia.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
Er du stærk på telefon og e-mail? Trives du med at hjælpe kunder og holde styr på detaljerne i en travl hverdag?
Du vil være den første, kunder og samarbejdspartnere møder ? både på telefon og mail. Din rolle bliver at sikre en professionel og imødekommende kundeservice samt sørge for god opfølgning og kommunikation i alle led.
Du bliver en del af Porteføljeanalyse og Rapportering, som er forankret i Eltransmissions PMO. Vi supporterer en voksende anlægsportefølje og rådgiver Eltransmissions ledelse med anbefalinger, der sikrer kvalitet i beslutningsgrundlaget.
Har du lyst til at hjælpe til med administrative opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Så har du mulighed for at få et spændende studiejob i vores transport-team.
Du får du en alsidig hverdag med fokus på administrative opgaver og projektkoordinering. Du vil få ansvar for ad hoc-opgaver, som med tiden kan udvikle sig til dine egne projekter. Opgaverne vil så vidt muligt blive tilpasset dine kompetencer og interesser.
Er du en fagligt kompetent person, som har erfaring med at designe, bygge og drifte datacentre?
Du bliver en del af vores datacentergruppe, som sammen har til formål at drifte, implementere individuelle kundeløsninger samt videreudbygge vores nuværende 4 datacentre, samt bygge helt et nyt 5. datacenter.
I teamet sættes samarbejde og vidensdeling højt, så du vil også opleve god faglig sparring.
Som Operational HSSEQ Advisor får du en selvstændig rolle, hvor din faglighed, kvalitet og viden bidrager direkte til HSSEQ-teamet.
Du bliver ansvarlig for person- og feltbaseret sikkerhed, hvor arbejdet foregår i praksis.
Du skal bidrage til løbende forbedringer inden for personlig sikkerhed, eksempelvis i relation til DROPS og udførendes forståelse for vores HSSE-barrierer.
Vil du være med til at forme en moderne cloudbaseret dataplatform og sætte retningen for, hvordan data kan skabe forretningsværdi i en af Danmarks vigtigste IT-virksomheder?
Som Senior Data Engineer bliver du en vigtig del af et tværfagligt produktteam, hvor du designer og udvikler løsninger, der sikrer høj datakvalitet, skalerbarhed og genbrug af data på tværs af otte medlemsbanker.