1415 job i Region Fyn 269 job i dette område
1415 job i Region Fyn 269 job i dette område

top job

Produktionsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6070 Christiansfeld
For kunde i Christiansfeld søger vi en dygtig og robust produktionsmedarbejder til aften og nathold.

Det er ikke afgørende, at du har en produktionsmæssig baggrund, da der vil foregå oplæring i opstartsperioden.

Der er tale om et vikariat fra uge 28 - 35. Arbejdstiden for aftenhold er fra mandag - torsdag fra 14:45 - 22:15 og fredag fra 12:00 - 18:00.
Arbejdstiden for nathold er fra kl. 22:00 - 07:00 fra søndag - onsdag, hvorefter du går på weekend torsdag morgen.


Arbejdsopgaver:

Du vil indgå i afdelingen for produktion af pladevarmevekslere,

Produktionsopgaver
Montere gummipakninger på plader
Simple produktionsopgaver
Kvalitetskontrol af færdige emner


Personlige egenskaber:

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og sætter en ære i at tingene bliver færdig til tiden.
Du er samtidig god til at bevare overblikket i en hverdag, der er præget af et højt tempo.
Du er omstillingsparat, og villig til at lære noget nyt.
Du skal arbejde selvstændigt, men også være en teamplayer.
Du er stabil og robust.


Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Servet Raofi, JKS Kolding, tlf. 76 33 07 53
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:11:59
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Teamleder til Customer Service
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Teamleder til Customer Service i MEDLINE® & CARELINE®, der brænder for at støtte vores medarbejdere i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling, hvor du får personaleansvar for 7 customer service-medarbejdere. Udover den ledelsesmæssige opgave vil du også blive nøgleperson i forbindelse med den løbende tilretning og optimering af de administrative processer i afdelingen. Det er vigtigt, at du formår at skabe overblik over indkomne opgaver, og sammen med afdelingen finder de bedst mulige løsninger for vores kunder. Som teamleder vil du få en koordinerende og analytisk rolle, hvor det er en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og have en analytisk tilgang til problemløsning.

Du vil opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og får ansvar og mulighed for at præge udformningen af jobbet og afdelingen.


Primære arbejdsopgaver

Sikre høj leveringsevne i tæt samarbejde med produktionsområder samt datterselskaber og kunder
Sparringspartner for medarbejderne der arbejder med ordrebehandling, leveringstider og forecastopgaver
Analyse af data i forbindelse med kundeordrer, forecast etc.
Løbende tilretning og optimering af administrative processer i samarbejde med supply chain organisationen
Håndtering af kundeaftaler – herunder opfølgning på lagerstatus
Daglig ledelse, motivation og udvikling af medarbejdere
Aktiv del af afdelingens opgaver – især ved spidsbelastninger
Deltage i tværfaglige projekter
Diverse ad hoc-opgaver


Du

er uddannet inden for supply chain, logistik, produktion el.lign. og/eller har erfaring med supply chain – gerne fra en produktionsvirksomhed
har erfaring med ledelse samt team- og medarbejderudvikling
har evne og lyst til at arbejde analytisk med problemstillinger
er rolig og kan tage hurtige fornuftige beslutninger
har en tillidsvækkende lederstil, er en dygtig kommunikator og god til at lytte
er omstillingsparat og trives i et omskifteligt arbejdsmiljø
har erfaring med Office-pakken (herunder primært Excel) og ERP-systemer
behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel


Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73 15 17 67.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 28-06-2022 14:50:30
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Director, Strategic Business Unit - DESKLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you searching for the opportunity to use your leadership experience in sales management of technical products to take one of the most successful manufacturing companies in Denmark even further?

We are among the leaders in the global market for height adjustable office desks. Our global market is growing fast, and we have great opportunities to increase our business even further in the coming years. We are now searching for a new SBU Director to take responsibility for aligning sales, product portfolio and marketing of our DESKLINE products globally in cooperation with our global sales organisation and departments at LINAK headquarters.

You will report to the EVP & Division President for the DESKLINE division and have direct report from 8 experienced and highly motivated employees here at our headquarters in Guderup. But you will also hold matrix responsibility for all business activities performed by dedicated DESKLINE salespeople globally.

For the right person this is the opportunity to make a difference and build your career. Your motivation should be to work in the intersection between our customers and market needs on the one hand, and our technical solutions and business results on the other. Being a global company in a growing business, this job can also be your opportunity to seek other challenges within LINAK in the future.


You will

Define and execute the DESKLINE sales strategy
Define and communicate the global sales strategy
Prepare sales activity plans and follow-up on execution
Define and optimize pricing strategies
Meet the goals as regards turnover and margin
Responsible for observance of your cost budget
Take responsibility for sales globally
Cooperate with dedicated sales staff in our subsidiaries globally to drive sales
Visit OEM customers to ensure a joint strategy with Power Sponsors
Manage the introduction of new products/systems to the global sales organisation
Together with Marketing ensure optimal marketing of products and systems
Ensure regular coaching of employees and contribute to progress in projects
Ensure use of existing tools in the daily work (CRM, LEAN Sales tools)
Ensure that our product portfolio matches market demands
Competitor monitoring
Structured collection of market information with a view to be able to offer the right products within our DESKLINE business, and input to R&D



You:

probably hold at least a technical or business bachelor’s degree or a combination of the two
have significant sales experience from a technical B2B manufacturing environment and sales management experience as well
have a strong sense of business and can handle conflicting demands from customers and sales colleagues
are a strong communicator and are able to find the right balance in listening and communicating
are able to help people grow and are naturally respected by your colleagues and costumers
work with a systematic approach and are able to handle a high degree of complexity
speak, read and write English at a professional level, German is an advantage



If you have questions to the position, please contact Division President and Executive Vice President John Hansen Frost by phone + 45 73 15 15 33.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 28-06-2022 14:48:20
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Intern salgsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Til spændende stilling hos Hoshizaki Danmark søger vi en fleksibel intern salgsmedarbejder, som arbejder selvstændigt og struktureret. Du vil få en central rolle i vores salgsafdeling med mulighed for at præge vores udvikling.

Der er tale om et vikariat på ca. 1 år i en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor arbejdstiden er på daghold.
Stillingen består af flere elementer, lige fra intern salg, administrative opgaver og lettere teknisk support til vores gode kunde. Så er du teknisk interesseret, er det et plus. Du skal nok blive lært op i vores produkter løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 27-06-2022 14:34:34
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

- Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
- Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
- Analyzing market opportunities and identifying potential customers
- Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
- Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
- Providing excellent support to your customers
- Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
- Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 27-06-2022 14:32:37
Ansøgningsfrist: 21-07-2022 23:59:00
Intern teknisk salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Trives du med en travl hverdag, hvor opgaverne er mangeartede? Har du et STORT servicegen, og motiveres du af at hjælpe kunder med deres forskelligartede udfordringer? Er det vigtigt for dig at arbejde i et team med god energi og faglig sparring, og besidder du en teknisk viden inden for hydraulik og transmission? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger en intern salgssupporter til at varetage den tekniske kundesupport/rådgivning hos Granit Parts.

Granit Parts Danmark er, udover at være en virksomhed i vækst, kendetegnet ved godt kollegaskab, en fri omgangstone og frihed under ansvar. Virksomheden består af interne salgssupportere, kørende konsulenter og administration. Der arbejdes med salg af reservedele og tilbehør til følgende koncepter: Landbrug, skov, have og park samt industrien, og deres kunder afspejler disse segmenter.


Om stillingen:

Med reference til kontorchefen vil du blive en del af den tekniske supportfunktion hos Granit Parts Danmark. Der er base i Aabenraa, og du vil komme til at sidde i en afdeling med yderligere 6 kollegaer, hvor man står for den daglige tekniske support til både kunder og kørende sælgere. Opgaverne er mangeartede- lige fra ordreindtastning over telefonisk support til tilbudsgivning.


Primære opgaver:

Betjene kunder/sælge reservedele over telefon
Betjene kunder via mailforespørgsler
Indtaste ordrer
Rådgive kunder
Back up for eksterne sælgere
Lave tilbud til kunder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:34:54
Ansøgningsfrist: 08-07-2022 23:59:00
Supply Chain - Supplier relationship og optimering
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en kollega der vil få fokus på optimering af vores leverandørsamarbejde og ansvar for egen leverandør kategori. Du skal være god til at skabe relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere, da du vil få en bred kontaktflade.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktion. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team med 3 kollegaer der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger, både i samarbejde med disponenter, indkøbsafdelingen og LINAK øvrige fabrikker.



Primære arbejdsopgaver:


Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren i samarbejde med indkøb og disponenter (herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb)

Sikre at vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse

I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner

Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance

Bistå omkring logistikken ved leverandørskifte i samarbejde med disponenter og indkøbsafdelingen

Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører

Bistå indkøbsafdelingen med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg

Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med leverandører fra Asien

er god til at skabe relationer

har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed

er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig

er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften

behersker dansk og engelsk i skrift og tale

har drive i en hverdag med stor selvstændighed indenfor givne rammer

har en relevant faglig baggrund

er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Inbound Logistics, Janne Skovgaard Nørr på 73151514.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 23-06-2022 19:07:21
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. juli 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 22-06-2022 10:54:05
Ansøgningsfrist: 13-07-2022 23:59:00
Renovationsarbejdere til Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi både faste og afløsere.
Vi tilbyder en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.

Derudover får du et frit job, hvor du vil have borgerkontakt og hvor du vil kunne yde en god service.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 11. juli 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 20-06-2022 12:19:54
Ansøgningsfrist: 11-07-2022 23:59:00
Disponent til vognafdelingen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger hurtigst muligt en dedikeret disponent til forstærkning af vores team i vognafdelingen her i Padborg.
Vi råder over egne lastbiler samt chartrede lastbiler fra faste vognmænd

Hvad kan du bidrag med:
• Som disponent er du ansvarlig for planlægningen af rettidig levering af sendinger i hele Europa
• Du er ansvarlig for optimal udnyttelse af de tilgængelige ressourcer
• I fællesskab sørger I for en gnidningsløs tilrettelæggelse af transportordrerne

Dine kvalifikationer:
• Du har en gennemført erhvervsuddannelse som speditør eller indgående erfaring med vogndisponering
• Du har et udpræget kendskab til samt specialistviden om IT-understøttede turplanlægnings- og optimeringssystemer, erhvervschaufførkvalifikationslovgivning, arbejdstidslovgivning, køre- og hviletider
• Selv i hektiske situationer bevarer du overblikket
• Gode sprogkundskaber på tysk, dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 20-06-2022 08:15:53
Ansøgningsfrist: 04-07-2022 23:59:00
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 17-06-2022 14:50:16
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.

Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.


Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:18:45
Ansøgningsfrist: 29-06-2022 23:59:00
Mekaniker til Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en mekaniker til servicering af maskiner og materiel i trekantområdet.
Du bliver tilknyttet Arkils anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 114 medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver.

Dine arbejdsområder og opgaver vil bl.a. være:

- Servicering af maskiner og materiel i marken
- Servicering af maskiner og materiel på vort værksted

Det er en fordel, hvis du har kendskab til hydraulik og fejlretning samt entreprenørmateriel.


Bidrag til et stærkt team

Du får et spændende og selvstændigt job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive, professionelle samarbejdsklima.

Som ny medarbejder bliver du godt introduceret og oplært, så du kommer godt fra start i jobbet.

Du tilbydes en god løn efter kvalifikationer og får en attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 09:23:46
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Chauffører til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Vi udvider med to nye biler til høst, og vi søger derfor to chauffører til fast kørsel med tiptrailer.

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Jobbet

Vi har brug for ekstra hænder allerede nu, da vi har brug for hjælp i sommerferieperioden. Herefter vil du få din egen faste bil.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set. Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Om dig

Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af kørekort CE, EU chaufførbevis samt førerbevis.

Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
disponent Claus Skøtt på tlf. 7433 7359 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. juli 2022.

Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 14-06-2022 08:47:59
Ansøgningsfrist: 05-07-2022 23:59:00
Nyuddannet? Gør karriere som forretningsudvikler i Fleggaard koncernen
Fleggaard Holding
Syddanmark
6340 Kruså
Er du klar til at kickstarte din karriere og blive en del af en international koncern? Drømmer du om at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig, vi søger.


Om stillingen

Som forretningsudvikler hos Fleggaard, vil din arbejdsdag variere en del. Som støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, er vi en aktiv medspiller, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Du kommer derved til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Din arbejdsdag veksler f.eks. mellem analysearbejde, udarbejdelse af materiale til workshops og projektarbejde. Med tiden du vil få ansvar for dine egne projekter, som skal udvikles, afleveres og implementeres inden for en aftalt projektplan. En del af kernen i vores funktion er sparring med koncernledelsen, koncernens datterselskaber samt med hinanden i teamet. Derudover ligger rollen som direktionsassistent i vores team. En rolle, som du også kan få lov at prøve kræfter med.

En af vores nuværende forretningsudviklere har fået andre spændende opgaver i koncernen og derfor søger vi en ny kollega til at joine vores team. Kan du lave skarpe analyser, have mange bolde i luften og motiveres du af at føre projekter fra start til implementering? Så søg stillingen nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 13-06-2022 14:23:49
Ansøgningsfrist: 01-09-2022 23:59:00
Product Manager – nyuddannet med videregående merkantil/kommerciel baggrund
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde for en globalt førende virksomhed med fuld fart på? Vi har rigtig travlt og søger derfor en Product Manager, der har lyst til at have indflydelse på vores fremtidige produkter i vores MEDLINE/CARELINE segment.

Vi udvider vores team af Product Managers med en ny kollega, der i tæt samarbejde med salgsingeniører, udviklingsingeniører, marketing- og SBU-managers udvikler kundevenlige løsninger til forskellige medicinske markeder. Du bliver en del af et internationalt miljø, hvor 14 kolleger arbejder på at afdække og omsætte kundebehov til konkrete produkter samt bidrager til, at kunderne oplever kompetent service og værdiskabende produkter. Dine kunder findes over hele verden, og din kontakt er enten via vores datterselskaber eller direkte til den enkelte kunde.


LINAK har stor fokus på konstant at være konkurrencedygtig i et attraktivt marked. Der er hele tiden fokus på at udvikle nyt, være på forkant med udviklingen og sikre, at kundernes stemme bliver hørt i udviklingsprojekterne. Samtidig skal vores eksisterende produktprogram vedligeholdes, så det er profitabelt.

En af dine vigtige opgaver bliver derfor at følge og dokumentere produktets kommercielle udvikling fra vugge til grav. Der vil være mange forskelligartede udfordringer i jobbet, og der er stor mulighed for at skabe sig en stilling med masser af ansvar og selvstændighed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 12-06-2022 13:36:17
Ansøgningsfrist: 31-10-2022 23:59:00
Anlægsstruktørlærlinge til Arkil i Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for godt håndværk og vil du være med til at skabe fremtidens Danmark?
Vil du være en del af en stor koncern, der giver dig gode muligheder for udvikling og et stærkt netværk, så er det dig vi står og mangler.

Vi mangler anlægsstruktørlærlinge som bliver tilknyttet projekter i henholdvis Vejle, Kolding og Haderslev området.

Hos Arkil kan du blive faglært superhåndværker i entreprenørbranchen på ca. 3 ½ år. Hvis du har interessen og viljen – har vi pladsen til dig.


Som lærling i Arkil A/S kan du forvente:

Du får din egen mentor, som følger og vejleder dig, giver dig faglige udfordringer og solid fokus på din uddannelse. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Kolding, som er en del af anlægsdivisionen i Arkil.
Afdelingen består af ca. 115 medarbejdere og uddanner lige nu 5 struktørlærlinge.

Du kommer blandt andet til at lære en masse om infrastruktur, belægning, udskiftning af kloakering og forsyningsledninger samt byggemodninger.

Jobbet kræver fleksibilitet, da arbejdsstederne blandt andet kan strække sig lige fra Haderslev, Vejen, Fredericia og til Horsens.
Det er derfor en fordel, at du som minimum har kørekort til personbil og selv kan komme fra A til B.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 09-06-2022 13:29:16
Ansøgningsfrist: 14-07-2022 23:59:00
Erfarne asfaltmedarbejdere
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
I vores asfaltafdeling i Syddanmark mangler vi erfarne kollegaer, der brænder for at skabe belægninger, så dem, der færdes i trafikken, får en god oplevelse når de skal fra A-B.


Dine kolleger

I afdelingen er der ca. 50 kollegaer, der arbejder på vores asfaltværk, på forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et vores store maskinhold, hvor vi er 7 kollegaer, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Om dig

Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du kan betjene et strygejern.
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil, dette er ufravigeligt.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du

Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
Vi giver dig mulighed for uddannelse og udvikling.
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og arbejdsmiljøet
Er du den rette tilbyder vi også, at du på sigt kan starte på den toårige uddannelse som vejasfaltør.

Har du lyst til at høre mere
så ring endelig til projektchef Allan Bay på telefon 4187 0568.

Du er også velkommen til at sende os din ansøgning og CV ved at trykke på ”Ansøg”.

Vi opfordrer alle, uanset køn og etnicitet, til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 09-06-2022 13:21:14
Ansøgningsfrist: 07-07-2022 23:59:00
Industrilakerer, Autolakerer eller overfladebehandler
FLK Cabin A/S
Syddanmark
6520 Toftlund
FLK Cabin har gennem 55 år produceret nogle af de bedste førerkabiner på markedet. Det kan vi fordi vi har nogle af de bedste og mest stabile medarbejdere med høj anciennitet. Vi har fået travlt, og derfor søger vi nu en industrilakerer, overfladebehandler, maler eller autolakerer.

Vi har for nylig investeret i helt nyt produktionsanlæg til vådlakering, så du vil komme til at arbejde med det bedste udstyr man kan få, herunder 2K blandeanlæg. Vi skal nok lære dig op i hvordan vi arbejder, når blot du har erfaring og helst uddannelse indenfor sprøjtelakering.

Du vil komme til at seale/fuge, klargøre og overfladebehandle vores emner, og får dermed ansvaret for en meget vigtig del af vores samlede produkts kvalitet.

Du vil blive en del af et travlt og engageret team, for hvem kvalitet spiller en stor rolle. Du vil også blive en del af et team som lægger vægt på at arbejde selvstændigt og have det sjovt. Vi har dygtige folk, som du sikkert kan lære noget af – og hvis vi kan lære noget af dig, så bliver vi rigtig glade.

Du skal være frisk på at tage fat med godt humør, kvalitetsbevidst og klar til at lære noget nyt. Du har forhåbentlig et truck-kort, og så møder du til tiden.

Interesseret, så ring eller skriv straks direkte til værkfører Michael Ratchke: MRA@flk.dk eller tlf. 2147 7905

FLK Cabin A/S. Rømøvej 26. 6520 Toftlund. Tlf. 7483 4579
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 09-06-2022 08:33:41
Ansøgningsfrist: 08-07-2022 23:59:00
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:49:31
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Butikschef til Fleggaard Süderlügum
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob
Er du klar på at stå i spidsen for en af Fleggaards største butikker i grænsehandlen? Har du erfaring med butiksledelse og kan du motivere og drive dit team, så kunderne altid får den bedste indkøbsoplevelse og dine kollegaer trives? Så har vi rette job til dig!


Fleggaard butikkerne er en moderne supermarkedskæde og den største aktør inden for den skandinaviske grænsehandel. Til butikken i Süderlügum søger vi en ny butikschef. Du vil i samarbejde med dit kompetente team af afdelingsledere blive ansvarlig for udvikling af butikken, driften og ikke mindst vores dygtige medarbejdere. I samspil med kædeledelsen og de andre butikschefer får du mulighed for at bidrage til udvikling af butikskæden.


Som butikschef hos Fleggaard er det vigtigt at du er selvstændig, initiativrig og trives i et konkurrencepræget miljø. Du er ansvarlig for den ledelse butikken præges af, og der forventer vi, at du lever op til mottoet ”vi løfter i flok”. Du vil blive målt på butikkens drift, trivsel og nøgletal, og at du kan bevare overblikket i enhver situation, vise retning, samt tage fat, når der er brug for det i dagligdagen.


Blandt de mange spændende opgaver, bliver du bl.a. ansvarlig for:

- Daglig ledelse og motivation af ca. 100 medarbejdere
- At sikre en høj kundetilfredshed i butikken
- Sparring med kædeledelsen omkring aktiviteter, drift og butikkernes layout.
- Løbende opfølgning på afdelingernes mål og delmål
- Butiksdrift ved brug af dit gode købmandskab
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:25:28
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Serviceminded kontorassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du serviceminded, erfaren, engageret og god til at holde mange bolde i luften? Så har vi et spændende job som kontorassistent i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Kolding.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Arkils afdeling i Kolding fungerer som kontor for flere af vores aktiviteter inden for fagområderne anlæg og vedligeholdelse af veje, kloak- og forsyningsanlæg m.v.


Dine arbejdsopgaver:

Du skal i samarbejde med vores nuværende kontorassistenter løse administrative opgaver i relation til driften af kontoret samt igangværende entreprisesager. Sammen får I ansvar for administrative opgaver for vores anlægsafdeling, der i dag består af ca. 30 funktionærer og ca. 100 timelønnede medarbejdere. Dagligdagen er i høj grad præget af selvledelse, og du får mulighed for at skabe netværk ud i resten af virksomheden og blive en del af et større administrativt fællesskab.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:22:33
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Entreprenør til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger derfor en entreprenør - har du trailerkørekort, erfaring fra branchen og tager du gerne arbejdshandsken på og giver en hånd med? - Så har vi jobbet til dig.


Sæt dit aftryk

Du bliver tilknyttet vores anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver.

Du vil primært blive tilknyttet fjernvarmeprojekter omkring Vejle og Kolding.

• Du har erfaring fra entreprenørbranchen
• Du har trailerkørekort
• Du har gode samarbejdsevner og godt humør
• Du er selvkørende og kan lide at tage aktivt del i arbejdsopgaverne
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:20:54
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
ERFAREN SHIPPINGKOORDINATOR
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en erfaren og kompetent shippingkoordinator eller speditør til vores logistik- og forsendelsesafdeling til at varetage alle processer omkring leveringen af AGRAMKOWs løsninger til kunder i hele verden. Du får en bred berøringsflade i hele virksomheden, gode samarbejdspartnere og ikke mindst engagerede og kompetente kollegaer.


Om jobbet

Med reference til virksomhedens Manager of Purchase & Shipping skal du sikre, at alle forsendelser planlægges og koordineres med de samarbejdspartnere, der benyttes inden for sø-, luft-, og vejtransporter. Du bliver ansvarlig for alle forsendelsesdokumenter, herunder håndtering af komplekse betalingsformer, såsom remburser. Du bliver en del af vores speditionsteam, og du tilbydes et selvstændigt og alsidigt job, hvor der er mulighed for personlig indflydelse og udvikling.


Dine primære opgaver:

Processer omkring levering
Planlægge og koordinere forsendelser
Ansvar for forsendelsesdokumenter
Booking og fakturering af salgsordrer
Booking og fakturering af projektordrer
Behandle og håndtere remburser
Daglig dialog med speditører, udenlandske datterselskaber, agenter m.fl.
Ad hoc-forespørgsler
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:16:35
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Royal Oak Golfklub i Jels søger serviceminded tjener
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Til et af Danmarks smukkeste golfresorts, beliggende i naturskønne omgivelser med kort afstand til motorvejen, søger vi en serviceminded tjener med erfaring fra branchen, overblik og humor. Vi er et dygtigt team af kokke og tjenere– vi søger en god kollega, er det dig?


Dine arbejdsopgaver

Du vil i tæt samarbejde med vores resortchef, kokke og tjenere bidrage til den daglige drift og planlægning, herunder optimering af restaurant, bar samt selskabslokaler. Du trives med at skabe relationer mellem mennesker og har fokus på inddragelse og udvikling.
Vi forventer, at du er struktureret og ansvarsfuld, er god til planlægning og har kendskab til udarbejdelse af vagtplaner. Du skal ligeledes koordinere og sikre vellykket afholdelse og afvikling af arrangementer og medvirke til ansættelser, udvikling og træning af resortets medarbejdere.

Hos Royal Oak går vi op i god service og sørger for, at vores gæster får den bedst mulige oplevelse.


Vi tilbyder:

• Ansættelse i et golfresort, der er i en spændende udvikling
• Et spændende, selvstændigt og ansvarsfuldt job med både faglige og personlige udfordringer, hvor du selv definerer din arbejdsdag
• En dynamisk arbejdsplads – hvor vi løfter i flok
• Et professionelt og uformelt samarbejdsklima
• Gode muligheder for opkvalificering og efteruddannelse
• En arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi har stort fokus på gæster, medarbejdere, arbejdsmiljø og sikkerhed
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 07-06-2022 21:09:16
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Kontorassistent
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Marius Pedersens afdeling i Kolding har travlt og udvider derfor teamet med en ny kollega.

Som kontorassistent bliver du ansvarlig for at servicere kunder på telefon og mail samt varetage ordrebehandling og en bred vifte af administrative opgaver. Du kommer til at indgå i et team med 8 engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel. Der er fart over feltet, opgaverne er varierende, og der er stort fokus på, at kunderne får en professionel service.

Dine primære arbejdsopgaver

Servicering af kunder
Supportere afdelingens to sælgere
Daglig kommunikation med chauffører
Ordrebehandling på telefon og mail
Udarbejdelse af og opfølgning på ordrebekræftelser
Opdatering af kundedata samt aktiviteter i CRM
Oprettelse af kunder og produkter
Deltagelse i de daglige driftsopgaver
Bestilling af arbejdstøj online
Fakturering
Diverse administrative opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 25-05-2022 16:08:12
Ansøgningsfrist: 01-07-2022 23:59:00
Intern teknisk salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Trives du med en travl hverdag, hvor opgaverne er mangeartede? Har du et STORT servicegen, og motiveres du af at hjælpe kunder med deres forskelligartede udfordringer? Er det vigtigt for dig at arbejde i et team med god energi og faglig sparring, og besidder du en teknisk viden inden for hydraulik og transmission? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger en intern salgssupporter til at varetage den tekniske kundesupport/rådgivning hos Granit Parts.

Granit Parts Danmark er, udover at være en virksomhed i vækst, kendetegnet ved godt kollegaskab, en fri omgangstone og frihed under ansvar. Virksomheden består af interne salgssupportere, kørende konsulenter og administration. Der arbejdes med salg af reservedele og tilbehør til følgende koncepter: Landbrug, skov, have og park samt industrien, og deres kunder afspejler disse segmenter.


Om stillingen:

Med reference til kontorchefen vil du blive en del af den tekniske supportfunktion hos Granit Parts Danmark. Der er base i Aabenraa, og du vil komme til at sidde i en afdeling med yderligere 6 kollegaer, hvor man står for den daglige tekniske support til både kunder og kørende sælgere. Opgaverne er mangeartede- lige fra ordreindtastning over telefonisk support til tilbudsgivning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 25-05-2022 16:06:51
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Chauffør til transport af minirenseanlæg i hele DK
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har travlt og søger en chauffør med god kørsels- og kranerfaring samt sans for kundeservice.

Trives du med skiftende arbejdstider under velordnede forhold?

Har du hænderne skruet rigtig på, god ordenssans og evner til at udføre mindre montageopgaver på lager og værksted?

Så er du måske den chauffør vi står og mangler.

Watersystems A/S beskæftiger sig med udvikling og levering af produkter indenfor miljøteknologi. Vi har hovedkvarter og lager i Aabenraa.

Vores populære minirenseanlæg WS bioclean™ efterspørges over hele landet. Derfor søger vi snarest en fleksibel og pålidelig chauffør til fastansættelse på fuld tid.

Som chauffør hos Watersystems vil du indgå i et dygtigt medarbejderteam, hvor kundeservice og præcision er i højsædet.


Vi forventer at du:

• Er serviceminded
• Er stabil og pligtopfyldende
• Har et godt humør
• Kan forstå, skrive og læse dansk


Kørekort C og E samt krancertifikat til 55 t/m er en nødvendighed.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk.


Send din ansøgning og dit CV til:

Watersystems A/S
Lundsbjerg Industrivej 43
6200 Aabenraa
Att. Daglig leder Pia Escherich

Mail: info@watersystems.dk

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 24-05-2022 16:05:46
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Strategisk Indkøber
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en god ”købmand”, som motiveres af at gøre en god handel, og samtidig ønsker at bruge din uddannelse og/eller erfaring til at gøre en stor forskel for en succesfuld virksomhed, så er det her muligheden for dig.

Vi oplever en kraftig vækst i LINAK og andelen af indkøbte dele er på omkring halvdelen af vores samlede omsætning. Det betyder, at indkøbsprisen og -aftalerne har meget stor betydning for vores resultater. Vi søger derfor en strategisk indkøber til prisforhandling af tekniske produkter, deltagelse i udviklingsprojekter for optimering af kostpriser og benchmarking i markedet.

For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 10 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver



Holde fokus på og løbende forbedre indkøbspriserne
Udvælge og evaluere leverandører, der underbygger produktionsstrategien
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Være aktiv sparringspartner i udviklingsprojekter
Gennemføre benchmarking i markedet
I samarbejde med EP-funktionen gennemføre kostreduktionsopgaver


Du

har en gerne en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse
kommer gerne fra en lignende stilling eller fra en sælgerstilling, hvor du har erfaring med OEM salg
har et udpræget drive og følger tingene til dørs
bevarer strukturen og overvejer helheden i en travl hverdag
har evnen til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 15 til 25 dage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 20-05-2022 15:43:50
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Udadvendt salgselev eller trainee/juniorsælger til det tyske marked
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Tyskland kalder! Vi har varerne. Kunderne er der. Nogle kender vi allerede – andre venter kun på at få kontakt med os! Men vi mangler DIG til at skabe kontakten, opbygge relationerne og sikre salget. Dangaard søger en udadvendt person, som brænder for at sælge, så alle parter er tilfredse. Vores motto er; ”grow with the best – or be left with the rest”

Dangaard giver dig nu muligheden for at få nogle fantastiske kolleger, som brænder for deres arbejde. Du bliver tilknyttet et team af 4 sælgere og 2 koordinatorer, hvor vi arbejder med salg til bl.a. retailkæder, webshops og mindre grossistvirksomheder i Tyskland. Vi har et positivt arbejdsmiljø, hvor din hverdag vil være præget af en stor kontaktflade både internt og eksternt. The Sky Is The Limit – hvis du har drive og er villig til at tage fat. Du vil blive tilknyttet en mentor, som er til for at støtte dig, så du får den bedste elev-/trainee-tid hos os. Vi sørger også for at give dig et solidt kendskab til vores produkter og forretningsgange, så du kan lykkedes med dine opgaver.


Om dig

Du skal have afsluttet en HHX eller EUX inden ansættelsesstart, hvis du vil ind i et elevforløb. Er du klar på en start som trainee eller juniorsælger, skal du have en relevant uddannelsesbaggrund med speciale inden for salg. Du er flydende i tysk både skriftligt og mundtligt og gerne også i dansk. Kan du desuden engelsk vil det være en fordel.

Det afgørende for at lykkedes i denne stilling er din personlighed og personlige drive. Du har viljen til at lykkedes og evnen til at arbejde selvstændigt, men forstår samtidigt at være en teamplayer. Du trives med udvikling og du er ikke bange for at kaste dig ud i nye udfordringer. Du er i besiddelse af ”VINDER-DNA’et” og er klar på at lære salgets ABC. Du kan kommunikere med alle og du forstår at skabe langvarige relationer til kunderne, forretningspartnere og kolleger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 18-05-2022 15:34:58
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland