Du indgår i et erfaret og engageret team, der bakker dig op, og sammen varetager i håndteringen af vigtige administrative opgaver relateret til forretningen. På sigt er der mulighed for at sidde med egne budgetter og eget kundeansvar.
Dine opgaver spænder vidt, og du vil bl.a. lave ordrehåndtering, opdatering af kundedata og prislister, udarbejdelse af bl.a. tilbud og kundestatistikker samt årlig udarbejdelse af strategi og budget.
Vil du have en hverdag med stor grad af frihed, hvor vi ikke holder øje med, om du kigger ind i din skærm 7,5 time om dagen ? så længe dine opgaver bliver løst?
Du får en særlig rådgivende og kundehenvendt rolle. Mere specifikt så:
Er du passioneret omkring detaljen inden for juridiske og administrative aspekter af ejendomshandel? Og vil du være en del af et fantastisk team, hvor vi hjælper hinanden i mål?
Dine primære arbejdsområder vil bl.a. inkludere:
Er du passioneret omkring salg og har erfaring indenfor veterinærbranchen? Brænder du for at hjælpe kunder med at finde de bedste løsninger og produkter? Så er det dig, vi leder efter til en spændende stilling som Salgskonsulent hos KRUUSE.
I denne rolle vil du få ansvaret for salg af veterinære forbrugsvarer til klinikker, hospitaler og andre professionelle aktører i dyrebranchen. Du vil blive ansvarlig for udvikling og pleje af vores kunderelationer i Jylland og på Fyn.
Uddannelsen byder på en spændende tid fuld af udfordringer og succesoplevelser. Vores holdning er, at din uddannelse skal ligne den virkelige verden så meget som muligt.
Hos Torben Clausen A/S har vi travlt i transportafdelingen. Derfor søger vi endnu en dygtig og erfaren chauffør til vores team.
Hos Torben Clausen A/S får du en varieret hverdag, hvor alle lægger sig i selen for at løse opgaverne. Hos os er frihed under ansvar vejen frem, samtidig med at vi vægter et godt kollegialt samarbejde meget højt.
Vi søger en Finance Assistant, der kan arbejde systematisk og selvstændigt med regnskab, løn og tilgodehavender. Relevant erfaring og uddannelse er ønskelig, men ligeså vigtig for stillingen, er ønske og evne til at arbejde nøjagtigt og effektivt.
Et yderst interessant job, hvor du vil opleve selvstændighed og fleksibilitet begge veje. Du vil få reel medindflydelse på udvikling af både din egen funktion og økonomiafdelingen. Virksomhedskulturen er præget af en stærk teamånd, hvor alle hjælper hinanden.
Vi søger fra 1. marts 2025 en kollega med bred forståelse for bevægelsesglæde i vand, og som hver dag kan se sig selv arbejde strategisk og målrettet med at understøtte og udvikle de lokale svømme- og vinterbadeklubber på tværs af landsdelsforeningerne DGI Sydvest, DGI Sydøstjylland, DGI Fyn og DGI Sønderjylland.
Du kommer blandt andet til at lede udviklings- og forandringsprocesser og afholde foreningsmøder samt facilitere udviklingsforløb i foreninger, f.eks. med henblik på nye aktivitetsudbud og målgrupper i foreningen, optimering af foreningernes organisering eller rekruttering af frivillige.
MENY søger flere MADarbejdere ? er du vores nye slagtersvend?
Det bliver bl.a. din opgave at:
Vi er et dynamisk team som elsker fart over feltet og videreudvikle vores slagter-/delikatesseafdeling.
Der er frihed under ansvar til at afprøve nye og spændende ting.
Er du klar til en forandring i dit arbejdsliv?
Vi søger dig, som vil bruge dit kendskab fra marken til at servicere og løse kundernes udfordringer over telefonen fra METRO THERM?s afdeling.
Du kommer til at indgå i et teknisk team, som består af kolleger, der har dyb indsigt i VVS- og varmeapplikationer. Telefonen vil være dit primære arbejdsværktøj, og størstedelen af telefonhenvendelserne kommer fra VVS-installatører og servicepartnere.