1249 job i Region Fyn 218 job i dette område
1249 job i Region Fyn 218 job i dette område

topjob

Chaufførafløser til forvogn/hænger i weekender med udkørsel fra Sønderborg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Meldgaard Miljø A/S Erhverv søger chaufførafløser til kørsel med forvogn/anhænger i weekender, udkørsel fra Sønderborg
Har du erfaring med kørsel af forvogn/anhænger?

I Meldgaard Miljø A/S Erhverv ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• 3 akslet forvogn med anhænger
• Udkørsel fra Sønderborg
• Weekendkørsel som afløser
• Løn efter gældende overenskomst

Om dig
• Kørekort CE, førerkort samt EU chaufførbevis er et krav
• Erfaring fra branchen er en fordel
• Da der er tale om meget afvekslende opgaver, er der brug for, at du er fleksibel med hensyn til de forskellige arbejdsopgaver
• Du er omstillingsparat samt en positiv og god kollega


Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Lars Møller på telefon 7433 7370 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 1. januar 2023. Tiltrædelse snarest muligt.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fast chauffør til ophalerbil - udkørsel fra Sønderborg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• Fast stilling til kørsel med ophalerbil med forvogn og anhænger
• Udkørsel fra Sønderborg – kørsel på genbrugspladserne (Sønderborg)
• Arbejdstiden er p.t. fordelt:
Lige uger: Tirsdag, fredag, lørdag, søndag
Ulige uger: Mandag, onsdag, torsdag
• Garanteret 37 timer - Løn efter gældende overenskomst

Om dig
• Du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte er den første kunderne møder
• Kørekort CE, førerkort og EU-bevis er et krav.
• Du kan lide en fleksibel hverdag, samt er positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Lars Møller på tlf. 74 33 73 70 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 1. januar 2023. Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indkøber/indkøbsassistent
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til spændende stilling hos en af vores gode kunder i Kolding søger vi en dygtig og engageret  indkøber/indkøbsassistent. 

Der er tale om et Try & Hire forløb med henblik på fastansættelse.

Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a:

Opfølgning på leverancer (leveringstid, mængde, kvalitet og pris)
Sikre opdaterede og korrekte indkøbsdata i ERP-systemet
Afgive indkøbsordrer
Disponere lager og produktion
Vedligeholde og forbedre indkøbsaftaler.

Faglige kompetencer:

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring fra lignende stilling
Du har god økonomisk og forretningsmæssig forståelse
Du har erfaring med IT på brugerniveau
Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
Engelskkundskaber på et fornuftigt niveau 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Junior sales manager med en kommerciel baggrund og stor interesse for tekniske produkter
Swienty A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Engageret junior sales manager med en kommerciel baggrund og stor interesse for tekniske produkter søges til international ejer-ledet virksomhed nær Sønderborg

Vi er en virksomhed i en aktuel og spændende branche, og vi søger derfor en dygtig og initiativrig kollega, der sammen med vores nuværende team, er med til at styrke og udvide vores aktiviteter. Vi lægger vægt på, at du har interesse og flair for tekniske produkter. Du skal ligeledes motiveres af at skabe et godt netværk, være resultatorienteret og sætte en ære i et troværdigt og højt serviceniveau.

Opgaverne:
• Bidrage til at styrke og udvide vores globale B2B og projektsalg
• Udarbejde og gennemføre salgsmål og strategier i samarbejde med det øvrige team
• Udarbejde tilbud på engelsk, tysk og dansk
• Udarbejde salgsmateriale på engelsk, tysk og dansk
• Yde aftersales support
• Deltagelse i messer og konferencer

Dine kvalifikationer:
• Du har en kommerciel uddannelse og baggrund, gerne med et internationalt præg
• Du har værktøjskassen i orden til at løfte både den strategiske og operationelle salgsopgave
• Du har erfaring med B2B og projektsalg og at dyrke solide og langvarige kunderelationer
• Du behersker engelsk, tysk og dansk på højt niveau i skriftlig kommunikation og tale
• Du er faglig nysgerrig og har god analytisk forståelse
• Du har viljen til hurtigt at sætte dig ind i vores branche, produkter og maskiner, som du evner at matche med kundens behov
• Du behersker ERP software (vi arbejder med BC365), Office 365 og kan bruge PowerBi på brugerniveau.

Dig som person:
• Du er som person udadvendt og opsøgende med en positiv indstilling og gå-på mod
• Du er en troværdig og loyal samarbejdspartner for alle omkring dig
• Du trives i vores høje handlingsorienterede serviceniveau og lægger stort ansvar i opgaverne
• Du arbejder struktureret, men formår at være pragmatisk for at løse opgaverne på bedste vis
• Du har gode kommunikationsevner, som du forstår at sætte i spil både internt og hos kunderne
• Du trives i et team orienteret arbejdsmiljø, hvor vi er ambitiøse og løfter i flok
• Du kan regne med rejseaktivitet på ca. 40 dage om året, når du har opnået kendskab til vores produktportefølje og kunder

Vi tilbyder:
• En aktuel og spændende branche
• En virksomhed der er på vej til at blive CO2 neutral og arbejder aktivt med bæredygtighed
• En udfordrende og afvekslende hverdag i en dynamisk ejer-ledet virksomhed
• En kultur der bærer præg af stor fleksibilitet med frihed under ansvar til at planlægge egen dag
• En international og mangfoldig kundeportefølje
• En bred produktportefølje med fokus på bæredygtighed og kvalitet
• Særdeles gode medarbejderforhold inklusive pensionsordning og virksomhedsbonus efter 18 måneders ansættelse
• Gode kollegaer og et behageligt arbejdsmiljø kendetegnet ved tillid, respekt og godt humør
• Du får direkte reference til vores direktør


Tiltrædelse:
Efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte direktør Bjørn Andresen på 21 66 96 26, hvis du har spørgsmål til stillingen. Se mere på www.swientyfilling.com og www.swienty.com

Ansøgning:
Er du interesseret, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til HR ansvarlig Lotte Swienty Andresen på lotte@swienty.com / 74 48 69 69. Vi behandler din ansøgning efter gældende datalov.


Om Swienty:
Swienty er en veletableret virksomhed, som gennem årene har indtaget en ledende position inden for honning-industrien. Virksomheden råder over et bredt sortiment, herunder et stærkt produktprogram af maskinløsninger, som i dag hovedsageligt sælges gennem et stort forhandlernetværk til honningproducenter på eksportmarkedet og i Danmark, samt i nyere kundesegmenter indenfor flydende fødevareprodukter og nonfood produkter.

Swienty er et Premium mærke, som står for høj kvalitet og driftssikkerhed i den samlede honningproduktion - lige fra fremstilling, rådgivning og installation af komplette anlæg.

Hos Swienty har vi siden starten i 1981 vundet en række priser for vores tekniske innovationer og bidrag til udvikling af biavl. Virksomheden er beliggende ved Sønderborg, hvor vi har produktion, administration, showroom og lager med over 2.000 forskellige produkter. Vi er er 90% CO2 neutrale og arbejder aktivt med bæredygtighed i Scope 1, 2 og 3.

Læs mere på. www.swienty.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projektlederassistent med baggrund indenfor byggeri og anlæg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Miljø A/S Restprodukter søger en dygtig projektlederassistent til vores Jord- og Restproduktafdeling, som er Danmarks førende indenfor slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus.
Afdelingen har været igennem en kraftig udvikling med en masse nye aktiviteter i vores branche.

Vi er et stærkt team med et højt ambitionsniveau, og vi vil være de bedste og levere kvalitet hver gang.
Vi søger derfor en dygtig projektlederassistent med en baggrund indenfor byggeri og anlæg til vores afdeling, hvor hverdagen vil være en kombination af aktiv mødedeltagelse, tilsyn mv. og tid på kontoret. Du vil have et tæt samarbejde med afdelingens projektleder, men vil også have mulighed for at have dine egne opgaver.

Jobbet:
Dit arbejdsområde består af flere dele:
• Miljøsagsbehandling
• Udarbejde tegninger til projekter
• Myndighedsbehandling
• Projektopfølgning
• Mindre ad hoc-opgaver for resten af Meldgaard Gruppen
• Have overblik over eventuelle deadlines

Om dig:
• Du har byggeteknisk erfaring og er uddannet enten byggetekniker, bygningskonstruktør eller lignende
• Vi ser gerne, at du har kendskab til Revit og/eller AutoCAD
• Du vægter samarbejde højt
• Du arbejder struktureret og effektivt
• Du er udadvendt og god til at kommunikere med dine kolleger og samarbejdspartnere
• Og så har du lyst til at bidrage til fællesskabet og trivslen i afdelingen

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. december 2022.
Tiltrædelse snarest muligt og der holdes løbende samtaler.


Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com. Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere.
Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Afløser til dagrenovation i Vejen, Kolding og/eller Vejle
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen, Kolding og/eller Vejle søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:

• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 18. december 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Administrationselev til Meldgaard Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende administrationselev?

Meldgaard Transport søger en dygtig elev til en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens.
Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er spændende administrationsopgaver, lettere
disponeringsopgaver, egne opgaver m.m.

Du vil have dagligt kontakt med samarbejdspartnere og kollegaer både i huset og eksternt.

Du tilbydes
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et ungt dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Vi forventer at du
• Har lyst til at lære og kan stille spørgsmål
• Er fleksibel og kan tage initiativ
• Har drive og er videbegærlig
• Har lyst til disponerings- og faktureringsopgaver
• Kan arbejde selvstændigt
• Har erfaring med Office pakken, især Excel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Vi kan tilbyde personalegoder såsom kantineordning, fitness, efteruddannelse m.m.

Som Administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX,HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen.
Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Annette Fog Müller på tlf. 20 33 73 01. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 20. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kvalitetskoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
KVM-Genvex har travlt og har brug for en koordinator mere i deres kvalitetsafdeling. Brænder du for kvalitetsarbejde, og vil du medvirke til at skabe forbedringer? Formår du at holde mange bolde i luften på én gang? Og kan du tale med alle samt drive og koordinere kvalitetsprojekter?

Hvis ovenstående beskriver dig godt, vil vi meget gerne høre fra dig. Vi søger en proaktiv og selvkørende kvalitetskoordinator, gerne fra en lignende stilling i en produktionsvirksom.

Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet produktionsingeniør, produktionsteknolog, maskinmester, procesteknolog eller har god erfaring fra lignende jobs.hed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chaufførelev til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Drømmer du om en spændende chaufføruddannelse, hvor du bliver en af Meldgaard Gruppens mange dygtige elever, som hver dag gør en forskel?

Vi søger en dygtig godschaufførelev til vores afdeling i Tønder - med udkørsel fra Løgumkloster, der nyder at være ude i den friske luft, gerne vil gå mange kilometer hver dag og som vil møde vores kunder med et smil på læben.

Stillingen
Vi tilbyder:
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Løn iht. overenskomst mellem ATL og 3F

Om dig
Vi forventer at du:
• Har kørekort B og god fysisk form
• Er fleksibel og tager initiativ
• Har lyst til at lære og stiller spørgsmål
• Kan arbejde selvstændigt
• Kan møde stabilt og tidligt om morgenen

Uddannelsen til faglært godschauffør tager ca. 3 år. Der veksles mellem skole og praktik med generelle
færdigheder i transport og logistik. Under din praktik i virksomheden, skal du være indstillet på at skulle tidligt op om morgen, men så har du til gengæld tidligt fyraften.
Du vil få en spændende uddannelse med en aktiv hverdag, hvor du også vil have tid til fritidsinteresser.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode elevforhold og dygtige kollegaer som vil råde og vejlede dig under uddannelsen. Meldgaard er en velkonsolideret familievirksomhed med hovedsæde i Aabenraa, som har over 50 års erfaring indenfor bl.a. renovation og transport. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på tlf. 2033 7349. Er det noget for dig, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 27. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Brand Communication Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at tage ansvaret for Corporate Communication i en international industriorganisation? Så har du muligheden i denne nyoprettede stilling for at drive både intern og ekstern kommunikation hos os

LINAK er en succesfuld familieejet virksomhed med et stærkt værdisæt, hvilket afspejler sig i vores kultur og dermed også i vores brand. Det skal du værne om, samt udvikle og implementere i vores kommunikation på tværs af målgrupper og kommunikationskanaler.

Vi søger en stærk kommunikator, som har minimum fem års erfaring fra en lignende stilling. Dine opgaver vil spænde alt fra helt lavpraktisk tekstskrivning, rådgivning omkring kommunikationsindsatsen og til ansvar for at kommunikationsstrategien bringes til live på de forskellige kommunikationsplatforme. 

Da det er en nyoprettet stilling, er det svært at sige, hvad din rolle udvikler sig til, men vi ved, at du starter med ansvaret for udviklingen af vores sustainability kommunikation og implementeringen af en tone-of-voice guide. Derudover vil du drive formidlingen af indhold, der understøtter vores brand positions. Vi har mange skribenter på LINAK og her er det vigtigt, at du kan rådgive dem og sikre konsistent og engagerende kommunikation til vores målgrupper.


Du vil rapportere til den marketingansvarlige for LINAK koncernen, og vil arbejde tættest sammen med Marketing, HR teamet og de forskellige forretningsområder. Men du vil få en meget bred kontaktflade i hele den globale LINAK organisation.

 

For den rigtige person er dette muligheden for at bringe din faglighed i spil og sætte dit eget præg på hvordan dit ansvar vil udvikle sig i takt med virksomhedens behov.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to create Best Practice and execute improvement projects – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand and Slovakia.

You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given a good opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, Design for Manufacturing and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Szukamy moze wlasnie Ciebie!
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Profesjonalny kierowca ciezarówki
do transportu chlodniczego CE

Warunki zatrudnienia:
• Umowa o prace w pelnym wymiarze w transporcie miedzynarodowych daleko(mozliwosc jazdy w podwójnej obsadzie)
• Umowa o prace w niepelnym wymiarze- jednodniowe trasy po Danii i pólnocnych Niemczech
• Umowa zlecenie w niepelnym wymiarze godzin i 450,00 EURO
• Lub zasugeruj nam, jak chcialbys pracowac i skontaktuj sie z Nami.

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:
Sven Ohlsen – phone: +49 461 9958 9115
E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33 – D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
PROFESSIONAL TRUCK DRIVER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
We are looking for you!

Professional truck driver
for refrigerated transport CE

Immediate employment:
• Permanent position for international long-distance transport (also 2 driver crews)
• In permanent employment for day trips in Denmark and Northern Germany
• Temporary driver part-time and EURO 450,00
• Or make us a suggestion how you would like to work

Do you want further information, please contact:
Sven Ohlsen – phone: +49 461 9958 9115
E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33 – D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kontorelev
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som kontorelev på LINAK får du en enestående chance for at få dig en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Du vil starte din elevtid i vores Customer Service afdeling og vil i løbet af din elevtid stifte bekendtskab med andre spændende afdelinger.

Hos LINAK A/S får du som kontorelev: 

- en bred 2-årig kontoruddannelse indenfor kundeservice, disponering, shipping og økonomi, som du kan gøre brug af hele livet
- erhvervserfaring i en global virksomhed, hvor udvikling og vækst er på dagsordenen
- et introforløb og hjælp fra erfarne kollegaer, som står klar til at byde dig velkommen
- et socialt netværk til øvrige elever, lærlinge og praktikanter hos LINAK A/S

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Reperatør til vedligehold
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.

Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.

Send dit CV til E mail ”CHL@akddanmark.dk”

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kvalitetskoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du ansvarsbevidst, struktureret og har øje for detaljen, samtidig med at du er en god kommunikator? Har du fødevarefaglig baggrund og er vant til at begå dig i et produktionsmiljø? Motiveres du af effektive processer? Så har vi måske dit nye job...

Kohberg Bakery Group A/S søger en selvkørende og samtidig teamorienteret kvalitetskoordinator til at styrke teamet i kvalitetsafdelingen.

Som kvalitetskoordinator får du det overordnede ansvar for bl.a. reklamationsbehandling, oprettelse af afvigelser og korrigerende handlinger samt medansvar for godkendelse af rå- og færdigvarer ifm. indgangskontrol. Du vil også være med til at udvikle, verificere og vedligeholde procedurer og instruktioner i vores kvalitetsstyringssystemet ”Kernen”. Inspektioner, kontrol og verificering af hygiejneparametre i produktions- og lagerområder hører ganske naturligt også til dit arbejdsområde. Desuden vil du skulle yde support til produktionen i forhold til fødevaresikkerhed og kvalitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Revisortrainee
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6200 Aabenraa


Elsker du at arbejde med både tal og mennesker? Er ansvar, respekt og fællesskab også vigtigt for dig? Og har du afsluttet HHX, STX eller HTX?


Hos os får du

- En uddannelse på bachelorniveau, der kombinerer teori og praksis
- Et stærkt fællesskab og ambitiøst læringsmiljø
- En hverdag med plads til både hårdt arbejde og gode grin
- Et højt fagligt niveau med udfordrende arbejdsopgaver
- Sparring med dygtige og engagerede kolleger

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til hurtig opstart søger JKS Kolding flere stabile og robuste produktionsmedarbejdere, som har mod på at tage fat og har hænderne skruet godt på.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Klargøring af forme
Støbning af emner
Efterbehandling af emner
Kvalitetskontrol
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Emballagekoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Kohberg Bakery Group A/S søger en emballagekoordinator til en spændende og vigtig stilling som erstatning for en god kollega, der har ønsket at afprøve drømmen som selvstændig.

Det drejer sig om en stilling, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med en kollega i marketingafdelingen med en tilsvarende rolle.

Afdelingens fornemmeste opgave er både at færdiggøre Kohbergs nye emballager til tryk samt at implementere evt. ændringer på allerede eksisterende – alt sammen på baggrund af oplæg fra eksterne samarbejdspartnere. Emballagen består af poser og pap til både vores friske brød og frostvarer. Opmåling af brødets omfang samt den fysiske pakketest og dialogen med blandt andet de forskellige bageriafdelinger, varesikring og indkøb er en naturlig del af ansvarsområdet.

Jobbet indebærer en bred række varierende opgaver inden for Kohbergs eget brand og private label. Dette indebærer bl.a. også oprettelse af nye etiketter og implementering af ændringer på eksisterende i vores interne etiketsystem. Det kræver korrekturlæsning og evt. dialog med kunder samt med interne interessenter i Kohberg, herunder også selve koordineringen ved f.eks. overgang til ny emballage.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Logistikchef
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
TECHLINE er inde i en meget positiv udvikling, og vi forventer at dette fortsætter. Vi vokser kraftigt, vi får nye kunder, vi får nye produkter, hvilket sætter større krav til vores organisation.

Som Logistikchef i TECHLINE Operations får du ledelsesansvaret for vareflowet fra leverandør til kunde. Du får reference til Director, Operations (TECHLINE) og vil arbejde tæt sammen med en bred vifte af kolleger der alle arbejder på, at vi når vores fælles mål om at levere den rette kundeoplevelse og kvalitet.

Du bliver en del af TECHLINE Operations, der producerer og leverer aktuatorer til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, logistik, kvalitet, produktionsteknik og produktvedligehold.

Du vil få ansvaret for den daglige ledelse og drift indenfor logistikopgaverne der er i TECHLINE. Logistik teamet består af 7 medarbejdere indenfor disponering, planlægning og Customer Service.

For den rigtige kandidat giver denne stilling mulighed for at være med til at præge logistikarbejdet og få stor indflydelse på vores evne til at levere til kunderne, arbejde med vores leverandører og sikre en stabil og sikker intern logistik og drift.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projekt og speciale i samarbejde med LINAK® A/S
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du eller din gruppe tænke sig at skrive projekt eller speciale i samarbejde med en international produktionsvirksomhed hvor både udvikling og produktion finder sted på samme lokation? LINAK tilbyder samarbejde med studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling med betydning for virksomheden.

Vi har mulighed for at tilbyde samarbejde inden for alle områder af vores værdikæde fx produktion, udvikling, supply chain, IT osv.


Da vi har stor efterspørgsel på projekter, er der følgende krav til dig/din gruppe:

skal være på minimum 4. semester på bacheloren når opgaven skrives
har mulighed for at komme på virksomheden på Als min. 1 gang om måneden
projektet skal være på minimum 10 ECTS
have mulighed for at underskrive en fortrolighedsaftale (NDA)


Din ansøgning skal indeholde:

Start- og slutdato for projektet
Studieretning og universitet
Semester og antal ECTS point projektet skal opfylde
Antal gruppemedlemmer
Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområder


Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen, søg derfor i god tid. Vi behandler alle henvendelser individuelt, da det er vigtigt for os, at du får et fagligt relevant projekt for dig og LINAK.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.



Læs mere om karrieremuligheder på www.linak.com/career eller få flere informationer om vores produkter og arbejdsmetoder på ACTUATOR ACADEMY platformen.
LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.
De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.
LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w/d
HPT
Andet
99999 Grænsejob
Wir suchen dich -

Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w /d für den Kühlverkehr Klasse 2 / CE

Ab sofort:

• In Festanstellung für den internationalen Fernverkehr (auch 2 Fahrerbesatzungen)
• In Festanstellung für Tagesfahrten in Dänemark und Norddeutschland
• Aushilfsfahrer in Teilzeit und 450,00 €
• Oder mach uns einen Vorschlag wie Du gerne Arbeiten würdest

Weitere Informationen erteilt:

Sven Ohlsen – Telefon: +49 461 9958 9115 / E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33
D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Uopfordret produktionsmedarbejder til mekanisk montage
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
En stor del af den succes, LINAK® har haft gennem årene, skyldes en fantastisk indsats af de ansatte i vores fabrikker i Guderup (Danmark), Prešov (Slovakiet), Louisville (Kentucky, USA) og i Shenzhen (Kina).

For at fortsætte succesen, søger LINAK derfor efter flere kompetente kolleger – herunder også timelønnede til vores fabrik i Guderup.

Når du har sendt din ansøgning, vil den være aktiv i vores system i seks måneder.

Som medarbejder i mekanisk montage, arbejder man i teams i små produktionsområder med 3-5 kolleger. Vi har både små dele og lidt større dele, som skal monteres på forskellige måder/metoder.


Vi leder efter dig som:

gerne har erfaring med montagearbejde fra en produktionsvirksomhed
er omstillingsparat, kvalitetsbevidst og fingernem
er i god fysisk form, da meget af arbejdet er stående
er stabil, har gå-på-mod og vilje til at gøre en positiv forskel i fællesskab
har et vist kendskab til dansk, da manualer og instruktioner er på dansk


Hvorfor LINAK?

Hos LINAK har vi en åben og ærlig tone
Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold, hvor medarbejdernes sikkerhed har højeste prioritet
Mulighed for løbende uddannelse efter behov og ønsker under din ansættelse
Fleksible arbejdstider i form af flextid
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Udviklingsingeniør, mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® og CARELINE® søger en udviklingsingeniør med et kreativt mindset, som trives med komplekse problemstillinger og som brænder for at gøre en forskel for andre mennesker. Du bliver en del af en faglig stærk udviklingsafdeling, som består af 25 medarbejdere, der arbejder som enten projektleder, CAD designer eller udviklingsingeniør. Afdelingens fokus er global udvikling af nye aktuatorløsninger til nogle af verdens førende producenter inden for alt fra patientløftere til hospitalssenge.

Dine hovedopgaver bliver med fokus på udvikling af aktuatorer herunder konstruktion, dimensionering og test. Som en del af projektteamet kommer du til at indgå i en tværfaglig projektgruppe med team medlemmer fra salg, indkøb og produktionen, og du kommer til at arbejde tæt sammen med blandt andet elektronik- og softwareingeniører, hvor tekniske færdigheder omsættes til nye ideer til morgendagens løsninger.


Primære arbejdsopgaver:

Idé- og konceptudvikling
Anvendelse af faglig teori for at sikre stærkt grundlag for konstruktioner
Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
Samarbejde med leverandører og værktøjsmagere
Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
Samarbejde med produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet


Du:

er uddannet maskiningeniør, mekatronikingeniør eller tilsvarende
har gerne 3-5 års erfaring med lignede udviklingsopgaver
har gerne kendskab til emnekonstruktion i sprøjtestøbt plast materialer
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
arbejder målrettet og struktureret
har et godt overblik og kan håndtere mange bolde i luften
taler og skriver dansk og engelsk
virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
har evnen til at få ting til at fungere i praksis

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ingeniør til produktansvar (Mekanik)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en ingeniør, som trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Er det dig?

Som produktansvarlig vil du indgå i et team af 5 produkt- og produktionsansvarlige, hvor sparring og vidensdeling på tværs er i højsædet. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter, både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende. Der skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer, samt oprettes nye varer og specialvarer. Du vil desuden agere sparringspartner til udviklingsafdelingen ved design af nye produkter.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har sammen med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder.


Primære arbejdsopgaver

Oprettelse af nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Sikre produktets funktionalitet for kunden igennem hele produktets levetid
Gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Være projektleder på mindre projekter så som nyudvikling, optimering og lign.
Udforme teknisk info vedr. forbedringer eller ændringer af produkter


Du

er (ny-) uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren maskinteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed
er engageret, iderig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemet fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og skabe resultater på tværs af organisationen
er omstillingsparat og kan lide variationen mellem projekter og dagligdagsopgaver
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Jurister til International Social Sikring
ATP
Syddanmark
6100 Haderslev
ATP
Jurister til International Social Sikring

ATP, Haderslev

Har du styr på EU-lovgivningen? Vil du behandle sager for nogle af de største danske virksomheder? Og kan du sikre solid sagsbehandling og kundetilfredshed?

Som jurist i International Social Sikring er du sparringspartner for sektionschefen, når du formidler relevant lovstof, løsninger/afgørelser ift. komplekse ansøgninger. Du behandler komplekse ansøgninger om social sikring for ansatte, der arbejder uden for Danmark. I den forbindelse får du mulighed for at arbejde med kundeservice og sagsbehandling.

ATP
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dygtig administrationsmedarbejder søges til landbrugsproduktionsvirksomhed nær Haderslev
LandboSyd
Syddanmark
6100 Haderslev
Barkholt Dygtig administrationsmedarbejder søges til landbrugsproduktionsvirksomhed nær Haderslev

Barkholt

Vi søger en alsidig administrativ medarbejder, der trives med at have flere bolde i luften, og som sætter en ære i at varetage forskelligartede opgaver med et smil.

Som administrativ medarbejder i Barkholt-koncernen vil du være omdrejningspunktet for tre virksomhedsejere, der alle efterspørger dine kompetencer i en travl hverdag.

Du vil besidde en stilling med meget høj grad af selvstændighed samt have stor indflydelse på din hverdag og arbejdsopgaver. Beslutningsvejen er kort, tonen er uformel, og ejerne er alle engagerede. Vi tilbyder stor fleksibilitet i arbejdstiden, og opgaverne er mangeartede.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland