Du kommer til at indgå i et dedikeret team bestående af salgskonsulenter, lagermedarbejdere, serviceteknikere og administrative medarbejdere, hvor vi alle hjælper hinanden.
Med reference til salgschefen bliver du, som salgskonsulent, ansvarlig for opsøgende salg af kompressor- og serviceløsninger samt udviklingen af samarbejdet med eksisterende kunder.
Din arbejdsplads bliver hele Danmark. Når du ikke er på kundebesøg, sidder du på eget kontor i vores administrationsbygning i Langeskov på Fyn.
Med udgangspunkt i kundens behov skal du være sparringspartner for vores serviceteknikere i deres planlægning og koordinering af serviceopgaver. Støtte op om afdelingens administrative opgaver og opretholde et professionelt serviceniveau som dermed sikrer, at kunderne og vores teknikere får de bedst mulige betingelser for at lykkes.
Din arbejdsplads bliver primært Fyn. Når du ikke er på service/montageopgaver, sidder du på eget kontor i vores administrationsbygning i Langeskov på Fyn.
Den amerikanske, børsnoterede virksomhed Covetrus er med sine 5.500 medarbejdere en af verdens største udbydere af produkter og services til veterinærklinikker i hele verden.
Vi udvider nu vores aftenhold og søger endnu en kollega til vores produktion af hundekraver, og med den retning vi har sat mod nye væksteventyr, kan vi godt love dig, at der bliver fart på.
Du bliver en del af det nuværende aftenhold i produktionen og får 2 kolleger, og sammen sørger I for og hjælper hinanden med at holde produktionen kørende. Der er selvfølgelig overlap med dagholdet, hvor du har 7 kolleger og en produktionsleder.
I perioder kan der blive tale om midlertidigt at overgå til daghold og/eller til pakke- og plukkearbejde på lageret. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel på både arbejdstider og arbejdsopgaver.
We are looking for a Process Assistant (f/m/d) that provides assistance to help Vertanical Denmark Aps achieve its organizational objectives.
Vi leder efter en professional og erfaren controller, der har lyst til at blive en del af en voksende koncern indenfor ventilationsområdet.
Du får muligheden for at slutte dig til en af de førende organisationer inden for ventilationsløsninger og være en del af en innovativ og dynamisk gruppe. Vi leder efter en kandidat, der er i stand til at arbejde på en omhyggelig, pragmatisk og uafhængig måde.
I denne rolle trækker du komplekse data ud af systemerne og oversætter dem, for yderligere at skabe strukturer, der gør det let at få adgang til og præsentere data i organisationen. I tæt samarbejde med virksomhedens ledere sikrer du validiteten af ugentlige, månedlige og årlige rapporter.
SuperBrugsen Langeskov søger en kompetent slagtermester, der får ansvar for, at kunderne får en god og inspirerende oplevelse. Vi brænder for at gøre en forskel for vores kunder, og som slagtermester er din succes betinget af slagterbutikkens drift, udvikling og medarbejdernes trivsel.
Som slagtermester er din opgave hver dag at sikre en salgsklar og indbydende slagter, der lever op til vores slagterkoncept; SB Slagteren - og giver kunderne den ekstra service, der overgår deres forventninger. Det indebærer, at du:
Taler du godt tysk? Så skal du være vores nye Interne Sælger/Salgs- & Eksportassistent.
På kontoret i Langskov får du en varm velkomst af dine erfarne og passionerede kolleger. Mere præcist vil du arbejde i Salg og Marketing, hvor du deler kontor med ca en håndfuld kolleger.
Som Intern Sælger/Salgs- & Eksportassistent har du ansvaret for at yde en kompetent og venlig kundeservice til vores kunder, der primært består af fagbutikker i hele Europa. Din kundekontakt foregår oftest over telefon og e-mail. Her besvarer du spørgsmål om vores produkter og er samtidig med til at skabe gode og vedvarende relationer.
Stillingen er meget bred og alsidig, hvor du vil komme til at arbejde tæt sammen med hele organisationen, samt at der vil være nogle koncernaktiviteter, hvor du også deltager.
Som CI Engineer vil de væsentligste opgaver være at lede og gennemføre løbende forbedringer, hvor du selv er hands on, og samtidig drive større forandringsprojekter i samarbejde med den øvrige organisation.
Ansvar/opgaver vil blandt andet være:
Har du god erfaring med kvalitetssikring, lige fra HACCP til fødevarelovgivning, et godt humør og har fokus på udvikling og vedligehold af vores kvalitetsstyrringsprogram og opretholdelse af fødevaresikkerhed?
Ullerslev Mejeri er en familievirksomhed, beliggende på Fyn, som ejes af 3. generation.
Vi er en eksportvirksomhed, som handler med ost. Stillingen refererer direkte til direktøren.
Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:
Autoriseret psykolog 37 t/uge søges til spændende stilling med behandlings ? og udredningsarbejde med børn, unge og familier.
De 3 psykologer i Familiehuset, Børnenes Hus og Villaen (alle 3 huse ligger i Kerteminde by) indgår i et fagligt fællesskab, og løfter en vifte af opgaver, f.eks.:
Denne stilling er fysisk placeret i Familiehuset med arbejde mandag?fredag, arbejdstiden afhænger af opgaverne. Vi arbejder ud fra en neuroaffektiv forståelse, og det vil derfor være en fordel, hvis du har kendskab til den neuroaffektive tilgang.
FJ Industries A/S er på en ambitiøs vækstrejse og søger en Sales Coordinator til at understøtte vores B2B-salgsafdeling i Ferritslev på Fyn.
Du bliver en del af et salgsteam, som består af 4 dedikerede og kompetente sælgere i Danmark samt en sælger og salgskoordinator på vores fabrik i Kina. Du får en central rolle som teamets back office-funktion og bliver det afgørende bindeled mellem salgsteam, kunder og den øvrige del af virksomheden i ind- og udland.
Stillingen er nyoprettet, og du får derfor god mulighed for at præge jobbet og arbejdsopgaverne. Du refererer direkte til Salgsdirektøren.
Din nye arbejdsplads er parken omkring det idylliske Ulriksholm Slot, ved Kertinge Nor.
Sammen med Ulriksholms grønne anlægsgartner, vil du indgå i et tæt samarbejde med Helle Lundgaard, der bliver din chef. En positiv motiveret tilgang til opgaverne er altafgørende.
Din arbejdsdag på Ulriksholm foregår udenfor hele året og er derfor afhængig af årstiderne, af vind og vejr, samt af vedligeholdende såvel som forandrende projekter.
??. så er du måske vores nye kollega?
LINDØ port of ODENSE A/S er en virksomhed i stærk vækst og en af Fyns mest betydende erhvervsvirksomheder.
Vi søger en stærk Commercial Manager til at styrke salgsindsatsen overfor nye og eksisterende kunder inden for vores industri- og logistiksegment. Som Commercial Manager bliver du ansvarlig for den fortsat positive udvikling i de to segmenter, hvor du selvstændigt varetager den daglige kvalificering, bearbejdning, dialog og ordreindgåelse. Du skal samtidig bidrage til at tiltrække forretningsområder, der giver jobskabelse inden for den grønne omstilling.
- En af Danmarks største havne har brug for dig NU?
Da en af vores to dygtige teknisk designerelever er færdig til sommer og ønsker at læse videre, søger vi en teknisk designerelev til afdelingen Bygninger og Faciliteter.
Er du i gang med eller har gennemført grundforløbet som teknisk designer med godt resultat og har planer om at fortsætte på bygge- og anlægslinjen samt brænder for at tegne, designe, opmåle og udføre teknisk dokumentation?
Så kan vi tilbyde dig en spændende elevtid hos LINDØ port of ODENSE i Munkebo med start til august 2021 i en afdeling med dygtige kolleger i et uformelt miljø.
Dine arbejdsopgaver
Drømmejob fra Jobindex