1195 job i Region Fyn 477 job i dette område
1195 job i Region Fyn 477 job i dette område

top job

Employees needed for container unloading in Kolding
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Are you vigorous and would like to have a physical job? If so, we might have the right job opportunity for you!

Professional skills:

You are self-motivated and take an active part in the work tasks
You are methodical and quality-conscious
You are capable and confident


Personal qualities:

You are physically fit and ready for new challenges
You are committed and flexible
You are reliable and punctual
You are able to provide your criminal record

The work requires that you are physically fit. It would be an advantage, if you can work on short notice when needed.

If you are interested, please call our office on +45 61 24 25 85 during working hours (Monday - Thursday 8:00-16:00, Friday 8:00-15:30), or fill out the application form and upload your CV.
Indrykket: 22-10-2021 17:13:09
Ansøgningsfrist: 20-11-2021 23:59:00
IT-Sikkerhedskonsulent indenfor GRC-området
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Sydbank har store ambitioner på sikkerhedsområdet, og derfor søger vi endnu en IT-Sikkerhedskonsulent. Vores nye konsulent skal sikre, at Sydbank er et skridt foran de cyber-kriminelle samt være med til at holde banken skarp og kompetent indenfor Informationssikkerhed.

Vi er som bank afhængige af et stort antal forretningskritiske applikationer og systemer og af, at vi altid har den rette adfærd. Med reference til afdelingslederen for Informationssikkerhed, kommer du til at vurdere, rådgive, udvikle, og understøtte Sydbank i at holde banken sikker. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

- Bidrage til at Sydbank IT har velfungerende IT-governance, compliance og risikohåndtering
- Styre udvalgte sikkerhedsprojekter relateret til informationssikkerhed i samarbejde med vores programleder og projektdeltagere fra andre afdelinger
- Være naturlig sparringspartner omkring IT-sikkerhed generelt
- Etablere og vedligeholde politikker, forretningsgange og kontroller
- Sikre og kontrollere at vores informationssikkerhed lever op til gældende lovgivning, standarder og best practice.
Indrykket: 21-10-2021 15:56:28
Ansøgningsfrist: 12-11-2021 23:59:00
Ambitiøs praktikant søges til JKS Vejle
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.

Arbejdsopgaver:

Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Administrative opgaver

Om dig:
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Indrykket: 21-10-2021 15:25:43
Ansøgningsfrist: 01-12-2021 23:59:00
Robuste medarbejdere til containertømning
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til et fysisk krævende arbejde, og kan du møde på arbejde med kort varsel? Så er det måske dig, vi søger

Til kunde i Kolding søger vi friske vikarer til containertømning med opstart hurtigst muligt.


Faglige kompetencer:

- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

- Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
- Du er omgængelig og imødekommende
- Du er engageret og fleksibel
- Du er stabil og møder til tiden
- Du kan fremvise straffeattest



Jobbet kræver en god fysik. Det er en fordel, hvis du kan tage akutte vagter.

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Indrykket: 20-10-2021 16:04:02
Ansøgningsfrist: 27-11-2021 23:59:00
Embedded SW Developer - C++
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong experience in Embedded Software development in C++/C# and do you want to see your impact on the control system of the market leading refrigerated container?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.


We offer

As an Embedded Software Developer, you will be part of our Software and Digitalization team which consists of 12 passionate colleagues, including Senior Project Managers, Data Analysts, Refrigeration Specialist, Software- and Hardware Engineers. You will report directly to the Head of Star Cool System Control and Digital Service.

The team is working on the development of next generation of refrigerated containers and our new IoT service, Sekstant. We are currently strengthening our SW capabilities and you will have the opportunity to help define how we will develop software in the future.

The team works from our headquarters in Tinglev, where you will also be based. Tinglev lies in southern Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have a very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues, who come from many different backgrounds and cultures.
Indrykket: 20-10-2021 16:02:05
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have strong experience in Embedded Linux and are you ready to take on the challenge of developing our IOT gateway.

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
We offer

As an Embedded Software Developer, you will be part of our Software and Digitalization team which consists of 12 passionate colleagues, including Senior Project Managers, Data Analysts, Refrigeration Specialist, Software- and Hardware Engineers. You will report directly to the Head of Star Cool System Control and Digital Service.

The team is working on the development of next generation of refrigerated containers and our new IoT service, Sekstant. Sekstant is a gateway and connectivity solution that is fundamentally changing the way reefer container operators connect with and manage their transport chain. You can read more here https://www.mcicontainers.com/sekstant. To date, MCI is the only original equipment manufacturer (OEM) offering a connectivity solution of this kind.

The team works from our headquarters in Tinglev, where you will also be based. Tinglev lies in southern Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have a very high priority. You will be a trusted colleague and part of an international company of proud and passionate colleagues, who come from many different backgrounds and cultures.
Indrykket: 20-10-2021 16:00:45
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Private Banker til Sydbank i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

Vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til? I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank – helt enkelt. Vi tror, at det er en af årsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen. Nu mangler vi dig som en del af teamet i Sydbank Private Banking i Sønderjylland.
Om jobbet

Brænder du for at give unikke kundeoplevelser? Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed. Det gør du ved at levere nærværende og proaktiv rådgivning med forståelse for den enkelte kundes situation og behov. Du vil proaktivt inddrage øvrige kolleger med specialistkompetencer på pension og formueoptimering. Du gør en forskel for vores kunder – enkelt og ordentligt.

Dine primære opgaver bliver at:

- arbejde proaktivt med nye kunder for aktivt udvide din kundeportefølje
- præsentere kunder for nye muligheder inden for områderne bolig, pension, lån, forsikringer og investering – sidstnævnte typisk i samarbejde med en investeringsrådgiver
- deltage i kundearrangementer og profilerende aktiviteter målrettet kundesegmentet i Private Banking
- have ansvaret for egen kundeportefølje bestående af Private Banking-kunder
- indgå i løbende dialog om din personlige plan for din fortsatte udvikling.

Dit faste arbejdssted vil være på Storegade i Aabenraa. Men der vil også være dage, hvor du vil være i vore andre filialer i Sønderjylland for at være lokalt til stede for vore kunder og for at understøtte og udvikle det gode samarbejde på tværs af område Sønderjylland.
Indrykket: 20-10-2021 09:45:44
Ansøgningsfrist: 17-11-2021 23:59:00
Industritekniker, værktøjsmager, maskinarbejder eller lign.
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi søger faste operatører til bearbejdningscentre hos Danfoss i Nordborg både til skiftehold i hverdagene og til weekendhold.

Der er stor efterspørgsel af komponenter fra Danfoss og for at kunne imødekomme og servicere den kraftige efterspørgsel, søger vi en medarbejder til fast weekendskift på daghold i bearbejdningsområdet. Vi forestiller os, at du har solid erfaring med maskinbearbejdning og evt. har en uddannelse som maskinarbejder, værktøjsmager, industritekniker eller evt. en anden faglig relevant bagrund.

I afdelingen er der et godt arbejdsmiljø, og du vil få nogle dygtige og kvalificerede kollegaer, der har været i afdelingen i mange år. Du vil blive lært op, før du kommer til at stå selvstændigt på weekendskift. Oplæringen vil tage cirka 3 måneder, og dette vil foregå på daghold i hverdagene.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Opstilling og betjening af bearbejdsningsudstyr
At foretage målinger i forhold til kontrolinstruktioner
At reagere ved afvigelser
Holde maskiner og området rent og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand, for derigennem at sikre optimal drift, kvalitet og produktivitet

Der er omkring 3-6 omstillinger i løbet af en weekend, det er større serieproduktioner ad gangen.


Dine kompetencer:

Du har arbejdet med eller har et godt kendskab til bearbejdning
Er engageret og nysgerrig omkring dit arbejde
Kan arbejde selvstændigt og i team samt bidrager til et godt arbejdsmiljø
Er en pålidelig medarbejder, der forstår vigtigheden af en stabil arbejdsindsats
Kan læse og forstå skriftlige instruktioner på dansk
Har solid erfaring med bearbejdning, og at du er omhyggelig og kvalitetsbevidst, og kan arbejde med små tolerancer

Derfor er det vigtigt, at du har et godt syn og er god til at se detaljer. Vi forventer, at du kan arbejde ansvarsbevidst og selvstændigt, og at du har et godt overblik.


Indrykket: 19-10-2021 16:58:55
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Rutineret truckfører
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til opstart hurtigst muligt søger vi en stabil og ansvarsbevidst lagermedarbejder med truckcertifkat.


Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne vil primært være inden for følgende områder:

Kørsel med truck
Pak og pluk
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har truckcertifikat
Du har praktisk erfaring med truckkørsel
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er stabil og møder til tiden
Du kan tale og skrive Dansk
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Indrykket: 19-10-2021 16:51:26
Ansøgningsfrist: 06-11-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Kolding og Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding/Vejen søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 7. november 2021.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt:
Driftsleder i Kolding: Kaj Jørgensen på tlf. 2033 7328
Driftsleder i Vejen: Jimmy Østergaard på tlf. 2033 7326.

Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Indrykket: 18-10-2021 13:16:03
Ansøgningsfrist: 07-11-2021 23:59:00
Kreditkonsulent til Sydbank i Sønderjylland
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af at bidrage til høj kunde- og medarbejdertilfredshed? Og er du skarp til kreditsparring med privatrådgivere og Private Bankere? Så har du mulighed for at blive en del af kreditteamet i Sydbanks område Sønderjylland, der har hovedkontor på Storegade i Aabenraa.

Vi søger en kreditkonsulent til et kreditteam på 3, hvor du får en aktiv rolle i at sikre en langtidsholdbar forretningsforståelse på kreditområdet. Her får du rig mulighed for at omsætte ord til handlinger.

Som vores nye kreditkonsulent bliver du en del af et stærkt fagligt og humørfyldt fællesskab. I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.


I jobbet som kreditkonsulent:

- Varetager du behandling af låneindstillinger fra rådgiverne i Privat og Private Banking i Sydbanks område Sønderjylland.
- Sparrer du med rådgiverne om at finde optimale løsninger for kunderne.
- Indstiller du større sager til bevilling hos bankens centrale kreditafdeling.
- Er du med til at sikre, at bankens kreditpolitik efterleves.
- Medvirker du til at fastholde en høj kvalitet i kreditgivningen.
- Har du medansvar for undervisning af rådgiverne i området.

Der er tale om et ansvarsfuldt og selvstændigt job, hvor du selvfølgelig vil få en grundig introduktion og oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet.

For den rette kan jobbet på sigt åbne op for yderligere karrieremuligheder i Sydbank.
Indrykket: 15-10-2021 15:05:33
Ansøgningsfrist: 12-11-2021 23:59:00
Allround administrativ medarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for at yde god kundeservice og for at arbejde med boligadministration? Har du desuden god regnskabs- og talforståelse, så er det måske lige dig vi søger til en fuldtidsstilling hos en af vores kunder i Kolding.

TIl opstart hurtigst muligt søger vi en serviceminded og udadvendt administrativ medarbejder.


Primære opgaver:

Besvare telefonopkald
Servicere kunder på kontoret
Udfærdige kontrakter
Forbrugsafregning (el-vand-varme)
Sørge for papirer til viceværter i forbindelse med syn og fraflytning
Annoncering af ledige lejemål på nettet
Regnskabsmæssige opgaver
Diverse ad hoc-opgaver


Din profil:

Du har en allround kontoruddannelse
Helst erfaring fra boligudlejning eller tilsvarende – f.eks en baggrund som advokatsekretær eller fra et ejendomsmæglerkontor
Du er serviceminded og struktureret
Du er en god kollega og en rigtig teamplayer
Du er udadvendt
Du er selvstændig
Du er fleksibel
Du tager ansvar for dine opgaver
Du har en god situationsfornemmelse
Indrykket: 15-10-2021 13:39:17
Ansøgningsfrist: 05-11-2021 23:59:00
Projektchef til anlægsafdelingen
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Randstad søger for Arkil en projektchef til anlægsafdelingen i Kolding. Du bliver som projektchef ansat med reference til afdelingens ledelse. Som projektchef hos Arkil har du overordnede ansvar for en række projekter, hvor du vil have det tekniske, økonomiske, kvalitets- og tidsmæssige ansvar samt varetage ledelse af øvrige parter på projektet.

I Arkils anlægsafdeling i Kolding udføres mange forskellige projekter bl.a. inden for traditionelle anlægsopgaver som kloakering, kloakseparering og byggemodning, men også mere komplekse projekter i samarbejde med Arkils øvrige afdelinger og divisioner.

Dine ansvars- og arbejdsopgaver vil herunder indebærer:

Daglig projektledelse herunder at have et økonomisk, kvalitets- og tidsmæssigt ansvar for gennemførelsen af projekterne
Koordinering af interne og eksterne interessenter, herunder myndigheder
Koordinering og samarbejde med øvrige projektdeltagere
Deltagelse i tilbudsfasen og projekteringsfasen for at opnå optimal pris og rigtige løsninger for kunden
Sikring af overholdelse af kvalitet, miljø- og sikkerhedskravene
Deltagelse i byggemøder, m.v.

Der vil i stillingen være et tæt samarbejde på tværs af afdelinger i Arkil, hvorfor du vil have en stor kontaktflade både internt og eksternt i forhold til kunder og samarbejdspartnere. Stillingen kræver, at man kan arbejde selvstændigt, er i stand til at drive sin egen hverdag, og at man kan arbejde tæt sammen med både kunder og kolleger.
Indrykket: 15-10-2021 12:53:08
Ansøgningsfrist: 26-10-2021 23:59:00
Datateknikerelev
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Brænder du for IT, og vil du være en del af én af Danmarks største entreprenørvirksomheder, så er det måske dig, vi søger til vores IT-afdeling i Vojens.

I Arkil IT er vi 8 medarbejdere, der servicerer knap 700 PC-brugere fordelt på 20 afdelinger og mere end 50 byggepladser fra vores hovedkontor i Vojens.

Målet for afdelingen er
at ”Levere IT, der gør en forskel for brugerne”. Vi har derfor et stort fokus på processer og værdien af den service, vi leverer. Vi prioriterer at have et godt og positivt arbejdsmiljø, hvor man hjælper hinanden.

Som datateknikkerelev bliver du
en del af vores support team, der modtager og håndterer alle henvendelser fra brugerne. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere løsninger, så vi kan løse størstedelen af henvendelserne som et ”First Time Fix”.

Vi tager medansvar for din uddannelse, og vi vil derfor udfordre dig med forskellige projekter, hvor du selvstændigt skal levere et godt resultat. Vi vil give dig studierelevante opgaver du skal løse i vores testmiljø – et sikkert miljø du selvstændigt opbygger med sparring og support fra dine kollegaer.

Hvis du tør sige ja til udfordringer, kan tage ejerskab for en opgave, og ikke er bange for at lege med nye teknologier kan du være netop den elev vi søger.
Indrykket: 15-10-2021 12:48:53
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Lagermedarbejdere til weekendarbejde / dag og nat
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende weekendarbejde, så søger vi kollegaer, der kan indgå i et team af dygtige medarbejdere på terminalen.
Vi søger mødestabile personer med godt humør, der er bekendt med arbejde på lager eller gerne vil lære det. Vi ser gerne du har truck- eller stabler certifikat. Har du erfaring med lagerarbejde indenfor køl/frys, er det en fordel. Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan tage fat.

Dine primære opgaver vil være:
• Læsning- og losning af trailere
• Der arbejdes i en meget selvkørende afdeling, hvorfor vi ønsker en kollega, der er meget omgængelig, og som sætter store krav til kvalitet
• At du kan arbejde selvstændigt men også indgå i team
Indrykket: 15-10-2021 11:51:09
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Automatikfagteknikerlærling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Ønsker du et afvekslende job med mange forskellige typer opgaver inden for vedligehold? Et job, hvor dagene ikke er ens, men byder på nye spændende udfordringer. Så skal du blive automatikfagteknikerlærling hos os.

Som lærling på LINAK får du en enestående chance for at få en uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Uddannelsen tager 3½ år, hvoraf 40 uger er på skole.
Du vil komme til at arbejde sammen med ca. 25 medarbejdere, som er meget fokuseret på systematisk vedligehold, optimering af processer, LEAN og godt samarbejde. Vi planlægger og fordeler selv vores opgaver og servicerer på 3 skift. I løbet af din læretid vil du komme i flere forskellige afdelinger og arbejde med mange forskellige teknologier, herunder robotter. Hvis du er dygtig og har mod på udfordringen, så har vi også mulighed for kortere udveksling til andre virksomheder eller til en af vores fabrikker i udlandet.

Primære arbejdsopgaver

Driftssikring af produktionsudstyr. Herunder systematisk vedligehold samt fejlfinding på mekaniske-, pneumatiske-, hydrauliske- og elektriske maskiner
Fremstilling af mindre styringsaggregater til produktions- og testudstyr
Opstilling og indkøring af nye maskiner

Du

har lysten og viljen til at lære nyt
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
kan holde fast i det gode humør og har et roligt overblik i pressede situationer
er fleksibel og har gå-på-mod
er god til at samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt
er serviceminded
har bestået grundforløbet
Indrykket: 14-10-2021 15:16:37
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Lagermedarbejdere / pladstrækker til weekendarbejde dag og nat
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger kollegaer, der kan indgå i et team af dygtige medarbejdere på terminalen.
Vi søger to mødestabile personer med godt humør, der er bekendt med arbejde på lager. Vi ser gerne du har truck- eller stabler certifikat / lastbilkørekort. Har du erfaring med lagerarbejde indenfor køl/frys, er det en fordel. Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan tage fat.

Dine primære opgaver vil være:
• Læsning- og losning af trailere
• Der arbejdes i en meget selvkørende afdeling, hvorfor vi ønsker en kollega, der er meget omgængelig, og som sætter store krav til kvalitet
• At du kan arbejde selvstændigt men også indgå i team
Indrykket: 13-10-2021 15:18:37
Ansøgningsfrist: 27-10-2021 23:59:00
Account manager med stor kundeforståelse
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Som vores nye Account manager bliver din opgave at videreudvikle din egen kundeportefølje, sikre den i forvejen høje kundetilfredshed samtidig med, at du afsøger markedet for nye potentielle kunder. Du vil være en vigtig bidragsyder til at sikre Fleggaard Leasings fortsatte vækst i erhvervssegmentet.

Der er tale om en stilling, hvor drift og kommerciel kundeudvikling er de ord som bedst beskriver vejen til succes. Kundernes fokus er seriøs rådgivning og konkurrencedygtige priser og her er Fleggaard Leasings knowhow og markedsposition afgørende parametre.

Teamet, som du vil indgå i, er kompetent og har mange års erfaring med leasing til erhverv. Her ”spiller vi hinanden gode” og sparrer med hinanden, så kunderne får den bedst mulige oplevelse.

Du skal tage et lead på

- Udarbejdelse af leasingtilbud
- Rådgivning af erhvervskunder i forbindelse med leasingaftaler
- Din egen kundeportefølje og udvikling af denne
- De administrative opgaver som forlængelser og udløb på leasingaftaler

Vi søger en profil med forretnings- og kundeforståelse som har erfaring med vedholdende opsøgende salgsarbejde og har en god og professionel forretnings-, markeds- og kundeforståelse. Dette gerne fra en lignende stilling indenfor leasing, men det er ikke et krav. Som noget af det vigtigste har du fremragende kommunikative evner samtidig med, at du mestrer det administrative arbejde der er forbundet med stillingen.

Du er som person:

- Lyttende og sætter dig i kundens sted
- Analytisk
- God til Office pakken
- Vedholdende på den gode måde
- En der kan gøre sig forståelig på tysk eller engelsk
Indrykket: 13-10-2021 11:05:00
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Lagermedarbejder med krancertifikat og lastbilkørekort
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Er du en erfaren truckfører, og kunne tænke dig et alsidigt arbejde, hvor du udover at køre truck skal løfte gods med traverskran og køre lastbil med hænger? Så er det dig, vi søger for vores gode kunde i Taulov. Er du det rigtige match til jobbet, er der mulighed for fastansættelse.


Arbejdsopgaverne varierer, og vil være inden for følgende områder:

Kørsel med truck
Flytte store tunge stålemner med traverskran
Læsse lastbiler
Flytte trailere på pladsen med lastbil
Forefaldende lagerarbejde



Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring som truckfører
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Truckcertifikat og gyldigt kørekort C/E
Du har som minimum kranbasisuddannelsen
Indrykket: 12-10-2021 15:13:37
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Assens og Middelfart
Meldgaard Miljø A/S
Fyn
5610 Assens
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Assens/Middelfart søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 31. oktober 2021.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Carsten Mau Nielsen på tlf. 52 18 72 80.

Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Indrykket: 12-10-2021 09:30:24
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Trade Finance-specialist
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at være en vigtig partner for Sydbanks gode erhvervskunder, og brænder du for udenlandshandel? Så har vi jobbet til dig.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job som Trade Finance-specialist i Sydbanks Trade Finance-afdeling i Aabenraa. Afdelingen er en vigtig del af det værditilbud, som vores erhvervskunder har adgang til som kunde i Sydbank. Afdelingen blev i 2019 kåret som Danmarks bedste Trade Finance-udbyder af magasinet Global Finance. Din fornemmeste opgave bliver at servicere bankens gode erhvervskunder med relevante løsninger fra Trade Finance-produktpaletten.

Som specialist i Trade Finance skal du:

- Være med til at give bankens internationalt orienterede virksomheder kompetent service og rådgivning på Trade Finance-området
- Sikre den optimale håndtering af kundernes import- eller eksportforretninger i samarbejde med kunden, kundens cash manager og erhvervsrådgiver
- Sagsbehandle de dokumenter, som er nødvendige for kundens import- eller eksportforhold som f.eks. at håndtere remburser, dokumentinkasso og udenlandske garantier
- Afholde kundemøder med rådgivning om Trade Finance-produkter
- Udvikle samt drive værktøjer, koncepter og produkter indenfor Trade Finance
- Hjælpe med at optimere arbejdsgange og sætte strøm til relevante Trade Finance processer.
Indrykket: 12-10-2021 08:20:53
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Serviceleder til el-afdelingen
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi søger en kompetent el-serviceleder med godt overblik til at indgå i et tværfagligt ledelsesteam hos en af Caverions store tekniske outsourcing aftaler ved Danfoss i Nordborg. Du vil få base i Caverions afdeling på Danfoss og refererer til site manageren samme sted. En afdeling med en god tone, hvor arbejdsmiljøet er uformelt og sikkerheden er i fokus.

Ledelse, kundekontakt og beregning af tilbud
Dit overordnede ansvar vil være at lede et stærkt team på 12 elektrikere på sitet.

Et udpluk af dine opgaver er:

Mandskabs- og opgaveplanlægning
Kundekontakt og samarbejde med kollegaer på tværs af faggrupper
Beregning af tilbud samt opfølgning på disse
Projektstyring
Udarbejdelse af dokumentation

Din arbejdsdag vil være meget varieret og de mangeartede opgaver vil du selv have mulighed for at have indflydelse på.

Dine kompetencer er:

- Du kan være uddannet el-installatør, maskinmester eller have anden relevant el-teknisk baggrund.
- Du har minimum 5 års erfaring
- Du har erfaring med ledelse og udvikling af teams med fagligt dygtige teknikere
- Udadvendt med lyst til kundekontakt
- Økonomisk forståelse og erfaring med tilbudsgivning
- Dygtig holdspiller med fokus på godt samarbejde med kolleger fra andre fag

Du er kendt for din evne til at samarbejde, dit gode overblik og din positive tilgang til opgaverne i dagligdagen. Du er god til at kommunikere med både kunder, kollegaer og medarbejdere og stiller høje krav til kvaliteten i det arbejde, som du og dit team leverer.
Indrykket: 11-10-2021 14:55:22
Ansøgningsfrist: 09-11-2021 23:59:00
Industritekniker, værktøjsmager, maskinarbejder eller lign.
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Der er stor efterspørgsel af komponenter fra Danfoss og for at kunne imødekomme og servicere den kraftige efterspørgsel, søger vi en medarbejder til fast weekendskift på daghold i bearbejdningsområdet. Vi forestiller os, at du har solid erfaring med maskinbearbejdning og evt. har en uddannelse som maskinarbejder, værktøjsmager, industritekniker eller evt. en anden faglig relevant bagrund.

I afdelingen er der et godt arbejdsmiljø, og du vil få nogle dygtige og kvalificerede kollegaer, der har været i afdelingen i mange år. Du vil blive lært op, før du kommer til at stå selvstændigt på weekendskift. Oplæringen vil tage cirka 3 måneder, og dette vil foregå på daghold i hverdagene.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

- Opstilling og betjening af bearbejdsningsudstyr
- At foretage målinger i forhold til kontrolinstruktioner
- At reagere ved afvigelser
- Holde maskiner og området rent og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand, for derigennem at sikre optimal drift, kvalitet og produktivitet

Der er omkring 3-6 omstillinger i løbet af en weekend, det er større serieproduktioner ad gangen.
Indrykket: 11-10-2021 14:53:31
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Produktionsplanlægger
Steel Products DFT
Syddanmark
6430 Nordborg
Vil du sikre vores kunder får deres varer til den aftalte tid og den aftalte mængde og trænger du til nye udfordringer, så har vi måske et job til dig.

Vi har travlt og derfor søger Steel Products DFT A/S i Nordborg en produktionsplanlægger, som kan indgå i et stærkt team bestående af 2 produktionsplanlæggere, 2 arbejdsledere og en produktionschef.

Vi tilbyder
Et job i en organisation, hvor du vil blive en meget vigtig del af vores ”maskin rum”, hvor opgaverne løses hurtigt i samarbejde med mange gode kolleger.

Vi investerer i vores medarbejdere og er imødekommende overfor karriereønsker. Steel Products er en organisation med muligheder for personlig udvikling, for medarbejdere med den rette indstilling. Vi arbejder med en stor grad af fleksibilitet i jobbet, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag sammen med din nærmeste leder.

Hvad drejer jobbet sig om?
Du vil få ansvaret for at håndtere de indkomne ordrer og forecasts fra kunderne og sikre høj kvalitet i indtastning i vores ERP-system; NAV 2015. Derudover vil du følge op på spørgsmål vedrørende ordrer overfor bl.a. kunderne og vores salgsafdeling.

Som vores nye planlægger må du gerne have ambitioner om løbende at kunne påtage dig et bredere ansvar i produktionsplanlægningen samt være forandringsvillig, og klar til at finde smartere måder at gøre tingene på.

Udover dialog med kunder, vil du også få til opgave at koordinere med underleverandører af ydelser for at sikre rettidig levering mod kunder.

Hvad skal der til for at ansøge?
Det vil være en fordel hvis du har erfaring fra en lignende stilling, men vigtigst er at du er detaljeorienteret og sætter pris på kvaliteten i dit arbejde.

Du skal være god til at samarbejde på alle niveauer og prioritere opgaverne i driften.

Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk er også en fordel, men ikke et krav.

IT- kundskaber vil være en fordel, herunder kendskab til Office-pakken og ERP-systemer; eksempelvis NAV 2015, D365 F&O eller Axapta.

Tiltrædelse snarest muligt. Der er ikke sat nogen ansøgningsfrist, da vi venter på den rette kandidat.

Send gerne din ansøgning snarest muligt til HR@steelproducts.dk - ansøgningerne behandles løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen, Manager of Operations, på telefonnummer 41 24 77 85.
Indrykket: 11-10-2021 14:48:31
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Produktionstekniker
Steel Products DFT
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi optimerer og automatiserer konstant på vores processer og produktions set-up. Det gør vi for at være de bedste indenfor vores teknologier. Hvis du gerne vil bruge din tekniske viden til at forbedre, automatisere og optimere produktionsprocesser og hvis du vil gøre en forskel,-så har vi måske et job til dig.


Vi tilbyder

Du bliver en del af et stærkt team, som har produktionsteknisk ansvar for produktionen.
Du bliver en del af en produktionsteknisk afdeling, hvor du bliver fjerde mand i et team der rummer både ingeniører og teknikere. De samarbejder med produktionen, værkstedet og eksterne leverandører om de projekter der skal løses.

Vi investerer i vores medarbejdere og er imødekommende overfor karriereønsker. Steel Products er en organisation med muligheder for personlig udvikling, for medarbejdere med den rette indstilling. Vi arbejder med en stor grad af fleksibilitet i jobbet, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag sammen med din nærmeste leder.

Hvad drejer jobbet sig om?
Som del af vores produktionstekniske afdeling har du to vigtige opgaver: Sikre optimale produktionstekniske løsninger og processer, og yde produktionsteknisk støtte til den daglige drift.


Arbejdsområder

Tekniske optimeringer af hovedsageligt bearbejdningsafdelingen, men også andre områder.
Produktionsoptimering, herunder produktions flow
Automatisering af nye og eksisterende maskiner
Projektdeltagelse i nye kundeprojekter
Du har blandt andet ansvaret for at produktionen forløber så gnidningsfrit som muligt, så faglige forståelse er vigtigt i jobbet, da du vil være en ”go to guy” for teknisk sparring, derfor er det vigtig du er synlig i produktionen.


Hvad skal der til for at ansøge?

Du kan være uddannet industritekniker eller maskinarbejder og hvis du har suppleret din faglige baggrund med en teknisk/akademisk uddannelse er det en fordel, men ikke et krav. Vi modtager dog også gerne din ansøgning, hvis du netop har afsluttet din uddannelse. Vi vil sørge for at du får oplæring og hjælp, til at varetage opgaverne.

Du skal være god til at samarbejde på alle niveauer og prioritere opgaverne i driften. Du skal vide, at de bedste løsninger findes gennem involvering af andre og deres kompetencer, og du tør at udfordre tingenes tilstand, træffe en beslutning og følge den til dørs. Du kan lide teknisk komplicerede løsninger, men også være fleksibel i forhold til hvad der kan lade sig gøre.

Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk er også en fordel, men ikke et krav.

IT- kundskaber vil være en fordel, herunder kendskab til CAD-programmer, Office-pakken og gerne ERP systemer; eksempelvis NAV 2015, D365 F&O eller Axapta.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Head of Production Engineering Jimmy Astrup på mail jas@steelproducs.dk eller mobil 2016 6442.

Tiltrædelse snarest muligt. Der er ikke sat nogen ansøgningsfrist, da vi venter på den rette kandidat.

Send gerne din ansøgning snarest muligt til HR@steelproducts.dk - ansøgningerne behandles løbende. Arbejdssted: Nordborg
Indrykket: 11-10-2021 14:45:08
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Sagsbehandlere til Sydbank Flensborg
Sydbank A/S
Andet
99999 Grænsejob
Vi søger selvstændige sagsbehandlere til områderne Kredit eller Kundeservice, som skal varetage:

- udfærdigelse af kredit- og sikkerhedsdokumenter
- kundeserviceopgaver
- betalingsformidlingsopgaver, telefonbetjening og afstemninger
- hvidvask opgaver/ AML
- ad hoc opgaver i Backoffice


Vi forventer, at du:

- er teamplayer og har gode samarbejdsevner
- har erfaring fra lignende jobs
- er serviceminded, kvalitetsbevidst og forandringsvillig.
Indrykket: 11-10-2021 14:28:27
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
IT-medarbejder til Sydbank Flensborg
Sydbank A/S
Andet
99999 Grænsejob
Vi tilbyder et arbejdsmiljø der er kendetegnet ved frihed under ansvar, og hvor vi står sammen for at få opgaverne løst samt gode muligheder for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer.


Du skal bl.a. arbejde med:

E-Banking, herunder administration og servicering af kunder og kolleger
de tyske systemer, i samarbejde med afdelingens øvrige 3 medarbejdere
implementering af nye tyske programmer
projektopgaver, både ang. hardware og software
at være en ”IT blæksprutte”
ad hoc opgaver i IT, i samarbejde med Sydbank Danmark og eksterne tyske samarbejdspartnere

Du:

er teamplayer og har gode samarbejdsevner
har IT erfaring og mestrer at have mange forskellige bolde i luften
er serviceminded, kvalitetsbevidst og forandringsvillig
trives godt i et til tider hektisk miljø.
Indrykket: 11-10-2021 14:26:10
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Investeringskonsulent til Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du passioneret omkring investeringsrådgivning og brænder du for at bringe din faglighed og viden i spil? Så er du måske vores nye kollega i Sydbank. Vi tilbyder et spændende job som investeringskonsulent, hvor du får mulighed for at arbejde med Sydbanks forretningskoncepter og værktøjer indenfor investeringsområdet.

Vi har brug for en dygtig medarbejder der vil tage ansvaret for at være bindeled mellem bankens rådgivere og fagkontoret. Vi løfter som team, og du vil med baggrund i en relativ lille organisation få mulighed for at blive udfordret i at løse mange forskellige opgavetyper inden for både uddannelse af bankens rådgivere, drift, produktudvikling, lovimplementering og meget mere. Et udpluk af dine arbejdsopgaver vil være:

- Udvikle og deltage i aktiviteter rettet mod decentrale enheder f.eks. investeringsuddannelse, implementeringsopgaver og temadage for investeringsrådgivere
- Holde dig opdateret i forhold til ny viden og trends ved at deltage på faglige konferencer og seminarer
- Yde faglig sparring til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere omkring brugen af forretningskoncepter og produkter
- Udvikle og drifte forretningskoncepter og værktøjer til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere.
Indrykket: 11-10-2021 09:19:03
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Mekanikudvikler til produktudvikling i TECHLINE

Brænder du for mekanikudvikling og synes du at det vil være spændende at udvikle nye produkter fra start til slut til et af vores hurtigst voksende markeder? Så er dette job noget for dig.

Vores TECHLINE forretning vokser og derfor udvider vi nu vores produktudviklingsteam. Du vil arbejde med alle faser af udviklingsprocessen fra idéfasen til projektet overgår til løbende produktion og dit arbejde vil få stor indflydelse på vores fremtidige produkt program. Vores produkter bruges i meget forskellige og krævende applikationer, hvilket resulterer i mange spændende og varierende udfordringer i udviklingsarbejdet.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde i projektteams og vil indgå i en stærk udviklingsafdeling med 11 andre engagerede og kompetente ingeniører, teknikere og projektledere.

Primære arbejdsopgaver:

- Idé- og konceptudvikling
- Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
- Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
- Tegne egne konstruktioner i CREO
- Samarbejde med eksterne leverandører
- Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
- Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
- Samarbejde med underleverandører og produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
- Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet

Du:

- er nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør eller har en teknisk baggrund med stor mekanisk erfaring
- har erfaring med 3D CAD, gerne CREO
- har en positiv og teamorienteret tilgang til problemstillinger
- arbejder målrettet og struktureret, men ved også hvornår du skal tænke ud af boksen
- er vedholdende og kan argumentere for dine valg og ideer
- er kreativ og udadvendt
- virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
- taler og skriver dansk og engelsk
Indrykket: 07-10-2021 15:32:45
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Technical Product Manager, TECHLINE Electronics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at TECHLINE bliver ved med at være vores hurtigst voksende segment? Brænder du for elektronik og har lyst til en dynamisk hverdag i en global organisation? Så er dette job sandsynligvis noget for dig.

Vi vokser kraftigt i TECHLINE og derfor har vi brug for endnu en Technical Product Manager, som kan påtage sig ansvaret for elektronikdelen af nogle af vores bedst sælgende produkter i TECHLINE segmentet. Du vil komme til at indgå i et team med ca. 20 kollegaer der overtager ansvaret for produkterne når de er færdigudviklede og sættes i løbende produktion. Produkterne masseproduceres og der sker løbende ændringer (nye komponenter, nye funktionaliteter og kostoptimeringer) i produktets levetid.

Du vil få en stor kontaktflade i virksomheden og vil også have en del ekstern kontakt,til vores datterselskaber og leverandører - i samarbejde med teknisk salg og kvalitetsafdelingen. Du vil også få en stor grad af indflydelse på dine egne opgaver og dagligdag hvor man selv forventes at styre det meste.


Primære arbejdsopgaver:

- Sikre produktets funktionalitet og konkurrenceevne gennem hele produktets levetid
- Gennemføre kostoptimeringer og kvalitetsoptimeringer, herunder in- og outsourcing
- Udvikle kundetilpassede løsninger med udgangspunkt i eksisterende produkter
- Gennemføre og dokumentere tekniske produktoptimeringer, samt vedligeholde disse
- Bidrage til problemløsning i produktionen og ved kundereklamationer
- Være projektleder på mindre projekter, såsom nyudvikling, optimering og lignende.

Du:

- Er uddannet elektronikingeniør med mere end 5 års erfaring eller en meget dygtig tekniker med en masse relevant elektronikerfaring
- Sidder måske i dag i en udviklingsafdeling, men har lyst til at prøve en lidt mere dynamisk hverdag hvor der sker lidt flere uforudsigelige ting
- Har lidt mekanisk forståelse og interesse
- Trives med en stor kontaktflade og kan lide variationen mellem dagligdags opgaver og mindre projekter
- Er udadvendt, positiv, fleksibel, god til at arbejde i teams og har lidt humor
- Kan lide at følge procedurer, men ved også hvornår vi kan tænke ud af boksen og måske afvige en smule
Indrykket: 07-10-2021 15:30:17
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland