1091 job i Region Fyn 284 job i dette område
1091 job i Region Fyn 284 job i dette område

topjob

Medarbejdere til dagrenovationskørsel i Varde
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6800 Varde
1. september 2024 starter vi dagrenovationskørsel i Varde kommune, hvor vi
også får brug for dig - som vores gode nye kollega i Meldgaard Miljø A/S

Vil du med på vognen, hvor vi tilbyder en aktiv hverdag, fantastiske kollegaer samt gode løn- og personalevilkår?
Kan du lide at have borgerkontakt og synes du, at god service er en selvfølge - så er det dig
vi søger.

Det er et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.

Vi forventer, at du:
• Synes om at starte dagen tidligt på jobbet
• Er mødestabil og trives med at arbejde udendørs
• Er i god fysisk form
• Er fleksibel og omstillingsparat
• Er en god og loyal kollega

Som fastansat er du garanteret 37 timer ugentligt
Som afløser får du et fleksibelt job, hvor du skal afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Er du interesseret, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. august 2024
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt driftschef Martin Borgersen på tlf. 2033 7323.
Samtaler vil blive afholdt løbende og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollegaer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Medarbejdere til dagrenovationskørsel i Horsens
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S Vi har travlt og søger derfor både faste medarbejdere samt afløsere.
Vi tilbyder en aktiv hverdag, fantastiske kollegaer samt gode løn- og personalevilkår. Kan du lide at have borgerkontakt og synes du at god service er en selvfølge, så er det dig vi søger.

Det er et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.

Vi forventer, at du:
? Er mødestabil og trives med at arbejde udendørs
? Er i god fysisk form
? Er fleksibel og omstillingsparat
? Er en god og loyal kollega

Som fastansat er du garanteret 37 timer ugentligt
Som afløser får du et fleksibelt job, hvor du skal afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Er du interesseret, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. august 2024 Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Jan Andersen på tlf. 52 18 72 00. Samtaler vil blive afholdt løbende og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollegaer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT- supporter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Trives du med at have mange opgaver kørende på samme tid og samtidig yde en god service, hvor du har fokus på opgaven og selvstændigt kan ta' ansvar for løsninger, dette gælder såvel egne opgaver som de opgaver der lander i teamet, så er du måske vores nye kollega?

Sæt dit tydelige aftryk på IT-support i Arkil

I Arkil IT er vi 9 medarbejdere, som servicerer knap 700 PC-brugere fordelt på 20 afdelinger og mere end 50 byggepladser fra vores hovedkontor på Søndegård Alle, i Vojens.

Målet for afdelingen er at “Levere IT som gør en forskel for brugerne”.

Vi har fokus på processer og værdien af den service, vi leverer, men ønsker at blive endnu bedre og søger derfor en ny 2'nd level supporter til vores IT-support.

Som 2'nd level supporter bliver du en del af vores supportteam, der modtager og håndterer alle henvendelser fra brugerne. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere løsninger, så vi kan løse størstedelen af henvendelserne ved første dialog, i et såkaldt “First Time Fix”. Din vigtigste rolle bliver at støtte 1'st level ved at overtage de opgaver de ikke kan løse og træne dem så de kan løse dem næste gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Entrepriseleder til funderingsafdeling
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
Har du interesse for geoteknik og funderingsarbejder, og søger du et udfordrende job med gode udviklingsmuligheder, så er du måske vores nye entrepriseleder?

Bliv del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Som entrepriseleder i vores funderingsafdeling i Middelfart, kommer du til at arbejde med borede pæle, ankre og efterfundering. Vi er specialister i borede og rammede pæle samt indfatningsvægge med ankre, og vi udfører opgaver i hele Danmark.

Med reference til afdelingens ledelse får du det ledelsesmæssige, tekniske, økonomiske, kvalitets- og tidsmæssige ansvar for egne entrepriser. Dette indebærer bl.a., at du kalkulerer og slutfakturerer opgaver, vurderer geotekniske forhold og foretager lettere dimensionering af pæle- og byggegruber. Herudover er der opgaver med opfølgning og salg/forhandling af kontrakter m.v.

Vi søger en entrepriseleder, der er nysgerrig og har lyst til at fordybe sig i et nicheområde, hvor vi arbejder med følgende opgaver:

Byggegruber, spuns og sekantpæle
Borede pæle, permapæle og permafortrængningspæle
Rammede minipæle
Pressede pæle i forbindelse med efterfundering af fejlfunderede bygninger
Indborede ankre inkl. stræk m.m.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior validation IT QA
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you want to join a newly established Quality Assurance (QA) organization of a new production site? Are you interested in supporting the expansion of assembly and packaging capacity for Novo Nordisk?



We are seeking a proactive and motivated IT QA Professional with a strong quality mindset, great interpersonal skills, an innovative mindset, and the ability to thrive in a constantly changing and challenging environment.



You will also be part of a global quality organization that supports production expansions across Novo Nordisk. If you find this opportunity exciting, we encourage you to apply.



The position

As IT QA Professional you will become part of a newly established QA team supporting a new production site for assembly and packaging of finished products. We value a great working environment, team spirit and empowerment as well as good development opportunities. Along with the rest of the team you will have the responsibility of QA review and oversight of many types of documents, primarily related to validation and qualification. You will also ensure quality and compliance with the current GMP rules and guidelines.



Your main tasks will be to:

Collaborate with stakeholders to develop and execute test plans, test cases, and test scripts to ensure the quality of our products and services.
Review different types of documents, mainly validation and qualification in the beginning.
Collaborate with development teams to identify and resolve defects and issues.
Participate in design and code reviews to ensure quality standards are met.



You will work with stakeholders to document requirements and acceptance criteria, develop and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts as well as participate in performing functional, regression, and performance testing.



Qualifications

The ideal candidate will have:

Bachelor’s degree in computer science, Software Engineering, or a related field.
Experience in QA, with a focus on automation and AI & familiarity with artificial intelligence and machine learning concepts.
Min. 2 years of experience with GMP guidelines and regulations, and a good understanding of regulatory compliance requirements.
Understanding of IT infrastructure, including networking, databases, and operating systems.
Proficiency in English.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior validation QA
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
re you interested in starting an exciting journey for Quality Assurance (QA) organization of a new production site that will support the expansion of assembly and packaging capacity for Novo Nordisk? We are seeking a QA Professional to join our newly established QA Team. Apply today!



The position

As validation QA Professional you will become part of a newly established QA team supporting a new production site for assembly and packaging of finished products. We value a great working environment, team spirit and empowerment as well as good development opportunities. Alongside the rest of the team, you will have the responsibility of QA review and oversight of many types of documents, primarily related to validation and qualification.

Furthermore, you will ensure quality and compliance with the current GMP rules and guidelines.



Your main tasks include:

Collaborating with stakeholders on developing & executing test plans, test cases, and test scripts to ensure the quality of our products and services.
Collaborating with development teams to identify and resolve defects and issues.
Working with stakeholders to document requirements and acceptance criteria, developing and maintaining test documentation, including test plans, and test cases.



Qualifications

To succeed in this role, you:

Hold an MSc in Pharmacy, Biology, Chemistry, Engineering or similar.
Have around 3 years of experience with quality assurance and/or production.
Preferably have experience within assembly and packaging processes and the pharmaceutical industry.
Possess experience with qualification/validation in the pharmaceutical industry.
Are proficient in English.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Project Manager within Energy Systems
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you a Project Manager with a background in plant, electrical or civil engineering? Are you looking for an opportunity to join the team in leading a major greenfield project within site development? If yes, we have the perfect role for you. Join our team as an Associated Project manager for Site Energy Hub and be a part of designing and delivery our sites energy needs while supporting our future for our patients. Apply today for a life-changing career!



The Position

As an Associated Project Manager within Energy Systems, you will support the Senior Project Manager in various areas from current basic design throughout to final handover.



The key responsibilities of this position include:

Project Planning and Execution: Assist the Senior Project Manager in developing comprehensive project plans, timelines, and budgets. Ensure all project milestones are met on time and within budget.

Detailed Engineering: Oversee and coordinate detailed engineering activities, ensuring all designs and specifications meet project requirements and industry standards.

Collaboration with Engineering Partners: Work closely with external engineering partners to ensure seamless integration of their work with our project goals. Facilitate effective communication and collaboration between all stakeholders.

Risk Management: contribute in managing project risks and develop mitigation strategies to ensure project success.

Quality Assurance: Ensure all project deliverables meet the highest standards of quality and compliance. Conduct regular reviews and audits to maintain project integrity.

Documentation and Reporting: Work within the project team in maintaining comprehensive project documentation, including progress reports, technical specifications, and regulatory compliance records. Provide regular updates to the Senior Project Manager and other stakeholders.



Qualifications

To be successful in this role, you should possess the following qualifications:

An academic degree in Plant, Mechanical, Civil, or Electrical Engineering, or an equivalent field, is required.

5+ years of experience in plant, electrical or building, preferably in major pharmaceutical projects. Your background and skill set will be part of determining your specific areas of work.

Knowledge of engineering design, project management, and construction management.

Familiarity with climate adaptation and sewer master planning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Experienced Automation Engineer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you have a background in automation and experience with intralogistics and warehouse processes? Are you passionate about driving innovation? Would you thrive in a regulated industry and in global, cross-functional team environment? We are looking for an Experienced Automation Engineer to join our growing Fill and Finish Expansions team at Novo Nordisk. Apply today for a life-changing career!



The Position

As an Automation Engineer at Novo Nordisk, you will have the opportunity to participate in equipment and system design for a fully automated intralogistics and warehouse process and support equipment installation, commissioning, and qualifications.



You will contribute to the development and evolution of next-generation equipment, ensuring alignment with intralogistics and warehouse strategies and standards. You will be expected to establish and maintain proactive positive working relationships with internal and external engineering and operations stakeholders and support knowledge sharing with local and global facilities.



Qualifications

To excel in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:

Minimum of 5 years of experience working directly with intralogistics and warehouse processes.

Experience working in SAP EWM and with Traffic Control Systems for AGV fleet management.

Experience working in a pharmaceutical manufacturing environment with cGMP requirements or other regulated industry or manufacturing environment preferred.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Quality Engineer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to bring your experience and a strong quality mindset to our Fill & Finish Expansions (FFEX) department at Novo Nordisk? Do you consider yourself to be passionate about ensuring quality in manufacturing processes? Are you ready for a next role in pharmaceutical industry?



Then this could be the perfect opportunity to become our next Senior Quality Engineer. Read on and apply today for a life-changing career!


The Position

As a Senior Quality Engineer, you will join a team in a fast-paced environment. The team is responsible for building and implementing a Quality Management System for a new manufacturing site. We are defining requirements based on risk assessment and ensuring compliance with Good Manufacturing (GMP) standards.


The main tasks will be to:

• Develop and implement a Quality Management System (QMS) ensuring compliance with Novo Nordisk QMS and Regulatory requirements.
• Support, plan, and execute validation activities.
• Utilize experience within regulated processes to drive improvements and ensure quality assurance.
• Develop a robust setup for facility, utility, and equipment compliance together with colleagues.
• Manage stakeholders and maintain effective communication throughout the project.


To be considered for this position, you should:

• Hold a master’s degree.
• Have solid experience working within quality and risk management in regulated processes, preferably within the pharmaceutical industry.
• Have experience in defining requirements based on risk assessment.
• Have knowledge of GMP standards and quality assurance principles.
• Be fluent in written and spoken English.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Supervisor/montør - levér kvalitet til tyske kunder
Dan-doors
Andet
99999 Grænsejob
Er du klar til at tage styringen og levere kvalitet til kunder i hele Tyskland? På vegne af DAN-doors søger Career | a JKS company en engageret og dygtig supervisor, der kommer til at spille en central rolle i at servicere virksomhedens kunder i Tyskland, primært indenfor frostsegmentet.

DAN-doors producerer industriporte og -døre til alle områder indenfor industri, køl, frost og brand, og netop nu er de på udkig efter kollegaer til teamet i Tyskland. Med udgangspunkt fra din egen adresse er du typisk i Tyskland hele ugen - enten på montage eller serviceopgaver - og sikrer optimalt afvikling af opgaverne.

Du bliver ansvarlig for ledelsen af ufaglært personale og skal kunne kommunikere effektivt med både kunder og personale på pladserne.

Da du har ansvaret for at planlægge din egen dag/uge, vil ting som hotelbookninger og lignende være en del af dit arbejde. Det er meget vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og at du er opfindsom og kreativ i din problemløsning, når du er ude hos kunderne.


Vi leder efter dig, der:

Har erfaring med montering af porte eller lignende
Har erfaring med ledelse af ufaglært personale samt pladsledelse
Har el-teknisk viden
Er fysisk robust og klar til at tage fat
Har stærke kommunikationsevner og er vant til at tale med forskellige kunder
Er flydende i tysk og gerne engelsk


DAN-doors tilbyder:

En attraktiv lønpakke og et godt arbejdsmiljø
Dygtige og engagerede kollegaer
En fleksibel ansættelsesform tilpasset dine behov
Et stærkt team der sikrer, at både DAN-doors og kundernes behov opfyldes
En spændende rolle i en niche virksomhed med fokus på kvalitet

Hos DAN-doors værdsætter de det rigtige DNA, og de søger derfor en supervisor, der ikke blot har de rette kvalifikationer, men også passer ind i deres team og virksomhedskultur.


Ansøgning og spørgsmål

Career varetager rekrutteringsprocessen for DAN-doors. Hvis du ønsker at søge stillingen, vil det glæde os at modtage din ansøgning samt CV via ansøgningsknappen nederst på siden. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og tager stillingen ned, så snart den er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår af annoncen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Stine Thyregod Nielsen (holder ferie i uge 28, 29 & 30), på tlf. +45 6163 0704. I ugerne 28, 29 & 30 kan du i mellemtiden kontakte, Sourcing Specialist, Frederikke Brokmann, på telefon +45 30 85 12 89.

Bemærk venligst, at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares grundet persondataforordningen.

Vi ser frem til at høre fra dig!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til kranbil - udkørsel Vejle eller Horsens
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Meldgaard Miljø A/S (erhverv) søger fast chauffør til kørsel med nyere kranbil og udkørsel fra Vejle eller Horsens.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet

Erfaren chauffør til nyere kranbil med udkørsel fra Vejle eller Horsens
Fast rutekørsel med tømning af igloer og molokker
Du er hjemme hver dag
Mulighed for at få bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk
Løn efter gældende overenskomst


Om dig

Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.

Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af:

Krancertifikat
Kørekort CE samt EU chaufførbevis og Førerbevis
Gerne erfaring med hænger kørsel
Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.

Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Rasmus H. Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 4. august 2024. Tiltrædelse snarest muligt.

Kørekort:
CE Stor lastbil med stort påhængskøretøj, TM Traktor og motorredskab

Der er 1 ledig stilling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til sættevogn (Trækker trailer)
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Fast chauffør til kørsel med sættevogn (trækker trailer) - udkørsel fra Odense eller Kolding
Er du vores kommende chauffør i Meldgaard Transport A/S?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en fast bil med tipsættevogn til kørsel med sand, grus, jord m.m.
Der er udkørsel fra Odense eller Kolding.
Udedøgn må påregnes.

Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.
Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Om dig
Vi forventer du er fleksibel, positiv og en god kollega. Herudover skal du have:
• Kørekort CE, EU chaufførbevis samt førerkort
• Erfaring med tipkørsel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Rasmus H. Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 4. august 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Managing Director, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an experienced leader in the manufacturing industry ready to take on the next step in your career? Then join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Managing Director to lead and grow the North American organization, including Mexico. The successful candidate will be responsible for driving strategic growth initiatives, managing the day-to-day operations and ensuring the business' overall success.

Reporting to the CEO in Denmark, the Managing Director will play a crucial role in shaping the company’s future, maintaining strong financial performance and fostering a collaborative culture of innovation and operational excellence. The ideal candidate will be structured and organized and have proven experience from a leadership position in the appliance industry.


Key Responsibilities

As Managing Director, your overall responsibility is to ensure the financial performance and growth of the company while promoting a positive and collaborative culture. Your responsibilities include:

Develop and execute strategic plans to achieve business goals and objectives
Manage the full P&L for the US organization
Provide leadership and guidance to employees, fostering a positive work culture
Oversee all operational activities, including service, sales and administrative functions
Ensure compliance with regulatory standards and company policies
Drive initiatives to enhance operational efficiency and profitability
Build and maintain strong relationships with key stakeholders, internally and externally
Monitor financial performance and make recommendations for improvement
Evaluate and mitigate risks to ensure the long-term sustainability of the business


Qualifications

Advanced degree in Engineering or similar (MBA preferred)
Proven experience in a leadership role in a similar industry; experience in the appliance industry is an advantage
Experience managing a sales budget and/or P&L
Strong understanding of corporate finance and performance management principles
Excellent communication and interpersonal skills with the ability to inspire and motivate teams
Strategic thinker with a demonstrated ability to drive business results
Experience building and managing intercultural teams
Process- and detail-oriented
Self-driven with an entrepreneurial spirit
Proficient in software programs such as CRM and ERP systems


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 20%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Manager, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a Service Manager with experience in appliance manufacturing who enjoys leading a team? If so, join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Service Manager to oversee our service operations. In this role, you will manage a team of skilled service technicians, ensuring a smooth and efficient service delivery to our valued customers.

You will collaborate closely with other departments internationally and domestically to maintain high service quality standards, promptly resolve customer issues, and implement strategies to enhance overall customer satisfaction. The ideal candidate will have solid experience with line production, preferably from the appliance, refrigeration industries, or sensor technology.


Key Responsibilities

As Service Manager, your overall responsibility is ensuring high-quality service delivery to our customers. Your responsibilities include:

Lead and supervise service technicians, guiding them to achieve departmental goals
Coordinate service operations for timely resolution of customer inquiries and technical issues
Develop and implement service policies to streamline operations and improve service delivery
Conduct regular performance evaluations and provide ongoing training and development opportunities for team members
Collaborate with sales to identify opportunities for service expansion and improvement
Handle escalated customer concerns and ensure resolutions are achieved on time
Attend customer visits and support the team hands-on in the field
Stay updated on industry trends and best practices to drive continuous improvement in service operations


Qualifications

Bachelor’s degree or equivalent work experience
Hands-on electrical and mechanical experience; software application knowledge is a plus
Proven leadership in line production, preferably within the appliance industry
Strong motivational and coaching skills
Team player fostering a collaborative culture
Inter-cultural experience
Excellent communication and problem-solving skills
Proficiency in Microsoft Office and ERP systems
Experience with order handling in SAP is an advantage, but not a must


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S, which was founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC, and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity, and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 25%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erfaren svejser, Fredericia
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
For vores kunde en større produktionsvirksomhed i Fredericia søger vi en dygtig svejser til længerevarende projekt.

Som svejser ønsker vi disse faglige kompetencer:

At du kan udføre MAG-svejsning til store emner i tyndplade
At du kan varmerette emner med gas/ilt
At du kan svejse med flot finish (så vi undgår for meget slibearbejde)
At du gerne har kranerfaring (kræver ikke certifikat)
Certifikater er ikke et krav, men godt humor og god indstilling er en fordel
Kommunikation på enten dansk, engelsk eller tysk

Ovenstående arbejdsopgaver vil du få en grundig oplæring i, så du kan udføre arbejdet til den ønskede kvalitet, standard og tidsrammer. Der arbejdes i sort stål.

Udover at være en god kollega samt kompetent håndværker, forestiller vi os:
At du er uddannet klejnsmed, svejser, skibsbygger eller inden for lignende felt. Desuden er du serviceorienteret og har en positiv holdning og lyst til at indgå i et velfungerende og selvstændigt team.
Du værdsætter et godt kollegialt sammenhold samt en god omgangstone, hvor godt humør og en kvik bemærkning er en del af hverdagen. Du er desuden indstillet på, at I hjælper hinanden og giver den gerne en ekstra skalle i travle perioder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Serviceassistenter til rengøringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7190 Billund
Vil du have et job, hvor du er glad for at gå på arbejde, og hvor vi tilbyder tryghed via grundig oplæring og mulighed for kurser og uddannelse?

Forenede Service søger serviceorienterede assistenter til rengøringsopgaver i Billund. Som serviceassistent indgår du i et solidt team af engagerede medarbejdere som brænder for at gøre en forskel, både for brugere men også for hinanden igennem faglig opbakning.


Om stillingerne

Stillingerne er på mellem 30-37 timer ugentligt med opstart løbende. Der er mulighed for stillinger med samme faste mødetider eller skiftende vagter, mandag til fredag, og hver anden weekend.
Som rengøringsassistent sørger du for, at bygningen fremstår pæn og ren for gæster og medarbejdere, samt opfyldt med de nødvendige forbrugsvarer.
Opgaverne er alsidige, og to dage er aldrig ens. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor hver enkel medarbejder spiller en stor rolle, i den fælles opgave. Du bliver en del af et stærkt team, hvor man kan søge støtte og vejledning.


Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt og serviceminded
Du er villig til at lære og udvikle dig i rengøringsfaget, erfaring med rengøring er en fordel
Du kan kommunikere på dansk eller engelsk
Kørekort er en fordel
Du har følgende: opholdstilladelse og dokumentation for dine beskæftigelser i løbet af de seneste 5 år; og der vil blive indhentet aktuel straffeattest


Vi tror også, at følgende kan gøre dig glad

Løn ifølge Serviceoverenskomsten
Pensionsordning 8,15/4% og sundhedsforsikring
Grundig oplæring og mulighed for bl.a. danskkursus og uddannelse med løn
En arbejdsplads, hvor vi hylder forskelligheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
AI Specialist and International Market Development Manager
PROTOX
Syddanmark
6000 Kolding
PROTOX

AI Specialist and International Market Development Manager

Kolding

Du vil spille en central rolle i at udnytte avanceret teknologi og dataanalyse for at fremme vores internationale vækststrategi.

Dine primære opgaver vil være at identificere og analysere kulturelle forskelle og markedsbehov i forskellige lande, hvor Protox kan tilbyde løsninger inden for sanering og behandling.

Du vil bl.a. bruge AI-værktøjer til at forstå og analysere internationale markeder, identificere potentielle kunder og partnerskaber.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Market Solution Manager
DeLaval A/S
Syddanmark
6000 Kolding
DeLaval A/S

Market Solution Manager

Kolding

Vi søger en Market Solution Manager til vores konventionelle malkesystemer og køleløsninger med ansvar for Danmark og Sverige.

Du skal drive vores produktområder inden for mælk og køl ved at fokusere på markedsføring, salgssupport og gennemføre uddannelse af vores salgs- og serviceorganisation.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads som ingen anden, hvor topmoderne teknologi går hånd i hånd med dyrevelfærd.

DeLaval A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Project Manager ? Projektledelse og Service Delivery Management GIS og Location Intelligence-løsninger
Geoinfo A/S
Syddanmark
6000 Kolding
People Company

Project Manager ? Projektledelse og Service Delivery Management GIS og Location Intelligence-løsninger

Kolding

Geoinfo A/S søger en udadvendt, erfaren og kundeorienteret Project Manager. Det handler om ledelse og styring af projekter og aktiviteter for vores kunder med fokus på at skabe overblik og værdi ved anvendelse af geografiske data.

Du vil lede projektteams, sikre kvalitet i leverancerne, overvåge fremskridt, følge KPI'er og administrere budgetter. Du kommer til at spille en væsentlig rolle i at booste brugeroplevelsen ved at sikre en gnidningsløs levering af førsteklasses tjenester, der opfylder kundens krav.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT-supporter
Nic. Christiansen Gruppen
Syddanmark
6000 Kolding
Nic. Christiansen Gruppen

IT-supporter

Kolding

Er du vores nye tekniske problemknuser i IT? Motiveres du af en travl, spændende og uforudsigelig arbejdsdag, og får du energi af at hjælpe andre, når teknikken sætter ud?

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:

  • 1st level support til slutbrugere via et ITIL baseret ticket-system, der er omdrejningspunktet i vores dagligdag
  • Telefonisk, onside samt skriftlig support på IT-platforme, -systemer, telefoni, print og AV-udstyr
  • Håndtering af brugeradministration
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Technical Support Engineer
Vetaphone A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vetaphone A/S

Technical Support Engineer

Kolding

Are you interested in becoming part of a successful, market-leading, international company in a dynamic and informal environment?

Your primary responsibilities will include:

  • Technical communication with customers (both on-site and remotely).
  • System startup at customer sites.

What we offer an exciting and challenging job with opportunities for professional and personal development in an attractive setting.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Head of Group Marketing
Nic. Christiansen Gruppen
Syddanmark
6000 Kolding
Nic. Christiansen Gruppen

Head of Group Marketing

Kolding

Motiveres du af at drive forretningsmål gennem marketinginitiativer? Har du et udpræget kommercielt mindset og fremragende kommunikationsevner? Og formår du at eksekvere på en stærk kommerciel strategi, samtidig med at du sætter både dine lederegenskaber, stærke analytiske evner og kreative tænkning i spil?

Du bliver ansvarlig for ti medarbejdere, som arbejder med en bred række af discipliner inden for marketing og på tværs af brands. Du forstår sammenhængen mellem disciplinerne og kan udfordre kollegaerne på især strategisk og taktisk niveau.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
ESG-medarbejder ? studiejob
H. Daugaard A/S
Syddanmark
6000 Kolding
H. Daugaard A/S

ESG-medarbejder ? studiejob

Kolding

H. Daugaard A/S i Kolding søger en ESG-medarbejder til studiejob (12-15 timer pr. uge).

Arbejdsopgaver:

  • Formulere og implementere vores strategi og ramme for bæredygtighedsrapportering.
  • Koordinere og gennemføre rapportering om bæredygtighed i samarbejde med ansvarlige for specifikke områder.
  • Varetage ansvar inden for flere arbejdsområder, herunder kommunikation, overholdelse af juridiske rapporteringskrav og virksomhedsstyring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kontorassistent med flair for kundeservice søges
Pernille Corydon Jewellery
Syddanmark
6100 Haderslev
Pernille Corydon Jewellery

Kontorassistent med flair for kundeservice søges

Haderslev

Pernille Corydon Jewellery søger en dygtig og engageret kontorassistent til vores team.

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte ordrehåndtering og kundebetjening, og du vil være med til at sikre, at vores kunder altid får den bedste oplevelse.

Vi sætter pris på engagement og gode ideer og tilbyder mulighed for personlig og faglig udvikling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assisterende butikschef - Kolding Østergade (30h/v)
Rituals Cosmetics Denmark ApS
Syddanmark
6000 Kolding
Rituals

Assisterende butikschef - Kolding Østergade (30h/v)

Som Rituals nye assisterende butikschef stræber du efter at omdanne din butik til et sted, hvor du og dine kolleger elsker at arbejde, og dine kunder elsker at handle. Dette indebærer blandt andet, at du:

  • Driver butikkens resultater ved at sikre fremragende kundeservice og produktivt samarbejde samt effektive rutiner.
  • Er Butikschefens højre hånd og klar til at overtage Butikschefens ansvar ved behov.
Rituals
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ny kollega til automatiseret lager
Alfa Laval in Denmark
Syddanmark
6000 Kolding
Alfa Laval Kolding A/S

Ny kollega til automatiseret lager

Kolding

Du bliver en del af et mindre team på warehouse, nemlig i vores varemodtagelse. Efter en grundig oplæring i ?eget? team vil der være mulighed for også at arbejde i nogle af de andre funktioner på lageret.

Vi har rotation mellem de enkelte stationer på lageret på daglig basis, dette betyder, at du efter endt oplæring i eget team får mulighed for at få kendskab til andre processer på lageret.

Alfa Laval Kolding A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Jurister til arbejds- og ansættelsesområdet
Ase
Syddanmark
6000 Kolding
Ase

Jurister til arbejds- og ansættelsesområdet

Kolding

Hos os får du mulighed for at gøre en forskel og hjælpe for vores kunder videre, når de bliver ramt af udfordringer i deres arbejdsliv.

Din hovedopgave bliver at give grundig og professionel juridisk rådgivning til vores kunder, der henvender sig om alle typer udfordringer og tvister i deres arbejdsliv.

Sammen med et team af kolleger sørger du for, at kunderne ikke står alene, når de ansættes, afskediges eller har spørgsmål til deres arbejdsforhold.

Vi støtter hinanden og taler åbent og ærligt for at lære og blive klogere.

Ase
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vi søger high performance sælgere / mødebooker
Dial Denmark ApS
Syddanmark
6000 Kolding
Dial Denmark ApS

Vi søger high performance sælgere / mødebooker

Kolding

Target løn: 32.000 - 40.000 kr.

Er du en passioneret sælger på udkig efter en spændende mulighed? Hos Dial Denmark leder vi efter talenter som dig til at styrke vores team. Vores virksomhed, grundlagt af Anders Bitsch Christensen og Christoffer Jørgensen, er beliggende i Jernbanegade, Kolding, og tilbyder et stort kontormiljø med masser af muligheder for vækst og udvikling.

Vi tilbyder bl.a. en attraktiv høj provision, løn uden loft, hurtig opstart og mulighed for at opbygge karriere.

Dial Denmark ApS
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vi søger dygtige rørlæggere og entreprenørmedarbejdere
Torben Clausen A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Torben Clausen A/S

Vi søger dygtige rørlæggere og entreprenørmedarbejdere

Haderslev

Hos Torben Clausen A/S har vi en del nye spændende projekter . Derfor søger vi flere erfarne og selvstændige rørlæggere og entreprenørmedarbejdere til vores team.

Hos os får du en varieret hverdag, hvor alle lægger sig i selen for at løse opgaverne. Hos os er frihed under ansvar vejen frem, samtidig med at vi vægter et godt kollegialt samarbejde meget højt.

Torben Clausen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Compliance Engineer
Schneider Electric IT Denmark
Syddanmark
6000 Kolding
Schneider Electric IT Denmark

Senior Compliance Engineer

Kolding

Are you ready to be part of a global leader shaping the future of Energy Management and Automation?

What you'll be doing:

  • Manage regulatory certification process and documentation for new and existing products and changes/alternate constructions of existing products
  • Collaborate with other compliance engineers and team members in global environment
Schneider Electric IT Denmark
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland