









Har du styr på detaljerne, elsker at få ting til at ske og trives i krydsfeltet mellem mennesker, projekter og deadlines?
Du får en central rolle i vores projektteam, hvor du sammen med en projektleder har ansvar for jeres egne projekter fra første tilbud til sidste levering og fakturering. Du er bindeleddet, der sikrer, at alle tråde samles, og at projekterne forløber planmæssigt.

Dansani står overfor en spændende udvikling, hvor vi i de kommende år skal realisere nogle ambitiøse mål og som følge heraf øge ressourcerne i vores Kundeservice.
Som salgsassistent i Kundeservice vil du i tæt samarbejde med andre kollegaer få ansvaret for at betjene, rådgive og supportere vores svenske kunder i produkter til badeværelset. Vores kunder er både fra VVS-og byggemarkededsbranchen.


Drømmer du om en karriere inden for internationalt salg, hvor relationer, langsigtet værdiskabelse og markedsudvikling er i centrum?
Motiveres du af at arbejde tæt med kunder på tværs af kulturer ? og kan du se dig selv vokse ind i en rolle som Key Account Manager?
Du bliver en del af en international vækstvirksomhed, hvor vi investerer målrettet i din faglige og personlige udvikling

Vi søger en engageret elektriker/forsyningsoperatør el. lignende, til montering af nye anlæg på 400V? 60kV området.
Du bliver en del af det fagområde, der hver dag sikrer, at den tunge infrastruktur fungerer ? og du får både frihed, ansvar og spændende og tekniske udfordringer i felten.


Vil du arbejde med kundeservice og være en del af hverdagen på hovedkontoret i Danmarks største danskejede restaurantkæde ? og samtidig få indblik i vores digitale salgskanaler?
Langt størstedelen af dine timer går med kundeservice i Zendesk, hvor du besvarer skriftlige henvendelser og sikrer en personlig og effektiv dialog.



Her bliver du en nøglespiller i en kompleks drift, hvor omkostningsfokus, kvalitet og præcision er afgørende for, at vi forbliver konkurrencedygtige.


Har du kompetence til at undervise i afsætning og/eller matematik på gymnasialt niveau, og har du lyst til at arbejde med unge mennesker i udvikling, så kan du være den underviser, vi mangler.
Vi er en spændende teamorganisation, som blandt andet lægger vægt på flerfagligt samarbejde, pædagogisk udvikling, og at det skal være sjovt at undervise i og at gå i gymnasiet.

Har du lyst til at arbejde med fleksjobområdet i en midlertidig stilling på ét år?
Din opgave er at finde fleksjob til ledige fleksjobbere og følge op på progression og udvikling i jobbet. At gå i dialog med virksomhederne, afdække rekrutteringsbehov og etablere kontakt mellem virksomhed og borger er en del af dit DNA.

Vil du være med til at forbedre vores natur og vandmiljø gennem tæt dialog med lodsejere, kommune og interessenter? Trives du med at finde de gode løsninger i fællesskab og gennemføre spændende projekter? Så er du måske vores nye kollega.
Dit fokus bliver at arbejde for projekter i landskabet, der både styrker biodiversiteten og løser udfordringer med CO2 og kvælstof.


I denne position spiller du en vigtig rolle i at hjælpe os med at opretholde kvalitets- og miljøstandarder på hele sitet. I samarbejde med en række forskellige interessenter hjælper du med at skabe og opretholde en kultur for kvalitet og bæredygtighed.


Haderslev Kommune søger en naturmedarbejder til at tænke naturen ind i kommunens vækst og udvikling og varetage myndighedsopgaver på naturområdet.
Dine arbejdsopgaver vil, afhængig af dine kvalifikationer, komme til at omfatte sagsbehandling efter naturbeskyttelsesloven, feltarbejde samt naturprojekter. Den primære opgave er at med fremme naturen i Haderslev Kommune til gavn for borgerne.

Har du blik for lovgivning og passion for god dialog? Vil du være med til at hjælpe både de store og de små byggedrømme i Haderslev Kommune på vej?
Vi søger en ny kollega, som sammen med os har lyst til at arbejde med byggesager, koordineret myndighedsbehandling og yde en god service til borgere og virksomheder.

Vil du spille en nøglerolle i driften af en af Danmarks mest ikoniske historiske bygninger?
Du bliver som teamleder en central del af et dedikeret hold, der sørger for at være bindeleddet mellem museets drift og de mange arrangementer, der finder sted året rundt. Du koordinerer rengøring, tekniske installationer og vedligehold ? i samarbejde med både interne kolleger og eksterne leverandører.


Vi er et professionelt assistancecenter, som koordinerer assistancer til køretøjer i hele Europa.
For en af vores kunder administrerer vi en centraliseret disponering af vejhjælpskøretøjer i Danmark, og vi søger 1 ny kollega til dette team af 7 medarbejdere.
Stillingen indebærer hovedsageligt disponering af køretøjer og underleverandører i Danmark.


Til vores afdeling i Kolding søger Scania en Eftermarkedselev. Det er en unik uddannelse hvor auto bliver kombineret med handel.
Som eftermarkedselev lærer du at arbejde med både modtagelse af kunder på værkstedet, men også med lagerstyring, fremskaffelse og plukning af reservedele, samt salg af tilbehør ? alt sammen indenfor vores spændende branche med de tunge køretøjer.


Brænder du for mode, mennesker og butiksdrift? Og vil du stå i spidsen for PIECES-butikken i Kolding Storcenter, hvor du driver resultater gennem stærkt lederskab, godt købmandskab og et motiveret team?
Vi søger en ambitiøs og dedikeret butikschef i et barselsvikariat, der med energi og overblik kan skabe stærke salgsresultater og et inspirerende butiksmiljø, hvor både kunder og kollegaer trives.

Vil du være en del af et stærkt team?
Søg stillingen som maskinarbejder eller tillært drejer til drejning af emner i små seriestørrelser med belægning af PUR og gummimaterialer.
Vi tilbyder et pændende og alsidigt job i en vækstorienteret produktionsvirksomhed med stolte håndværksmæssige traditioner.
Du får et uformelt arbejdsmiljø med muligheden for at arbejde selvstændigt med opgaverne.


Stillingen som organistvikar ved Simon Peters kirke er ledig pr. 1. februar 2026.
Organistvikaren afløser 8 weekender samt 6 ugers ferie årligt, og står til rådighed på organistens fridage, ved sygdom, kurser med videre.

Stillingen kombinerer to roller: Contract Manager og udbudscontroller.
Som udbudscontroller bliver du en vigtig del af udbudsprocessen, og du arbejder tæt sammen med en udbudskonsulent.
Som Contract Manager er du bindeled mellem vores medlemsinstitutioner og leverandører. Du sikrer, at aftaler implementeres korrekt og følger op gennem opstartsmøder, priskontrol og reguleringer.

Kan du styre en udbudsproces sikkert i mål ? og holde alle interessenter godt orienteret undervejs?
Vi har brug for en dygtig udbudskonsulent ? gerne med erfaring indenfor udbud af varer og tjenesteydelser ? som både kan bidrage fagligt og være en del af vores sociale fællesskab.
Stillingen er på 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, som du i høj grad selv tilrettelægger.

Vil du være med til at gøre en forskel for mennesker og miljø ? i en virksomhed, hvor vi løfter i flok?
Som Regulatory Affairs Specialist bliver du en del af et engageret team med 4 kolleger. Sammen har I ansvaret for, at vores produkter lever op til gældende lovgivning.
Du får en alsidig rolle med både daglige driftsopgaver og projektorienteret arbejde.