Holder du af at skabe udvikling, hvor tal er omdrejningspunktet? Så fold dit revisionstalent ud og bliv en del af BDO?s revisionsteam i Middelfart som ledende revisor.
Du vil fungere som ledende revisor og kundens daglige kontaktperson, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger vil servicere med værdiskabende rådgivning inden for revision og regnskab. Foruden sparring fra dine dygtige kolleger, er det også muligt at søge assistance hos en af BDO?s specialafdelinger.
Disponering af træ til møbelproduktion.
Som Supply Planner hos Carl Hansen & Søn vil du, sammen med dine andre kolleger i Procurement, bidrage til at sikre et optimalt vareflow og en effektiv drift samt understøtte en løbende udvikling af den samlede værdikæde og produktion.
Du får en rolle i driften med ansvar for at sikre de rette mængder råvarer på de rigtige tidspunkter, herunder primært trækomponenter og øvrige kategorier inden for træ. Du er ligeledes løbende medvirkende til at optimere strukturen omkring indkøb og disponering hos Carl Hansen & Søn.
Dine hovedopgaver vil bl.a. omfatte:
Vi har travlt, og søger derfor vikarer eller studentermedhjælpere der i en afgrænset periode kan hjælpe med sagshåndtering i vores fogedenhed i Middelfart.
Du kommer til at bidrage på en opfølgende sagsbehandleropgave, der handler om at undersøge status og sikre korrekt afslutning på en specifik pulje af sager. De første sager er simple og ensartede, men når du er fortrolig med IT-systemerne, vil der være opgaver med større afveksling.
Opgaven kræver ikke kontakt ? hverken på mail eller telefon ? med kunder eller eksterne. Dog kræver opgaven mailkorrespondance med interne kollegaer i Gældsstyrelsen.
Sherwin-Williams er den største malings- og belægningsvirksomhed i verden. Med 18 milliarder US dollars i salg, mere end 4.100 butikker og 140 produktions- og distributionscentre verden over. Vores 60.000 medarbejdere over hele kloden er mangfoldige, innovative og passionerede. Med en række givende og udfordrende muligheder er Sherwin-Williams et fantastisk sted at starte og udvikle en karriere. Find din og slut dig til os i dag.
På vores kontor beskæftiger vi os særligt med maling og belægninger til gulve. Vi søger dig, der har lyst til at være en af os på vores kontor som Kontormedarbejder.
Hovedformålet med denne stilling er at støtte salgsstyrken i Norden for at maksimere salget i området. Den succesfulde ansøger skal være kundeminded med fokus på service og nyde ad hoc-opgaver ? så er du den rigtige for os.
Har du solid erfaring som Bankrådgiver, og er du god til at tænke værdiskabende for vores kunder, er dette job en god mulighed for dig. Så drømmer du om at arbejde fokuseret med Private Banking? læs endelig videre nedenfor.
Vores klare strategi er at erobre større markedsandele, og til det søger vi en ny kollega, der vil bidrage med at rådgive vores nye som bestående Private Banking kunder, så de får mest mulig ud af deres økonomi resten af deres liv.
I Jyske Bank, Privat har vi fokus på at arbejde med toppen af vores evner. For dig betyder det, at du er med til at forme dit job, så du arbejder med det, du er bedst til og gerne vil udvikle.
Som VVS servicemontør hos JK+ i Middelfart får du en unik mulighed for at tage ansvar for en bred palet af spændende opgaver hos vores kunder, som omfatter både erhvervs-, industri- og privatkunder. Vi arbejder med serviceopgaver i alle brancher, og du vil indgå i et stærkt samarbejde med dygtige og engagerede kolleger.
Din hverdag vil være præget af forskelligartede serviceopgaver og mindre projektopgaver. Dagene er ikke ens, hvorfor du tackler nye og uforudsete opgaver med godt humør og overblik. Som en del af jobbet vil du indgå i vagtordning.
Vi arbejder ud fra, at vi skal spille hinanden gode, så vi sammen lykkes og leverer gode resultater til vores kunder ? derfor får du også fantastiske kolleger, som er klar til hjælpe. Vi ønsker at være en kompetent samarbejdspartner, der leverer som aftalt.
... der kan lede og løfte en solid, veldreven international handelsvirksomhed til næste niveau.
Med reference til bestyrelsen får du ansvaret for at drive og udvikle en international handelsvirksomhed.
Jobbet indeholder således alle de udfordringer, en dygtig leder, forretningsudvikler og entreprenør kan drømme om: forandringsledelse, salgs- og markedsstrategi, koncept- og forretningsudvikling, international afsætning, moderne markedsføring via elektroniske medier, web-shop, dygtigt købmandskab, produktmæssig kreativitet samt udfordringer med at finde de rigtige produkter og leverandører.
Har du lyst til at skabe gode løsninger for borgere, kommuner og erhvervsliv på vejområdet? Og trives du med paragraffer og sagsbehandling? Så er du måske vores nye kollega.
Du bliver en del af Myndighedsteamet, der p.t. består af seks medarbejdere med solide kompetencer inden for behandling af sager efter vejlovgivningen og øvrig relevant lovgivning.
Dine hovedopgaver bliver at behandle sager om naboretsforhold, herunder sager om adgangsbestemmelser, byggelinjer, oversigtsarealer, anvendelsen af vejareal, reklameskilte i det åbne land samt administration af bestemmelserne om servicevejvisning.
Er du serviceminded, kvalitets- og ansvarsbevidst og har du erfaring indenfor regnskab og fakturering? Så er du muligvis vores kommende kollega?
Som Accountant i Bunker Holding vil du blive tilknyttet vores Group Finance team, som varetager en bred vifte af opgaver inden for regnskab og økonomi. Afdelingen er primært ansvarlig for at få de daglige opgaver løst, samt få dagen til at glide smidigt i en til tider travl hverdag.
Du kommer til at få en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver fra faste rutineopgaver til ad hoc-opgaver. Dine opgaver vil primært omfatte:
Get an insight into our unique story and culture by clicking
FGU (den forberedende grunduddannelse) er en ny uddannelse for unge i alderen 15-25 år, der endnu ikke har gennemført en ungdomsuddannelse eller er i beskæftigelse.
Da vores dygtige dansk- og OBU-underviser har fået nyt job, søger vi en kompetent og dedikeret medarbejder, der har erfaring med dansk-, dsa- og ordblindeundervisning. Dit primære arbejdssted bliver på vores skole i Middelfart, hvor du kommer til at undervise i disse fag. Vi søger en medarbejder, der brænder for helhedsorienteret, tværfaglig og praksisnær undervisning med netop FGU-målgruppen.
På skolen i Middelfart bliver du en del af et stærkt kollegialt fællesskab, hvor alle arbejder ambitiøst, dedikeret og dygtigt med at levere den bedste undervisning til FGU-eleverne.
Er du klar til at kickstarte din karriere i en rolle, hvor du vokser med opgaverne? Vil du være med til at sikre leverancerne i en global produktionsvirksomhed? Og ved du, hvad der skal til for at køre produktionsplanlægning på den mest optimale måde?
Du får plads på vores danske kontor i Middelfart, hvor du får 200 kolleger i alt. Du vil arbejde tæt sammen med Produktionschefen.
Helt overordnet bliver dit primære fokus at sikre den operationelle planlægning på både kort og lang sigt, hvor du får ansvaret for produktionsplanlægningen. Derudover vil du få ansvaret for flere projekter vedrørende standarder og processen i produktionen.
Har du rigtig god erfaring med kundeservice og logistik opgaver? Synes du det er sjovt at sidde med en bred vifte af opgaver, være i tæt dialog med kunderne, brandslukke når det er nødvendigt og samtidig give kunderne første klasses service? Så kan denne stilling helt sikkert være noget for dig.
Med direkte reference til vores transportchef, vil du indgå som en uundværlig del af vores kundeservice og blive en del af vores transport- og logistikafdeling på ca. 30 medarbejdere. Kundeservice står for mange typer af opgaver, lige fra telefonbetjening af kunderne, ordremodtagelse, reklamationer, udarbejdelse af transportlister til ekspedering af GDP produkter, samt andre spændende opgaver.
Som kundeservice- og logistikkoordinator skal du også have et godt øje for sikkerhed og procedurer, have styr på transport og ADR reglerne, samt kunne holde hovedet koldt, når der er travlt.
Drømmejob fra Jobindex