915 job i Region Fyn 112 job i dette område
915 job i Region Fyn 112 job i dette område

topjob

Tømrer /Carpenter, Denmark
JKS & Career
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Faglært Tømrer søges til projekt i Danmark Skilled Carpenter Wanted for Project in Danmark


Requirements:

Must have a car
Must be a skilled carpenter
Proficient in English


Job Details:

Tasks include wood construction, wooden eaves, wooden cement ceilings, baseboards, doors, etc.
Schedule: Day shift, Monday to Wednesday 7:00-16:00, Thursday 7:00-15:00, Friday 7:00-12:00
Weekly hours: 37+


We offer:

Possibility for long term corporation
Legal employment by a Danish working agency
Salary paid every 2 weeks
Additional holiday pay 12,5 % + SH (Sunday and holiday pay)
We provide administrative help with tax card, health insurances.
We provide help with accomodation
Support from our consultants all the way.

Application:

More informations at +45 30851305 or e-mail Dambu@jks.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projektchef til spændende projekter på Fyn
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Som projektchef vil du være med til at udbygge Arkils anlægsafdeling på Fyn, hvor du bliver tilknyttet vores nye kontor i Odense. Du vil blive mødt af højt engagerede kolleger, der beskæftiger sig med alt fra de tunge anlægsopgaver til mindre projekter. Som projektchef har du et tæt samarbejde med afdelingschefen, entrepriseleder, formænd og kunden. Det er vigtigt, at du formår at få alle kompetencer i spil, når det gælder ledelse af medarbejdere men også i samarbejdet med bygherre og rådgiver.

I din rolle som projektchef har du ansvar for større projekter og det kan være dig, der udpeges til at stå i spidsen for interne kombinationsprojekter som er fællesprojekter, der udføres i samarbejde med flere af vores afdelinger. I sådanne projekter bliver du ansvarlige for den samlede projektorganisation, der består af kollegaer fra andre afdelinger Du har det overordnede ansvar for styring af arbejdets planlægning, ledelse, økonomi, kvalitet, kvalitetssikring samt bygherrekontrakten.

Det bliver dit ansvar, at projekterne gennemføres inden for Arkils fastlagte rammer, herunder økonomi, tid og kvalitet. Jobbet kræver gode evner til at kommunikere, fokusere, prioritere og samarbejde, ligesom evnen til at samle holdet omkring dig, motivere medarbejdere, sikre et sikkert og godt arbejdsmiljø samt uddelegering af opgaver er vigtige egenskaber.


Dine arbejdsopgaver

Ansvarlig for større projekter
Daglig projektledelse, herunder økonomisk, kvalitets- og tidsmæssigt ansvar for gennemførelsen af projekterne
Koordinering af interne og eksterne interessenter, herunder myndigheder
Koordinering og samarbejde med øvrige projektdeltagere
Deltagelse i tilbudsfasen og projekteringsfasen for at opnå optimal pris og rigtige løsninger for kunden
Løbende kontakt med kunderne og sikre løbende ordretilgang
Sikring af overholdelse af kvalitet samt miljø- og sikkerhedskravene
Deltagelse i byggemøde m.v.

Der vil i stillingen være et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne i Arkil, hvorfor du vil have en stor kontaktflade både internt og eksternt. Stillingen kræver, at man kan arbejde selvstændigt, er i stand til at drive sin egen hverdag, og hvor du finder det naturligt, at finde de bedste løsninger både når det gælder interne samarbejder med kollegaer og andre afdelinger samt i samarbejdet med vores kunder.


Vi forventer

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, evt. som ingeniør eller konstruktør og gerne med erfaring fra en stilling i anlægsbranchen, kombineret med nogen års erfaring som projektchef eller projektleder.
Du er forretningsorienteret og er god til at bygge relationer både internt og eksternt – generelt har du et stærkt netværk på Fyn.
Du er en dygtig leder, der er i stand til at coache og vejlede andre og kan agere sparringspartner på tværs af organisationen og ikke mindst har du et stort fokus på et sikkert og godt arbejdsmiljø.
Du er løsningsorienteret, god til at samarbejde og lægger vægt på at levere Kvalitet Til Tiden.
At du er god til at indgå i samarbejde med dine kollegaer, er selvstændig og tager ansvar for egne opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
HR Coordinator
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you have a passion for people and HR in collaboration with the business? Are you interested in taking on a wide range of exciting HR tasks to support the people agenda in our newly established site in Odense?

If so, then you might be the HR Coordinator we are looking for. Apply for this exciting job opportunity today, and be a part of a life-changing career !



The position

As HR Coordinator your primary responsibility is to support the business area alongside the senior HR Business Partner in planning and executing the yearly HR processes. You will collaborate with managers on day-to-day challenges and help identify solutions and participate in P&O related projects with relevant stakeholders. Additionally, you will work closely with other P&O colleagues to translate business strategies and priorities into P&O plans and activities.



Your tasks will include, among others:

Assisting leaders with workforce planning and the recruitment process, including preparation of job descriptions/job ads, candidate screening, ensuring system flow, and liaising with Talent Acquisition, Mobility, and HR Operation/AskHR
Acting as a superuser and supporting our managers in the usage of our HR system, including SuccessFactors and AskHR (ServiceNow – self-service)
Supporting the onboarding of new employees and leaders, ensuring a seamless transition into the organization
Following up on engagement and pulse surveys and contributing to activities that shape and foster an engaging, diverse, and inclusive employee environment rooted in the NN Way and Fill & Finish Expansions’ values
Contributing to various HR projects, such as culture, training, and employee development



Qualifications

You are passionate about HR and eager to support the growth and development of our organization. You are a self-starter that likes to work in a fast-paced environment with a constantly changing scope.



To be successful in this position, your experiences include:

Relevant education within Human Resources, Business Administration or related field
HR generalist experience with an understanding of a broad range of HR and general business disciplines from relevant studies and job
Proficiency in Microsoft Office Applications and preferable HR software, with experience or understanding of HR processes on a yearly basis is a plus.
Planning and project management skills
Good communication skills with fluency in both Danish and English, written and verbal

Join us to have the opportunity to develop and grow your career while contributing to the success of our world-leading healthcare company.

The position is based in Odense, Denmark.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Internship / Project
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a talented and ambitious engineering student looking for an exiting and dynamic internship?


Why choose AGRAMKOW?

At AGRAMKOW we are always on the lookout for highly motivated students and graduates, who are eager to test their knowhow and theoretical experience in real life.

We offer an internship/ project that allows you to train and educate your skills in a realistic context, where you will lean from the best in the industry. We offer projects within i.e. test and verification, product development, prototype design, and many other exciting fields.


Qualifications:

You are studying a bachelor / master’s degree.

You are recognized as a creative problem solver, and you are not afraid of taking responsibility and decisions. At the same time, you are a good listener, and you can communicate on all levels in an organization.


We offer:

We offer a professional and dynamic working environment, where your contributions make a real impact. You will face both for personal and professional growth within AGRAMKOW.

If you are the right candidate, you have the chance to be a part of an innovative and sustainable company.



We look forward to hearing from you!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
cLEAN Specialist
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about driving operational excellence and continuous improvement?

We are seeking a Specialist within cLEAN® with proven experience in Lean methodologies, change management, and a track record of driving efficiency.

If you’re ready to make a significant impact on our production environment, read more and apply today for a life-changing career.



The Position

This high-profile position relies on lean aptitude, business acumen and ability to drive change. Lean is an integral part of the way we run our business for the long-term, and as cLEAN® Specialist you will be responsible for building the lean culture and capabilities at our newly established production site. Your broad subject matter expertise and hands-on experience driving change through lean manufacturing and lean leadership practices will be instrumental in guiding our organization towards operational excellence.

Key responsibilities:

Lead the design, development, and deployment of a cLEAN® strategy for Site TI in a role as owner for the Operational Readiness cLEAN® track.
Establish a system to develop, share, and maintain relevant cLEAN® standards across Site TI.
Take responsibility for the hiring, educating, and mentoring our future capable cLEAN® organization at Site TI.
Develop a visual management system to drive escalation and problem solving during the ramp-up of our new production facility.
Define visual controls and performance monitoring systems for future operations in collaboration with our Digitalization team.
Design and deliver a shopfloor-centered coaching program to mature cLEAN® Leadership.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Finance Accountant
LS Intertank
Syddanmark
6000 Kolding
På vegne af vores samarbejdspartner LS Intertank søger Career | a JKS company en Finance Accountant med erfaring i internationalt bogholderi, som vil være med til at styrke regnskabsteamet på hovedkontoret i Taulov. Her vil du få en central rolle i håndteringen af daglige bogføringsopgaver og bidrage til vores mål om løbende at forbedre og optimere vores arbejdsprocesser.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som Finance Accountant hos LS Intertank vil du få ansvaret for den daglige bogføring og fakturahåndtering via ImageCapture. Du vil deltage aktivt i månedsafslutninger, herunder udføre afstemninger og sikre præcis dokumentation. En vigtig del af jobbet vil også være at sikre korrekt afstemning af koncerninterne mellemværender samt at følge op på eksisterende processer og sikre, at deadlines bliver overholdt.

Derudover vil du arbejde tæt sammen med andre teams lokalt og på tværs af internationale lokationer i Skandinavien, Slovakiet og Polen samt Taulov, hvor det er vigtigt at opbygge gode relationer og bidrage til fælles mål om at levere regnskab i verdensklasse. Du vil også være en aktiv deltager i arbejdet med at optimere både systemer og arbejdsprocesser, så der hele tiden sikres høj effektivitet og præcision.


Det er tilmed vigtigt, at du kan nikke genkendende til følgende:

Du har et stærkt overblik over regnskabsprocesserne/balancen i regnskabet
Du er habil bruger i Excel
Du mestrer engelsk i skrift og tale og som minimum dansk på skrift
Du har generelt flair for IT
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. november 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til trucktrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med trucktrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring i kørsel med medbringer truck, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE og truck certifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. november 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, Warehouse and Intralogistics
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about logistics and supply chain management and you have a strong track record in project management? If so, you might be our new Senior Manager to lead our warehouse and intra-logistics efforts in a new construction project within the Fill & Finish Expansion (FFEx) programme . Read on and apply today for a life-changing career.



The Position

As the new Senior Manager for Warehouse and Intralogistics, you will play a pivotal role in developing and optimizing our warehouse operations, ensuring compliance with quality standards and driving a culture of continuous improvement in a large scale CAPEX project.

In this position, you will:

Collaborate with FP (Finished Products) Expansions program and FFEx project management to develop and drive the scope of the Warehouse and Intra-logistics facility.
Build and lead a high-performing team, including work package owners, operators, technicians, and professionals, towards operational excellence.
Drive project management and execution, ensuring clear goals, effective project planning, and stringent monitoring of quality, schedule, and budget.
Lead and promote LEAN® practices, change management, and a culture of continuous improvement within the team.
Ensure adherence to quality and compliance standards, and readiness for audits and inspections.



Qualifications
We are looking for a candidate who has:

An academic degree in supply chain, business, procurement, engineering or other relevant area.
A background in warehouse and intra-logistics management, with strong experience in project management and project execution.
Experience in installing intralogistics equipment and the ability to build a warehouse in the project execution phase.
Strong communication and leadership skills in a large organization with the ability to build and lead a team towards operational excellence and motivating a team in time of change.
Familiarity with LEAN® practices, change management, and quality and compliance standards.
Experience with warehouse management system and knowledge of industry best practices in logistics and warehouse operations.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erfaren formand til spændende infrastruktur projekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Kunne du tænke dig at lede dine egne projekter som formand, hvor du løbende udvikler dig med jobbet og får udvidet dine ansvarsområder? Kontakt afdelingschef Helgi Snæbjørnsson på telefon 41870561, hvis du er interesseret eller vil høre mere om jobbet.

Du får ansvaret for at lede dine egne anlægsprojekter, herunder daglig planlægning af arbejdsopgaver samt at sikkerhed og arbejdsmiljø overholdes i forbindelse med udførelsen af arbejdet. Du indgår i et tæt samarbejde med øvrige kolleger og ledelse. I samråd med de øvrige formænd i afdelingen ansætter du medarbejdere.


Om dig

Du har branchekendskab.
Du har erfaring som formand på anlægsopgaver.
Du er god til at lede og fordele opgaver og samtidig holde overblik.
Du er proaktiv, kvalitetsbevidst og samarbejdsorienteret.
Du har en åben, motiverende og kommunikativ ledelsesstil.
Du har selvfølgelig kørekort i kategori B.
Du er god til at motivere og kommunikere.
Du går højt op i din egen og dine medarbejderes sikkerhed og arbejdsmiljø.


Vi tilbyder

Fuldtidsstilling på 37 timer/uge.
Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau.
Gode muligheder for videreudvikling og efteruddannelse.
Konkurrencedygtig lønpakke.
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Får masser af opbakning og sparring af din leder og dine formandskollegaer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionschef
Lactosan A/S
Fyn
5750 Ringe
På vegne af Lactosan A/S i Ringe søger Career | a JKS company en ambitiøs og passioneret produktionschef, da vores nuværende produktionschef har fået nye udfordringer i produktionen. I stillingen som produktionschef, får du en indflydelsesrig rolle, hvor du, med reference til fabrikschefen, bliver ansvarlig for at lede råvareafdelingen i produktionen.

Vi søger en leder, der naturligt går forrest og viser vejen. Både når det kommer til resultater og vejen dertil, men det er især vigtigt, at du har dit hold med dig og at du sætter en ære i at løfte dit team og at I lykkes sammen.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Produktionen ledes af 2 produktionschefer, og dit ansvarsområde vil være fra modtagelse og udpak af råvaren, til dosering og forberedelse af feed til tørretårnene. Dit team består af 2 produktionskoordinatorer og 35 medarbejdere.

Du vil bl.a. varetage følgende:

Daglig ledelse af produktionsteamet, herunder koordinering af produktionsaktiviteter med planlægningsafdelingen
Optimering af produktionsprocesser for at sikre maksimal effektivitet og minimalt spild
Sikre overholdelse af kvalitets- og fødevaresikkerhedskrav i henhold til gældende standarder (HACCP og BRC)
Ansvarlig for sikkerhed og arbejdsmiljø
Ansvarlig for budgetter og ressourceplanlægning, herunder drift og personale
Koordinering af vedligeholdelsesopgaver og løbende forbedringsprojekter
Samarbejde med øvrige afdelinger, herunder indkøb- og kvalitetsafdelingen
Rekruttering, oplæring og udvikling af produktionsmedarbejdere

Du vil indgå i produktionslederteamet, hvor du har mulighed for at sætte dit aftryk på den fælles retning. Derudover vil du indgå i en vagtordning hver 4. weekend.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Mekaniker
JKS & Career
Fyn
5700 Svendborg
Er du klar til at blive en del af et af Danmarks bedste bus brands?

Vi søger en pålidelig og fleksibel mekaniker med opstart snarest muligt. Selvom det er en fordel med erfaring med busser eller lastbiler, er kandidater med primært kendskab til varevogne også velkomne til at ansøge. Arbejdsopgaverne vil hovedsageligt omfatte reparation og servicering af busser i tæt samarbejde med virksomhedens dygtige team af mekanikere.

Primære arbejdsopgaver:

Kendskab til elektrisk arbejde og dieselmotorer er en fordel
Servicering, vedligeholdelse og reparation af busser
Gerne erfaring med fejlsøgning og diagnosetester
Du skal kunne tale, skrive og forstå dansk

Værdier hos virksomheden:

Engagement og samarbejde
Kvalitet
Sikkerhed og tryghed
Ansvarlighed

Er du klar til at blive en del af et af Danmarks bedste busbrands? Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Mekanisk profil til HJHansen Recycling
HJHansen Recycling
Fyn
5000 Odense C
Har du teknisk snilde og erfaring med vedligeholdelse af produktionsudstyr? Så er det måske dig vi søger!

På vegne af HJHansen Recycling søger Career | a JKS company en mekanisk profil som skal være med til at vedligeholde deres jern- & metal-sorteringsanlæg. Her vil du få mulighed for at boltre dig i det store produktionsanlæg sammen med et mindre team af dygtige kolleger.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I dit daglige arbejde vil du primært udføre forebyggende vedligehold på produktionsanlægget, hvor du vil få brug for alle dine sanser til at fejldiagnosticere.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

Vedligehold af produktionsanlæg/transportbånd
Tjek for huller, tjek af kuglelejer samt trykluftsystemer
Afrensning og rengøring af anlægget

Dine arbejdstider vil på aftenhold hedde man-tors kl. 14-21 og fre kl. 10-17 (5-dages uge), mens de på nathold vil være man-tors kl. 21-05 (4 dages uge).


Din ekspertise og personlighed

Du har måske en uddannelse/baggrund som smed, klejnsmed, landbrugsmekaniker, mekaniker eller lign. Du har flair for fejlsøgning og har øre for, hvordan ”musikken spiller” i produktionen når den kører som den skal.


Derudover forventer vi, at du:

Er energisk og engageret i dit arbejde
Trives med forandringer og vil være med til at skabe/drive dem
Bidrager til det gode arbejdsmiljø med et smil på læben


HJHansen Recycling tilbyder dig:

Mulighed for personlig og faglig udvikling i en international virksomhed
En aktiv personaleforening, som afholder forskellige arrangementer i løbet af året
Mulighed for at leje sommerhus i Blåvand
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsmedarbejder
Lactosan A/S
Fyn
5750 Ringe
Motiveres du af et job med stor opgavevariation? Vil du være med til at sikre, at produktionen kører og at der produceres til aftalt tid og i den helt rigtige kvalitet? Ønsker du at være en del af en virksomhed, hvor medarbejderinvolvering og trivsel er i højsædet? Så er det dig, vi søger!

På vegne af Lactosan A/S i Ringe søger Career | a JKS company produktionsmedarbejdere, som vil indgå i Lactosans stærke team af dygtige medarbejdere.


Om jobbet

Som produktionsmedarbejder hos Lactosan A/S bliver du en del af et stærkt team af fagligt dygtige operatører og mejerister, der sikrer, at produktionen kører døgnet rundt. Du kommer til at arbejde med fødevarer, herunder rensning af oste. betjening af produktionsanlæg og udpakning. Lactosan tilbyder dig en rolle med både ansvar og mulighed for at præge din arbejdsdag, da de lægger stor vægt på ordentlighed og sikkerhed.


Dine primære arbejdsopgaver:

Pluk og scanning af råvarer
Udpakning og påfyldning af produkter
Rensning af oste
Betjening og overvågning af produktionsanlæg
Rengøring og vedligeholdelse af anlæg og produktionsområder

Det vil være fordel, men ikke et krav, at du har truckcertifikat. vil være på fast daghold. Løn efter lokalaftale.


Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring inden for produktionsarbejde og/eller har arbejdet i en fødevare virksomhed i produktionen eller på lageret. Ydermere er du stabil, robust og har lysten til at lære noget nyt.


Derudover:

Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Managing Director, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an experienced leader in the manufacturing industry ready to take on the next step in your career? Then join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Managing Director to lead and grow the North American organization, including Mexico. The successful candidate will be responsible for driving strategic growth initiatives, managing the day-to-day operations and ensuring the business' overall success.

Reporting to the CEO in Denmark, the Managing Director will play a crucial role in shaping the company’s future, maintaining strong financial performance and fostering a collaborative culture of innovation and operational excellence. The ideal candidate will be structured and organized and have proven experience from a leadership position in the appliance industry.


Key Responsibilities

As Managing Director, your overall responsibility is to ensure the financial performance and growth of the company while promoting a positive and collaborative culture. Your responsibilities include:

Develop and execute strategic plans to achieve business goals and objectives
Manage the full P&L for the US organization
Provide leadership and guidance to employees, fostering a positive work culture
Oversee all operational activities, including service, sales and administrative functions
Ensure compliance with regulatory standards and company policies
Drive initiatives to enhance operational efficiency and profitability
Build and maintain strong relationships with key stakeholders, internally and externally
Monitor financial performance and make recommendations for improvement
Evaluate and mitigate risks to ensure the long-term sustainability of the business


Qualifications

Advanced degree in Engineering or similar (MBA preferred)
Proven experience in a leadership role in a similar industry; experience in the appliance industry is an advantage
Experience managing a sales budget and/or P&L
Strong understanding of corporate finance and performance management principles
Excellent communication and interpersonal skills with the ability to inspire and motivate teams
Strategic thinker with a demonstrated ability to drive business results
Experience building and managing intercultural teams
Process- and detail-oriented
Self-driven with an entrepreneurial spirit
Proficient in software programs such as CRM and ERP systems


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 20%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Project Manager ? service projects within automation and control systems to offshore clients
ABB A/S
Fyn
5500 Middelfart
ABB A/S

Senior Project Manager ? service projects within automation and control systems to offshore clients

Esbjerg N or Middelfart

Se video om ABB A/S som arbejdsplads

If you want to utilize your project management skills and among others advance sustainability in the offshore industry, now is your chance.

You can look forward to a classical project management job with you as the one to ensure that we deliver high quality within agreed deadlines and budgets.

ABB A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT-supporter
Middelfart Sparekasse
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Sparekasse

IT-supporter

Middelfart

Som IT-supporter bliver du en del af vores IT-afdeling på hovedsædet i Middelfart, hvor vi i alt er 15 kolleger.

Du vil få en bred palet af opgaver, herunder MS365, Windows 11, scripting, installation, netværk samt opsætning af både PC og mobil.

Vi er kendt for vores stærke værdier og et fokus på både personlig og faglig udvikling, som vi understøtter med alt fra søvnkurser til hackathons. Hos os får du plads til at udvikle dine kompetencer i et stærkt fagligt miljø.

Middelfart Sparekasse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Studentermedhjælper med gode samarbejdsevner til direktionssekretariatet
Gældsstyrelsen
Fyn
5500 Middelfart
Gældsstyrelsen

Studentermedhjælper med gode samarbejdsevner til direktionssekretariatet

Middelfart

Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive al gæld til det offentlige. Det er en vigtig opgave med stor samfundsmæssig betydning, hvor du sammen med et hold af erfarne kolleger bidrager til det danske velfærdssystem.

I stillingen vil du skulle arbejde med at indsamle oplysninger, udarbejde mødemateriale og skabe overblik over og opdatere processer og vejledninger. Samtidig er der ofte brug for en ekstra hånd ved visitering og håndtering af skriftlige henvendelser, ad hoc-opgaver og andet forefaldende arbejde.

Gældsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
E-commerce koordinator til succesfuld elektronikdistributør
DK Electronics
Fyn
5500 Middelfart
Jobindex

E-commerce koordinator til succesfuld elektronikdistributør

Middelfart

Vil du videreudvikle vores B2B-webshop og spille en nøglerolle inden for salg, webshop-udvikling, e-commerce og marketing? Og kan du se dig selv i et mindre team, hvor du får stor indflydelse, så dine ideer kan meget hurtigt blive sat i søen?

Der er flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har minimum et par års erfaring med e-commerce, salg, handel, marketing eller noget tilsvarende.

Er du lige så klar, som vi er?

Jobindex
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Servicetekniker til transformere samt høj- og mellemspænding
Hitachi Energy Denmark A/S
Fyn
5500 Middelfart
Hitachi Energy Denmark A/S

Servicetekniker til transformere samt høj- og mellemspænding

Middelfart

Installations- og serviceopgaver på transformer samt høj- og mellemspændingsprodukter og systemer indenfor områder som:

  • Klassisk netinfrastruktur, transmission og distribution
  • Industri
  • Kraftværker

Vi har et godt arbejdsmiljø med gode kolleger, godt samarbejde og højt humør. Der er højt til loftet og stor grad af frihed under ansvar, ligesom der lægges vægt på gensidig fleksibilitet.

Hitachi Energy Denmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vi søger en ambitiøs salgskonsulent til at dække distriktet på Fyn - Dagrofa Foodservice
Dagrofa Foodservice
Fyn
5500 Middelfart
Dagrofa Foodservice

Vi søger en ambitiøs salgskonsulent til at dække distriktet på Fyn - Dagrofa Foodservice

Middelfart

Er du en dygtig og resultatorienteret salgskonsulent, som har en passion for at udfordre og udvikle madscenen i Danmark?

I denne rolle vil du have det fulde ansvar for at udvide vores kundeportefølje gennem målrettede salgsaktiviteter.

Med jobbet følger en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, herunder fri bil, pensionsordning, bonusordning og internetopkobling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kundemedarbejder til Support Syddanmark
Sparekassen Danmark
Fyn
5560 Aarup
Sparekassen Danmark

Kundemedarbejder til Support Syddanmark

Vejle, Aarup

Er du en detaljeorienteret person, som kan arbejde struktureret og selvstændigt? Elsker du at hjælpe dine kollegaer med produktions- og supportopgaver? Så er du måske den kundemedarbejder, vi mangler til Support Syddanmark.

Opgaverne spænder vidt - alt fra at bidrage til at få nye kunder landet godt i sparekassen til at hjælpe rådgiverne med at få eksisterende kunders forretninger ført ud i livet, hvilket omfatter boligsager, særlig indlån, lån og kredit, selvbetjeningsløsninger mv.

Sparekassen Danmark
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Project Manager ? Electrification Distribution Solutions
ABB A/S
Fyn
5500 Middelfart
ABB A/S

Project Manager ? Electrification Distribution Solutions

Middelfart

Se video om ABB A/S som arbejdspladsVi leder lige nu efter en ny dygtig kollega, der kan hjælpe ABB videre med at udvikle fremtidens løsning og dermed forblive i frontlinjen på energirevolutionen.

Har du en el-teknisk baggrund suppleret med et godt branchekendskab, og motiveres du af at have en kombineret rolle som både projektledende og -udførende, så er det nu, du skal søge.

ABB A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Group Head of Tax
Selfinvest
Fyn
5500 Middelfart
Selfinvest

Group Head of Tax

Middelfart

Har du betydelig erfaring og indgående viden inden for skatteområdet? Ønsker du at være med til at forme og implementere skattestrategier og politikker på koncernniveau og fungere som en central rådgiver i Selfinvest og driftsaktiviteterne i A/S United Shipping & Trading Company vedrørende effektiv styring af skatteaktiviteter?

Så er stillingen som Group Head of Tax en enestående mulighed for dig.

Selfinvest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lægehus i Middelfart søger medarbejder med høj faglighed og højt humør til at drive klinikkens laboratorium
Teglgårdslægerne
Fyn
5500 Middelfart
Teglgårdslægerne

Lægehus i Middelfart søger medarbejder med høj faglighed og højt humør til at drive klinikkens laboratorium

Middelfart

Vi er en almen lægepraksis i helt nyrestaurerede lokaler, der søger et nyt medlem til vores team af dygtige sygeplejersker, sekretær og læger. Vi håber, det er dig!

Din primære opgave bliver at drive vores laboratorium, dvs tage blodprøver, håndtere og pakke disse til afhentning, tage EKG?er og lave kvalitetskontroller. Derudover vil du skulle lave enklere kliniske opgaver som fx. vaccinationer, fjerne sting og skylle ører.

Har du mod på flere opgaver, eller har du særlige kompetencer med relevans for arbejdet i almen praksis, er vi lydhøre for at inddrage disse kompetencer i hverdagen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
1. assistent - Aarup
Netto
Fyn
5560 Aarup
Netto

1. assistent - Aarup

Aarup

Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig ? ligesom at du altid kan regne med os.

Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Butikschef ? Middelfart
T. Hansen Gruppen A/S
Fyn
5500 Middelfart
T. Hansen Gruppen A/S

Butikschef ? Middelfart

Middelfart

Drømmer du om en hektisk og interessant arbejdsdag, hvor du kan finpudse dine lederkundskaber og udvikle dine ambitioner?

Som butikschef får du det daglige ansvar for driften i din egen butik, personale og rutiner. Du får ansvaret for at udvikle og motivere dine ansatte, skabe gode ledere og medarbejdere.

Vi har en uformel omgangstone og et godt humør på arbejdspladsen. Vi arbejder i en flad organisation, der er præget af dynamik, vækst og engagement.

T. Hansen Gruppen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Finance Assistant
BioCirc Group ApS
Fyn
5500 Middelfart
Contexe People

Finance Assistant

Middelfart

Er du stærk til tal og brænder du for at være en del af et dynamisk økonomiteam, hvor innovation og samarbejde går hånd i hånd?

Vi tilbyder en stilling med stor selvstændighed og variation i arbejdsopgaver. Dit fokus i denne rolle er at assistere selskaberne i koncernen med et bredt spektrum af opgaver inden for bogholderi, herunder bl.a.:

  • Daglig bogføring og afstemninger
  • Betalinger
  • Månedsafslutning og årsafslutning
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Sekretariatsleder til Friskolernes Hus
Friskolerne
Fyn
5466 Asperup
HumanTrust A/S

Sekretariatsleder til Friskolernes Hus

Asperup

Er du en nærværende og tillidsfuld leder? Har du stor passion for den frie skoleverden?

Til at stå i spidsen for sekretariatet og samtidigt være bindeled til FRISKOLERNEs bestyrelse søger vi en leder af sekretariatet Friskolernes Hus.

Hvis det er dig, vil du få en central rolle, hvor der både er administrative opgaver, ledelse, strategi, rådgivning og samarbejde med eksterne partnere.

HumanTrust A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Operationel Indkøber
Evida
Fyn
5500 Middelfart
Evida

Operationel Indkøber

Middelfart

Se video om Evida som arbejdspladsHar du et skarpt øje for detaljen, og brænder du for at optimere indkøbs- og lagerprocesser?

Med en bred opgaveportefølje, der spænder fra tilbudsindhentning og fakturakontrol til lagerstyring og optimering af rutiner, får du en central rolle i vores supply chain.

Vores kontor i Middelfart vil være din nye arbejdsplads. Evida er en fleksibel arbejdsplads, og du har derfor mulighed for også at arbejde hjemme fra nogle dage efter aftale med din leder.

Evida
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland