1385 job i Region Fyn 177 job i dette område
1385 job i Region Fyn 177 job i dette område

topjob

Medarbejder til vådstøbning af sten
IBF
Fyn
5592 Ejby
Til IBF i Ejby søger vi en medarbejder, der vil få ansvaret for vådstøbningen. Dvs. støbning af forskellige belægningssten til både private og erhvervskunder. Du arbejder 37 timer fordelt over 4 dage - mandag til torsdag.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder til IBF i Ejby. Du vil indgå som en vigtig brik i produktionen af belægningssten, da det er dig, der støber alle sten. Du vil blive grundigt oplært i at betjene blandeanlæg og maskinen, som støber stenene. Du betjener selv anlægget og kører fra og til anlægget, og det er derfor afgørende, at du har truckcertifikat.

Der arbejdes på en 4 dages uge på 37 timer: fra kl. 6.00 - 15.55 mandag til torsdag.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Rensning af forme, som luftblæses rene
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Daglig rengøring med højtryksrenser af blander og maskine
Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du har truckcertifikat og god erfaring med at køre truck
Du er selvkørende og trives med at arbejde alene
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Rutineret smed eller svejser
JKS & Career
Fyn
5750 Ringe
Er du smed af den gamle skole? Har du erfaring med at svejse, og har du hænderne skruet rigtigt på? Så læs mere her.

På vegne af en betonvirksomhed i Ringe, søger vi en erfaren smed, som har gåpåmod, er kvalitetsbevidst og hænderne skruet rigtigt på.


Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært er ikke afgørende.
Du er rutineret indenfor smedeteknik og svejsning med MAC og elektrode.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne.
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst.
Du er ansvarsbevidst og pålidelig.
Du er meget gerne i besiddelse af et truckcertifikat, dog ikke et krav.


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende.
Du er engageret og fleksibel.
Du er stabil og møder til tiden.
Det er et krav at du kan læse, tale og forstå dansk.
Du kan fremvise straffeattest.


Du bliver en del af et dedikeret team på 3 smede som varetager opgaver indenfor følgende områder:

Reperationer af formudstyr.
vedligehold af produktionsudstyr.
Montage og svejseopgaver (gyldigt certifikat ikke et krav).
Opbygning og montage af nye anlæg.


Lyder ovenstående som dig, så skynd dig at søge stillingen via knappen nederst i opslaget. Du bliver de første 10 uger ansat af JKS under gældende overenskomst. Herefter vil der for rette vedkommende være en fastansættelse direkte i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Montør eller maskinopbygger
TEKUM
Syddanmark
6000 Kolding
Kan du samle og montere special maskiner? Så har vi lige jobbet til dig!

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst montør til fast arbejde i Kolding. Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Vi søger en erfaren montør til at montere og samle industrimaskiner ved virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læsning og forståelse af tekniske tegninger, montage af maskindele samt opbygning af komplette maskiner. Der vil også være arbejde med gear, motorer, og aksler. Hvis du kan TIG svejse rustfrit stål, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.


Vi ser gerne, at du har:

Erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
God tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
Evt. Tig erfaring i rustfast stål
God fysisk form og evne til at arbejde i et produktionsmiljø


Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person

Lyder denne stilling som noget for dig, så tøv ikke med at ansøge. Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsmedarbejdere til fast aftenhold
Tasso A/S
Fyn
5000 Odense C
Til hurtig opstart søger vi en stabil og robust produktionsmedarbejder, som har lyst til at lære noget nyt og spændende ved at indgå i afholdet i støberiet.

Der er travlhed hos Tasso A/S, og vi søger derfor en ekstra kollega til støberiet. Da der smeltes jern, er det både varmt og ofte beskidt arbejde, ligesom der kan opstå røg eller damp. Du vil blive selvølgelig blive grundigt oplært i de forskellige arbejdsopgaver og sat ind i sikkerhedsforanstaltningerne, som spiller en stor rolle i det daglige arbejde.

Arbejdstiderne er: Mandag - torsdag kl. 14 - 22.15 og fredag fra kl. 9.45 - 13.45.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Køre jern (fra smelteovn til støbe anlæg)
Overvågning af ovne og støbe anlæg
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du har truckcertifikat
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du taler og forstår dansk på højt niveau

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Engineering Responsible
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you enjoy building connections with both your colleagues and stakeholders? Are you passionate about design and experience with the construction of new production facilities? Would you like to work in a place where you can transform your technical knowledge into practical solutions?

Then we might have the right position for you as our new Engineering Responsible. Apply today and become a part of our exciting expansion project!


The Position

As an Engineering Responsible, you will be part of a newly established team and will support our project department with design and technical solutions. Based on the requirements of the process, you will make suggestions regarding design, equipment, components, and physical construction. You will contribute to all aspects - from design, layout, purchasing, construction, qualification, and validation to documentation.



You will also contribute to the implementation of engineering standards, ensuring that all technical, quality, and safety input is adjusted and implemented. To sum up, you ensure and live up to good engineering practice as a user representative in our projects.



In this position, you will be working in close collaboration with many different stakeholders both internally and externally to ensure high quality, efficiency, reliability, and stability in our upcoming production facility. It will be necessary to have availability for travelling at some point as you will be working from our main office in Odense, but you will be required to participate in meetings etc. in our office in Høje Taastrup.



Qualifications

To succeed in this role, you should have:

• An academic degree in Mechanical Engineering, Marine Engineering or similar.
• Experience with working on similar projects and with the design of equipment and installations, including validation and qualification.
• Knowledge of automation, electricity knowledge, regulation, and measurement technique.
• Experience working in a GMP environment within the pharmaceutical industry.
• Proficiency in English, Danish is an advantage.



Furthermore, on a personal level, you are detail-oriented and flexible with a high sense of responsibility. With a structured approach to tasks, you thrive in a dynamic environment and can adjust to change quickly.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT Architect in a Production Environment
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you want to drive the IT & automation architectural direction in an production area in Novo Nordisk? Are you an experienced IT & automation Architect with an aspiration to take on a role as lead architect for the area and a sparring partner to the management team?

If you do and get energized by bridging business and IT & automation, we have the perfect opportunity for you in Digital Data & IT (DD&IT) Product Supply (PS) Biotech & Rare Disease (BRD) Finished product (FP), production area at Novo Nordisk! Apply today and join the journey with us!


The department

The department DD&IT PS BRD FP supports the production facilities in Odense, Gentofte, and Kirke Værløse. In this role, your primary location will be in Odense, with a weekly requirement to travel to Kirke Værløse, ensuring collaboration across all sites.


The position

As a IT Architect, you will make sure that every IT & automation solution in our area follows the overall Novo Nordisk Target Architecture and you will take the technical leadership and put your mark on the technical ambitions in our area.


You will get the opportunity to:

Define and drive the architectural strategy for our area together with relevant SMEs located in the organization
Create followship by the local architects and managers
Create a network of architects within our area and nurture a sharing/learning culture
Be visible to the whole area. Get to know the local architects and the production sites
Secure that every solution follows the Novo Nordisk Target Architecture
Collaborate with and guide colleagues across multiple IT and LoB organization areas, e.g., project teams, system teams, Product Management and IT architects from other areas and sites on our Target Architecture and Architectural Principles


The current IT & automation landscape is diverse, with different MES solutions, various control systems, and several installations of data Historian etc.


What are we looking for?

Your key trades include, but are not limited to the following experiences:

You have a Bachelor's or Master’s degree in IT Software Engineering, Engineering, Computer Science, or similar in experience.
Strong IT & automation functional background
Experience as an IT architect ready to take that role working with integration platforms and methods towards both on-premises and cloud
Experience with data harmonization, publishing complex data to data lakes and data architecture


As a person, you are energized by taking responsibility, not only for the System Architecture but also for ensuring cross organizational alignment and communication on different levels. You are proactive and curious, visionary and want to take the lead in ensuring we deliver a future proof and solid IT architecture to our stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsassistent til betonfabrik
JKS & Career
Fyn
5220 Odense SØ
Til spændende stilling ved vores samarbejdspartner søger vi en produktionsassistent med et godt overblik og med teknisk forståelse.

Du får en praktisk hverdag, hvor du indgår i driften og produktionen af beton.


Dine primære opgaver

Opstilling, omstilling og drift af produktionslinje
Laboratoriearbejde i forbindelse med kvalitetstest af beton
Kontrol, vedligehold og finjustering af maskinerne i løbet af dagen
Egenkontrol og optimering af standarder og processer
Planlægge og være på forkant med næste dagsproduktion


Kvalifikationer

Jobbet kræver gode IT-kundskaber, da justering af produktionen og blandingen af beton foregår via IT-styresystemer. Derudover kræver arbejdet en fornuftig fysik. Det er et krav, at du har kørekort til kategori B. Erfaring med kørsel af gummiged er en fordel, men ikke et krav.

Din faglige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt, at det falder dig naturligt at holde flere bolde i luften og samtidig bevare overblikket. Du må gerne have teknisk, håndværksmæssig eller praktisk baggrund. Din baggrund kunne være proces- eller industrioperatør, maskinarbejder, smed eller mekaniker. Vi lægger stor vægt på din personlighed, og at du trives i en tempofyldt arbejdsdag, hvor du bidrager med godt humør og en energisk tilgang til dit arbejde.


Om dig:

Du er stabil og møder til tiden
Du læser og taler dansk
Du er fleksibel
Du er en holdspiller
Du er omgængelig, imødekommende og tager ansvar på arbejdspladsen
Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidig fungere som en del af fællesskabet.
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse
INTERTANK
Syddanmark
7000 Fredericia
Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

For at sikre et fortsat vækstgrundlag udvider LS Intertank deres Operations Department med endnu en dygtig Operations Manager, denne gang med ansvar for personale og driftsledelse. Der ønskes et styrket fokus på stærke kunderelationer samt en effektiv og kvalitetssikker drift, som varetages af nuværende Operations Manager, Flemming, der har mere end 25 års brancheerfaring. Du vil i tæt samarbejde med Flemming blive ansvarlig for processer og personaleudvikling.

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse. Forudsætningerne for at effektivisere og højne teamspirit er i fokus, så der fortsat kan leveres førsteklasses transportløsninger hver dag - og her får du en vigtig rolle.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kollegaer til specialbelægninger - hele Danmark
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Asfaltsæsonen skydes snart i gang, og vi søger derfor flere kolleger til at indgå i vores team , der udføre opgaver med specialbelægninger i hele Danmark.

Som en del af vore afdeling, der udføre specialbelægninger, bliver du samtidig en del af et fag og et håndværk der har stor betydning for infrastrukturen i Danmark.

Du behøver ikke skrive en lang ansøgning, du kan blot ringe til Konduktør Jannich Buch på tlf. 60802045.


Bliv en del af et stærkt team
Du bliver en del af Arkil asfalts specialafdeling i Hasselager. Alt afhængig af din faglighed, kommer du til at arbejde i et hold på typisk 5-7 specialarbejdere på opgaver lige fra brobelægning, densiphalt, bitumenfuger og andre opgaver inden for asfalt. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, hvorfor der også er kort vej fra tanke til handling.


Vi forestiller os, at du:

Har branchekendskab og gerne erfaring med asfaltarbejde
Er kvalitetsbevidst, fleksibel og samarbejdsorienteret
Som minimum har kørekort til alm. personbil.
Har et stor fokus på arbejdsmiljø og sikkerhed.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
En virksomhed med stærke værdier
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Udekørende montør/værkstedsmontør
HYDREMA
Syddanmark
6000 Kolding
Sætter du pris på en afvekslende arbejdsdag? Har du hænderne godt skruet på, og har du tilmed interesse for motorer og maskiner? Så læs med her!

På vegne af Hydrema i Kolding søger Career en erfaren udekørende montør/værkstedsmontør, med passion for entreprenørmaskiner. I din nye rolle, vil du komme til at dække Fyn samt Syd- og Midtjylland, hvor du vil spille en vigtig rolle i et dynamisk team.

Hydrema er en familieejet virksomhed, som er førende inden for udvikling og produktion af entreprenørmaskiner – dumpere, hjulgravere og rendegravere. Stoltheden over disse produkter gennemsyrer kulturen hos Hydrema, og er et resultat af snart 65 års dedikation – måske er det dig, de tager med på den videre rejse?

”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!
Som udekørende værkstedmontør hos Hydrema, vil du håndtere opgaver indenfor fejlfinding, el, hydraulik og meget mere. Din ekspertise vil blive anvendt i forbindelse med:

Reparation
Service
Vedligeholdelse
Klargøring

Du vil få muligheden for at bruge dine kompetencer på alle de forskellige Hydrema maskiner.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Business Controller
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Business Controller, der ønsker en central rolle, hvor fokus vil være på at forbedre driften og virksomhedens processer. Du vil desuden løbende udvikle den datadrevne tilgang til forretningsbeslutninger.

Du vil arbejde tæt sammen med ledelsesteamet og være ansvarlig for følgende opgaver:

Identificere, analysere og validere data og tal fra forskellige afdelinger for at sikre nøjagtighed og pålidelighed.
Skabe og implementere processer og procedurer, hvor de ikke eksisterer, og kontinuerligt optimere og forbedre dem, hvor de allerede er på plads.
Agere som bindeleddet mellem de forskellige afdelinger for at sikre den rette og en effektiv informationsudveksling og samarbejde.
Drive brugen af analyseværktøjer som Power BI til præsentation af data og identifikation af nøgleområder for forbedring.
Støtte ledelsesteamet med at forstå og tolke data samt identificere muligheder for forretningsmæssig vækst og optimering.
Være en aktiv deltager i implementeringen af IT-systemer og teknologiske løsninger. LS Intertank bruger Navision og Transpas (kendskab ikke et krav).

Om dig
Du kan være nyuddannet inden for økonomi, controlling, analyse eller lignende områder. Du har stærke analytiske evner og forståelse for regnskabsprincipper og datavalidering.

Du evner at arbejde selvstændigt og proaktivt med en fleksibel tilgang til opgaver. Du har en interesse og lyst til at lære nye teknologier og værktøjer og demonstrerer et stærkt engagement og drive for at gøre en forskel og være med til at skabe værdi for virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Driftsorienteret HR Manager
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Prioriterer du helt naturligt forretningens behov? Giver det dig energi at jonglere med mange forskelligartede opgaver i en virksomhed, der er drevet af passionerede medarbejdere med faglig stolthed?

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a jks company en driftsorienteret HR Manager. Søger du ledelsesansvar, alsidighed, udvikling og indflydelse i din næste stilling, så håber vi på at høre fra dig.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.

Som en del af LS Intertank vil du opleve et tæt sammenhold, hvor hjælpen er nær, hvis udfordringer opstår, og hvor du får plads til at udfolde og udvikle dig personligt og professionelt. Har du ambitionerne og gåpåmodet, får du her alle forudsætninger for at sætte dit aftryk i en anerkendt og veletableret virksomhed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagermedarbejder, Fredericia
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav. Der er tale om længerevarende vikariat.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Truckcertifikat

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Student Assistant in Business Development at H.P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Are you passionate about Digitalization, data analysis and a data-oriented projects? H.P. Therkelsen, is seeking a dedicated and talented student assistant to support our Business Development department on our digitalization journey.

As a student assistant, you will be a part of our journey towards enhancing our BI setup, data analysis and much more. You will engage in developing our Data Warehouse with the opportunity to dive into simulations, predictive analytics, AI, and the implementation of new systems and apps. Your work will contribute significantly to transforming us into a more data-driven company.

Your Responsibilities:
• Support the development of state-of-the-art BI setup, data analysis and reporting tools
• Engage in the development and optimization of our Data Warehouse
• Collaborate on projects involving simulations, predictive analytics and AI
• Contribute to process optimization and the automation of KPIs across the organization
• Analyze and process data, supporting the Business with insights
• Help to optimize and automate processes while maintaining data quality and integrity.

About You:
• You are currently pursuing a relevant higher education e.g. innovation & business engineering, Data technical studies, economics or similar fields
• A data-driven mindset with the ability to apply it in your daily work
• Strong analytical skills with the capability to analyze and interpret data
• Experience with SQL or other coding languages
• Power BI and SSAS competences is a plus
• Curious, Independent, proactive, and willing to take initiative
• Fluent in English or Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your management skills as well as your technical skills to help one of Denmark's most successful production companies succeed with our automation and digitisation journey within production? We are looking for a Production Development Manager, who will help lift our production to world class. We have worked with automation and digitisation in production for many years. In the coming years, we will continue to focus on our smart integrated factory, flexible lean automation, and design for manufacturing strategy.


We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems, and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to execute improvement projects and create Best Practice – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand, and Slovakia.


You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given an exciting opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.



For the right person this is the perfect opportunity to use your skills to make a difference in an exciting position. You will become part of an increasingly growing company and have the opportunity to influence and learn from your highly skilled colleagues across the organisation.



Tasks:

Daily leadership and development of the Production Development department consisting of 2 technical project managers and typically two graduate engineers
In collaboration with product lines, initiate production development projects within automation and digitisation that create competitiveness for LINAK factories globally
Search for and introduce the newest knowledge about production processes, automation, and digitalisation to LINAK, including maintaining our production development technology roadmap.
Create business cases related to Digital Production and participate in the Change Advisory Board related to Operations IT
Global Process Owner on production technology related processes, including best practice on purchasing new equipment, production transfer, 3P Operational Assessment, etc.
Responsible for improving various applications (OEE, PDHS, MES, Guide Online, Digital Cells, our AGV fleet, etc.) in collaboration with production and IT
Conduct relevant competency development and mentoring across the organisation
Responsible for Production Technician development globally
Develop and implement the LINAK production strategy in co-operation with the Production Management



You:

have relevant experience from a major industrial company
probably hold a position as either Operations Manager, Production Engineering Manager or Project Manager in a major manufacturing company
have the ability to drive innovation projects through strong relationship skills
have the ability and desire to deal with technology innovation projects and are able to participate in technical development work together with experts
have the ability to work with implementation of new products and processes, including very strong skills in building competencies locally
have a distinct analytic sense, an interest in experimenting and to explore problems in depths in order to generate the best solutions
able to create a vision of the future, even when it is uncertain and abstract
are result-oriented and able to maintain focus on important issues
probably hold a degree in engineering supplemented with another relevant education
speak and write English, and preferably have some knowledge of Danish
are willing to settle down in the area close to LINAK A/S



If you would like further information regarding the position, please do not hesitate to contact COO Egon Jensen, phone +45 7315 1410.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Salgskoordinator med stort overblik
PHE Nordic A/S
Fyn
5580 Nørre Aaby
PHE Nordic A/S

Salgskoordinator med stort overblik

Nørre Aaby

Søger du et job, hvor ikke to arbejdsdage er ens? Drømmer du om at arbejde i en mindre virksomhed med engagerede kollegaer, hvor der er stor variation i opgaverne?

Vi tilbyder et selvstændigt job med fokus på sammenhold. Vi har et godt arbejdsklima og en uformel og positiv omgangstone. Hos os bliver du en del af et stærkt team, hvor vi altid står klar til at hjælpe hinanden med at løse opgaver og problemer undervejs, så du aldrig står alene. Du får klare retningslinjer og grundig oplæring.

Vi arbejder med frihed under ansvar, hvor der er mulighed for at planlægge din arbejdsdag, som det passer dig, så længe opgaverne løses indenfor tidsrammen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erhvervstrainees til september 2024
Middelfart Sparekasse
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Sparekasse

Erhvervstrainees til september 2024

Skal vi i fællesskab gøre dig til erhvervskundens foretrukne sparringspartner? Er du allerede i gang som privatrådgiver, og har lyst til at arbejde med erhverv, så har du chancen her.

Som erhvervstrainee i Middelfart Sparekasse giver vi dig

  • et nøje planlagt uddannelsesforløb, som giver dig en stærk faglig ballast
  • kolleger, der altid står klar til at hjælpe dig på vej
  • ledere og mentorer, som følger dig tæt
  • løbende opfølgning og feedback på dit forløb
Middelfart Sparekasse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Finanselever til september 2024
Middelfart Sparekasse
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Sparekasse

Finanselever til september 2024

Som finanselev bliver du klædt på til en spændende fremtid i en sektor, der også fremover vil være en helt central spiller i forhold til bæredygtighedsdagsordenen.

Som finanselev i Middelfart Sparekasse giver vi dig

  • et nøje planlagt uddannelsesforløb, som giver dig en stærk faglig ballast
  • kolleger, der altid står klar til at hjælpe dig på vej
  • ledere og mentorer, som følger dig tæt
  • løbende opfølgning og feedback på dit forløb
Middelfart Sparekasse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Udviklingsorienteret praktikant med fokus på software
ABB A/S
Fyn
5500 Middelfart
ABB A/S

Udviklingsorienteret praktikant med fokus på software

Middelfart

Er du godt i gang med din uddannelse som fx ingeniør, datamatiker, IT-teknolog eller lignende, så har vi et rigtig godt tilbud til dig ? hvis du altså vil være med til at sætte standarden for fremtidens IT-systemløsninger inden for automation.

Din rolle hos ABB vil dels være i vores digitale team, hvor du vil specificere, programmere, dokumentere og teste grænseflader mellem ABB-standardprodukter og tredjepartsprodukter, og dels i det mere traditionelle procesautomatiseringsfællesskab.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kundesupporter søges til succesfuldt leasingselskab
Dansk Erhvervsfinansiering A/S
Fyn
5560 Aarup
JEMAC Rekruttering

Kundesupporter søges til succesfuldt leasingselskab

Aarup

I en tid med markant vækst søger Dansk ErhvervsFinansiering en ny stjerne til deres kundesupport.

Her kan du ikke kun lære de fine finansielle detaljer, men også få en central rolle i at forme virksomhedens kundeoplevelser.

Samarbejde er nøglen ? og hvis din økonomiske forståelse er skarp, og du er ivrig efter at udvikle dig i en spændende virksomhed, så er vi på udkig efter dig. Tag skridtet ind i en verden, hvor dine idéer og ambitioner kan blomstre!

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Praktikant ? automationsløsninger på komplekse procesanlæg
ABB A/S
Fyn
5500 Middelfart
ABB A/S

Praktikant ? automationsløsninger på komplekse procesanlæg

Middelfart

Dit praktikforløb bliver med fokus på automationsløsninger på store anlæg ? SCADA-systemer i Windows-miljøer. Systemerne bruges til at styre industriel produktion af bl.a. medicin og til distribution af alt fra elektricitet til naturgas.

I ABB har vi et klart mål om at udbrede diversitet og inklusion, både når det gælder køn, LGBTQ+, handikap, etnicitet og alder. Sammen er vi startet på en rejse, hvor vi allesammen både individuelt og sammen hylder og hilser individuelle forskelle velkommen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Customer Support Specialist
ABB A/S
Fyn
5500 Middelfart
ABB A/S

Customer Support Specialist

Middelfart

Som Customer Support Specialist vil du være det første kontaktpunkt for kunder og forretningspartnere hos ABB i Danmark som en del af ABB-modtagelsen.

Dine ansvarsområder

  • Yde god kundesupport ved at behandle kundehenvendelser (via telefon, e-mail, web og andre kanaler).
  • Indtastning og behandling af modtagne henvendelser i ABB's systemer - herunder Salesforce.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lageradministrator
Dinex A/S
Fyn
5500 Middelfart
Dinex A/S

Lageradministrator

Middelfart

Er du god til at holde overblik over administrative opgaver på lager, har sans for sikker, hurtig og effektiv håndtering af varer?

Dine primære opgaver bliver todelt ansvar i form af at sørge for de administrative opgaver på lageret, som beskrevet nedenfor. Dertil at fungere, som medarbejder i pluk og pak, hvor der vil være en nogenlunde 50/50 arbejdsfordeling.

Vi tilbyder gode kollegaer, kantineordning, sundhedsforsikring, og frihed under ansvar.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Reklamationschef med analytisk sans og god forretningsforståelse
T. Hansen Gruppen A/S
Fyn
5500 Middelfart
Reqt Consulting A/S

Reklamationschef med analytisk sans og god forretningsforståelse

Middelfart

Du vil agere bindeled til indkøbere og distriktschefer, som har den daglige kontakt med leverandører, butikkerne og vigtigst af alt kunderne.

Du bliver ansvarlig for opbygning og udvikling af hele thansen gruppens fremtidige reklamationsafdeling. Det bliver et kardinalpunkt, at der skabes nye procedurer for reklamationshåndtering, og at disse bliver implementeret bredt ud i organisationen og helt ud i de enkelte butikker. Afdelingen består i dag af tre medarbejdere.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland