1057 job i Region Fyn 166 job i dette område
1057 job i Region Fyn 166 job i dette område

topjob

Fabriksarbejder
Stena Recycling
Fyn
5492 Vissenbjerg
Har du hænderne skruet ordentligt på og en god teknisk forståelse? Vil du være med til at sørge for, at affald genanvendes eller forædles til nye materialer? Så er det muligvis dig, vi er på udkig efter til en spændende stilling med mulighed for fastansættelse.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder til lyskildesortering hos Stena Recycling i Vissenbjerg.

Du vil komme til at indgå i en virksomhed, som er førende inden for håndtering og genvinding af affald. Du vil blive ansat i en alsidig stilling, hvor du primært kommer til at stå for sortering af lyskilder.

Der kan forekomme opgaver, som kræver truckkørsel. Det er derfor et plus, hvis du har et gyldigt truckcertifikat samt kørekort B.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Betjening af maskiner
Sortering af lyskilder
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst, pålidelig og mødestabil

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du trives i en til tider travl hverdag med mange bolde i luften
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Arbejdsfolk til fynsk entreprenørvirksomhed
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Er du en ægte entreprenør? Vi søger fire dygtige og stabile medarbejdere til fynsk entreprenørvirksomhed til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Opgaverne vil være forskelligartede, men det er vigtigt, at du kan håndtere en del af opgaverne selv samt have kundekontakt. Derfor er det vigtigt, at du er erfaren.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Fiber
El
Maskinkørsel - minigraver
Håndskovl
Fliser

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring med kørsel af entreprenørmaskiner
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har erfaring med reetablering af fliser

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagermedarbejder
Arkil A/S
Fyn
5750 Ringe
Trives du med ansvaret for at levere de rette varer til rette tid? Og går du op i både orden og sikkerhed? Så er du måske lige den lagermedarbejder, vi søger!

Er du nysgerrig? Kontakt lagerchef Bjarne Regelsen Andersen på telefon 71711749 eller læs videre herunder.

Til INFRA GROUPs lager i Ringe, søger vi en erfaren lagermedarbejder på fuldtid. Her er din opgave at plukke, pakke og genopfylde lageret, samtidig med at du holder orden og sørger for at lageret er et sikkert sted at færdes.

Vi tilbyder:

En social arbejdsplads med gode relationer på tværs af lager og administration
Løn der matcher dine kvalifikationer
En attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning
Fleksible forhold, der sikrer dig en sund balance mellem arbejds- og privatliv
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Salgs-/kontorassistent
Arkil A/S
Fyn
5750 Ringe
Trives du med kundekontakt og har talent for forskelligartede administrative opgaver inden for salg, ekspedition og tilbudsgivning? Så er du måske lige den salgs- og kontorassistent vi søger!

Som assistent er du den første vores kunder møder, når de henvender sig. I din kontakt med kunderne, understøtter du vores salg ved at yde god service og support. Ordrehåndtering og tilbudsbehandling er ligeledes nogle af dine kerneopgaver.

Stillingen er på fuldtid, på vores kontor i Ringe.

Vi tilbyder:

En spændende hverdag i et team med fire andre kollegaer
Løn der matcher dine kvalifikationer
En attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning
Flexible forhold, der sikrer dig en sund balance mellem arbejds- og privatliv

Sådan arbejder vi:

Hos INFRA GROUP prioriterer vi faglighed og ordentlighed i vores arbejde og kunderelationer. Vi søger derfor dig der er god til at finde løsninger og tager initiativ til at handle – også i pludseligt opståede og til tider komplicerede situationer.

Derudover forestiller vi os, at du besidder følgende faglige kvalifikationer:

Er rutineret bruger i Microsoft Dynamics Navision og Microsoft Office pakken
Er god til retskrivning, idet vi producerer skilte til hele Danmark
Er lærenem, så du kan støtte i flere funktioner i travle perioder

Lyder stillingen som noget for dig?

Send os dit motiverede CV hurtigst muligt via ansøgningslinket eller Arkils hjemmeside. Vi indkalder løbende til samtaler, indtil stillingen er besat. Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Grete Christensen på telefon 71711743.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger med kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran.
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. februar 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Sales Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Sales jobs at Nordborg Resort


Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Sales Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Sales employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Selling goods and serving our guests
- Cashier activities
- Replenishing and maintaining the product displays
- Presenting goods
- Ordering goods

Your profile:
- Ideally completed vocational training in retail
- Relevant work experience desirable
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Career starters or career changers are also very welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagermedarbejder, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Warehouse logistics specialist / warehouse clerk!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Warehouse logistics specialist / warehouse clerk (f/m/d) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting May 2025

- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Inventory management (orders, receipt, issue, checks, inventories, etc.)
- Close cooperation with the warehouse manager
- Quality management in compliance with hygiene guidelines
- Care and maintenance of technical equipment
- Control of all obligations arising from laws, contracts, etc.

Your profile:
- Completed training in the warehouse sector, e.g. as a warehouse logistics specialist, warehouse clerk, etc. desirable
- Ideally professional experience in the hotel and catering industry or retail trade
- Experience in working with inventory management systems
- Good MS Office skills
- Flexibility and physical resilience
- Very good Danish and English language skills, German is an advantage


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ingeniør til Meldgaard Gruppen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af et dedikeret team og bidrage til at løse miljømæssige udfordringer og udvikle alternative og bæredygtige løsninger inden for håndtering af forbrændingsslagge, så søger vi en passioneret ingeniør eller lignende til vores afdeling i Kolding.

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og forbrændingsslagge. Vi er Danmarks førende inden for slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus. Vi har ambitioner om stærke faglige standarder og prioriterer udvikling højt, derfor leder vi efter dig, der vil med på rejsen.

Jobbet
Du skal:
• Stå i spidsen for udviklingsprojekter inden for slagge i nye produkter
• Styrke vores afdeling fagligt og hjælpe med at håndtere nuværende og kommende miljømæssige udfordringer og udvikling, herunder spildevand
• Bidrage til afdelingens faglige udvikling med din ekspertise inden for miljø- og eller byggelovgivning, herunder myndighedskrav og standarder
• Kunne argumentere for vores faglige synspunkter, fx overfor offentlige instanser
• Supportere både vores drift og kommercielle afdeling med din viden på området

Om dig
Vi søger dig, der:
• Har en interesse i at lære alt om slaggen og lysten til at arbejde med det hver dag
• Er udviklingsorienteret og klar til at tackle nye faglige udfordringer
• Har en god teknisk og praktisk forståelse
• Er løsningsorienteret og resultatskabende
• Kan udøve myndighed, hvad angår lovgivningen, men med en venlig tone
• Har gode formuleringsevner og trives i arbejdet med forskellige mennesker
• Er initiativrig, positiv og bidrager til den gode stemning

Kvalifikationer
• Relevant uddannelse som bygningsingeniør, miljøingeniør, eller lignende
• Du behøver ikke nødvendigvis at have erfaring fra branchen, så længe du har et ønske om at blive ekspert på området
• Evne til at håndtere interessemodsætninger og finde løsninger gennem dialog
• Have stærke analytiske og problemløsningskompetencer
• Evne til at læse og tolke lovgivningsstof
• Risikovurdere og sikre kvalitet og selvstændig varetagelse af udviklingsprojekter

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 01.03.25. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kontorelev til Meldgaard Miljø A/S – Dagrenovation
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende kontorelev med speciale i administration?

Meldgaard MILJØ søger vi en kontorelev med speciale i administration til hovedkontoret i Aabenraa.

Du får en spændende uddannelse, hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der både er administrationsopgaver, telefonbetjening og IT-opgaver. Du vil skulle supportere og have dagligt kontakt med dine kolleger som kører dagrenovation, driftsledere og samarbejdspartnere.

Du tilbydes
• Et spændende uddannelsesforløb med en fri omgangstone og frihed under ansvar
• Egne opgaver med personlig og faglig udvikling indenfor kommuneprojekter
• Elevnetværk med deltagelse i planlægning af firmaarrangementer
• Deltagelse i mandskabs- og driftsmøder

Hvem er du
• Du har lyst til at lære, stiller spørgsmål og er fleksibel
• Du er udadvendt og interesseret
• Du kan arbejde selvstændigt og tager initiativ
• Du har erfaring med Office pakken, især Excel
• Du har kørekort B

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med mere end 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Meldgaard Gruppen har pt. mere end 20 elever ansat – fordelt på hovedkontoret samt på lokationer i Jylland og på Fyn.

Uddannelseskrav
STX, HTX eller HF student skal også have fem ugers EUD Student forløb med fagretning kontor.
HHX og EUX giver direkte adgang til elevforløbet.

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole nær dig med henblik på, at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte oplæringsansvarlig Helle Gregersen Hoi på tlf. 7433 7345. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt, dog senest den 14. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye elev.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Fuldtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af à la carte-menuer og retter buffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. kantine, restaurant, systemgastronomi eller
hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for
detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Projektchef til spændende projekter på Fyn
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Som projektchef vil du være med til at udbygge Arkils anlægsafdeling på Fyn, hvor du bliver tilknyttet vores nye kontor i Odense. Du vil blive mødt af højt engagerede kolleger, der beskæftiger sig med alt fra de tunge anlægsopgaver til mindre projekter. Som projektchef har du et tæt samarbejde med afdelingschefen, entrepriseleder, formænd og kunden. Det er vigtigt, at du formår at få alle kompetencer i spil, når det gælder ledelse af medarbejdere men også i samarbejdet med bygherre og rådgiver.

I din rolle som projektchef har du ansvar for større projekter og det kan være dig, der udpeges til at stå i spidsen for interne kombinationsprojekter som er fællesprojekter, der udføres i samarbejde med flere af vores afdelinger. I sådanne projekter bliver du ansvarlige for den samlede projektorganisation, der består af kollegaer fra andre afdelinger Du har det overordnede ansvar for styring af arbejdets planlægning, ledelse, økonomi, kvalitet, kvalitetssikring samt bygherrekontrakten.

Det bliver dit ansvar, at projekterne gennemføres inden for Arkils fastlagte rammer, herunder økonomi, tid og kvalitet. Jobbet kræver gode evner til at kommunikere, fokusere, prioritere og samarbejde, ligesom evnen til at samle holdet omkring dig, motivere medarbejdere, sikre et sikkert og godt arbejdsmiljø samt uddelegering af opgaver er vigtige egenskaber.


Dine arbejdsopgaver

Ansvarlig for større projekter
Daglig projektledelse, herunder økonomisk, kvalitets- og tidsmæssigt ansvar for gennemførelsen af projekterne
Koordinering af interne og eksterne interessenter, herunder myndigheder
Koordinering og samarbejde med øvrige projektdeltagere
Deltagelse i tilbudsfasen og projekteringsfasen for at opnå optimal pris og rigtige løsninger for kunden
Løbende kontakt med kunderne og sikre løbende ordretilgang
Sikring af overholdelse af kvalitet samt miljø- og sikkerhedskravene
Deltagelse i byggemøde m.v.

Der vil i stillingen være et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne i Arkil, hvorfor du vil have en stor kontaktflade både internt og eksternt. Stillingen kræver, at man kan arbejde selvstændigt, er i stand til at drive sin egen hverdag, og hvor du finder det naturligt, at finde de bedste løsninger både når det gælder interne samarbejder med kollegaer og andre afdelinger samt i samarbejdet med vores kunder.


Vi forventer

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, evt. som ingeniør eller konstruktør og gerne med erfaring fra en stilling i anlægsbranchen, kombineret med nogen års erfaring som projektchef eller projektleder.
Du er forretningsorienteret og er god til at bygge relationer både internt og eksternt – generelt har du et stærkt netværk på Fyn.
Du er en dygtig leder, der er i stand til at coache og vejlede andre og kan agere sparringspartner på tværs af organisationen og ikke mindst har du et stort fokus på et sikkert og godt arbejdsmiljø.
Du er løsningsorienteret, god til at samarbejde og lægger vægt på at levere Kvalitet Til Tiden.
At du er god til at indgå i samarbejde med dine kollegaer, er selvstændig og tager ansvar for egne opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Alsidig økonomimedarbejder med interesse i lønopgaver til thansen i Middelfart!
T. Hansen Gruppen A/S
Fyn
5500 Middelfart
Reqt Consulting A/S

Alsidig økonomimedarbejder med interesse i lønopgaver til thansen i Middelfart!

Brænder du for økonomi og lønbogholderi, og kunne du tænke dig at blive en del af en velfungerende afdeling, hvor fællesskab og samarbejde er stærke kendetegn?

Som økonomimedarbejder tilbydes du en alsidig stilling, hvor du får ansvar og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et økonomiteam, som består af tolv medarbejdere, og du får reference til regnskabschefen. Teamet har et godt sammenhold og en god kultur i forhold til hjælp og sparring, hvilket fordrer en god fleksibilitet og et godt flow i opgaverne og dagligdagen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Project Engineer, Primary
Hitachi Energy Denmark A/S
Fyn
5500 Middelfart
Hitachi Energy Denmark A/S

Project Engineer, Primary

We are offering an interesting position in an international project environment and various development possibilities in the areas of design and engineering, research and development.

Since the work is conducted in projects, with every case being unique, your role will be very varying, such as responsibility for all activities related to substation primary (high voltage systems) design, which includes everything from base design to final delivery.

Hitachi Energy Denmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Daginstitutionsleder til Mariehønen
Middelfart Friskole
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Friskole

Daginstitutionsleder til Mariehønen

Middelfart

Drømmer du om et job, hvor du er omgivet af glade børn, engagerede forældre og dedikerede medarbejdere? Og brænder du for ledelse, pædagogisk udvikling og en dagligdag med både børn, forældre og kolleger i skøn forening?

Så er det lige dig, vi står og mangler, som leder i Mariehønen! Mariehønen er normeret til 12 vuggestuebørn og 30 børnehavebørn. Vore skønne omgivelser danner rammen om vores hverdag, og vi er derfor ude i det fri året rundt og i al slags vejr.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Sales Coordinator
Uhrenholt A/S
Fyn
5500 Middelfart
FoodCareer.dk

Sales Coordinator

Middelfart

Vil du være med i hele salgsprocessen lige fra produktionen hos leverandørerne til levering hos kunden?

Sælgerne i teamet vil sikre, at ordrerne kommer i hus, og herefter tager du over i processen. Du varetager kontakten til både leverandører og kunder og er i dialog via både teams, mail og telefon. Du koordinerer levering af varer med leverandører og kunder, sørger for booking af transport og sikrer, at kunden får sine varer.

FoodCareer.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Salgsmedarbejder med VVS-kompetencer søges til AO Middelfart
Brødrene A & O Johansen A/S
Fyn
5500 Middelfart
Brødrene A & O Johansen A/S

Salgsmedarbejder med VVS-kompetencer søges til AO Middelfart

Middelfart

Ser du kundebetjening som et naturligt springbræt til en spændende og udfordrende salgskarriere i en dynamisk og innovativ virksomhed, og har du flair inden for VVS?

Se video om Brødrene A & O Johansen A/S som arbejdsplads

Som salgsmedarbejder hos Brdr. AO Johansen får du en varieret og spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Vi tilbyder et selvstændigt job i et spændende, konkurrencepræget og udviklingsorienteret miljø med mulighed for at arbejde med moderne digitale salgsteknikker.

Brødrene A & O Johansen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Restaurantchef søges til Sunset Boulevard Aarup
Sunset Boulevard
Fyn
5560 Aarup
Sunset Boulevard

Restaurantchef søges til Sunset Boulevard Aarup

Se video om Sunset Boulevard som arbejdsplads

Drømmer du om at lede et team og sikre fantastiske gæsteoplevelser?

Dine ansvarsområder inkluderer bl.a.:

  • Teamledelse: Rekruttering, onboarding og udvikling af medarbejdere.
  • Drift: Sikre høj kvalitet, service og driftsstandarder.
  • Økonomi: Styring af restaurantens økonomi og opfyldelse af KPI?er i samarbejde med Area Manager.
Sunset Boulevard
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Butiksassistent under 18 år - Aarup
Netto
Fyn
5560 Aarup
Netto

Butiksassistent under 18 år - Aarup

Aarup

Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Delikatesseassistent 37 timer i barselvikariat søges til SuperBrugsen i Strib
SuperBrugsen
Fyn
5500 Middelfart
SuperBrugsen

Delikatesseassistent 37 timer i barselvikariat søges til SuperBrugsen i Strib

Middelfart

Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet.

Opgaver:

  • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
  • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kundesupporter
Dansk Erhvervsfinansiering A/S
Fyn
5560 Aarup
JEMAC Rekruttering

Kundesupporter

Aarup

Vi søger en ny medarbejder til vores kundesupportteam hos Dansk ErhvervsFinansiering A/S, et dynamisk leasingselskab i vækst.

Med en stigende mængde af leasingaftaler og en sund kundeportefølje der vokser, er det vores mål at yde den bedste service. Som en del af vores team vil du arbejde sammen med dygtige kolleger for at understøtte denne vækst. Vi søger en positiv og engageret medarbejder, der ønsker at bidrage til denne udvikling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagerassistent
PHE Nordic A/S
Fyn
5580 Nørre Aaby
PHE Nordic A/S

Lagerassistent

Nørre Aaby

Er du en erfaren lagermedarbejder der har lyst til at tage ansvar? Har du lyst til at arbejde i et travlt miljø med mange bolde i luften? Har du udpræget ordenssans og er du omhyggelig med dine arbejdsopgaver? Har du viljen og evnen til at samarbejde med kollegerne, ledelsen og de øvrige afdelinger i virksomheden?

Så har vi et spændende job til dig, hvor ikke to arbejdsdage er ens. Vi søger en lagerassistent til vores afdeling i Nr. Aaby.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Varebilschauffør søges til fastansættelse i 5580 Nørre Åby
Elis Danmark A/S
Fyn
5580 Nørre Aaby
Elis Danmark A/S

Varebilschauffør søges til fastansættelse i 5580 Nørre Åby

Se video om Elis Danmark A/S som arbejdspladsKom ikk? til Elis, hvis du ikke kan lide gode kunderelationer! Men hvis du er klar til at tage udfordringen op, hvis du ønsker at udvikle dine færdigheder, samtidig med, at du er ambassadør for vores brand, så venter vi på dig i Elis.

Du bliver en del af en fælles værdikæde, bestående af produktion, service og distribution, der står sammen om at levere en god kvalitet til vores faste kunder.

Elis Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Driftskoordinator til Selfinvest Real Estate
Selfinvest
Fyn
5500 Middelfart
Selfinvest

Driftskoordinator til Selfinvest Real Estate

Middelfart

Har du en relevant håndværksuddannelse, og har du gode samarbejdsevner? Sætter du pris på en afvekslende arbejdsdag i samarbejde med humørfyldte kollegaer?

Du bliver ansvarlig for, at tildelte ejendomme altid er velfungerende og driftsstabile, fremtræder pænt, renholdt, ryddeligt og vel vedligeholdt. Ud over det operationelle ansvar får du også ansvar for løbende at bidrage med kortsigtede og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der sikrer, at der er opdaterede årshjul for tildelte ejendomme.

Selfinvest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Byggesagsbehandler med erfaring i erhvervsbyggeri
Middelfart Kommune
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Kommune

Byggesagsbehandler med erfaring i erhvervsbyggeri

Middelfart

Er du byggesagsbehandler og har stor erfaring med erhvervsbyggerier, er det måske dig, vi har brug for!

Vi har brug for en ny kollega i Byggesagsteamet, som med sin høje faglighed og erfaring vil bidrage til, at vi kan fortsætte vores kompetente indsats på området med erhvervsbyggerier.

Vi tilbyder et spændende og alsidigt arbejde, hvor du bliver en del af et mindre team samt fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Leder til Byggesagsteamet
Middelfart Kommune
Fyn
5500 Middelfart
Middelfart Kommune

Leder til Byggesagsteamet

Middelfart

Middelfart Kommune er i en rivende udvikling ? ikke mindst i forhold til byggeri, der spiller en helt central rolle i byudviklingen.

Vi søger derfor en teamleder, som kan være med til at gøre visionen til virkelighed sammen med 8 meget engagerede medarbejdere i et tæt samarbejde med vores teamleder for plan.

Du bliver personaleleder for 8 dygtige medarbejdere, der både arbejder selvstændigt, og når opgaverne kræver det, løfter de opgaverne i fællesskab.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør/lagermedarbejder til Ovethi
A/S Ovethi - Dansk Dæk Service
Fyn
5591 Gelsted
A/S Ovethi - Dansk Dæk Service

Chauffør/lagermedarbejder til Ovethi

Gelsted

Se video om A/S Ovethi - Dansk Dæk Service som arbejdsplads

Til vores afdeling i Gelsted på Fyn søger vi en chauffør/lagermedarbejder. Din opgave bliver at pakke dæk og fælge og køre dem ud til vores kunder, som primært er autoværksteder, vognmænd og maskinforretninger. Den daglige kørsel foregår primært på Fyn.

Derudover kommer du også til at give en hjælpende hånd på lageret, når der er behov for det. Arbejdsopgaver vil omfatte plukning af ordre samt a?æsning og læsning af egne og eksterne biler.

A/S Ovethi - Dansk Dæk Service
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland