If you want to utilize your project management skills and among others advance sustainability in the offshore industry, now is your chance.
You can look forward to a classical project management job with you as the one to ensure that we deliver high quality within agreed deadlines and budgets.
Som IT-supporter bliver du en del af vores IT-afdeling på hovedsædet i Middelfart, hvor vi i alt er 15 kolleger.
Du vil få en bred palet af opgaver, herunder MS365, Windows 11, scripting, installation, netværk samt opsætning af både PC og mobil.
Vi er kendt for vores stærke værdier og et fokus på både personlig og faglig udvikling, som vi understøtter med alt fra søvnkurser til hackathons. Hos os får du plads til at udvikle dine kompetencer i et stærkt fagligt miljø.
Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive al gæld til det offentlige. Det er en vigtig opgave med stor samfundsmæssig betydning, hvor du sammen med et hold af erfarne kolleger bidrager til det danske velfærdssystem.
I stillingen vil du skulle arbejde med at indsamle oplysninger, udarbejde mødemateriale og skabe overblik over og opdatere processer og vejledninger. Samtidig er der ofte brug for en ekstra hånd ved visitering og håndtering af skriftlige henvendelser, ad hoc-opgaver og andet forefaldende arbejde.
Vil du videreudvikle vores B2B-webshop og spille en nøglerolle inden for salg, webshop-udvikling, e-commerce og marketing? Og kan du se dig selv i et mindre team, hvor du får stor indflydelse, så dine ideer kan meget hurtigt blive sat i søen?
Der er flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har minimum et par års erfaring med e-commerce, salg, handel, marketing eller noget tilsvarende.
Er du lige så klar, som vi er?
Installations- og serviceopgaver på transformer samt høj- og mellemspændingsprodukter og systemer indenfor områder som:
Vi har et godt arbejdsmiljø med gode kolleger, godt samarbejde og højt humør. Der er højt til loftet og stor grad af frihed under ansvar, ligesom der lægges vægt på gensidig fleksibilitet.
Er du en dygtig og resultatorienteret salgskonsulent, som har en passion for at udfordre og udvikle madscenen i Danmark?
I denne rolle vil du have det fulde ansvar for at udvide vores kundeportefølje gennem målrettede salgsaktiviteter.
Med jobbet følger en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, herunder fri bil, pensionsordning, bonusordning og internetopkobling.
Er du en detaljeorienteret person, som kan arbejde struktureret og selvstændigt? Elsker du at hjælpe dine kollegaer med produktions- og supportopgaver? Så er du måske den kundemedarbejder, vi mangler til Support Syddanmark.
Opgaverne spænder vidt - alt fra at bidrage til at få nye kunder landet godt i sparekassen til at hjælpe rådgiverne med at få eksisterende kunders forretninger ført ud i livet, hvilket omfatter boligsager, særlig indlån, lån og kredit, selvbetjeningsløsninger mv.
Har du en el-teknisk baggrund suppleret med et godt branchekendskab, og motiveres du af at have en kombineret rolle som både projektledende og -udførende, så er det nu, du skal søge.
Har du betydelig erfaring og indgående viden inden for skatteområdet? Ønsker du at være med til at forme og implementere skattestrategier og politikker på koncernniveau og fungere som en central rådgiver i Selfinvest og driftsaktiviteterne i A/S United Shipping & Trading Company vedrørende effektiv styring af skatteaktiviteter?
Så er stillingen som Group Head of Tax en enestående mulighed for dig.
Vi er en almen lægepraksis i helt nyrestaurerede lokaler, der søger et nyt medlem til vores team af dygtige sygeplejersker, sekretær og læger. Vi håber, det er dig!
Din primære opgave bliver at drive vores laboratorium, dvs tage blodprøver, håndtere og pakke disse til afhentning, tage EKG?er og lave kvalitetskontroller. Derudover vil du skulle lave enklere kliniske opgaver som fx. vaccinationer, fjerne sting og skylle ører.
Har du mod på flere opgaver, eller har du særlige kompetencer med relevans for arbejdet i almen praksis, er vi lydhøre for at inddrage disse kompetencer i hverdagen.
Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.
Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig ? ligesom at du altid kan regne med os.
Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.
Drømmer du om en hektisk og interessant arbejdsdag, hvor du kan finpudse dine lederkundskaber og udvikle dine ambitioner?
Som butikschef får du det daglige ansvar for driften i din egen butik, personale og rutiner. Du får ansvaret for at udvikle og motivere dine ansatte, skabe gode ledere og medarbejdere.
Vi har en uformel omgangstone og et godt humør på arbejdspladsen. Vi arbejder i en flad organisation, der er præget af dynamik, vækst og engagement.
Er du stærk til tal og brænder du for at være en del af et dynamisk økonomiteam, hvor innovation og samarbejde går hånd i hånd?
Vi tilbyder en stilling med stor selvstændighed og variation i arbejdsopgaver. Dit fokus i denne rolle er at assistere selskaberne i koncernen med et bredt spektrum af opgaver inden for bogholderi, herunder bl.a.:
Er du en nærværende og tillidsfuld leder? Har du stor passion for den frie skoleverden?
Til at stå i spidsen for sekretariatet og samtidigt være bindeled til FRISKOLERNEs bestyrelse søger vi en leder af sekretariatet Friskolernes Hus.
Hvis det er dig, vil du få en central rolle, hvor der både er administrative opgaver, ledelse, strategi, rådgivning og samarbejde med eksterne partnere.
Med en bred opgaveportefølje, der spænder fra tilbudsindhentning og fakturakontrol til lagerstyring og optimering af rutiner, får du en central rolle i vores supply chain.
Vores kontor i Middelfart vil være din nye arbejdsplads. Evida er en fleksibel arbejdsplads, og du har derfor mulighed for også at arbejde hjemme fra nogle dage efter aftale med din leder.