Forestil dig at være en del af et dygtigt og engageret team som kok i køkkenet på Kursuscenter Knudshoved, hvor trivsel og udvikling er højt prioriterede.
Som kok på Knudshoved får du en spændende og alsidig hverdag, der primært vil bestå af at forberede morgenmad, frokostbuffet samt aftensmad til vores gæster.
Nogle af vores personalegoder er gratis transport med DSB, attraktiv pensionsordningog sundhedsforsikring inklusive forebyggelses- og behandlingstilbud.
Vi er på udkig efter en privatrådgiver, som også har stor erfaring og/eller interesse inden for investeringsområdet.
Du vil få ansvaret for en eksisterende kundeportefølje, med plads til at tage flere kunder ind, og du vil også blive fagansvarlig for vores investeringsområde.
Der går ikke en dag uden nogen har grint på gangene, og det kan alle mærke. Vi trives med god energi og stor arbejdsglæde, og leder efter profiler der matcher denne kultur.
Kan du tænke dig en afvekslende hverdag med salg ? og samtidig at være en del af et godt team?
FNE ? Frederik Nielsens Eftf. Nyborg A/S ? er en familieejet handelsvirksomhed, der har været aktiv siden 1905. Vi sælger værktøj, arbejdstøj samt profilbeklædning til store og mindre virksomheder på Fyn ? ligesom vi har en detailbutik med tøj og grej til friluftslivet.
Du kommer til at sælge fra hele vores produktområde fra arbejdstøj/ beklædning til værnemidler, papirvarer samt det mindre tekniske værktøj.
Leder du efter en spændende karrieremulighed i en international virksomhed, hvor du kan forene din interesse for produktionsplanlægning med opgaver inden for optimering, stamdata og analyse?
Du vil i samarbejde med teamet få muligheden for at påvirke og optimere produktionsplanlægningsprocessen, og være med til at sikre et smidigt produktionsflow og arbejde tæt sammen med både produktion, disponenter og salg for at opnå den bedst mulige effektivitet.
Har du en stærk passion for Customer Service og en uovertruffen evne for at yde worldclass service? Er du stærk på relationer og en samlende figur for dit team?
Så er du måske vores nye Customer Service Manager hos KRUUSE og kan hjælpe til med at sikre, at vi altid kan levere vores markedsførende produkter til veterinærbranchen.
Som Customer Service Manager bliver du leder af et team bestående af 16 kundeservice-medarbejdere, som varetager kundesupporten til vores markeder i hele verden - herunder traditionel ordre- og fragthåndtering, reklamationsbehandling og generel support.
En stilling som kirketjener ved Nyborg Vor Frue Kirke, Nyborg Sogn er ledig til besættelse pr. 1. december 2024, eller snarest derefter.
Stillingen som er på 37 timer pr. uge, omfatter bl.a. praktisk kirketjeneste, rengøring af sognegård og kirke, klargøring af lokaler m.m.
En del af arbejdet vil være henlagt til søn- og helligdage, lørdage og hverdagsaftener.
Vi søger en mekaniker, der har lyst til at hjælpe vores værkfører og arbejde med på værkstedet.
Du vil blive sidemandsoplært i kvalitetssystemer og EDB-systemer, der bruges til at styre vores dagligdag.
Du skal have interesse for genbrug af reservedele, og hele den grønne tankegang i det, kunne se dig selv i en central rolle på værkstedet, og have gode evner i kommunikation.
Er du klar til at spille en nøglerolle i optimeringen af vores prisstrategi og kontraktstyring?
Som Pricing & Tender Specialist inkluderer dine ansvarsområder bl.a. support til salg, kontrakthåndtering og udbudsstyring.
Har du erfaring med prissætning, udbud eller kontrakter fra en anden sammenhæng, er det en fordel ? men det er ikke den eneste vej ind i jobbet. Det vigtigste for os er, at du har den rette kombination af faglig nysgerrighed, vilje til at lære nyt og et ønske om at udvikle dig i rollen.
Er du klar til en resultat- og kundeorienteret hverdag, hvor du samarbejder tæt med dine dygtige medarbejdere, mens I er fælles om at skabe væksten for Danmarks største elektronikkæde?
Som afdelingsleder får du ansvar for én af vores afdelingen indefor salg. I tæt samarbejde med varehuschefen sikrer du, at kundeservice, personalepleje og drift går op i en højere enhed.
For det er dig, der har det overordnede blik, samtidig med at du bruger størstedelen af din tid på gulvet sammen med dit team.
Har du forstand på at lede, motivere og udvikle mennesker? Og er du klar til en resultat- og kundeorienteret hverdag, hvor det er dine dygtigere medarbejdere, der skaber væksten for Danmarks største elektronikkæde?
Som driftleder i Elgiganten får du ansvaret for at driften i varehuset spiller. Det er din opgave som leder at skabe motivation og engagement ? vi ved at engagerede medarbejdere skaber glade kunder og solide resultater.
I tæt samarbejde med varehuschefen og din lederkollega sikrer du hver dag, at kundeservice, personalepleje, resultater og drift går op i en højere enhed.
Er du klar til udvikling på fast speed?
Når du vælger at være souschef hos 365discount, er du garanteret en spændende udvikling; af dit lederskab, af din faglighed og personligt.
Vi lærer alle sammen ? hele tiden ? og du får gode muligheder for at lære i 365discount: sammen med din butikschef i dagligdagen og selvfølgelig via såvel digitale som fysiske kurser og uddannelse.
Har du lyst til at arbejde med alsidige og spændende tekniske anlæg indenfor vand- og spildevand? Vil du medvirke til at sikre fremtidens klima, sundhed og miljø gennem en certificeret ISO22000 og ISO9001 effektiv vand- og spildevandsbehandling?
Dine primære opgaver:
Har du lyst til at arbejde med alsidige og spændende tekniske anlæg indenfor spildevandsområdet? Vil du medvirke til at sikre fremtidens forsyning med klima, sundhed og miljø gennem en effektiv spildevandforsyning og sikre et lavt forbrug af energi?
Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
Sammen med de øvrige 4 souschefer får du en vigtig opgave i at stå for drift og udvikling i køkkenet. Sammen med det store hold i køkkenet sikrer i vores gæster en god oplevelse i mødet med Nyborg Strand.
Vi arbejder med lokale, danske og økologiske råvarer. Vi er ambitiøse på vores klimamål og prøver hver dag at gøre det lidt bedre end i går. Du får en spændende stilling med ansvar og mulighed for at sætte dit præg på både smag og arbejdsgang.
Du vil få mulighed for at bidrage til STOK Emballages ekspansion og være en del af en organisation, der forbedrer og optimerer sine processer for at understøtte fremtidige ambitioner.
Du får ansvaret for den daglige ledelse af et team på 7-8 medarbejdere og skal sikre både drift og udvikling af økonomiafdelingen.
En af dine centrale opgaver vil være at optimere arbejdsprocesser løbende, så afdelingen kan understøtte virksomhedens vækst.
Vil du være en del af en dedikeret økonomifunktion, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på afdelingens økonomiprocesser?
Hos Exodraft A/S vil du som Finance Assistant skulle bidrage til at sikre kvalitet og effektivitet i vores økonomifunktion med primære opgaver inden for løn, bogholderi og regnskabsopgaver.
Ansvars- og arbejdsopgaver er bl.a. debitor- og kreditorstyring samt moms- og afgiftsindberetninger for både danske og udenlandske selskaber.
Er du passioneret for teknisk salg og kunde support - så er det dig, vi leder efter til at styrke vores salgsteam i Exodraft A/S!
Som Sales Manager får du en central rolle i vores tekniske salgsafdeling med ansvar for at sikre, at vores kunder får den nødvendige service, tekniske support og træning i vores produkter.
Vi er en fleksibel organisation i udvikling med et team af passionerede medarbejdere, der arbejder proaktivt og skaber løsninger baseret på ordentlighed, kunden i fokus og ekspertise.
The primary role of the Export Manager is to oversee the operation of Kruuse in the Middle East & Africa region (the specified region/countries can be changed at KRUUSE?s discretion). This includes, but not limits to oversee logistics, develop new business, and ensure profitability.
The Export Manager continually assess company progress, sales and marketing successes, new business leads and regulatory compliance and compile reports to submit to superiors in corporate headquarters.
Our new team member will primarily focus on the European part of the KPC division, which develops and manufactures wood protection products for the European market.
Main responsibilities include:
Depending on your background and interests, the role may also include personnel management.
Vi søger dig, som er klar til at bistå vores i alt 4 mæglere med den daglige sagsgang i en bolighandel.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
Vi tilbyder en fordelagtig lønpakke, hvor vi blandt andet lægger vægt på at lønne efter kvalifikationer og en pensionsordning.
Er du en dynamisk leder med en passion for medarbejderudvikling og effektivitet? Så har du chancen for at tage produktionen hos GoodLife Foods ? med det stærke brand Daloon ? til nye højder og lande i en rigtig god kultur.
Du har fire teamledere i direkte reference ? dit totale ledelsesansvar er for ca. 100 motiverede medarbejdere i produktionen. Du har interesse for at implementere og arbejde med LEAN-principper, så de bliver en integreret del af de daglige rutiner med konstant fokus på at forbedre systemer og processer.