I Middelfart Sparekasse har vi nogle meget tilfredse privatkunder. Det skyldes mange ting, men ikke mindst skyldes det kundernes møde med dygtige rådgivere, som er tilgængelige, når de har brug for os. Og så leverer vi ovenikøbet også rådgivning af høj kvalitet.
Det er der også mange kunder på Sydfyn, som sætter pris på, og vi tror på, at der er endnu flere, som vil gøre det. Men vi mangler dig. Privatrådgiveren, som både tager imod de kunder, som helt af sig selv kommer ind ad døren, og også gerne arbejder på at tiltrække nye kunder.
Hos os er vi specialiseret i at assistere vores kunder med en bred vifte af VVS-opgaver, lige fra komplekse installationer til simple reparationer og forebyggende vedligeholdelse inden for erhverv, industri og boligforeninger.
Som VVS-servicemontør vil din hverdag være alsidig og fleksibel, da den i høj grad er drevet af vores kunders individuelle behov. Du vil have ansvaret for et selvstændigt job, hvor der er en betydelig grad af frihed kombineret med ansvar.
Er du god til logistik, detaljeorienteret og serviceminded?
Vi tilbyder dig en spændende stilling i et uformelt og dynamisk miljø med 11 gode kollegaer, hvor du bl.a. får supply chain ansvar for en række faste kunder, herunder ordrebehandling fra A til Z, bestilling af varer hos producent, booking af transport- og eksportdokumentation m. fl.
Nova-pack A/S er beliggende ved Svendborg havn med dertilhørende gode kontorfaciliteter. Vi sikrer dig en god oplæring fra starten!
Drømmer du om et job inden for salg, hvor du laver mere end bare at sælge et produkt? Få et job, hvor du ser kunderne i øjnene ? bogstaveligt talt ? og gør en forskel med den bedste rådgivning, så de bevarer deres øjensundhed.
Nogle kunder skal måske bare købe et stel ? men hos andre kan det være, du opdager en alvorlig øjensygdom. Her er det virkelig din personlige rådgivning om øjensundhed, der gør en forskel i kundens liv.
Drømmer du om et job med personaleledelse, administration og koordinering? Har du lyst til at drive en udviklingsproces, hvor samarbejde mellem forskellige faggrupper er i fokus?
Så har vi har en spændende mulighed til dig! Med reference til menighedsrådet vil du få ansvaret for den daglige ledelse af vores organisation i Vor Frue Kirke. Kirken rummer både del- og fuldtidsansatte og er kendetegnet ved et meget højt aktivitetsniveau, hvilket gør det til en dynamisk, spændende og alsidig arbejdsplads.
Konkret vil du skulle arbejde i vores udlejningsfunktion, hvor du bl.a. arbejder med
Derudover får du mulighed for at arbejde med alle de opgaver, som varetages af en moderne og gennemdigitaliseret boligorganisation, og som fanger din interesse. Det er kun din egen nysgerrighed og mod på opgaverne, der sætter grænser for, hvad du kan komme til arbejde med.
Du kommer bl.a. til at planlægge produktionen af færdigvarer og halvfabrikata på tværs af vores fabrikker, sikre at produkterne produceres til tiden og i de rette mængder, samt stå for opfølgning på efterkalkulationen.
Du bliver en del af en kultur, der fokuserer på kontinuerlig forbedring, hvor vi sammen arbejder mod at optimere uden at gøre processerne for komplicerede.
Vil du arbejde med et unikt softwareprogram, der er helt afgørende for containerskibsbranchen?
Du kommer ind på et moderne kontor med en fantastisk udsigt over havnen i Svendborg. Og så er vi jo førende i branchen, så det er ikke et dårligt udgangspunkt at vågne op til om morgenen,
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende rolle med drift og support, måske endda fra den maritime branche, IT-branchen eller tilsvarende. Men det er bestemt ikke et krav, da vi er meget åbne for din baggrund.
Vil du være en central brik i at forme fremtidens byggeprojekter med træ som bærende element?
I rollen som QHSE-chef rapporterer du direkte til COO og påtager dig ansvaret for styring og videreudvikling af vores kvalitetsledelse samt vores Health, Environmental and Safety (QHSE) programmer på tværs af Taasinge Elementer Gruppens fire lokaliteter. Med placering på hovedkvarteret i Taasinge, nær Svendborg, bliver du en del af ledergruppen i Supply Chain management teamet samt ansvarlig for at lede kvalitetsafdelingen.
Medarbejdere søges til rengøring på Skolerne i Oure fra lørdag den 29. juni til søndag den 11. august.
Du kommer fortrinsvis til at arbejde lørdag i tidsrummet 13-22 og søndag i tidsrummet 06-14. På hverdage vil arbejdstiden ligge i tidsrummet 02-10. Arbejdstider kan variere og aftales nærmere ved ansættelse.
Har du lyst til administrativt ansvar i en hverdag med en bred kontaktflade, og hvor ikke to dage er ens? Vil du være en del af en stærk virksomhed i udvikling, hvor du får en masse gode kolleger?
Du er det glade ansigt, der tager godt imod vores kunder og agerer ?first-point-of-contact? for alle indkomne henvendelser til afdelingen. Fra din kontorplads i Kværndrup består dine opgaver af at håndtere og betjene kunder fysisk og per telefon samt ind- og afvejning af korn.
Kunne du tænke dig at arbejde i en stærk lokal virksomhed med et godt ry? Er du en god håndværker med erfaring i maritim service- eller værftsarbejde? Og kan du godt lide at hver dag byder på nye og afvekslende opgaver?
Som skibsmontør/mekaniker vil du arbejde på de skibe, vi til enhver tid har inde. Du vil arbejde på motorer, gear, propelleranlæg og andre typer maskiner og udstyr ombord. Du skal arbejde med mekanik og hydraulik, og både reparere, teste og idriftsætte. Alt sammen med det formål at vores kunder får en problemfri drift. Der er altid mulighed for at tilegne sig ny viden og komme på nye maskiner/udstyr, så hvis du er en nysgerrig person, vil du finde dig godt til rette.
Vil du prøve dig selv af i en organisation, hvor socialt engagement, kommunikation og udvikling går hånd i hånd? Dagene er ikke ens, kontaktfladerne mange, og der er frihed til at arbejdet målrettet med dine faglige interesser.
Du får erfaring indenfor:
Du bliver en væsentlig del af butikkens omdrejningspunkt og købmandens højre hånd. Du får medansvar for butikkens samlede drift og driftsresultater og har fokus på salgs- og indtjeningsoptimering. Du medvirker også til at butikkens høje serviceniveau bibeholdes og følger op på rutiner, ogaver og varedisponering.
Du får stor frihed i dit daglige arbejde, og det er derfor også vigtigt, at du er ansvarsbevidst og i stand til at prioritere og planlægge din tid.
På Haahrs Skole søger vi ny kollega til fast stilling. Vi har brug for kompetencer indenfor naturfag/fysik, men andre opgave kommer i spil alt efter dine kompetencer. Det kunne f.eks. handle om teknologiforståelse, pigeidræt, musik, AKT (adfærd, kontakt og trivsel) og eventuel støttetimer.
Vi tilbyder:
Vil du skabe værdi for vores kunder ved at sikre en god og effektiv hverdag? Har du en teknisk baggrund og erfaring med el-opgaver?
Du bliver en del af et lokalt og stærkt team, hvor du har mulighed for støtte og sparring, så du udvikler dig mest muligt.
Du kommer til at arbejde med enten service, industriopgaver eller små-projekter ? afhængigt af din motivation og kompetencer.
Estate er en mæglerkæde, der vokser støt. Det gør vi, fordi vi samler på dygtige medarbejdere og giver plads til, at de kan udfolde deres idéer og ambitioner.
Hos Estate Svendborg er vi et stærkt team af medarbejdere, der yder deres allerbedste for at sikre, at vi altid lever op til kundernes forventninger.
Har du lyst til et selvstændigt job, hvor du får mulighed for at kombinere din stærke el-faglige viden med din håndværksmæssige kunnen?
Du bliver tilknyttet vores tekniske afdeling og indgår i en gruppe med 5 kolleger, som er ansvarlige for døgndriften af produktion og forsyning af fjernvarme.
Jobbet omfatter bl.a.:
Vi søger 1-2 medarbejdere med færdigheder indenfor CAD-verdenen. Der vil både være arbejde i 2D og 3D samt i forskellige programmer og teknisk dokumentation indenfor brancherne jernbane, fjernvarme og industriel produktion.
Vi tror på at arbejde smartere, ikke hårdere, og vores hverdag er præget af tillid, samarbejde og fleksibilitet. Vi stræber efter at skabe en arbejdsplads, hvor medarbejderens trivsel og udvikling er i højsædet.
As Svendborg Brakes are facing great challenges going forward, we are looking for a competent person who is keen about improving, growing and developing smarter ways to work efficient.
The Lean Manager will be responsible for the development, implementation, and evolution of the business systems and tools, such as 6Sigma, 5S, Kaizen, value stream and other lean tools in our facilities. There will be a focus on driving growth through the lean philosophy and tools while collaborating with the facilities? teams and management to drive a culture of continuous improvement.