C.C.JENSEN A/S er en spændende global og ambitiøs virksomhed. Vi søger en specialist til vores afdeling ?Product Technology?, som er en gruppe sammensat af ingeniører, maskinmestre og teknikere.
Product Technology er ansvarlig for de produkter, vi markedsfører. Vi definerer design, konstruktion og bestykning af produkterne samt sikrer overensstemmelse med gældende regler og retningslinjer. Vi favner både standard produkter, OEM produkter og kundespecifikke projektløsninger.
Opgaver
Har du interesse i at arbejde med etablering og drift af det elforsyningsnet, som lige nu er i rivende udvikling?
Får du energi af en afvekslende hverdag, hvor du sammen med erfarne kolleger, løser opgaver inden for eftersyn, vedligehold og nyanlæg i en fremtid, hvor el er en af de primære energikilder i samfundet?
Så er det måske noget for dig at blive montør i vores Driftsafdeling i Flow Elnet, der er en del af SEF A/S koncernen.
Flow Elnet er centralt beliggende i Svendborg, tæt ved motorvejen i det moderne og synlige kontor ?Vores Lys?. Vi tilbyder en spændende stilling som montør, hvor du får mulighed for at blive en del af et godt og velfungerende team i en organisation, hvor smil og humor er en naturlig del af en uformel dagligdag.
Produktion og montage af verdensførende, intelligente bremsesystemer
Som Produktionsleder for områderne hydraulik og elektronisk styring vil du, sammen med produktionsteamet og i tæt samarbejde med virksomhedens andre afdelinger, være ansvarlig for at sikre en effektiv produktion med fokus på et højt kvalitets- og sikkerhedsniveau.
Forventningen til denne stilling er, at den på sigt vil udvikle sig til at indeholde det overordnede ledelsesansvar for afdelingerne. I en overgangsfase vil du dog referere til produktionschefen, og i et tæt samarbejde vil I sammen planlægge og koordinere produktionen i Danmark, samt sikre en løbende udvikling og optimering af det samlede produktionsflow.
Dine hovedopgaver bliver, at:
Til vores butik i Svendborg søger vi en naturlig og ambitiøs sælger, som besidder gode leder- og samarbejdsevner med masser af energi og lysten til at skabe gode resultater.
Butikslederens ansvarsområde vil være at løse alle de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift i en butik. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og have ansvar samt at blive målt på din indsats.
Dine primære arbejdsopgaver:
Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:
Du bliver en del af en butik med i alt 40 medarbejdere. Skårup ligger på det naturskønne Sydyn, ikke langt fra Svendborg. Butikken er byens eneste daglivarebutik, og omdrejningspunkt i det lokale liv. Butikken er udbygget 2014 og er fortsat i en særdeles god udvilkling, derudover vil butikken gennemgå en modernisering indenfor 1 år. Butiksareal 1000 m2 med bl.a. åben slagter- og delikatessedisk.
Har du en solid el-teknisk baggrund og har du lyst til at arbejde sammen med nogle af branchens dygtigste automationsfolk?
Er du samtidig stærk i teori og er nysgerrig på at udvikle videnstunge automationsløsninger med daglig arbejdsplads på havnefronten i Svendborg, så er du måske vores nye kollega.
Automation Lab leverer mange spændende løsninger indenfor grøn teknologi og Power-to-X. Der er mange projekter i gang, og vi søger derfor en ny kollega, der kan hjælpe os med fortsat at levere de kvalitetsprodukter vi er kendt for.
Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
Som uddeler har du ansvaret for, at din butik altid står salgsklar. Selvom du har det overordnede ansvar, så er det i høj grad dine evner til at holde humøret højt blandt dine medarbejdere, der får butikken godt i mål med budgetterne. Derfor vil du hele tiden have fokus på deres udvikling og trivsel. Det gør du bl.a., når du hjælper til i den daglige drift og går forrest ude på butiksgangene og ved kassen.
I tæt samarbejde med din souschef er det dig, der bl.a.:
First Camp vil forsætte med at vækste de kommende år, og vi satser på at træne nye ledere til vores destinationer. Derfor søger vi nu et antal trainees, som vil få mulighed for at lære mere om vores virksomhed for på sigt at kunne tage en ledende position som receptionsansvarlig eller destinationschef i Skandinaviens største campingkæde.
En af trainee-rollerne kommer til at udgå fra vores destination First Camp Bøsøre Strand. Som trainee rapporterer du til regionschefen, og destinationschefen kommer til at være din mentor i sæsonen.
Foruden din nærmeste leder kommer du til at indgå i et netværk af flere trainees og du får mulighed for at samarbejde med mange dygtige kollegaer, som kan lære dig alt hvad du behøver for din forsatte karriere.
Vil du være med til at holde styr på vores debitorer i Danmark, Schweiz og USA?
Som Financial Assistant er du en del af Danoffice IT's Group Accounting - det regnskabsmæssige knudepunkt for alle koncernens selskaber i Danmark, Schweiz, USA og Singapore.
Group Accounting består af 7 medarbejdere i Finance, placeret i Svendborg, Ballerup og Hinnerup, og vi forestiller os, at du bor enten nær Aarhus eller på Fyn.
Udover dit eget team får du flere end 250 passionerede kolleger bestående af alt fra salg til logistik, fra consulting og managed services til marketing. Du får en arbejdsplads i vækst og med en stærk kultur, hvor vi passer på hinanden.
Vi inviterer løbende til samtale, så søg gerne allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.
Vil du være med til at sikre korrekt beskatning af boligejerne? Og vil det motivere dig at være med til at arbejde ind i det helt nye ejendomsvurderingssystem? Så er det netop dig, vi leder efter til at blive en del af vores dynamiske hverdag og fagligt stærke miljø i Vurderingsstyrelsens Driftscenter 4.
Din nye arbejdsplads bliver Driftscenter 4 i Svendborg, hvor vi søger nye kolleger, der kan bidrage med faglighed og lyst til at sagsbehandle og træffe skattemæssige afgørelser inden for ejendomsområdet. Hos os er borgerne i centrum, og derfor er vores kommunikation en vigtig del af vores arbejde med at bidrage ind til en fortsat vellykket implementering af det nye ejendomsvurderingssystem.
Udover sagsbehandling inden for ejendomsbeskatning arbejder vi i centret også med at realisere automatiseringsgevinster samt gradvis implementering af Boligforlig, frem mod 2024.
Er du allerede Erhvervsassurandør, eller er du Privatassurandør med lyst til at arbejde med erhverv, så er det måske lige præcis dig, vi søger.
Vi søger en assurandør med udpræget ?hunterprofil?, som har lyst til at arbejde med virksomheder i størrelsen 0-9 medarbejdere på Fyn og Øerne.
FOMO har solgt privatforsikringer siden 1963, og der er store muligheder for positive synergieffekter mellem erhvervsafdelingen og vores stærke korps af privatassurandører.
Du refererer til FOMOs salgschef, og kommer til at indgå i et team af dygtige medarbejdere, bestående af 2 erhvervsassurandører, 10 privatassurandører.
Succes i stillingen vil bero på dine evner, din energi og din motivation. Jobbet er særdeles selvstændigt og fordrer et højt aktivitetsniveau.
Vi søger en C/C++/C#-udvikler til vores kontor i Svendborg. Du vil starte hos Kockumation A/S, den danske afdeling af det svenske Kockumation AB. LOADSTAR-gruppen har kontor på Kvægtorvet i Svendborg og flytter til Svendborg Maritime Erhvervspark i sommeren 2023.
LOADSTAR har i mere end 25 år udviklet et robust laste computer-program og er altid i en løbende udvikling i samarbejde med bl.a. Danmarks største container-rederi. LOADSTAR er udviklet i C++, og vi anvender altid den seneste version af Visual Studio C++ Professional. Ansvarsområder:
Vil du være en vigtig spiller i eksekveringen af vores nye strategi? Vi har høje vækstambitioner og investerer i fremtiden. Vi er en international spiller i et eksplosivt vækstende marked, hvor vores nye grafiker får en afgørende rolle i udrulning af vores nye strategi.
Dine primære ansvarsområder bliver bl.a.:
Du har nu chancen for at blive en del af vores fantastiske og engagerede teams! Som softwareudvikler bliver du en del af vores skandinaviske softwareudviklingsteam og vil arbejde tæt sammen med både andre udviklere og product owners.
Du vil blive tilknyttet til et af vores udviklingskontorer, enten i Svendborg eller Århus. Produkterne du arbejder med, er markedsførende inden for skat og revision, og du er med til at løfte de traditionelle værktøjer til ny, moderne teknologi. Du vil derfor bl.a. arbejde med teknologier som:
I Arkitektfirmaet Arne Birk har vi supertravlt, og vi har lige vundet en række spændende opgaver, som rækker flere år frem, og derfor søger vi lige nu en ?Konstruktionsingeniør?.
Arkitektfirmaet Arne Birk arbejder med en bred vifte af opgaver inden for nybyggeri, ombygning, renovering og byggestyring.
På tegnestuen har vi både arkitekter, bygningskonstruktører og bygningsingeniører ansat som ser frem til at få nye kollager.
Med reference til tegnestuens ledelse får du et spændende job med masser af muligheder for at udvikle dig selv og tegnestuen.
Dine primære opgaver bliver ingeniørarbejde og kan spænde lige fra mindre om- og tilbygninger til større renoverings- og nybygningsopgaver.
I Arkitektfirmaet Arne Birk har de supertravlt, så derfor søger de lige nu en ?Beskikket Bygningssagkyndig og Energikonsulent?.
Arkitektfirmaet Arne Birk arbejder med en bred vifte af spændende opgaver inden for nybyggeri, ombygning, renovering og byggestyring.
Med reference til tegnestuens ledelse får du et spændende job med masser af muligheder for at udvikle dig selv og tegnestuen.
Ansvarsområder:
Som butikschef er det dig, der styrer butikken og er den daglige beslutningstager. Du får ansvaret for butikkens performance og teamet af medarbejdere.
Samtidig bliver du en del af en ambitiøs virksomhed, hvor dine muligheder for at skabe en karriere inden for retail er meget store.
Ansvarsområder bliver bl.a.:
Du vil få en grundig oplæring, så du er godt klædt på til opgaven. Efterfølgende har du løbende mulighed for, at sparre med den distriktschef, som du refererer til.
Are you our new Controller? Do you want an opportunity to develop both your professional & personal skills in a global & dynamic working environment, characterized by a fast pace, high performance and daily interact with colleagues across the globe and across all functions?
You will have a key role in supporting and enabling our daily operations around the globe, our ongoing optimization of processes & innovative initiatives, as well as being part of our strong finance team in our Headquarter in Svendborg.
Key responsibilities
Som Facility Manager er du ansvarlig for al det løbende vedligehold på destinationen hvilket indebærer græsslåning, enkle reparationer, rengøring og lign. Ansvaret dækker over bygninger, grunde, legepladser, eventuelle pool faciliteter og køretøjer. Det omfatter også alle de værktøjer og maskiner, der er nødvendige for at håndtere vedligeholdelsen.
Ud over det operationelle ansvar har du også et strategisk ansvar for at skabe kortsigtede og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der sikrer, at der er opdaterede rutinelister og manualer for al vedligeholdelse og samarbejde med investeringsafdelingen for at planlægge og udføre ejendomsudviklingsprojekter og større investeringer eller større indkøb. Endelig er du vejleder og ansvarlig for planlægning og arbejdsfordelingen for det øvrige pladspersonale.
Drømmejob fra Jobindex