1371 job i Region Fyn 186 job i dette område
1371 job i Region Fyn 186 job i dette område

top job

Koordinator - entreprise
PIT Hegn A/S
Fyn
5750 Ringe
Vi søger en koordinator til vores entrepriseafdeling

PIT Hegn er inde i en spændende udvikling, hvor væksten skaber behov for denne nyoprettede stilling i vores entrepriseafdeling i Ringe.

Det bliver din rolle at indtage en central position i virksomhedens entrepriseafdeling, som koordinator og planlægger af vores opgaver for vores montører rundt i hele Danmark. Dette i samarbejde med en kollega, som har ansvaret for afdelingen.

Som ny koordinator vil du være en del af kontoret i Ringe sammen med 35 øvrige kollegaer, men herudover får du også et tæt samarbejde med montører og sælgere i vore andre afdelinger på Sjælland og i Jylland.

Du skal være garant for, at kunderne skal mærke, at de er i professionelle hænder fra første kontakt i afdelingen, og ind til opgaven er udført og afleveret – dette uanset opgavens størrelsen.

Konkret kommer din dagligdag til at bestå af en række forskellige opgaver, herunder:

- Planlægning af ressourcer (montører) og opgaver.
- Kontakt til underleverandører
- Koordinering overfor kunder
- Intern koordinering med indkøber og lagerfolk
- Deltage i at sikre rette kvalitet af sagsdokumentation så opgaven er klar for montører

Du får en bred en med både kolleger, kunder og underleverandører. Du vil få reference til adm. direktør Thomas Bentsen og Entreprise koordinator Susanne Green, hvor du også kan hente sparring og støtte til at udvikle dig i jobbet. Der er god mulighed for selv at præge nuværende og fremtidige arbejdsopgaver.

Erfaring fra byggebranchen eller anden spændende baggrund?

Der kan være flere indgange til jobbet. En oplagt baggrund er f.eks. hvis du har opbygget din erfaring med lignede opgaver i en virksomhed med entrepriseopgaver – eller du har måske siddet et andet sted i værdikæden indenfor byggebranchen, hos en totalentreprenør eller større fagentreprenør.

Du kan som nævnt have din erfaring fra flere brancher og kendskab til byggebranchen er ikke et ultimativt krav, såfremt du har arbejdet med kundebetjening, ressourcestyring og at du gennem din erfaring fra en professionel organisation har lært værdien af effektive systemer og rutiner.

Som person er du energisk og handlingsorienteret og du påtager dig gerne ansvaret for at få opgaver gennemført. Du har en god ordenssans og høj grad af struktur og øje for den gode kundebehandling.

Vi forventer at du er stærk i brugen af IT-redskaber, erfaring fra planlægningssystemer vil være et plus.

Bliv del af en spændende rejse i en ambitiøs vækstvirksomhed

Som koordinator i PIT Hegn bliver du en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende rejse - med fokus på fortsat vækst, strukturering og professionalisering. Senest har virksomheden etableret en professionel bestyrelse som, sammen med den administrerende direktør, vil sætte retning og tempo på PIT Hegns udvikling. Dette giver dig mulighed for at blive en del af – og få indflydelse på – en spændende rejse, som allerede nu tegner til at blive en stor succes.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Bentsen (51.97.63.23) eller Økonomi- og driftschef Bo Rasmussen (23.32.15.65). Grundet ferie kan telefonisk kontakt først ske fra uge 31.

Vi afholder løbende samtaler, også inden ansøgningsfristens udløb, så hold dig ikke tilbage.

Ansøgningsfrist den 20. august 2021

Ansøgning sendes senest den 20. august 2021 til: Bo Rasmussen mail: bo@pithegn.dk

Læs meget mere om PIT Hegn og dine kommende kollegaer
på www.pithegn.dk og www.byggepladshegn.dk

Indrykket: 15-07-2021 17:08:31
Ansøgningsfrist: 29-07-2021 23:59:00
Beregner - entreprise
PIT Hegn A/S
Fyn
5750 Ringe
Vi søger en beregner - entreprise

PIT Hegn er inde i en spændende udvikling, hvor væksten skaber behov for en yderligere og dermed nyoprettet stilling i vores entrepriseafdeling i Ringe.

Professionel kundebetjening, skarp tilbudsberegning og effektive systemer bliver en stor del af fundamentet for vores videre vækst – og det er her du kommer ind i billedet.

Det bliver nemlig din rolle at indtage en central rolle i virksomheden, som beregner af tilbud på de mange forespørgsler vi i stigende grad modtager.

Du bliver eksponent for en ambitiøs tilgang til markedet, hvor kunderne skal mærke, at de er i professionelle hænder fra første kontakt, og til der er lavet en aftale om løsningen – hvad enten det drejer sig om et million-projekt til et af de store anlægsprojekter eller en fårefold til et hobbylandbrug.

Konkret kommer din dagligdag til at bestå af en række forskellige opgaver, herunder:

- Dialog og behovsafklaring med kunder
- Beregning af tilbud på større projekter
- Opfølgning med – og hos kunder
- Alm. tilbudsopfølgning

Som ny beregner vil du være en del af kontoret i Ringe med 35 kollegaer. Du vil få reference til den administrerende direktør, hvor du også kan hente sparring og støtte til at udvikle dig i jobbet. Der er god mulighed for selv at præge nuværende og fremtidige arbejdsopgaver – blandt andet er det muligt at få selvstændigt kundeansvar for nogle af de største kunder i virksomheden.

Erfaring fra byggebranchen eller relateret grossist eller produktvirksomhed

Der kan være flere indgange til jobbet. En oplagt baggrund er f.eks. hvis du har opbygget din erfaring med kunder og beregning fra en tømmerhandel, en grossistvirksomhed, en producent af byggematerialer – eller du har måske siddet et andet sted i værdikæden indenfor byggebranchen, hos en totalentreprenør eller større fagentreprenør.

Du kan som nævnt have din erfaring fra flere brancher og kendskab til byggebranchen er ikke et ultimativt krav, såfremt du har arbejdet med kundebetjening, beregning/kalkulation og at du gennem din erfaring fra en professionel organisation har lært værdien af at bruge effektive systemer og rutiner.

Som person er du energisk og handlingsorienteret og du påtager dig gerne ansvaret for at få opgaver gennemført. Du har en god forretningsforståelse og købmandskab du er drevet af ambitioner og en lyst til at optimere og forbedre.

Bliv del af en spændende rejse i en ambitiøs vækstvirksomhed

Som beregner i PIT Hegn bliver du en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende rejse - med fokus på fortsat vækst, strukturering og professionalisering. Senest har virksomheden etableret en professionel bestyrelse som sammen med den administrerende direktør vil sætte retning og tempo på PIT Hegns udvikling. Dette giver dig mulighed for at blive en del af – og få indflydelse på – en spændende rejse, som allerede nu tegner til at blive en stor succes.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Bentsen (51.97.63.23) eller Økonomi- og driftschef Bo Rasmussen (23.32.15.65). Grundet ferie kan telefonisk kontakt først ske fra uge 31.

Ansøgningsfrist den 20. august 2021

Vi afholder løbende samtaler, også inden ansøgningsfristens udløb, så hold dig ikke tilbage.

Ansøgning sendes senest den 20. august 2021 til: Bo Rasmussen mail: bo@pithegn.dk

Læs meget mere om PIT Hegn og dine kommende kollegaer
på www.pithegn.dk og www.byggepladshegn.dk

Indrykket: 15-07-2021 17:04:14
Ansøgningsfrist: 20-08-2021 23:59:00
Økonomiassistent med SAP-erfaring søges til Heléns
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Hos Heléns skabes der udvikling og fremgang ved at kombinere kompetencer og forskellige egenskaber, når der sammensættes teams. Som Nordens ledende leverandør af industrielle stålrørsløsninger tilbydes du her spændende og varierende arbejdsopgaver, ansvar og internationale fællesskaber og kolleger.


Stort ansvar og bred opgaveportefølje med fokus på fleksibilitet
Som økonomiassistent ligger dine opgaver inden for debitor, leverandører, bogføring, moms, løn og HR, regnskab og diverse ad hoc-opgaver. Dertil skal du i nogle situationer agere PA for den administrerende direktør.

Dine øvrige kolleger i Økonomi er placeret i Sverige, hvor du altid kan hente hjælp eller få sparring på opgaver. Der er et godt samarbejde på tværs af landegrænserne, og der vil være mulighed for rejseaktivitet til Sverige.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. indbefatte:

Kreditkontrol og fakturering
Registrering af indbetalinger og rykke debitorer ved manglende betaling
Kreditnotaer og manuelle fakturaer
Opdatere kundekartotek
Verificere udenlandske kunders CVR-numre
Registrere varekøbs- og omkostningsfakturaer
Sikre attest på fakturaer
Varekøbs- og omkostningsfakturaer
Afstemning, indberetning og betaling
Varetage løn og lønbogholderiet for både timelønnede og funktionærer
Ajourføre stamdata og søge lønrefusion
Diverse indberetninger, fx DI, Barsel.dk
Afstemninger i forbindelse med måneds- og årsregnskaber
Udarbejde materiale til måneds- og årsafslutning
Indberetning til Danmarks Statistik
Indrykket: 15-07-2021 15:55:00
Ansøgningsfrist: 12-08-2021 23:59:00
Pædagog søges til bostedet Sommerfuglen
Sommerfuglen Fyn
Fyn
5792 Årslev
Vi søger en ny medarbejder til 32-37 timer ugentligt på bostedet Sommerfuglen.

Sommerfuglen er et bosted for 15 voksne med nedsat psykisk funktionsevne. Vi har 2 afdelinger som ligger i Årslev på Fyn. Vi har eksisteret siden 2004 og er en dynamisk arbejdsplads med plads til det hele menneske. Sommerfuglen er oprettet som en almennyttig fond, og har borgere på både midlertidigt og permanent ophold.

På Sommerfuglen gør vi os stor umage for at leve op til det værdigrundlag, vi har. Det er vores hjertesag at arbejde med sårbare og udviklingshæmmede mennesker. Vores primære fokus i hverdagen bygger på følgende tre elementer: Praktisk bo træning, Omsorg/kærlighed og Neuropædagogik. Vores hovedpædagogiske linje er Gentle Teaching og Neuropædagogik. På vores hjemmeside kan du læse mere omkring hvad vi står for og vores pædagogiske retning.

Vi lægger vægt på at du er:

• Uddannet pædagog, eller har lign. mellemlang humanistisk/omsorgsorienteret uddannelse.
• Meget gerne erfaring i at arbejde med sårbare personer med nedsat psykisk funktionsevne.
• Har et helhedsorienteret livssyn og et positivt sind.
• Kan arbejde både dag, aften og weekend vagt.
• Har gyldigt kørekort til bil.
• Er mødestabil, psykisk og fysisk robust samt god til at samarbejde.

Som pædagog hos os vil du deltage i personale møder ca. 1 gang om måneden, du får supervision, deltager i temadage og har mulighed for faglig uddannelse og opkvalificering.

Vi vil meget gerne høre fra dig hvis du har nogle spørgsmål.

Du kan læse mere om hvem vi er og hvad vi står for på vores hjemmeside www.sommerfuglen-fyn.dk

Hvis du har spørgsmål så er du altid velkommen til at kontakte Simon på 26144284

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som du sender til mail@sommerfuglen.nu

Vi vurderer løbende ansøgninger og afholder samtaler løbende, som foregår i en uformel og afslappet atmosfære, hvor vi fortæller lidt mere om vores bosted, og hvor du får rig mulighed for at fortælle om dig selv, og stille uddybende spørgsmål.

Jobstart 1. oktober 2021 eller efter aftale. Ansøgningsfrist d. 15.08.2021
Indrykket: 20-07-2021 11:15:26
Ansøgningsfrist: 15-08-2021 23:59:00
WORKERS FOR CLEANING SKINS
JKS A/S
Fyn
5762 Vester Skerninge
We are looking for motivated workers for our client in Vester Skerninge on Fyn.

Working hours are in the morning and afternoon from Monday to Friday. Working days changes every 3 weeks.


Tasks:

- cleaning cow skins

- helping out where it is needed



Requirements:

- You are phisically fit and motivated for work

- You can manage odors

- You speak English

- You have a car



We Offer:

- Legal employment by a Danish working agency

- Temporary work on Danish working conditions

- Possibility for long term coorperation

- We provide administrative help with tax card, health insurance etc.

Indrykket: 09-07-2021 14:39:00
Ansøgningsfrist: 06-08-2021 23:59:00
Produktionsmedarbejder / maskinarbejder
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger en person, som har mod på at træde ind i en virksomhed med fokus på den unikke og kundetilpassede løsning, og som har lyst til at arbejde med toppen af teknologien på området.

Din indgangsvinkel til at søge stillingen kan være med en baggrund som maskinarbejder, operatør, smed eller lignende relevant baggrund. Det vigtigste er, at du har teknisk flair og brænder for at arbejde med metal og gerne vil lære mere om profilvalsning.

Dine arbejdsopgaver:

Din primære funktion vil være opstiller og operatør på profilvalselinjen
Derudover vil du komme til at indstille og opstille stanse- og klippeværktøjer
Betjening af robot-pakkeanlæg
Diverse opgaver der relateres til produktionen fx kvalitetskontrol, etikettering og truckkørsel

Du bliver en del af det faste aften-team, der består af tre operatører, og du vil referere direkte til produktionschefen.

For den rette person vil der være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Indrykket: 06-07-2021 15:06:46
Ansøgningsfrist: 13-08-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program - Operations
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects within Industry 4.0, automatisation and digitalisation that will influence the future production of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and ready for a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and lets your ideas be heard.

Indrykket: 05-07-2021 15:17:42
Ansøgningsfrist: 30-09-2021 23:59:00
Ingeniørstuderende søges til 20 ugers praktik i Akil Fundering i foråret 2022
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
”Praktikken lærer dig de praktiske ting, som du ikke kan lære på skolen, og det viser dig, hvordan det er at være ingeniør i virkeligheden. Jeg har opgaver indenfor prøvetagning, kvalitetssikring og sidst, men ikke mindst, hvordan man skal interagere med personer, byggeledelsen og bygherre.” Osama, tidligere studerende i praktik (@arkil_official - Instagram).

Din læring er vigtig for os
Du bliver i din 20 ugers praktikperiode tilknyttet et ungt team i en landsdækkende funderingsafdeling i Middelfart, hvor du følger entrepriselederens arbejde tæt i det daglige og får ansvar i takt med din personlige og faglige udvikling igennem praktikperioden.

Du bliver introduceret til alle vores kompetencer, som omfatter følgende:

Byggegruber, spuns og sekantpæle
Borede pæle, Perma-pæle og Permafortrængningspæle
Rammede minipæle
Pressede pæle i forbindelse med efterfundering af fejlfunderede bygninger
Stræk og forankring med indborede anker

Du bliver bl.a. inddraget i følgende arbejdsområder:

Kalkulation og tilbudsafgivelse
Ansvar for egne kunder og byggepladser
Entrepriseledelse, opstart af entrepriser herunder fokus på sikkerhed
Design af byggegruber. Brug af Spooks samt Optum
Statiske beregninger af borede pæle samt rammede pæle
Udarbejdelse af tegninger i AutoCad
Bæreevneeftervisning af rammede pæle vha. den danske rammeformel
Løbende produktionsopfølgning, kvalitetssikring, dokumentation m.m.
Byggemøder
Økonomi, fakturering
Indrykket: 22-06-2021 15:49:02
Ansøgningsfrist: 31-07-2021 23:59:00
Rengøringsassistent
JKS A/S
Fyn
5610 Assens
Har du erfaring med rengøring, og er du ansvarsbevidst og serviceminded Trives du i et selvstændigt job, og arbejder du grundigt og effektivt?

Vi søger en dygtig, stabil og selvkørende rengøringsassistent med stort servicegen og udadvendt personlighed.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne vil primært være inden for følgende områder:

Rengøring af kontorer og gangarealer
Rengøring af kantine og frokostrum
Rengøring af omklædning samt toilet- og badefaciliteter
Klargøring af mødelokaler
opfyldning af frugtordning


Faglige kompetencer:

Du har erfaring fra lignende job
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er grundig og effektiv og kan arbejde under tidspres, uden at det går ud over serviceniveauet og kvaliteten
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 15-06-2021 16:01:20
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Brug for et vikariate eller fast job ?
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
JKS er altid imødekommende overfor dig som medarbejder til faste job og vikariater.

Job er i hele Region Syddanmark.

Klik på linket for yderligere information.
Indrykket: 20-05-2021 15:26:24
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Studiejob i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

En mulighed for at kickstarte din karriere under studiet med et studiejob i Sydbanks hovedsæde i Aabenraa. Her kan du dygtiggøre dig og supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring.

I Sydbank tror vi på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne – og dermed banken. Vi fokuserer på at få dygtige kandidater, der ser en mulighed for at tage første skridt på en spændende karrierevej i Sydbank.
Om jobbet

Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.
Indrykket: 02-03-2021 15:33:47
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Teknisk Indkøber
Svendborg Brakes ApS
Fyn
5882 Vejstrup
Svendborg Brakes ApSTeknisk Indkøber

Svendborg Brakes ApS, Vejstrup

Verdens førende leverandør af bremsesystemer. Vil du være med på holdet?

Så er du måske lige den nye medarbejder, som vi leder efter.

Svendborg Brakes ApS, en del af Altra Industrial Motion koncernen, er markedsførende forhandler og producent af intelligente bremsesystemer til vindmølle-, offshore-, kran- og mineindustrien.

Du får bl.a. følgende opgaver & ansvarsområder:

  • Disponering af varer (ordreafgivelser, bekræftelse, opfølgning)
  • Sparring med teknisk afd. omkring produkter
  • Deltage i planlægningsdelen i forhold til projekter/salgsordrer
Indrykket: 27-07-2021 10:06:30
Ansøgningsfrist: 24-08-2021 00:00:00
Morgenopfylder - Svendborg
føtex
Fyn
5700 Svendborg
føtexMorgenopfylder - Svendborg

føtex

Som vareopfylder i føtex bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

Vareopfyldningen foregår fra de tidlige morgentimer, og som morgenopfylder er du en vigtig medspiller i at sikre, at butikken er klar og indbydende, når kunderne træder ind. Ud over at sætte varer på hylderne er du med til at rydde op og sikre orden i butikken.

Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at dit arbejdsområde er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab ? og også lederskab, hvis der er behov for det.

Indrykket: 26-07-2021 09:45:32
Ansøgningsfrist: 23-08-2021 00:00:00
Barselsvikariat: Medarbejder til kundeservice & logistik
Nova-Pack A/S
Fyn
5700 Svendborg
Nova-Pack A/SBarselsvikariat: Medarbejder til kundeservice & logistik

Nova-Pack A/S, Svendborg

Er du mester i god kundeservice? Mission Control, din nye bedste ven?
Vores dygtige kollega Mathilde går på barsel i slutningen af oktober. Vil du fylde et par store, pæne sko som barselsvikar hos Nova-Pack?

Du bliver en vigtig del af vores logistikafdeling på 3 personer. Hos os er alle ansatte nøglemedarbejdere! Arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Generelt logistikansvar for faste kunder med ordrebehandling fra A til Z; bestilling af varer hos producent, booke transport og opdatere kunden iht. ønsket levering, opfølgning, foretage ændringer undervejs, fakturering, opdatering af varekartotek m.m.
  • Håndtere og opdatere ordrer via vores selvudviklede IT-oversigtsværktøj; Mission Control. Hjertet i logistikken!
Indrykket: 26-07-2021 00:02:40
Ansøgningsfrist: 23-08-2021 00:00:00
Studiesekretær/administrativ medarbejder
Den frie Lærerskole
Fyn
5762 Vester Skerninge
Den frie LærerskoleStudiesekretær/administrativ medarbejder

Den frie Lærerskole, Vester Skerninge

Den frie Lærerskole i Ollerup søger en studiesekretær/administrativ medarbejder med tiltrædelse 1. oktober 2021. Stillingen er som udgangspunkt fuld tid på 37 timer.

Som medarbejder på Den frie Lærerskole skal du først og fremmest have lyst til at arbejde i et skolemiljø med mange unge mennesker. Det er vigtigt for os, at du ? også som administrativ medarbejder - ser dine opgaver som en del af skolens samlede arbejde med at give de studerende en god uddannelse i et godt studiemiljø.

Du skal sammen med 4 kollegaer varetage en række forskellige opgaver indenfor studieadministration og administration, herunder elevoptag, SU mv samt receptionsopgaver som telefonpasning og skrankebetjening. Det endelige opgaveansvar vil vi fastlægge sammen efterfølgende.

Indrykket: 23-07-2021 08:45:32
Ansøgningsfrist: 11-08-2021 00:00:00
Delikatesseassistent, Kvickly Kvickly i Svendborg Storcenter
Kvickly
Fyn
5700 Svendborg
KvicklyDelikatesseassistent, Kvickly Kvickly i Svendborg Storcenter

Kvickly

Du bliver en del af et varehus med i alt 105 medarbejdere. Med en central beliggenhed i Svendborg er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent

Opgaver:

  • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
  • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
  • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar m.m.
Indrykket: 22-07-2021 10:45:32
Ansøgningsfrist: 15-08-2021 00:00:00
Quality & Compliance Engineer
C.C.JENSEN A/S
Fyn
5700 Svendborg
C.C.JENSEN A/SQuality & Compliance Engineer

C.C.JENSEN A/S, Svendborg og Hesselager

Som QUALITY & COMPLIANCE Engineer vil dit ansvarsområde omfatte kvalitetsarbejde i bred forstand, ligesom du vil indgå i forskellige compliance opgaver.

Dagligdagen er meget ?hands-on?, hvor en betydelig del af dagen går med at løse konkrete opgaver vedrørende kvalitet i tæt samarbejde med især Produktion, Engineering og Salg, hvor du sikrer, at kvalitet og fremdrift går hånd i hånd, og hvor du i høj grad vil få mulighed for selv at sætte præg på hverdagen.

Jobbet indebærer blandt andet:

  • Dagligt ansvar for C.C.JENSEN?s certificeringer, herunder planlægning og afholdelse af interne og eksterne audits samt certificeringer
  • Planlægning og afholdelse af ledelsesevalueringer, herunder risiko- og mulighedsanalyser
  • Drift og vedligeholdelse af ledelsessystemets processer
Indrykket: 21-07-2021 16:47:21
Ansøgningsfrist: 18-08-2021 00:00:00
Salgsrådgiver til Svendborg
Synoptik A/S
Fyn
5700 Svendborg
Synoptik A/SSalgsrådgiver til Svendborg

Synoptik A/S

I Synoptik er vi ikke kun fascineret af synet. Vi er også fascineret af at rådgive og give vores kunder den bedste købsoplevelse. For vi sælger ikke kun briller og kontaktlinser. Vi sælger også mode og livskvalitet. Og vi gør det overbevisende. For vi elsker, hvad vi laver ? og vi elsker at skabe værdi for vores kunder.

Lige nu er vi på udkig efter en ny kollega, der kan være med til at gøre salgs- og købsoplevelsen i butikken komplet. Hvis du brænder for det samme som os, og hvis du elsker at sælge og rådgive kunder i, hvordan de kan få mest værdi for pengene, så er det måske dig, der er vores nye salgsrådgiver.

Som salgsrådgiver i Synoptik tager du dig af butikkens salgsdel og alle kundevendte opgaver, mens vores optikere tager sig af den faglige, optiske del. Men hvad kommer du mere konkret til at lave? Du får en spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.

Indrykket: 21-07-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 08-08-2021 00:00:00
Delikatesseleder
SPAR
Fyn
5700 Svendborg
SPAR
Delikatesseleder

SPAR, Tved

Er du vores nye delikatesseleder?

SPAR i Tved er på udkig efter en leder til vores delikatesseafdeling og søger derfor en udadvendt, smilende, engageret og energisk medarbejder.

Hos os får du et spændende og varieret job i en butik med fokus på udvikling. Du får indflydelse på din egen arbejdssituation og udvikling, blandt andet gennem vores interne uddannelsesprogrammer. Du bliver en del af en butik med glade og positive kollegaer, hvilket du selvfølgelig bidrager til.

Arbejdsopgaver:

  • Produktion af kolde og varme delikatesser, smørrebrød, sandwich mv.
  • Kundebetjening
  • Koncepter, faste rutiner overholdes
Indrykket: 20-07-2021 13:45:32
Ansøgningsfrist: 17-08-2021 00:00:00
Salgsassistentelev til Food - Svendborg
føtex
Fyn
5700 Svendborg
føtexSalgsassistentelev til Food - Svendborg

føtex

Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt ? som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er serviceminded og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

Du arbejder blandt andet med:

  • salg
  • eksponering af varer
  • kundevejledning
  • drift af varehuset
Indrykket: 16-07-2021 09:45:32
Ansøgningsfrist: 13-08-2021 00:00:00
Salgsleder, SuperBrugsen, Skårup
SuperBrugsen
Fyn
5881 Skårup Fyn
SuperBrugsenSalgsleder, SuperBrugsen, Skårup

SuperBrugsen

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • blive en del af ledergruppen i en stor dagligvarebutik med 37 medarbejdere
  • prøve kræfter med ledelse og få mulighed for at udvikle dig gennem Coops talent- og ledelsesprogrammer
  • præge og udvikle et specifikt fagområde
Som salgsleder i SuperBrugsen er det først og fremmest din opgave at:
  • sørge for, at der altid er en høj standard i din afdeling og altid levere en salgsklar butik
  • sikre drift og økonomi i din afdeling
  • udvikle afdelingen og præge sortimentet

Med SuperBrugsens stærke lokale forankring er din kontakt med kunderne vigtig. Som salgsleder bruger du tid på at tale med kunderne for at kende deres behov og skabe en god relation. Du har her gode muligheder for at præge sortimentet i din afdeling og skabe gode resultater.

Indrykket: 16-07-2021 08:04:41
Ansøgningsfrist: 29-07-2021 00:00:00
Salgsassistentelev til Nonfood - Svendborg
føtex
Fyn
5700 Svendborg
føtexSalgsassistentelev til Nonfood - Svendborg

føtex

Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt ? som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder ? for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.

Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

Du arbejder blandt andet med

  • salg
  • eksponering af varer
  • kundevejledning
Indrykket: 14-07-2021 16:13:59
Ansøgningsfrist: 11-08-2021 00:00:00
Salgselev til Svendborg
Louis Nielsen A/S
Fyn
5700 Svendborg
Louis Nielsen A/S
Salgselev til Svendborg

Louis Nielsen A/S

Skab en salgskarriere hos Louis Nielsen. Du får en attraktiv og spændende uddannelse blandt et kompetent og professionelt team, som støtter dig i hele din oplæringsproces.

Du vil blive en del af en butik hvor teamwork og succes er nøgleord. Vi adskiller os med vores gode humør, engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel. Ydermere vil du blive mødt med en hverdag, hvor udvikling er afgørende for indfrielse af vore målsætninger.

Louis Nielsen A/S

Du indgår i en hverdag hvor omdrejningspunktet er kundeoplevelsen. Vi arbejder ud fra målsætningen om at overgå kundens forventninger, hvilket stiller krav til vores rådgivning og ekspertise. Samtidig indgår du i vores egen Salgselev-uddannelse, der opkvalificerer dig til at yde en sublim kundeservice. Skoleperioderne gennemføres på handelsskolen IBC i Kolding med overnatning. Som led i din uddannelse får du ligeledes styrket dine personlige og faglige kompetencer gennem vores eget akademi.

Louis Nielsen A/S
Indrykket: 14-07-2021 13:57:56
Ansøgningsfrist: 11-08-2021 00:00:00
Servicemedarbejder under 18 år til Food - Svendborg
føtex
Fyn
5700 Svendborg
føtexServicemedarbejder under 18 år til Food - Svendborg

føtex

Vil du være en del af et team af sjove og dygtige kolleger, og vil du have et studiejob, hvor du kan tjene lidt ekstra og samtidig lære om detailbranchen?

Det er sikkert allerede nok for dig, men du får også vigtig erhvervserfaring til CV?et. Erfaring, der hjælper dig, når du engang skal videre eller tage dit næste skridt hos os. Og så bliver du ansat under ordnede forhold ? og det er vi stolte af.

I Food beskæftiger vi os med varerne inden for kolonial, køl og frost. Enheden er ansvarlig for alle aktiviteter, som varerne kommer igennem - fra de bestilles og modtages, sættes på hylden og til de bliver solgt i varehuset. Her er der fokus på godt købmandskab, mersalg, gode indkøbsoplevelser og personligt salg, ligesom vi aktivt arbejder med vareoplæg i forhold til tilbudsavisen.

Indrykket: 13-07-2021 12:04:41
Ansøgningsfrist: 10-08-2021 00:00:00
Teamleder til Food - Svendborg
føtex
Fyn
5700 Svendborg
føtexTeamleder til Food - Svendborg

føtex

Vil du styrke din lederprofil i en virksomhed, hvor vi er fælles om at levere høj kvalitet?

Som teamleder i Food har du det overordnede ansvar for, at vores kunder aldrig går forgæves efter flåede tomater, rugbrød, sodavand, slik, vin og alle vores mange andre varer i kolonial, køl og frost.

Som teamleder i Food har du ansvaret for kolonial, køl og frost. Her er både de klassiske varer og nye produkter, der afspejler de seneste trends og tendenser i danskernes madunivers.

Du er ansvarlig for alle de aktiviteter, varerne kommer igennem fra de bestilles, modtages, sættes på hylden, og til de bliver solgt i varehuset.

Dine opgaver inkluderer at

  • sikre, at afdelingen fungerer og uddelegere opgaver og ansvar til dine medarbejdere
  • sikre, at dine kolleger har fokus på at skabe mersalg, positive indkøbsoplevelser og personlig service
  • tage del i de praktiske opgaver og hjælpe med modtagelse, opfyldning og udskiftning af varer
Indrykket: 13-07-2021 09:45:33
Ansøgningsfrist: 10-08-2021 00:00:00
Kundeserviceassistent
Halberg A/S
Fyn
5700 Svendborg
Ministry of Snus
Kundeserviceassistent

Ministry of Snus

Vil du være en vigtig spiller i eksekveringen af vores nye strategi? Vi har høje vækstambitioner og investerer i fremtiden.

Vi søger en selvstændig og struktureret Kundeserviceassistent til håndtering af vores stigende antal kundeordre fra nye samt eksisterende kunder.

Dine primære ansvarsområder

  • Håndtering af kundeordre
  • Vedligeholdelse af prislister
  • Forsendelse af prøver
Ministry of Snus
Indrykket: 13-07-2021 07:53:25
Ansøgningsfrist: 06-08-2021 00:00:00
Pakkerimedarbejdere
Halberg A/S
Fyn
5700 Svendborg
Mac Baren Tobacco Company A/S
Pakkerimedarbejdere

Mac Baren Tobacco Company A/S, Svendborg

Mac Baren Tobacco Company A/S søger flere engagerede medarbejdere til vores chew bag-fabrik - eller som vi kalder det; CB.

Som operatør på CB får du en selvstændig og uforudsigelig hverdag, hvor du vil skulle arbejde under skiftende forhold og belastninger. Vi prioriterer en god tone på arbejdspladsen og har respekt for hinanden trods forskelligheder - også i pressede situationer.

Vi mangler både operatører til skiftende dag- og aftenhold og til fast weekendhold. Notér derfor gerne i din ansøgning hvilket hold du søger.

Vi tilbyder en unik jobmulighed, hvor du bliver en del af et velfungerende og dynamisk team på en af Sydfyns bedste arbejdspladser. Vi værdsætter vore medarbejdere og har generelt en høj anciennitet.

Mac Baren Tobacco Company A/S
Indrykket: 12-07-2021 13:45:34
Ansøgningsfrist: 31-07-2021 00:00:00
Alsidig HR- & Legal Manager
VID Fire-Kill ApS
Fyn
5700 Svendborg
VID ApS
Alsidig HR- & Legal Manager

VID ApS, Svendborg

Til en nyoprettet stilling søger vi en HR- & Legal Manager, der har lyst til at arbejde i en stilling, der spænder bredt over personaleadministration, rådgivning om personalejura, projektkontrakter og kunde- og leverandøraftaler.

I stillingen som HR- & Legal Manager vil du beskæftige dig med en bred vifte af juridiske problemstillinger. Du bliver en del af en dynamisk organisation, der både opererer i Danmark og internationalt og dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • ansvarlig for håndtering af ansættelsesretlige problemstillinger og personalepolitik
  • sikre overholdelse af GDPR
  • håndtering af og sparring omkring told og skattemæssige forhold
  • gennemgang og udarbejdelse af aftaler og kontrakter
VID ApS
Indrykket: 12-07-2021 08:45:32
Ansøgningsfrist: 08-08-2021 00:00:00
Projektleder - Bidrag til den grønne omstilling med regn- og spildevandsprojekter
vand og affald
Fyn
5700 Svendborg
PeopleLinkProjektleder - Bidrag til den grønne omstilling med regn- og spildevandsprojekter

PeopleLink søger for vand og affald i Svendborg

Blandet projektportefølje med klimatilpasning, energioptimering og hydraulisk modellering

Som Projektleder ved du hvad der skal til for at skabe holdbare løsninger. Du kommer til at lede alle projektets faser, så det er vigtigt, at du både har interesse for de indledende faser, hvor visioner og ambitioner skaber grundlaget for den bedste løsning og samtidig brænder for og motiveres af den udførende fase, hvor idéerne virkeliggøres.

Du vil få en blandet projektportefølje med store og mindre projekter, der sammensættes i fællesskab med udgangspunkt i dine og teamets kompetencer og motivation for opgaverne. Du kan se frem til at arbejde med projekter indenfor klimatilpasning, energioptimering af pumpestationer samt andre tværfaglige projekter.

Indrykket: 10-07-2021 04:45:33
Ansøgningsfrist: 06-08-2021 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland