1032 job i Region Fyn 67 job i dette område
1032 job i Region Fyn 67 job i dette område

topjob

Internship / Project
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a talented and ambitious engineering student looking for an exiting and dynamic internship?


Why choose AGRAMKOW?

At AGRAMKOW we are always on the lookout for highly motivated students and graduates, who are eager to test their knowhow and theoretical experience in real life.

We offer an internship/ project that allows you to train and educate your skills in a realistic context, where you will lean from the best in the industry. We offer projects within i.e. test and verification, product development, prototype design, and many other exciting fields.


Qualifications:

You are studying a bachelor / master’s degree.

You are recognized as a creative problem solver, and you are not afraid of taking responsibility and decisions. At the same time, you are a good listener, and you can communicate on all levels in an organization.


We offer:

We offer a professional and dynamic working environment, where your contributions make a real impact. You will face both for personal and professional growth within AGRAMKOW.

If you are the right candidate, you have the chance to be a part of an innovative and sustainable company.



We look forward to hearing from you!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
cLEAN Specialist
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about driving operational excellence and continuous improvement?

We are seeking a Specialist within cLEAN® with proven experience in Lean methodologies, change management, and a track record of driving efficiency.

If you’re ready to make a significant impact on our production environment, read more and apply today for a life-changing career.



The Position

This high-profile position relies on lean aptitude, business acumen and ability to drive change. Lean is an integral part of the way we run our business for the long-term, and as cLEAN® Specialist you will be responsible for building the lean culture and capabilities at our newly established production site. Your broad subject matter expertise and hands-on experience driving change through lean manufacturing and lean leadership practices will be instrumental in guiding our organization towards operational excellence.

Key responsibilities:

Lead the design, development, and deployment of a cLEAN® strategy for Site TI in a role as owner for the Operational Readiness cLEAN® track.
Establish a system to develop, share, and maintain relevant cLEAN® standards across Site TI.
Take responsibility for the hiring, educating, and mentoring our future capable cLEAN® organization at Site TI.
Develop a visual management system to drive escalation and problem solving during the ramp-up of our new production facility.
Define visual controls and performance monitoring systems for future operations in collaboration with our Digitalization team.
Design and deliver a shopfloor-centered coaching program to mature cLEAN® Leadership.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til gravemaskine
Fiskbæk Entreprise
Syddanmark
6300 Gråsten
For Fiskbæk Entreprise søger vi en chauffør til et længerevarende vikariat. Har du kørekort og kenskab til en 8 tons gravemaskine m. GPS og 3D styring? Så er det dig vi mangler!
Hvem leder vi efter?

Vi søger en engageret chauffør til et længerevarende vikariat i Gråsten.
Hvad får du ud af det?


Vi ved, at det er vigtigt at arbejde et sted, hvor man føler sig værdsat. Derfor tilbyder vi:

Gode kolleger, der altid er klar til at give en hjælpende hånd.

Attraktive lønforhold, fordi vi ved, at godt arbejde skal belønnes.


Hvad kræver det?

For at passe ind i vores team, skal du:

Have kørekort og kende til at arbejde med gravemaskiner.

Have erfaring med GPS og 3D styring af gravemaskiner.

Være ansvarsbevidst og kunne arbejde selvstændigt.

Være en teamplayer, med en positiv attitude og et smil på læben.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vejarbejder, Gråsten
Fiskbæk Entreprise
Syddanmark
6300 Gråsten
Er du på udkig efter en spændende mulighed som vejarbejder? Så er det dig, vi leder efter!


Hvad vil du lave?

Vi søger en vejarbejder til et længerevarende vikariat i Gråsten. Dine hovedopgaver vil inkludere afstribning og forsegling - to helt afgørende aspekter af vejvedligeholdelse, som du vil blive ekspert i. Hvis du elsker, at arbejde udendørs og har et godt øje for detaljer, så er denne stilling lige noget for dig!


Hvad kan vi tilbyde?

Vi ved, at det er vigtigt for dig at trives på arbejdet, så her er noget af det, vi kan tilbyde dig:

Længerevarende vikariat: med mulighed for forlængelse.
Gode kolleger: Du bliver en del af et super venligt og samarbejdsvilligt team.
Attraktiv løn: Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, som matcher dine kompetencer og erfaring.


Hvem er du?

Vi leder efter dig, der:

Krav: "vejen som arbejdsplads" bevis
Har erfaring med vejarbejde eller er villig til at lære
Har en god fysik og kan klare de praktiske aspekter af jobbet
Er pålidelig og ansvarlig - vi kan regne med dig!
Kan lide at arbejde udendørs i al slags vejr
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kollega til vores afdeling for strømpeforing
Arkil A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du erfaring med kloakarbejder og lyst til et selvstændigt job, hvor du udfører renovering af afløbsledninger ved hjælp af strømpeforing på forskellige kloakopgaver i Sydvestjylland.

Vil du høre mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte Frans B. Slinkert på telefon 2688 7815.

Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed i Esbjerg, hvor der er ca. 100 kollegaer, som blandt andet udfører renovering af vejanlæg, kloakanlæg og alle former for forsyningsledninger, såsom fjernvarme, vandledninger og kabler.

Din opgaver

Du bliver en del af vores team, som udfører opgravningsfri renovering af afløbsledninger ved hjælp af strømpeforing. Det er en miljøvenlig måde at renoverer f.eks. gamle rør på. I foretager den nødvendige undersøgelse og vurdering af behov for spuling før indføring af strømpen, vælger godkendte foringsmaterialer og udfører lovpligtig kvalitetssikring.

Sammen med en god kollega kommer du til at køre strømpeforingsbilen, hvor I servicerer kunder i hele Sydvestjylland og er firmaets ansigt udadtil. Der er ikke to dage der ens og I vil opleve mange forskellige steder og møder mange forskellige mennesker i løbet af arbejdsdagen.

Du har følgende kompetencer

Erfaring med kloakarbejde
Er evt. uddannet anlægsstruktør eller har bevis som rørlægger
Kørekort til personbil og evt. trailerkort
Stort kørekort er en fordel men ikke et krav
Positiv og nysgerrig efter at lære nyt
God til at omgås andre
Fokus på det gode samarbejde og hjælpsomhed

Vi tilbyder

Et spændende og selvstændigt job med gode kollegaer
En god sidemandsoplæring
At investere i din udvikling og efteruddannelse
Et job i en virksomhed, der har stort fokus på vores værdier
En arbejdsplads der vægter sikkerhed og arbejdsmiljø højt
Et fuldtidsjob, gode ansættelsesforhold og løn efter kvalifikationer
En god pensionsordning og sundhedsforsikring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lager- og logistikmedarbejder med IT-kendskab
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at holde styr på lageret, sørge for at tingene kører på skinner, og har du samtidig flair for IT? Så har vi jobbet til dig!

Watersystems er på udkig efter en dygtig og engageret lager- og logistikmedarbejder – gerne med erfaring fra Vvs-branchen – der kan sikre, at vores medarbejdere altid har det nødvendige udstyr til at udføre deres opgaver. Vi opererer i den grønne sektor, hvor vi sælger og servicerer minirenseanlæg over hele Danmark.


Dine opgaver:

Varebestillinger og logistik:
• Bestilling, opfølgning, varemodtagelse og forsendelser, herunder kørsel med truck.
Lagerstyring:
• Løbende kontrol af lagerstatus og opdatering af vores lager.

Kvalitetssikring:
• Sørge for kvalitetskontrol ved modtagelse af varer.

Montagearbejde:
• Montage af halvfabrikata.

Messeplanlægning:
• Forberedelse og pakning til messer samt vedligeholdelse af messeudstyr.

Vedligeholdelse:
• Vedligeholdelse af lager, laboratorie, værksted og øvrige faciliteter. Håndtering af biler tilværksted og syn.

Koordinering:
• Bindeleddet mellem planlægger og medarbejdere for at sikre optimal arbejdsflow.

Ad hoc-opgaver:
• Vær klar til at tage ansvar for opgaver, der løbende dukker op.


Din profil:

• Du har en relevant uddannelse som lager- og logistikoperatør. Har du erfaring fra Vvs-branchen, er det et stort plus.
• Du har truckcertifikat.
• IT-kundskaber er en naturlig del af din arbejdsdag, og du navigerer let i forskellige systemer.
• Du er detaljeorienteret og sikrer, at kvaliteten er i top, og at deadlines overholdes.
• Du er en holdspiller med gode samarbejdsevner, men kan også arbejde selvstændigt.
• Sprogkundskaber i tysk og engelsk er et plus, men ikke et krav.
• Du trives i et miljø med mange bolde i luften, har en god evne til at prioritere opgaverne og komme i mål.
• Du er fleksibel og omstillingsparat i forhold til nye opgaver og kan handle proaktivt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. november 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til trucktrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med trucktrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring i kørsel med medbringer truck, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE og truck certifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. november 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Seniorchauffør
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfuldt og vigtigt job?

Er du stoppet for tidligt med arbejde, og vil gerne i gang, men ikke på fuld tid. Så kontakt os.

H. P. Therkelsen A/S har brug for deltidschauffører/afløsere med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Dine opgaver
• Køre ture, hvor der er lagt vægt på fleksibilitet, og hvad der er motivation og ”kræfter” til

Forventninger til dig
• Du skal være kundeminded og kunne lide Hurtig Præcis Transport


Vi tilbyder
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening, massage- og frokostordning, motion og fællesskab, kurser og efteruddannelse mm.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Disponent til eam FTL / Cross trade
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt. Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er ”købmand” og kan lide at finde den bedste løsning
• Du har erfaring med FTL / Cross trade
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Carpenter
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle

Job Announcement: Skilled Carpenter Needed for Project in Danmark


Requirements:

Must have a car
Must be a skilled carpenter
Proficient in English

Job Details:

Tasks include wood construction, wooden eaves, wooden cement ceilings, baseboards, doors, etc.
Schedule: Day shift, Monday to Wednesday 7:00-16:00, Thursday 7:00-15:00, Friday 7:00-12:00
Weekly hours: 37+


We offer:

Possibility for long term corporation
Legal employment by a Danish working agency
Salary paid every 2 weeks
Additional holiday pay 12,5 % + SH (Sunday and holiday pay)
We provide administrative help with tax card, health insurances.
We provide help with accomodation
Support from our consultants all the way.

Application:

More informations at +45 30851305 or e-mail Dambu@jks.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Formand til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Motiveres du af en afvekslende hverdag med højt til loftet og gode kollegaer i en veldrevet virksomhed, så er jobbet som formand ved Arkil i Sønderborg helt sikkert noget for dig.


Om jobbet:

Som formand leder og tilrettelægger du den daglige produktion på byggepladsen.
Du står for bestilling af materialer, og planlægger arbejdsopgaverne i samarbejde med underentreprenører.
Du er god til at motivere og kommunikere med dine medarbejdere og interesserer dig for dem og deres velbefindende.
Du går højt op i din egen og dine medarbejderes sikkerhed og arbejdsmiljø, og går aldrig på kompromis med denne.
Du er en god ambassadør for Arkil’s mission, vision og værdier.
Du kommunikerer selvstændigt med borgere, bygherrer og myndigheder.
Du hjælper vores entrepriseledere med opmåling og kvalitetssikring af det udførte arbejde.
Du får masser af opbakning og sparring af din leder og dine formandskollegaer.


Om dig:

Du kan sige ja til ovenstående.
Du har erfaring med ledelse og planlægning.
Du har mod på at lære nyt, og holde dig fagligt opdateret.
Du har selvfølgelig kørekort i kategori B.


Løn og ansættelsesvilkår:

Fuldtidsstilling på 37 timer/uge.
Løn fastsættes ud fra erfaring og efter kvalifikationer.
Vi tilbyder god pensionsordning samt betalt sundhedsforsikring.
Gode efteruddannelses- og karrieremuligheder.
Bil på gule plader stilles til rådighed for arbejdskørsel.


Nysgerrig efter at høre mere?

Så er du velkommen til at kontakte afdelingschef Mikkel Bigum på tlf. 2559 8138.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Værkstedsmedarbejder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af vores værkstedsteam?

Vores samlede vognpark vokser, og vi oplever travlhed på vores værksted i Aabenraa.
Vi søger derfor en værkstedsmedarbejder som kan indgå i vores værkstedsteam. Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, ca. 40 trucks, skraldebiler mm.) er i god stand. Vi har bl.a. egen vaskehal/anlæg og vi prioriterer den interne værkstedsservice højt.

Jobbet vil være med fokus på servicering, vedligeholdelse og reparation af vores materiel. Du bliver en del af et team på 5, og sammen varetager I vedligehold og reparation af vores samlede vognpark på vores værksted.

Om dig – vi forventer at du:
• Vigtigst af alt, har et godt håndelag – gerne med baggrund som mekaniker, smed eller lignende
• Kan læse og forstå dansk
• Er i besiddelse af kørekort B + gerne C
• Kan arbejde selvstændigt
• Er fleksibel ift. arbejdsopgaver og mødetider
• Er positiv og en god kollega

Hos Meldgaard kan vi tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte værkfører Polle Nielsen på tlf. 2775 2099 eller Johan Nielsen på tlf. 2033 7319, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 31. oktober 2024.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistant Manager für neues Restaurantteam
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
Im Auftrag von Sunset Boulevard sucht Career | a JKS Company engagierte und erfahrene Assistant Manager, die gemeinsam mit dem Restaurantleiter das neue Restaurant etablieren sollen – sowohl durch herausragende Betriebsstandards als auch durch das Ermöglichen eines unvergesslichen Erlebnisses für alle Gäste.

Sunset Boulevard ist eine innovative Restaurantkette, die auf Qualität, Kundenzufriedenheit, nachhaltige Initiativen sowie eine positive Unternehmenskultur setzt, bei der die Mitarbeiterzufriedenheit im Mittelpunkt steht. Hier liegt der Fokus auf Verhalten anstelle von Ergebnissen, um eine gute Arbeitsumgebung zu schaffen, was letztlich auch zu erfolgreichen Ergebnissen führt. Engagierte Teams arbeiten zusammen, um ein außergewöhnliches kulinarisches Erlebnis zu bieten und neue Erinnerungen für ihre Gäste zu schaffen, damit sie gerne wiederkommen.

Wenn du mehr über Sunset Boulevard erfahren möchtest, kannst du den hier angegebenen Link verwenden.


Aufgaben in dieser Position:

Als Führungskraft bei Sunset Boulevard gibst du den Ton an, indem du präsent und an vorderster Front agierst. Du behältst den Überblick und stellst die richtige Besetzung des Restaurants sicher. Die Aufgaben sind vielfältig und reichen von der Überprüfung und Wartung der Geräte bis hin zur Warenbestellung und Schulung des Personals. Du bist verantwortlich für den täglichen Betrieb des Restaurants, was die Personalführung, die Dienstplanung und die Kennzahlen umfasst.

Die Führung wird von einem Team von vier Managern geteilt, wobei immer mindestens ein Manager im Dienst ist. Das bedeutet, dass du flexibel bist und zu allen Zeiten der Woche, einschließlich Wochenenddiensten, arbeiten kannst.

Die Öffnungszeiten werden je nach Saison variieren und sich nach dem benachbarten Warenhaus richten.


Wir suchen eine/n Kandidat/in mit:

Erfahrung in einer ähnlichen Position in der Gastronomie.
Führungskompetenz und der Fähigkeit, ein Team zu motivieren und zu entwickeln.
Einem guten Verständnis von Finanzmanagement und Verkaufsprognosen.
Engagement für die Bereitstellung eines hervorragenden Kundenservice.
Der Fähigkeit, schnelle Entscheidungen zu treffen und herausfordernde Situationen zu meistern.

Darüber hinaus solltest du ein ausgeprägtes Servicebewusstsein besitzen, Engagement zeigen und in der Lage sein, sowohl dich selbst als auch andere zu motivieren. Eine wichtige Eigenschaft ist es, dass du in einer schnelllebigen Umgebung gut zurechtkommst, den Überblick behältst und auch unter Druck serviceorientiert bleibst.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Praktikant søges til JKS International Staffing
JKS & Career
Syddanmark
6200 Aabenraa
Søger du praktikplads i forbindelse med din uddannelse, og interesserer du dig for vikar – og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team, som rekrutterer internationale medarbejdere?


Arbejdsopgver:

Administrative opgaver
Telefonscreening af kandidater fra udlandet, både herboende og tilrejsende
Skrivning af stillingsannoncer på engelsk og andre sprog, som du mestrer
Forefaldende kontorarbejde.
Ad-hoc opgaver


Om dig:

Vi forstiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse, og at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er nysgerrig, proaktiv og du kan lide dialogen med mennesker
Du er engageret og har lysten til at lære
Du befinder dig i et internationalt miljø og er bekendt med forskellige kulturer
Du taler og skrive dansk, engelsk og en gerne en tredje sprog
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Rengøringsjob ved Toftlund
JKS & Career
Syddanmark
6520 Toftlund
Er du på udkig efter en fleksibel arbejdsdag og en stabil løn? Vi søger en dygtig rengøringsassistent til at gøre kundens kontorfaciliteter skinnende rene – og du får friheden til selv at planlægge din tid!

Du vil arbejde 30 timer om ugen, men det bedste af det hele er, at du selv får lov til at planlægge din arbejdsdag, så det passer ind i netop din hverdag. Lønnen er særdeles attraktiv og giver dig god værdi for dit arbejde. I starten vil du blive ansat gennem et Try&Hire-forløb, hvilket betyder, at du har mulighed for at bevise dit værd over en prøveperiode på 3 måneder. Hvis alt går godt, vil det føre til en fast stilling.

Arbejdsopgaver:

Rengøring af kontorer og mødefaciliteter
Rengøring af kantine og frokostområde
Rengøring af omklædning samt toilet- og badefaciliteter
Rengøring af sluser
Oprydning og andre forefaldende opgaver

Kvalifikationer:

Taler og forstår dansk
Har erfaring med rengøring
Er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt

Hvad kan vi tilbyde dig:

Fleksibel arbejdstid: Planlæg din dag, som det passer dig
Attraktiv løn: Få 171 kr. i timen for dit engagement og indsats
Prøveperiode: 3 måneder til at vise dit værd
Stabilitet på sigt: Mulighed for fastansættelse gennem et Try&Hire-forløb
Opstart hurtigst muligt: Vi har brug for dig nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsmedarbejder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en produktionsmedarbejder til vores fabrik i Kolding

Meldgaard Recycling A/S er verdensførende indenfor slagge sortering, og vi har fokus på udvikling inden for området. Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig genbrug og sortering af restprodukter.

Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i USA.
I 2018 kunne vi indvie vores fabrik i Kolding, hvor vi sorterer slagger og efterfølgende oparbejder jern og metal.

Jobbet
Til vores fabrik i Kolding, søger vi en fast produktionsmedarbejder.
Du vil blive del af et lille team, der arbejder med maskiner som oparbejder metaller. I afdelingen lægger vi stor vægt på at have en god arbejdsdag sammen med gode kollegaer, der hjælper hinanden med det daglige arbejde.
• Løn efter kvalifikationer
• Pensionsordning
• Mulighed for madordning

Om dig
Du er engageret, tager ansvar og ser en stor ære i, at maskinerne og produktionen kører optimalt. Du har et godt overblik og trives med travlhed. Du har det godt med nøjagtighed og er omhyggelig med dine rutiner.
Endvidere forventer vi at du:
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør, er fleksibel og mødestabil
• Ikke er bange for at blive beskidt.
• Har truckcertifikat

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. oktober 2024.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt produktionsleder Karl-Wilhelm Harren på tlf. 20 33 72 44.
Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til forvogn-hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en chauffør, der skal køre forvogn/hænger
Vi forventer at du:
• Har erfaring med forvogn/hænger. Gerne erfaring inden for korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 23. oktober 2024
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Bæredygtig forretningsudvikler
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vil du tage ansvar for forretningsudvikling og bæredygtighed indenfor miljø og klima i en milliard-koncern? Vil du arbejde tværorganisatorisk med projekter, der giver et konkret bidrag, og vil du være bidragsyder i tilbud på store projekter? Så får du muligheden her i en nyoprettet stilling.


Du får ansvar for bæredygtig forretningsudvikling fra strategi til lokal forankring

Med udgangspunkt i lovgivningen og kundernes krav/behov får du ansvaret for at drive bæredygtighedsdagsordenen i hele koncernen. Hos ARKIL ses bæredygtighed også som en stor mulighed for forretningsudvikling. Du spiller derfor en central rolle i at videreudvikle bæredygtighedsstrategier og -politikker primært med fokus på miljø og klima, samtidig med at du arbejder med konkrete forretningsudviklingsprojekter. I arbejdet har du blik for både de konkrete bidrag, værdiskabelsen for kunden og de langsigtede muligheder. Du fungerer som sparringspartner for direktionen, og du arbejder bl.a. med at:

Videreudvikle nuværende og allerede igangsatte bæredygtighedsplaner/strategier og politikker
Identificere, udvikle og implementere nye forretningsmuligheder og tiltag på tværs af organisationen
Bidrage til, at ESG-krav i udbud og projekter opfyldes, og at inspirere kunden med nye muligheder
Bidrage til virksomhedens bæredygtighedsrapportering og -kommunikation

Du får også ansvar for compliance ift. lovgivning/retningslinjer indenfor bæredygtighed. Som en naturlig del af rollen er der masser af forandringsledelse, formidling og samarbejde på tværs af hele organisationen.

Med reference til Divisionsdirektøren for forretningssupport får du et bredt samarbejde på alle niveauer i organisationen. Den endelig succes er, når tiltagene er forankret hos dine kolleger, der er udførende indenfor de forskellige specialer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Formand til stort asfalthold i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Du bliver en afgørende kollega vores store maskinhold sammen med de øvrige 5-6 fagligt dygtige kollegaer, der alle er tilknyttet vores afdeling i Skrydstrup ved Vojens. Du bliver en del af en afdeling der udfører alle typer af asfaltopgaver fra motorveje til cykelstier, parkeringspladser og asfaltramper. På holdet og i resten af afdelingen har vi stort fokus på sikkerhed og et godt arbejdsmiljø. Vi har høj grad af faglig stolthed, godt humør, fokus på at hjælpe hinanden og elsker frisk luft og duften af asfalt.

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med asfaltarbejde og evt. tidligere arbejdet som holdleder
Har eventuelt en uddannelse som Vej-asfaltør
Har flair for planlægning og tilrettelæggelse af asfaltarbejder
Er fleksibel mht. arbejdstid- og sted
Som minimum har kørekort til alm. personbil (B)
Har stort fokus på sikkerhed og godt arbejdsmiljø

Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
Et job hvor der er højt til loftet, frisk luft, stort fællesskab og engagerede kollegaer
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Process Supporter Pipeline
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
We are looking for Process Supporters who have an interest in understanding pharmaceutical processes, developing monitoring tools and analysing data for recommendations for improvements and development. Furthermore, you have an interest in business impact and understanding how interconnected decisions play a crucial role when manufacturing pharmaceuticals.



Specifically, you will:

Analyse large amounts of data for extracting correlation and causation for process understanding.

Examine and understand data from quality control (QC) analyses.

Develop, maintain, and recommend statistical process control charts for process monitoring.

Use a science, data-based approach for quantifying process deviations.

Utilize a team-based approach for recommending process improvements-optimizations.



This position gives you a great opportunity to play a part in shaping the future of manufacturing across the organization, in close collaboration with teach-transfer in Novo Nordisk.



Qualifications for Process Supporter (Scientist or Engineer) roles

Process Supporter candidates should have the following or developing qualifications:

PhD or master’s degree in chemical engineering, industrial engineering, mechanical engineering (or a bachelor’s degree with some professional experience).

Ability to independently understand scientific principles required for manufacturing pharmaceutical substances related to the interaction of chemistry and equipment.

Proficiency in independently extracting information by monitoring and analysing data.

A desire to link process science with product quality, combined with a passion for resolving intricate issues through a systems-based approach to managing complexity, that ultimately leads to the development of practical and effective solutions.

Professional proficiency in written and spoken English. Knowledge of Danish or other languages is considered a plus.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Faglært/ufaglært mekaniker
JKS & Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Vi søger en omhyggelig og erfaren faglært eller ufaglært mekaniker, der har fokus på kvalitet og godt håndværk. De primære arbejdsopgaver vil være at skille og samle lastbiler, så de er klar til larkering. Du får en arbejdsplads med fokus på samarbejde og mederarbejdertrivsel, og du vil blive en del af et dynamisk team med gode og dygtige kollegaer. Der søges en, som har interesse indenfor lastbiler samt kan sit håndværk.

Arbejdstid er fleksibel, og kan hvis man ønsker blive en 4-dages uge.

Løn efter kvalifikationer.

Arbejdsopgaverne er indenfor følgende områder:

Skille og samle lastbiler
Klargøring af lastbiler til larkering
Skille og samle entreprenørmaskiner
Klargøring af entreprenørmaskiner til larkering
forfaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du er faglært eller ufaglært mekaniker og eller har praktisk erfaring med at skille og samle biler/lastbiler
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Du har kørekort
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Managing Director, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an experienced leader in the manufacturing industry ready to take on the next step in your career? Then join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Managing Director to lead and grow the North American organization, including Mexico. The successful candidate will be responsible for driving strategic growth initiatives, managing the day-to-day operations and ensuring the business' overall success.

Reporting to the CEO in Denmark, the Managing Director will play a crucial role in shaping the company’s future, maintaining strong financial performance and fostering a collaborative culture of innovation and operational excellence. The ideal candidate will be structured and organized and have proven experience from a leadership position in the appliance industry.


Key Responsibilities

As Managing Director, your overall responsibility is to ensure the financial performance and growth of the company while promoting a positive and collaborative culture. Your responsibilities include:

Develop and execute strategic plans to achieve business goals and objectives
Manage the full P&L for the US organization
Provide leadership and guidance to employees, fostering a positive work culture
Oversee all operational activities, including service, sales and administrative functions
Ensure compliance with regulatory standards and company policies
Drive initiatives to enhance operational efficiency and profitability
Build and maintain strong relationships with key stakeholders, internally and externally
Monitor financial performance and make recommendations for improvement
Evaluate and mitigate risks to ensure the long-term sustainability of the business


Qualifications

Advanced degree in Engineering or similar (MBA preferred)
Proven experience in a leadership role in a similar industry; experience in the appliance industry is an advantage
Experience managing a sales budget and/or P&L
Strong understanding of corporate finance and performance management principles
Excellent communication and interpersonal skills with the ability to inspire and motivate teams
Strategic thinker with a demonstrated ability to drive business results
Experience building and managing intercultural teams
Process- and detail-oriented
Self-driven with an entrepreneurial spirit
Proficient in software programs such as CRM and ERP systems


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 20%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Manager, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a Service Manager with experience in appliance manufacturing who enjoys leading a team? If so, join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Service Manager to oversee our service operations. In this role, you will manage a team of skilled service technicians, ensuring a smooth and efficient service delivery to our valued customers.

You will collaborate closely with other departments internationally and domestically to maintain high service quality standards, promptly resolve customer issues, and implement strategies to enhance overall customer satisfaction. The ideal candidate will have solid experience with line production, preferably from the appliance, refrigeration industries, or sensor technology.


Key Responsibilities

As Service Manager, your overall responsibility is ensuring high-quality service delivery to our customers. Your responsibilities include:

Lead and supervise service technicians, guiding them to achieve departmental goals
Coordinate service operations for timely resolution of customer inquiries and technical issues
Develop and implement service policies to streamline operations and improve service delivery
Conduct regular performance evaluations and provide ongoing training and development opportunities for team members
Collaborate with sales to identify opportunities for service expansion and improvement
Handle escalated customer concerns and ensure resolutions are achieved on time
Attend customer visits and support the team hands-on in the field
Stay updated on industry trends and best practices to drive continuous improvement in service operations


Qualifications

Bachelor’s degree or equivalent work experience
Hands-on electrical and mechanical experience; software application knowledge is a plus
Proven leadership in line production, preferably within the appliance industry
Strong motivational and coaching skills
Team player fostering a collaborative culture
Inter-cultural experience
Excellent communication and problem-solving skills
Proficiency in Microsoft Office and ERP systems
Experience with order handling in SAP is an advantage, but not a must


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S, which was founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC, and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity, and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 25%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Pædagogisk konsulent til Voksen Socialområdet
Tønder Kommune
Syddanmark
6270 Tønder
Tønder Kommune

Pædagogisk konsulent til Voksen Socialområdet

Tønder

Brænder du for at udvikle, implementere og evaluere pædagogiske processer for voksne med særlige behov inden for fysisk og psykisk handicap, psykiatri og misbrug?

Som pædagogisk konsulent i Voksen Socialområdet arbejder du med at understøtte udviklingen af individuelle pædagogiske metoder og tilgange i samarbejde med de fagprofessionelle på det enkelte tilbud. Tilgange og metoder skal understøtte borgere med fysisk og psykisk handicap, psykiatriske diagnoser og misbrug.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
P&C Generalist
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6261 Bredebro
ECCO Sko A/S

P&C Generalist

Bredebro

Do you thrive when everyday life is not always predictable? Do you want to help shape how we will work with People & Culture in ECCO in the future?

Se video om ECCO Sko A/S som arbejdsplads

Together with your colleagues, will be responsible for supporting the business with P&C operational tasks. This is a newly created role, providing you the opportunity to actively influence and shape its scope. Additionally, you?ll play a pivotal role in the implementation of ECCO's new HRIS system over the next two years.

ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Director Global P&C Business Partnering
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6261 Bredebro
ECCO Sko A/S

Director Global P&C Business Partnering

Bredebro

Se video om ECCO Sko A/S som arbejdspladsIn this position, you will not only drive P&C initiatives but also manage a team of 3 direct reports, making a significant impact in an international setting with strong growth potential.

This is a central role where you?ll have the opportunity to lead a talented team and take ownership of a diverse range of tasks. You?ll also join us on an exciting transformation journey, with many projects in the pipeline

Peter Schack Linnemann, Group SVP, People & Culture
ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Plant Director
Tønder Biogas A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Jysk Rekruttering

Plant Director

Tønder

Vil du stå i spidsen for et af Europas største biogasanlæg og være med til at sætte dit præg på den grønne udvikling, så er der her en enestående mulighed for at få direkte indflydelse.

Om jobbet:

  • Sørge for en sikker drift og et godt arbejdsmiljø, herunder til enhver tid overholdelse af gældende lovgivning indenfor sundhed, sikkerhed og miljø, dette i tæt samarbejde med anlæggets O&M contractor
  • Fuldt ansvar for både den operationelle og det økonomiske resultat af virksomhedens forretning samt styre div. kontrakter såsom O&M-kontrakt, råvarekontrakter og div. gaskontrakter etc.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Driftsleder
Skærbæk Fjernvarme A.M.B.A.
Syddanmark
6780 Skærbæk
LOHFF

Driftsleder

Skærbæk

Driftslederen har, under ansvar over for bestyrelserne, den daglige ledelse af Skærbæk Fjernvarme og de øvrige selskaber og er over for bestyrelserne ansvarlig for, at selskabernes drift foregår i overensstemmelse med den af bestyrelsernes fastsatte forretningsorden samt selskabernes vedtægter.

I samarbejde med medarbejderne tager driftslederen initiativ til forbedringer på værket, ledningsnettet, oplysninger til forbrugerne samt fastholder og udbygger forbrugernes tillid til værket gennem en konkurrencedygtig varmepris, sikre høj forsyningssikkerhed og service over for forbrugerne.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Graphic Designer
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6270 Tønder
ECCO Sko A/S

Graphic Designer

Tønder

Se video om ECCO Sko A/S som arbejdspladsDo you want to make graphic design that is used worldwide ? and work with everything from billboards and digital products to flyers and internal branding? And are you keen to join a truly international office with a great work environment?

Embracing ECCO's values of Scandinavian style, sustainability, innovation, and design, you will play a key role in following projects through from concept and handover to final approval.

ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland