1297 job i Region Syddanmark 55 job i dette område
1297 job i Region Syddanmark 55 job i dette område

top job

Vil du være DANMARKS BEDSTE KØBMAND?
Calle
Andet
99999 Grænsejob
Du får muligheden for at arbejde selvstændigt i et uformelt, engageret og internationalt miljø sammen med en masse dygtige kolleger, der også er klar til at hjælpe dig. Vi skal nok sørge for at give dig et solidt kendskab til vores produkter og forretningsgange, så du kan lykkedes med dine opgaver.
Indrykket: 29-05-2020 14:55:06
Ansøgningsfrist: 19-06-2020 23:59:00
Vi styrker vores lederteam, og derfor søger vi 4 mellemledere til Fleggaard Harrislee
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob
Fleggaard butikkerne er en moderne supermarkedskæde, og den største aktør inden for den skandinaviske grænsehandel, og vi søger hele tiden nye kvalificerede medarbejdere der kan det, vil det og viser det!
Og lige nu søger vi fire mellemledere til en af grænsehandlens største butikker. Så er mennesker, ledelse og detail noget for dig, og vil du tage det næste step i din karriere? Hvis ja, så se lige på disse stillinger, hvor vi søger fire mellemledere til en af grænsehandlens største butikker.
Indrykket: 28-05-2020 12:25:53
Ansøgningsfrist: 26-06-2020 23:59:00
Lagerchef og afdelingsansvarlig til Harrislee
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob
Fleggaard butikkerne er en moderne supermarkedskæde og den største aktør inden for den skandinaviske grænsehandel. Til butikken i Harrislee søger vi en Lagerchef og afdelingsansvarlig, der bliver ansvarlig for ledelse af et stærkt team, der altid har kunderne i fokus og dermed er med til at sikre vores vækst.
Indrykket: 28-05-2020 12:22:31
Ansøgningsfrist: 26-06-2020 23:59:00
Deltidsbeskæftigelse som chauffør
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt job?

HPT har brug for deltidschauffører med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil!
Indrykket: 27-05-2020 14:40:01
Ansøgningsfrist: 10-06-2020 23:59:00
Serviceteknikker, med el-teknisk baggrund
Vektor Dynamics A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi vokser, og derfor søger vi en serviceteknikker med teknisk ansvar for vores autonome storskala robotplæneklipper (AutoTurf Cobot), hvor pålidelighed, oppetid, sikkerhed, fejlfinding og systematisk vedligehold er nøgleordet.

Som serviceteknikker hos Vektor Dynamics AS vil dine primære arbejdsopgaver være inden for områderne.

• Service og vedligeholdelse (serviceeftersyn) af vores service pligtige maskiner
• Udførelse af akutte reparationer i tilfælde af vores robotter fejler.
• Test og afprøvning af vores eksisterende / nye maskiner
• Deltage aktivt i opbygning / udviklingen af vores næste generations maskiner
• M.m.

Dine kompetencer er:

• Teknisk funderet (erfaren), hardware, mekanik (gerne med kendskab til software)
• Du har en ansvarlig og løsningsorienteret tilgang til dine opgaver.
• Stort elektrisk kendskab, med relevant dokumenteret uddannelse
• Erfaring med elektrisk fejlfinding
• Omgængelig, og ikke bange for kundekontakt og sparring med kollegaer.
• Sprog, Dansk, Engelsk (gerne tysk)
• M.m.

Vi tilbyder:

• Vi bevæger os i fremtidens branche, som er helt på forkant med teknologi og løsninger og hvor innovation og nytænkning definerer hverdagen.
• Du vil indgå i en mindre service team, som over de næste år vil vokse sig stor og international, i takt med virksomheden vokser.
• Unik mulighed fra at være med fra start. Vi tilbyder dig mange gode udfordringer både fagligt og personligt samt de nødvendige kurser og efteruddannelser.
• Gode Lønforhold
• Du indgår i vores gode forsikrings – og pensionsordninger, ligesom du får glæde af diverse personalegoder.
• Jobbet vil hovedsagelig foregå på vores lokation i Sønderbog, dog med service job ud af huset fra tid til anden (dog hovedsagelig i Danmark).
• M.m.

Ansøgning og kontrakt:

Vil du med på holdet, så send din CV og ansøgning hurtigst muligt til job@vektor.as. Har du spørgsmål så kontakt udviklingschef Kenneth Skovbo Lott på +45 50 50 31 43 eller ksl@vektor.as

Om os:

Vektor Dynamics AS er startet i 2018 og har i dag 7 ansatte. Vi bor i nyere lokaler i en innovation Hub i Sønderborg, med andre innovative virksomheder. Vi har en solid ejerkreds, som blandt andet tæller Jørgen Mads Clausen (Danfoss). Se mere på www.vektor.as
Indrykket: 25-05-2020 13:53:37
Ansøgningsfrist: 08-06-2020 23:59:00
IT-Konsulent, Drift
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af et professionelt IT-driftsteam i en af Danmarks største banker? Brænder du for at sikre stabil IT-drift gennem professionel platform support – herunder sikkerhedspatchning af windows og linux servere? Så er jobbet som IT-Konsulent i IT-drift på Sydbanks hovedsæde i Aabenraa måske det rigtige for dig.

Sydbank er i en spændende udvikling, hvor vi hele tiden arbejder med at omstille os til fremtidens bank. Det er en forretningsmæssig transformationsproces, hvor det at være bank og skabe gode kundeoplevelser hele tiden forandrer sig og stiller helt nye krav til processer, systemer og kompetencer. I øjeblikket intensiverer vi indsatsen omkring informationssikkerhed og højner Sydbanks sikkerhedsniveau. Derfor søger vi nu flere nye kolleger til at varetage en række forskellige funktioner i IT og udvikling, og du kommer til at spille en helt central rolle.
Om jobbet

Du bliver ansat i IT-driftsafdelingen under IT-Service. IT-Service har ansvaret for IT-Drift, IT-Infrastruktur og IT-Support for hele Sydbank. Du får det tekniske ansvar for, at sikre at Sydbanks Windows og Linux servere er patchet til det nødvendige sikkerhedsmæssige niveau.

Dine primære opgaver bliver at:

• Sikre alle windows og linux servere er sikkerhedspatchet til det nødvendige sikkerhedsmæssige niveau.
• Sikre dokumentation for udført patchning
• Være Subject Matter Expert for sikkerhedspatchning af windows og linux servere
• Optimere processen for patching af servere gennem automatisering og andre tiltag
• Indgå i IT-drifts normale driftteam
• Deltage i IT-Drifts dispatcher funktionens
• Indgå i IT-drifts vagtordning (på sigt)
Om dig

For det første er det vigtigt, at du har mod på at tage ansvar for den tekniske udførelse af sikkerhedspatchning af både Windows og Linux servere. Vi ser gerne at du har nogle års erfaring med drift af Windows og Linux servere samt kendskab til Service Now. Du bør endvidere have flair for anvendelse af diverse IT systemer samt gode samarbejdsevner.

Vi forventer, at du:

• Har en relevant IT-uddannelse og min 2-3 års erfaring fra lignende stilling
• Har et godt kendskab til drift af Windows & Linux servere
• Har kendskab til ServiceNow
• Har kendskab til ITIL – herunder at Change processen
• Er en positiv person
Indrykket: 20-05-2020 15:47:52
Ansøgningsfrist: 10-06-2020 23:59:00
HR-/Lønassistent
Helsam
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du erfaring med personaleadministrative opgaver og sætter du en ære i at levere administrativ support så HR-data er opdaterede, processer er strømlinede og bliver fulgt? Trives du med en hverdag, hvor der er et godt mix mellem afvekslende og mere rutineprægede opgaver - så læs videre her….

Vi tilbyder et spændende job, hvor du får et stort selvstændigt ansvar, og hvor jobbets karakter kræver af dig, at du er løsningsorienteret og grundig. Du er en selvstændig problemknuser og sætter en ære i at levere resultater, som er nøjagtige og af høj kvalitet.

Du brænder for, at HR-data er opdaterede og håndteres korrekt, så vi overholder GDPR. Du har interesse for HR-jura og kan lide at rådgive omkring ferielov, barsel, overenskomster og øvrige regler. Du har flair for tal og ser værdien i at lave en korrekt og rettidig lønkørsel.

Stillingen er nyoprettet, og du refererer til HR chefen men løser opgaver for hele organisationen.

PRIMÆRE ANSVARSOMRÅDER

• Vedligeholde og opdatere data i HR-system
• Udarbejde ansættelseskontrakter, kontrakttillæg og fratrædelser
• Håndtere refusioner og orlovsaftaler
• Lønkørsel for 240 kollegaer
• Øvrige HR administrative opgaver, herunder til- og fratrædelser

LIDT MERE OM JOBBET

Vi har travlt, det er derfor vigtigt, at du kan bevare roen og overblikket og prioritere opgaverne – også når din indbakke vokser, og telefonerne ringer.
Du er daglig bruger af Office-pakken, og du må gerne beherske Excel på ret højt niveau.
Du er struktureret, og du tænker i processer og forbedringer. Du kender din HR-jura, herunder barselsloven, ferieloven, sygedagpengeloven og funktionærloven. Du arbejder hjemmevant med personfølsomme og fortrolige data. Du motiveres af at arbejde grundigt med sans for detaljen, og du er meget bevidst om at følge opgaverne til dørs.
Som person gør du en positiv forskel på dine omgivelser, du er imødekommende, serviceminded og god til at samarbejde med alle. Du er nysgerrig, har en sund kritisk sans og tør stille spørgsmål.
Du kommer med en fleksibel tilgang til tingene og er indstillet på at gå den ekstra mil og give en hånd med, når der er travlt.

ARBEJDSSTED
Rønsdam 1, 6400 Sønderborg.

TILTRÆDELSE
Snarest muligt.

ER DU BLEVET NYSGERRIG?
Så ring til HR chef Inger Raunkjær på telefon 29 17 06 27 og hør mere om denne spændende stilling.
Indrykket: 20-05-2020 14:50:04
Ansøgningsfrist: 29-06-2020 23:59:00
Hands-on økonomichef
Helsam
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du arbejde med økonomi og regnskab inden for BTB og BTC helse, sundhed, personlig pleje?

Og er du dygtig til at holde styr på tal og deadlines? Så er her en mulighed for at blive en del af Helsam teamet.

Vi ekspanderer fortsat, og styrker derfor økonomifunktionen yderligere med oprettelsen af en ny stilling som økonomichef i Helsam A/S og datterselskabet Web Nordic A/S.

BREDT ANSVAR

Vi søger en fagligt stærk økonomichef, der har ansvar for bogholderi og regnskab.
Du refererer til CFO og bliver en del af ledergruppen. Du får indflydelse på udviklingen af økonomiafdelingen og bliver sparringspartner for ledergruppen og resten af organisationen. Samtidig er du hands-on og selv nede i detaljen i forhold til regnskaber, analyser og controlling.
Du har konstant fingeren på den økonomiske puls og leverer korrekte data til rette tid. Du er fortrolig med ERP- systemer, gerne Microsoft Navision og du har måske også arbejdet med Jet Reports.
Afdelingen består af 8 medarbejdere, og du får reference fra vores Regnskabschef og Controller.


DINE HOVEDOPGAVER ER

• Samlet ansvar for økonomi og regnskab
• Ledelse, motivation og videreudvikling af medarbejderne
• Månedsafslutning, budgetproces og årsregnskaber, herunder rapportering og revision
• Driver på udvikling og optimering af finansprocesserne
• Aktiv deltager i systemopdateringer og – konverteringer, som vedrører økonomi


LIDT MERE OM JOBBET

Det går stærkt, det er derfor vigtigt, at du kan bevare roen og overblikket – også når indbakkerne vokser ved dig selv og ved dine medarbejdere.
Du er en ”moderne økonomichef”, der tænker bredt og forretningsorienteret samtidig med, at du formår at gå ned i detaljen, hvor du selv sidder med hands-on ansvar.
Du analytisk og systematisk med et højt abstraktionsniveau. Da du kommer til at sidde med opgaver, der spænder fra udvikling af forretningen, ansvar for controlling og udførende også på mere lavpraktiske driftsopgaver, er det vigtigt, at du motiveres af at arbejde i et dynamisk og afvekslende miljø.
Som person gør du en positiv forskel, og du kan lide ledelse. Du er en tillidsskabende teamplayer, der tænker løsningsorienteret, og du er dygtig til at kommunikere med en god portion gennemslagskraft. Du tager ansvar for opgaverne, og eksekverer dem ikke kun fra dit skrivebord.
Du kommer formentlig fra et job som Regnskabs- eller Økonomichef i en mellemstor virksomhed. Du har muligvis en baggrund fra revision og gennemført en HD(R). Du tilbydes et spændende job i en succesfuld virksomhed med korte beslutningsgange, hvor tanker hurtigt omsættes til handling. Bredden i opgaverne er stor, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på en virksomhed i vækst.
Indrykket: 20-05-2020 11:26:42
Ansøgningsfrist: 20-06-2020 23:59:00
Chief Product Owner
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af at drive udviklingen af fremtidens løsninger på kreditområdet i en nøgleposition, som indebærer et betydeligt ansvar og involvering i beslutninger? Vil du være med til at skabe større konkurrencekraft og forandre den måde, vi driver bank? Så er jobbet som Chief Product Owner (CPO) måske noget for dig.

Som CPO har du en koordinerende og styrende rolle med mange interessenter, hvor fokus er på at sikre fremdrift i IT-udviklingen indenfor kreditgivning til privat- og erhvervskunder.

Visionen for projektet er at sikre, at Bankdatas medlemsbanker er blandt de førende på markedet for ejendomsfinansiering og kreditgivning til privat og erhverv gennem digitalisering og automatisering af processerne helt ud til kunden.

Som CPO står du for den overordnede koordinering af IT-udviklingen for 8 teams på Bankdata. Du skal drive en transparent forretningsafklaring af behov og foretage prioritering under hensyntagen til programmets vision, formål og målsætninger.

Igennem dit daglige arbejde sikre du, at It-udviklingen i de forskellige teams er koordineret, og at udviklingen sker hurtigst og bedst muligt i forhold til styregruppens ønsker.

Sydbank har rollen som partnerbank og har dermed det overordnede ansvar for at drive udviklingen. Til at hjælpe dig i det daglige arbejde, har vi etableret en stærk supportfunktion, som kan bistå med afklaringer og beskrivelser inden for alle områder.

Som CPO møder du mange interessenter med forskellige ønsker og forventninger til løsningernes udformning. Det er vigtigt, at du er lydhør for alle ønsker, men også, at du er i stand til at skære igennem og vælge de bedste løsninger.

Du deltager på styregruppens møder, hvor du forventes at fremlægge status for de forskellige projekter og stå på mål for den samlede business case.

Dit primære arbejdssted vil være Bankdata i Silkeborg. Vi forventer også, at du har en ugentlig arbejdsdag på Sydbanks hovedkontor i Aabenraa.
Indrykket: 19-05-2020 15:39:20
Ansøgningsfrist: 10-06-2020 23:59:00
20 lagerfolk
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
For vores gode kunde, Danfoss i Rødekro søger vi sommerferievikarer til deres lager.

Du skal kunne arbejde i mindst 4-8 sammenhængende uger fra primo juni til ultimo august måned. Oplæring sker løbende.

Du behøver ikke have meget erfaring i truckkørsel, bare du har lysten til det. Dog er truckcertifikat+kørekort et krav, og der vil blive set bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.

Du skal have flair for IT, da det hele foregår elektronisk på det højteknologiske lager.

Oplæringen vil foregå løbende.


Arbejdstiden:

Skifteholdet er 6.00-14.00 i den ene uge, og ugen efter er det 14.00-22.00

Natholdet kører fast 22.00-06.00


Arbejdsopgaver:

- Pluk og pak
- Forsendelse, inkl. pak af biler
- Truckkørsel
- Lagerstyring
- Forefaldende opgaver


Faglige kvalifikationer:

- Du har god erfaring fra lignende job
- Du skal tale, læse og skrive dansk på modermålsniveau
- Du har gyldigt kørekort + truckcertifikat. Vi ser bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.


Personlige kompetencer:

- Du er omgængelig og imødekommende
- Du er stabil og møder til tiden
- Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende, og kræver at man står og går i mange timer
- Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 18-05-2020 16:47:57
Ansøgningsfrist: 01-06-2020 23:59:00
Informationssikkerhedskonsulent
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at arbejde med informationssikkerhed i en af Danmarks største banker? Så er jobbet som informationssikkerhedskonsulent på Sydbanks hovedkontor i Aabenraa måske noget for dig.

Sydbank er i en spændende udvikling, hvor vi hele tiden arbejder med at omstille os til fremtidens bank. Det er en forretningsmæssig transformationsproces, hvor det at være bank og skabe gode kundeoplevelser hele tiden forandrer sig og stiller helt nye krav til processer, systemer og kompetencer. I øjeblikket intensiverer vi indsatsen omkring informationssikkerhed og højner Sydbanks sikkerhedsniveau. Derfor søger vi nu flere nye kolleger til at varetage en række forskellige funktioner i IT og udvikling, og informationssikkerhedskonsulenten kommer til at spille en helt central rolle.
Om jobbet

Som bank er vi afhængige af et stort antal forretningskritiske applikationer og systemer. Vi er også afhængige af, at vi alle har den rette adfærd – dette skal vores nye informationssikkerhedskonsulent være med til at sikre. Du bliver en del af et stærkt team med både brede og dybe faglige kompetencer inden for informationssikkerhed. Fælles for os er, at vi alle brænder for at sikre banken og kunderne bedst muligt mod eksisterende og potentielle risici, herunder cyber attacks. Udviklingen går utrolig hurtigt, og vi skal altid være på forkant.

Med reference til Sydbanks CISO, kommer du til arbejde med at vurdere, rådgive, udvikle og understøtte Sydbank i relation til informationssikkerhed.
Indrykket: 12-05-2020 17:27:13
Ansøgningsfrist: 10-06-2020 23:59:00
Kreditkonsulent/-analytiker
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kunne du tænke dig at have det kreditmæssige ansvar i erhvervsengagementer? Kan du yde kvalificeret sparring til bankens rådgivere og har du fokus på kvaliteten i opgaveløsningen? Så er du måske vores kommende kreditkonsulent eller –analytiker i Kredit, Erhverv.

Vi tilbyder et job, hvor du i høj grad har indflydelse på dine daglige opgaver og et stort selvstændigt ansvar. I jobbet vil du få en bred kontaktflade til kolleger i rådgivningsfunktioner og i de centrale stabsfunktioner placeret i bankens hovedsæde i Aabenraa.
Om jobbet

Din vigtigste opgave bliver analyse, behandling og bevilling af låneindstillinger fra de kundevendte områder indenfor erhvervssegmentet.

Derudover vil du som kreditkonsulent/-analytiker:

Få ansvar for at analysere og videreindstille lånesager til bevilling i direktion og bestyrelse
Deltage i kreditgennemgange med de kundevendte områder
Udarbejde materiale til Finanstilsynet og diverse ad hoc analyser
Medvirke til den kreditmæssige uddannelse af bankens erhvervsrådgivere

Om dig

Vigtigst er, at du har lysten til og forudsætninger for at arbejde med kreditbehandling af erhvervsengagementer. Du har god kreditmæssig forståelse, som er suppleret med en relevant videregående uddannelse, gerne på kandidatniveau eller en HD.

Du er en dygtig formidler – både skriftligt og mundtligt. Derudover går vi efter at få en teamplayer med på vores stærke hold, der har et godt humør men samtidig er løsnings- og handlingsorienteret. Du er robust og evner at udfordre og kan lide at blive udfordret.

Vi forestiller os, at du i dag har en lignende stilling, er ansat i en erhvervsafdeling i et større pengeinstitut, og nu har lyst til og mod på at tage det næste skridt i karrieren. Alternativt er du nyuddannet kandidat og motiveres af jobbet som kreditkonsulent. For at sikre dig de bedst mulige forudsætninger for at lykkedes i jobbet, tilbyder vi dig et struktureret lærings- og uddannelsesforløb.
Indrykket: 12-05-2020 05:30:43
Ansøgningsfrist: 08-06-2020 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland