1425 job i Region Fyn 110 job i dette område
1425 job i Region Fyn 110 job i dette område

topjob

Forretningsorienteret jurist
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af en arbejdsdag, som er fyldt med spændende juridiske opgaver i et område, som er af afgørende strategisk karakter? Og brænder du for at have en central rolle, hvor du dagligt kan gøre en forskel med din juridiske erfaring og høje faglighed?

Så er det lige dig, vi er på udkig efter….

Vi udvider vores juridiske kompetencer, og vi søger derfor en ny kollega, som kan indgå i ABENA Danmark's professionelle udbuds- og kontraktteam, hvor der bydes på mindst et udbud om ugen, og ikke to dage er ens. Teamet er ansvarlig for udbudsstyring, tilbudsgivning samt det juridiske og økonomiske kontraktarbejde for et trecifret millionbeløb.

Vi er et team, der løfter i flok, vi er stærke sammen og arbejder benhårdt på kontinuerligt at blive bedre til at styre og udvikle de offentlige udbud og kontrakter, og hvor vores arbejde danner grundlag for ABENAs forretningsmæssige succes på det offentlige marked.

Vi sikrer dig selvfølgelig oplæring, og du vil have et tæt samarbejde med vores nuværende erfarne jurist.

Derudover vil du også få en tværgående rolle som juridisk rådgiver i hele den danske organisation, hvor du bl.a. vil løse opgaver og være sparringspartner for andre afdelinger såsom Indkøb og Kundeservice.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Koordinator med stærke formidlingskompetencer
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du god til at skabe struktur i en kreativ og hektisk hverdag? Er du limen i teamet? Kan du effektivt styre projekter og kommunikationen med vores globale marketingkollegaer og produktansvarlige?
Så er dette vikariat lige noget for dig, og vi har brug for din hjælp hurtigst muligt, for vi har travlt.
Stillingen er et 6 måneder vikariat med mulighed for forlængelse.


Vi leverer globale kreative løsninger hver dag
Som marketingkoordinator bliver du en del af vores innovative og kreative univers. Du kommer til at indgå i Abena Group Digital & Marketing, hvor du sammen med dit team leverer høj service til ABENA i hele verden.
I tæt samarbejde med dine kollegaer løser du opgaver, hvor du bl.a.:

Koordinerer og styrer en bred vifte af marketingopgaver
Skaber overblik og fremdrift i Healthcare marketingaktiviteter sammen med vores Workforce Manager
Står for projektledelse, - indsamler input og briefer vores multimedia designer og content writer
Er ansvarlig for udvikling af marketingmaterialer, mindre scopes og ad hoc-opgaver
Evaluerer udvalgte marketingindsatser
Implementerer globale kampagner og er go-to-person


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Senior Manager, Service & After Sales
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Globalt ansvarlig for etablering og udrulning af serviceforretning i markedsledende virksomhed.

Du får ansvaret for at udvikle den globale Service og After Sales-forretning. Du får direkte personaleansvar for serviceforretningen i Danmark, hvorfra du sikrer udvikling, etablering og udrulning af globale servicekoncepter gennem en global matrix organisation. Nøgleopgaver vil bestå af:

Ansvarlig for etablering og udrulning af globale servicekoncepter med afsæt i EMEA, for dernæst at sikre udrulning via øvrige selskaber.
Global ansvarlig for koordinering og facillitering af serviceaftaler, hvor ansvaret for eksekvering og installationer ligger i regionerne
Ansvarlig for opkvalificering og udvikling af Service Engineers – herunder særligt fokus på SW-support
Global ansvarlig for etablering af Service Hotline
Ansvarlig for etablering af globalt kompetencecenter
Globalt ansvar for bearbejdelse og godkendelse af garantisager

Du skal samle serviceorganisationen globalt og du skal kunne omsætte koncepter til implementerbare services, som skal rulles ud i hele verden. Vi ser et stort potentiale for vores serviceforretning og det er ambitionen, at Service og After Sales indenfor en kortere årrække skal stå for min. 30% af virksomhedens samlede forretning.

Du bliver en del af AGRAMKOWs mellemledergruppe og skal udvikle servicekoncepter i samarbejde med bl.a. Sales, Technology og Digitalisering. Global Service består af medarbejdere i Danmark såvel som i resten af verden og du bliver leder for en organisation på pt. 7 medarbejdere i Danmark, dertil kommer en matrixorganisation bestående af 25 medarbejdere i forskellige regioner med ”dotted line”. Det vil medføre en del rejseaktivitet – særligt i en opstartsfase, indtil organisationen er etableret og velfungerernde. Der er forventeligt ca. 40 rejsedage om året.

Vi forventer, at du har deltaget i udvikling og drift af en international serviceorganisation. Måske refererer du i dag til en direktør med ansvar for en stor serviceforretning og du brænder for selv at vise dit værd som ansvarlig for din egen serviceforretning. Du har ledelseserfaring og du har et kommercielt mindset og gerne en baggrund fra en global organisation med OEM-kunder og salg af serviceydelser. Da jobbet er globalt, skal du have god interkulturel forståelse med gode kommunikationsevner og fokus på kunder og på forretning. Det er vigtigt, at din tilgang er analytisk og struktureret med et datadrevet mindset. Som person er du robust og resultatorienteret med et stort drive. Du formår at tænke holistisk samtidig med, at du evner at dykke i detaljen og være hands-on.

Vi forventer at du har en teknisk eller kommerciel uddannelse, gerne på kandidatniveau. Koncernsproget er engelsk. AGRAMKOW ligger i Sønderborg og er en moderne virksomheds med god fleksibilitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
EL-Ingeniør
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.

Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.


Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner

Du kommer til at referere til Director of Technology men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af Produktionsgrundlag - herunder tegningsmateriale og styklister
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
HR konsulent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har fuld fart på vores digitale agenda i ABENA, og det er dig skal vi bruge for at finde og rekruttere bl.a. de skarpeste og dygtigste IT talenter inden for bl.a. eCommerce, ERP/WMS, Support, Projektledelse, Arkitektur og IT Sikkerhed.

Din vigtigste opgave bliver, gennem rekruttering og search, at sikre det rette match mellem kandidat og team. ABENAs fortsatte udvikling afhænger af, at vi har de helt rigtige talenter med på holdet, og derfor søger vi dig, som brænder for rekruttering af specialister og ledere. Du vil høre til i vores Group HR afdeling og være i tæt samarbejde med ledelsen i dit daglige arbejde.

Group HR består i dag af tre medarbejdere, og vi udvider afdelingen med dig som den fjerde. Vi har det overordnede HR ansvar og supporterer alle ABENA selskaber med den nødvendige HR ekspertise. Derfor spænder opgavefeltet også bredt, og du vil udover rekruttering med tiden blive indblandet i andre spændende HR projekter afhængigt af dine kompetencer og interesser. Som udgangspunkt starter du med at overtage rekrutteringsansvaret med særligt fokus på IT profiler.


Dig og dine kvalifikationer

Vigtigst af alt er, at du brænder for rekruttering og search, at du er interesseret i både mennesker og forretning, samt at du trives i et miljø, hvor der ikke er langt fra idé til handling.


Derudover forventer vi, at du:

har mindst tre års erfaring med rekruttering og search af specialister og ledere
har erfaring med at bruge personprofiler i rekrutteringer (vi bruger Extended DISC)
har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse inden for HRM eller lignende
behersker dansk og engelsk flydende i både skrift og tale
er hurtig til at sætte dig ind i nyt stof, er fleksibel og får tingene gjort
trives i et dynamisk miljø, hvor der er behov for at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Murer eller arbejdsfolk med murererfaring
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger hurtigst muligt 2 murere eller 2 arbejdsfolk med mureerfaring. Arbejdsopgaverne vil f.eks. være afhugning af puds, vandskuring, støbning osv.

Trænger du til en forandring? JKS søger en dygtig faglært eller tillært murer til spændende udfordringer!

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Afhugning af puds
Vandskuring
Støbningsarbejde
Forefaldende opgaver

Praktisk viden om vikariatet

Uddannet murer eller har erfaring inden for murerfaget
Længden på vikariatet er 3-4 uger
37 timer. Mandag til torsdag 07:00-16:00 fredag 07:00-12:30
Lokationen er omegn af Aabenraa
Du kan kommunikere på dansk eller tysk
Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kunde- og personalekonsulent søges til JKS Esbjerg
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du lyst til at være med på det bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen? Vil du være en del af vores team, hvor høj arbejdsmoral, positiv energi og godt humør vægtes utroligt højt? Så er du måske vores nye kollega hos JKS i Esbjerg.

Vi søger en kollega til vores team i Esbjerg, der brænder for dagligt at give vores kandidater og kunder gode oplevelser via høj service, træfsikkerhed i vores leverance og det gode match. Du trives med, at ikke to dage er ens, og du er hurtig til at omstille dig alt efter hvilken opgave, der skal prioriteres.


Jobbeskrivelse:

Din fornemste opgave vil gennem troværdighed og ordholdenhed at være med til at servicere vores kunder - og skabe merværdi for kunderne i form af JKS-konceptløsninger inden for fleksibel bemanding. Aktiv pleje og servicering af kunder via dialog om behovsafklaring er en selvfølge for dig. Screening efter nye medarbejdere i vores database og hos andre relevante kilder vil høre til dine daglige opgaver.

Herudover vil samtaler med nye medarbejdere for afdækning af jobkompetencer og kvalifikationer samt udvælgelse og præsentation af kandidater til kunden være er en stor del af din hverdag, ligesom servicering af de eksisterende og kommende medarbejdere falder dig naturligt.

Du kommer til at styre selve bemandingslisten over de medarbejdere, der er i arbejde hos kunderne. Det omfatter videreformidling og udlevering af relevant information, arbejdstøj, arbejdsinstrukser, kontrakter osv. Dette vil ske i tæt samarbejde med dine teamkolleger.


Om dig:

Det vil være en fordel, hvis du kommer fra et tilsvarende job i vikar-og rekrutteringsbranchen – men det er ikke et krav. Det er dog vigtigt, at du kommer med erfaring fra en stilling, hvor højt tempo og stor agilitet er dagligdagen.

Vi forventer, at du trives med administrative opgaver og samtidig synes, at det er spændende at have kontakten til og opsøge vores kunders kontaktpersoner jævnligt. Du tænker og arbejder selvstændigt og trives med en tæt sparring i dit team. Du arbejder effektivt, struktureret og proaktiv med dine opgaver.

Din vilje, dit engagement og din positive indstilling gælder både overfor kunderne, medarbejderne og dine kollegaer. Du er løsningsorienteret af natur og arbejder altid for at skabe de bedste muligheder både for kunder og medarbejdere. Troværdighed, ærlighed og ordholdenhed er en del af dine personlige værdier.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kvalitetskoordinator/Quality Coordinator
Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Welltec søger en Quality Coordinator med ansvar for kvalitetsprocesser og den daglige koordinering og sikring af et optimalt produktionsflow.


Jobbet

Du får en central rolle i Quality Control (QC), som er en integreret del af Welltec’s Manufacturing & Sourcing (M&S) og Development og Engineering (D&E), der leverer højteknologiske mekaniske komponenter og færdigsamlede løsninger til vedligeholdelse af olie-, gas- og geotermiske brønde til den globale energiindustri.

Quality Control (QC) består af et velfungerende team på 4 inkl. dig, som kontrollerer og dokumenterer både egenproducerede og indkøbte komponenter, hvor du vil referere til Head of Manufacturing.

Arbejdsmiljøet er godt, men kan indimellem være hektisk og udfordrende grundet skiftende prioriteter. Det er derfor vigtigt, at du trives og kan navigere i en omskiftelig arbejdsdag, og samtidig har viljen og engagementet til at videreudvikle processerne.

Rollen som Quality Coordinator giver mulighed for at komme helt tæt på Welltec’s kerne og nye produkter, som udvikles i D&E under samme tag. Du får en bred kontaktflade med de øvrige afdelinger, Manufacturing og D&E, som tilsammen udgør Welltec’s supply chain.

Dine primære opgaver og ansvarsområder:

Koordinere og sikre et optimalt flow i forhold til CMM-måling af komponenter
Systematisere og forbedre kvalitetsprocesser
Sikre at API standarder overholdes og udvikles
Sikre at der udføres løbende kalibrering af måleudstyr
Behandling og oprettelse af NCR’er (afvigelser)
Tavle- og kvalitetsmøde med øvrige afdelinger


Din profil

Du har allerede opbygget solid viden omkring kvalitet og har lyst til at udvikle dig inden for dette felt. Du er god til at lære og sætte dig ind i nye områder og procedurer. Som Quality Coordinator går du forrest, er synlig og med i driften. Desuden er det en fordel, hvis du har måleteknisk- og tegningsforståelse, kendskab til CMM målemaskiner samt kendskab til ISO 9000 / API krav fra tidligere jobs inden for kvalitet og produktion. Du er vant til at tale og skrive engelsk på job og er en rutineret IT-bruger.


Den foretrukne kandidat er udover ovenstående:

Kvalitetsbevidst, engageret og effektiv
God til at bevare overblikket og overholde deadlines
Omstillingsparat og fleksibel
Struktureret
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
PDM Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at strømline AGRAMKOWs Product Data Management (PDM) og produktionsdata-flow? Brænder du for at sikre solide og ensartede processer og procedurer for produkt- og produktionsdata? Har du solid erfaring med SAP R3 og med integration mellem flere systemer? Så er du måske den PDM ERP Specialist, vi søger til en nyoprettet stilling.

Hos AGRAMKOW leverer vi produktions og testløsninger til nogle af verdens førende brands inden for kølesegmentet i applianceindustrien. Det stiller høje krav til interne processer, dokumentation og data.

Integration mellem PDM systemer og SAP
Virksomheden er i stærk vækst og vi udvider derfor med denne helt nye funktion under vores Product Engineering Centre (PEC). Du vil få en central rolle med ansvar for sikring af datakvalitet og integration mellem PDM systemer og SAP.


Dine opgaver omfatter blandt andet:

Konfigurering, opsætning og vedligehold af PDM-funktioner i SAP
Sikring af effektiv integration mellem PDM-systemer og SAP
Etablering og håndhævelse af procedurer/standarder for datastyring, til sikring af ensartetede produktdata. (Nomenklatur etc.)
Identificere og gennemføre procesoptimeringer
Sikre nødvendige SAP-kompetencer i organisationen.
Etablering af KPI-mål og målinger for SAP-processer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Formand til driftsteam inden for restprodukter i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du maskinfører med administrative færdigheder?

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter.
Vi er Danmarks førende inden for slagge håndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materieler som sand og grus.

I dag har vi modtageanlæg for slagge i hhv. Køge, Stigsnæs Aalborg, Aulum, Marstrup og Kolding. I Kolding har vi et stationært sorteringsanslæg til slagge mens der på de øvrige anlæg sorteres slagge via et mobilt anlæg. Sorteringen af slagge drives i samarbejde med Recycling
(Se mere på https://slagger.meldgaard.com/ )

Jobbet
Vi søger en formand til vores modtagepladser i Jylland (afdeling Vest), men du kan forvente også at skulle afløse i Øst, men dit primære arbejde er i Vest. Du får stillet bil til rådighed og skal også forvente at kunne køre ud hjemmefra. Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Du vil få ansvaret for:
• De administrative funktioner som registrering i driftsjournaler
• Planlægning af driften
• Vedligeholdelse af pladserne,
• Kontrol af belægning, vandtanke osv.
• Medvirke til overholdelse af miljøkrav
• Ajourføring af slagge mængderne på pladserne i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forestiller os, at du er en erfaren maskinfører. Har teknisk flair og har gode administrative færdigheder samt flair for IT-systemer og Office pakken. I dit arbejde har du en positiv indstilling til dine arbejdsopgaver, har gode samarbejdsevner og du er god til at skabe overblik ligesom du er løsningsorienteret.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Jens Rasmussen på tlf. 20 33 73 07.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 3. oktober 2023.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Renovationsarbejder i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi har travlt, og søger derfor både en fast renovationsarbejder samt afløsere til dagrenovation i Kolding.

Som fastansat er du garanteret 37 timer, og du er hjemme hver dag.
Som afløser vil du få et fleksibelt job med gode personalevilkår.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

For begge stillinger er det et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 1. oktober 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Martin Jensen Friis på
tlf. 52 18 72 20. Samtaler vil blive afholdt løbende. Start hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Kvalitetsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Kvalitetsafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, der kan understøtte vores kvalitetschef i arbejdet med de processer og ændringer, der er nødvendige for at opretholde vores mange forskellige certifikater og mærkninger som f.eks. ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, Svanemærket, Astma og Allergi, IFS og BRC mv.

Vores nye kollega har gerne erfaring i at arbejde med kvalitetsstyring. Kendskab til ISO- og andre certificeringer en fordel, men ikke et krav.

Som assistent i Kvalitetsafdelingen bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine vigtigste arbejdsopgaver er:

At understøtte vores kvalitetschef i at sikre, at vores ledelsessystem og vores certificeringer lever op til gældende standarder og overholder de myndighedskrav samt den lovgivning, Abena Produktion A/S er underlagt, heriblandt interne audits.
Systemafvigelser
Ansøgninger til blandt andet Svanemærket, Astma- og Allergi-ordningen
Korrespondance med leverandører i forbindelse med ansøgning til Svanemærkning, Astma- og Allergi-ordningen m.m.
Årlige opgørelser ifm. Svanemærkning af leverandører, Astma- og Allergi-ordningen samt dermatologisk mærkning
Backup til afdelingens andre opgaver i SAP og Axapta
Diverse administrative opgaver

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling og har erfaring inden for kvalitetsstyring. Er åben og udadvendt, da du får en bred kontaktflade i organisationen. Du er af person hjælpsom og opsøgende i forhold til opgaveløsning, både i teamet som i hele organisationen. Er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk og er god til at tilrettelægge og arbejde systematisk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Produktafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Produktafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

I jobbet som produktassistent vil du have mange snitflader med flere afdelinger i organisationen, her iblandt indkøb, udvikling, Supply og Business Services. Det er derfor vigtigt, at du har diversitet, imødekommenhed og det kommunikative aspekt for øje.

I jobbet skal man være proaktiv, håndtere daglige henvendelser og skabe grundlaget for, at sagerne kommer godt i mål. Der er tale om en faglig bred rolle og dine vigtigste ansvarsområder er:

Oprettelse af varer i SAP, ajourføre varestamdata og datablade
Vedligehold af styklister og kalkuler
Opdateringer og forbedringer
Palletering

Som produktassistent bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine opgaver kan variere da ikke to dage er ens.

Vi forventer at du har

En HHX uddannelse eller anden relevant uddannelse.
Du har kendskab til SAP systemet.
Du har kendskab til Office pakken.
Du kan kommunikere ubesværet på dansk i både skift og tale. Kan du tysk og engelsk er dette en fordel.

Vi forestiller os, at du udover erfaring fra lignende stillinger er drevet af at skabe resultater og gerne bidrager med nye ideer.

Fælles for os alle er, at vi lægger vægt på ordentlighed, vi skal nå vores mål og vi har en positiv tilgang til samarbejdet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Assistent til Udviklingsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Abena Produktion A/S søger en produktassistent til Udviklingsafdelingen, som brænder for at være serviceminded, samt arbejde med vedligeholdelse af data, koordinering af nye varer i sortimentet med interne og eksterne kunder.

Du kommer til at sidde i Udviklingsafdelingen, hvor du udover at få en stor berøringsflade i organisationen, også vil få til opgave at koordinere design og priser ud af huset.

Struktureret, selvstændig tilgang
Som produktassistent bliver din primære opgaver at sørge for, at vi har de rigtige data i vores systemer. Du indgår i et tæt samarbejde med produktionen, indkøb og planlægning omkring nye produkter og tests. Via din strukturerede tilgang og med stort overblik, arbejder du med løbende forbedring af kvalitet og konkurrencedygtighed.

Jobbet indeholder ydermere:

Vedligeholde data på udvalgte varer
Vedligeholde priser
Vedligeholde kalkuler på kunder og prislister i Ax. og evt. SAP
Koordinere ændringer i design med udenlandske kunder
Koordinere ændringer i design med udenlandske leverandører
Videreformidle ændringer internt i Abena
Udarbejde udbud og tilbud

Du trives med en travl arbejdsdag, hvor der både er administrative og koordinerende opgaver.

Vores nye kollega har gerne erfaring med at arbejde i SAP og AX og er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk, engelsk og gerne tysk. Vi ser gerne, at du har kendskab til ISO 9001, men det er ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Reparatør til drift og vedligehold
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Vi søger en dygtig kollega, som kan varetage rollen som reparatør og stå for den daglige drift af egne produktionslinjer, herunder omstillinger, vedligehold og problemløsning på maskinerne.
Du vil referere til den tekniske chef og indgå i en afdeling med seks øvrige kollegaer, som du vil kunne sparre med i dagligdagen. Din hverdag vil bestå af alsidige og til tider uforudsigelige opgaver, som kan føre til travlhed i perioder.

Rul-let er en produktionsvirksomhed med 40 medarbejdere, men som datterselskab af ABENA har vi et stort fagligt netværk. Vores afdeling er kendetegnet ved et rart og uformelt miljø med positive og kompetente kollegaer. For den rette kandidat er der gode muligheder for at skabe et indflydelsesrigt job, hvor man gennem sine kompetencer og erfaringer kan skabe resultater for virksomhedens drift og udvikling.

Dine ansvarsområder er:

maskinvedligehold, udskiftning af lejer, remme, aksler og andre mekaniske komponenter
fejlsøgning på mekanik, elektriske komponenter, sensorer og pneumatik
svejsning, drejning og andet værkstedsarbejde
brug af lager- og vedligeholdssystemer (vi bruger PM5) og meget gerne Excel på brugerniveau
introduktion af nye medarbejdere til maskinerne
komme med nye ideer til optimering af maskinerne

Du:

har en uddannelse som maskinmester, automatiktekniker, elektriker, smed, mekaniker, el. lign.
har evnen til at finde løsningen i de små detaljer og har god ordenssans
har overblikket over de andre maskiner, når du er alene på aftenvagt og tilkaldevagt i weekenderne, hvilket foregår i rotation (ca. hver 5. uge)
har gode danskkundskaber, og det er en fordel, hvis du kan begå dig på engelsk eller tysk

Rejseaktivitet er begrænset. Du vil primært besøge maskinleverandører og deltage på messer samt udstillinger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
SAP FI Consultant
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Do you want end-to-end responsibility, major impact, and work life balance?

Do you have experience from SAP roll outs? Are you at the same time looking for a place where you can be your very best and be trusted with responsibility for business-critical projects with a global perspective? If so, we have just the right job for you.

When joining Abena, you will be part of a highly successful company where SAP is the key system in our journey towards building a truly global organisation. As a privately-owned company, we stand on a very solid foundation of sound values, and we benefit from the privilege to think and work with a long-term horizon and to make fast decisions.

Drive own roll outs to implement SAP across subsidiaries
To put it short, your focus is to bringing SAP to the business/subsidiaries and by that contribute to taking the business to the next level based on global, best practise standards. You will do so by managing own end-to-end tasks and bridging the business and external developers. Simultaneously, you contribute to re develop our SAP template to match the increased global focus. Your primary tasks will be to:

Contribute to SAP roll outs across subsidiaries in the growing global organization
Identify needs and wishes via close dialogue with local managers and teams – interviews, workshops etc.
Turn gained knowledge into useful requirement specifications for developers
Oversee development to ensure high quality deliverables
Handle customization tasks as well as tests and hypercare
Be go-to person for the business in regards to more complex support and operational tasks.


Proactive driver with experience from implementing SAP
To succeed, you must thrive in a role where you are the one that drives things forward. As such, it is natural for you to be the one that proactively reaches out, and you have no problems being facilitator and natural turning point for various teams in the business. Additionally, you are used to taking full responsibility for own tasks, and you know when to raise the flag and ask for help if necessary (and help you will get).

As you will work as change agent and bring the global agenda to local organizations, you will need all of your pragmatic and solution-oriented approach – you base your results on a constructive dialogue with a respectful and holistic perspective. As part of this, you have the skills to explain Why, How, Who, and When with additional highlighting of the benefits gained. Additionally, your CV comprises:

Some years of experience from implementing SAP S/4
Skills within FI and maybe others
Good English skills, written and spoken
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teknisk designer
Career
Syddanmark
6230 Rødekro
Vil du være med til at holde Danmark kørende, og brænder du for den grønne omstilling? Vil du prøve kræfter i en god og solid dansk virksomhed i vækst og med produkter af høj teknisk kompleksitet? Så søg endelig denne spændende stilling!

Hamag A/S er Danmarks førende specialist i udstyr inden for olie, smøremidler og brændstofhåndtering. Vi forhandler, servicerer og udvikler el- og brændstofstandere, registrerings- og betalingssystemer samt udstyr til opbevaring, håndtering og salg af brændstof, olie og smøremidler.

Du har sandsynligvis en relevant uddannelse som teknisk designer, produktionsteknolog eller lign. og fortrinsvis en håndværksmæssig baggrund. Du har gerne 3-5 års erfaring med industriel produktudvikling.

Derudover er du:

Selvkørende og dynamisk i hverdagen
Ambitiøs, resultatorienteret og har en høj grad af ansvarlighed
Kvalitetsbevidst og arbejder struktureret og procesorienteret
Bruger af Inventor
Kendskab til 3D print
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Værkfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en værkfører til vores værksted i Aabenraa

Vi søger en værkfører til at stå i spidsen for vores værkstedsteam. Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, trucks, mm.) er i god stand. Vi prioriterer den interne værkstedsservice højt.

Jobbet:
Som værkfører vil du have ansvaret for den daglige drift og planlægning af opgaver (reparation, vedligehold, syn mm.) Du skal sikre det gode interne samarbejde med vores transportafdelinger, samt udføre selvstændige klassiske mekaniske opgaver. Herunder sikre at værkstedet leverer den bedste kundeservice ud fra en høj maskinfaglig kompetence og med forståelse for, at vores biler skal køre med maksimal oppetid.

Som værkfører bliver du en del af en virksomhed i vækst, og du vil med dine kompetencer og erfaring være med til at forme virksomheden, arbejdsprocesserne og din egen hverdag. Vi har investeret i en del ”ekstra materiel”, for at vi kan centrere arbejdsopgaverne til primært at foregå i hverdagene fra mandag til fredag.

Om dig:
Der kan være flere indgange til stillingen. Måske er du allerede værkfører eller teamleder i dag? Og måske du er klar til at prøve kræfter med nye udfordringer. Det vigtigste er, at du har den rigtige udstråling, og har flair for ledelse med fokus på det gode arbejdsmiljø. Du skal være serviceminded og dine faglige og tekniske kompetencer skal være i top.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johan Nielsen på tlf. 2033 7319, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. oktober 2023.

Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt ca. 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Miljø, Transport og handel. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Contract Warranty Assistant
Carrier Transicold Scandinavia A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Carrier er en førende leverandør af varme-, ventilations-, klimaanlæg- og kølesystemer samt brand- og sikkerhedssystemer, der fører til sikrere, smartere, mere bæredygtige og højt ydende bygninger.

Carrier Transicold hjælper med at forbedre transport og forsendelse af temperaturkontrollerede laster med en komplet serie af udstyr og tjenester til køletransport og kølekædesynlighed. I mere end 50 år har Carrier Transicold været førende i branchen og forsynet kunder over hele verden med avancerede, energieffektive og miljømæssigt bæredygtige containerkølesystemer og generatorsæt, direkte drevne og diesel lastbilenheder og trailerkølesystemer. Carrier Transicold er en del af Carrier Global Corporation, en førende global leverandør af sunde, sikre og bæredygtige bygge- og kølekædeløsninger.
Om rollen
I dit daglige arbejde vil du være i kontakt med kunder og servicepartnere. Du vil sikre dig, at servicekontrakter og garantikrav håndteres korrekt. Stillingen bliver fast placeret i hovedkontoret i Padborg

Primære ansvarsområder:

• Afgivning af tilbud DK/NO/SE – delvis i samarbejde med Contract/Service Manager.
• Udfærdigelse af dokumenter til underskrift DK/NO/SE
• Vedligeholde og oprettelse af kontrakter i databasen.
• Klargøring af fakturering
• Fakturering af kontrakter
• Tjekke op på forlængelse af servicekontrakt
• Oprettelse af serviceplan.
• Systemadministrator/Key user interne systemer
• Håndtering af garantisager

Kvalifikationer:

• Du er flydende i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Du har et solidt kendskab til Microsoft Office
• Kundeserviceorienteret og stærk arbejdsmoral
• Du er velformuleret, positiv, energisk, serviceminded og udadvendt
• Du kan arbejde selvstændigt og i team, har ordenssans og overblik
• Kendskab til serviceaftaler
Vi tilbyder:
• En varieret arbejdsdag i tæt samarbejde med vores nordiske team
• Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
• Gode kollegaer med stor faglig viden og en hverdag med en uformel omgangstone i et internationalt miljø
• Gode løn, ansættelse og arbejdsvilkår

Vores forpligtelse over for dig

Vores største aktiver er vores medarbejderes ekspertise, kreativitet og passion. Vi stræber efter at levere et godt sted at arbejde, der tiltrækker, udvikler og fastholder de bedste talenter, fremmer medarbejderengagement, fremmer teamwork og i sidste ende driver innovation til gavn for vores kunder. Vi stræber efter at skabe et miljø, hvor du føler, at du hører til, med mangfoldighed og inklusion som drivkraft for vækst og innovation. Vi udvikler og implementerer Best-in-class projekter og praksis, der giver karrieremuligheder, lytter til medarbejderfeedback og altid udfordrer os selv til at gøre det bedre. Dette er The Carrier Way.

Slut dig til os og gør en forskel.

For yderligere oplysninger kan Flemming Kehlet kontaktes på +45 40170002

Ansøg nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionsplanlægge
JKS A/S
Syddanmark
6760 Ribe
På vegne af vores samarbejdspartner søger vi en erfaren produktionsplanlægger til Nordeuropas førende sprøjtestøbeproducent. Er det dig?

Vores samarbejdspartner, en førende sprøjtestøbeproducent specialiseret i Engineering Plastics og tekniske produkter. Virksomheden er blandt de bedste i Nordeuropa til at lave tekniske ting af plastik. De er eksperter i at hjælpe virksomheder med innovative idéer, forbedring af produkter og teknisk rådgivning. De har gjort det siden 1962 og arbejder med kunder i forskellige teknisk krævende brancher.

Som produktionsplanlægger vil du spille en central rolle i produktionsprocessen.

Dine ansvarsområder vil inkludere:

Planlægning og koordinering af produktionen på vores 34 sprøjtestøbemaskiner.
Tæt samarbejde med fabrikschefen for at optimere produktionsprocesserne.
Brug af Axapta til at udvikle effektive produktionsplaner.
Selvstændig opgaveløsning og ansvar for at opretholde en smidig produktionsflow.
Aktivt samarbejde med kolleger på tværs af alle afdelinger.
Bidrage til en positiv og samarbejdsorienteret arbejdskultur.

Faglige kompetencer:

Har erfaring med produktionsplanlægning og kendskab til Axapta eller tilsvarende planlægningsværktøjer.
Er i stand til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for planlægningsopgaver.
Besidder gode samarbejdsevner og er villig til at arbejde på tværs af afdelinger.
Har en positiv attitude og bidrager til et godt arbejdsmiljø.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dygtig håndværker med el-teknisk baggrund
Career
Syddanmark
6230 Rødekro
Er du elektriker, automatikfagtekniker eller smed med erfaring / flair for el-teknik inden for montage af el-styringer? Vil du prøve kræfter i en god og solid dansk virksomhed i vækst med danske rødder og mange år på bagen? Søger du efter et fast, stabilt arbejde på daghold? Så har vi muligvis en spændende stilling til dig…

Hamag A/S er Danmarks førende specialist i udstyr inden for olie, smøremidler og brændstofhåndtering. Vi forhandler, servicerer og udvikler el- og brændstofstandere, registrerings- og betalingssystemer samt udstyr til opbevaring, håndtering og salg af brændstof, olie og smøremidler.

Om jobbet og dig:

Vi søger en erfaren kollega til montageopgaver på daghold i vores produktion i Rødekro. Det drejer sig om opgaver inden for alt fra montage af el-styringer til installering af pumpesystemer i nye standerløsninger.

Rammerne er i lyse renoverede lokaler, og der er en ledelsesform med fokus på et godt arbejdsklima, frihed under ansvar og mulighed for udvikling og læring.

Vi forestiller os, at du er elektriker, automatikfagtekniker eller smed med el-teknisk baggrund eller erfaring.

Arbejdstiderne er mandag – torsdag 06:30 – 15:00 og fredag 06:30 – 12:10.

Du vil gerne have en stilling, hvor arbejdsopgaverne er alsidige og udfordrende, fordi du trives med en varieret arbejdsdag. Du har gåpåmod, er kvalitetsbevidst og hænderne er skruet rigtigt på.

Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært, er ikke afgørende
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig, kvalitetsbevidst og har et godt overblik
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Intern sælger/eksportmedarbejder – Danmark/Tyskland
Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Bliver du motiveret af at understøtte og supportere kunder, tage ansvaret og sammen med dine kollegaer komme i mål med kundespecifikke løsninger? Er du en haj til at kalkulere, kommunikere og at forstå hvordan tingene teknisk hænger sammen? Så skal du endelig læse videre.

Vi søger en dynamisk og engageret intern sælger/eksportmedarbejder til vores salgsafdeling i Esbjerg. Som en vigtig del af vores team vil du være med til at støtte og supportere vores danske kunder, samt underbygge vores fortsatte vækst på det tyske marked. Du vil spille en central rolle i at sikre, at alle processer og kommunikation forløber gnidningsfrit og professionelt.

Om stillingen:
Som intern sælger/eksportmedarbejder vil dine primære ansvarsområder omfatte ordrebehandling, support/servicering samt tilbudsberegning til vores danske kunder. Du vil have tæt kommunikation med kunderne angående levering, forecast og rammeordrer, hvilket vil være en integreret del af din daglige rutine.
En vigtig del af din rolle vil være de administrative produktionsforberedelser og kontinuerlig vedligeholdelse af stamdata. Du vil have ansvaret for at sikre, at alt er i orden og klar til produktionen samt opretholde nøjagtige og ajourførte oplysninger.
I forhold til vores eksportkunder vil du have tæt kontakt med vores forhandlere. Dette indebærer at opretholde et stærkt samarbejde og koordinere aktiviteterne for at sikre en smidig og effektiv handel med vores tyske kunder. Du vil analysere markedet og kortlægge forhandlings- og distributionsmuligheder til nye tyske kundeemner i samarbejde med vores tyske forhandler.

Derudover:

- Deltage på messer i både ind- og udland
- Sparre med dine kollegaer omkring markedsindsigt og viden, både i Esbjerg og i Ålborg
- Vil der være omkring 20-40 rejsedage om året, i Danmark og Tyskland
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling / under 18 år
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere

Vi tilbyder dig
• En god løn, ordnede forhold. Herunder arbejdsbeklædning
• Grundig og god oplæring
• Fast arbejdsplan, der sikrer du kan ”passe din skole”
• En sikker arbejdsplads, uden tunge løft
• Gode og hjælpsomme kolleger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
SENIORCHAUFFØRER SØGES
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt og vigtigt job?

H. P. Therkelsen A/S har brug for deltidschauffører/afløsere med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Du skal også være kundemindet og lide Hurtig Præcis Transport.

Du bliver kollega med de 5 seniorchauffører, som allerede kører for os, som deltidschauffør/afløser.

Timeantal aftaler vi.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt straks:

Andreas Carstens på 7367 5193 eller Jan Sørensen på 7367 5172

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Strategic Global Category Manager
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
You will be responsible for the overall strategy for our global Foodservice category including the finan-cial area of the concept, where the annual sales amount is a 3 digit million turnover. You must act on behalf of the entire Group and be the driving force that initiates visits and development of market op-portunities in the individual country in cooperation with our subsidiaries.

You will lead a strong team consisting of product managers and product specialists. As a Global Category Manager for Foodservice, you will be a member of the management team in Global Supply and be responsible for expanding sales within different segments.

You must be able to perform at all levels of the company, which is why communication and knowledge sharing are crucial to succeed in the job.


We service globally

You will be part of a department where product focus is top of the agenda. In your everyday life, you will work with international partners, partly with ABENA's own companies, but also with our external suppli-ers from all over the world. Therefore, good communication and collaboration skills are highly valued.


Your primary responsibilities will be to:

• determine the strategy for the concept in cooperation with the management
• create growth in the category with focus on clear KPIs based on revenue, gross profit, and volume
• ensure flexible deliveries and operate WOC as well as consistency of supply
• nurture and expand a large network of existing suppliers and partners
• find new potential suppliers
• develop and support global sourcing opportunities
• participate in local and global supplier negotiations
• participate in customer meetings
• train local product managers and sales people


It is important that you have previous experience of strategic purchasing and concept sales. This means, among other things, that you:

• have several years of experience of strategic procurement and high level negotiations
• work independently and are a strong and persistent negotiator
• have a professional appearance, are innovative and creative, and manage the challenges of different countries
• are positive and open-minded and capable of building relationships with both colleagues and business partners
• understand strategic procurement and the underlying legal requirements
• search and are able to identify opportunities in the individual market
• thinking in innovative solutions
• you have an economical education on a high level understanding how economical parameters are working together
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Arbejdsleder, LINAK Profiles
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK Profiles i Ragebøl søger en arbejdsleder, der med fokus på udvikling af medarbejderne skal lede produktionen, der er baseret på LEAN og produktionsteams. Du vil i denne stilling komme til at arbejde med implementeringen af LEAN i produktionen.

LINAK Profiles har i alt ca. 40 medarbejdere, som producerer profiler, der hovedsageligt bruges til hæve-/sænkeborde. Produktionen kører på 3 holds skift (dag-, aften-, og nathold). Produktionen har de seneste år, og vil fortsat, gennemgå en høj grad af automatisering.

Du får reference til produktionschefen og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed og arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, produktionsteknik og vedligeho

Medarbejdere hos LINAK Profiles er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, kan sætte retning for produktionen og driftsteamet, og som sætter klare rammer og forventninger – og følger op på dem.


Primære opgaver:

Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med driftsteamet
Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
Personaleledelse, implementering og udvikling af produktionsteams og af den enkelte medarbejder
Implementering af KPI’er og LEAN
Drive forandringsprojekter, herunder LEAN-, og produktionsprojekter
Håndtering af administrative rutiner


Du

har ledererfaring og succes fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed
har erfaring med D365 eller Axapta
har kendskab til LEAN værktøjerne (erfaring er et plus)
har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
viser vilje og engagement til at nå resultater
har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
har gode IT-kundskaber



Vi tilbyder et job i en virksomhed, der i mange år har været inde i en solid vækst – og vi forventer, at væksten fortsætter de kommende år. Vi tilbyder en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Engineer, IT
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an outgoing Service Engineer and do you know the value of great customer support? Do you like working with MS SQL Database and are you experienced in TCP/IP Networks? Would it be thrilling for you to become a part of a highly specialized team, where you will be the expert in supporting our customers in our software solutions? Then you may be our new Service Engineer.

We offer a position in our Service Team EMEA where you will be one of our main capacities within our own software, PLIS. Furthermore, you will ensure that our colleagues worldwide are competent to support our customers within PLIS solutions. You will participate in different project teams and work closely together with committed colleagues - all highly specialised within their professional field. In collaboration with your colleagues, you meet customer expectations and manage professional technical challenges and deadlines. The Service team operates on a global scale, and you will therefore work in an international environment with high demands for documentation, innovation and LEAN thinking.

IT capabilities with a focus on customer satisfaction
You will be highly involved in installing, testing and supporting our customers on our IT solutions as part of a project or as part of a Service Agreement with the customer. You will have a natural interaction with our software team where you also will be part of the development phases to ensure you the best knowledge to support our customers the optimal way as well as applying your customer experience into our solutions. Other responsibilities will be:

Test and commissioning of our solutions at the customer
Installing and Servicing AGRAMKOW solutions on-site
Remote 2nd Level Support
Training and education of colleagues and of the client's employees
Support and contact to our suppliers

We offer an independent and challenging job where you will have more parallel tasks running at a time both as part of a project delivery and delivering service to our customer. Since our activities are Global, you must expect travelling approximately 50 days a year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Business Development Specialist – After Sales & Service
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at sætte standarden for After Sales & Service i en innovativ vækstvirksomhed, hvor kvalitet og kundetilfredshed er i højsædet? Brænder du for at arbejde med forretningsudvikling og konceptualisering af forretningsområder? Så er du måske den Business Development Specialist, vi søger til vores Service forretning. Du får ansvaret for at udvikle vores globale service strategi, herunder service koncepter, samt udrulning i vores globale organisation.

Forretningsorienteret og vedholdende Business Development Specialist
Du har erfaring med Forretningsudvikling fra en international, ordreproducerende virksomhed, f.eks. fra Product Management, salg eller lignende, og har i kraft af din uddannelsesmæssige baggrund et solidt teknisk fundament. Som person er du struktureret og kommunikativt stærk, samtidig med at du er selvstændig og vedholdende. Du griber opgaven struktureret an og har fokus på detaljerne, men altid med resultatet for øje. Endelig er du en dygtig kommunikator ved at du klart og præcist formidler dit forehavende og i det hele taget besidder en god situationsfornemmelse. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Tysk er en fordel, men ikke et krav.

Du tilbydes
Du tilbydes et spændende job i en global virksomhed. Som Business Development Specialist for Service, får du ansvaret for at sikre virksomhedens servicetilbud og at disse lever op til kundernes behov og forventninger. Dette indebærer bl.a.:

Analyse af eksisterende serviceudbud, herunder salg, rentabilitet og prissætning
Udvikling og forbedring af serviceudbud, for derved at sikre forretningsgrundlaget fremadrettet. Dette indebærer bl.a. go-to-market strategi, positionering, salgssupport og dokumentation.
Samarbejde med interne og eksterne stakeholders, for at sikre et serviceforretningsperspektiv i alle nye udviklingstiltag.

Din succes i jobbet sikres gennem din evne til at sikre buy-in i de berørte funktioner. Ved at gå forrest, viser du vejen til en langt mere effektiv serviceforretning, som skal sikre tilbagevendende kunder.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
EL-Ingeniør med solid procesforståelse
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den ingeniør vi søger til vore elektriske konstruktioner.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland