1415 job i Region Fyn 666 job i dette område
1415 job i Region Fyn 666 job i dette område

top job

MAG WELDERS TO ODENSE
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you experienced mag welder that is looking for temporary work in Odense? If yes you may be the worker that our client is looking for!

Our client is a big manufacture of different elements for construction-, offshore-, wind- and productionindustry.

For now they can offer work for minimum 7 weeks but for good welders there may be work for the rest of the year.

Workinghours are from Mondy to Friday on dayshift or eveningshift . You can work up to 60 hours per week.


Tasks:

Welding frames for balconies in black steel - maximum 8 mm thick.


Professional and personal skills:

you are experienced in MAG welding (135) and black steel
you are reliable and trustworthy
you are flexible and committed to work
you speak English
you have own car


We offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary paid every 2 weeks
Holiday pay + 12,5% + SH pay (Sunday and holyday)
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax card, health insurances

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV as soon as possible.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:16:25
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Produktionsmedarbejder med teknisk flair
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger en person, som har mod på at træde ind i en virksomhed med fokus på den unikke og kundetilpassede løsning, og som har lyst til at arbejde med toppen af teknologien på området.

Din indgangsvinkel til at søge stillingen kan være med en baggrund som maskinarbejder, operatør, smed eller lignende relevant baggrund. Det vigtigste er, at du har teknisk flair og brænder for at arbejde med metal og gerne vil lære mere om profilvalsning.



Dine arbejdsopgaver:

Din primære funktion vil være opstiller og operatør på profilvalselinjen
Derudover vil du komme til at indstille og opstille stanse- og klippeværktøjer
Betjening af robot-pakkeanlæg
Diverse opgaver der relateres til produktionen fx kvalitetskontrol, etikettering og truckkørsel

Du bliver en del af det faste aften-team, der består af 3 operatører, og du vil referere direkte til produktionschefen.

For den rette person vil der være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.


Om dig:

Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund gerne fra metalbranchen. Du har hænderne skruet rigtigt på og du har et øje for detaljen. Har du kendskab til og erfaring med klippe- og stanseværktøjer er det en stor fordel.


Derudover forventer vi, at:

Du er villig til at arbejde 4 dage om ugen på fast aftenhold (man-tors 14.15-00.00)
Du har praktisk erfaring med og viden om profilvalsning
Du har teknisk flair
Du motiveres af en flad organisation, hvor alle respekterer hinanden
Du arbejder systematisk og er præget af ordenssans
Du både kan og tør tage ansvar
Du taler og skriver dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:15:10
Ansøgningsfrist: 11-08-2022 23:59:00
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.


Derudover omfatter arbejdsopgaverne:

- Betjening og overvågning af en eller flere rensemaskiner
- Medvirke til at gældende sikkerhedsprocedurer og krav af mærkning overholdes
- Være ansvarlig for rengøring og omstilling af rensemaskinerne
- Kontinuerlig kvalitetssikring, samt kontroltjek under drift - herunder foretage prøveudtagning

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 24-06-2022 12:39:47
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Anlægsgartner, Fyn
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Er du en faglig godt velfunderet anlægsgartner, gerne med passion for græs og biodiversitet, og har du lyst til stor variation i dine arbejdsopgaver? Så er du måske lige den kollega, vi leder efter.

Dine opgaver vil hovedsaligt være på Fyn og i Sønderjylland, men vi har opgaver i hele landet, så du skal være frisk på lejlighedsvis også at være på opgaver i resten af landet.
Du bliver tilknyttet vores afdeling i Hammelev ved Vojens, som er en del af Arkil Vejservice.

Dine opgaver vil være meget forskellige, da vi løser en bred vifte af opgaver. Du vil dog få ansvar for vores græsopgaver, etablering og drift af biodiversitetsområder, samt klassiske grønne anlægsopgaver. Vi udfører dog også en del naturplejeopgaver, både maskinelt og manuelt, hvorfor det også vil blive en del af dine arbejdsopgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 23-06-2022 08:22:32
Ansøgningsfrist: 21-07-2022 23:59:00
Maskinoperatører
JKS A/S
Fyn
5592 Ejby
Har du teknisk snilde, og trives du med at arbejde som maskinoperatør, hvor du selv har fingrene i maskinen? Så kan vi tilbyde en fast stilling, hvor din opgave vil være at overvåge produktionen samt sikre, at maskinen kører optimalt.

IBF udvider lige nu produktionen i Ejby og søger derfor nye kolleger til teamet. Du vil blive fastansat direkte hos IBF og indgå på daghold. Der kan i forbindelse med oplæring, ferie og sygdom blive brug for at du kan hjælpe på aftenholdet, men som udgangspunkt er du ansat på dagholdet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 15:04:06
Ansøgningsfrist: 04-07-2022 23:59:00
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 21-06-2022 14:53:09
Ansøgningsfrist: 30-07-2022 23:59:00
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 17-06-2022 14:50:16
Ansøgningsfrist: 30-11-2022 23:59:00
Technical Sales Application Engineer - CARELINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:24:13
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.

Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.


Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:18:45
Ansøgningsfrist: 29-06-2022 23:59:00
Chauffører til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Vi udvider med to nye biler til høst, og vi søger derfor to chauffører til fast kørsel med tiptrailer.

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Jobbet

Vi har brug for ekstra hænder allerede nu, da vi har brug for hjælp i sommerferieperioden. Herefter vil du få din egen faste bil.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set. Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Om dig

Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af kørekort CE, EU chaufførbevis samt førerbevis.

Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
disponent Claus Skøtt på tlf. 7433 7359 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 5. juli 2022.

Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 14-06-2022 08:47:59
Ansøgningsfrist: 05-07-2022 23:59:00
Maskinoperatører
JKS A/S
Fyn
5592 Ejby
Har du teknisk snilde, og trives du med at arbejde som maskinoperatør, hvor du selv har fingrene i maskinen? Så kan vi tilbyde en fast stilling, hvor din opgave vil være at overvåge produktionen samt sikre, at maskinen kører optimalt.

Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Håndtering og sortering af sten
Produktion af belægningssten
Indstilling og betjening af maskiner
Skift af forme ved hjælp af håndværktøj
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Forefaldende arbejde
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 13-06-2022 16:39:08
Ansøgningsfrist: 04-07-2022 23:59:00
Nyuddannet? Gør karriere som forretningsudvikler i Fleggaard koncernen
Fleggaard Holding
Syddanmark
6340 Kruså
Er du klar til at kickstarte din karriere og blive en del af en international koncern? Drømmer du om at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig, vi søger.


Om stillingen

Som forretningsudvikler hos Fleggaard, vil din arbejdsdag variere en del. Som støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, er vi en aktiv medspiller, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Du kommer derved til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Din arbejdsdag veksler f.eks. mellem analysearbejde, udarbejdelse af materiale til workshops og projektarbejde. Med tiden du vil få ansvar for dine egne projekter, som skal udvikles, afleveres og implementeres inden for en aftalt projektplan. En del af kernen i vores funktion er sparring med koncernledelsen, koncernens datterselskaber samt med hinanden i teamet. Derudover ligger rollen som direktionsassistent i vores team. En rolle, som du også kan få lov at prøve kræfter med.

En af vores nuværende forretningsudviklere har fået andre spændende opgaver i koncernen og derfor søger vi en ny kollega til at joine vores team. Kan du lave skarpe analyser, have mange bolde i luften og motiveres du af at føre projekter fra start til implementering? Så søg stillingen nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 13-06-2022 14:23:49
Ansøgningsfrist: 01-09-2022 23:59:00
Product Manager – nyuddannet med videregående merkantil/kommerciel baggrund
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde for en globalt førende virksomhed med fuld fart på? Vi har rigtig travlt og søger derfor en Product Manager, der har lyst til at have indflydelse på vores fremtidige produkter i vores MEDLINE/CARELINE segment.

Vi udvider vores team af Product Managers med en ny kollega, der i tæt samarbejde med salgsingeniører, udviklingsingeniører, marketing- og SBU-managers udvikler kundevenlige løsninger til forskellige medicinske markeder. Du bliver en del af et internationalt miljø, hvor 14 kolleger arbejder på at afdække og omsætte kundebehov til konkrete produkter samt bidrager til, at kunderne oplever kompetent service og værdiskabende produkter. Dine kunder findes over hele verden, og din kontakt er enten via vores datterselskaber eller direkte til den enkelte kunde.


LINAK har stor fokus på konstant at være konkurrencedygtig i et attraktivt marked. Der er hele tiden fokus på at udvikle nyt, være på forkant med udviklingen og sikre, at kundernes stemme bliver hørt i udviklingsprojekterne. Samtidig skal vores eksisterende produktprogram vedligeholdes, så det er profitabelt.

En af dine vigtige opgaver bliver derfor at følge og dokumentere produktets kommercielle udvikling fra vugge til grav. Der vil være mange forskelligartede udfordringer i jobbet, og der er stor mulighed for at skabe sig en stilling med masser af ansvar og selvstændighed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 12-06-2022 13:36:17
Ansøgningsfrist: 31-10-2022 23:59:00
Specialarbejder søges til Arkil
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
Har du erfaring fra byggepladser, svejsning eller betjening af maskiner? Så er det måske dig, vi står og mangler. Arkil Fundering i Greve/Middelfart søger lige nu en specialarbejder til spændende projekter i hele landet.


Bidrag til et stærkt team

Du vil blive tilknyttet vores funderingsafdeling i Greve/Middelfart, der beskæftiger ca. 50 ansatte og udfører en bred vifte af opgaver, blandt andet rammede minipæle, efterfundering, jordankre, borede pæle/fundamenter og meget mere.


Din adgangsbillet

• Du er mødestabil og punktlig.
• Du har kørekort til alm. personbil.
• Du sætter en ære i veludført arbejde.

Erfaring inden for ankerproduktion (blandeværk, betjening af ankerrig el. betjening af gravemaskine) er et plus, men ikke nødvendigt.


Hos os får du

Et selvstændigt job i et solidt firma, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau og fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø. Vi investerer i vores medarbejderes udvikling og efteruddannelse. Du bliver en del af et team, hvor samarbejde og hjælpsomhed vægtes højt i det daglige. Desuden får du en alsidig hverdag med varierende arbejdsopgaver. Du aflønnes efter kvalifikationer og får sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 12-06-2022 13:30:05
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 08-06-2022 17:49:31
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Chauffør til transport af minirenseanlæg i hele DK
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har travlt og søger en chauffør med god kørsels- og kranerfaring samt sans for kundeservice.

Trives du med skiftende arbejdstider under velordnede forhold?

Har du hænderne skruet rigtig på, god ordenssans og evner til at udføre mindre montageopgaver på lager og værksted?

Så er du måske den chauffør vi står og mangler.

Watersystems A/S beskæftiger sig med udvikling og levering af produkter indenfor miljøteknologi. Vi har hovedkvarter og lager i Aabenraa.

Vores populære minirenseanlæg WS bioclean™ efterspørges over hele landet. Derfor søger vi snarest en fleksibel og pålidelig chauffør til fastansættelse på fuld tid.

Som chauffør hos Watersystems vil du indgå i et dygtigt medarbejderteam, hvor kundeservice og præcision er i højsædet.


Vi forventer at du:

• Er serviceminded
• Er stabil og pligtopfyldende
• Har et godt humør
• Kan forstå, skrive og læse dansk


Kørekort C og E samt krancertifikat til 55 t/m er en nødvendighed.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk.


Send din ansøgning og dit CV til:

Watersystems A/S
Lundsbjerg Industrivej 43
6200 Aabenraa
Att. Daglig leder Pia Escherich

Mail: info@watersystems.dk

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 24-05-2022 16:05:46
Ansøgningsfrist: 15-07-2022 23:59:00
Strategisk Indkøber
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en god ”købmand”, som motiveres af at gøre en god handel, og samtidig ønsker at bruge din uddannelse og/eller erfaring til at gøre en stor forskel for en succesfuld virksomhed, så er det her muligheden for dig.

Vi oplever en kraftig vækst i LINAK og andelen af indkøbte dele er på omkring halvdelen af vores samlede omsætning. Det betyder, at indkøbsprisen og -aftalerne har meget stor betydning for vores resultater. Vi søger derfor en strategisk indkøber til prisforhandling af tekniske produkter, deltagelse i udviklingsprojekter for optimering af kostpriser og benchmarking i markedet.

For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 10 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver



Holde fokus på og løbende forbedre indkøbspriserne
Udvælge og evaluere leverandører, der underbygger produktionsstrategien
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Være aktiv sparringspartner i udviklingsprojekter
Gennemføre benchmarking i markedet
I samarbejde med EP-funktionen gennemføre kostreduktionsopgaver


Du

har en gerne en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse
kommer gerne fra en lignende stilling eller fra en sælgerstilling, hvor du har erfaring med OEM salg
har et udpræget drive og følger tingene til dørs
bevarer strukturen og overvejer helheden i en travl hverdag
har evnen til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 15 til 25 dage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 20-05-2022 15:43:50
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 16:26:35
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Forretningsudvikler med stærke kompetencer indenfor projektledelse
Fleggaard Holding
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser, CSR og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Så er det dig vi søger til vores Forretningsudvikling, Risk & CSR-team på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Forretningsudviklingsafdelingen er placeret under koncernledelsen. Den er bl.a. støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Sparring med både koncernledelsen og koncernens datterselskaber er således en vigtig del af jobbet. Udover forretningsudvikling beskæftiger vi os med Risk og CSR for hele Fleggaard koncernen.


Om stillingen

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan. Det kan være lige fra projekter indenfor forretningsudvikling på datterselskabsniveau eller udvikling af vores CSR strategi for hele koncernen. Du vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Udover det ligger rollen som direktionsassistent også i vores team. Der vil med tiden være mulighed for at du får lov at prøve kræfter med denne opgave.


Vi tilbyder

Du vil få en projektorienteret stilling med store karrieremuligheder i et dynamisk og innovativt miljø. Forretningsudviklingsafdelingen er koncernens ”rugekasse” for nye talenter, og en lang række af vores tidligere forretningsudviklere er således i dag ansat i ledende eller specialist stillinger andre steder i koncernen. I og med Fleggaard koncernen er et konglomerat vil du dagligt stifte bekendtskab med mange spændende brancher og du vil få rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og bidrage til udviklingen.


Om dig

Du har formentlig gennemført en længere videregående uddannelse som HD, Cand. merc. eller lignende og opnået gode resultater på dit studie. Alternativt har du en kortere uddannelse men praktisk erfaring med forretningsudvikling og projektledelse og kan se dig udvikle dig i denne retning. Vi ser gerne at du har nogle få års relevant erhvervserfaring, men du kan også være nyuddannet med erfaring fra relevant studiejob. Det er afgørende, at du har en analytisk tilgang til problemstillinger, og at du kan arbejde struktureret i en kreativ proces. Det forventes, at du behersker Office-pakken på et højt niveau, især PowerPoint er vigtigt. Derudover er dine mundtlige og skriftlige sprogkundskaber på engelsk og dansk på højt niveau. Kan du tysk er det et plus. Har du desuden erfaring med eller interesse for CSR er det en fordel.

Som person er du engageret og villig til at yde en stærk indsats for at nå afdelingens og koncernens målsætninger. Du er god til at arbejde selvstændigt, men også til at bidrage med dine ideer og meninger til teamets opgaver, da vi kun i fællesskab får success. Du er relationsskabende, god til at skabe tillid og nysgerrig på at lære de forskellige spændende selskaber og brancher at kende og følger med på udviklingen i markedet.


Arbejdssted

Du vil som udgangspunkt være på hovedkontoret i Kollund, hvor du vil indgå i et nyt mindre team af forretningsudviklere. I forbindelse med projektarbejde i koncernens datterselskaber vil det kunne forventes, at du i perioder har andet arbejdssted i Fleggaard koncernen, dog liggende i nærområdet.


Kontakt

Har du lyst til, at være med på holdet og få en spændende og udfordrende stilling med gode kollegaer, så send os din ansøgning via ansøgerfunktionen i højre side af stillingsopslaget. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, så snart vi har rette kandidat til stillingen. Vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Business Development, Risk & CSR Morten Ryholl Skjerning på telefon + 45 72 30 30 42 eller mail msj@fleggaard.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 15:35:50
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Technical Writer - nyuddannet kommunikation
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du interesse i faglig formidling, kan du tage ansvar og vil du gerne være med til at gøre en forskel? Så er det dig vi leder efter til at styrke vores tekniske litteratur.

Vi er et mindre team med en lav hierarkisk struktur samt kort procesvej og vi giver dig mulighed for selv at sætte præg på arbejdet. Mellem kollegaerne er der god stemning med kort til grin.

I TECHLINE leverer vi aktuatorløsninger til industrikunder i hele verden, og vores kunder spænder fra store globale virksomheder til mindre lokale kunder. Vores produkter bliver anvendt mange spændende steder f.eks. inden for landbrugsmaskiner, ventilationsanlæg og selvkørende robotter.

For at sikre vores høje succes, er det vigtigt at alle vores kunder, uanset størrelse, oplever den samme høje service, og får værdiskabende løsninger til netop deres applikation. En essentiel del af dette er at sikre, at teknisk viden bringes så tæt på kunden som muligt. Derfor er din primære arbejdsopgave at holde vores litteratur på et konstant højt niveau.

Du vil opleve, at interne og eksterne kollegaer gennem løbende input hjælper dig godt på vej til at sikre den bedste tekniske litteratur.



Primære arbejdsopgaver:

- Opdatering og tilretning af vores tekniske litteratur, herunder intern salgsdokumentation samt eksterne instruktioner og datablade
- Samarbejde med vores Technical Product Managers omkring at skabe verdensklasse teknisk litteratur
- Vi står overfor at implementere et nyt litteraturhåndteringssystem, hvor du bliver en af nøglepersonerne der skal forberede og implementere de nødvendige data
- På sigt vil det være muligt at overtage ansvar for en del af vores tekniske dokumentation


Du:

- er f.eks. nyuddannet inden for kommunikation eller kommer fra en lignende stilling med nogle års erfaring – der er ingen krav til en teknisk baggrund
- er ansvarsbevidst, struktureret og med fokus på detaljer
- kan arbejde i teams og selvstændigt
- kommunikerer professionelt både skriftligt og mundtligt
- behersker engelsk i skrift og tale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 05-05-2022 14:34:08
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Project Coordinator, Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Project Coordinator der vil få fokus på analyse af vareflow og ansvar for egen leverandør kategori i samarbejde med indkøb og disponenter på vores LINAK fabrikker.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktionen. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team på 3 medarbejdere, der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger.



Primære arbejdsopgaver:

- Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren med indkøb og disponenter. (Herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb).
- Sikre vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse
- I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner
- Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance
- Medvirke ved implementering af automatiseringsløsninger der understøtter LINAK digitaliseringsmålsætninger
- Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører
- Bistå indkøb med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg
- Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

- har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med asien leverandører
- har gerne en relevant faglig baggrund, bachelor- eller masteruddannelse. Det kunne være indenfor business eller Value Chain eller lignende
- har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 03-05-2022 14:25:13
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 19-04-2022 18:02:09
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Nyuddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, SBU MEDLINE & CARELINE, John Reid Meyland på tlf. 73151303.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 07-04-2022 17:12:49
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
IT Data Scientist
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
På LINAK genererer mere end 2400 medarbejdere dagligt enorme mængder data. Vi er faste i troen på, at et øget datafokus og rette kompetencer kan forædle mere data til viden og værdi og i sidste ende konkurrencemæssige fordele. Lyder dette som en spændende udfordring, og er du personen der kan gøre en forskel, så hører vi gerne fra dig.

Positionen som Data Scientist oprettes i ’BI & Process Automation’ afdelingen og er første step i etableringen af et nyt ben, hvor analyse og modellering af data kan komplementere eksisterende BI setup. Et indledende fokus vil derfor være at bidrage til etablering af framework og processer, der sikrer et solidt fundament, hvorfra vi kan skabe værdi.

Hovedfokus vil være udvikling og implementering af værdiskabende data science løsninger. Forventningen er at output vil variere fra ad hoc dataanalyser til dynamiske modeller, som kan konsumeres af eksempelvis BI, CRM or ERP. Behovsopsamling og sparring vil foregå i tæt samarbejde med stakeholders på LINAK, ligesom løsninger kan involvere samarbejde med eksempelvis konsulenter fra BI og Process Automation.

Den nyoprettede position vil som eneste ressource have dedikeret fokus på data science, mens øvrige BI konsulenter har kompetencer indenfor analyse i Python og kan allokeres efter behov og kapacitet. For at lykkes, er det således vigtigt, at man som person finder energi i både at arbejde selvstændigt og i teams.


De primære opgaver

- Bidrage til etablering og løbende optimering af nyt fokusområde indenfor data science – herunder framework, værktøjer, dokumentation, mv.
- Udvikling, implementering og vedligehold af analyser og Machine Learning modeller med afsæt i Python
- Implementering af Change-management proces og aktiv deltagelse i behovsopsamling og validering, udvikling og release af løsninger
- Sparring med forretning på tværs af funktioner
- Support (2-3. level), samt bindeled til ekstern partner
- Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK


Din baggrund

Du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og meget gerne solid teknisk erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder. Du kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

- Analytisk og struktureret i løsning af udviklings-, test- og dokumentationsopgaver
- God værktøjsforståelse – gerne erfaring med Python
- Forretningsforståelse, der gør dig i stand til at skabe optimale løsninger og inspirere forretningen
- Gode samarbejdsevner i en dagligdag der typisk vil variere mellem teknisk fordybelse og involvering i projekter
- Taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 01-04-2022 14:04:58
Ansøgningsfrist: 29-07-2022 23:59:00
IT Konsulent
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hos LINAK er vores centrale BI afdeling i høj grad med til at sikre, at beslutningstagere i hele den globale LINAK organisation agerer på et informeret grundlag. Behovet for løbende forbedringer og nye løsninger er stigende, og derfor søger vi nu en person, der kan styrke vores eksisterende team.

I positionen vil du indgå i et tæt samarbejde med afdelingsledelse, IT arkitekter og øvrige BI konsulenter for at sikre løbende optimering af BI setup og -processer. Vores koncernløsning leverer rapportering til en række funktioner på globalt plan, og vi arbejder sammen med forretningen om at forbedre funktionalitet og nytteværdi af rapporter på både hovedkontor samt fabriks- og datterselskabsniveau.



Vores nuværende løsning er baseret på Microsoft BI stack’en, herunder SQL Server, Analysis Services, Reporting Services samt Power BI. Det forventes, at vi i Q3 vil igangsætte et projekt, der flytter hele løsningen til Microsofts cloud-baserede service. Du bliver en vigtig del af denne rejse.


Primære opgaver

- Løbende udvikling og implementering af BI løsninger – for nuværende omfatter løsningen MS SQL Server (SSIS, SSAS, SSRS), Power BI og hovedværktøjerne SQL og DAX. I nær fremtid forventes transition til Microsoft cloud BI services.
- Involvering i BI relaterede projekter – herunder igangværende opgradering af ERP
- Aktiv deltagelse i hele change management processen fra indsamling af behov, validering, udvikling og release.
- Løbende forbedringer af interne processer i teamet – herunder agile metoder, automatisering af test og deployment, teknisk dokumentation
- Sparring med forretning på tværs af funktioner
- Support (2-3. level), samt bindeled til ekstern partner
- Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK


Din baggrund

Du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og meget gerne solid teknisk erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder. Du kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

- God værktøjsforståelse – gerne erfaring med ovenstående teknologier.
- Forretningsforståelse, der gør dig i stand til at skabe optimale løsninger og inspirere forretningen med afsæt i muligheder og begrænsninger i Business Intelligence.
- Analytisk og struktureret i løsning af udviklings- og dokumentationsopgaver.
- Gode samarbejdsevner i en dagligdag der typisk vil variere mellem teknisk fordybelse og involvering i projekter med interessenter fra forretningen.
- Taler og skriver dansk og engelsk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 01-04-2022 14:02:24
Ansøgningsfrist: 29-07-2022 23:59:00
LINAK Graduate Program – IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and an action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and lets your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey, you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full-time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.


You

- dream of a career as a project manager or as a system consultant with responsibility for selected systems
- are interested in system integration and configuration, business processes, data, flow and quality
- have an understanding of enterprise platforms that support business processes
- are motivated by founding relationships and creating strong networks
- with internal and external business partners – both globally and locally
- are motivated by taking the lead and motivating your team members
- hold a bachelor’s or master’s degree in IT, engineering or similar
- have practical experience from internships or student jobs
- have the drive and energy to take initiative and solve challenges
- are analytical and can approach problems in-depth methodologically while keeping an overview of the strategic direction
- are ambitious, outgoing and are driven by motivating people
- speak English and Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 15-06-2022 15:26:12
Ansøgningsfrist: 01-07-2022 23:59:00
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 01-02-2022 15:06:26
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
Controller/økonomimedarbejder
Odense Havn A/S
Fyn
5330 Munkebo
Odense Havn A/S Controller/økonomimedarbejder

Odense Havn A/S, Munkebo

Er du vores nye controller/økonomimedarbejder med evnen og lysten til at analysere og stille spørgsmål? Brænder du for at udarbejde budgetter, måneds- og årsregnskaber samt deltage i digitaliseringsprojekter i en Økonomiafdeling, hvor faglig og personlig udvikling har høj prioritet?

Så vil vi meget gerne høre fra dig så hurtigt som muligt.

Du bliver en del af et stærkt fællesskab, der arbejder med store kunder og spændende projekter inden for vindindustrien og det maritime.

Som medarbejder på Havnen kommer du midt i en rivende udvikling, får kolleger med mange forskellige og professionelle færdigheder og en arbejdsglæde, der er blandt de højeste i landet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 16:50:38
Ansøgningsfrist: 27-07-2022 00:00:00
INDKØBSKOORDINATOR
ITW GSE ApS
Fyn
5270 Odense N
TEMP TEAM A/S INDKØBSKOORDINATOR

TEMP TEAM A/S søger for ITW GSE ApS i Odense

PLANLAGT! I GANG! FÆRDIG! ? Fungerer din faglige profil systematisk, kvikt og effektivt, så er jobbet som indkøbskoordinator lige noget for dig.

ITW GSE søger en indkøbskoordinator, hvor du med din erfaring og kompetencer kan være med til at forme stillingen sammen med det nuværende team.

I denne nyoprettede stilling vil dine primære arbejdsområder blive at tage selvstændigt ansvar for daglige operationelle indkøb via kanban-systemet, reservedels- og salgsordrer. I tæt dialog og samarbejde med produktionen vil du være del af teamet, som sikrer kunderne de bedste løsninger til strømforsyninger og køling til fly over hele verden.

Vi forestiller os, at du som minimum har 3-5 års erfaring som indkøber, indkøbskoordinator/-assistent. Ideelt fra en projektdrevet virksomhed og gerne erfaring med kanban-metoden.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 15:45:33
Ansøgningsfrist: 27-07-2022 00:00:00
Lagerekspedienter søges
Bacher Work Wear A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Bacher Work Wear A/S
Lagerekspedienter søges

Bacher Work Wear A/S, Odense

Vi har fortsat forrygende travlt og søger derfor 2 lagerekspedienter til vores logistikcenter på Blangstedgårdsvej i Odense.

Se video om Bacher Work Wear A/S som arbejdsplads

Bacher Work Wear er landets førende leverandør af arbejdstøj og uniformer, og kan i år fejre 125 års jubilæum. Vi leverer dagligt beklædning og sikkerhedsudstyr til flere tusinde kunder, både store internationale virksomheder i mere end 23 lande, men også til mindre danske firmaer.

Vi har et super godt teamwork i alle afdelinger, og tilbyder fastansættelse på en funktionærkontrakt, god løn efter kvalifikationer og pensionsordning med sundhedssikring.

Bacher Work Wear A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Indrykket: 29-06-2022 14:45:33
Ansøgningsfrist: 27-07-2022 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland