1195 job i Region Fyn 556 job i dette område
1195 job i Region Fyn 556 job i dette område

top job

Telefoninterviewere til spørgeskemaundersøgelser
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Står du og mangler arbejde i Odense C? Måske har du sabbatår eller mangler et job ved siden af studiet og kan arbejde flere gange om ugen? Så er jobbet som telefoninterviewer måske noget for dig.

Har du sabbatår? Eller har du på anden vis mulighed for til at arbejde flere gange om ugen?

Lige nu søger vi telefoninterviewere til spørgeskemaundersøgelser med opstart hurtigst muligt. Du skal ringe på vegne af et professionelt analyseinstitut, der indsamler data, bearbejder data og gør virksomhederne klogere på deres produkter og services. Der er således ikke tale om telefonsalg.

Der er tale om et vikariat med opstart hurtigst muligt. Vi søger medarbejdere til daghold (08:00-16:00).

Vikariatet foregår i Odense C og timelønnen er 125 kr.

Vikariatet vil vare 2 uger (t.o.m. d. 05/11).

Alle interviews skal udføres på dansk, og du vil blive grundigt oplært, så du er klædt ordentligt på til opgaven.
Indrykket: 21-10-2021 15:19:22
Ansøgningsfrist: 28-10-2021 23:59:00
JKS Odense søger en ambitiøs praktikant
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.

Som studiepraktikant ved JKS vil du blive en vigtig del af vores engagerede team i Odense og de mangfoldige opgaver, som vi løser for vores kunder.

Ved JKS tilbyder vi dig en spændende og varierende hverdag med masser af personligt ansvar og udvikling. I dit praktikforløb vil du få et unikt indblik i rekrutteringsbranchen, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med rekruttering og administration, samt varetage en bred kontaktflade.

Du vil få mulighed for at præge dit praktikforløb, da vi ud fra din studieretning i samarbejde vil fastlægge et relevant forløb som matcher dine kompetencer.
Indrykket: 21-10-2021 15:18:10
Ansøgningsfrist: 06-12-2021 23:59:00
Ufaglært medarbejder til varmpresning af metal
JKS A/S
Fyn
5683 Haarby
Til hurtig opstart søger JKS på vegne af vores kunde i Haarby, en stabil og robust produktionsmedarbejder, som har mod på at tage fat.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

- Indstilling og betjening af maskiner
- Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
- Opsavning og bearbejning af emner
- Udskiftning af forme
- Små reparationer og vedligehold af produktionsanlæg
- Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

- Du har praktisk erfaring indenfor industri
- Meget gerne kendskab til metalbranchen og varmt arbejde
- Gerne erfaring med brug af håndværktøj
- Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
- Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er meget stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 20-10-2021 16:05:37
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Kvalitetsinspektør til indgangskontrol
JKS A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Vi søger en dygtig og erfaren kvalitetsinspektør, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

indgangskontrol
lagerstyring
rapportering
Diverse administrative opgaver


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra indgangskontrol
Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er vant til at benytte IT i din dagligdag
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du kan fremvise straffeattest


Indrykket: 19-10-2021 16:56:55
Ansøgningsfrist: 03-11-2021 23:59:00
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Fyn
5610 Assens
Til hurtig opstart søger JKS 6 stabile og robuste produktionsmedarbejdere til at indgå i et fast nyopstartet weekendhold på teglværk ved Assens.

Du bliver en del af en familieejet virksomhed, der har fokus på innovation og kvalitet, og hvor medarbejdernes trivsel er i fokus. Der vil være grundig oplæring i forventet 2-4 uger, hvor du kommer til at gå sammen med kompetente medarbejdere, der vil sørge for, at du bliver fortrolig med alle relevante opgaver. Denne oplæring vil foregå man-fredag i tidsrummet fra kl. 6-14. Når fabrikken vurderer, at teamet er klar, vil man overgå til fast weekendhold, hvor man arbejder lørdag-søndag begge dage fra kl. 6-18.

Der er tale om et Try & Hire forløb, hvor man i prøveperioden ansættes af JKS, hvorefter man overgår til fastansættelse i virksomheden efter 12 uger.

Følgende stillinger skal besættes:

1 medarbejder til at betjene en automatsav. Denne er robotstyret og man bliver således oplært i indstilling af denne.

1 medarbejder til at plukke og pakke til produktionen

4 medarbejdere til at indgå i produktionen af overliggere

For samtlige 6 stillinger er det et krav, at man har et gyldigt truckcertifikat.

Udover de ovennævnte stillingsområder skal der påregnes diverse forefaldende arbejdsopgaver i produktionen.


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har truckcertifikat og kørekort B
Indrykket: 19-10-2021 16:55:23
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Sorteringsmedarbejdere
JKS A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Mangler du et arbejde ved siden af studiet, eller kan du på anden vis arbejde et par gange om ugen? Så er jobbet som sorteringsmedarbejder måske noget for dig.

Til hurtig opstart søger JKS stabile og robuste sorteringsmedarbejdere, som har mod på at tage fat.

Arbejdet foregår på et depot i Odense SØ, og i tidsrummet mandag til fredag 15.00 – 21.00 (aften) eller 23.00-05.00 (nat). Der er således både mulighed for få og mange timer.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Håndtering af pakker
Sortering af pakker
Læsning af pakker i lastbiler
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 19-10-2021 16:48:00
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Medhjælper til klovbeskæring
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en baggrund fra landbruget og et godt tag på køer - ja så er det måske dig, vi søger! Du vil få en bil stillet til rådighed og løn fra du kører hjemmefra. Der arbejdes en fuldtidsuge fordelt over 3-4 dage om ugen, og der køres i hele landet.

Du skal helst have erfaring fra landbruget og være vant til at være omkring køer.

Dit job vil bestå i at placere koens ben i en maskine som løfter benet op, så kloven kan beskæres. Koen står i en maskine, hvor den ikke kan flytte sig, men det er stadig vigtigt, at du er komfortabel med at komme tæt på og tage fat i koens ben.

Du vil få en bil stillet til rådighed som du vil få udleveret første arbejdsdag. Du kører selv fra arbejdsted til arbejdsted, men du vil altid arbejde sammen med vores kunde, I kører bare i hver jeres bil, så det er nemt at komme hjem om aftenen.

Det vides ikke hvor længe vikariatet vil vare, da der er tale om en sygemelding.

Søg gerne stillingen via opslaget her, eller opret dig i vores database på www.jks.dk/cv. Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til afdelingschef Tina Slothuus Hansen på tlf. 63 12 57 52.
Indrykket: 18-10-2021 15:57:58
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Ingeniørstuderende
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
”Praktikken lærer dig de praktiske ting, som du ikke kan lære på skolen, og det viser dig, hvordan det er at være ingeniør i virkeligheden. Jeg har opgaver indenfor prøvetagning, kvalitetssikring og sidst, men ikke mindst, hvordan man skal interagere med personer, byggeledelsen og bygherre.” Osama, tidligere studerende i praktik (@arkil_official - Instagram).

Din læring er vigtigt for os og dig!
Vi forventer, at du får din daglige gang på byfornyelsesprojektet i Vollsmose i hele din praktikperiode. Du følger entrepriselederen tæt i det daglige arbejde på projektet, hvor du får ansvar i takt med din personlige og faglige udvikling igennem praktikperioden.

Dine arbejdsopgaver:

Rundering på pladsen
Tjek af tilbudslister
Oversigtsskemaer til leverandører
Tjek af afvandingsplaner
Optælle belægningsplaner
Lave anlægsoverslag
Tjek af ekstraarbejde til tilbud
Samtaler og møder med leverandører

Du bliver tilknyttet en fast mentor, som sikrer dig en god opstart, og som du sparrer med løbende. Du får rig mulighed for at netværke med fagligt dygtige kollegaer i afdelingen i Odense, derudover kan du i ”Ung i Arkil” netværke med unge entrepriseledere og projektchefer på tværs af faglighed og geografi.
Indrykket: 15-10-2021 12:45:33
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Dygtig montør med hænderne skruet ordentligt på
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Vi søger lige nu to dygtige, alsidig og robust montagefolk, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Samle- og montageopgaver med håndværktøj
Lettere svejseopgaver kan forekomme (ingen certifikater nødvendige)
Kvalitetskontrol
Truckkørsel kan forekomme


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fmed montageopgaver
Du har kendskab til at bruge pakgarn og paksalve
Du har meget gerne en smule forståelse/kendskab til VVS
Du har erfaring med at læse og montere efter tegninger
Du er vant til at benytte diverse håndværktøjer
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har gerne et gyldigt truckcertifikat


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 13-10-2021 16:12:33
Ansøgningsfrist: 26-10-2021 23:59:00
Servicemindet salgsassistent til Bellinge Fliser & Hegn A/S
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Bellinge Fliser & Hegn beskæftiger sig primært med salg og rådgivning af belægningssten, fliser og granit og fører desuden et bredt udvalg af hegn m.m. Til disse opgaver søges en serviceminded og engageret kollega, som har lyst til at bidrage til den fortsatte udvikling af afdelingen.

Du bliver en del af en afdeling med engagerede kollegaer, hvor du referer til afdelingslederen. Du får et selvstændigt job, hvor din vigtigste opgave er at sikre, at vores kunder får en god service og en professionel vejledning i et bredt udvalg af varer. Det kan være indenfor alle ovennævnte typer af varer. Du behøver ikke at vide en masse om nogen af dem for at være den rette til jobbet. Så længe du har lysten til at lære, og trives med en hverdag der er skruet sammen af mange forskellige opgaver, så skal vi nok få lært dig alt der er værd at vide om belægningssten, fliser og granit.

Der er tale om et Try & Hire forløb. Det vil sige at du ansættes af JKS i prøveperioden hvorefter du overgår til fastansættelse hos Bellinge Fliser & Hegn efter 12 uger.

Primære opgaver:

Salg og vejledning af kunder på telefon, mail og i vores butik
Beregne tilbud og give prisoverslag til kunder
Bestilling af varer
Truckkørsel
Modtagelse af varer og pakning af ordre
Opsætning af udstilling af sten
Forefaldende opgaver både på kontoret men også på pladsen.

Kvalifikationer
Du har bred erfaring med kundeservice og kan sætte dig i kundens sted. Det er vigtigt for dig, at din arbejdsplads har succes, og du går gerne den ekstra mil for at hjælpe kunden med en optimal løsning. Du har gerne en relevant erfaring fra håndværksbranchen eller landbruget. Du ser IT som en naturlig del af din hverdag, og har du truckcertifikat, er det et plus, men ikke et krav. Dog skal du være indforstået med at erhverve et truckcertikat, da stillingen kræver betjening af truck.

Som person er du udadvendt, hjælpsom og positiv med en humoristisk tilgang. Du kan både begå dig i en travl hverdag og kan bevare roen, når det går stærkt - men du trives også med stille perioder, som bruges på at få ryddet op på pladsen, bestille varer eller andet. Du arbejder selvstændigt og har sans for godt købmandskab og træffe hurtige beslutninger. Du er holdspiller og sætter samarbejdet med dine kollegaer højt.
Indrykket: 18-10-2021 15:58:42
Ansøgningsfrist: 27-11-2021 23:59:00
Dygtig ufaglært medarbejder til finmontage søges
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Vi søger en dygtig og erfaren montør/montrice, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgavernevil primært være inden for følgende områder:

Fremstilling af kabelsæt
Krympning og afisolering
Diagramlæsning og fejlfinding

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring med alle ovenstående områder
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 13-10-2021 16:09:24
Ansøgningsfrist: 26-10-2021 23:59:00
Dygtig autolakerer
Søhus Autolak
Fyn
5270 Odense N
Vi søger vi lige nu en engageret kollega, der bidrager til vi fortsat kan håndtere en bred vifte af lakeringsopgaver.

Vi lakerer alt fra biler til - ja nævn det :)

Vi håndterer alt fra industrilakeringer, skader på biler, forsikringsskader, poleringer til møbler og er stolte over vores gode ry.

På grund af de mange varierende arbejdsopgaver sikrer vi, at ingen af dine dage ligner hinanden. Se mere på https://søhusautolak.dk

Din opgave er også, at du sikrer det bedste resultat. Det er nemlig nøglen til kunderne vender tilbage. Og det gør de hos Søhus Autolak !!!

Vi har et godt og tæt arbejdsmiljø og sørger også på denne måde for, at vi tilbyder et godt job.

Ring hurtigst muligt til Kenneth på 40289893 og hør mere om dine muligheder.
Indrykket: 19-10-2021 08:24:36
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Assens og Middelfart
Meldgaard Miljø A/S
Fyn
5610 Assens
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Assens/Middelfart søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 31. oktober 2021.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Carsten Mau Nielsen på tlf. 52 18 72 80.

Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Indrykket: 12-10-2021 09:30:24
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Mekanikudvikler til produktudvikling i TECHLINE

Brænder du for mekanikudvikling og synes du at det vil være spændende at udvikle nye produkter fra start til slut til et af vores hurtigst voksende markeder? Så er dette job noget for dig.

Vores TECHLINE forretning vokser og derfor udvider vi nu vores produktudviklingsteam. Du vil arbejde med alle faser af udviklingsprocessen fra idéfasen til projektet overgår til løbende produktion og dit arbejde vil få stor indflydelse på vores fremtidige produkt program. Vores produkter bruges i meget forskellige og krævende applikationer, hvilket resulterer i mange spændende og varierende udfordringer i udviklingsarbejdet.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde i projektteams og vil indgå i en stærk udviklingsafdeling med 11 andre engagerede og kompetente ingeniører, teknikere og projektledere.

Primære arbejdsopgaver:

- Idé- og konceptudvikling
- Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
- Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
- Tegne egne konstruktioner i CREO
- Samarbejde med eksterne leverandører
- Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
- Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
- Samarbejde med underleverandører og produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
- Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet

Du:

- er nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør eller har en teknisk baggrund med stor mekanisk erfaring
- har erfaring med 3D CAD, gerne CREO
- har en positiv og teamorienteret tilgang til problemstillinger
- arbejder målrettet og struktureret, men ved også hvornår du skal tænke ud af boksen
- er vedholdende og kan argumentere for dine valg og ideer
- er kreativ og udadvendt
- virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
- taler og skriver dansk og engelsk
Indrykket: 07-10-2021 15:32:45
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som global procesejer inden for materialedisponering har du ansvaret for vores globale disponeringsproces. Du skal optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle. Du skal udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

- Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
- Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
- Udarbejde performance målinger (KPI’er)
- Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
- Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
- Deltage i projekter på tværs af organisationen
- Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
- Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)

Du

- har erfaring indenfor forskellige dele af Supply chain, eks. disponering, planlægning eller lignende
- har gerne en stærk faglig baggrund, eks. Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lignende uddannelse med et fagligt fokus indenfor supply chain
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker engelsk i skrift og tale
- har drive i en hverdag hvor du betros og trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Indrykket: 07-10-2021 15:27:55
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Purchaser with a holistic view (f/m/w)
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
Are you a commercial thinking profile with a “go getter attitude”? Do you have experience in purchasing, can balance between internal/external suppliers and make sure things are done correctly with high quality standards? If it appeals to you, then Famobra is looking for you.


Your responsibilities

In this role you will lead buying activities from our internal companies in the Fleggaard Group combined with purchasing from external suppliers. Additional to this, you will handle the operational side of process optimization between the internal companies and secure smoothly operations. Finally yet importantly being responsible for an extension of the product portfolio, is also a part of the role. On top of all this, a focus on administration tasks, deliverables, follow-up on purchasing activities, forecasting and trend reporting is waiting for you.

To add value to Famobra and become successfully in this role, you possess the following desired skills

• Minimum 3 years of experience from a similar position
• Super user of the office 360
• You both write and speak either English or German on a high level
• Experience from the food industry or within wine and spirits category is an advantage
• Experience with Axapta is an advantage

Besides these skills, we aim for a person who is

• Structured and analytical in daily working routine
• Talented in handling numbers and working in systems
• Able to build relationships and nurture them
• Energetic and enthusiastic
• Honest and reliable


About Famobra

We are a specialist in global FMCG commerce, focusing on the purchase and distribution of beverages, confectionery, wines, spirits, groceries, dry food and baby food. In our large international network of first-class suppliers, we have a unique portfolio with direct access to some of the world’s most sought-after brands. As a global company, we distribute goods from our own warehouse in Northern Germany to over 200 customers in 45 countries throughout the world. Our many years of expertise in global commerce and logistics, as well as our dedicated team which is always ready to make a great deal, makes Famobra a reliable partner for suppliers as well as customers.


Are you interested in this career position?

Until we find the right candidate, we will hold interviews ongoing. Therefore, do not hesitate to send us your CV and application as soon as possible. Please notice, we will only accept applications sent through the link. Please send your CV and application in English.
Indrykket: 07-10-2021 11:05:47
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Vikarer til containertømning
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger friske vikarer til tømning af lastbiler i Middelfart og Fredericia.

Dine personlige egenskaber:

Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest


Du vil blive tilbudt 1-5 vagter om ugen i hverdagene med mødetiden 7.00-15.00

Der er tale om vikariater af kortere varighed.
Indrykket: 04-10-2021 15:51:46
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
IT Controller til Sydbank Leasing
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en IT-controller, der på konstruktiv vis forstår at binde forretning og IT sammen.

Opgaverne vil udvikle sig i løbet af projektperioden - men det er vigtigt, at du løbende sætter dig grundigt ind i kerneopgaverne, så du kan koordinere behovsafklaring, vidensopsamling, og løsningsmuligheder - og navigere både overordnet og i detaljen.

Der er tale om en central stilling i Sydbank Leasing, hvor mulighederne for at få indflydelse er stor. Den kommende IT-controller refererer til afdelingschefen for bogholderi, biladministration og IT.

Vi har tæt dialog i dagligdagen og vi lægger vægt på, at komplementere hinanden og bidrage med forskellige kompetencer og holdninger i udviklingsarbejdet. Derved opnår vi det bedste resultat.

Idet der er tale om et bredt ansvarsområde, forventes det ikke, at du er i stand til at løse alle typer opgaver med det samme. Derfor kan der være flere indgange til stillingen.


Om dig

Vi søger en kollega, der arbejder struktureret og formår at fremstille komplekse problemstillinger på en enkel og systematisk måde. Det forudsætter, at du har en generel IT-viden på superbrugerniveau.

Desuden er det vigtigt, at du evner at indgå i konstruktive samarbejder på tværs af Sydbank organisationen, så vi ender med at finde den mest optimale løsning for alle parter.
Indrykket: 29-09-2021 12:29:42
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Dealer trainee til Obligationsafdelingen
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
I Sydbanks Obligationsafdeling er vi ambitiøse og arbejder konstant på at forbedre vores tilgang til kunderne og den ekspertise, vi som afdeling leverer. I den forbindelse har vi brug for dig!

Som Dealer trainee får du mulighed for at deltage i et 2 årigt forløb, hvor du de første 12 måneder er tilknyttet obligationsbordet på enten kunde- eller risikosiden. Derefter får du også mulighed for at blive indført i handel med aktier og/eller valuta. Perioderne kan variere afhængigt af den aktuelle situation ved de enkelte handelsborde. Du bliver under hele forløbet tilknyttet en mentor, der sammen med dig sikrer dit læringsmæssige udbytte

Som Dealer trainee vil du opleve en stejl læringskurve omgivet af kompetente kolleger med lang erfaring i markederne.

Afdelingen er ansvarlig for prisstillelse, risikostyring og rådgivning af kunder på danske realkreditobligationer.

Hos os får du en udfordrende stilling og en spændende hverdag i en yderst kundefokuseret afdeling - og bank.

Sydbank Markets håndterer både kundernes og bankens egne handler med finansielle produkter. Vi er derfor tæt på markederne for at kunne levere kvalitet på alle parametre.

Som Dealer trainee får du en bred uddannelse i anvendelse og handel med finansielle produkter.

Din hovedopgave som dealer bliver at rådgive og opbygge varige relationer til kunderne - via den daglige dialog samt besøg hos kunderne. Du kan også på sigt vælge en karriere, hvor du med din analytiske sans sørger for varetage bankens risiko i et tæt samarbejde med kollegerne på kundesiden. I Begge situationer er du tæt på markedet og skal være opdateret og fagligt kompetent og beslutningsdygtig.

Du bidrager med udviklingsorienterede ideer og metoder, og du kommunikerer præcist og direkte – både i skrift og tale.

Vi repræsenterer samlet et højt fagligt niveau inden for komplekse finansielle produkter, og vi arbejder i et miljø, som er præget af koncentration - og ofte i et højt tempo.
Indrykket: 29-09-2021 12:27:35
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Electronics Engineer for troubleshooting and automatic test
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have hands-on expertise in PCB’s and electronic components and are you an expert in troubleshooting based on large data sets? If yes, then please read more about this opportunity to be part of an international company where you will be a key employee on our Star Cool refrigeration machine in our System & Maintenance department.

As one of our experts in electronic components, you will be the preferred ‘go-to-person’ and in-house trouble shooter on a broad range of electrical components related to our Star Cool refrigeration machine.

By maintaining our automatic test system and taking it to the next level you will be able to generate and analyze large datasets in order to optimize and further refine our product.

You will have plenty of opportunities to show your initiative, working in an environment with a global reach. You will be part of the large team at MCI that oversees a fleet of over 400,000 Star Cool® reefer machines in operation around the world.

In your everyday work, you will experience a high degree of independence in a flexible work environment where innovation and quality have very high priority. You will be part of an international company of proud and passionate colleagues who come from different backgrounds and cultures.

MCI is located in Tinglev in the Southern part of Denmark, close to attractive cities like Sønderborg, Kolding and Flensburg. We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an informal and supportive atmosphere. We work hard and are aware of our contribution to global trade, but we make sure that we have fun and enjoy working with each other.
Indrykket: 14-10-2021 15:07:20
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger 1 studerende til praktik, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre opgaver.

Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops.
Til foråret bliver hovedopgaven sandsynligvis indenfor implementering af et nyt tool til styring af ressourcer og projekt portofølje. Så med en lille EDB-nørd i maven vil du være godt kørende.

Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig.


Du:

- er i gang med en relevant uddannelse og brænder for at arbejde med processer og mennesker i en større organisation
- er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
- er fleksibel og har gå-på-mod
- bliver motiveret af faglige udfordringer
- taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau


Hvorfor LINAK?

- Løn under praktikperioden
- Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
- Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
- Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
- Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
- Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige
Indrykket: 27-09-2021 15:33:45
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Embedded Software Internship
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for 2-3 engineering students with the right drive for software development internships who would like to become part of a dynamic team. You will – as a natural part of the team – be involved in all kinds of problems and be included in large and small projects.

Tasks may involve taking part in defining the architecture of new modules, developing, writing, testing, and documenting software for new products, adding new features in existing products and estimating HW compared to software options. LINAK uses its own coding standard for C and C++, therefore you can be involved in demands/design/code review, or make static analyses, version controls with SVN (Subversions) or unit testers with GoogleTest and FFF. Product acceptance is primarily done through Robot Framework auto tests or manual tests. Within SW-development will you be working with Scrum, where developers groom content and estimates. JIRA keeps track of assignments and deliveries in V-model product projects. Besides, a natural part of the job will be to discuss software solutions with colleagues and go through design specifications and test specification, including ensuring that requirements have been met and documented. You will be part of a dynamic team in a large department with many different nationalities.
Indrykket: 27-09-2021 15:27:44
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Ingeniørpraktik inden for Embedded Software
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger 2-3 studerende til ingeniørpraktik inden for softwareudvikling, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.
Opgaver kan fx være, at du er med til at definere arkitekturen i nye moduler, udvikle, skrive, teste og dokumentere software til nye produkter, tilføre nye features i eksisterende produkter og vurdere HW i forhold til softwaremuligheder.

Derudover vil en naturlig del af arbejdet være at sparre med kolleger omkring softwareløsninger samt at gennemgå design- og testspecifikationer herunder sikre, at krav er afklarede og dokumenterede. LINAK benytter egen kodestandard for C og C++, derfor kan du komme til at udføre krav/design/kode review eller lave statisk analyse, versionstyrer med SVN (Subversion) eller unittester med GoogleTest og FFF. Produktkvalificering udføres primært med Robot Framework auto test og manuelle test. Indenfor SW-udvikling vil du arbejde Scrum, hvor udviklere groomer indhold og estimat, JIRA holder styr på opgaver og leveringer ind i V-model produktprojekter. Du vil og blive en del af et dynamisk team i en større afdeling med mange forskellige nationaliteter.
Indrykket: 27-09-2021 15:26:37
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Ambitiøs praktikant søges til JKS
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Indrykket: 21-09-2021 13:35:16
Ansøgningsfrist: 01-12-2021 23:59:00
Lageransvarlig for mindre produktionsvirksomhed
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger lige nu en ny allround lageransvarlig til mindre produktionsvirksomhed på Vestfyn.

Du vil blive en del af et stærkt fællesskab og får ansvaret for at lageret kører, og at vi kan servicere kunderne med hurtig levering og korrekt pakning.

Du trives i en hands-on funktion, arbejder selvstændigt, systematisk, struktureret og ønsker et job, hvor du i dagligdagen bliver din egen chef, da du vil få det daglige ansvar for lageret.

Du er mødestabil, servicemindet og så kan du håndtere udsving i opgavemængde og arbejdstempo.

Det er et fysisk arbejde, der kræver god fysisk form, og engagement og positiv energi er afgørende egenskaber hos dig.

Som virksomhedens nye lageransvarlige vil du få det daglige ansvar for:

Varemodtagelse
Laste færdigvarer
Sørge for materiale på maskiner i produktionen
Pakke færdigt fra produktionen
Holde orden på lageret
Have styr på div. emballage

Derudover forventer vi:

Du både kan og tør tage ansvar
Du taler og skriver dansk
Du har truckcertifikat og erfaring med at køre truck

Indrykket: 21-09-2021 13:28:13
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
Sales Coordinator
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Do you have a keen eye for details, strong coordination skills and the ability to communicate across borders and cultures? Maersk Container Industry (MCI) is looking for a Sales Coordinator for our headquarter in Tinglev.

We offer you entrance to the global world in a challenging and exciting job, at a well-established and informal company facing larger growth over the next couple of years.
As a Sales Coordinator you will be part of our dynamic and highly engaged sales support team located at our headquarter in Tinglev.

We have strong local roots but act on a truly global stage. At MCI in Tinglev, you will enjoy an international environment with an informal tone and a supportive atmosphere. We are highly motivated and enjoy working hard as a team to achieve outstanding results.
Indrykket: 20-10-2021 15:59:22
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Studiejob ved Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.

Du er i gang med din bacheloruddannelse og har allerede besluttet, at du vil fortsætte på en kandidatuddannelse inden for fx cand.merc. finansiering, AUD., regnskab, jura, IT, HRM, kommunikation, cand. oecon., cand. soc. eller tilsvarende. Alternativt er du lige påbegyndt en af ovenstående kandidatuddannelser.

Du motiveres af at bringe din teoretiske faglighed i spil og levere kompetent rådgivning og opgaveløsning samt bidrage til sammenholdet med et godt humør. Du er praktisk løsningsorienteret og evner at se tingene i et helhedsperspektiv. Samtidig forstår du vigtigheden i at være omhyggelig med detaljer og nå deadlines. Du besidder god IT- og systemforståelse samt et højt niveau af datadisciplin og er skarp til at formulere budskaber på professionel vis – både mundtligt og skriftligt.
Indrykket: 09-09-2021 14:54:31
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
IT Consultant with CRM focus
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to be part of the IT team of an international company with subsidiaries all over the world? Are you interested in IT solutions that support business needs? If you answered yes to both questions, you might be the one we’re looking for. The right candidate will get technical training on the job.

We are looking for a CRM consultant to help us manage/maintain the IT setup of our MS Dynamics 365 CE solution, in close cooperation with our business users.
Your primary responsibility will be to secure the uninterrupted functionality of our CRM system from a technical point of view.

You will also be part of a wider cooperation between the technical CRM team and a team of CRM business representatives. You will get an insight into LINAK business processes and in cooperation with your IT and business team members, you will be jointly responsible for building a system that supports our operations in the most optimal way.

It’s an exciting opportunity to work for a well-established, successful company with professional business conduct, yet still in a relaxed atmosphere, where personal relationships matter and in a team that doesn’t say no to a bit of fun.
Indrykket: 07-09-2021 14:58:46
Ansøgningsfrist: 30-10-2021 23:59:00
CRM Business Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you passionate about helping our global sales organization perform at a world class level? Do you understand business processes and like working with IT? Then this is the job for you.

You will be part of a team that is responsible for our global CRM solution and the continuous improvement of our system so that it reflects our business processes and the needs around the organization. You will work closely with your colleagues in our Sales Excellence and Intelligence department to make sure that we develop our business, and our organization has the tools they need to perform.

You will also work closely with our global sales, marketing, and quality organization to find and qualify business needs, describe and design business processes, specify solutions and implement them together with IT. You will also be responsible for the training and continuous development of the CRM superusers and users, so daily CRM support and problem-solving is also part of the job. You will also work closely with the CRM specialists in our IT department, who will handle the technical side of CRM.
Indrykket: 07-09-2021 14:57:26
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Produktportefølje Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Leder du efter muligheden for at bruge din erfaring med udviklingen af produktporteføljer for tekniske produkter, og kan du se dig selv gøre en forskel hos en af verdens førende leverandører af aktuator-systemer og en af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig.

Hos LINAK arbejder vi blandt andet med aktuatorsystemer til hospitalssenge, operationsborde, MR-scannere, patientløftere, kørestole m.v. i forretningsområderne MEDLINE® og CARELINE®. Vi er markedsledende indenfor mange dele af disse segmenter og vi arbejder hårdt for at bevare og udbygge positionen, som markedets naturlige førstevalg. Derfor har vi behov for at være i tæt dialog med vores kunder, sikre at vores produkter svarer på behovene på markedet, og at vi hele tiden er på forkant med teknologien. For at sætte yderligere fokus på dette søger vi nu en erfaren kommerciel og teknisk profil til at tage ansvar for initiativer til at styrke det globale produktmix i forretningsområderne, der har en milliardomsætning.

Du bliver tilknyttet det globale hovedkontor i Guderup, men får en meget bred interaktion med den globale salgsorganisation, udviklingsafdeling og kunder. Du vil rapportere til VP, MEDLINE® & CARELINE®.

For den rigtige person er dette muligheden for at bruge dine kommercielle og tekniske erfaringer til at gøre en forskel i et spændende og krævende job. Du skal motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem markedsbehov, hvad der er teknisk muligt og have øje for god forretning.
Indrykket: 27-08-2021 14:50:23
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland